Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Podforum za motocikliste...
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#1 Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by phil manzanera »

Danas bio na produzenju registracije, pa samim time i na tehnickom pregledu za motocikl. Motocikl ima 370 kg plus vozac, plus stvari, znaci pola tone. Sjedim tamo i sredjujem papire, dolazi mi neki momak u plavom mantilu, uposlenik tehnickog pregleda i trazi kljuc. Ja ga sa cudjenjem pitam "kakav kljuc" on hladno kaze od motora, da ga vozim na valjke. Ne mogu da vjerujem da neko ko nema "A" kategoriju (nema, pitao sam), a pri tome u zivotu nije sjeo na motocikl tezak sa vozacam i stvarima pola tone ima hrabrosti i da pomisli da vozi takvo nesto.

Ali, dobro, to je najmanji problem.

Ono sto je mene ostavilo u cudu je to sto je momak htio da vozi motor NA VALJKE DA TESTIRA KOCNICE !!! Motocikl od pola tone!!! Prosto nisam mogao da vjerujem svojim usima. Odem do šefa i kazem mu da je protiv svih zakona fizike da se kocnice motocikla testiraju na valjcima bez strucnih profesionalnih pomagala, jer je jasno kao dan da ce tocak motocikla koji je u valjcima pri prvom znaku kocenja "izletiti", odnosno iskliznuti iz valjaka.

Oni kazu "to je po zakonu". Naravno, ja trazim da vidim taj zakon koji kaze da motocikl od pola tone moze i mora na valjke od automobila. Naravno, taj zakon nemaju. Zovu nadleznu osobu u policiji da pitaju da li me mogu pustiti bez testiranja na valjcima, oni tamo, naravno, pojma nemaju i prosto je*e ih se za problem.

Ja popizdim i dam im kljuceve, oni naravno ne znaju motocikl ni upaliti, a kamoli voziti.

Na kraju je bilo "jarane, ili na valjke, ili razguli". Naravno, mogao sam otici i na drugi tehnicki pregled, ali nisam zelio da mi seru iza ledja, pa sam hrabro nagazio na valjke. Naravno, pri prvom kocenju, prednji tocak motocikla od pola tone je odmah pokazao tendenciju izlijetanja iz valjaka i padanja i motora i mene, no mojih 190 cm i 105 kg, kao i iskustvo je ucinilo to da sam ostao na nogama.

Pitam i druge bikere da li su imali takvo iskustvo, jer je ovo prvi put da tako nesto od mene traze, neki kazu da su i njih tjerali na valjke, a neki kazu da prvi put cuju za to.

Svasta u bozijoj basti.
User avatar
DaysleepeR
Posts: 14640
Joined: 29/05/2003 00:00
Location: Rajvosa

#2 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by DaysleepeR »

tehnički pregled u Delti kod Ahitekture ti neće zahtjevati da ideš na valjke za automobile jer su svjesni da motor to ne može

provjereno
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#3 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by phil manzanera »

Ovo je bio AC "Quattro" (VW) u Pofalicima.....
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#4 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by esso_sa »

Slicna situacija je bila sa mojim burazerom kad je prosle godine otisao na tehnicki u Velesicima... Prica je tekla ovako :

- "strucnjak" na tehnickom je htio da mjeri kocnice na valjcima, buraz mu reko nema problema ali de fino potpisi i ovjeri dokument da cete nadoknadit svu stetu u slucaju da te valjci ispale skupa sa motorom i lik je vrlo brzo odustao od valjaka.
- nakon ovoga, "strucnjak" nastavlja pohod i trazi od buraza da otvori posudu sa kocionim uljem (koja je hermeticki zatvorena i zasarafljena sigurnosnim sarafima) kako bi izmjerio koncentraciju vode u ulju :shock: I tu je otpilan
- finalni "strucnjakov" biser nakon gore napisanih, nakon pregleda krenuo je da slika motor i sav sretan pitao gdje mu je prednja tablica na motoru ? :lol:

Od tada, i ja i buraz idemo u Deltu na tehnicki, ljudi sasvim strucni i normalni, pregledaju sve sto fakat treba pregledat i nemaju nikakvih "fix" ideja ko ovaj biser iz Velesica. Skuterasi jedino moraju na valjak za mjerenje max brzine (sto je po meni OK i tu nema opasnosti od ispaljivanja motora)
Dakle, svaka preporuka za Deltu :thumbup:
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#5 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by Ringhio »

Moja raja je prosle godine bez problema registrovala motocikle. Haman da ce i ove godine biti tako. Ja prosle godine vozio na " divljinu " bez tablice i uplacenog za registraciju i dobro prosho. Ove godine mi se ne isplati jer su kazne povecane na 500 - 1000 kaema i gratis oduzimanje motora.

Sad ono sto mene cudi, kad sam se neki dan raspitivao kod ovog jednog cike iz necu reci kojeg osiguranja ( ugledno uglavnom ) rekoh mu " oce li biti kakvih problema na tehnickom posto ja imam otvoreni auspuh " Gleda on u mene gleda gleda pa veli kako mislis otvoren ? Pa reko otvoren, za utrke, nema onih prigusivaca. A to kaze...ma kakvi...nemoj se sikirat to se kod nas i ne mjeri na tehnickom. Aj dobro reko al nemam ja reko ni retrovizora posto sam to poskido da mi ne strsi s motora :) ocel to sta kocit. Ma nece...bit ce to dobro. Al reko ja imam samo zadnje zmigace a i njih nisam spojio. Mozda bi to moglo predstavljati problem ? Ma kakvi kaze. Sad ga citiram, " samo ti njega dovuci, plati osiguranje, mi nadjemo dobar foto aparat, samo ga slikamo, odnesemo na tehnicki i rijeseno, proso si, retrovizore mozes neke nalijepit onako nek stoje samo nek se vide, a to za zmigace nece niko ni zagledat ".

Sad me cudi kako je situacija drugacija iz kantona u kanton. Vas tjeraju na valjke, a meni je dovoljna samo fotografija.
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#6 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by phil manzanera »

Prvo ne znamo koji si kanton, sa druge strane, nije stvar valjaka, jer kako smo reklli, protiv svih zakona FIZIKE je gurati mototcikl na valjke bez uredjaja koji sprecavaju mogucnost izlijetanja motocikla, javlja se mogucnost ne samo da se motor osteti, nego da ti motor koji je evntualno pao, ili da ti valjci u koje je noga odletjela cinom pada sa motora pocupa i odsjece tu istu nogu.

No, sa druge strane, za motocikl kao sto je tvoj, koji evidentno nije za cestovnu upotrebu, a posebno za grad, jbga jarane, bez auspuha (odnosno nekog minimuma prigusivaca), bez retrovizora, bez zmigavaca, ako ti mislis da je to u redu, ja ne mislim. Prvo i osnovno, zestoko je ugrozena i tvoja sigurnost, ali prije svega svih ostalih ucesnika u prometu. Da ne govorim o buci koju proizvodis. Jedna je stvar malo zazmiriti na neke sitne probleme, a druga je stvar pustiti potpuno neadkvatan (da ne kazem neispravan) motocikl u promet.

Ima motocikala sa manje ili vise prigusenosti u auspusima, razno-razni Akrapovici, Screamin' Eagle i da ne nabrajam vise, no ako covjek ima bilo kakve prigusivace i ako covjek nije drkadjija po gradu, pa motocikl vozi sa razumnim nivoom obrtaja, nece ga niko zaje*avati, pa cak ni policija u drugim europskim zemljama. No, auspuh BEZ prigusivaca...hmmmmm.....to ne ide, a u krajnjoj instanci zestoko steti masini (koliko nije uradjena rekalibracija), vodi, znaci, pogresnom nivou odnosa gorivo-zrak, znaci poprilicno pregrijavanje masine, klipova, karika, ventila, pa prije ili kasnije dolazi do ozbiljnijh ostecenja masine.

Mada sam i ja motociklista, ja bih tim tvojim sa tog tvog tehnickog pregleda bez razmisljanja odmah oduzeo licencu za rad do kraja zivota.

Jbga jarane, svi mi imamo djecu ili cemo je imati, a Boga mi volimo i sebe, pa tezimo barem minimumu tehnicke ispravnosti vozila, i motocikala i automobila.

Ne znam trebam li nabrajati koje su to stvari koje kao minimum na motociklu moraju biti ispravne (a neke od tih stvari tehnicki i ne gleda), ali jbga gume starosti do maksimalno 3 godine, sa dobrom šarom, upravljivost, znaci upravljac i ciklistika, zmigavci, kocnice, kociona tekucina, diskovi i disk plocice, svjetla, stop-svjetla, zavrsni prenos (lanac, kardan, remen) mora biti ispravan takodjer da ti ne zablokira tocak....ma ima toga dosta, ali ovo je ono cega sam se sjetio na prvu ruku.

Haj zivio i sretno ti bilo i nemoj sta zamjerit', sve je dobronamjerno. :thumbup:
User avatar
metar_drva
Posts: 1202
Joined: 26/08/2009 18:51

#7 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by metar_drva »

Ringhio wrote:Moja raja je prosle godine bez problema registrovala motocikle. Haman da ce i ove godine biti tako. Ja prosle godine vozio na " divljinu " bez tablice i uplacenog za registraciju i dobro prosho. Ove godine mi se ne isplati jer su kazne povecane na 500 - 1000 kaema i gratis oduzimanje motora.

Sad ono sto mene cudi, kad sam se neki dan raspitivao kod ovog jednog cike iz necu reci kojeg osiguranja ( ugledno uglavnom ) rekoh mu " oce li biti kakvih problema na tehnickom posto ja imam otvoreni auspuh " Gleda on u mene gleda gleda pa veli kako mislis otvoren ? Pa reko otvoren, za utrke, nema onih prigusivaca. A to kaze...ma kakvi...nemoj se sikirat to se kod nas i ne mjeri na tehnickom. Aj dobro reko al nemam ja reko ni retrovizora posto sam to poskido da mi ne strsi s motora :) ocel to sta kocit. Ma nece...bit ce to dobro. Al reko ja imam samo zadnje zmigace a i njih nisam spojio. Mozda bi to moglo predstavljati problem ? Ma kakvi kaze. Sad ga citiram, " samo ti njega dovuci, plati osiguranje, mi nadjemo dobar foto aparat, samo ga slikamo, odnesemo na tehnicki i rijeseno, proso si, retrovizore mozes neke nalijepit onako nek stoje samo nek se vide, a to za zmigace nece niko ni zagledat ".

Sad me cudi kako je situacija drugacija iz kantona u kanton. Vas tjeraju na valjke, a meni je dovoljna samo fotografija.
meni se čini da si ti dobar komad budale, i nadam se da te nikad neću vidjet u prečniku od 500 metara
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#8 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by Ringhio »

phil manzanera wrote:Prvo ne znamo koji si kanton, sa druge strane, nije stvar valjaka, jer kako smo reklli, protiv svih zakona FIZIKE je gurati mototcikl na valjke bez uredjaja koji sprecavaju mogucnost izlijetanja motocikla, javlja se mogucnost ne samo da se motor osteti, nego da ti motor koji je evntualno pao, ili da ti valjci u koje je noga odletjela cinom pada sa motora pocupa i odsjece tu istu nogu.

No, sa druge strane, za motocikl kao sto je tvoj, koji evidentno nije za cestovnu upotrebu, a posebno za grad, jbga jarane, bez auspuha (odnosno nekog minimuma prigusivaca), bez retrovizora, bez zmigavaca, ako ti mislis da je to u redu, ja ne mislim. Prvo i osnovno, zestoko je ugrozena i tvoja sigurnost, ali prije svega svih ostalih ucesnika u prometu. Da ne govorim o buci koju proizvodis. Jedna je stvar malo zazmiriti na neke sitne probleme, a druga je stvar pustiti potpuno neadkvatan (da ne kazem neispravan) motocikl u promet.

Ima motocikala sa manje ili vise prigusenosti u auspusima, razno-razni Akrapovici, Screamin' Eagle i da ne nabrajam vise, no ako covjek ima bilo kakve prigusivace i ako covjek nije drkadjija po gradu, pa motocikl vozi sa razumnim nivoom obrtaja, nece ga niko zaje*avati, pa cak ni policija u drugim europskim zemljama. No, auspuh BEZ prigusivaca...hmmmmm.....to ne ide, a u krajnjoj instanci zestoko steti masini (koliko nije uradjena rekalibracija), vodi, znaci, pogresnom nivou odnosa gorivo-zrak, znaci poprilicno pregrijavanje masine, klipova, karika, ventila, pa prije ili kasnije dolazi do ozbiljnijh ostecenja masine.

Mada sam i ja motociklista, ja bih tim tvojim sa tog tvog tehnickog pregleda bez razmisljanja odmah oduzeo licencu za rad do kraja zivota.

Jbga jarane, svi mi imamo djecu ili cemo je imati, a Boga mi volimo i sebe, pa tezimo barem minimumu tehnicke ispravnosti vozila, i motocikala i automobila.

Ne znam trebam li nabrajati koje su to stvari koje kao minimum na motociklu moraju biti ispravne (a neke od tih stvari tehnicki i ne gleda), ali jbga gume starosti do maksimalno 3 godine, sa dobrom šarom, upravljivost, znaci upravljac i ciklistika, zmigavci, kocnice, kociona tekucina, diskovi i disk plocice, svjetla, stop-svjetla, zavrsni prenos (lanac, kardan, remen) mora biti ispravan takodjer da ti ne zablokira tocak....ma ima toga dosta, ali ovo je ono cega sam se sjetio na prvu ruku.

Haj zivio i sretno ti bilo i nemoj sta zamjerit', sve je dobronamjerno. :thumbup:

Svakako. Poprilicno sam osvjesten ispravnosti motora sto se tice. Mogu se pohvaliti da je moj motocikl u potpunosti ispravan. Mora biti ispravan. Rijec je o preradi koju sam sam radio dugo vremena. Mozda malo i pretjerujem u svemu tome ali mi je to " lijek " ako razumijes sta ti zelim reci. Navest cu primjer, za godinu i nesto dana koliko imam motocikl kociono ulje sam promjenio 3 puta. Mozda previse, meni ne. Ulje za kvacilo promjenio isto toliko. Lanac ciscen poslje svake voznje po kisi, a takvih je bilo poprilicno u prosloj sezoni. Disk plocice prednje i zadnje sam kupio i promjenio cim sam kupio motocikl. Isti vozim na novim Bridgestone-ovim gumama.

Nisam " kockasta glava + suncanice + japanke i body majcica " tip vozaca. Bez kacige ne idem ni u prodavnicu i po najvecim zegama oblacim jaknu sa full protektorima. Po gradu ne divljam, ne zavrcem, nisam od tog posla. To sto vozim s " only for track use " auspuhom moj je osobni izbor jer krecem od onoga ako me ne vide, onda neka me cuju. Motor sam po sebi ima sitnu siluetu i tesko ga je primjetiti, ali lakse ga je cuti nego vidjeti. Po gradu i pri normalnim obrtajima taj moj auspuh je dosta tisi nego sto je vecina ovih ostalih na motociklima. Top je u fabrickom stanju, i ja nista oko njega nisam caprkao. Znam X ljudi koji buse lonce, vade prigusivace i josh sto drangulija samo da bi dobili na tom nekom zvuku. Motor je dosta bucan samo pri vecim obrtajima, preko 5 000 kada ugodna tutljavina prelazi u vrisku zajedno s finim eksplozijama pri otpustanju gasa. Auspuh je glasniji od fabrickih, maksimalno prigusenih, ali opet tisi od ovih koji buse, sjeku, cupaju djelove iz njega.

Ovo za retrovizore, navikao sam se na voznju bez njih, dovoljno ispraksao da mi je dovoljan jedan kratki okret i pogled iza sebe da snimim svu situaciju, i iako sam htio, nisam uspio pronaci nista sto bi se moglo uklopiti u siluetu motocikla. Zmigavci su montirani na motocikl, ali ih nisam spoijo, zice su me ubile u pojam, i odvojit cu ovih par iducih dana par minuta svog dragocjenog mladog zivota da bi to pospajao sve, mada iskreno sumjam da cu ih koristiti, tek toliko da ih imam radi policije.

To sto ja imam motocikl koji nema retrovizore ne cini ga tehnicki neispravnim, retrovizori ne mogu uticati na ciklistiku motocikla, nemaju nikave veze sa tehnickom ispravnoscu same masine i kocnica. Kocnicama dajem posebnu paznju, masini takodje, zavrsnom prenosu. Vozim kod majstora za te krupnije stvari oko kojih ja i ne zelim i ne smijem da diram. Sa sigurnoscu tvrdim da je moj motocikl tehnicki ispravniji od mnogih ostalih. Plocice narucujem preko E-bay-a, originalne. Poznajem X vozaca koji na potrosene plocice jednostavno lijepe novi sloj te " kocione mase " i njih koriste cijelu sezonu. Koliko sam zahrdjalih lanaca vidio, koliko otpusenih, pa motora bez zadnjeg stop svjetla, pa nekih nazovimo prerada na kojima se ne raspoznaje koji je dio od kojeg motora. Nagledao sam se i izbijanja ventila, prosipanja ulja, raspadanja auspuha, bjesomucnog zavratanja i par nazalost fatalnih nesreca. Sam sam sebi najpreci, trudim se da mi je motocikl 100% ispravan, nikad ne sjedam na njega bez kacige i jakne. Nije mi mrska ni potkapa na +40, ni rukavice, protektirane hlace i cizmice kad krecem na duzi put.

Po gradu nisam presao 80 na sat, nisam nenormalan da ubijem necije dijete i da ga nosim cijeli zivot na dusi. Kada mi se divlja i kada mi se vozi kako spada, odem na ceste gdje je promet minimalan, gdje je fin asvalt, gdje nema pjesaka i policije. Tu se ispusem i vratim se miran.

Ne zamjerim ti nista, svoji smo :)

Reche i ovaj iznad da misli da sam ja fin komad budale, mozda...ali sta su za njega ova gospoda sto voze gradovima sirom Bosne u potkosuljama, na zadnjem kad prolaze srednjoskolke, koji turiraju u 12 navecer, i prolaze 140 kroz centar grada ?
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#9 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by phil manzanera »

Ako je to ovako kako si napisao, on da je to OK i ti si pozitivan primjer mnogim drugim motociklistima. :thumbup:
User avatar
Dasi
Posts: 2227
Joined: 27/05/2006 01:06

#10 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by Dasi »

vehbija wrote:e psihopato nisi naveo da si nudio veliku nagradu od 1000 km ko upali tvoj motor
BOLESNIK JEDAN I JOS SAMO JEDNA INFORMACIJA NISAM PRIPRAVNIK DA MI TI MOZES SREDITI OTKAZ
NEMOJ PRLJATI UGLED AC QUATTRA KAD SI TI JEDINA MUSTERIJA KOJA NIJE ZADOVOLJNA
Image 8)
ajmin
Posts: 53
Joined: 14/03/2011 15:26

#11 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by ajmin »

Ringhio wrote:Moja raja je prosle godine bez problema registrovala motocikle. Haman da ce i ove godine biti tako. Ja prosle godine vozio na " divljinu " bez tablice i uplacenog za registraciju i dobro prosho. Ove godine mi se ne isplati jer su kazne povecane na 500 - 1000 kaema i gratis oduzimanje motora.

Sad ono sto mene cudi, kad sam se neki dan raspitivao kod ovog jednog cike iz necu reci kojeg osiguranja ( ugledno uglavnom ) rekoh mu " oce li biti kakvih problema na tehnickom posto ja imam otvoreni auspuh " Gleda on u mene gleda gleda pa veli kako mislis otvoren ? Pa reko otvoren, za utrke, nema onih prigusivaca. A to kaze...ma kakvi...nemoj se sikirat to se kod nas i ne mjeri na tehnickom. Aj dobro reko al nemam ja reko ni retrovizora posto sam to poskido da mi ne strsi s motora :) ocel to sta kocit. Ma nece...bit ce to dobro. Al reko ja imam samo zadnje zmigace a i njih nisam spojio. Mozda bi to moglo predstavljati problem ? Ma kakvi kaze. Sad ga citiram, " samo ti njega dovuci, plati osiguranje, mi nadjemo dobar foto aparat, samo ga slikamo, odnesemo na tehnicki i rijeseno, proso si, retrovizore mozes neke nalijepit onako nek stoje samo nek se vide, a to za zmigace nece niko ni zagledat ".

Sad me cudi kako je situacija drugacija iz kantona u kanton. Vas tjeraju na valjke, a meni je dovoljna samo fotografija.
prvo sto si ti komad budale (cuj ne ide bez kacige ni u prodavnicu :D, ne vozi u potkosulji jer su to seljaci, al' zato mu ne rade zmigavci i nema retrovizora :D ), a drugo sto si jos veci komad budale sto neces da kazes "ime cike i gdje radi", da i drugi ne bi isli tamo, jer ocito nije sav svoj. i ovo komad budale je vishe da skontas da to nije bas ok, a ne da se sad uvrijedis aman zaman. zapravo, ovo sto sam rekao da si budala sto neces ime da kazes i da kazes gdje radi idiot stoji i treba da se naljutis i to dobro.
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#12 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by phil manzanera »

Ovo ne pisem radi onih koji me znaju, jer me - znaju, ovo pisem radi onih koji me - ne znaju.

Procitao sam jos jednom svoj tekst i ne vidim cime sam ja prljao ugled firme AC Quattro? Sta sam rekao ruzno? Sta sam rekao neistinito? Samo sam opisao hrnologiju dogadjaja i apostrofirao nestrucnost i neznanje pojedinih OSOBA, a ne firme. I nista se nije odnosilo na FIRMU AC Quattro, niti mi je to bio cilj, niti to zelilm, jer sam ja 11 godina komitent firme AC Quttro, vec iskljucivo na osobe koje pojma nemaju o poslu koji su preuzeli da rade. Ja sam prozvao OSOBE, a ne - firmu.

No, ako vi uposlenici AC Quattro nazivate psihopatama svoje musterije koje KUPUJU skupa vozila kod vas, kao ja sto sam kupio (!!!), 11 godina servisiraju vozila kod vas (privatna i sluzbena) kao ja sto servisiram i 11 godina registriraju vozila kod vas (privatna i sluzbena) kao ja sto registriram, onda stvarno se covjek treba zapitati za mentalno zdravlje osobe koja ovo pise u ime firme AC Quattro.

Vjerujem da kada si trazio posao da si hvatao sve moguce veze ne bi li se uljebio, a sada kada si dobio posao, nemas sekunde postovanja za musterije koje 11 godina PLACAJU usluge AC Quattro.

No, ja sam kupac i musterija firme AC Quattro jer su tamo dobri i profesionalni prodavci i serviseri, gdje sam uvijek ljubazno i profesionalno primljen (a da nije tako, bio bih otisao na neko drugo mjesto!), ukljucujuci direktora koji je moj prijatelj od djetinjstva, no ovo sto se je dogadjalo na odjelu tehnickog pregleda, meni se vise nece dogadjati jer nakon 11 godina uspjeli ste me otjerati (sa tehnickog pregleda, a ne iz firme AC Quattro!), a to nije neki pametan uspjeh, pametan je potez sacuvati staru musteriju, i dovesti nove, a mozda ce stara musterija dovesti jos neke.

Vjerujem da ce ovaj uposlenik koji na ovaj nacin pokusava da javno vrijedja musterije, biti sigurno sankcioniran jer puni su biroi nezaposlenih koji jedva cekaju da im se ukaze prilika da pokazu svoju profesionalnost i strucnost, a kabadahija i amatera ima na pasija preskakala.

Ja sam kako kazes psihopata, a ti si neobrazovani papak. Znas me - znam te. Pogledaj se u ogledalo i malo ono rumenilo skini sa obrascica.

Da li sam ja psihopata, moze biti da jesam, a moze biti da nisam, no da si ti idiot, jasno je svakome ko cita ovu rubriku jer velika je mudrost otjerati musteriju koja je jednoj firmi 11 godina vjerna (jedanaest godina!), a uz to sam u AC Quattru kupio auto.

A jesam, kada sam popizdio, nudio sam 1000 KM pred 5 svjedoka i kljuceve od motora (i kljuceve od motora !!!) samo ako uspijes da upalis motor. Toliko o tvojoj strucnosti, jer da si siguran u svoje znanje, zgrabio bi kljuceve, upalio motor i klapio lovu bez razmisljanja, jer sam je ja nudio ispruzene ruke, pred 5 svjedoka !!! Tacno, u pravu si i ovom informacijom samo sebe ofiras !!! Toliko o strucnosti.

Hvala i zivio.

P.S.
U medjuvremenu sam razgovarao sa puno motociklista iz Sarajeva, nisam bio lijen i obisao sam nekoliko tehnickih pregleda u Sarajevu, kontaktirao - sto posebno naglasavam - motocikliste iz Hrvatske, dakle iz Zagreba, Slavonskog broda i Splita i niko nikada nije cuo da je neko natjeravao motocikl od 500 kg na valjke, posebno ne na valjke za - aute! Ako neko bas hoce i insistira da nagura motocikl od 500 kg na valjeke, onda nabavi valjke za motocikl, a ne nagurava ga na valjke za - automobil. Jer motocikl na vakljcima za automobile je neogranicena kolicina gluposti, a toga nema ni u Njemackoj (naguravanja motocikala na valjke od auta!), jer sam - pitao.

Mislim da poslije svega ovoga navedenog ne moze biti nikako da sam ja psihopata, a ti regularan i ispravan, odnosno, mozda je jesam psihopata jer dozvoljavam da me maltretirate i u vasim prostorijama i sada na forumu, trebao sam vec ranije promijeniti mjesto usluge, jer hvala Bogu za svoje novce mozemo da biramo uslugu i agenciju gdje ce nas postivati i uvazavati, i nas kao musterije i nas novac.

JOS JEDNOM, KRITIKA SE OCITO NIJE ODNOSILA NA FIRMU AC QUATTRO, TO JE VELIKA I OZBILJNA FIRMA, VEC NA POJEDINE UPOSLENIKE TE FIRME KOJI NISU DORASLI SVOME PROFESIONALNOM ZADATKU ZA KOJI PRIMAJU PLATU, JER, NA KRAJU BALADE, BILO BI GLUPO DA SE PROZIVA CIJELA FIRMA RADI DRSKOSTI, BEZOBRAZLUKA I AROGANCIJE JEDNOG ILI DVA UPOSLENIKA.
Last edited by phil manzanera on 17/04/2011 08:38, edited 25 times in total.
Desert Wind
Posts: 1065
Joined: 01/03/2010 20:46

#13 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by Desert Wind »

vala je vozit motor u bosni ludilo svih ludila pogotovo pored naroda totalno neosvjestenog primitivnog i zatucanog jer to kad sjedne u auto ne vidi nikog zivog...

ja volim da obracam paznju dok vozim - prava sam "tetka" gledam sta se zbiva u prometu ispred iza sa strane - i bude me samokriticno stid i strah kad previdim gresku... ljudima na motoru se volim skloniti u stranu blize ivici ceste da prodju - brzi su okretniji - i ne bih rekao da im gode ispusne pare koje pusta recimo jedna kombinovana kolona kamiona autobusa i auta... i uvijek dobijem slatko mahanje rukicom...

medjutim - jaran mi je tek sto je sredio motor, kupio opremu - otac dvoje - troje djece samo izasao na magistralu i degen okrene kombi i zaustavi mu zivot u sekundi...

nejse poenta je da nemamo kulture ni u cemu...
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#14 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by Ringhio »

ajmin wrote: prvo sto si ti komad budale (cuj ne ide bez kacige ni u prodavnicu :D, ne vozi u potkosulji jer su to seljaci, al' zato mu ne rade zmigavci i nema retrovizora :D ), a drugo sto si jos veci komad budale sto neces da kazes "ime cike i gdje radi", da i drugi ne bi isli tamo, jer ocito nije sav svoj. i ovo komad budale je vishe da skontas da to nije bas ok, a ne da se sad uvrijedis aman zaman. zapravo, ovo sto sam rekao da si budala sto neces ime da kazes i da kazes gdje radi idiot stoji i treba da se naljutis i to dobro.

Haahaha :)

I da jesam, moj je problem, vozim bez retrovizora zato sto mi se moze, zato sto tako volim i cejf mi, sta ces sad uraditi po tom pitanju ? Nista, nisi mi ti ni kupio motocikl, nisi ga ti ni radio, nisi te iste ti ni skinuo. Ja sam, ja sam krvavo zaradio svaku marku za taj motocikl, ja znam koliko sam novca potrosio u dijelove da bi ga prepravio po svom ukusu, i ja znam koliko sam sati, dana i mjeseci potrosio u garazi. Veze nemas kako je tesko variti, kako je tesko brusiti, pa traziti dijelove, pa ugradjivati, pa prepravljati, skidati, cistiti, pa opet monitrati, i smontirati da to sve fino djeluje i da je 100% funkcionalno. Znam ja. Znam i da sam se razbolio radeci na njemu od Novembra do Maja, isprehladjivo se, iscrpio i fizicki i psihicki, zaglavio bolnice, ali kad sam ga prvi put upalio, i kad sam vidio kako svijet zagleda u njega nije mi trebala veca satisfakcija. Ko si ti da meni kazes da sam ja budala ? Na ovom motoru nikad nece biti retrovizori, makar platio 1000 kazni. Nikad !

Za sebe mogu reci da sam savjesniji vozac od velike vecine ostalih, tebi ocito nije seljakluk voziti motor u potkosulji. Meni jeste, meni je to dno dna seljakluk. Da i jedan zna kako je lijepo zaparati vlastitom kozom od asvalt nebi nikad vozio tako, ali bitni je viditi triceps napet, napucan kreatinom, nego obuc jaknu i vozit ko gospodin. Nikad ga nisam vozio bez jakne, bez obzira koja temperatura, i nikad bez kacige, makar ga vozio samo 5 minuta. Uvjek, uvjek nosim oboje. Dijelom zbog zdravstvenog stanja, propuh me sjebo u radionici i sad sam jeban za zivot cijeli, moram se cuvati istog i nemogu sebi priustiti luksuz da se razbolim ponovo.

Ne zelim da kazem ime iz prostog razloga sto cojek ide uvjek niz dlaku korisniku usluge. Znam masu raje koja kod njeg registruje na rate, on obavlja tehnicki pregled, nemas se sta zajebavat. Ja sam mu vuko i auto, ostavio mu kljuceve, on obavio tehnicki pregled, sam odvuko, sam vratio, donio mi papire na kojima jasno pokazuje sta je uredu, sta ne, sve uplatnice sam izreguliso, sve poplaco po bankama i sve apsolutno sve sam rijesio. Ja samo platio. Na danjasnjem vaktu kad svako gleda kako da ustedi, kako da odgodi placanje na sto vise rata on itekako godi, jer omogucava svijetu koji nema dovoljno novca odma da registruje auto-motor-kamion da iste registruje na rate, koliko god ih je potrebno.

Koliko toga je trulo u nasem sistemu, i koliko vozila ima neispravnih na cestama ? Nisu svi registrovani kod tog " cike " nego su registrovani u raznim osiguranjima, samo se negdje pogura s Musom, negdje s Andricem, ovaj ne trazi nista. Mnogi od nas nisu u mogucnosti da voze auta u potpunosti ispravna, a auta im trebaju. Za poso, za kojekakve ostale " pod moranje " stvari. Ti bi onemogucio nekome da zaradi hljeb svojoj porodici zato sto mu je nesto desno neispravno ? Svako normalan ce promjeniti kocnice kad se potrose, promjeniti dijelove koje uticu na ciklistiku, a na sve ostalo se da zazmiriti.

Na kraju krajeva podvlacim, retrovizori mi uopste nisu potrebni, kao ni zmigavci. Kad sam u autu svaki put primjetim motociklistu iza sebe, primjetim ga sekundu, i sljedecu sekundu on je vec ispred mene, 95 od njih 100 ne pali zmigavac kad pretice. Ja samim ovim aktom smatram da ne ugrozavam ni sebe ni ostale ucesnike u saobracaju, kad zelim da vidim sta se desava iza mene, okrenem se i pogledam, sekund dva i dosta. Kad zelim da preticem, uzmem veci luk i ne lijepim se iza auta. Mene sto se tice dovoljno.

To sto bi mene neko mogo poderati s guza s kakvim kadetom, ili golfom, to je do njega, imo ja zmigavce ili ne, na to nemogu uticati zmigavci. I kamioni imaju zmigavce, veci su od motora 30 puta, pa se opet ljudi zabijaju u njih odzada...kakve fajde ?

Tvoja je nekultura to sto nazivas nekoga koga i ne znas budalom. Ne poznajes me, nisi vozio samnom niti pored mene, ne znas kako se ja ponasam u saobracaju i kako u zivotu. Mojih par postova ti ne da je nikakvo pravo da mene nazivas budalom, jer ja znam da to nisam. I znaju oni koji su vozili pored mene.

A ti sad trk po japanke, i potkosulju, pa skoci na motor i proleti jedno 20 puta pored najposjecjenijih kafica. Nemoj ni slucajno da zaboravis naocale suncane, nabaci zajebanu facu, zaturiraj pred djevojcicama, kacigu stavi na lakat i onako ti ne treba...ko ce vidjeti da si to ti na motoru ako nosis kacigu ?
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#15 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by Ringhio »

Desert Wind wrote:vala je vozit motor u bosni ludilo svih ludila pogotovo pored naroda totalno neosvjestenog primitivnog i zatucanog jer to kad sjedne u auto ne vidi nikog zivog...

ja volim da obracam paznju dok vozim - prava sam "tetka" gledam sta se zbiva u prometu ispred iza sa strane - i bude me samokriticno stid i strah kad previdim gresku... ljudima na motoru se volim skloniti u stranu blize ivici ceste da prodju - brzi su okretniji - i ne bih rekao da im gode ispusne pare koje pusta recimo jedna kombinovana kolona kamiona autobusa i auta... i uvijek dobijem slatko mahanje rukicom...

medjutim - jaran mi je tek sto je sredio motor, kupio opremu - otac dvoje - troje djece samo izasao na magistralu i degen okrene kombi i zaustavi mu zivot u sekundi...

nejse poenta je da nemamo kulture ni u cemu...
A.K. ? Ako je on...poznavao sam ga.
Desert Wind
Posts: 1065
Joined: 01/03/2010 20:46

#16 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by Desert Wind »

Ringhio wrote:
Desert Wind wrote:vala je vozit motor u bosni ludilo svih ludila pogotovo pored naroda totalno neosvjestenog primitivnog i zatucanog jer to kad sjedne u auto ne vidi nikog zivog...

ja volim da obracam paznju dok vozim - prava sam "tetka" gledam sta se zbiva u prometu ispred iza sa strane - i bude me samokriticno stid i strah kad previdim gresku... ljudima na motoru se volim skloniti u stranu blize ivici ceste da prodju - brzi su okretniji - i ne bih rekao da im gode ispusne pare koje pusta recimo jedna kombinovana kolona kamiona autobusa i auta... i uvijek dobijem slatko mahanje rukicom...

medjutim - jaran mi je tek sto je sredio motor, kupio opremu - otac dvoje - troje djece samo izasao na magistralu i degen okrene kombi i zaustavi mu zivot u sekundi...

nejse poenta je da nemamo kulture ni u cemu...
A.K. ? Ako je on...poznavao sam ga.
Jest.
User avatar
bordo gandalf
Posts: 9909
Joined: 15/05/2009 12:07
Location: Mi smo Saraj'vo, izvolite se braniti
Grijem se na: Gree Hansol 12

#17 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by bordo gandalf »

Sa motorom si jednom nogom u grobu kako kazu stari...u sta god udaris donji si
Great Cornholio
Posts: 11713
Joined: 17/06/2010 23:40

#18 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by Great Cornholio »

Joj što se čovjek nafali :D Vozi motor od 500 kg, ima 190 visine, 105 kg težine , u Ac qutro kupuje skupocjena vozila i još nudi 1000 maraka ko uspije da upali njegov motor od 500 kg :D :lol:
User avatar
RA1922
Posts: 32
Joined: 05/04/2012 23:09
Location: StarMo

#19 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by RA1922 »

Ja sam prosle godine dao kljuc moku koji radi na tehnickom pa je verglo, verglo, verglo jedno 3-4 minute dok ja nisam izasao iz sobe gdje su gledati papire i upalio mu elektroniku i sav u nevjerici gledao kako taj isti lik vozi moj motor po mokrom podu ofarbanim onom masnom bojom po kojoj i auta klizaju a on provjerava kocnice. Pa mi poslje taj isti lik nako hladan motor gasa ko lud u leru

Nevjerovatno
Cober
Posts: 916
Joined: 14/05/2005 03:26

#20 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by Cober »

Nikad više u AC Quatro kod papka Vehbije.. hajte fino u Deltu, sve preporuke.
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#21 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by phil manzanera »

Ove godine sam PONOVNO isao kod njih (koja sam ja budala), kontam tu sam 12 godina, znam ljude, direktor je moj prijatelj od djetinjstva, pa da vidim da li se je sta promijenilo, ipak je to stara raja (mislim na par onih starih, u odnosu na ove nove koji su dosli), trebam uraditi tehnicki i registraciju za tri vozilice + sluzbeni, no opet su me tako grubo i nezainteresirano odjebali, da sam lagano odleprsao do Auto Centra na Grbavici (bivsi Strojorad), gdje su me ljubazno i prijateljski primili, a da me nikada prije do tada u zivotu nisu vidjeli, i sve su mi brzo, precizno i ljubazno zavrsili u kratkom roku. Sve pohvale.

Ponovno naglasavam, ovo nije nista upereno protiv AC Quattro, jer na drugoj strani, servis i prodaja rade fantasticno, kao svicarski sat, ljubazni, nagodni, strucni, dobre cijene, samo ovaj dio tehnicki i registracija, nije mi jasno kako su ljudi tako nezainteresirani, umjesto da se bore k'o lavovi za svaku musteriju, njima je svejedno da li ce koga odbiti ili pridobiti. No dobro, tako je kako je, imamo alternative.....
Last edited by phil manzanera on 18/04/2012 12:39, edited 1 time in total.
User avatar
Altsa
Posts: 7345
Joined: 19/03/2004 18:31

#22 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by Altsa »

u gradu je veoma malo normalnih motorista...jos ako voze sa ne ispravnim motorima onda je to tek katastrofa...po ovim postovima od motorista se moze zakljuciti da oni nigdje u SA ne mogu provjeriti ispravnost kocnica :? :? ili grijesim ?
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#23 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by phil manzanera »

Moze tamo gdje imaju postavljene uredjaje za testiranje kocnica na motociklima, ne moze na valjcima za aute, kazu u toj nekoj Delti, nisam bio tamo, ali vidim da ih raja preporucuje...
staradis
Posts: 1872
Joined: 03/04/2012 17:40

#24 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by staradis »

steta sto su kodnast motoristi vecinom klosari i mafijase ja znam tako finih ljudi ali ih ovi zasjene svaki put :sax:
User avatar
phil manzanera
Posts: 720
Joined: 14/07/2005 12:26
Location: Sarajevo

#25 Re: Još jedno ludilo, pored svih drugih ludila

Post by phil manzanera »

staradis wrote:steta sto su kodnast motoristi vecinom klosari i mafijase ja znam tako finih ljudi ali ih ovi zasjene svaki put :sax:
Vidi, oko, ovo nije tema o tome da li su motociklisti papci ili gospoda, klosari ili mafijasi, ovo je tema o registriranju motocikla, da li valjci ili ne i da li valjci bez ogradice ili ne. Samo to.

A malo mi je simptomaticno da ti je ovo prvi post i odmah udaras po motoristima, mora da si po necijem nalogu ovdje, na ovoj temi...

No, ja nemam nista protiv da otvoris novu temu koja bi se zvala "Motociklisti: klosari i mafijasi, da ili ne", po svojoj volji i po svojoj savjesti, a iznenadio bi se koliko je motociklista obrazovanih, uglednih u moto-zajednici i uglednih opcenito u drustvu, ja osobno znam na stotine i stotine motociklista i mogu reci da ne znam ni jednog koji je kriminalac, mada ne sumnjam da ih nema i takvih, no nekako se ne druze sa nama koji smo veeeeeelika vecina....

Aj zivio...... :-D
Post Reply