Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
NediM17 wrote: ↑20/10/2020 15:44
Ne vidjeh nigdje da si prosao bolje od mene,
na 32.990 KM manje od 900 KM, meni je to prikazano kao sa 50% popusta, tako pise na polisi, je l' nije li blmk.
Ja cu ipak ostati na sifonima, a ti ganjaj momke.
Ti si mene napao kako je nemoguce da je kasko 3% novonabavne cijene? Da te podsjetim
NediM17 wrote: ↑Nema teorije da potpuni kasko sa 0% fransize, na osiguranu sumu od 33.000 KM dobijes bez popusta za 990 KM.
'dje to ima? Nema ni'dje al' je lijepo cut'.
Naveo sam ti 3 primjera, zadnji je sa popustima
Rekao sam ti samo da je 3% polazna tacka, bez puno muke mozes dobit 2,5% ako je auto kupljen za kes, pogotovo ako su u pitanju auta koja se ne kradu puno
Edit a to sto je tebi prikazano 50% popusta, ako ti je lakse blimk
I dobro, sta sam ja pogresno napisao, "ne moze bez popusta za 990" , znaci s popustom koji ti svi daju u startu ide za ove pare.
Ok, mene satro pripazila "mlada", ako moze za pola ovih para kod tvog "momka" eto me.
Moze, al' u qrcu.
Moj popust k'o sto si ti dobio prvu godinu gratis, nije govno nego se pas posr'o.
Neki kupaju ovako, neki onako.
Nisu na zijanu sigurno.
NediM17 wrote: ↑20/10/2020 15:58
I dobro, sta sam ja pogresno napisao, "ne moze bez popusta za 990" , znaci s popustom koji ti svi daju u startu ide za ove pare.
Ok, mene satro pripazila "mlada", ako moze za pola ovih para kod tvog "momka" eto me.
Moze, al' u qrcu.
Moj popust k'o sto si ti dobio prvu godinu gratis, nije govno nego se pas posr'o.
Neki kupaju ovako, neki onako.
Nisu na zijanu sigurno.
Ja sam samo rekao da je 3% standard i kasnije naveo neke primjere jer si mi napisao da je nemoguce da je na 33000 990 kasko. Nisam ni rekao da moze upola, al sam rekao da moze ispod 3%, jer si prvo pisao nesto ispod hiljade, a nije isto 990 i 890. Razumjeli smo se na kraju
Dobio sam dvije ponude za kasko:
1. Potpuno kasko osiguranje na dogovorenu sumu 34.000 - premija 1600 KM, s nekim popustima 1000,00 KM
2. Potpuno kasko osiguranje sa ukljucenim rizikom kradje i bez fransize - suma osiguranja 54.900, premija 2100, popustom 1350 KM.
Auto sam platio 20.000. Isplati li se uzeti neki od navedenih paketa?
Koja su osiguranja dobra sto se tice kaska uniqa, sarajevo, wiener...?
Vidim da central daje 4 gume, ako se potpise ugovor na dvije godine.
Provjeravao kasko u Triglavu za auto staro 15ak godina tržišne vrijednosti nekih 9 milja. Uglavnom, traže 1400KM, s tim da je kataloška vrijednost vozila 4200KM.
Osiguranje od krađe ti je must have ako ti je auto marke privlačne za lopove.
Izaberi osiguranje gdje imaš neku štelu, bez toga slabo češ išta izganjati.
Nadji koliko je to auto bilo novo i na koliko ga oni procjenjuju. Sve sto ga procjenjuju manje - a to obicno rade da ti ponude bolju cijenu - manje ces dobiti za ne daj boze. Da ne bude posle kuknjava da su ti isplatili manje nego sto vrijedi.
Ja sam imao kasko na autu cijene slicne kao tvoje, hiljadu-dvije gore, 1400 maraka, procijenjeno na 41-42 ne sjecam se vise, a novo bilo 56. Mislim da je kasko must ne samo zbog kradje nego i zbog stete, Sarajevo je divlji zapad.
Kakogod, sretno ti, to je seljakluk da ne moze biti veci, daju ti ponudu ispod cijene i kontaju da ce ti posle godinu biti previse i da neces htjeti dalje, onda kad hoces i kazes bonus 10%, kaze dali smo max bonus na pocetku. A stoji u ugovoru 10% u slucaju da nema stete.
Danas sam dobio ponude od 700 i 800 KM, ali sa fransizom od 20% i ta dva osiguranja su procijenila novonabavnu cijenu auta na 49.000, vjerovatno je to i razlog zasto je cijena manja. Isplati li se ici s ovom opcijom ucesce 20%? Triglav mi je poslao da finansiraju jedan dio i za dijelove. Nisam pitao da li je to za dijelove kada se pokvari nesto na autu ili kada se radi mali i veliki servis, kocnice itd.
Kako dobijem ponude, mislim da se najbolje odluciti za osiguranje koje nece kociti prilikom isplate novca.
NediM17 wrote: ↑19/10/2020 09:36
Ja placam kasko na vrijednost od 32.990 KM, sa 50% popusta to godisnje dodje nesto ispod 1.000 KM.
A jedino mjerodavno ti je otici na lice mjesta u neku poslovnicu CO pa vidjeti na licu mjesta.
I nije kasko samo protiv rizika kradje, ni moj auto ne spada u "rizicnu grupu", ali kasko pokriva i druge stete nanesene vozilu, skontaj samo koliko je sofersajba, retrovizor, svjetla...
Odakle 50% popusta? Da li to daju ako si dugogodišnji njihov ćlan? Ja kad bi prvi put ,znaci li to da bi mi bilo dublo više nego sto kazeš 1000,navodim primjer..hvala ti puno za odgovore
Ja imam u Sarajevo osiguranju 50% na kasko. Plaćam ga na katalošku vrijenost mog auta,a to je 31 hiljada i nekih 400 KM. Ja sam prilikom kupovine auta izganjao popust od 3000 KM, ali kasko plaćam na katalošku vrijednost novog auta, a ne na cijenu koju sam dobio s popustom. 929 KM je iznos full kasko osiguranja koji plaćam na 8 rata.
I, pri prvom kvaru, parkiraš ga u garažu mjesec dana čekajući dio iz Japana i još mjesec dana tražeći pravog majstora, a u međuvremenu se vozaš tramvajem, k'o gospodin.
S4mpion wrote: ↑07/03/2021 00:20
I, pri prvom kvaru, parkiraš ga u garažu mjesec dana čekajući dio iz Japana i još mjesec dana tražeći pravog majstora, a u međuvremenu se vozaš tramvajem, k'o gospodin.
Prosla su vremena kad se dio cekao mjesec dana. Ja kupujem dijelove iz USA i za 3 dana mi stignu na ruke. Tako da taj argument dugog cekanja vise ne stoji.
S4mpion wrote: ↑07/03/2021 00:20
I, pri prvom kvaru, parkiraš ga u garažu mjesec dana čekajući dio iz Japana i još mjesec dana tražeći pravog majstora, a u međuvremenu se vozaš tramvajem, k'o gospodin.
Decko probudi se, nismo vise u 98 godini Vozio sam mnogo rjedja auta od Lexusa za koja mozda nisi ni cuo, nikad ni jedan dio nisam cekao duze od 7 dana ukljucujuci narudzbu, isporuku i ugradnju... Istina dijelovi ni cijenom ni kvalitetom nisu bili kao Kineski, Madjarski, Turski i sta ja znam koji, kakve vecinom kupuju vlasnici auta iz VAG grupacije, ali mene takav skart i ne zanima, i kad sam vozio Golf 2 prije 20 godina placao sam originalne karambolke po 250 maraka
S4mpion wrote: ↑07/03/2021 00:20
I, pri prvom kvaru, parkiraš ga u garažu mjesec dana čekajući dio iz Japana i još mjesec dana tražeći pravog majstora, a u međuvremenu se vozaš tramvajem, k'o gospodin.
Prosla su vremena kad se dio cekao mjesec dana. Ja kupujem dijelove iz USA i za 3 dana mi stignu na ruke. Tako da taj argument dugog cekanja vise ne stoji.
Za 3 dana izgubiš puno love na samoj poštarini, znači isto sranje, a da ne spominjem slučajeve gdje nemaš pojma hoćel' ti radit' to što si uzeo.
Last edited by S4mpion on 07/03/2021 03:15, edited 1 time in total.
S4mpion wrote: ↑07/03/2021 00:20
I, pri prvom kvaru, parkiraš ga u garažu mjesec dana čekajući dio iz Japana i još mjesec dana tražeći pravog majstora, a u međuvremenu se vozaš tramvajem, k'o gospodin.
Decko probudi se, nismo vise u 98 godini Vozio sam mnogo rjedja auta od Lexusa za koja mozda nisi ni cuo, nikad ni jedan dio nisam cekao duze od 7 dana ukljucujuci narudzbu, isporuku i ugradnju... Istina dijelovi ni cijenom ni kvalitetom nisu bili kao Kineski, Madjarski, Turski i sta ja znam koji, kakve vecinom kupuju vlasnici auta iz VAG grupacije, ali mene takav skart i ne zanima, i kad sam vozio Golf 2 prije 20 godina placao sam originalne karambolke po 250 maraka
Dovoljno je što kažeš da si ček'o 7 dana, znači ne gine ti vožnja tramvajem, k'o gospodin.
VAG se npr. popravi dok popiješ kafu, za Lexus-a je to neizvodivo, koliko god to auto bilo dobro ili loše, to mu je ključna mana, koja ga čini lošim izborom.
S4mpion wrote: ↑07/03/2021 00:20
I, pri prvom kvaru, parkiraš ga u garažu mjesec dana čekajući dio iz Japana i još mjesec dana tražeći pravog majstora, a u međuvremenu se vozaš tramvajem, k'o gospodin.
Prosla su vremena kad se dio cekao mjesec dana. Ja kupujem dijelove iz USA i za 3 dana mi stignu na ruke. Tako da taj argument dugog cekanja vise ne stoji.
Za 3 dana izgubiš puno love na samoj poštarini, znači isto sranje, a da ne spominjem slučajeve gdje nemaš pojma hoćel' ti radit' to što si uzeo.
Pusti tu suplju pricu ida zgubis puno na postarini. Ali su zato dijelovi jeftiniji i u konacnici nije skupo tj u glavnom je jeftinije. Jel mislis da onaj u nasoj radnji ne uracuna i transport i carinu i porez i zaradu. A to hoce li raditi dio ili ne... Pa naravno da ce raditi ako se kupuje kako treba da se kupuje. Ja da ne kupujem na ovaj nacin, mozda bi ti i povjerovao. A ti ocito ne kupujes na ovaj nacin.
S4mpion wrote: ↑07/03/2021 00:20
I, pri prvom kvaru, parkiraš ga u garažu mjesec dana čekajući dio iz Japana i još mjesec dana tražeći pravog majstora, a u međuvremenu se vozaš tramvajem, k'o gospodin.
Decko probudi se, nismo vise u 98 godini Vozio sam mnogo rjedja auta od Lexusa za koja mozda nisi ni cuo, nikad ni jedan dio nisam cekao duze od 7 dana ukljucujuci narudzbu, isporuku i ugradnju... Istina dijelovi ni cijenom ni kvalitetom nisu bili kao Kineski, Madjarski, Turski i sta ja znam koji, kakve vecinom kupuju vlasnici auta iz VAG grupacije, ali mene takav skart i ne zanima, i kad sam vozio Golf 2 prije 20 godina placao sam originalne karambolke po 250 maraka
Ja sam jednom cekao od cetvrtka do srijede da dodjem na red i nisam
S4mpion wrote: ↑07/03/2021 00:20
I, pri prvom kvaru, parkiraš ga u garažu mjesec dana čekajući dio iz Japana i još mjesec dana tražeći pravog majstora, a u međuvremenu se vozaš tramvajem, k'o gospodin.
Decko probudi se, nismo vise u 98 godini Vozio sam mnogo rjedja auta od Lexusa za koja mozda nisi ni cuo, nikad ni jedan dio nisam cekao duze od 7 dana ukljucujuci narudzbu, isporuku i ugradnju... Istina dijelovi ni cijenom ni kvalitetom nisu bili kao Kineski, Madjarski, Turski i sta ja znam koji, kakve vecinom kupuju vlasnici auta iz VAG grupacije, ali mene takav skart i ne zanima, i kad sam vozio Golf 2 prije 20 godina placao sam originalne karambolke po 250 maraka
Dovoljno je što kažeš da si ček'o 7 dana, znači ne gine ti vožnja tramvajem, k'o gospodin.
VAG se npr. popravi dok popiješ kafu, za Lexus-a je to neizvodivo, koliko god to auto bilo dobro ili loše, to mu je ključna mana, koja ga čini lošim izborom.
Na firminom vozilu, pukla nam šajba msm linija se pojavila ,oko 30 cm, ne znamo od cega, moramo li radi kaska prvo prijaviti policiji? Nissm se prije susretao s ovim
S4mpion wrote: ↑07/03/2021 00:20
I, pri prvom kvaru, parkiraš ga u garažu mjesec dana čekajući dio iz Japana i još mjesec dana tražeći pravog majstora, a u međuvremenu se vozaš tramvajem, k'o gospodin.
Decko probudi se, nismo vise u 98 godini Vozio sam mnogo rjedja auta od Lexusa za koja mozda nisi ni cuo, nikad ni jedan dio nisam cekao duze od 7 dana ukljucujuci narudzbu, isporuku i ugradnju... Istina dijelovi ni cijenom ni kvalitetom nisu bili kao Kineski, Madjarski, Turski i sta ja znam koji, kakve vecinom kupuju vlasnici auta iz VAG grupacije, ali mene takav skart i ne zanima, i kad sam vozio Golf 2 prije 20 godina placao sam originalne karambolke po 250 maraka
Dovoljno je što kažeš da si ček'o 7 dana, znači ne gine ti vožnja tramvajem, k'o gospodin.
VAG se npr. popravi dok popiješ kafu, za Lexus-a je to neizvodivo, koliko god to auto bilo dobro ili loše, to mu je ključna mana, koja ga čini lošim izborom.
95% dijelova nije od tolike vaznosti da ne mozes nikako voziti auto dok ih ne zamjenis, ili mozes vidjeti, osjetiti, cuti da ih treba zamijeniti prije nego otkazu pa mozes na vrijeme reagovati, vrlo je malo stvari koje odjednom otkazu i ostave auto potpuno neupotrebljivim. Klasicni primjer vozaca Passat karavana 1.9 TDI (onaj najbolji) 2007 BKC jedna bregasta ili kako ih vec klasifikujete, sa kurblama na zadnjim prozorima i sporet prekidacima za klimu
Prosla su vremena kad se dio cekao mjesec dana. Ja kupujem dijelove iz USA i za 3 dana mi stignu na ruke. Tako da taj argument dugog cekanja vise ne stoji.
Za 3 dana izgubiš puno love na samoj poštarini, znači isto sranje, a da ne spominjem slučajeve gdje nemaš pojma hoćel' ti radit' to što si uzeo.
Pusti tu suplju pricu ida zgubis puno na postarini. Ali su zato dijelovi jeftiniji i u konacnici nije skupo tj u glavnom je jeftinije. Jel mislis da onaj u nasoj radnji ne uracuna i transport i carinu i porez i zaradu. A to hoce li raditi dio ili ne... Pa naravno da ce raditi ako se kupuje kako treba da se kupuje. Ja da ne kupujem na ovaj nacin, mozda bi ti i povjerovao. A ti ocito ne kupujes na ovaj nacin.
Dostava od 3 dana iz Amerike nije nikakva šuplja, taj mačak u vreći se papreno plaća.
Decko probudi se, nismo vise u 98 godini Vozio sam mnogo rjedja auta od Lexusa za koja mozda nisi ni cuo, nikad ni jedan dio nisam cekao duze od 7 dana ukljucujuci narudzbu, isporuku i ugradnju... Istina dijelovi ni cijenom ni kvalitetom nisu bili kao Kineski, Madjarski, Turski i sta ja znam koji, kakve vecinom kupuju vlasnici auta iz VAG grupacije, ali mene takav skart i ne zanima, i kad sam vozio Golf 2 prije 20 godina placao sam originalne karambolke po 250 maraka
Dovoljno je što kažeš da si ček'o 7 dana, znači ne gine ti vožnja tramvajem, k'o gospodin.
VAG se npr. popravi dok popiješ kafu, za Lexus-a je to neizvodivo, koliko god to auto bilo dobro ili loše, to mu je ključna mana, koja ga čini lošim izborom.
95% dijelova nije od tolike vaznosti da ne mozes nikako voziti auto dok ih ne zamjenis, ili mozes vidjeti, osjetiti, cuti da ih treba zamijeniti prije nego otkazu pa mozes na vrijeme reagovati, vrlo je malo stvari koje odjednom otkazu i ostave auto potpuno neupotrebljivim. Klasicni primjer vozaca Passat karavana 1.9 TDI (onaj najbolji) 2007 BKC jedna bregasta ili kako ih vec klasifikujete, sa kurblama na zadnjim prozorima i sporet prekidacima za klimu
Vidiš, na VAG grupaciji, procenat takvih dijelova je 97%, samo što ti pored Lexus-a ne gine tramvaj mjesec dana, k'o gospodin. Upravo iz tog razloga je Lexus loš izbor u poređenju sa VAG opcijama koje popraviš uz kafu.
Dovoljno je što kažeš da si ček'o 7 dana, znači ne gine ti vožnja tramvajem, k'o gospodin.
VAG se npr. popravi dok popiješ kafu, za Lexus-a je to neizvodivo, koliko god to auto bilo dobro ili loše, to mu je ključna mana, koja ga čini lošim izborom.
95% dijelova nije od tolike vaznosti da ne mozes nikako voziti auto dok ih ne zamjenis, ili mozes vidjeti, osjetiti, cuti da ih treba zamijeniti prije nego otkazu pa mozes na vrijeme reagovati, vrlo je malo stvari koje odjednom otkazu i ostave auto potpuno neupotrebljivim. Klasicni primjer vozaca Passat karavana 1.9 TDI (onaj najbolji) 2007 BKC jedna bregasta ili kako ih vec klasifikujete, sa kurblama na zadnjim prozorima i sporet prekidacima za klimu
Vidiš, na VAG grupaciji, procenat takvih dijelova je 97%, samo što ti pored Lexus-a ne gine tramvaj mjesec dana, k'o gospodin. Upravo iz tog razloga je Lexus loš izbor u poređenju sa VAG opcijama koje popraviš uz kafu.
Opet on mjesec dana... Daj umanji malo sa tim trolovanjem, postaje ofirno
95% dijelova nije od tolike vaznosti da ne mozes nikako voziti auto dok ih ne zamjenis, ili mozes vidjeti, osjetiti, cuti da ih treba zamijeniti prije nego otkazu pa mozes na vrijeme reagovati, vrlo je malo stvari koje odjednom otkazu i ostave auto potpuno neupotrebljivim. Klasicni primjer vozaca Passat karavana 1.9 TDI (onaj najbolji) 2007 BKC jedna bregasta ili kako ih vec klasifikujete, sa kurblama na zadnjim prozorima i sporet prekidacima za klimu
Vidiš, na VAG grupaciji, procenat takvih dijelova je 97%, samo što ti pored Lexus-a ne gine tramvaj mjesec dana, k'o gospodin. Upravo iz tog razloga je Lexus loš izbor u poređenju sa VAG opcijama koje popraviš uz kafu.
Opet on mjesec dana... Daj umanji malo sa tim trolovanjem, postaje ofirno