Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#76 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Da smo mi neka država imali bismo na svakoj uzbrdici još jednu traku za kamiondžije koji sa teretom uspone savladavaju jako sporo (manje ili više, u zavisnosti od snage agregata i količine tereta, ali pun šleper teži max 40 tona).Tako se ne bi stvarale kolone...
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#77 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Meni danas dosla posiljka putem euroexpress-a, novi model Renaul Mastera. Ne znam kad sam vidio lose auto kod ovih sto se bave brzom postom.iTo wrote:meni su najludji oni iz brze poste/brze dostave :d
sreca pa voze kante
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#78 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
to nema ni u jednoj državi na svijetu, pa ni kod nas...druga je stvar što se za volanima nalazi nekulturna stoka, koja se nije u stanju pomaći ili SLUČAJNO dati žmigavac i reći nekome kad može prestići...to prije doživim od vozača kamiona iz hebene Ukrajine, kao sinoć, iako nije imao potrebe da mi daje žmigavac, jer je sve pregledno, ali ga je čovjek ipak dao...a naša stoka to nikad neće uraditi, naravno, čast izuzecima...Mlad i Nevin wrote:Da smo mi neka država imali bismo na svakoj uzbrdici još jednu traku za kamiondžije koji sa teretom uspone savladavaju jako sporo (manje ili više, u zavisnosti od snage agregata i količine tereta, ali pun šleper teži max 40 tona).Tako se ne bi stvarale kolone...
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#79 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Sad ce se naci neko sa komentarom tipa zar se ti mozes pouzdati kad ti kamiondzija da zmigavac daga predjes!
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#80 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
A šta znače one dvije trake za uspon uz Ivan, ili recimo na putevima po Crnoj Gori? Sori, nisam baš pametan pa to ne razumijem.johntra wrote:to nema ni u jednoj državi na svijetu, pa ni kod nas...druga je stvar što se za volanima nalazi nekulturna stoka, koja se nije u stanju pomaći ili SLUČAJNO dati žmigavac i reći nekome kad može prestići...to prije doživim od vozača kamiona iz hebene Ukrajine, kao sinoć, iako nije imao potrebe da mi daje žmigavac, jer je sve pregledno, ali ga je čovjek ipak dao...a naša stoka to nikad neće uraditi, naravno, čast izuzecima...Mlad i Nevin wrote:Da smo mi neka država imali bismo na svakoj uzbrdici još jednu traku za kamiondžije koji sa teretom uspone savladavaju jako sporo (manje ili više, u zavisnosti od snage agregata i količine tereta, ali pun šleper teži max 40 tona).Tako se ne bi stvarale kolone...
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#81 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
ja sam ti fino odgovorio da nema na SVAKOJ uzbrdici na svijetu dodatne trake za sporija vozila, niti će ikad biti...kratko i jasno...
- bregano
- Posts: 184
- Joined: 22/09/2011 18:32
#82 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Prije u Ex-YU postojala je ta kultura medju vozacima kamiona.Dolaskom rata to je sve nestalo..sad su za volanom vecinom pogresni ljudi u struci-doslovno manijaci kojima nije mjesto za volanom.Najvece ispade i greske prave upravo ovi novopeceni "profesionalci" koji imaju vise speeda u nosu no goriva u tanku...sa jos manje sna i psihom tanjom od stakla.johntra wrote:...druga je stvar što se za volanima nalazi nekulturna stoka, koja se nije u stanju pomaći ili SLUČAJNO dati žmigavac i reći nekome kad može prestići...to prije doživim od vozača kamiona iz hebene Ukrajine, kao sinoć, iako nije imao potrebe da mi daje žmigavac, jer je sve pregledno, ali ga je čovjek ipak dao...a naša stoka to nikad neće uraditi, naravno, čast izuzecima...
Ubice su na cesti...
- bregano
- Posts: 184
- Joined: 22/09/2011 18:32
#83 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Imas li podatak ili bilo kakav dokaz da je negdje Kanticeva Setra preticala preko pune ili da su nekoga svojom voznjom gurnuli sa ceste.Mozda zivotno ugrozili putnike ili druge ucesnike u saobracaju?Mlad i Nevin wrote:
Nerijetki su bijesni vozači novijih turističkih autobusa. Oni ubrzavaju maltene kao prosječni auto od 100 ks. Često voze ko bez glave, pretiču i gdje mogu i gdje ne mogu. Po tome su mi naročito poznati Kantićevi vozači, voze najnovije Setre koje imaju i po 500 ks.
Setra te otresla negdje garant
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#84 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Nije me tad Setra otresla već Neoplan, a ja iš'o 80bregano wrote:Imas li podatak ili bilo kakav dokaz da je negdje Kanticeva Setra preticala preko pune ili da su nekoga svojom voznjom gurnuli sa ceste.Mozda zivotno ugrozili putnike ili druge ucesnike u saobracaju?Mlad i Nevin wrote:
Nerijetki su bijesni vozači novijih turističkih autobusa. Oni ubrzavaju maltene kao prosječni auto od 100 ks. Često voze ko bez glave, pretiču i gdje mogu i gdje ne mogu. Po tome su mi naročito poznati Kantićevi vozači, voze najnovije Setre koje imaju i po 500 ks.
Setra te otresla negdje garant
Ma ne kažem da pretiču preko pune i sl. ali istina je da voze previše brzo za jedan autobus, uglavnom uvijek preko ograničenja, a i nije im strano preticanje kad imaš samo 100tinjak metara pravca, i ne znaš šta nailazi iza krivine. Ovo ne važi samo za njih, već za mnoge šofere. Razumijem ja da su to profesionalci, i da ih i sam gazda često tjera da vazda žure ali ne džaba i kad si profesionalac kad ti izleti neki početnik i sledi se pred tobom.
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#85 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Ja sam sa Kanticem putovao iz Sarajeva u Svicarsku i nazad. Istina je da voze malo iznad prosjeka ali nista strasno. U Italiji je bilo puno kamiona i nijedan nije bio brzi od nas. svaki bus ima blokadu na 105 i ne moze i ne smije brze. Da se neko vozio Autoprevozom na relaciji Sarajevo-Mostar tek onda bi shvatio da Kantici voze sporo, jako sporo.
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#86 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Kad smo već kod autobusa, ovi što vozaju međugradske su skoro svi bez blokade. Jbt mene je na autoputu otresao Centrotransov Neoplan deker ja sam išao 120 a on je mene obišao vozeći jedno 140 sigurno. Ne znam kako im se to isplati, da bi uštedjeli nešto vremena potroše mnogo više goriva. Autobus kad vozi preko 100 troši drastično više goriva.Optimist wrote:Ja sam sa Kanticem putovao iz Sarajeva u Svicarsku i nazad. Istina je da voze malo iznad prosjeka ali nista strasno. U Italiji je bilo puno kamiona i nijedan nije bio brzi od nas. svaki bus ima blokadu na 105 i ne moze i ne smije brze. Da se neko vozio Autoprevozom na relaciji Sarajevo-Mostar tek onda bi shvatio da Kantici voze sporo, jako sporo.
- Slo Burner
- Posts: 5356
- Joined: 09/03/2012 14:20
- Location: Apsurdistan
- Grijem se na: Pelet
- Vozim: Bembaru
#87 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Mlad i Nevin wrote:Kad smo već kod autobusa, ovi što vozaju međugradske su skoro svi bez blokade. Jbt mene je na autoputu otresao Centrotransov Neoplan deker ja sam išao 120 a on je mene obišao vozeći jedno 140 sigurno. Ne znam kako im se to isplati, da bi uštedjeli nešto vremena potroše mnogo više goriva. Autobus kad vozi preko 100 troši drastično više goriva.Optimist wrote:Ja sam sa Kanticem putovao iz Sarajeva u Svicarsku i nazad. Istina je da voze malo iznad prosjeka ali nista strasno. U Italiji je bilo puno kamiona i nijedan nije bio brzi od nas. svaki bus ima blokadu na 105 i ne moze i ne smije brze. Da se neko vozio Autoprevozom na relaciji Sarajevo-Mostar tek onda bi shvatio da Kantici voze sporo, jako sporo.
Mislim da ti se ucinilo
Imaju bolan tahografe, za te stvari placaju kazne mjesecima kasnije
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#88 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Živ i zdrav jarane bio, oni tim listićima brišu (da ne lajem), kad voze po Bosni. Često putujem autobusom na ture, i znam mnogo vozača, tako da sam vidio šta se sve i kako radi. Tako kad divljaju i kada ih murija provjerava (a inače ih zaustavi svake prestupne) većina ih baci traku, jer za neimanje trake je kazna 40 KM a ako vidi prekoračenja na njoj, bolje da ga nema. A s druge strane, jedino ko ima pravi monitoring u te trake je gazda, no većina njih toleriše brzu vožnju svojih vozača, no ima onih koji su jako strogi po tom pitanju. S druge strane, ovdašnji šoferi voze za trojicu, a i to je ogroman prekršaj, jer postoji određena norma koliko vozač smije provesti za volanom na dnevnoj bazi.
Na trakama se svakako mulja, a kada konačno svi budu morali imati digitalne tahografe, bit će druga priča.
Na trakama se svakako mulja, a kada konačno svi budu morali imati digitalne tahografe, bit će druga priča.
-
- Posts: 54
- Joined: 09/12/2012 22:36
#89 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
pa sta ti vozis da te fap pretice, jel neka guralica, onaj motor za djecu sa pedalama, jer i bicikl je brzi od praznog fapabach wrote:karanana wrote:za dostavne kombije se slazem, ali mi se nikad nije desilo da me pretice poluraspadnuti sleper koji ide preko 100 na sat. obicno je obrnuto, ljudi koji voze mala auta se isfrustriraju sporoscu ovih slepera i onda ih preticu i onda najebu.
Samo prošetaj do ZE DO kantona...
Mene i kolegu zamalo na ulazu u Zenicu ne satra FAP pretovaren pijeskom ili čime već, naravno da nikakva signalizacija na tom kamionu nije radila, a za volanom dečko od jedva 18 godina ( bar mi se tako činilo)
- bregano
- Posts: 184
- Joined: 22/09/2011 18:32
#90 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Ne citas dobro...RAV44 wrote:pa sta ti vozis da te fap pretice, jel neka guralica, onaj motor za djecu sa pedalama, jer i bicikl je brzi od praznog fapabach wrote:karanana wrote:za dostavne kombije se slazem, ali mi se nikad nije desilo da me pretice poluraspadnuti sleper koji ide preko 100 na sat. obicno je obrnuto, ljudi koji voze mala auta se isfrustriraju sporoscu ovih slepera i onda ih preticu i onda najebu.
Samo prošetaj do ZE DO kantona...
Mene i kolegu zamalo na ulazu u Zenicu ne satra FAP pretovaren pijeskom ili čime već, naravno da nikakva signalizacija na tom kamionu nije radila, a za volanom dečko od jedva 18 godina ( bar mi se tako činilo)
-
- Posts: 54
- Joined: 09/12/2012 22:36
#91 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
E ovako procito sam citavu temu i mogu vam reci da serete i to dobro, ali tu ima i izuzetaka.
Kad se vozite automobilom i pokazuje vam odredenu brzinu,to je u 80 % slucajeva 10 km/h vise nego sto u stvarnosti jeste i sto pise na ispravnim satovima i tachograf-ima, a za starija auto sa i ne govorim, pa gdje ce g2 sa 55 KS ici 200, ali to pise na satu.
Druga stvar. Da li znate koliko je potrebno kamionu pod teretom da ubrza do brzine predvidene za npr. magistralni put, i kad ti se uvali neki seljak sa sporedne ceste svaki kamionđija ce ga zaobic ako ikako moze.
Naravno ima ljudi koji voze kod privatnika za mizernu platu, pa kad istovare hoce malo da oćejfe pa stisnu po gasu. A i momci hoce da na vrijeme stignu na sastanak i tako to
A sto se tice policije, kamioni a pogotovo kombiji su ima poslastica, od svakog ostane bar cvaja. Trebaju se imat i neke potvrde ako nisi vozio jedan cijeli dan iako je to tacho otkuco i to ne treba nigdje u svijetu samo kod nas, pa ti kaze otvori kamion da vidim sta vozis, onda ti kaze evo ovaj spaner ti je odvojen 1m i 5 cm a smije bit 1 m od drugog, onda seru za traku jer je ni sami ne znaju ocitat i more drugih stvari.
Kaznjavanje za ne propustanje kolone treba povecati, ali ako ja idem 50 km/h gdje je toliko ogranicenje ili za 10 vise nema potrebe za sklanjanje
Kad se vozite automobilom i pokazuje vam odredenu brzinu,to je u 80 % slucajeva 10 km/h vise nego sto u stvarnosti jeste i sto pise na ispravnim satovima i tachograf-ima, a za starija auto sa i ne govorim, pa gdje ce g2 sa 55 KS ici 200, ali to pise na satu.
Druga stvar. Da li znate koliko je potrebno kamionu pod teretom da ubrza do brzine predvidene za npr. magistralni put, i kad ti se uvali neki seljak sa sporedne ceste svaki kamionđija ce ga zaobic ako ikako moze.
Naravno ima ljudi koji voze kod privatnika za mizernu platu, pa kad istovare hoce malo da oćejfe pa stisnu po gasu. A i momci hoce da na vrijeme stignu na sastanak i tako to
A sto se tice policije, kamioni a pogotovo kombiji su ima poslastica, od svakog ostane bar cvaja. Trebaju se imat i neke potvrde ako nisi vozio jedan cijeli dan iako je to tacho otkuco i to ne treba nigdje u svijetu samo kod nas, pa ti kaze otvori kamion da vidim sta vozis, onda ti kaze evo ovaj spaner ti je odvojen 1m i 5 cm a smije bit 1 m od drugog, onda seru za traku jer je ni sami ne znaju ocitat i more drugih stvari.
Kaznjavanje za ne propustanje kolone treba povecati, ali ako ja idem 50 km/h gdje je toliko ogranicenje ili za 10 vise nema potrebe za sklanjanje
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#92 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
I sad zbog ovog treba neko da pogine?RAV44 wrote: Naravno ima ljudi koji voze kod privatnika za mizernu platu, pa kad istovare hoce malo da oćejfe pa stisnu po gasu. A i momci hoce da na vrijeme stignu na sastanak i tako to
s' moje sokoćalo
-
- Posts: 54
- Joined: 09/12/2012 22:36
#93 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Ne brini, kad nije dosad, nece ni od sadinsomnia78 wrote:I sad zbog ovog treba neko da pogine?RAV44 wrote: Naravno ima ljudi koji voze kod privatnika za mizernu platu, pa kad istovare hoce malo da oćejfe pa stisnu po gasu. A i momci hoce da na vrijeme stignu na sastanak i tako to
s' moje sokoćalo
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#94 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Super rezon
s' moje sokoćalo
s' moje sokoćalo
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#95 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
O kakvom sranju ti govoris???RAV44 wrote:E ovako procito sam citavu temu i mogu vam reci da serete i to dobro, ali tu ima i izuzetaka.
Kad se vozite automobilom i pokazuje vam odredenu brzinu,to je u 80 % slucajeva 10 km/h vise nego sto u stvarnosti jeste i sto pise na ispravnim satovima i tachograf-ima, a za starija auto sa i ne govorim, pa gdje ce g2 sa 55 KS ici 200, ali to pise na satu.
Druga stvar. Da li znate koliko je potrebno kamionu pod teretom da ubrza do brzine predvidene za npr. magistralni put, i kad ti se uvali neki seljak sa sporedne ceste svaki kamionđija ce ga zaobic ako ikako moze.
Naravno ima ljudi koji voze kod privatnika za mizernu platu, pa kad istovare hoce malo da oćejfe pa stisnu po gasu. A i momci hoce da na vrijeme stignu na sastanak i tako to
A sto se tice policije, kamioni a pogotovo kombiji su ima poslastica, od svakog ostane bar cvaja. Trebaju se imat i neke potvrde ako nisi vozio jedan cijeli dan iako je to tacho otkuco i to ne treba nigdje u svijetu samo kod nas, pa ti kaze otvori kamion da vidim sta vozis, onda ti kaze evo ovaj spaner ti je odvojen 1m i 5 cm a smije bit 1 m od drugog, onda seru za traku jer je ni sami ne znaju ocitat i more drugih stvari.
Kaznjavanje za ne propustanje kolone treba povecati, ali ako ja idem 50 km/h gdje je toliko ogranicenje ili za 10 vise nema potrebe za sklanjanje
Ovo boldirano je, osim klasicnog primitivizma (vidi lole i folova - poslije istovara hoce malo da ocejfe pa stisnuu po gasu i oce momci curama na sastanak???? ) u 99% slucajeva krsenje propisa i ljudi koji zive od volana bi trebali biti zadnji koji bi to radili!
Ali jok, be-ha "sofercine" misle da upravo zbog toga sto zive od volana imaju privilegiju da krse propise i ne budu kaznjeni, kao mi zivimo od toga djes nas kaznjavati. Ma imaju mudo Marjanovo, koga boli neka stvar za ubraznje, i za cejf poslije istovara, i za sastanak s trebom? Ako zakon propisuju da moras imati potvrdu za dan kad ne vozis i da razmak izmedju spanera ne smije biti vec od 1m to neko kome je to hljeb i zanat treba da postuje k'o sveto slovo, a ne da filozofira sta je more glupih stvari. Svakog ko zivi od volana, a krsi propise murija treba da odere od guzova sa kaznama i uzimanjem dozvola!
Svako ko je vise od 3 x sjeo za volan zna da kamion koji vozi po ogranicenju ili 10 kmh vise nikad nece iza sebe naredati toliku kolonu da je mora propustati, a sve i da je nareda kod racionalnog covjeka postoji nesto sto se zove obzir.
- _mufljuz_
- Posts: 4976
- Joined: 12/04/2013 19:42
#96 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
u omjeru jedno 70% ubica sam vidio glupane kojima je narasla q**a sa propelerom i nisanom na haubi....
i stalno ih vidim slupane i stalno ih vidim kao ucesnike u saobracajkama i stalno ih vidim kako se qrce samo njih + audi manekene jerbo niko nema bolja auta i brza od njih....
juce vidim lola, nije nas - al je EU drzavljanin - valjda je mislio sa M3 u krivinu uletit hazarderski pokosio semafor napravio na autu totalku od cca 10-15 hiljada eura - unistio raskrizje - neke osobe prestravio okolo
takvih se idiota bojim - od vozaca kamiona me je u 15 godina staza bolila glava mozda 5 puta do sad.... nema mi nista bolje nego iza brzog slepera vozit 90-100 km/h... + sto su 15x veci profesionalci i veci ljudi - ukazu na probleme u saobracaju ukazu kad preticat pale sva 4 kad je opasno ispred i sl....
i stalno ih vidim slupane i stalno ih vidim kao ucesnike u saobracajkama i stalno ih vidim kako se qrce samo njih + audi manekene jerbo niko nema bolja auta i brza od njih....
juce vidim lola, nije nas - al je EU drzavljanin - valjda je mislio sa M3 u krivinu uletit hazarderski pokosio semafor napravio na autu totalku od cca 10-15 hiljada eura - unistio raskrizje - neke osobe prestravio okolo
takvih se idiota bojim - od vozaca kamiona me je u 15 godina staza bolila glava mozda 5 puta do sad.... nema mi nista bolje nego iza brzog slepera vozit 90-100 km/h... + sto su 15x veci profesionalci i veci ljudi - ukazu na probleme u saobracaju ukazu kad preticat pale sva 4 kad je opasno ispred i sl....
- bregano
- Posts: 184
- Joined: 22/09/2011 18:32
#97 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Dzaba tebi sto si procitao temu kad slabo kontasRAV44 wrote:E ovako procito sam citavu temu i mogu vam reci da serete i to dobro, ali tu ima i izuzetaka.
Kad se vozite automobilom i pokazuje vam odredenu brzinu,to je u 80 % slucajeva 10 km/h vise nego sto u stvarnosti jeste i sto pise na ispravnim satovima i tachograf-ima, a za starija auto sa i ne govorim, pa gdje ce g2 sa 55 KS ici 200, ali to pise na satu.
Druga stvar. Da li znate koliko je potrebno kamionu pod teretom da ubrza do brzine predvidene za npr. magistralni put, i kad ti se uvali neki seljak sa sporedne ceste svaki kamionđija ce ga zaobic ako ikako moze.
Naravno ima ljudi koji voze kod privatnika za mizernu platu, pa kad istovare hoce malo da oćejfe pa stisnu po gasu. A i momci hoce da na vrijeme stignu na sastanak i tako to
A sto se tice policije, kamioni a pogotovo kombiji su ima poslastica, od svakog ostane bar cvaja. Trebaju se imat i neke potvrde ako nisi vozio jedan cijeli dan iako je to tacho otkuco i to ne treba nigdje u svijetu samo kod nas, pa ti kaze otvori kamion da vidim sta vozis, onda ti kaze evo ovaj spaner ti je odvojen 1m i 5 cm a smije bit 1 m od drugog, onda seru za traku jer je ni sami ne znaju ocitat i more drugih stvari.
Kaznjavanje za ne propustanje kolone treba povecati, ali ako ja idem 50 km/h gdje je toliko ogranicenje ili za 10 vise nema potrebe za sklanjanje
- seoBIH
- Posts: 8414
- Joined: 22/03/2003 00:00
#98 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
http://www.klix.ba/vijesti/crna-hronika ... /130621033Vozač kamiona iz Viteza čiji su inicijali S. Š. pokušao je novčanicom od 20 eura podmititi policijce nakon što je počinio saobraćajni prekršaj u mjestu Šešlije, kod Doboja, saopšteno je iz Centra javne bezbjednosti Doboj.
Vozač s 20 eura pokušao podmititi policajce da mu ne pišu kaznu od 40 KM
Nakon nepropisnog preticanja vozila na punoj liniji na dijelu magistralnog puta M-17 u mjestu Šešlije, S. Š. je saobraćajnoj policiji u službeni automobil "ubacio" 20 eura da bi mu "oprostili" kaznu od 40 KM koja se izdaje na mjestu događaja i da mu
-
- Posts: 207
- Joined: 20/01/2013 16:22
#99 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Jutros, na zaobilaznici oko Bijeljine gdje je ograničenje 80, pretekao me neki DAF kamion pun šljunka. Pazi, idem 80, vidim budalu da se zaletila i lik fino kreće da pretiče, ja lagano usporim i pustim manijaka.
Što se tiče kamiona i uzbrdice/nizbrdice, te kolona koje slijede, velika većina nikad neće malo skrenuti da pusti kolonu, čak ni kad im se pruži prilika. Često idem preko Majevice i možda u 5-10% slučajeva se desi da vozač pusti kolonu.
Što se tiče kamiona i uzbrdice/nizbrdice, te kolona koje slijede, velika većina nikad neće malo skrenuti da pusti kolonu, čak ni kad im se pruži prilika. Često idem preko Majevice i možda u 5-10% slučajeva se desi da vozač pusti kolonu.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#100 Re: Kamioni i kombiji: Smrt na cesti
Ma normalno da neće, to haman više niko ne radi na početku silaska niz Bradinu, ispred tunela na onom proširenju, nego svi fino prođu i onda moraš za njima guslati kroz tunel, jer te HNK policija čeka ko zapeta puška na izlazu iz istog...ista stvar je i na Karauli, kad se spušta, ima nekoliko proširenja, doduše šljunčanih, gdje se može skloniti i usporiti (ne stati) i propustiti kolonu, ali jok....