našo sam pumpu gdje je cijena ista
po onome što sam gugl'o, nije problem sipat, čak šta više neki i preporučuju
al reko da vidim šta će kasti forumski stručnjaci
Je li problem sipat 98 umjesto 95
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- un1ted
- Posts: 9957
- Joined: 20/10/2012 13:29
- Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#3 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
Samo ako je od dzombica pumpa
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
- hopi
- Posts: 5685
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
- un1ted
- Posts: 9957
- Joined: 20/10/2012 13:29
- Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676
#11 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
ja ne vidim da su cijene išta veće na Hifi nego na INI, Gaspromu Petrolu...
-
- Posts: 179
- Joined: 05/08/2011 14:58
#12 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
95 i 98 su oktanski brojevi, koji zapravo predstavljaju otpornost goriva na samopaljenje, odnosno pojavu detonantnog sagorijevanja. Što veći broj - veća otpornost, tako da u suštini, posmatrajući samo oktanski broj kao takav, nije problem sipati 98 umjesto 95. Obrnuto, pogotovo kod novijih benzinskih motora sa većim stepenom kompresije, može biti problematično i nije preporučljivo.
Na kraju krajeva, sipaj šta je preporučeno od strane proizvođača.
-
- Posts: 1529
- Joined: 20/08/2012 22:10
#13 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
95 i 98 imaju istu "kaloricnu" vrijednost ako razumijes. Ako auto trazi 95 sipaj 95 a ni 98 nije problem osim sto je skuplji.
#14 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
pa ne bi pito da fabrika nije napisala da sipam 95benjamin1992 wrote: ↑13/05/2021 13:3395 i 98 su oktanski brojevi, koji zapravo predstavljaju otpornost goriva na samopaljenje, odnosno pojavu detonantnog sagorijevanja. Što veći broj - veća otpornost, tako da u suštini, posmatrajući samo oktanski broj kao takav, nije problem sipati 98 umjesto 95. Obrnuto, pogotovo kod novijih benzinskih motora sa većim stepenom kompresije, može biti problematično i nije preporučljivo.
Na kraju krajeva, sipaj šta je preporučeno od strane proizvođača.
a pošto je ista cijena što ne bi sipo 98
kao što mnogi čak preporučuju, ali mnogi ne sipaju jer je skuplji 98 na svim pumpama
osim na ovoj
- tramvajtrojka
- Posts: 10716
- Joined: 27/04/2021 22:52
#15 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
hajde memo ionako ti je golf 1.2 kosilica na modrica ulje pokretana ona moze benzin to dizel konverter komotnoDinoTK wrote: ↑13/05/2021 13:47pa ne bi pito da fabrika nije napisala da sipam 95benjamin1992 wrote: ↑13/05/2021 13:3395 i 98 su oktanski brojevi, koji zapravo predstavljaju otpornost goriva na samopaljenje, odnosno pojavu detonantnog sagorijevanja. Što veći broj - veća otpornost, tako da u suštini, posmatrajući samo oktanski broj kao takav, nije problem sipati 98 umjesto 95. Obrnuto, pogotovo kod novijih benzinskih motora sa većim stepenom kompresije, može biti problematično i nije preporučljivo.
Na kraju krajeva, sipaj šta je preporučeno od strane proizvođača.
a pošto je ista cijena što ne bi sipo 98
kao što mnogi čak preporučuju, ali mnogi ne sipaju jer je skuplji 98 na svim pumpama
osim na ovoj
al gdje ces napustiti hifu nakon onoliko branjenja na prethodnim nickovima gdje ce ti dusa hahahahah
-
- Posts: 179
- Joined: 05/08/2011 14:58
#16 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
A zašto bi sipao? Samo zato sto je 98 inače skuplji, a sad su na nekoj pumpi iste cijene?DinoTK wrote: ↑13/05/2021 13:47pa ne bi pito da fabrika nije napisala da sipam 95benjamin1992 wrote: ↑13/05/2021 13:3395 i 98 su oktanski brojevi, koji zapravo predstavljaju otpornost goriva na samopaljenje, odnosno pojavu detonantnog sagorijevanja. Što veći broj - veća otpornost, tako da u suštini, posmatrajući samo oktanski broj kao takav, nije problem sipati 98 umjesto 95. Obrnuto, pogotovo kod novijih benzinskih motora sa većim stepenom kompresije, može biti problematično i nije preporučljivo.
Na kraju krajeva, sipaj šta je preporučeno od strane proizvođača.
a pošto je ista cijena što ne bi sipo 98
kao što mnogi čak preporučuju, ali mnogi ne sipaju jer je skuplji 98 na svim pumpama
osim na ovoj
Ne znam ko su ti mnogi, i iz kojih razloga preporučuju, ali koliko ja znam, ništa ne dobivaš time.
U svakom slučaju, odgovor je ne, ne smeta i možeš sipati.
Last edited by benjamin1992 on 13/05/2021 14:01, edited 1 time in total.
-
- Posts: 2556
- Joined: 18/05/2014 18:02
#17 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
Nije problem
Ali obrnuto bi moglo biti problem
Ali obrnuto bi moglo biti problem
#18 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
ne znam o čemu prdiš, al probat ću na te nebuloze da odgovorimtramvajtrojka wrote: ↑13/05/2021 13:51hajde memo ionako ti je golf 1.2 kosilica na modrica ulje pokretana ona moze benzin to dizel konverter komotnoDinoTK wrote: ↑13/05/2021 13:47pa ne bi pito da fabrika nije napisala da sipam 95benjamin1992 wrote: ↑13/05/2021 13:33
95 i 98 su oktanski brojevi, koji zapravo predstavljaju otpornost goriva na samopaljenje, odnosno pojavu detonantnog sagorijevanja. Što veći broj - veća otpornost, tako da u suštini, posmatrajući samo oktanski broj kao takav, nije problem sipati 98 umjesto 95. Obrnuto, pogotovo kod novijih benzinskih motora sa većim stepenom kompresije, može biti problematično i nije preporučljivo.
Na kraju krajeva, sipaj šta je preporučeno od strane proizvođača.
a pošto je ista cijena što ne bi sipo 98
kao što mnogi čak preporučuju, ali mnogi ne sipaju jer je skuplji 98 na svim pumpama
osim na ovoj
al gdje ces napustiti hifu nakon onoliko branjenja na prethodnim nickovima gdje ce ti dusa hahahahah
1. u pitanju je Fabia 2 sa 1.4 benzin motorom
2. ovo "kosilica" kao treba da bude neki fazon i kao sprdanje na vw motore 1.2 ?!?!
samo govori koliki si duduk, jer najnoviji golf 8 ima 1.0 motor sa 105 KS
jesil ikad čuo za "downsizing"
3. da, sipam isključivo na domaćim pumpama, Hifa, In Vivo a sad je Riva u pitanju
jel ti krivo sto ne sipam kao ti na Gaspromu
-
- Posts: 439
- Joined: 23/07/2016 07:01
#19 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
98 je obično skuplji pa se manje kupuje i duže stoji u rezervarima crpki i hlapi. Zbog toga, prema mojem iskustvu na BiH pumpama, 98 je lošija od benzina 95 oktana.
-
- Posts: 21624
- Joined: 05/11/2009 11:49
#21 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
Segrt Hlapic.
-
- Posts: 800
- Joined: 03/05/2021 14:18
#22 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
jednostavno se treba držati onoga što je proizvođač odredio.
ako je to 95 onda sipaj 95. 98 možeš nasuti par puta u godini da malo "pročistiš" auto.
98 je malo bolji za motor jer je otporniji na kuckanje, ali ti neće dati više snage motoru, manju potrošnju i sl.
ako je to 95 onda sipaj 95. 98 možeš nasuti par puta u godini da malo "pročistiš" auto.
98 je malo bolji za motor jer je otporniji na kuckanje, ali ti neće dati više snage motoru, manju potrošnju i sl.
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#23 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
naspi flašu vode u rezervoar da se auto hidrira ako vidiš da malo slabije ide, ubi ga vrućina sigurno..
#24 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
da vidimo šta kaze ipak neko pametniji
i ko stoji iza svojih javnih pisanja
https://www.vecernji.hr/auti/kako-kalor ... or-1285546
i ko stoji iza svojih javnih pisanja
https://www.vecernji.hr/auti/kako-kalor ... or-1285546
Ako danas ulijete u stari auto 100-oktansko gorivo, nećete postići ništa po pitanju ubrzanja i maksimalne brzine. Međutim, nećete ništa ni izgubiti, dapače, možda dobijete i mrvicu bolju potrošnju i mirniji rad motora, pogotovo u višim okretajima.
Ako vam proizvođač preporučuje 95-oktansko gorivo, možete slobodno točiti 98 i 100. No, kod novijih automobila postoje razlike i ako je preporučeno 98-oktansko gorivo, točenjem slabijekaloričnog goriva možete raditi štetu motoru.
HOĆE LI MOJ AUTO BITI BRŽI AKO TOČIM STOTKU?
I da i ne. Noviji auti imaju senzore koji prepoznaju kakvo ste gorivo natočili i sukladno tome mogu prilagoditi postavke motora. Tako da je moguće da će biti brži. Ipak, vrlo je teško odrediti koliko. Točan izračun je nemoguće napraviti , osim ako automobil ne odvedete na dyno test i napravite precizno mjerenje. „Stotku“ ne točite samo zbog ubrzanja jer aktivne komponente osiguravaju učinkovitiji rad motora, poboljšavaju mu performanse i čine ga dugovječnijim, i to su glavni razlozi. Visokooktansko gorivo poput Eurosuper BS 100 Class Plus je visokokvalitetno gorivo s dodatkom aditiva čime su poboljšana njegova svojstva jer paket aditiva sadrži komponente koje:
čiste motor i odmah odstranjuju naslage te tako održavaju motor čistim
poboljšavaju sagorijevanje goriva i radne značajke motora
stvaraju zaštitni film na metalnim površinama pomažući spriječiti koroziju kritičnih komponenta sustava goriva*
smanjuju trenje između pokretnih dijelova motora zbog povećane mazivosti
povećavaju snagu i trajnost motora
*Učinci variraju ovisno o vrsti i stanju vašeg vozila, uvjetima na cesti te stilu vožnje.
Što to u konačnici znači za vas? Manje naslaga može značiti manje problema s motorom uzrokovanih začepljenjem, a - zahvaljujući čistijem sustavu ubrizgavanja goriva - u motor dolazi optimalna količina goriva. Ono što ćete sigurno dobiti jest mirniji rad motora i učinkovitije iskorištavanje goriva, što u konačnici znači dulji radni vijek i sigurnija putovanja.
- un1ted
- Posts: 9957
- Joined: 20/10/2012 13:29
- Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676
#25 Re: Je li problem sipat 98 umjesto 95
Sta kaze prozivodjac, a ne pametnjakovic?