Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- van Basten
- Posts: 7547
- Joined: 21/09/2006 02:59
#6726 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
jašta nego bespotreban... vozim se često tuda i znam kolika je "gužva"... al jasno mi je da se moraju braniti sve sulude ideje hadži Memića tako da...
- alibaba_i_30_godina
- Posts: 16995
- Joined: 16/01/2010 19:15
#6727 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Prije 2 dana sam se slučajno vozio onom novom cestom što su otvorili i pitam se ako je u onom stanju sada kada je nova kakva će biti nakon par mjeseci korištenja?!
- insaneinthebrain
- Posts: 20568
- Joined: 12/08/2013 12:51
#6728 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
sta joj fali
- alibaba_i_30_godina
- Posts: 16995
- Joined: 16/01/2010 19:15
#6729 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Na mene ostavi dojam da nije dovršena u potpunosti, kao da nedostaje sloj asvalta. Šahtovi već strše i sve okolo ostavlja dojam nedovršenog, kao da je neravna cesta. Doduše bili smo u SUV-u pa se možda malo više ljuljalo i ostao takav dojam nego da sam bio u malom putničkom automobilu.
- JavierBosnia
- Posts: 3543
- Joined: 22/11/2015 13:59
- Location: Uradi sam
#6730 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kuda je planirana ta tramvajska prugra prema Hrasnici? Jel to znaci da ce prolaziti kroz ovaj kruzni, pa da cemo imati kruzni sa semaforima jos jedan u gradu?
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#6731 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ma jasno. Do mene je, ako se vec vozis - tuda, odmah se vidi da si relevantanvan Basten wrote:jašta nego bespotreban... vozim se često tuda i znam kolika je "gužva"... al jasno mi je da se moraju braniti sve sulude ideje hadži Memića tako da...
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#6732 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.JavierBosnia wrote:Kuda je planirana ta tramvajska prugra prema Hrasnici? Jel to znaci da ce prolaziti kroz ovaj kruzni, pa da cemo imati kruzni sa semaforima jos jedan u gradu?
- nivla
- Posts: 4284
- Joined: 12/01/2008 23:44
#6733 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
najmanje guzve na kruznom na ilidzi su bile kad semafor nije radio, mnogi se ne sjecaju kolike su se guzve stvarale zbog semafora na ulazu u kasindolsku, sreca pa su iskljucili istigolfiista wrote:
Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.
-
- Posts: 2806
- Joined: 14/08/2006 12:03
#6734 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ali onaj kod hifa pumpe na alipasinu nece nikada iskljuciti.jebo guzvu,strpljiv smo narod svakako.
- saravara
- Posts: 263
- Joined: 11/02/2012 14:20
#6735 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
naravno da neće , moraš gorivo sipati koliko se potroši od Hrasnog do hife... fuujelk wrote:ali onaj kod hifa pumpe na alipasinu nece nikada iskljuciti.jebo guzvu,strpljiv smo narod svakako.
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#6736 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Taj kružni sa semaforom na Ilidži ti nije dobar primjer. Jer, iako se može malo popraviti nekim zahvatima - taj kružni je preopterećen jer je veza Butmira, Kolonije, Hrasnice sa gradom (a koristi se i kao tranzit iz Kasindolske. Jedino rješenje je - alternativne saobraćajnice.nivla wrote:najmanje guzve na kruznom na ilidzi su bile kad semafor nije radio, mnogi se ne sjecaju kolike su se guzve stvarale zbog semafora na ulazu u kasindolsku, sreca pa su iskljucili istigolfiista wrote:
Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.
I kružni u Koloniji nije samo stravljen radi tramvaja. Stavljen je i da prekine pravac radi jurcanja.
- Dope_Man
- Posts: 7778
- Joined: 03/06/2016 16:31
#6737 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Meni se cini da je kruzni potrebniji na raskrsnici kod Panere. Tu se ukljucuju Kovaci, a i dobar dio Kolonije sa druge strane. Istina ovaj ima i funkciju prekidanja dugog pravca, ali opet ce se testirati snaga dvica od ovog kruznog do onog na ulazu u Hrasnicu.
Usput, ima li gdje kakva slika plana kako bi trebalo da izgleda ulaz u Hrasnicu kad se sve zavrsi, pretpostavljam da ce i tu siriti postojeci kruzni jer je ono premalo za ikakvo ozbiljno naselje i ulicu 2+2 koja sada dolazi.
Usput, ima li gdje kakva slika plana kako bi trebalo da izgleda ulaz u Hrasnicu kad se sve zavrsi, pretpostavljam da ce i tu siriti postojeci kruzni jer je ono premalo za ikakvo ozbiljno naselje i ulicu 2+2 koja sada dolazi.
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#6738 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kod panere jedva napravili ono ceste, a ti bi još kružni.
Previše koštaju kuće koje bi morali rušiti za kružni. Ondje će semafor uredovati.
Koliko sam skontao kružni u Hrasnici, pomiće se prema onoj posebnoj traci autobuskog stajališta. Ne znam šta su planirali sa prugom. Skontali sada kada je gotovo da na toj dionici nisu morali ostavljati pojas u sredini. Gotovo je sad.
Previše koštaju kuće koje bi morali rušiti za kružni. Ondje će semafor uredovati.
Koliko sam skontao kružni u Hrasnici, pomiće se prema onoj posebnoj traci autobuskog stajališta. Ne znam šta su planirali sa prugom. Skontali sada kada je gotovo da na toj dionici nisu morali ostavljati pojas u sredini. Gotovo je sad.
- shalla
- Posts: 9326
- Joined: 31/01/2006 09:12
- Location: so close no matter how far
#6739 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Prolazim svaki drugi dan tuda, koja je bolan saobraćajnica frekventna, kad je to zastoj ili gužva de me prosvijetligolfiista wrote:Cuj bespotreban kružni tok, na jako frekventnoj saobraćajnici koja spaja dvadeset hiljada ljudi, kao i industrijsku zonu Famos, gdje privređuje desetine firme i hiljade zaposlenih, sa Ilidžom i Sarajevom. Bespotrebno, tek onako, odokativno, bez ijednog adekvatnig razloga, bez smisla, argumentacije, analize. Da sta znate, ne bi ste visili po forumima i prospipali tuđu pamet, malo bio i udahnuli stvarnosti i realnosti. Klocevi.
Ovo MC nema političku konotaciju, a radi se o incijalima naziva izvođača radova i isto je privremenog karaktera-
Edit: jedinu logiku ima ovo sa prekidanjem pravca, sve drugo je prdimahovina
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#6740 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sarajvo je veliki grad u kojem zivi puno “malih" ljudi
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#6741 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pripreme za asfaltiranje ulice Širokac
SA-C
Veliki i zahtjevan projekat sanacije ulice Širokac i dijela ulice Vratnik mejdan, ukupne dužine 525 metara, odvija se planiranom dinamikom.
Danas će se nanositi drugi sloj asfalta u ulici Vratnik mejdan, a uporedo se za asfaltiranje priprema i ulica Širokac.
"Nakon što je postavljen prvi sloj asfalta u ulici Vratnik mejdan, od Kapi kule do samoposluge 'Klas' dužine oko 150 metara, prešli smo na dio projekta koji obuhvata ulicu Širokac", kazali su u nadležnoj Službi za investicije, plan i analizu Općine Stari Grad.
Trenutno se vrši priprema tampona za postavljanje prvog sloja asfalta, a radi se i popravka ivičnjaka u isto vrijeme, najviše kod Memorijalnog centra "Kovači". Iz nadležne općinske službe izražavaju nadu da bi se projekat trebao okončati do kraja mjeseca. Izvođač ovih radova je firma Grakop d.o.o. Kiseljak, Općina Stari Grad i Direkcija za puteve Kantona Sarajevo su za ovaj projekat izdvojile oko 333.000 KM.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#6742 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Teško. To moze sam idiot dopustiti da ide linija Ilidza Hrasnica. Postojeće linije 3 4 i 6 tj neke od njih ce biti produzene u Hrasnicu.golfiista wrote:Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.JavierBosnia wrote:Kuda je planirana ta tramvajska prugra prema Hrasnici? Jel to znaci da ce prolaziti kroz ovaj kruzni, pa da cemo imati kruzni sa semaforima jos jedan u gradu?
Ako dozvole taj debilizam onda gradjani Hrasnice nece dobiti ništa umjesto presjedanja iz Busa u tramvaj sad bi trebalo da se presjeda iz tramvaja u tramvaj sto graniči sa ludilom.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#6743 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Umjesto da trojku produže do Hrasnice oni prave veće sranje nego što je do sad bilo. Ali Memić zna najbolje.man_464 wrote:Teško. To moze sam idiot dopustiti da ide linija Ilidza Hrasnica. Postojeće linije 3 4 i 6 tj neke od njih ce biti produzene u Hrasnicu.golfiista wrote:Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.JavierBosnia wrote:Kuda je planirana ta tramvajska prugra prema Hrasnici? Jel to znaci da ce prolaziti kroz ovaj kruzni, pa da cemo imati kruzni sa semaforima jos jedan u gradu?
Ako dozvole taj debilizam onda gradjani Hrasnice nece dobiti ništa umjesto presjedanja iz Busa u tramvaj sad bi trebalo da se presjeda iz tramvaja u tramvaj sto graniči sa ludilom.
- thekupus
- Posts: 6812
- Joined: 25/06/2011 22:38
#6744 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Asfaltirana Asima Ferhatovića od raskrsnice sa Marcela Šnajdera pa do gornjeg ulaza u krug klinčkog centra. Nisu asfaltirali skroz do raskrsnice sa Bolničkom, pretpostavljam zbog tog budućeg kružnog toka.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#6745 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Produzenje trojke je malo van rezona.TESLA_EDISON wrote:Umjesto da trojku produže do Hrasnice oni prave veće sranje nego što je do sad bilo. Ali Memić zna najbolje.man_464 wrote:Teško. To moze sam idiot dopustiti da ide linija Ilidza Hrasnica. Postojeće linije 3 4 i 6 tj neke od njih ce biti produzene u Hrasnicu.golfiista wrote:
Kroz kruzne ide tramvajska pruga, ali planirano je da na potezu Famos-Ilidza, kruze 4 tramvaja, tako da nema potrebe za semaforizacijom kruznih tokova, posebno sto je sama saobracajnica prioritetno orijentisana na pravcima Ilidza -Hrasnica, dok je Sokolovic Kolonija rijesena saobracajnicom uz Zeljeznicu, ato znaci da ce neznatan postotak vozila imati potrebu da prelazi sine. Prilicno je jednostavno i nema nikakve veze sa onim haosom na kruznom.na Ilidzi gdje 80% vozila mora preci preko sina.
Ako dozvole taj debilizam onda gradjani Hrasnice nece dobiti ništa umjesto presjedanja iz Busa u tramvaj sad bi trebalo da se presjeda iz tramvaja u tramvaj sto graniči sa ludilom.
A evo i zašto. Trojka po rasporedu ide svako 4 minuta. Eh sad zamisli koliko jos treba dodat vozila da se odrzi takav interval a neophodan je zbog broja putnika na trasi Ilidza Baščaršija. Tako puno putnika nema na potezu Ilidza Hrasnica.
Šestica ide svako 10 minuta. Eh kad bi se sestica produzila u Hrasnicu to bi se moralo dodati jos cca 5 tramvaja i dobiti interval od 9 do 10 minuta sto je idealno za liniju prema Hrasnici a opet Hrasnicani dobijaju vezu sa samim centrom grada - Skenderijom.... Mozda i cetvorku produziti da se ne presjeda ko treba na Željezničku i Autobusku... Naravno sestica bi morala produziti radno vrijeme jer sad radi od 6 do 20 sati. Morala bi raditi svakim danom od 5 do ponoci. Sad inace ne radi vikendom uopste.
-
- Posts: 3391
- Joined: 23/05/2010 15:16
#6746 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa nek uvedu nove linije, nije nauka Mislim, broj za nove linije. Koliko treba tramvaju za krug Ilidža-Hrasnica? Pretpostavljam oko 40 minuta.
Nek uvedu liniju 8 koja vozi na relaciji Ilidža-Hrasnica i neka voze 2 tramvaja recimo. To bi značilo da ovaj naleće svako 20 minuta.
Uz to, nek uvedu liniju Hrasnica-Skenderija/Baščaršija, nevažno šta Tu neka stave 6 tramvaja recimo i isto će imati tramvaj svako 20 minuta, recimo.
Generalno, mislim da bi bilo sasvim ok.
S druge strane, apsolutno je jedan od prioriteta naredne vlasti, naredne uprave GRAS-a, bilo koga i kako hoćete, da uloži sredstva i od tramvajskih stanica napravi zaista stanice i omogući nam da znamo da li naredni tramvaj čekamo 3, 7 ili 17 minuta. Znači, ne postoji stvar neophodnija Sarajevu ko gradu od toga.
Nek uvedu liniju 8 koja vozi na relaciji Ilidža-Hrasnica i neka voze 2 tramvaja recimo. To bi značilo da ovaj naleće svako 20 minuta.
Uz to, nek uvedu liniju Hrasnica-Skenderija/Baščaršija, nevažno šta Tu neka stave 6 tramvaja recimo i isto će imati tramvaj svako 20 minuta, recimo.
Generalno, mislim da bi bilo sasvim ok.
S druge strane, apsolutno je jedan od prioriteta naredne vlasti, naredne uprave GRAS-a, bilo koga i kako hoćete, da uloži sredstva i od tramvajskih stanica napravi zaista stanice i omogući nam da znamo da li naredni tramvaj čekamo 3, 7 ili 17 minuta. Znači, ne postoji stvar neophodnija Sarajevu ko gradu od toga.
- holowey
- Posts: 8440
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#6747 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
mastammistek wrote: S druge strane, apsolutno je jedan od prioriteta naredne vlasti, naredne uprave GRAS-a, bilo koga i kako hoćete, da uloži sredstva i od tramvajskih stanica napravi zaista stanice i omogući nam da znamo da li naredni tramvaj čekamo 3, 7 ili 17 minuta. Znači, ne postoji stvar neophodnija Sarajevu ko gradu od toga.
informacija "sljedeci tramvaj linija 3, trenutno na stanici xy, procjena vremena cekanja 4 min"
nadrogiran mastam
displej koji na mapi prikazuje trenutnu lokaciju svih tramvaja sa oznakom linije
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#6748 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Šta će ti displej kada imaš opciju slanja sms - a da vidiš gdje su tramvaji?
Drugo je što dobiješ teoriju relativiteta u poruci.
Drugo je što dobiješ teoriju relativiteta u poruci.
- holowey
- Posts: 8440
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#6749 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
jos prije rata su nase zeljeznice imale primitivni displej sa lampicama koje su oznacavale stanice i kako voz ide tako se lampice ukljucuju da indiciraju na kojoj je stanici voz...ne mogu da vjerujem da u 2018. godini ne moze postojati modernija verzija za tramvaje/trolejbuse...
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#6750 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ma i to je previše.holowey wrote:mastammistek wrote: S druge strane, apsolutno je jedan od prioriteta naredne vlasti, naredne uprave GRAS-a, bilo koga i kako hoćete, da uloži sredstva i od tramvajskih stanica napravi zaista stanice i omogući nam da znamo da li naredni tramvaj čekamo 3, 7 ili 17 minuta. Znači, ne postoji stvar neophodnija Sarajevu ko gradu od toga.
informacija "sljedeci tramvaj linija 3, trenutno na stanici xy, procjena vremena cekanja 4 min"
nadrogiran mastam
displej koji na mapi prikazuje trenutnu lokaciju svih tramvaja sa oznakom linije
Dovoljno je da piše "Tramvaj br. 3 stiže za 4 minute"