Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Podforum za motocikliste...
GaRGa
Posts: 2761
Joined: 25/02/2009 15:00

#26 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by GaRGa »

ne znam za motore i tehnicki pregled al htjeo sam reci nesto za AC quattro, naime ne servisiram vozilo kod njih inace ali sam prosle godine zbog velike guzve u ASA autu otisao do njih na pregled jer mi se cinilo da mi se cuje lanac bregastih, da bi "strucnjaci" njih 4-5 u AC Quattru i to neki stari i po 50+ godina, navodno iskusni majstori me ubjedjivali da je taj zvuk koji cujem od turbine i da je to tako "normalno" i da trebam nastaviti voziti
Pokupim se i odem u ASA Auto da zakazem termin, cekao sam 7 dana na kraju kad sam dosao na red pitali me ljudi sta mislim da je, ja im fino ispricao sutra me zovu kazu jeste spaner lanca bregaste je popustio pa udara od deklo, mozemo narucit doce za 5-6 dana
od tad nikad vise u AC quattro nebih otisao na servis, ma ni na promjenu ulja i filtera

P.S.

Da ne ispadne da falim ASA Auto i dole su mi jednom pogresno ulje nasuli u motor, to jest ulje od dizelasa -_-
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#27 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by phil manzanera »

Vidi, ne bih ja sada pricu raspredao na cijelu firmu AC Quattro jer nije moguce sve ljude stavljati u jednu te istu kutiju, ja osobno nisam nikada imao problema na servisnom dijelu, tamo sam skoro 12 godina i da nije to tako, vec bih bio davno otisao u neki drugi servis, uglavnom meni odlicno odrade posao, a kada placam smatram da je cijena, barem za mene, realna i prihvatljiva.

Ovdje je tema bezobrazluk i arogancija jednog dijela uposlenika, odnosno uposlenika odjela za tehnicki pregled i registraciju vozila koji su uspjeli da me otjeraju nakon vise od 10 godina, a njima, u principu, jebe im se sto sam ja otisao, a znam da kada su trazili radna mjesta da su hvatali sve moguce veze i poznanstva ne bi li se zaposlili, no kada su se uvalili, boli ih dupe za sve.

No, kako rekoh, Sarajevo nije selendra i imamo mogucnost izbora.

Sto se tice servisnog dijela, nije mi niti na kraj pameti da nesto mijenjam, ostajem i dalje vjeran firmi AC Quattro, a ne zelim ni u kojoj varijanti da se hvatam nekih privatnih mesetara i majstora koji na kraju balade za ruke uzmu haman isto kao i AC Quattro, a jos se vode kao da su mi ucinili uslugu. Neka, hvala, ovlasteni servis je jedno, a sve drugo je nepouzdano.
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#28 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by esso_sa »

phil manzanera wrote:Moze tamo gdje imaju postavljene uredjaje za testiranje kocnica na motociklima, ne moze na valjcima za aute, kazu u toj nekoj Delti, nisam bio tamo, ali vidim da ih raja preporucuje...
Nemaju ti valjci u Delti, imaju valjak za mjerenje brzine skutera i to je to. Inace, u Delti (pored spure) odavno radim tehnicki kako za auto tako i za motor, ljudi su sasvim normalni i ljubazni, nikada nisam imao problema. Svaka preporuka !
suljke
Posts: 175
Joined: 06/02/2008 21:39
Location: sarajevo

#29 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by suljke »

I ja sam motocikl registrovao do prije par godina.
Dok jedne noci nije dobio krila (ne od Red bula)
Nekako sam poslom vezan za vozila, te sam sasvim slucajno saznao da na podruciju Sarajeva samo tri tehnicka pregleda posjeduju tehniku za ispitivanje tehnicke ispravnosti motocikla tj uredjaja za kocenje na motociklima. Od toga je jedan u Vogosci.
Za gospodina-motoristu koji ima tri svoja vozila, sluzbeno vozilo, motocikl od 500 kg tj, papka na kvadrat koji daje 1000KM da upale Njegov motocikl, Informacija da se za sva vozila koja se registruju, mora izvrsiti tehnicki pregled vozila, na kojem se ispituje tehnicka ispravnost UREDJAJA ZA KOCENJE, i drugih inih uredjaja. Ispravnost uredjaja za kocenje nece se izvrsiti guranjem sonde u auspuh.
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#30 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by phil manzanera »

suljke wrote:I ja sam motocikl registrovao do prije par godina.
Dok jedne noci nije dobio krila (ne od Red bula)
Nekako sam poslom vezan za vozila, te sam sasvim slucajno saznao da na podruciju Sarajeva samo tri tehnicka pregleda posjeduju tehniku za ispitivanje tehnicke ispravnosti motocikla tj uredjaja za kocenje na motociklima. Od toga je jedan u Vogosci.
Za gospodina-motoristu koji ima tri svoja vozila, sluzbeno vozilo, motocikl od 500 kg tj, papka na kvadrat koji daje 1000KM da upale Njegov motocikl, Informacija da se za sva vozila koja se registruju, mora izvrsiti tehnicki pregled vozila, na kojem se ispituje tehnicka ispravnost UREDJAJA ZA KOCENJE, i drugih inih uredjaja. Ispravnost uredjaja za kocenje nece se izvrsiti guranjem sonde u auspuh.
Iz cega si ti zakljucio da sam ja - papak? Ako trazis papka, pogledaj SEBE u ogledalo, vidjeti ces velikog papka.

No, posto ti sve znas, hajde sada ti nama ovdje koji smo papci i koji ne zelimo testirati motocikl i kocnice motocikla na uredjajima za automobile, autobuse i kamione (i dalje ne kontam kakve to veze ima biti ili ne biti papak sa tehnickim mogucnostima servisa :lol: !!!), kako testirati kocnice na motociklima, posebno motocikla velike tezine, na velikim valjcima koji su dizajnirani za automobile, jer - ako ne znas, a ocito ne znas jer nisi vozio, ili si sasvim slabasno vozio motocikl - prilikom kocenja - posebno prednjom kocnicom, ali i zadnjom, dakle prilikom kocenja na valjcima, kotaci imaju tendenciju trenutnog proklizavanja i naravno, nakon toga slijedi pad motocikla.

Sve ovo se moze uraditi - dakle, testirati kocnice motocikla - na uredjajima koji su DIZAJNIRANI I NAPRAVLJENI za testiranje kocenja i kocnica na motociklima, dakle minimum je da valjci moraju imati ogradicu. Ja bih bio veoma zadovoljan da imam bilo gdje testirati svoje kocnice na motociklu, na nacin kako to radim sa automobilom, ne zato jer nekoga volim ili ne volim, nego svoje bezbijednosti radi.

Eto vidis sada ko je papak, legitimirao si sam sebe svojim potpunim nepoznavanjem materije o kojoj pises, a jos bi se i svadjao.

No i dalje, ako argumentirano razgovaramo, nije mi jasno zasto je nekoga potrebno zvati - papak? Cemu sve to? Ali, evo, kazem, nacinom komunikacije legitimirao si sam sebe i to je tvoj usud.
suljke
Posts: 175
Joined: 06/02/2008 21:39
Location: sarajevo

#31 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by suljke »

Istina pogadja ocigledno
staradis
Posts: 1872
Joined: 03/04/2012 17:40

#32 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by staradis »

phil manzanera wrote:
staradis wrote:steta sto su kodnast motoristi vecinom klosari i mafijase ja znam tako finih ljudi ali ih ovi zasjene svaki put :sax:
Vidi, oko, ovo nije tema o tome da li su motociklisti papci ili gospoda, klosari ili mafijasi, ovo je tema o registriranju motocikla, da li valjci ili ne i da li valjci bez ogradice ili ne. Samo to.

A malo mi je simptomaticno da ti je ovo prvi post i odmah udaras po motoristima, mora da si po necijem nalogu ovdje, na ovoj temi...

No, ja nemam nista protiv da otvoris novu temu koja bi se zvala "Motociklisti: klosari i mafijasi, da ili ne", po svojoj volji i po svojoj savjesti, a iznenadio bi se koliko je motociklista obrazovanih, uglednih u moto-zajednici i uglednih opcenito u drustvu, ja osobno znam na stotine i stotine motociklista i mogu reci da ne znam ni jednog koji je kriminalac, mada ne sumnjam da ih nema i takvih, no nekako se ne druze sa nama koji smo veeeeeelika vecina....

Aj zivio...... :-D
Procitaj fino sta sam napisao
User avatar
kijamet insan
Posts: 151
Joined: 21/09/2012 15:10

#33 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by kijamet insan »

Dobar naziv temi bas je ludilo u svakom smislu..
Cu merak mu voziti motor bez retrovizora i zmigavaca.. Pa moja momcino to je prvenstveno namjenjeno da pomogne tebi kako bi indijanci oko tebe shvatili tvoje namjere u sabracaju. Moli boga da te neko neprovoza na haubi.
Mislim mlad si pun snage, super. Kada shvatis da si ranjiv bez retrovizora i zmigavaca nadam se da nece biti kasno.
Bar na danasnji vakat imas milion i jednu izvedbu retrovizora i zmigavaca oblika kakvih ti q-cu cejf.
A sto se tice ovih levata na tehnickim pregledima. Katastrofa ! Kako cemo ovako u evropu :D
Za testiranje ispravnosti kocnica koriste se valjci namjenjeni za skutere i motocikle.. Sad dali ih neka firma ovlastena za tehnicki pregled ima (koristi) ili se jos uvijek testira onako "na uho" neznam jer zivim i vozim vani.

http://www.youtube.com/watch?v=S5c5zpBI ... r_embedded
Last edited by kijamet insan on 03/10/2012 10:21, edited 1 time in total.
t1rejble2r
Posts: 12
Joined: 13/08/2012 10:19

#34 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by t1rejble2r »

ja volim da obracam paznju dok vozim - prava sam "tetka" gledam sta se zbiva u prometu ispred iza sa strane - i bude me samokriticno stid i strah kad previdim gresku... ljudima na motoru se volim skloniti u stranu blize ivici ceste da prodju - brzi su okretniji - i ne bih rekao da im gode ispusne pare koje pusta recimo jedna kombinovana kolona kamiona autobusa i auta... i uvijek dobijem slatko mahanje rukicom...
User avatar
froop
Posts: 113
Joined: 10/04/2007 14:00
Location: Minken 1.Minhenska

#35 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by froop »

Testirati kocnice na motororu na valjku je glupost. Na valjku se prvobitno testira razlika kocnice lijeve i desne strane koja nesmije bit prevelika. Na motoru nepotrebno. U Njemackoj TÜV(tehnicki pregled) kocnice testira kroz kratku voznju tehnicara koji usput testira lagere prednje viljuske. U Bosni bi trebali uvesti TÜV kosto su nedavno uveli u Turskoj.
User avatar
kijamet insan
Posts: 151
Joined: 21/09/2012 15:10

#36 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by kijamet insan »

Ja samo kazem da mogucnost za provjeru ispravnosti kocnica na motorima sa valjcima postoji..
Ja licno svako proljece idem na festu prilikom otvaranja sezone u lokalni suzuki servis gdje imam mogucnost na ovakvim valjcima besplatno provjeriti efektivnost kocnica..
t1rejble2r
Posts: 12
Joined: 13/08/2012 10:19

#37 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by t1rejble2r »

Uvijek pazim na auto i provjeravam jeli sve radi na njemu..pogotov kada je nesto besplatno onda to naprvim.
User avatar
froop
Posts: 113
Joined: 10/04/2007 14:00
Location: Minken 1.Minhenska

#38 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by froop »

kijamet insan wrote:Ja samo kazem da mogucnost za provjeru ispravnosti kocnica na motorima sa valjcima postoji..
Ja licno svako proljece idem na festu prilikom otvaranja sezone u lokalni suzuki servis gdje imam mogucnost na ovakvim valjcima besplatno provjeriti efektivnost kocnica..

Ne razumijem korist toga ako naprimjer proizvodjac tog motora nije dao neku mjeru jacine kocnica. To i sam mozes na ulici testirati recimo ako uspijes blokirati prednju kocnicu bez velikog napora onda je kocnica uredu. Jedino sto ja znam sta proizvodjac motora propisuje je minimalnu debljinu diskova.
User avatar
kijamet insan
Posts: 151
Joined: 21/09/2012 15:10

#39 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by kijamet insan »

Nisam kompetentan, ali mislim da je sto se valjaka tice mjerna jedinica kocenja zadana kilazom vozila. Bio sam 2 puta na valjcima prije mene su bili drugaciji tipovi i velicine motora. Niko nista "nebarce" oko aparata samo stoji lik iz servisa i govori kada stisnuti kada pustiti kocnicu i jeli sve ok.
Svaki proizvodjac kaze da se vodi racuna o minimalnoj debljini diskova i plocica, izvrsiti periodicnu zamjena kocionih crijeva te da se kociono ulje zamijeni svako 2 godine, sto rijetko ko (cast izuzetcima) i cini. Voda koja se tokom vremena nakupi u kocionom sistemu je izuzetno opasna jer kocnica je ok do jedne granice kada se pregrije jednostavno zna propasti i eto belaja.
U sezoni obavezno par puta vizuelno pregledajte sve komponente, odmastite i operite kocione diskove i plocice. Moment kljucem provjeriti sve vitalne sarafe dali su pritegnuti na vrijednosti koje preporucuje fabrika i vozi Misko.
User avatar
awaken
Posts: 1588
Joined: 10/05/2011 23:28

#40 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by awaken »

froop wrote:Testirati kocnice na motororu na valjku je glupost. Na valjku se prvobitno testira razlika kocnice lijeve i desne strane koja nesmije bit prevelika. Na motoru nepotrebno. U Njemackoj TÜV(tehnicki pregled) kocnice testira kroz kratku voznju tehnicara koji usput testira lagere prednje viljuske. U Bosni bi trebali uvesti TÜV kosto su nedavno uveli u Turskoj.
Šta Bosna i "TÜV-geprüft" imaju zajedničko? NIŠTA... :roll: Nije TÜV za naše međede, jedino ako ga preprave da "cvaja" i dalje popravlja sve što ne radi :D
User avatar
froop
Posts: 113
Joined: 10/04/2007 14:00
Location: Minken 1.Minhenska

#41 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by froop »

awaken wrote:
froop wrote:Testirati kocnice na motororu na valjku je glupost. Na valjku se prvobitno testira razlika kocnice lijeve i desne strane koja nesmije bit prevelika. Na motoru nepotrebno. U Njemackoj TÜV(tehnicki pregled) kocnice testira kroz kratku voznju tehnicara koji usput testira lagere prednje viljuske. U Bosni bi trebali uvesti TÜV kosto su nedavno uveli u Turskoj.
Šta Bosna i "TÜV-geprüft" imaju zajedničko? NIŠTA... :roll: Nije TÜV za naše međede, jedino ako ga preprave da "cvaja" i dalje popravlja sve što ne radi :D
Do prosle godinei u Turskoj je bila "cvaja" a i previse sudara i mrtvih. Sad su uveli TÜV Türk znaci preuzeli Njemacku metodu potpuno. Gledao sam na televiziji, pogotovo u rualnim podrjucima prijete i suju al ne vrijedi, moras kroz TÜV.
Cak imaju mobilne stanice koje voze od sela do sela.
zoe65
Posts: 10
Joined: 19/06/2010 13:07

#42 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by zoe65 »

Mozda i podneblje igra ulogu:u Nizozemskoj nema uopste tehickog za motore!! Nikakvog!!!!!Ali sam vidio kako zandar odra jednog, jer nije imao jednog retrovizora..Ili minimum dubine profila na gumi.Ali mogu poslati na tehnicki da te iskontrolisu...tjah..Saso mange..
Post Reply