Paketi paketi.
Lupam na prvu npr.
100 maraka = tag i 80 maraka na računu
200 maraka = tag i 220 na računu
500 maraka = tag i 650 na računu
Uplata 100 maraka +20% bonus
Uplata 250 +30%
Uplata 500 i više 35%
Ili tako neka kombinacija. koja bi potrošaču odmah dala osjećaj da je nešto dobio džaba.
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- drug_profi
- Posts: 52510
- Joined: 16/07/2012 16:00
-
- Posts: 2954
- Joined: 17/02/2016 17:46
#20977 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
...
Last edited by kB27 on 22/08/2024 20:24, edited 1 time in total.
-
- Posts: 2954
- Joined: 17/02/2016 17:46
#20978 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
...
Last edited by kB27 on 22/08/2024 20:24, edited 1 time in total.
- drug_profi
- Posts: 52510
- Joined: 16/07/2012 16:00
#20979 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ma vala i te akcije su niđe veze. AKcija na naplatnom mjestu. To je nonsens samo takav.
Imaju ofise u Mostaru, Sarajevu, na kraju krajeva dogovori webshop, ili prodaju na šalterima telekoma ili pošte, neke banke...
Zar nije cilj da budu što više zastupljeni?
Ne vjerujem da nabavna cijena prelazi 10 eura. Ako i toliko.
Imaju ofise u Mostaru, Sarajevu, na kraju krajeva dogovori webshop, ili prodaju na šalterima telekoma ili pošte, neke banke...
Zar nije cilj da budu što više zastupljeni?
Ne vjerujem da nabavna cijena prelazi 10 eura. Ako i toliko.
-
- Posts: 2954
- Joined: 17/02/2016 17:46
#20980 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
...
Last edited by kB27 on 22/08/2024 20:23, edited 1 time in total.
- drug_profi
- Posts: 52510
- Joined: 16/07/2012 16:00
#20981 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Da ne idemo dalje od toga da se sve moze svesti na prepoznavanje tablica na naplatnom mjestu i prolazak bez ikakvog taga. Online preko app uplatis na svoj racun i vozis.
- Ateista
- Posts: 48053
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#20982 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Naravno, nama kao korisnicima nije toliko bitno par posto, samo cisto da ne bude zabune da popust i bonus nije isto.Naslovnica wrote: ↑13/08/2024 10:47Ma meni svejedno ba, uplatim 100, dobijem 120, jeste bonus, jeste i popust (ako bih stajao na rampama).Ateista wrote: ↑13/08/2024 10:42Samo da ne bude zabune, treba razlikovati popust i bonus, popust je kada se odbija procenat od vrijednosti a bonus je kada se na tvoju uplatu dodaje dodatna vrijednost u procentima, posto je drugacija osnovica skroz je drugacija matematika.
U praksi, bonus od 20% na tvoju uplatu izadje isto kao 16,66% popusta. Ovo je inace dobar marketinski fazon kada das bonus jer mnogi to izjednacavaju sa popustom, vise zvuci 20% bonusa nego 16,66% popusta.
U kontektsu ove price, @Naslovnica je u pravu jer sa 20% bonusa sa tagom, oni koji nemaju tag placaju stvarno 20% skuplji autoput, oni kad potrose 120KM ja sam potrosio 100KM jer sma dobio tih 20% bonusa, dok ako gledamo obrnuto ko ima tag placa 16,66% jeftiniji autoput nego oni bez taga.
Apsolutno nebitno ba, ušteda je ušteda.
- Ateista
- Posts: 48053
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#20983 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ma samo kazem da ako ti placas nesto 20% skuplje od mene onda ja to placam 16,66% jeftinije od tebe, jer se osnovica mijenja.kB27 wrote: ↑13/08/2024 11:23Daj ba, onda ja placam 10kf skuplje gorivo na Hifi jer nemam ASA karticu, u Mercatoru svaki cetvrtak placam 11.11% skuplje sve zivo jer penzioneri taj dan imaju 10% popusta sa cekom, na WizzAir su mi letovi 10EUR skuplji jer nemam WizzClub, bla bla bla, nja nja nja.Ateista wrote: ↑13/08/2024 10:42Samo da ne bude zabune, treba razlikovati popust i bonus, popust je kada se odbija procenat od vrijednosti a bonus je kada se na tvoju uplatu dodaje dodatna vrijednost u procentima, posto je drugacija osnovica skroz je drugacija matematika.
U praksi, bonus od 20% na tvoju uplatu izadje isto kao 16,66% popusta. Ovo je inace dobar marketinski fazon kada das bonus jer mnogi to izjednacavaju sa popustom, vise zvuci 20% bonusa nego 16,66% popusta.
U kontektsu ove price, @Naslovnica je u pravu jer sa 20% bonusa sa tagom, oni koji nemaju tag placaju stvarno 20% skuplji autoput, oni kad potrose 120KM ja sam potrosio 100KM jer sma dobio tih 20% bonusa, dok ako gledamo obrnuto ko ima tag placa 16,66% jeftiniji autoput nego oni bez taga.
Kad god postoji razlika u cijeni, neko placa skuplje. A kad nekome odgovara, on se stavi u tu perspektivu, a ne u perspektivu da on placa cijenu a onaj drugi po odredjenom osnovu ima popust.
-
- Posts: 82839
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#20984 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
dvaput sam zbog te akcije zapuco na naplatno mjesto, nije mi bilo mrsko i prvi dan odmah popusio jer nemaaaadrug_profi wrote: ↑13/08/2024 11:46 Ma vala i te akcije su niđe veze. AKcija na naplatnom mjestu. To je nonsens samo takav.
Imaju ofise u Mostaru, Sarajevu, na kraju krajeva dogovori webshop, ili prodaju na šalterima telekoma ili pošte, neke banke...
Zar nije cilj da budu što više zastupljeni?
Ne vjerujem da nabavna cijena prelazi 10 eura. Ako i toliko.
-
- Posts: 12815
- Joined: 09/08/2012 23:19
#20985 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Niko ne komentariše "potpunu rekonstrukciju" na Skendriji. Šahtovi jako loše urađeni i slabo nivelisani.
-
- Posts: 2954
- Joined: 17/02/2016 17:46
#20986 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
...
Last edited by kB27 on 22/08/2024 20:23, edited 1 time in total.
-
- Posts: 29574
- Joined: 20/03/2013 15:38
#20987 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne kontam zašto "debelo destimulirati" sve drugo osim ACC?kB27 wrote: ↑13/08/2024 12:48Nedovoljno pouzdano - party bi tek onda bio kada dodjes na neki izlaz a tablice nisu ispravno prepoznate. Mada, nista veci party nego sada na ACC trakama - svako pedeseto vozilo ili nema tag, ili ne zna sta je tag, ili ne zna sta je acc traka, ili nema "kredita", ili se pravi mutavo s nadom da ce mu neko rijesiti problem koji je svjesno napravio, a on nece cekati u koloni kao svi drugi (koji nemaju tag).drug_profi wrote: ↑13/08/2024 12:17 Da ne idemo dalje od toga da se sve moze svesti na prepoznavanje tablica na naplatnom mjestu i prolazak bez ikakvog taga. Online preko app uplatis na svoj racun i vozis.
Npr. meni na proslom autu u prosjeku svaki drugi put tablice nisu bile ispravno prepoznate - ispise ih kada uzmes karticu (jedan karakter). Razlog vjerovatno sto su bile nitovane - dvaput prije toga mi ukradene tablice sa normalnih drzaca. Pa onda prljavstina, snijeg i led (50% vozila na autocesti zimi dok pada snijeg nakupi dovoljno snijega na braniku da se ni ne vidi imaju li uopce tablicu), itd. Ok, znam, duzan si da ti je tablica vidljiva u svakom momentu, ali ovo je BiH.
ACC tag je rjesenje kojem ne treba traziti manu. Treba samo sve druge nacine koristenja autoceste debelo destimulirati, a onima sa ACC tagom omoguciti neometan prolaz. Nazalost, zbog konstrukcije izlaza sa autoceste, to na mnogim mjestima nije moguce/jednostavno. Ali treba smanjivati broj naplatnih kucica sa radnicima, uvoditi osim ACC only i Card only rampe, jer je to bar triput efikasnije nego placanje gotovinom. Pa kad red na obicnoj naplatnoj bude 30 minuta, na Card only 3 minute a na ACC only nula minuta, valjda ovi istraze pa vide kojim cudom ljudi prolaze dok oni cekaju u redu. A sto se mene tice i ne moraju, neka cekaju.
Pametnom bi trebala biti dovoljna destimulacija vidjeti kilometarske kolone ispred naplatnih rampi i čekati po 30 i više minuta u istim.
Valjda bi trebalo biti obrnuto, stimulisati ove sa ACC, a vi u kolonama čekajte, ko vas J.
-
- Posts: 2954
- Joined: 17/02/2016 17:46
#20988 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
...
Last edited by kB27 on 22/08/2024 20:23, edited 1 time in total.
- Thorgerson
- Posts: 8737
- Joined: 15/04/2015 11:26
#20989 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Mozda da prenesete ovu raspravu na temu predvidjenu za to.
-
- Posts: 4146
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#20990 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
potpunalast mohicans wrote: ↑13/08/2024 12:25 Niko ne komentariše "potpunu rekonstrukciju" na Skendriji. Šahtovi jako loše urađeni i slabo nivelisani.
pa srednju traku su tek u subotu digli i asfaltirali do ponedjeljka... znaci samo zavrsni sloj promjenili
- pepeljara
- Posts: 6685
- Joined: 22/08/2003 00:00
#20991 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
acc tag treba nadograditi tako da se mora dodati i kartica na nju, tako da te tereteti na karticu na ne kredit da moras nadoplacivati kao svuda.
- VladaFBiH
- Posts: 5035
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#20992 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Naslovnica wrote: ↑13/08/2024 09:25Ma nisam ustao na lijevu nogu, niđe veze, evo druga kafa smirena, uredno doručkovao. Još da je bilo kakvog sexa...VladaFBiH wrote: ↑13/08/2024 09:18vidim da si ustao na lijevu nogu ali barem obrazloži zašto to misliš jer ovako si samo hejter a nisam baš to od tebe navikao - do Kaptola dolaze 2 trake, imaš dvije trake cijelom dužinom jedino što bi se zaista usporio saobraćaj s ovim rješenjem ali je moguće. Eventualni problem je povećanje broja automobila koji prolaze pored Parkuše ali bi se dobio veliki prostor za gomilu sadržaja koje ovaj grad nemaNaslovnica wrote: ↑13/08/2024 09:15
Dajte ljudi manite se šuplje, ne trošite tastaturu.
Taj alternativni "pravac" može biti alternativa za vožnju biciklom.
Vego me izbija iscipela ova priča sa zatvaranjem Titove, Obale Kulina bana itd...
Ne može drug nikakav iole normalan saobraćaj tim trakama da ide taman da se sve skloni sa trase (i sam si napisao da bi usporili saobraćaj, a to je odmah čep do Kozje ćuprije, iole normalan automobilski, da ne spominjemo nešto duže tipa kombi i sl), nemojmo se bezveze lagati.
BTW, koji su to sadržaji koje bi grad dobio zatvaranjem Titove, a trenutno ih nema?
Evo neke crtice iz moje glave:
- Kamionski saobraćaj je na tom potezu svakako nepostojeći i ide tranzitom
- Tramvaj nastavlja da ide istom prugom kao svugdje u svijetu
- Autobuski saobraćaj isto ide tramvajskom rutom (javni prevoz)
- Postoji dovoljno prostora da se radijus krivine napravi za vozila do 3,5t (svakako veća ne bi trebala ni prolaziti tom cestom a u slučaju potrebe policija ih lako može ispratiti preko pješaćke zone)
- usporenje na 30-40km/h na tom dijelu je sasvim adekvatno i ne bi bilo većih problema zbog dodatnih 300m koje se sada moraju proći odnosno u totalu nekih 500m puta
Šta bi dobili s tim - pa dobio bi jedan prostor (trg?) u kojem bi se mogla preseliti skoro sva dešavanja u gradu a opcija i ideja je puno. Realnost je da Sarajevo nema niti jedan pravi trg gdje bi bila sva dešavanja i da je najbliže tome Narodno pozorište ali kada bi se onaj parking stavio po zemlju i iznad napravio trg jer je ovako prostor premali za bilo šta
Edit: Zatvaranje Obale Kulina Bana je trenutno u domenu selidbe na Mars
Spoiler
Show
Last edited by VladaFBiH on 13/08/2024 14:57, edited 3 times in total.
-
- Posts: 2954
- Joined: 17/02/2016 17:46
#20993 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
...
Last edited by kB27 on 22/08/2024 20:22, edited 2 times in total.
- VladaFBiH
- Posts: 5035
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#20994 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
sva nazovi "rekonstrukcija" je završena sa asfaltiranim trotoarima u centru grada...kB27 wrote: ↑13/08/2024 14:50 Meni je promaklo da je ikad igdje iko zvanicno spomenuo "potpunu rekonstrukciju".
Pored obnove saobraćajnice i trotoara, bit će izvršena ugradnja novih ivičnjaka na kompletnoj dužini, poboljšanje sistema odvodnje, ugradnja nove vertikalne saobraćajne signalizacije, te iscrtavanje nove horizontalne saobraćajne signalizacije od plastične materije. Također će biti postavljena nova gumena izolacija tramvajskih šina.
-
- Posts: 29574
- Joined: 20/03/2013 15:38
#20995 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
kB27 wrote: ↑13/08/2024 13:03
Bjez' ba, kad ti pase onda je perspektiva da "normalni korisnici" placaju 20% skuplje nego ACC korisnici koji imaju bonus. A sad moze i obrnuto i aman je razlika da li se destimulira X ili stimulira Y.
Zasto? Zato sto cijeli svijet ide ka tome da vise zaista nema nikakve potrebe da poslove koje moze obavljati hardver koji kosta 10KM, 100KM, 1000KM ili 10000KM i dalje obavlja covjek. Zato sto svi mi autoput placamo skuplje nego sto bismo objektivno trebali placati kada ne bi bilo bespotrebno zaposlenih stotine radnika na naplatnim kucicama. Za sta? Da mu dodam karticu, on meni kaze koliko je to bosanskih maraka, dam mu pare a on mi vrati kusur? Nismo vise u 1955.
Sve ovo zamijeni komadic hardvera gdje prislonis svoju bankovnu karticu. Ili komadic hardvera koji postavis na vjetrobransko staklo i koji ti sam otvara rampe ako na njemu ima para. Zove se ACC tag.
Nisam rekao da im treba duplo naplacivati jer placaju gotovinom.
Broj petlji, puta dva smjera, puta broj aktivnih naplatnih kucica sa "ljudskom posadom", puta tri smjene. Pa ti izracunaj.
-
- Posts: 29574
- Joined: 20/03/2013 15:38
#20996 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A koja su to ba "dešavanja u gradu" za koje je potreban trg o kojem pričaš?!VladaFBiH wrote: ↑13/08/2024 14:50Naslovnica wrote: ↑13/08/2024 09:25Ma nisam ustao na lijevu nogu, niđe veze, evo druga kafa smirena, uredno doručkovao. Još da je bilo kakvog sexa...VladaFBiH wrote: ↑13/08/2024 09:18
vidim da si ustao na lijevu nogu ali barem obrazloži zašto to misliš jer ovako si samo hejter a nisam baš to od tebe navikao - do Kaptola dolaze 2 trake, imaš dvije trake cijelom dužinom jedino što bi se zaista usporio saobraćaj s ovim rješenjem ali je moguće. Eventualni problem je povećanje broja automobila koji prolaze pored Parkuše ali bi se dobio veliki prostor za gomilu sadržaja koje ovaj grad nema
Vego me izbija iscipela ova priča sa zatvaranjem Titove, Obale Kulina bana itd...
Ne može drug nikakav iole normalan saobraćaj tim trakama da ide taman da se sve skloni sa trase (i sam si napisao da bi usporili saobraćaj, a to je odmah čep do Kozje ćuprije, iole normalan automobilski, da ne spominjemo nešto duže tipa kombi i sl), nemojmo se bezveze lagati.
BTW, koji su to sadržaji koje bi grad dobio zatvaranjem Titove, a trenutno ih nema?
Evo neke crtice iz moje glave:
- Kamionski saobraćaj je na tom potezu svakako nepostojeći i ide tranzitom
- Tramvaj nastavlja da ide istom prugom kao svugdje u svijetu
- Autobuski saobraćaj isto ide tramvajskom rutom (javni prevoz)
- Postoji dovoljno prostora da se radijus krivine napravi za vozila do 3,5t (svakako veća ne bi trebala ni prolaziti tom cestom a u slučaju potrebe policija ih lako može ispratiti preko pješaćke zone)
- usporenje na 30-40km/h na tom dijelu je sasvim adekvatno i ne bi bilo većih problema zbog dodatnih 300m koje se sada moraju proći odnosno u totalu nekih 500m puta
Šta bi dobili s tim - pa dobio bi jedan prostor (trg?) u kojem bi se mogla preseliti skoro sva dešavanja u gradu a opcija i ideja je puno. Realnost je da Sarajevo nema niti jedan pravi trg gdje bi bila sva dešavanja i da je najbliže tome Narodno pozorište ali kada bi se onaj parking stavio po zemlju i iznad napravio trg jer je ovako prostor premali za bilo šta
Edit: Zatvaranje Obale Kulina Bana je trenutno u domenu selidbe na Mars
SpoilerShow
Doček NG i kada Torpedo uzme titulu.
Prvo se desi jednom godišnje, drugo je decinijski event.
I u oba slučaja dionica se zatvori i otvori u roku od 24h.
-
- Posts: 4510
- Joined: 29/05/2010 21:46
#20997 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
svakako se tablice vise ne moraju vezati uz tag, samo na ime ga izdaju tako da im je sada jos laksedrug_profi wrote: ↑13/08/2024 12:17 Da ne idemo dalje od toga da se sve moze svesti na prepoznavanje tablica na naplatnom mjestu i prolazak bez ikakvog taga. Online preko app uplatis na svoj racun i vozis.
- Ateista
- Posts: 48053
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#20998 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Tako je, ali ovo sa tablicama nije losa ideja i nesto je sto bi moglo biti buducnost naplate generalno u drzavama gdje nema vinjeta. Prakticno isti princip kao elektronska vinjeta gdje kamere skeniraju tablice i provjeravaju jesi li platio ili ne, napravis account i povezes ga sa tablicama, imas opciju prepaid da uplatis neki iznos da se skida ili kreditna kartica da automatski skida i samo vozis, nema naplatnih kucica ni zastoja, prepoznaje gdje si usao i izasao i na osnovu toga skida. Ako neko ne napravi account za svoje tablice, opet kao za vinjete kamera zabiljezi i negdje te doceka patrola sa kaznom.azdralovic wrote: ↑13/08/2024 15:31svakako se tablice vise ne moraju vezati uz tag, samo na ime ga izdaju tako da im je sada jos laksedrug_profi wrote: ↑13/08/2024 12:17 Da ne idemo dalje od toga da se sve moze svesti na prepoznavanje tablica na naplatnom mjestu i prolazak bez ikakvog taga. Online preko app uplatis na svoj racun i vozis.
Ko ne zna to online da zavrsi, napraviti da se moze i na pumpi opet kao vinjete, ali uredjaji i rampe nisu neophodni sa danasnjim tehnologijama.
-
- Posts: 2954
- Joined: 17/02/2016 17:46
#20999 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
...
Last edited by kB27 on 22/08/2024 20:22, edited 1 time in total.
- Ateista
- Posts: 48053
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#21000 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ma ovo vise mislim na razvijene zemlje da bi trebale,pa mi mozda nekad da prekopiramo, ne ocekujem svakako da mi izmisljamo toplu vodu.