Jel brze 30 ili 60neki wrote:U suštini, kad je špica, saobracaj na glavnoj cesti bi puno brže cirkulisao kad bi ograničenje bilo 30kmh.
Al ne očekujem da ove gti glavice to shvate..
Samo je fazon sto se do 60 dolazi ko da svi slepaju kamione
Jel brze 30 ili 60neki wrote:U suštini, kad je špica, saobracaj na glavnoj cesti bi puno brže cirkulisao kad bi ograničenje bilo 30kmh.
Al ne očekujem da ove gti glavice to shvate..
poz. kako si rekao gore, haj napravi podvožnjak prema hamdiji č. ispod zemlje 4 trake prema grbavici -- e sad kako ćeš skrenuti prema željezničkoj stanici. ??Haris.ba wrote:Pa onda odustati od kružnog i samo semafore naštimati kako treba?__Phoenix__ wrote:Pa imao bi onda čep kod škole na pofalićima, naravno da je kružni rješenje, jer trenutne gužve semafori kreiraju...
Znači, da ne bi bilo čepa kod škole na Pofalićima, ne pravi se podvožnjak kako bi trebao. Maestralno.
pa iskljucenje desno ima svoju traku iz oba smjera a lijevih iskljucenja nema, samo polukruzni 100-150 metara nakon raskrsnice.selma 83 wrote:poz. kako si rekao gore, haj napravi podvožnjak prema hamdiji č. ispod zemlje 4 trake prema grbavici -- e sad kako ćeš skrenuti prema željezničkoj stanici. ??Haris.ba wrote:Pa onda odustati od kružnog i samo semafore naštimati kako treba?__Phoenix__ wrote:Pa imao bi onda čep kod škole na pofalićima, naravno da je kružni rješenje, jer trenutne gužve semafori kreiraju...
Znači, da ne bi bilo čepa kod škole na Pofalićima, ne pravi se podvožnjak kako bi trebao. Maestralno.
I mislis da je ovo karakteristicno samo za BiH i samo za nas glavni grad?Naslovnica wrote:Rješenje saobraćajnog kolapsa je, kao prvo, dosljedno provođenje Aneksa 7 Mirovnog sporazuma. Nažalost, sada je za to kasno.
Svi hoće u Sarajevo. Nema života u Olovu, Kladnju, u cijeloj Istočnoj Bosni, pola TK, Srednja Bosna...samo daj u Sarajevo. U institucije, bilo kakve, od opšćine, katuna, pederacije, ma može i u savjet MZ, samo da se dograbiti Sarajevo.
I daj zgradurina da se smjeste sve te ekonomske ili kakve već izbjeglice iz cijele BiH - u Sarajevo. I to, ako ikako može od Otoke do Sebilja.
Naravno, korumpirana trula "vlast" je tu našla sebe, od glasačkog tijela do procenata. I naravno da nastane kolaps.
Kakve ba modernizacije saobraćaja, nema se tu puno šta za modernizovati sa ovkvom konfiguracijom terena i sa ovakvom vlašću.
cuj kakav anex 7-svi na svoje,taj anex 7 koji nema veze s varesom...Thorgerson wrote:
Kakav aneks 7. I da nije bilo rata bila bi ti ovakva situacija. To je sasvim normalno da svi idu u vece gradove. Evo da ti zivis u Varešu npr. šta bi ti? Ostao tamo jel? De boga ti.
Problem je samo sto se mi nemamo nikakav plan razvoja. Ok, neka se doseljavaju ljudi, ali mora se imati plan i strategija, vizija za sirenje grada. I to si upravu.
Druze ti imas pogresnu sliku o svemu i svacemu. I ok, to ne bi bilo toliko strasno. Ono sto je strasno jeste sto si ti ubjedjen da si upravu i to branis iz posta u post.bitanga_sa_otesa wrote:cuj kakav anex 7-svi na svoje,taj anex 7 koji nema veze s varesom...Thorgerson wrote:
Kakav aneks 7. I da nije bilo rata bila bi ti ovakva situacija. To je sasvim normalno da svi idu u vece gradove. Evo da ti zivis u Varešu npr. šta bi ti? Ostao tamo jel? De boga ti.
Problem je samo sto se mi nemamo nikakav plan razvoja. Ok, neka se doseljavaju ljudi, ali mora se imati plan i strategija, vizija za sirenje grada. I to si upravu.
naravno da je normalno da se ljudi naseljavaju u vece gradove ,ali planski.
da nije bilo rata ne bi bio egzodus papaka u sarajevo,a i od 2000.-te pa do sad,jer su ovi na vlasti ubili svu industriju i privredu svugdje po manjim mjestima.da nije bilo rata niko iz varesa ne bi bjezao ,bilo je tamo privrede i preduzeca osim zeljezare...
prvo nisam ti ja drugThorgerson wrote: Druze ti imas pogresnu sliku o svemu i svacemu. I ok, to ne bi bilo toliko strasno. Ono sto je strasno jeste sto si ti ubjedjen da si upravu i to branis iz posta u post.
Ja se samo nadam da nemas vise od 20 godina, pa da ces nadoci.
tebi stvarno treba crtati neke stvari...Thorgerson wrote:Dakle, tvoja realna slika problema saobracaja u Sarajevu jeste:
- papci/došlje
- likovi koji voze 30-40km/h
Iskreno. Ne bi me cudilo i da si zaposlen u ministarstvu saobrcaja, direkciji za ceste i sl.
Ne možeš to vozačinama objasniti.breuer wrote:koliko god širili presjek saobraćajnica dodajući nove i nove trake, samo će biti više vozila koja će i te popuniti...rješenja su novi model javnog saobraćaja, podsticanje pješačenja, biciklizma i alternativnih vidova kretanja...
Pasta ocekujes od nekog koji iz ruralne u urbanu sredinu dodje sem da gmize 30km/h ili da ide na traNvaj .....Tuzla111 wrote:Evo doslje krive i za saobracaj. hahaha
Bosancu je svako kriv samo on sam nije nikad.
uostalom, mogu se uspostaviti vinjete za vožnju gradom u osobnim vozilima...ideja za spajanje Hrasnice i Vogošće tramvajem je odlična također...BadBoy wrote:Ne možeš to vozačinama objasniti.breuer wrote:koliko god širili presjek saobraćajnica dodajući nove i nove trake, samo će biti više vozila koja će i te popuniti...rješenja su novi model javnog saobraćaja, podsticanje pješačenja, biciklizma i alternativnih vidova kretanja...
Isto kao da i on sam ne doprinosi saobraćaju.
Problem je kod ljudi, evo kolega s posla isto zivi u Hrasnom a njemu mrsko na traNvaj ili pjehe do SCC-a BBI-a........mk ultra wrote:pa moze se napraviti u dijelovima grada ukidanje saobraćaja, samo malo više parking prostora da ima, parkiraj i taban
ili da se plaća ulaz u stari grad gore pausalno, smanjilo bi se bespotrebno vozikanje garantujem
ali se mora srediti i pristup ostalim dijelovima starog grada, što može biti problem
mene je sramota vozit se traNvajem ,sta da me ko vidi od komsijabeni-bu-man wrote: Pasta ocekujes od nekog koji iz ruralne u urbanu sredinu dodje sem da gmize 30km/h ili da ide na traNvaj .....
to ti je pjeske pola sata laganog hoda... ne moras tramvajembeni-bu-man wrote:Problem je kod ljudi, evo kolega s posla isto zivi u Hrasnom a njemu mrsko na traNvaj ili pjehe do SCC-a BBI-a........mk ultra wrote:pa moze se napraviti u dijelovima grada ukidanje saobraćaja, samo malo više parking prostora da ima, parkiraj i taban
ili da se plaća ulaz u stari grad gore pausalno, smanjilo bi se bespotrebno vozikanje garantujem
ali se mora srediti i pristup ostalim dijelovima starog grada, što može biti problem
Pajes nemeres story opalit na instagramu iz traNvajabitanga_sa_otesa wrote:mene je sramota vozit se traNvajem ,sta da me ko vidi od komsijabeni-bu-man wrote: Pasta ocekujes od nekog koji iz ruralne u urbanu sredinu dodje sem da gmize 30km/h ili da ide na traNvaj .....
Eee zavisi koji dio Hrasno, ako je samo preko Topal Osman Pase ja bi pjehe a vec do Azize Sacirbegovicmk ultra wrote:to ti je pjeske pola sata laganog hoda... ne moras tramvajembeni-bu-man wrote:Problem je kod ljudi, evo kolega s posla isto zivi u Hrasnom a njemu mrsko na traNvaj ili pjehe do SCC-a BBI-a........mk ultra wrote:pa moze se napraviti u dijelovima grada ukidanje saobraćaja, samo malo više parking prostora da ima, parkiraj i taban
ili da se plaća ulaz u stari grad gore pausalno, smanjilo bi se bespotrebno vozikanje garantujem
ali se mora srediti i pristup ostalim dijelovima starog grada, što može biti problem
tako i kod mene u firmi, sa grbavice II do hrasnog