Kako dobiti uvjerenje da sam student

Pravna pitanja, dileme, problemi... Razmijenite svoja iskustva.

Moderator: _BataZiv_0809

Post Reply
_Threshold_
Posts: 128
Joined: 15/02/2021 16:55

#1 Kako dobiti uvjerenje da sam student

Post by _Threshold_ »

Upisao sam faks prije par sedmica i sada mi treba potvrda da sam student za neki račun u banci, dakle indeks ili slično, ali nama nisu dali indeks niti bilo kakvu potvrdu + nisam iz Sarajeva pa ne mogu samo tek tako otići na fakultet i moram isplanirati šta kako prije nego što odem tu, pa me interesuje šta mogu izvaditi kao taj dokument da bi oni imali uvjerenje da sam student, pretpostavljam mora se otići na fakultet ali šta tačno da tražim? Ili može li se bez fakulteta to negdje izvaditi?
User avatar
Rockefeller
Posts: 7220
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#2 Re: Kako dobiti uvjerenje da sam student

Post by Rockefeller »

Bolje da se nisi ni upis‘o.
User avatar
deogest
Posts: 2091
Joined: 16/08/2020 15:20

#3 Re: Kako dobiti uvjerenje da sam student

Post by deogest »

_Threshold_ wrote: 07/08/2021 12:45 Upisao sam faks prije par sedmica i sada mi treba potvrda da sam student za neki račun u banci, dakle indeks ili slično, ali nama nisu dali indeks niti bilo kakvu potvrdu + nisam iz Sarajeva pa ne mogu samo tek tako otići na fakultet i moram isplanirati šta kako prije nego što odem tu, pa me interesuje šta mogu izvaditi kao taj dokument da bi oni imali uvjerenje da sam student, pretpostavljam mora se otići na fakultet ali šta tačno da tražim? Ili može li se bez fakulteta to negdje izvaditi?
Pa na fakultetu kojeg si upisao se vadi uvjerenje da si student lol. Na studentskoj sluzbi. Zavisi i koji si upisao, ako si drzavni, morat ces potezat da ti daju, stoka je to neljubazna.
_Threshold_
Posts: 128
Joined: 15/02/2021 16:55

#4 Re: Kako dobiti uvjerenje da sam student

Post by _Threshold_ »

deogest wrote: 07/08/2021 12:49