Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
van Basten
Posts: 7547
Joined: 21/09/2006 02:59

#6726 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by van Basten »

jašta nego bespotreban... vozim se često tuda i znam kolika je "gužva"... al jasno mi je da se moraju braniti sve sulude ideje hadži Memića tako da... :thumbup:
User avatar
alibaba_i_30_godina
Posts: 16995
Joined: 16/01/2010 19:15

#6727 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by alibaba_i_30_godina »

Prije 2 dana sam se slučajno vozio onom novom cestom što su otvorili i pitam se ako je u onom stanju sada kada je nova kakva će biti nakon par mjeseci korištenja?!
User avatar
insaneinthebrain
Posts: 20568
Joined: 12/08/2013 12:51

#6728 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by insaneinthebrain »

sta joj fali :lol:
User avatar
alibaba_i_30_godina
Posts: 16995
Joined: 16/01/2010 19:15

#6729 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by alibaba_i_30_godina »

Na mene ostavi dojam da nije dovršena u potpunosti, kao da nedostaje sloj asvalta. Šahtovi već strše i sve okolo ostavlja dojam nedovršenog, kao da je neravna cesta. Doduše bili smo u SUV-u pa se možda malo više ljuljalo i ostao takav dojam nego da sam bio u malom putničkom automobilu. :D
User avatar
JavierBosnia
Posts: 3543
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#6730 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by JavierBosnia »

Kuda je planirana ta tramvajska prugra prema Hrasnici? Jel to znaci da ce prolaziti kroz ovaj kruzni, pa da cemo imati kruzni sa semaforima jos jedan u gradu?
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#6731 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by golfiista »

van Basten wrote:jašta nego bespotreban... vozim se često tuda i znam kolika je "gužva"... al jasno mi je da se moraju braniti sve sulude ideje hadži Memića tako da... :thumbup:
Ma jasno. Do mene je, ako se vec vozis - tuda, odmah se vidi da si relevantan :thumbup:
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#6732 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by golfiista »

JavierBosnia wrote:Kuda je planirana ta tramvajska prugra prema Hrasnici? Jel to znaci da ce prolaziti kroz ovaj kruzni, pa da cemo imati kruzni sa semaforima jos jedan u gradu?
Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.
User avatar
nivla
Posts: 4284
Joined: 12/01/2008 23:44

#6733 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nivla »

golfiista wrote:
Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.
najmanje guzve na kruznom na ilidzi su bile kad semafor nije radio, mnogi se ne sjecaju kolike su se guzve stvarale zbog semafora na ulazu u kasindolsku, sreca pa su iskljucili isti
elk
Posts: 2806
Joined: 14/08/2006 12:03

#6734 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by elk »

ali onaj kod hifa pumpe na alipasinu nece nikada iskljuciti.jebo guzvu,strpljiv smo narod svakako.
User avatar
saravara
Posts: 263
Joined: 11/02/2012 14:20

#6735 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by saravara »

elk wrote:ali onaj kod hifa pumpe na alipasinu nece nikada iskljuciti.jebo guzvu,strpljiv smo narod svakako.
naravno da neće , moraš gorivo sipati koliko se potroši od Hrasnog do hife... fuuj
User avatar
Haris.ba
Posts: 24866
Joined: 08/09/2005 20:08

#6736 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

nivla wrote:
golfiista wrote:
Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.
najmanje guzve na kruznom na ilidzi su bile kad semafor nije radio, mnogi se ne sjecaju kolike su se guzve stvarale zbog semafora na ulazu u kasindolsku, sreca pa su iskljucili isti
Taj kružni sa semaforom na Ilidži ti nije dobar primjer. Jer, iako se može malo popraviti nekim zahvatima - taj kružni je preopterećen jer je veza Butmira, Kolonije, Hrasnice sa gradom (a koristi se i kao tranzit iz Kasindolske. Jedino rješenje je - alternativne saobraćajnice.

I kružni u Koloniji nije samo stravljen radi tramvaja. Stavljen je i da prekine pravac radi jurcanja.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778
Joined: 03/06/2016 16:31

#6737 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Dope_Man »

Meni se cini da je kruzni potrebniji na raskrsnici kod Panere. Tu se ukljucuju Kovaci, a i dobar dio Kolonije sa druge strane. Istina ovaj ima i funkciju prekidanja dugog pravca, ali opet ce se testirati snaga dvica od ovog kruznog do onog na ulazu u Hrasnicu.

Usput, ima li gdje kakva slika plana kako bi trebalo da izgleda ulaz u Hrasnicu kad se sve zavrsi, pretpostavljam da ce i tu siriti postojeci kruzni jer je ono premalo za ikakvo ozbiljno naselje i ulicu 2+2 koja sada dolazi.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24866
Joined: 08/09/2005 20:08

#6738 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Kod panere jedva napravili ono ceste, a ti bi još kružni. :D
Previše koštaju kuće koje bi morali rušiti za kružni. Ondje će semafor uredovati.

Koliko sam skontao kružni u Hrasnici, pomiće se prema onoj posebnoj traci autobuskog stajališta. Ne znam šta su planirali sa prugom. Skontali sada kada je gotovo da na toj dionici nisu morali ostavljati pojas u sredini. Gotovo je sad.
User avatar
shalla
Posts: 9326
Joined: 31/01/2006 09:12
Location: so close no matter how far

#6739 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by shalla »

golfiista wrote:Cuj bespotreban kružni tok, na jako frekventnoj saobraćajnici koja spaja dvadeset hiljada ljudi, kao i industrijsku zonu Famos, gdje privređuje desetine firme i hiljade zaposlenih, sa Ilidžom i Sarajevom. Bespotrebno, tek onako, odokativno, bez ijednog adekvatnig razloga, bez smisla, argumentacije, analize. Da sta znate, ne bi ste visili po forumima i prospipali tuđu pamet, malo bio i udahnuli stvarnosti i realnosti. Klocevi.

Ovo MC nema političku konotaciju, a radi se o incijalima naziva izvođača radova i isto je privremenog karaktera-
Prolazim svaki drugi dan tuda, koja je bolan saobraćajnica frekventna, kad je to zastoj ili gužva de me prosvijetli :lol:
Edit: jedinu logiku ima ovo sa prekidanjem pravca, sve drugo je prdimahovina ;-)
User avatar
Hajvan
Posts: 9637
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#6740 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Hajvan »

Sarajvo je veliki grad u kojem zivi puno “malih" ljudi
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#6741 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

Pripreme za asfaltiranje ulice Širokac
Image

Veliki i zahtjevan projekat sanacije ulice Širokac i dijela ulice Vratnik mejdan, ukupne dužine 525 metara, odvija se planiranom dinamikom.

Danas će se nanositi drugi sloj asfalta u ulici Vratnik mejdan, a uporedo se za asfaltiranje priprema i ulica Širokac.

"Nakon što je postavljen prvi sloj asfalta u ulici Vratnik mejdan, od Kapi kule do samoposluge 'Klas' dužine oko 150 metara, prešli smo na dio projekta koji obuhvata ulicu Širokac", kazali su u nadležnoj Službi za investicije, plan i analizu Općine Stari Grad.

Trenutno se vrši priprema tampona za postavljanje prvog sloja asfalta, a radi se i popravka ivičnjaka u isto vrijeme, najviše kod Memorijalnog centra "Kovači". Iz nadležne općinske službe izražavaju nadu da bi se projekat trebao okončati do kraja mjeseca. Izvođač ovih radova je firma Grakop d.o.o. Kiseljak, Općina Stari Grad i Direkcija za puteve Kantona Sarajevo su za ovaj projekat izdvojile oko 333.000 KM.
SA-C
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#6742 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by man_464 »

golfiista wrote:
JavierBosnia wrote:Kuda je planirana ta tramvajska prugra prema Hrasnici? Jel to znaci da ce prolaziti kroz ovaj kruzni, pa da cemo imati kruzni sa semaforima jos jedan u gradu?
Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.
Teško. To moze sam idiot dopustiti da ide linija Ilidza Hrasnica. Postojeće linije 3 4 i 6 tj neke od njih ce biti produzene u Hrasnicu.

Ako dozvole taj debilizam onda gradjani Hrasnice nece dobiti ništa umjesto presjedanja iz Busa u tramvaj sad bi trebalo da se presjeda iz tramvaja u tramvaj sto graniči sa ludilom.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#6743 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Tesla Edison »

man_464 wrote:
golfiista wrote:
JavierBosnia wrote:Kuda je planirana ta tramvajska prugra prema Hrasnici? Jel to znaci da ce prolaziti kroz ovaj kruzni, pa da cemo imati kruzni sa semaforima jos jedan u gradu?
Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.
Teško. To moze sam idiot dopustiti da ide linija Ilidza Hrasnica. Postojeće linije 3 4 i 6 tj neke od njih ce biti produzene u Hrasnicu.

Ako dozvole taj debilizam onda gradjani Hrasnice nece dobiti ništa umjesto presjedanja iz Busa u tramvaj sad bi trebalo da se presjeda iz tramvaja u tramvaj sto graniči sa ludilom.
Umjesto da trojku produže do Hrasnice oni prave veće sranje nego što je do sad bilo. Ali Memić zna najbolje.
User avatar
thekupus
Posts: 6812
Joined: 25/06/2011 22:38

#6744 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by thekupus »

Asfaltirana Asima Ferhatovića od raskrsnice sa Marcela Šnajdera pa do gornjeg ulaza u krug klinčkog centra. Nisu asfaltirali skroz do raskrsnice sa Bolničkom, pretpostavljam zbog tog budućeg kružnog toka.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#6745 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by man_464 »

TESLA_EDISON wrote:
man_464 wrote:
golfiista wrote:
Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.
Teško. To moze sam idiot dopustiti da ide linija Ilidza Hrasnica. Postojeće linije 3 4 i 6 tj neke od njih ce biti produzene u Hrasnicu.

Ako dozvole taj debilizam onda gradjani Hrasnice nece dobiti ništa umjesto presjedanja iz Busa u tramvaj sad bi trebalo da se presjeda iz tramvaja u tramvaj sto graniči sa ludilom.
Umjesto da trojku produže do Hrasnice oni prave veće sranje nego što je do sad bilo. Ali Memić zna najbolje.
Produzenje trojke je malo van rezona.

A evo i zašto. Trojka po rasporedu ide svako 4 minuta. Eh sad zamisli koliko jos treba dodat vozila da se odrzi takav interval a neophodan je zbog broja putnika na trasi Ilidza Baščaršija. Tako puno putnika nema na potezu Ilidza Hrasnica.

Šestica ide svako 10 minuta. Eh kad bi se sestica produzila u Hrasnicu to bi se moralo dodati jos cca 5 tramvaja i dobiti interval od 9 do 10 minuta sto je idealno za liniju prema Hrasnici a opet Hrasnicani dobijaju vezu sa samim centrom grada - Skenderijom.... Mozda i cetvorku produziti da se ne presjeda ko treba na Željezničku i Autobusku... Naravno sestica bi morala produziti radno vrijeme jer sad radi od 6 do 20 sati. Morala bi raditi svakim danom od 5 do ponoci. Sad inace ne radi vikendom uopste.
mistek
Posts: 3391
Joined: 23/05/2010 15:16

#6746 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Pa nek uvedu nove linije, nije nauka :D Mislim, broj za nove linije. Koliko treba tramvaju za krug Ilidža-Hrasnica? Pretpostavljam oko 40 minuta.
Nek uvedu liniju 8 koja vozi na relaciji Ilidža-Hrasnica i neka voze 2 tramvaja recimo. To bi značilo da ovaj naleće svako 20 minuta.
Uz to, nek uvedu liniju Hrasnica-Skenderija/Baščaršija, nevažno šta :D Tu neka stave 6 tramvaja recimo i isto će imati tramvaj svako 20 minuta, recimo.
Generalno, mislim da bi bilo sasvim ok.

S druge strane, apsolutno je jedan od prioriteta naredne vlasti, naredne uprave GRAS-a, bilo koga i kako hoćete, da uloži sredstva i od tramvajskih stanica napravi zaista stanice i omogući nam da znamo da li naredni tramvaj čekamo 3, 7 ili 17 minuta. Znači, ne postoji stvar neophodnija Sarajevu ko gradu od toga.
User avatar
holowey
Posts: 8440
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#6747 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by holowey »

mistek wrote: S druge strane, apsolutno je jedan od prioriteta naredne vlasti, naredne uprave GRAS-a, bilo koga i kako hoćete, da uloži sredstva i od tramvajskih stanica napravi zaista stanice i omogući nam da znamo da li naredni tramvaj čekamo 3, 7 ili 17 minuta. Znači, ne postoji stvar neophodnija Sarajevu ko gradu od toga.
mastam :D

informacija "sljedeci tramvaj linija 3, trenutno na stanici xy, procjena vremena cekanja 4 min"

nadrogiran mastam :D

displej koji na mapi prikazuje trenutnu lokaciju svih tramvaja sa oznakom linije

:lol:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24866
Joined: 08/09/2005 20:08

#6748 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Šta će ti displej kada imaš opciju slanja sms - a da vidiš gdje su tramvaji?

Drugo je što dobiješ teoriju relativiteta u poruci.
User avatar
holowey
Posts: 8440
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#6749 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by holowey »

jos prije rata su nase zeljeznice imale primitivni displej sa lampicama koje su oznacavale stanice i kako voz ide tako se lampice ukljucuju da indiciraju na kojoj je stanici voz...ne mogu da vjerujem da u 2018. godini ne moze postojati modernija verzija za tramvaje/trolejbuse...
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#6750 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by BadBoy »

holowey wrote:
mistek wrote: S druge strane, apsolutno je jedan od prioriteta naredne vlasti, naredne uprave GRAS-a, bilo koga i kako hoćete, da uloži sredstva i od tramvajskih stanica napravi zaista stanice i omogući nam da znamo da li naredni tramvaj čekamo 3, 7 ili 17 minuta. Znači, ne postoji stvar neophodnija Sarajevu ko gradu od toga.
mastam :D

informacija "sljedeci tramvaj linija 3, trenutno na stanici xy, procjena vremena cekanja 4 min"

nadrogiran mastam :D

displej koji na mapi prikazuje trenutnu lokaciju svih tramvaja sa oznakom linije

:lol:
Ma i to je previše.

Dovoljno je da piše "Tramvaj br. 3 stiže za 4 minute"
Post Reply