Još dva nova BMW-a

Podforum za motocikliste...
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#1 Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

K 1600 GTL i Scrambler:

Image

Image

Image

Image
User avatar
kucniljubimac
Posts: 700
Joined: 05/01/2014 02:02

#2 Re: Još dva nova BMW-a

Post by kucniljubimac »

Bezveze
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#3 Re: Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

kucniljubimac wrote:Bezveze
Što se dizajna novijih BMW modela tiče, slažem se. Putni enduri R 1100 GS / R 1150 GS / R 1200 GS ružni su da se ne mogu pogledati, a K 1300 R baš nakarada. K'o da ih je neko dobro nafiksan dizajnirao...
User avatar
kucniljubimac
Posts: 700
Joined: 05/01/2014 02:02

#4 Re: Još dva nova BMW-a

Post by kucniljubimac »

TouringBiker wrote:
kucniljubimac wrote:Bezveze
Što se dizajna novijih BMW modela tiče, slažem se. Putni enduri R 1100 GS / R 1150 GS / R 1200 GS ružni su da se ne mogu pogledati, a K 1300 R baš nakarada. K'o da ih je neko dobro nafiksan dizajnirao...
Ne znam brate, ne razumijem ti se ja u motore. ;-)
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#5 Re: Još dva nova BMW-a

Post by esso_sa »

TouringBiker wrote:
kucniljubimac wrote:Bezveze
Što se dizajna novijih BMW modela tiče, slažem se. Putni enduri R 1100 GS / R 1150 GS / R 1200 GS ružni su da se ne mogu pogledati, a K 1300 R baš nakarada. K'o da ih je neko dobro nafiksan dizajnirao...
Ima li ijedan BMW, osim onog kojeg ti vozis, da ti valja ? :-)

Inace, GS serija je toliko "ruzna" da vec godinama drzi 1. mjesto u klasi putnih endura. Kako po prodaji, tako i po testovima...
Tek je ove godine novi GS "vodenjak" izgubio trku sa KTM-om na Alpenmastersu, i zavrsio na 2. mjestu. A do tada - potpuna i dugogodisnja dominacija nad konkurencijom
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#6 Re: Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

esso_sa wrote:
TouringBiker wrote:
kucniljubimac wrote:Bezveze
Što se dizajna novijih BMW modela tiče, slažem se. Putni enduri R 1100 GS / R 1150 GS / R 1200 GS ružni su da se ne mogu pogledati, a K 1300 R baš nakarada. K'o da ih je neko dobro nafiksan dizajnirao...
Ima li ijedan BMW, osim onog kojeg ti vozis, da ti valja ? :-)

Inace, GS serija je toliko "ruzna" da vec godinama drzi 1. mjesto u klasi putnih endura. Kako po prodaji, tako i po testovima...
Tek je ove godine novi GS "vodenjak" izgubio trku sa KTM-om na Alpenmastersu, i zavrsio na 2. mjestu. A do tada - potpuna i dugogodisnja dominacija nad konkurencijom
Ima - npr. ovi BMWovi koji su se pojavili kad i prvi ružni GS, R 1100 GS. Smireni, ne agresivni dizajn, četvrtasti ili tek malo zaobljeni farovi - R 1100 RT, R 1100 R", R 1100 S... (naravno, uvijek jednobojni, nikakvo šarenilo) A na dizajn GS serije i kasnijih BMW-a danas zbijaju šale čak i sami Nijemci, pročitaj malo pisma (i članke) u MOTORRAD-u.

Što je nešto trend i moda, ne mora značiti da ima smisla sa zdravom pameću: zašto putne ENDURO motore (kao GS, koji je usput toliko težak da baš i nije za mnogo vozanja po terenu) kupuju i oni koji nikad u životu ne silaze sa asfalta??? Ako im treba za putovanja - onda naked, turistički ili sportsko turistički...

Image

Image

Image
User avatar
Njanjavi
Posts: 4713
Joined: 09/04/2015 23:08
Location: So close to the gdje chevapi mirishu :)

#7 Re: Još dva nova BMW-a

Post by Njanjavi »

R 1100 S je prelijep bajk, i bezvremenski, za 20 kuka ce bit isto privlacan kao i prije 10 kuka.
Pa r 1200 c kad je izasao sjecam se kolko me izbezumio, prelijepa makina.
Od novijih rjetko koji da ne izgleda prejako, cisto sa dizajnerskog stajalista.
Moj favorit je ipak k 1300 r, zbog naked fazona i prednje vilice mahnite.
Supersport modeli su im prejaki sada, i masa ostalih modela koji koketiraju sa enduro furkama.
Scrambler ce da grmi i zestoko je lijep, ko bi rekao da je osnovica bajka stara preko 30 kuka maltene :roll:
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#8 Re: Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

Njanjavi wrote:Scrambler ce da grmi i zestoko je lijep, ko bi rekao da je osnovica bajka stara preko 30 kuka maltene :roll:
Nije mi jasno kako misliš osnovica, rama i motor Scramblera su od najnovije generacije - baza mu je model R nine T? Jedino ide bez Telelevera, jer za njegov mehanizam nit' ima mjesta, niti paše ovakvom motoru.
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#9 Re: Još dva nova BMW-a

Post by esso_sa »

TouringBiker wrote:
Što je nešto trend i moda, ne mora značiti da ima smisla sa zdravom pameću: zašto putne ENDURO motore (kao GS, koji je usput toliko težak da baš i nije za mnogo vozanja po terenu) kupuju i oni koji nikad u životu ne silaze sa asfalta??? Ako im treba za putovanja - onda naked, turistički ili sportsko turistički...

Image

Image

Image

Opet stare modele izvlacis. Ne vidim sta je to ruzno na danasnjim verzijama modela cije si slike postavio. Evo, redom slike po modelima koje si ti postavio

R1200RT
Image

R1200RS
Image

R1100S se vise ne proizvodi ali naslijedio ga je HP2
Image

Po meni, svi novi modeli su dosta ljepsi od starih i ni sa jednim nisu napravili neku dizajnersku fulu, niti napravili ruglo od nekog od ovih kultnih modela :thumbup:


TouringBiker wrote:
Njanjavi wrote:Scrambler ce da grmi i zestoko je lijep, ko bi rekao da je osnovica bajka stara preko 30 kuka maltene :roll:
Nije mi jasno kako misliš osnovica, rama i motor Scramblera su od najnovije generacije - baza mu je model R nine T? Jedino ide bez Telelevera, jer za njegov mehanizam nit' ima mjesta, niti paše ovakvom motoru.
Prije ce bit' da u njega ide vodeno hladjeni boxer, pa treba mjesto za hladnjak, a ne zato sto Telelever iz nekog treceg razloga ne pase motoru ;-)
To trenutno i jeste jedini razlog sto BMW odustaje od telelevera - treba im mjesto za hladnjak vode :thumbup:
Na GS su zadrzali telelever jer su hladnjake vode uspjeli upakovati u bocne oklope
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#10 Re: Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

esso_sa wrote:
TouringBiker wrote:
Što je nešto trend i moda, ne mora značiti da ima smisla sa zdravom pameću: zašto putne ENDURO motore (kao GS, koji je usput toliko težak da baš i nije za mnogo vozanja po terenu) kupuju i oni koji nikad u životu ne silaze sa asfalta??? Ako im treba za putovanja - onda naked, turistički ili sportsko turistički...

Image

Image

Image

Opet stare modele izvlacis. Ne vidim sta je to ruzno na danasnjim verzijama modela cije si slike postavio. Evo, redom slike po modelima koje si ti postavio

R1200RT
Image

R1200RS
Image

R1100S se vise ne proizvodi ali naslijedio ga je HP2
Image

Po meni, svi novi modeli su dosta ljepsi od starih i ni sa jednim nisu napravili neku dizajnersku fulu, niti napravili ruglo od nekog od ovih kultnih modela :thumbup:

Degustibus non disputandum est, oliti po naški o ukusima se ne raspravlja. Meni su ovi novi prešareni - i ne sviđaju mi se ni zbog izlomljenih linija sa strane (kod starih je sve u jednoj boji, i sve kao da teče od sprijeda ka pozadi bez prekida). A opet kažem, malo pogledaj i pisma čitalaca (Nijemaca, Austrijanaca, Švicaraca) i natpise novinara po MOTORRAD-u - časopisu koji inače baš preferira BMW, često ih optužuju i da su neobjektivni što se tiče te marke - i kako koji model izađe, "mislio sam da su već napravili najružniji ali uspjeli su prevazići sami sebe", "Designer auf Drogen" (dizajneri na drogama) i slično :-)

Što se mene lično tiče, isto važi i za auta - stoput mi je skladniji i ljepši npr. STARI Clio, nego ovaj novi kojeg je isto neko nadrogiran dizajnirao (tzv. organski dizajn)

Image

Image
TouringBiker wrote:
Njanjavi wrote:Scrambler ce da grmi i zestoko je lijep, ko bi rekao da je osnovica bajka stara preko 30 kuka maltene :roll:
Nije mi jasno kako misliš osnovica, rama i motor Scramblera su od najnovije generacije - baza mu je model R nine T? Jedino ide bez Telelevera, jer za njegov mehanizam nit' ima mjesta, niti paše ovakvom motoru.
Prije ce bit' da u njega ide vodeno hladjeni boxer, pa treba mjesto za hladnjak, a ne zato sto Telelever iz nekog treceg razloga ne pase motoru ;-)
To trenutno i jeste jedini razlog sto BMW odustaje od telelevera - treba im mjesto za hladnjak vode :thumbup:
Na GS su zadrzali telelever jer su hladnjake vode uspjeli upakovati u bocne oklope
Pa ja sam i napisao da za Telelever nema mjesta. A BMW ne odustaje od njega - i dalje će ići na modelima za koje odgovara. Upravo su mislim u ovom broju MOTORRAD-a (nisam kući, potražiću) intervjuisali one iz BMWa zašto nema Telelevera na Scrambleru, naći ću to pa prevesti šta je tačan razlog koji ONI daju
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#11 Re: Još dva nova BMW-a

Post by esso_sa »

TouringBiker wrote:
Pa ja sam i napisao da za Telelever nema mjesta. A BMW ne odustaje od njega - i dalje će ići na modelima za koje odgovara. Upravo su mislim u ovom broju MOTORRAD-a (nisam kući, potražiću) intervjuisali one iz BMWa zašto nema Telelevera na Scrambleru, naći ću to pa prevesti šta je tačan razlog koji ONI daju
Ne moras traziti. Ako ide vodeno hladjeni boxer, ja sam ti vec odgovorio u ime BMW-a :D A i bolje je da lagano ukidaju telelever.
Telelever je neprikosnoven samo kad je kocenje u pitanju. Po pitanju ostalog (kao sto je povratna info sa podloge), klasicna USD viljuska je dosta bolji izbor.
A za Motorrad i podrsku BMW-u, nisam bas siguran da je tako u posljednje vrijeme... Pogledaj kako ih je Motorrad popljuvao kad im se na maratonskom testu sasuo lezaj u mjenjacu novog GS vodenjaka, a kasnije i frku koja je nastala sa maratonskim testom C600 Sport skutera, gdje im ga je BMW "oteo" prije isteka testa (50 000km) :thumbup:
Last edited by esso_sa on 12/06/2015 11:35, edited 1 time in total.
User avatar
Njanjavi
Posts: 4713
Joined: 09/04/2015 23:08
Location: So close to the gdje chevapi mirishu :)

#12 Re: Još dva nova BMW-a

Post by Njanjavi »

TouringBiker wrote:
Njanjavi wrote:Scrambler ce da grmi i zestoko je lijep, ko bi rekao da je osnovica bajka stara preko 30 kuka maltene :roll:
Nije mi jasno kako misliš osnovica, rama i motor Scramblera su od najnovije generacije - baza mu je model R nine T? Jedino ide bez Telelevera, jer za njegov mehanizam nit' ima mjesta, niti paše ovakvom motoru.
Osnova dizajnerskog jezika scramblera potice od r80 i raznih prerada istog modela, prema tome ta furka u dizajnu je stara preko 30 kuka, cak i vise, ali i dan danas izgleda savrseno :roll:
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#13 Re: Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

esso_sa wrote:
TouringBiker wrote:
Pa ja sam i napisao da za Telelever nema mjesta. A BMW ne odustaje od njega - i dalje će ići na modelima za koje odgovara. Upravo su mislim u ovom broju MOTORRAD-a (nisam kući, potražiću) intervjuisali one iz BMWa zašto nema Telelevera na Scrambleru, naći ću to pa prevesti šta je tačan razlog koji ONI daju
Ne moras traziti. Ako ide vodeno hladjeni boxer, ja sam ti vec odgovorio u ime BMW-a :D A i bolje je da lagano ukidaju telelever.
Telelever je neprikosnoven samo kad je kocenje u pitanju. Po pitanju ostalog (kao sto je povratna info sa podloge), klasicna USD viljuska je dosta bolji izbor.
A za Motorrad i podrsku BMW-u, nisam bas siguran da je tako u posljednje vrijeme... Pogledaj kako ih je Motorrad popljuvao kad im se na maratonskom testu sasuo lezaj u mjenjacu novog GS vodenjaka, a kasnije i frku koja je nastala sa maratonskim testom C600 Sport skutera, gdje im ga je BMW "oteo" prije isteka testa (50 000km) :thumbup:
Na godišnjoj anketi čitalaca koju svake godine provode, je BMW-u strahovito pala ocjena pouzdanosti - izgleda da puštaju nov modele u prodaju prebrzo, bez da ih temeljito ispitaju. Sada imaju opoziv SVIH R- i K- motora proizvedenih od novembra 2003 do aprila 2011, tj. oko 367.000 motora. razlog: mogućnost loma nosača zadnjeg točka.

http://www.motorradonline.de/artikelvor ... lle/651290

http://www.motorradonline.de/artikelvor ... lle/651290

Takve stvari se u 1980im, s kraja kojih potiče moj motor, 1990ih, pa i početka 2000ih nisu dešavale... Što mi kaže majstor koji održava moj motor, kod njega, gdje je trebalo staviti 1 šaraj, BMW je stavio TRI - za svaki slučaj, nek' se nađe. Ovi su ko bajagi "hard", enduro, a samo gledaš kada će ti točak otpasti :D

Za Telelever se slažem, ali meni je žao što na mom motoru nemam Paralever na zadnjoj viljušci...
Last edited by TouringBiker on 12/06/2015 14:56, edited 1 time in total.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#14 Re: Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

Njanjavi wrote:
TouringBiker wrote:
Njanjavi wrote:Scrambler ce da grmi i zestoko je lijep, ko bi rekao da je osnovica bajka stara preko 30 kuka maltene :roll:
Nije mi jasno kako misliš osnovica, rama i motor Scramblera su od najnovije generacije - baza mu je model R nine T? Jedino ide bez Telelevera, jer za njegov mehanizam nit' ima mjesta, niti paše ovakvom motoru.
Osnova dizajnerskog jezika scramblera potice od r80 i raznih prerada istog modela, prema tome ta furka u dizajnu je stara preko 30 kuka, cak i vise, ali i dan danas izgleda savrseno :roll:
Pa sad su svi navalili pravit scramblere. A u jednom od zadnjih MOTORRAD-a napisaše kako je BMW R 80 ST bio kao neki pra-scrambler

Image
User avatar
Njanjavi
Posts: 4713
Joined: 09/04/2015 23:08
Location: So close to the gdje chevapi mirishu :)

#15 Re: Još dva nova BMW-a

Post by Njanjavi »

Pa zato jer su obrade razne tog bajka u biti geneza scrambler dizajna.
Kucaj u pretrazivac samo bmw r80 i vidices masu obrada koje grme, a vjerujem da je i moderni scrambler dosta dizajnerski virkao da tako kazem u te obrade i crpili su inspiraciju za njega bas iz tih obrada.
Ima strasnih fakat.
VDB moto mi je prelijep, er motorcycles takodje, ton-up garage isto solidnu preradu ima.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#16 Re: Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

Njanjavi wrote:Pa zato jer su obrade razne tog bajka u biti geneza scrambler dizajna.
Kucaj u pretrazivac samo bmw r80 i vidices masu obrada koje grme, a vjerujem da je i moderni scrambler dosta dizajnerski virkao da tako kazem u te obrade i crpili su inspiraciju za njega bas iz tih obrada.
Ima strasnih fakat.
VDB moto mi je prelijep, er motorcycles takodje, ton-up garage isto solidnu preradu ima.
R 80 sam i sam nekada imao, ali original, nikakvih prerada. Motor uvijek držim 100 % originalnim, jedino je dobio veći zadnji kofer od original BMWovog (jer u 22 litra ne možeš ništa staviti) i solarni dopunjivač akumulatora radi lakšeg paljenja zimi... Glasniji auspusi, veće zadnje gume i sl., to je za pubertetlije :roll:

Sad su svi navalili praviti scramblere... Ducati, Driumph, Guzzi itd

Image

Image

Image
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#17 Re: Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

PS

Inače iz BMWa kažu kako su iznenađeni uspjehom R nine T - pojavila se nestašica, prodali bi ih više nego što mogu proizvesti

Image
User avatar
Njanjavi
Posts: 4713
Joined: 09/04/2015 23:08
Location: So close to the gdje chevapi mirishu :)

#18 Re: Još dva nova BMW-a

Post by Njanjavi »

i voxan je imao solidan produkcijski scrambler prije desetak godina mensecini.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#19 Re: Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

Njanjavi wrote:i voxan je imao solidan produkcijski scrambler prije desetak godina mensecini.
Jeste, ali je fabrika otišla u stečaj. Francuzi nikako da izađu na zelenu granu sa većim motorima...

A nekad su radili motore i sa mašinama Citroena Dijane i GS-a, 2- i 4-cilindrični bokser vazdušno hlađen (inače sa Spačekove i Dijanine mašine pasuju neki dijelovi na stare BMW 2-ventilske boksere), MF i BFG. rađeni za policiju, ali i slobodnu prodaju, sa motoristikom BMW K modela i Guzzi-a. Vidio ih u Parizu 2003...

http://fr.wikipedia.org/wiki/MF_(entreprise)

http://www.bfg.asso.fr/?page_id=13

Image

http://fr.wikipedia.org/wiki/BFG_(entreprise)

http://www.bfg.asso.fr/?page_id=119

Image
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#20 Re: Još dva nova BMW-a

Post by esso_sa »

TouringBiker wrote:Na godišnjoj anketi čitalaca koju svake godine provode, je BMW-u strahovito pala ocjena pouzdanosti - izgleda da puštaju nov modele u prodaju prebrzo, bez da ih temeljito ispitaju. Sada imaju opoziv SVIH R- i K- motora proizvedenih od novembra 2003 do aprila 2011, tj. oko 367.000 motora. razlog: mogućnost loma nosača zadnjeg točka.
Taj problem sa opozivom nosaca zadnjeg tocka je vise preventiva nego opoziv. Desilo se par slucajeva da napukne a i to je bilo primarno zbog nepravilnog stezanja (pretezanja) sarafa zadnjeg tocka. Dakle, vise korisnicka greska nego BMW ova.
BMW, ipak, vrsi preventivnu zamjenu, sto je po meni super potez. Realno, nisu ni morali.
Po meni je veci problem to sto je bilo pucanja kardana na starim modelima, a i sasipanja mjenjaca na novom GS-u. Opet, na GS vodenjaku je totalno novi mjenjac koji tek treba da se pokaze i da bude eventualno usavrsavan... Kad radikalno promijenis sve mehanicke sklopove, za ocekivati je da ce biti problema. To ni u jednoj laboratoriji ne mozes ispitati.
Zato je uvijek bolje sacekati godinu, dvije da se novi model ustali i da se otklone sve bubice, pa tek onda kupovati (ako kupujes nov motor)

A sto se pouzdanosti tice, danas je sa svim tako. Motori, auta, bijela tehnika, sve...
Tesko da cemo vise ikada vidjeti pouzdanost od prije 20 godina i to u bilo kojoj oblasti... Danas se sve kvari, ili se namjerno pravi da se pokvari...
User avatar
Njanjavi
Posts: 4713
Joined: 09/04/2015 23:08
Location: So close to the gdje chevapi mirishu :)

#21 Re: Još dva nova BMW-a

Post by Njanjavi »

Upravo, cuveni lightboulb effect, programirani vjek trajanja :)
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#22 Re: Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

TouringBiker wrote:
Njanjavi wrote:Scrambler ce da grmi i zestoko je lijep, ko bi rekao da je osnovica bajka stara preko 30 kuka maltene :roll:
Nije mi jasno kako misliš osnovica, rama i motor Scramblera su od najnovije generacije - baza mu je model R nine T? Jedino ide bez Telelevera, jer za njegov mehanizam nit' ima mjesta, niti paše ovakvom motoru.
Prije ce bit' da u njega ide vodeno hladjeni boxer, pa treba mjesto za hladnjak, a ne zato sto Telelever iz nekog treceg razloga ne pase motoru ;-)
To trenutno i jeste jedini razlog sto BMW odustaje od telelevera - treba im mjesto za hladnjak vode :thumbup:
Na GS su zadrzali telelever jer su hladnjake vode uspjeli upakovati u bocne oklope[/quote]

Šef BMW odjela za motore Stephan Schaller u intervjuu (MOTORRAD 09/2015):

P: Promjena teme: BMW je uvijek bio poznat po alternativnim tehnologijama ovjesa, ali novi R 1200 R ima konvencionalnu teleskopsku viljušku mjesto Telelevera. Da li je za to bio uzrok novo vodeno hlađenje boksera? Ili postoji promjena u tehničkoj filozofiji BMW-a?

O: Ne, glavni uzrok je specifična ukupna koncepcija svakog pojedinog modela. Razvili smo različite strategije. Kod ovog modela nismo imali prostora da smjestimo sistem telelevera. No stabilnost i kvalitet vožnje nisu od toga trpili. Kod GS-a imali smo više mjesta da smjestimo sistem koji omogućuje tačnu kontrolu prednjeg točka i mnogo hoda za opruge.

P: Dakle i u budućnosti će biti BMW modela sa Telelever ovjesom prednjeg točka?

O: Sigurno. Ovisno o modelu to može biti teleskopska viljuška, upside-down viljuška, Telelever ili štagod drugo. Kako mi budemo razvijali naše modele, vidjet će se i u budućnosti različite tehnologije.

Image

Image
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#23 Re: Još dva nova BMW-a

Post by esso_sa »

Pa sta ti ja napisa u postu sto si mi upravo quoato nego isto sto i covjek iz BMW-a, ciji interview prenosis ? :lol:
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#24 Re: Još dva nova BMW-a

Post by TouringBiker »

esso_sa wrote:Pa sta ti ja napisa u postu sto si mi upravo quoato nego isto sto i covjek iz BMW-a, ciji interview prenosis ? :lol:
Jes' ali si kasnije napisao i:
esso_sa wrote:A i bolje je da lagano ukidaju telelever.
Ne ukidaju... Već najavljuje da će možda uz Telelever, klasičnu i upside-down viljušku još nešto izbaciti. Znajući BMW, i hoće. Možda opet ružno k'o lopov, ali sigurno revolucionarno :-D
zippo
Posts: 157
Joined: 19/01/2003 00:00

#25 Re: Još dva nova BMW-a

Post by zippo »

Momci
ima li iko da prodaje kakvog BMW-a
modeli R 850 GS
R 850 R isl
Post Reply