Silom prilika sam se preko noci morao poceti baviti i zanimati za porodicnog cetverotockasa.. ..i odmah se po baksuzluku pocelo nesto nepredvidjeno desavati!
Naime, rjec je o Polo2 1.4 dizelu! Do danas sa njim nisam imao nikakvih problema. Problem mi se javlja prilikom paljenja. Nece da ,,kresne'' iz prve kao prije. Sada nakon duzeg ,,verglanja'' jedva upali, ali nece odmah da mi primi gas, vec mu treba malo vremena i ,,pumpanja'' gas pedale da konacno normalno proradi. Ovo se sve desava kada je motor hladan. Nakon sto je ugasen nakon voznje i ako se ponovo upali u kracem roku, radi normalno! Namjeravam ga ionako voziti na jednu generalku ali trenutno nemam novca za takvo nesto pa me interesuje vase misljenje gdje bi mogao biti problem?? Ko ima Golfa 2 dizela se mozda susretao sa ovim istim problemom jer su ova dva auta prakticno ispod haube ista???
Jedva pali...
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 118
- Joined: 23/04/2005 21:19
- Location: Ljubljana
#2
Vjerovatno ti se ne upale grijači nafte ili kako se tome već kaže, pa pali samo na kompresiju. Znači provjeri kod majstora (ili sam):
- osigurače
- osigurač paljenja (metalni, ispod haube)
- rele paljenja
- i grijače, naravno
Ja ti nisam nikakav stručnjak ali sam imao potpuno isti problem 2 puta na G2.
Eto!
- osigurače
- osigurač paljenja (metalni, ispod haube)
- rele paljenja
- i grijače, naravno
Ja ti nisam nikakav stručnjak ali sam imao potpuno isti problem 2 puta na G2.
Eto!
-
- Posts: 15
- Joined: 18/05/2007 16:54
#3
nisu to isti motori. taj motor je iz škode i takvih međumodela je jako malo.nešto su i jeftiniji. mogu ti samo reći da oduvijek ti motori nisu bili kvalitetni i jednostavno nije kvar do nekog senzora ili slično. u pitanju je motor. prvo kao što ovaj kaže provjeri grijače i kompresiju a ako je sve u redu onda ti negine generalka. i to ga pični na 1. specijalu i bićeš miran neko vrijeme.
-
- Posts: 672
- Joined: 01/04/2004 02:26
- Location: Iza choska
#5
Jos par ljudi mi je sugerisalo da je ovo u pitanju, u ponedjeljak cu ga promjeniti pa cemo vidjeti! Mene je samo strah bilo da ovo mozda nema veze sa Bosh pumpom jer je ta popravka koliko sam cuo najskuplja i tesko se uopste moze naci majstor za to!chuchumbamayumbe wrote:Filter goriva?
U svakom slucaju hvala!
-
- Posts: 270
- Joined: 21/08/2004 21:42
#7 Re: Jedva pali...
110% grijači. cca 15-ak maraka komad.Majjah wrote:Silom prilika sam se preko noci morao poceti baviti i zanimati za porodicnog cetverotockasa.. ..i odmah se po baksuzluku pocelo nesto nepredvidjeno desavati!
Naime, rjec je o Polo2 1.4 dizelu! Do danas sa njim nisam imao nikakvih problema. Problem mi se javlja prilikom paljenja. Nece da ,,kresne'' iz prve kao prije. Sada nakon duzeg ,,verglanja'' jedva upali, ali nece odmah da mi primi gas, vec mu treba malo vremena i ,,pumpanja'' gas pedale da konacno normalno proradi. Ovo se sve desava kada je motor hladan. Nakon sto je ugasen nakon voznje i ako se ponovo upali u kracem roku, radi normalno! Namjeravam ga ionako voziti na jednu generalku ali trenutno nemam novca za takvo nesto pa me interesuje vase misljenje gdje bi mogao biti problem?? Ko ima Golfa 2 dizela se mozda susretao sa ovim istim problemom jer su ova dva auta prakticno ispod haube ista???
-
- Posts: 270
- Joined: 21/08/2004 21:42
#9
Grijači najčešće otkazuju jedan za drugim. Čisto logičan razlog je taj što pri pregorijevanju jednog grijača ostali više "rade", griju se, pregrijavaju i slično.
Probaj "grijati" nekoliko puta kada je hladan, pa ako pomogne znat ćeš da su oni u pitanju.
Probaj "grijati" nekoliko puta kada je hladan, pa ako pomogne znat ćeš da su oni u pitanju.
-
- Posts: 1176
- Joined: 23/08/2006 16:29
- Location: Halmstad
#10
Ja isto mislim da su grijaci razlog losem startu. Ako si imalo od tehnike sam mozes skinuti jedan po jedan i drazti ih "u zraku" dok neko okrene kljuc na kontakt. Ako je ispravan grijac ce se uzariti. Provjeris sva cetiri tako, ako je je barem jedan neispravan mozes imati opisani problem. Metoda je pomalo primitivna ali pali. Drugi, malo napredniji metod je da mjeris struju koju grijac vuce. Za to ti treba ampermetar (univerzalni mjerac) i malo znanja iz elektrotehnike...
-
- Posts: 270
- Joined: 21/08/2004 21:42
#14 Re: Jedva pali...
Majjah wrote:Silom prilika sam se preko noci morao poceti baviti i zanimati za porodicnog cetverotockasa.. ..i odmah se po baksuzluku pocelo nesto nepredvidjeno desavati!
Naime, rjec je o Polo2 1.4 dizelu! Do danas sa njim nisam imao nikakvih problema. Problem mi se javlja prilikom paljenja. Nece da ,,kresne'' iz prve kao prije. Sada nakon duzeg ,,verglanja'' jedva upali, ali nece odmah da mi primi gas, vec mu treba malo vremena i ,,pumpanja'' gas pedale da konacno normalno proradi. Ovo se sve desava kada je motor hladan. Nakon sto je ugasen nakon voznje i ako se ponovo upali u kracem roku, radi normalno! Namjeravam ga ionako voziti na jednu generalku ali trenutno nemam novca za takvo nesto pa me interesuje vase misljenje gdje bi mogao biti problem?? Ko ima Golfa 2 dizela se mozda susretao sa ovim istim problemom jer su ova dva auta prakticno ispod haube ista???
E da mi "iskusni" pročitamo do kraja....
Ej, kad si već promijenio taj filter, flešuj i bios.