Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
mayab
Posts: 27192
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#7676 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mayab »

Rješenja ima raznih, eto svašta se piše, realno ili nerealno, ali sve su to neka rješenja, i svako bi bilo bolje nego trenutno stanje na terenu!

Dakle, glavni problem je neodgovorna, spora, korumpirana vlast, koja nešto ČEKA :?: , da imalo žele dobro , radili bi nešto bez prekida na ovoj vrlo bitnoj prometnoj žili, ne bi ovolike godine odlazile u dim, naravno tu mislim i na dalji nastavak gradnje prema Mojmilu !
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#7677 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

Eksproprijacija možda zvuči fino na papiru. Znamo u praksi da to nije baš tako jednostavno.

Lako je laprdati eh imamo zakon, odredi tako donesi odluku i gotovo. Sto ste nesposobni. Aha. Pa nije ovo komunizam jbt. Evo da donesu odluku, imao bi frku tamo, ljudi bi s puskama ih cekali, jer nece da izadju iz stanova. Pa eto nedavno morasmo promjeniti citav projekat kruznog jer hrpici ljudi nije odgovaralo da nemaju pristup istom.

Volio bih bas da vidim tog politicara, osobu koja ce donijeti takvu odluku. Jer budimo realni od tih tamo stanara koliko ima MORA, STATISTICKI biti sigurno njih 5-10% koji ce biti nezadovoljni kakvu god cifru da im ponudis. I nastace belaj. Koji ce potrajati sigurno duze nego sto ovo do sada traje.

Pa ne možeš ti tek tako nekoga istjerati iz njegovog stana. Pa koliko su se samo natezali na A transverzali, pa na stupskoj petlji sa Dalasom (jos privremeni objekat u pitanju) ili svojevremeno na mostarskom raskrscu? :-)


A kako odrediti tržišna cijenu. To znači da moramo svaki stan zasebno procjeniti. Jer nije isto ako je komšija A uložio upravo 20.000 KM u stan, kupio novu kuhinju, digao parkete, kupatilo renovirao itd i ako komšija B nije ništa uradio u stanu proteklih 20 godina. Dođe procjenitelj kaže ovom A tebi stan vrijedi 2100 KM po m2, kaže ovom B tebi vrijedi 1900 KM po m2. I naravno tek bi ti onda bio kuršluz. E što meni toliko, njemu onoliko. Ko će to onda srediti? Ko će to dogovoriti sa tih 40-50 ili koliko već tu ima stanova? Žalbe, qrci, palci... Mislim evo kako to uopšte ide? I ko može garantovati da bi to sproveo sve bez belaja.


Zato i kazem, ovo je mozda najbolja solucija - ako nije blef. Najbolja. Jer prvo, sigurno nije puno skuplja. Treba iskopati zemlju, napraviti galerije, tunel, osigurati, nasuti ponovo zemlju i pružiti cestu po njoj. To nije SF. Veći mi je SF da će ovi napraviti novu zgradu i u nju preseliti stanare. Znači ja to uopšte ne vidim niti mogu zamisliti da su sposobni uraditi. I to je odmah i prvobitno bila preglupa ideja, čija god da je bila.

Ovako fino napravi im tunel, nek im fino tutnje tu automobili tik ispod prozora, kad su glupi i ne mogu se dogovoriti. A meni je svejedno kuda ću voziti, samo nek su tu dvije trake. Hoću li ići iznad ili ispod zemlje, nebitno.
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#7678 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Gray »

Thorgerson wrote:Eksproprijacija možda zvuči fino na papiru. Znamo u praksi da to nije baš tako jednostavno.

Lako je laprdati eh imamo zakon, odredi tako donesi odluku i gotovo. Sto ste nesposobni. Aha. Pa nije ovo komunizam jbt. Evo da donesu odluku, imao bi frku tamo, ljudi bi s puskama ih cekali, jer nece da izadju iz stanova. Pa eto nedavno morasmo promjeniti citav projekat kruznog jer hrpici ljudi nije odgovaralo da nemaju pristup istom.

Volio bih bas da vidim tog politicara, osobu koja ce donijeti takvu odluku. Jer budimo realni od tih tamo stanara koliko ima MORA, STATISTICKI biti sigurno njih 5-10% koji ce biti nezadovoljni kakvu god cifru da im ponudis. I nastace belaj. Koji ce potrajati sigurno duze nego sto ovo do sada traje.

Pa ne možeš ti tek tako nekoga istjerati iz njegovog stana. Pa koliko su se samo natezali na A transverzali, pa na stupskoj petlji sa Dalasom (jos privremeni objekat u pitanju) ili svojevremeno na mostarskom raskrscu? :-)


A kako odrediti tržišna cijenu. To znači da moramo svaki stan zasebno procjeniti. Jer nije isto ako je komšija A uložio upravo 20.000 KM u stan, kupio novu kuhinju, digao parkete, kupatilo renovirao itd i ako komšija B nije ništa uradio u stanu proteklih 20 godina. Dođe procjenitelj kaže ovom A tebi stan vrijedi 2100 KM po m2, kaže ovom B tebi vrijedi 1900 KM po m2. I naravno tek bi ti onda bio kuršluz. E što meni toliko, njemu onoliko. Ko će to onda srediti? Ko će to dogovoriti sa tih 40-50 ili koliko već tu ima stanova? Žalbe, qrci, palci... Mislim evo kako to uopšte ide? I ko može garantovati da bi to sproveo sve bez belaja.


Zato i kazem, ovo je mozda najbolja solucija - ako nije blef. Najbolja. Jer prvo, sigurno nije puno skuplja. Treba iskopati zemlju, napraviti galerije, tunel, osigurati, nasuti ponovo zemlju i pružiti cestu po njoj. To nije SF. Veći mi je SF da će ovi napraviti novu zgradu i u nju preseliti stanare. Znači ja to uopšte ne vidim niti mogu zamisliti da su sposobni uraditi. I to je odmah i prvobitno bila preglupa ideja, čija god da je bila.

Ovako fino napravi im tunel, nek im fino tutnje tu automobili tik ispod prozora, kad su glupi i ne mogu se dogovoriti. A meni je svejedno kuda ću voziti, samo nek su tu dvije trake. Hoću li ići iznad ili ispod zemlje, nebitno.

Pa u tome je problem, nije da se ne može uraditi, nego da niko ne zna ili ne smije. Procedura postoji, donese se rješenje o eksproprijaciji, ponudi se cifra, imovina se oduzme. Ako nisi zadovoljan sa iznosom ideš na sud da tražiš više ali je tvoja imovine već oduzeta, tog anema nazad, možeš se samo sporiti oko iznosa ali ne oko prava na eksproprijaciju. Ako neko neće da izađe prisilno ga izvedeš. Za sve ima rješenje, ali je pitanje volje, znanja i sposobnosti.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#7679 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

Gray wrote: Pa u tome je problem, nije da se ne može uraditi, nego da niko ne zna ili ne smije. Procedura postoji, donese se rješenje o eksproprijaciji, ponudi se cifra, imovina se oduzme. Ako nisi zadovoljan sa iznosom ideš na sud da tražiš više ali je tvoja imovine već oduzeta, tog anema nazad, možeš se samo sporiti oko iznosa ali ne oko prava na eksproprijaciju. Ako neko neće da izađe prisilno ga izvedeš. Za sve ima rješenje, ali je pitanje volje, znanja i sposobnosti.
Druže, Dallas nisu mogli da otjeraju sa svojim privremenim objektom, gradnja one rampe kasnila mjesecima.

Na A transverzali od Ivazovica nisu mogli uzeti komadic parcele, natezali se mjesecima i jos mu pustili direktno divlji pristup na transverzalu. Jedini divlji pristup na toj cesti ima on.

A ovdje pricamo o stotinama ljudi koje treba iseliti. Njih desetine sigurno prisilno.

Pusti se zakona, to ovdje ne pali.

Necete nove stanove. Ok. Ne morate. Kopamo vam tunel i ide vam sad sav saobracaj pola metra od prozora. Uživajte. Mislim ako je izvodivo uopšte ovo što oni predlažu. a ne vidim zašto ne bi bilo.

I uostalom da se htjela praviti nova zgrada, moglo se dosad 10 novih napraviti. Tako da sto se toga tice tu jesam jednim dijelom na strani stanara. Pricaju im bajke o iseljenju u novu zgradu, a nisu se ni našalili da je naprave. Pa ne ide to tako. Napravi zgradu ljudima, i onda im fino reci, evo vam nova zgrada bujrum. I onda ako neće, onda ih prozivaj po medijima itd.
User avatar
JThomas
Posts: 69048
Joined: 24/05/2008 15:01
Location: Sic semper tyrannis

#7680 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by JThomas »

sve se svodi na jedno, ne želi se riješiti problem nego podijeliti pare. da se želi riješiti, moglo se riješiti i po našim zakonima i sa našim stvarnim budžetima prije deset godina. bez ikakve hipotetike, da je zakon ovakav, ili da nam je još sto miliona. osim dobre volje.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#7681 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by golfiista »

Drzava kada hoce moze provesti eksproprijaciju bilo kad i bilo gdje. Efikasno i ekomomicno. Vlada Federacije moze prije pravosnaznosti rješenja i prije naknade dozvoliti prijevremeni ulazak u posjed. Dakle, zakon je jasan, akcenat je na ono "ako hoce".
Obicno se iza slozenih movinskih odnosa kriju neki drugi interesi. Zakon o eksproprijaciji je jedan od najbolje napisanih zakona i isti ne ostavlja mjesta dilemi i odugovlačenju i svaki izgovor je, bar meni, smijesan, vjerujte mi, znam o cemu govorim.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#7682 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

Ljudi njima Kanton ne može ništa, jedino ih FBiH može natjerati a se isele, jer po novom zakonu smiju upadati na parcele prije nego što se dogovor postigne.

S obzirom da je Južna longitudinala kantonalni projekat, eksproprijacija je manje više dobrovoljna.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#7683 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

Počinje izgradnja raskrsnice s kružnim tokom na Vogošćanskoj petlji kod Sarajeva
Image

U srijedu je i zvanično otvoreno gradilište na Vogošćanskoj petlji, čime je ozvaničen početak radova na izgradnji raskrsnice s kružnim tokom na ulazu u Vogošću iz pravca Zenice i Tuzle.

"Danas napokon počinjemo rekonstrukciju raskrsnice na magistralnom putu M-18. Pripreme za tender su okončane još prošle godine, a s obzirom na to da smo ušli u zimski period i da nam treba tri mjeseca za realizaciju ovog projekta, odgodili smo radove za početak ove sezone tako da smo danas krenuli. Rok za izvođenje radova na ovoj raskrsnici je tri mjeseca, a investiciona vrijednost projekta iznosi 1,1 milion KM zajedno s nadzorom i projektnom dokumentacijom", izjavio je izvršni direktor za tehničke poslove JP Ceste FBiH Dedo Pjanić.

On dodaje da je ovo samo početak radova na rekonstrukciji raskrsnica na području Općine Vogošća te najavljuje da će u skorijem vremenskom periodu započeti renoviranje dodatne tri raskrsnice kod Hotela Sunce, kod benzinske pumpe Energopetrol i na Kobiljoj Glavi.

"Prije nekoliko godina inicirali smo izgradnju raskrsnica s kružnim tokom kao dio rješenja saobraćajnih gužvi na magistralnom putu M-18. Procedure su zaista trajale dugo, ali uz veliku pomoć nadležnog ministarstva i naše napore konačno počinjemo radove. Ja se nadam da će u zadatom roku od 90 dana radovi biti i završeni zbog toga što je ovo najkompliciranija raskrsnica", kazao je načelnik Općine Vogošća Edin Smajić.

Načelnik Smajić je dodao kako bi uskoro trebali riješiti imovinskopravne odnose u vezi s izgradnjom raskrsnice na Kobiljoj Glavi te dodaje kako će nakon završetka radova na izgradnji biti potrebno provesti dodatne intervencije na magistralnom putu.

"Svi mi koji živimo u Sarajevu znamo koliko je važna Vogošćanska petlja za normalno odvijanje saobraćaja. Radujemo se projektu rekonstrukcije raskrsnice u ovom dijelu Vogošće, a uskoro ćemo početi i renoviranje raskrsnica u drugim sarajevskim općinama. Važno je reći da je Vogošćanska petlja jedna od najopterećenijih saobraćajnica, ne samo u Sarajevu, već i u kompletnoj FBiH, tako da se radujemo implementaciji našeg plana", pojasnio je ministar saobraćaja KS Adnan Šteta.

Izvođač radova na obnovi raskrsnice bit će firma Bosman d.o.o. Sarajevo, čiji uposlenici od sutra počinju radove na Vogošćanskoj petlji.
Image

Image
Klix
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#7684 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by BadBoy »

So What! wrote:Ljudi njima Kanton ne može ništa, jedino ih FBiH može natjerati a se isele, jer po novom zakonu smiju upadati na parcele prije nego što se dogovor postigne.

S obzirom da je Južna longitudinala kantonalni projekat, eksproprijacija je manje više dobrovoljna.
Kakve veze ima čiji je projekat kad je zakon o eksproprijaciji donesen na nivou FBiH. Ne postoje kantonalni zakoni o eksproprijaciji.
User avatar
nepass1
Posts: 9711
Joined: 06/07/2017 07:35

#7685 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nepass1 »

je li uopste treba kruzni tok ovdje, ja rijetko kad prodjem, ali nikad nema neke guzve?!
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#7686 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by amar1994 »

itekako,mada je bolje rjesenje bilo u startu petlje napravit,al ne bave se projektima dobri inzinjeri nego poslusni :wink:
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#7687 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

Počela izgradnja pješačkih prilaza stambenoj zgradi u sarajevskoj općini Novi Grad
Image

Općina Novi Grad Sarajevo u saradnji sa Direkcijom za puteve Kantona Sarajevo realizira projekat izgradnje pješačkih prilaza stambenoj zgradi u ulici Hajrudina Šabanije broj 28 sa A transverzale. Izgradnjom pješačkih prilaza stanarima zgrade omogućit će se lakši pristup na A transverzalu.

U toku je izgradnja stepeništa i rampe za invalidne osobe čime će se stanarima zgrade i ulice Hajrudina Šabanije omogućiti izlaz na A transverzalu i lakša pješačka komunikacija sa ostatkom naselja Dobrinja i drugih novogradskih naselja.

Kako je kazao rukovodilac gradilišta Midhat Bećiragić, stepenice sa jedne strane zgrade su završene, a u toku su pripremni radovi za betoniranje stepeništa s druge strane zgrade, nakon čega će se raditi postavljanje ograde.

"Završeno je stepenište s jedne strane zgrade, urađeni su potporni zidovi za invalidsku rampu koja će se graditi sa druge strane zgrade, a u toku je šalovanje drugog stepeništa nakon čega će uslijediti betoniranje, te postavljanje ograde, a radovi bi, ukoliko vremenski uslovi budu povoljni, trebali biti završeni do kraja mjeseca", kazao je Bećiragić.

Image

Emir Dedović, pomoćnik općinskog načelnika za finansije, ističe da je prilikom utvrđivanja osnovne trase A transverzale ostalo da se riješi pitanje povezivanja pješačke komunikacije stanovnika zgrade u ulici Hajrudina Šabanije sa novoizgrađenom saobraćajnicom.

"U sklopu A transverzale izgrađen je trotoar za pješake, međutim stanari nisu mogli direktno izaći na saobraćajnicu nego su koristili zaobilani put. Ali, realizacijom ovog projekta stanovnicima i invalidnim osobama omogućit će se direktan izlaz na navedenu saobraćajnicu", pojasnio je Dedović.

Image

Dodao je da su u sklopu projekta u prethodnom periodu izgrađene i dvije pristupne saobraćajnice, jedna koja ulicu Ramiza Salčina spaja sa A transverzalom, gdje je urađeno i izmještanje i izgradnja vodovodne mreže, i servisna saobraćajnica u ulici Branislava Nušića, kako bi se građanima omogućio izlazak na A transverzalu.

Uz to su izgrađeni i kružni tok na Mojmilu, biciklistička staza, a uređeno je šetalište sa klupama, drvoredom i drugim zelenilom.
Klix
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#7688 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by bitanga_sa_otesa »

nepass1 wrote:je li uopste treba kruzni tok ovdje, ja rijetko kad prodjem, ali nikad nema neke guzve?!
ima guzve ali zbog semafora u vogosci,nema tu uopste potreba za nikakvim tokom ...
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#7689 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

U toku sanacija ulica Kovači i Ploča
Image

Sanacija ulica Kovači i Ploča, na dionici od Čekrčijine džamije do Muzeja Alije Izetbegovića u dužini od 515 metara je u toku. Radi se o projektu vrijednom 413.905,57 konvertibilnih maraka, kojeg u cjelosti finansira Općina Stari Grad Sarajevo.

Iz Službe za investicije, plan i analizu i komunalne poslove Općine kažu da se radovi odvijaju planiranom dinamikom, te pojašnjavaju da se radi uklanjanje kamene kocke, te njen odvoz na privremenu deponiju. „Kocke se skladište, sortiraju i detaljno čiste od ostataka maltera, te pripremaju za ponovnu ugradnju. Radi se široki iskop postojećeg zemljenog tampona koji će biti zamijenjen novim“, kazali su u Službi.

Ulica Kovači je jedna od najprometnijih starogradskih ulica, spaja se sa ulicom Ploče i dalje sa padinskim naseljima općine. Kolovozna konstrukcija je izgrađena od granitnih kocki, a usljed dugogodišnje eksploatacije motornih vozila, uticaja površinske vode koja je prodirala u kolovoznu konstrukciju, često je dolazilo do ispiranja podloge, nakon čega je dolazilo do slijeganja ceste. Na konstrukciji su se pojavile udarne rupe naročito izražene u zimskom periodu. Da bi se zaustavilo dalje propadanje kolovoza, povećala sigurnost kretanja svih učesnika u saobraćaju, te sanirala kaldrma, Općina je hitno poduzela aktivnosti, te izradila elaborat i pripremila aktivnosti za realizaciju projekta.

Izvođač radova je firma "DINALSA" d.o.o., a rok za izvođenje radova je 120 kalendarskih dana, saopšteno je iz press službe Opštine Stari Grad.
SA-C
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#7690 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

BadBoy wrote:
So What! wrote:Ljudi njima Kanton ne može ništa, jedino ih FBiH može natjerati a se isele, jer po novom zakonu smiju upadati na parcele prije nego što se dogovor postigne.

S obzirom da je Južna longitudinala kantonalni projekat, eksproprijacija je manje više dobrovoljna.
Kakve veze ima čiji je projekat kad je zakon o eksproprijaciji donesen na nivou FBiH. Ne postoje kantonalni zakoni o eksproprijaciji.
Zakon za prijevremni ulazak na parcele važi samo za projekte koji su proglašeni državnim (federalnim) interesom, što ova cesta nije.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7780
Joined: 03/06/2016 16:31

#7691 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Dope_Man »

nepass1 wrote:je li uopste treba kruzni tok ovdje, ja rijetko kad prodjem, ali nikad nema neke guzve?!

Ne vozim cesto tu, ali nedavno sam prosao poslijepodne, mozda oko 4-pola 5, vracajuci se iz Tuzle prema AP. Na raskrsnici je tolika guzva bila da nemam pojma koliko bi neko iz pravca Vogosce morao cekati da se ukljuci, pogotovo ako hoce lijevo. Sa kruznim je to ukljucivanje daleko lakse, i cini mi se da bi to bilo korisno na ovom mjestu.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#7692 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

Ovaj izlaz - ulaz u Vogoscu, autoput je toliko konfuzan da bog sacuva.

Nevjerovatno da od tako jednostavne stvari su napravili ovoliku komplikaciju.

Tu se odmah morala napraviti jedna petlja i zavrsiti s tim. E ne ovo frankestajn rjesenje most nadvoznjak i po kruzni sa obje strane. :roll:
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5953
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#7693 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

So What! wrote:U toku sanacija ulica Kovači i Ploča
Image

Sanacija ulica Kovači i Ploča, na dionici od Čekrčijine džamije do Muzeja Alije Izetbegovića u dužini od 515 metara je u toku. Radi se o projektu vrijednom 413.905,57 konvertibilnih maraka, kojeg u cjelosti finansira Općina Stari Grad Sarajevo.

Iz Službe za investicije, plan i analizu i komunalne poslove Općine kažu da se radovi odvijaju planiranom dinamikom, te pojašnjavaju da se radi uklanjanje kamene kocke, te njen odvoz na privremenu deponiju. „Kocke se skladište, sortiraju i detaljno čiste od ostataka maltera, te pripremaju za ponovnu ugradnju. Radi se široki iskop postojećeg zemljenog tampona koji će biti zamijenjen novim“, kazali su u Službi.

Ulica Kovači je jedna od najprometnijih starogradskih ulica, spaja se sa ulicom Ploče i dalje sa padinskim naseljima općine. Kolovozna konstrukcija je izgrađena od granitnih kocki, a usljed dugogodišnje eksploatacije motornih vozila, uticaja površinske vode koja je prodirala u kolovoznu konstrukciju, često je dolazilo do ispiranja podloge, nakon čega je dolazilo do slijeganja ceste. Na konstrukciji su se pojavile udarne rupe naročito izražene u zimskom periodu. Da bi se zaustavilo dalje propadanje kolovoza, povećala sigurnost kretanja svih učesnika u saobraćaju, te sanirala kaldrma, Općina je hitno poduzela aktivnosti, te izradila elaborat i pripremila aktivnosti za realizaciju projekta.

Izvođač radova je firma "DINALSA" d.o.o., a rok za izvođenje radova je 120 kalendarskih dana, saopšteno je iz press službe Opštine Stari Grad.
SA-C
jel ovo ista SDA firma koja je radila famozni kiosk od 250.000,00 KM :)
breuer
Posts: 7206
Joined: 06/07/2009 15:44

#7694 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by breuer »

Thorgerson wrote:Ovaj izlaz - ulaz u Vogoscu, autoput je toliko konfuzan da bog sacuva.

Nevjerovatno da od tako jednostavne stvari su napravili ovoliku komplikaciju.

Tu se odmah morala napraviti jedna petlja i zavrsiti s tim. E ne ovo frankestajn rjesenje most nadvoznjak i po kruzni sa obje strane. :roll:
joj, oćel naši ljudi ikad prestat bit pametni :|
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#7695 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by amar1994 »

Thorgerson wrote:Ovaj izlaz - ulaz u Vogoscu, autoput je toliko konfuzan da bog sacuva.

Nevjerovatno da od tako jednostavne stvari su napravili ovoliku komplikaciju.

Tu se odmah morala napraviti jedna petlja i zavrsiti s tim. E ne ovo frankestajn rjesenje most nadvoznjak i po kruzni sa obje strane. :roll:
:thumbup: :bih:
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#7696 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

Jesam li ja dobro procitao ili je rok za izgradnju ove podzemne garaze 180 dana?

Dakle, oni ce napraviti garažu i taj trg iznad za 6 mjeseci?

Hmm.
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#7697 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by славянин »

So What! wrote:Počinje izgradnja raskrsnice s kružnim tokom na Vogošćanskoj petlji kod Sarajeva
Image

U srijedu je i zvanično otvoreno gradilište na Vogošćanskoj petlji, čime je ozvaničen početak radova na izgradnji raskrsnice s kružnim tokom na ulazu u Vogošću iz pravca Zenice i Tuzle.

"Danas napokon počinjemo rekonstrukciju raskrsnice na magistralnom putu M-18. Pripreme za tender su okončane još prošle godine, a s obzirom na to da smo ušli u zimski period i da nam treba tri mjeseca za realizaciju ovog projekta, odgodili smo radove za početak ove sezone tako da smo danas krenuli. Rok za izvođenje radova na ovoj raskrsnici je tri mjeseca, a investiciona vrijednost projekta iznosi 1,1 milion KM zajedno s nadzorom i projektnom dokumentacijom", izjavio je izvršni direktor za tehničke poslove JP Ceste FBiH Dedo Pjanić.

On dodaje da je ovo samo početak radova na rekonstrukciji raskrsnica na području Općine Vogošća te najavljuje da će u skorijem vremenskom periodu započeti renoviranje dodatne tri raskrsnice kod Hotela Sunce, kod benzinske pumpe Energopetrol i na Kobiljoj Glavi.

"Prije nekoliko godina inicirali smo izgradnju raskrsnica s kružnim tokom kao dio rješenja saobraćajnih gužvi na magistralnom putu M-18. Procedure su zaista trajale dugo, ali uz veliku pomoć nadležnog ministarstva i naše napore konačno počinjemo radove. Ja se nadam da će u zadatom roku od 90 dana radovi biti i završeni zbog toga što je ovo najkompliciranija raskrsnica", kazao je načelnik Općine Vogošća Edin Smajić.

Načelnik Smajić je dodao kako bi uskoro trebali riješiti imovinskopravne odnose u vezi s izgradnjom raskrsnice na Kobiljoj Glavi te dodaje kako će nakon završetka radova na izgradnji biti potrebno provesti dodatne intervencije na magistralnom putu.

"Svi mi koji živimo u Sarajevu znamo koliko je važna Vogošćanska petlja za normalno odvijanje saobraćaja. Radujemo se projektu rekonstrukcije raskrsnice u ovom dijelu Vogošće, a uskoro ćemo početi i renoviranje raskrsnica u drugim sarajevskim općinama. Važno je reći da je Vogošćanska petlja jedna od najopterećenijih saobraćajnica, ne samo u Sarajevu, već i u kompletnoj FBiH, tako da se radujemo implementaciji našeg plana", pojasnio je ministar saobraćaja KS Adnan Šteta.

Izvođač radova na obnovi raskrsnice bit će firma Bosman d.o.o. Sarajevo, čiji uposlenici od sutra počinju radove na Vogošćanskoj petlji.
Image

Image
Klix
Samo da dodam, svim ovim novinarima bi slijedili prekrsajni nalozi za ovo "parkiranje" u normalnoj drzavi.
Company85
Posts: 688
Joined: 27/12/2016 15:11

#7698 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Company85 »

Thorgerson wrote:Jesam li ja dobro procitao ili je rok za izgradnju ove podzemne garaze 180 dana?

Dakle, oni ce napraviti garažu i taj trg iznad za 6 mjeseci?

Hmm.
To ti je bez kasnjenja :mrgreen:
zdruzdjo
Posts: 5213
Joined: 16/08/2009 00:27

#7699 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by zdruzdjo »

bitanga_sa_otesa wrote:
nepass1 wrote:je li uopste treba kruzni tok ovdje, ja rijetko kad prodjem, ali nikad nema neke guzve?!
ima guzve ali zbog semafora u vogosci,nema tu uopste potreba za nikakvim tokom ...

Ima guzve I to bude strasna recimo ujutro kad je spica. Pa dobro gdje nije guzva u spici.
Medjutim prave se kruzni tokovi koji zaista imaju vrlo malo uticaja na smanjenje guzve obzirom na saobracajnu (ne)kulturu.
ovdje kao I na izlazu sa petlje bacici prema rajlovcu je previdjeno jedno veoma dobro I efikasno rjesenje. Prosirivanje mosta/ova za po jos jednu saobracajnu traku.
Npr izlazis iz petlje bacici I biras da li ces uci u traku za rajlovac ili u traku za buljakov potok. tih 200-tinjak metara mosta prema rajlovac/buljakov I kruzni tok krivoglavci-vogoscanska raskrsnica je usko grlo gdje se uvijek formira guzva I nemas nikakve beificije od kruznog toka. Jos gore je sto su most prema rajlovcu unazad 2-3 godine obnovili. ulaganje bi bilo veliko ali bi barem rezultat bio efikasan.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#7700 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

Kruzni tokovi i nisu namjenjeni za smanjenje guzvi na velikim raskrsnicama. Nego da povecaju sigurnost, sto pjesaka, sto vozaca. Zato se u normalnim gradovima kruzni tokovi prave u pregradju, u rezidencijalnim dijelovima, naseljima itd.

Kod nas uzmu jednu od najprometnijih raskrsnica npr. kakva je Hrasno brdo i tu lupe kruzni i jos se ponose tim. :roll: Evo isto i ovdje to hoce da rade. Isto to hoce da rade kod Energoinvesta itd.

Mislim moze na nekim dijelovima kruzni pomoci da saobracaj ide lakse, ali po mom misljenju na najvecim raskrsnicama praviti kruzne je fula.

Hrasno brdo se npr moralo uraditi u dva nivoa. I da je barem onaj KT veci kakav je u Brijescu ili S. koloniji, pa hajde. Nego jedan do manjih kt u gradu, a u njega ulazi 17 traka. :run:

Ako planiraju kruzni bez nekog nadvoznjaka i na XII trans i to ce biti fula. Koja ce se nekad kasnije opet morati popravljati.

Najveci problem je sto mi pravimo sad rjesenja koja kad se urade, vec sad nisu dovoljna, a kamo li da budu dovoljna za 10 godina. Pa kad se izgradila glavna magistralna saobracajnica, zar je trebalo tada 3 trake od ilidze do carsije? Pa naravno da nije. Ali su ljudi razmisljali 40 godina unaprijed. Ovi nasi razmisljaju unazad.
Post Reply