Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
mk ultra
Posts: 19228
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#14201 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

Image
User avatar
Haris.ba
Posts: 24396
Joined: 08/09/2005 20:08

#14202 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Nije polozaj zeljeznickog stajalista u Pejtonu problem. Nekih 50 metara udaljeno je i autobusko stajaliste. Problem sto gras nema resursa pa da ima minibus prilagodjen voznom redu da ceka putnike voza.

Isto treba i sa stanicom Alipasin most. Ne samo Boljakovo,vec kupiti i Reljevo i Rajlovac.

Ja bih jedino uveo stanicu Stup povezanu busom sa Doglodima, Dobrosevicima.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#14203 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

foxlife wrote: 27/10/2021 21:55
Haris033 wrote: 27/10/2021 21:42 Zar se ne mogu napraviti jos 2-3 stanice? 🤔
koja je poenta da bude tako puno stanica?
za to izadjes na ilidzi pa ides ucestalije s tramvajem nego vozom
voz treba da ostane medjugradski a ne da postane gradski pa onda da izgubi smisao brzog dolaska u centar
Poenta je sto onda imas razlicit sobracaj sa razlicitim linijama za razlicite namjene.

1. Da bi rasteretio saobracaj u Sarajevu kao i cestama Drinska i Safeta Zajke onda ubacis novu gradsku zeljeznicku liniju recimo samo od ZS do Buljakovog potoka i nazad. Ta linija bi trebala da ima oko 6 kracih stanica primjera radi: 1. Stanica Pofalici, 2. Stanica Izmedju Pofalica i Zeljezni most, 3. Stanica Zeljezni most 4. Stanica Buca potok, 5. Stanica izmedju Buca potok i Buljakovog potoka i 6. Buljakov potok. Ova lijina bi bila najfrekventija rano ujutro kada se ide na posao i poslije podne kada se zaposleni vracaju sa posla.

2. Druga zeljeznicka linija bi ostala ova medjugradska, kao sto je recimo sada od ZS do Semizovca, koja ima rjedje stanice i vozi brze.

3. I treca linija ova danasnja medjudrzavna koja vozi Sarajevo >< Capljina.

Sve ove navedene linije bi trebalo odmah probati i testirati, jer mozda bi one napravile veliko rasterecenje saobracaja u cijelom Sarajevu, a i donijeli zeljeznici veliko povecanje prometa i puno bolju ekonomiju.
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#14204 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by foxlife »

Novi_Nick wrote: 28/10/2021 23:10
foxlife wrote: 27/10/2021 21:55

koja je poenta da bude tako puno stanica?
za to izadjes na ilidzi pa ides ucestalije s tramvajem nego vozom
voz treba da ostane medjugradski a ne da postane gradski pa onda da izgubi smisao brzog dolaska u centar
Poenta je sto onda imas razlicit sobracaj sa razlicitim linijama za razlicite namjene.

1. Da bi rasteretio saobracaj u Sarajevu kao i cestama Drinska i Safeta Zajke onda ubacis novu gradsku zeljeznicku liniju recimo samo od ZS do Buljakovog potoka i nazad. Ta linija bi trebala da ima oko 6 kracih stanica primjera radi: 1. Stanica Pofalici, 2. Stanica Izmedju Pofalica i Zeljezni most, 3. Stanica Zeljezni most 4. Stanica Buca potok, 5. Stanica izmedju Buca potok i Buljakovog potoka i 6. Buljakov potok. Ova lijina bi bila najfrekventija rano ujutro kada se ide na posao i poslije podne kada se zaposleni vracaju sa posla.

2. Druga zeljeznicka linija bi ostala ova medjugradska, kao sto je recimo sada od ZS do Semizovca, koja ima rjedje stanice i vozi brze.

3. I treca linija ova danasnja medjudrzavna koja vozi Sarajevo >< Capljina.

Sve ove navedene linije bi trebalo odmah probati i testirati, jer mozda bi one napravile veliko rasterecenje saobracaja u cijelom Sarajevu, a i donijeli zeljeznici veliko povecanje prometa i puno bolju ekonomiju.
zeljeznicki saobracaj nije namjenjen za to sto govoris nego za medjugradski saobracaj sto i jeste sada
za to prvo sto govoris je bus trola tramvaj minibus itd
to sto nam nije sredjeno u tom sektoru nije problem zeljeznica
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#14205 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

Pisem da je otvaranje ove trece gradske zeljeznicke linije izmedu recimo ZS i Buljakovog Potoka alternativa za rasterecenje saobracaja i manje guzve cestom Drinskom i Safeta Zajke dok se planira i ne izgradi glavni gradski Autoput a i da Zeljeznica poveca svoj promet. Nijedna alternativa nebi trebala da iskljucuje drugu.
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#14206 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by foxlife »

zeljeznica jednostavno nije za gradski saobracaj a ovo sto ti pises je gradski saobracaj

naravno da jedno iskljucuje drugo jer su to skroz drugacije stvari i namjene
kao sto ne mozes tramvaj staviti da vozi sarajevo zenica i da ima stanice u kaknju i visokom npr
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#14207 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

foxlife wrote: 28/10/2021 23:53 zeljeznica jednostavno nije za gradski saobracaj a ovo sto ti pises je gradski saobracaj

naravno da jedno iskljucuje drugo jer su to skroz drugacije stvari i namjene
kao sto ne mozes tramvaj staviti da vozi sarajevo zenica i da ima stanice u kaknju i visokom npr
Ne slazem se sa tvojim misljenjem jer ti vjerovatno imas neke svoje privatne specificne razloge za to.
Rekao sam da bi se i za ovu gradsku liniju od ZS do recimo Buljakovog potoka koristila postojeca infrastruktura kolosjeka, naponske mreze i ovih vozova umjesto tramvaja, trolejbusa i slicno:
Image
Last edited by Novi_Nick on 29/10/2021 00:33, edited 1 time in total.
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#14208 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by foxlife »

Novi_Nick wrote: 29/10/2021 00:28
foxlife wrote: 28/10/2021 23:53 zeljeznica jednostavno nije za gradski saobracaj a ovo sto ti pises je gradski saobracaj

naravno da jedno iskljucuje drugo jer su to skroz drugacije stvari i namjene
kao sto ne mozes tramvaj staviti da vozi sarajevo zenica i da ima stanice u kaknju i visokom npr
Ne slazem se sa tvojim misljenjem jer ti vjerovatno imas neke svoje privatne specificne razloge za to.
:? :-)
privatni razlog za to?
nema to nista sa mnom ni privatno ni javno ni bilo kakav razlog
takva je namjena svuda u svijetu nisam ja to izmislio nego neko mnogo pametniji od mene koji kaze da je zeljeznica neefikasna u gradskom okruzenju zbog mnogo razloga
guglaj urbanizam gradski saobracaj i sl pa ce ti biti jasnije neke stvari
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#14209 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by foxlife »

Novi_Nick wrote: 29/10/2021 00:28
foxlife wrote: 28/10/2021 23:53 zeljeznica jednostavno nije za gradski saobracaj a ovo sto ti pises je gradski saobracaj

naravno da jedno iskljucuje drugo jer su to skroz drugacije stvari i namjene
kao sto ne mozes tramvaj staviti da vozi sarajevo zenica i da ima stanice u kaknju i visokom npr
Ne slazem se sa tvojim misljenjem jer ti vjerovatno imas neke svoje privatne specificne razloge za to.
Rekao sam da bi se i za ovu gradsku liniju od ZS do recimo Buljakovog potoka koristila postojeca infrastruktura kolosjeka, naposnke mreze i ovih vozova umjesto tramvaja, trolejbusa i slicno:
Image
da opet ponovim ovo nije namjenjeno gradskom prevozu ni pod razno
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#14210 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

foxlife wrote: 29/10/2021 00:33
Novi_Nick wrote: 29/10/2021 00:28

Ne slazem se sa tvojim misljenjem jer ti vjerovatno imas neke svoje privatne specificne razloge za to.
Rekao sam da bi se i za ovu gradsku liniju od ZS do recimo Buljakovog potoka koristila postojeca infrastruktura kolosjeka, naposnke mreze i ovih vozova umjesto tramvaja, trolejbusa i slicno:
Image
da opet ponovim ovo nije namjenjeno gradskom prevozu ni pod razno
U mnogim vecim gradovima Evrope su ukljuceni osim tramvaja i bas ovakvi brzi gradski i mejugradski vozovi (tako da to tvoje ni pod razno ne znaci nista).
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#14211 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by foxlife »

Novi_Nick wrote: 29/10/2021 00:38
foxlife wrote: 29/10/2021 00:33

da opet ponovim ovo nije namjenjeno gradskom prevozu ni pod razno
U mnogim vecim gradovima Evrope su ukljuceni osim tramvaja i bas ovakvi brzi gradski i mejugradski vozovi (tako da to tvoje ni pod razno ne znaci nista).
i pokazi molim te koji gradovi i kako idu linije u tim gradovima
User avatar
Hajvan
Posts: 9602
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#14212 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Hajvan »

foxlife wrote: 29/10/2021 00:40
Novi_Nick wrote: 29/10/2021 00:38
U mnogim vecim gradovima Evrope su ukljuceni osim tramvaja i bas ovakvi brzi gradski i mejugradski vozovi (tako da to tvoje ni pod razno ne znaci nista).
i pokazi molim te koji gradovi i kako idu linije u tim gradovima
nije ni bitno
da smo jedini grad na svijetu (a nism) s takvim prevozom
nama on treba
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#14213 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by foxlife »

Hajvan wrote: 29/10/2021 01:37
foxlife wrote: 29/10/2021 00:40

i pokazi molim te koji gradovi i kako idu linije u tim gradovima
nije ni bitno
da smo jedini grad na svijetu (a nism) s takvim prevozom
nama on treba
dzaba kad nije efikasno zato jer nije namjenjeno za to
jbt je li se mroa crtati?
User avatar
nepass1
Posts: 9520
Joined: 06/07/2017 07:35

#14214 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nepass1 »

Ja bio u svici, gradic ispod 10k stanovnika ima zeljeznicku stanicu i jos jednu stanicu, granici sa jos manjim mjestom, bukvalno iz grada pjeske predjes u grad i taj manji ima stanicu.
Onda imas express voz koji vozi od tacke a do tacke b bez stajanja izmedju. Takodjer imas istu lininu gdje voz staje na svaku stanicu.
Ono na bazen smo isli, sidjes 300m od zgrade na stanicu, udjes u voz, vozis se kilometar mozda malo duze i izadjes na bazen.
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#14215 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by un1ted »

hahaha sta su uradili koji strucnjaci. Jukiceva i dalje zatvorena, odnosno njen početak. Čak i nakon 16h kada otvore, grbe su tolike da te dusa boli i vidjeti, a ne proći.

Kao šlag na tortu izrezali su asfalt kod jaguara i tu kopaju, jutros guzva boze :D Show program
User avatar
Hajvan
Posts: 9602
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#14216 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Hajvan »

foxlife wrote: 29/10/2021 02:07
Hajvan wrote: 29/10/2021 01:37

nije ni bitno
da smo jedini grad na svijetu (a nism) s takvim prevozom
nama on treba
dzaba kad nije efikasno zato jer nije namjenjeno za to
jbt je li se mroa crtati?
slazem se, manje kompozicje bi bile svrsishodnije.
User avatar
Vitezanin
Posts: 3779
Joined: 27/08/2009 21:53
Location: https://angotrips.blog

#14217 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Vitezanin »

U Klagenfurtu, koji ima 120.000 stanovnika, imate ove vozove koji su slični i uvezani su s prigradskim općinama i naseljima (koje su udaljene 5 do 15 kilometara, kao neka zona utjecaja) u kojima ne živi bog zna koliko ljudi, ali imaju linije koje su funkcionalne. Istina, ovaj vid prijevoza jeste primarno u službi uvezivanja satelitskih naselja s centrom grada kojemu satelitska naselja gravitiraju, ali za to u Sarajevu itekako ima prostora i dovoljno ljudi. Ne ide preko noći, ali ovo može biti super.

U samom gradu i ne baš, nismo mi Tokio. A i imamo tramvaje, trole i buseve ( i sve to treba ojačati i modernizirati), naseljima okolo treba ovakva veza. Ovdje se ne izmišlja topla voda, zna se kako ovo sve ide i koje su potrebe urbanih zona koje su gusto naseljene i satelitskih naselja (čak i ako nisu u pitanju ogromni gradovi), ali hajde.
User avatar
Truba
Posts: 81194
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#14218 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Truba »

ko radi od 8 u gradu
a živi na ilidži blažuju ili u hadzićima
ovo je raj
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40346
Joined: 29/06/2011 23:39

#14219 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by dječak sa šibicama »



Linija sa ljubljanske ZS do prigradskog naselja Kamnik, usput staje na nekoliko stnaica po sjevernom dijelu grada. Slicne linije imaju i na drugim pravcima.
Opcenito jako puno koriste zeljeznicu i smatram da je to odlican nacin transporta ljudi.
doc.dr.
Posts: 119
Joined: 27/03/2008 10:41

#14220 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by doc.dr. »

U mnogim gradovima, željeznica je dio gradsko-prigradskog prevoza. Evo, recimo, u Zagrebu, znam za dvije prigradske željezničke linije, svaka oko 20ak km dugačka, i one su slućbeno u sistemu gradskog prevoza (vrijede pretplatne karte za gradski prevoz):

Zagreb glavni kolodvor - Dugo Selo
Zagreb glavni kolodvor - Harmica

Prva ima stajališta Zagreb glavni kolodvor, Maksimir, Trnava, Čulinec, Sesvete, Sesvetski Kraljevac i Dugo Selo, od kojih su prva 4 praktično u gradu Zagrebu (neko bi i Sesvete ubrojio u dio Zagreba).

Druga ima stajališta Zagreb glavni kolodvor, Zagreb zapadni kolodvor, Kustošija, Vrapče, Gajnice, Podsused, Zaprešić, Zaprešič Savska, Brdovec, Savski Marof, Sutla, Harmica. Ponovo, prvih 6 stajališta su u gradu Zagrebu.

Primjera je moguće navesti i u mnogim drugim gradovima u bliskom okruženju. Split ima neki vid prigradske željeznice (linija Split - Kaštel Stari), a također i Beograd. Ljubljana ima liniju Ljubljana - Kamnik Graben (19 km dugačku) i još neke.
mistek
Posts: 3376
Joined: 23/05/2010 15:16

#14221 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Pa sve je to ono što svi mi govorimo, u 95% normalnih gradova, željeznica ove vrste ima istu svrhu. Objektivno, konfiguracija Sarajeva je takva da je nerealno očekivati nekoliko stanica unutar grada. Gubi se svrha ako imaš previše stanica :) Suština je da postojeće stanice budu modernizovane i kvalitetno uvezane sa gradskim prevozom. Trenutno, niti jedna to nije. Nakon toga uspostaviš vozni red koji je tačan i odgovara potrebama i brzo ćeš vidjeti rezultate toga. Bilo koja karika ako izostane, džabe je ostalo raditi.

Niko neće ići na Ilidžu vozom, da bi onda kilometar pješačio iz Pejtona :) Hoće, ali slabo ko zapravo. Niko neće dolaziti u grad vozom, ako neće u roku od 5-10 minuta moći sjesti na tramvaj. A Boga mi, slabo ko normalan će se voziti i dok su stanice poput onih u Ilijašu ili na Ilidži u stanju u kakvom jesu.

Mada, meni se čini da bi trenutno prioritet u smislu predgrađa trebao biti osigurati baš kvalitetan javni prijevoz ka Vogošći. Kako nisam iz tih krajeva, ne znam, možda je i organizovano solidno, ali je sad strašno veliki broj ljudi koji živi ili radi u tom pojasu Skenderija-Vogošća. Čak mi je glupo što neko ko ide u Vogošću mora od tramvaja pješačiti solidnih 600-700m do busa. Trola bi tu baš poboljšala stvari.
User avatar
nosara
Posts: 22695
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#14222 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nosara »

Zacepljeno niko i nista ne otcepi. Cuj da neko hoda kilometar, a citav grad nema ni 10.

Do sad bi partizani spojili Hadzice, a poslovni centar bi bio u Novom gradu.

Ovako, cabar. Sest traka koje zivot znace. I guzve, kolone, nerviranje... :-)
User avatar
addem
Posts: 2767
Joined: 13/02/2004 00:00

#14223 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by addem »

E kad je Fahro 13 traka obeco ima 10 godina. :razz: :razz: Ja ljudi ludim vise zbog Jukiceve. Nije mi jasno da smo toliko nesposobni. Ovo sto je trenutno kod nas jeste potpuni saobracajni kolaps o kojem niko nije razmisljao. Gubici su ogromni samo na nafti po ovim guzvama. Necemo na dobro definitivno.
User avatar
drndalo
Posts: 22740
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#14224 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by drndalo »

Dje je sad zapelo tamo? Pa zar nisu zavrsili?
last mohicans
Posts: 11698
Joined: 09/08/2012 23:19

#14225 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by last mohicans »

addem wrote: 29/10/2021 18:17 E kad je Fahro 13 traka obeco ima 10 godina. :razz: :razz: Ja ljudi ludim vise zbog Jukiceve. Nije mi jasno da smo toliko nesposobni. Ovo sto je trenutno kod nas jeste potpuni saobracajni kolaps o kojem niko nije razmisljao. Gubici su ogromni samo na nafti po ovim guzvama. Necemo na dobro definitivno.
Roditelji su mi gore, pa često znam zaglaviti Jukicevoj, ali skrenem u Nusreta Šišića pa izbjegnem nekad, a tek koje sranje prave kroz Velesice i kod Penny
se drama uključiti zbog Jukiceve. Kreteni nesposobni, ja mislim da je Mibral najodgovorniji, po istilahu sve izvode i zaboli ih neka stvar. Isto su radili obalom D.Bijedica.
Post Reply