Kakav je sad novi zakon ? da li je nastupio ? jer imam vec ugovor

Vijesti sa cijele zemaljske kugle o dešavanjima u bh. dijaspori, zanimljivosti o drugim državama i slično.

Moderator: Bloo

Post Reply
Jabastaba
Posts: 4
Joined: 17/06/2018 15:32

#1 Kakav je sad novi zakon ? da li je nastupio ? jer imam vec ugovor

Post by Jabastaba »

Poz svima :)
Imam ugovor da radim u posti.
Radio sam kao student tu i dobio ugovor na godinu.
2017te sam aplicirao za vizu u novembru.
Jos uvijek cekam vizu i sad cu dobit ponovo novi ugovor jer ocekujem nekad vizu, pa da ce me pozvat u mart/april.

Zanima me novi zakon koji je dosao i ako je dosao da li mogu sta ubrzat proces vize ako imam ugovor vec za rad ?
Jer sam citao nesto o tome ko ima ugovor da moze odmah ici raditi da ne mora kao cekati za vizu dugo.
Usput i da pitam jos da li je potrebno znanje njemackog jezika ako mi to u ugovoru ne pise ? Da li ce mi dati vizu.
Hvala svima na bilo kojoj informaciji...
nlt
Posts: 2557
Joined: 18/05/2014 18:02

#2 Re: Kakav je sad novi zakon ? da li je nastupio ? jer imam vec ugovor

Post by nlt »

viza je tvoja, ako imaš ugovor :D
nelle_tz
Posts: 849
Joined: 30/09/2012 19:11

#3 Re: Kakav je sad novi zakon ? da li je nastupio ? jer imam vec ugovor

Post by nelle_tz »

Jabastaba wrote:Poz svima :)
Imam ugovor da radim u posti.
Radio sam kao student tu i dobio ugovor na godinu.
2017te sam aplicirao za vizu u novembru.
Jos uvijek cekam vizu i sad cu dobit ponovo novi ugovor jer ocekujem nekad vizu, pa da ce me pozvat u mart/april.

Zanima me novi zakon koji je dosao i ako je dosao da li mogu sta ubrzat proces vize ako imam ugovor vec za rad ?
Jer sam citao nesto o tome ko ima ugovor da moze odmah ici raditi da ne mora kao cekati za vizu dugo.
Usput i da pitam jos da li je potrebno znanje njemackog jezika ako mi to u ugovoru ne pise ? Da li ce mi dati vizu.
Hvala svima na bilo kojoj informaciji...