Nije polozaj zeljeznickog stajalista u Pejtonu problem. Nekih 50 metara udaljeno je i autobusko stajaliste. Problem sto gras nema resursa pa da ima minibus prilagodjen voznom redu da ceka putnike voza.
Isto treba i sa stanicom Alipasin most. Ne samo Boljakovo,vec kupiti i Reljevo i Rajlovac.
Ja bih jedino uveo stanicu Stup povezanu busom sa Doglodima, Dobrosevicima.
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- mk ultra
- Posts: 19228
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
- Haris.ba
- Posts: 24396
- Joined: 08/09/2005 20:08
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
#14203 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Poenta je sto onda imas razlicit sobracaj sa razlicitim linijama za razlicite namjene.
1. Da bi rasteretio saobracaj u Sarajevu kao i cestama Drinska i Safeta Zajke onda ubacis novu gradsku zeljeznicku liniju recimo samo od ZS do Buljakovog potoka i nazad. Ta linija bi trebala da ima oko 6 kracih stanica primjera radi: 1. Stanica Pofalici, 2. Stanica Izmedju Pofalica i Zeljezni most, 3. Stanica Zeljezni most 4. Stanica Buca potok, 5. Stanica izmedju Buca potok i Buljakovog potoka i 6. Buljakov potok. Ova lijina bi bila najfrekventija rano ujutro kada se ide na posao i poslije podne kada se zaposleni vracaju sa posla.
2. Druga zeljeznicka linija bi ostala ova medjugradska, kao sto je recimo sada od ZS do Semizovca, koja ima rjedje stanice i vozi brze.
3. I treca linija ova danasnja medjudrzavna koja vozi Sarajevo >< Capljina.
Sve ove navedene linije bi trebalo odmah probati i testirati, jer mozda bi one napravile veliko rasterecenje saobracaja u cijelom Sarajevu, a i donijeli zeljeznici veliko povecanje prometa i puno bolju ekonomiju.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#14204 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
zeljeznicki saobracaj nije namjenjen za to sto govoris nego za medjugradski saobracaj sto i jeste sadaNovi_Nick wrote: ↑28/10/2021 23:10Poenta je sto onda imas razlicit sobracaj sa razlicitim linijama za razlicite namjene.
1. Da bi rasteretio saobracaj u Sarajevu kao i cestama Drinska i Safeta Zajke onda ubacis novu gradsku zeljeznicku liniju recimo samo od ZS do Buljakovog potoka i nazad. Ta linija bi trebala da ima oko 6 kracih stanica primjera radi: 1. Stanica Pofalici, 2. Stanica Izmedju Pofalica i Zeljezni most, 3. Stanica Zeljezni most 4. Stanica Buca potok, 5. Stanica izmedju Buca potok i Buljakovog potoka i 6. Buljakov potok. Ova lijina bi bila najfrekventija rano ujutro kada se ide na posao i poslije podne kada se zaposleni vracaju sa posla.
2. Druga zeljeznicka linija bi ostala ova medjugradska, kao sto je recimo sada od ZS do Semizovca, koja ima rjedje stanice i vozi brze.
3. I treca linija ova danasnja medjudrzavna koja vozi Sarajevo >< Capljina.
Sve ove navedene linije bi trebalo odmah probati i testirati, jer mozda bi one napravile veliko rasterecenje saobracaja u cijelom Sarajevu, a i donijeli zeljeznici veliko povecanje prometa i puno bolju ekonomiju.
za to prvo sto govoris je bus trola tramvaj minibus itd
to sto nam nije sredjeno u tom sektoru nije problem zeljeznica
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
#14205 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pisem da je otvaranje ove trece gradske zeljeznicke linije izmedu recimo ZS i Buljakovog Potoka alternativa za rasterecenje saobracaja i manje guzve cestom Drinskom i Safeta Zajke dok se planira i ne izgradi glavni gradski Autoput a i da Zeljeznica poveca svoj promet. Nijedna alternativa nebi trebala da iskljucuje drugu.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#14206 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
zeljeznica jednostavno nije za gradski saobracaj a ovo sto ti pises je gradski saobracaj
naravno da jedno iskljucuje drugo jer su to skroz drugacije stvari i namjene
kao sto ne mozes tramvaj staviti da vozi sarajevo zenica i da ima stanice u kaknju i visokom npr
naravno da jedno iskljucuje drugo jer su to skroz drugacije stvari i namjene
kao sto ne mozes tramvaj staviti da vozi sarajevo zenica i da ima stanice u kaknju i visokom npr
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
#14207 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne slazem se sa tvojim misljenjem jer ti vjerovatno imas neke svoje privatne specificne razloge za to.
Rekao sam da bi se i za ovu gradsku liniju od ZS do recimo Buljakovog potoka koristila postojeca infrastruktura kolosjeka, naponske mreze i ovih vozova umjesto tramvaja, trolejbusa i slicno:
Last edited by Novi_Nick on 29/10/2021 00:33, edited 1 time in total.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#14208 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
privatni razlog za to?
nema to nista sa mnom ni privatno ni javno ni bilo kakav razlog
takva je namjena svuda u svijetu nisam ja to izmislio nego neko mnogo pametniji od mene koji kaze da je zeljeznica neefikasna u gradskom okruzenju zbog mnogo razloga
guglaj urbanizam gradski saobracaj i sl pa ce ti biti jasnije neke stvari
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#14209 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
da opet ponovim ovo nije namjenjeno gradskom prevozu ni pod raznoNovi_Nick wrote: ↑29/10/2021 00:28Ne slazem se sa tvojim misljenjem jer ti vjerovatno imas neke svoje privatne specificne razloge za to.
Rekao sam da bi se i za ovu gradsku liniju od ZS do recimo Buljakovog potoka koristila postojeca infrastruktura kolosjeka, naposnke mreze i ovih vozova umjesto tramvaja, trolejbusa i slicno:
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
#14210 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
U mnogim vecim gradovima Evrope su ukljuceni osim tramvaja i bas ovakvi brzi gradski i mejugradski vozovi (tako da to tvoje ni pod razno ne znaci nista).foxlife wrote: ↑29/10/2021 00:33da opet ponovim ovo nije namjenjeno gradskom prevozu ni pod raznoNovi_Nick wrote: ↑29/10/2021 00:28
Ne slazem se sa tvojim misljenjem jer ti vjerovatno imas neke svoje privatne specificne razloge za to.
Rekao sam da bi se i za ovu gradsku liniju od ZS do recimo Buljakovog potoka koristila postojeca infrastruktura kolosjeka, naposnke mreze i ovih vozova umjesto tramvaja, trolejbusa i slicno:
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#14211 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
i pokazi molim te koji gradovi i kako idu linije u tim gradovima
- Hajvan
- Posts: 9602
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#14212 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
nije ni bitno
da smo jedini grad na svijetu (a nism) s takvim prevozom
nama on treba
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
- nepass1
- Posts: 9520
- Joined: 06/07/2017 07:35
#14214 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ja bio u svici, gradic ispod 10k stanovnika ima zeljeznicku stanicu i jos jednu stanicu, granici sa jos manjim mjestom, bukvalno iz grada pjeske predjes u grad i taj manji ima stanicu.
Onda imas express voz koji vozi od tacke a do tacke b bez stajanja izmedju. Takodjer imas istu lininu gdje voz staje na svaku stanicu.
Ono na bazen smo isli, sidjes 300m od zgrade na stanicu, udjes u voz, vozis se kilometar mozda malo duze i izadjes na bazen.
Onda imas express voz koji vozi od tacke a do tacke b bez stajanja izmedju. Takodjer imas istu lininu gdje voz staje na svaku stanicu.
Ono na bazen smo isli, sidjes 300m od zgrade na stanicu, udjes u voz, vozis se kilometar mozda malo duze i izadjes na bazen.
- un1ted
- Posts: 9957
- Joined: 20/10/2012 13:29
- Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676
#14215 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
hahaha sta su uradili koji strucnjaci. Jukiceva i dalje zatvorena, odnosno njen početak. Čak i nakon 16h kada otvore, grbe su tolike da te dusa boli i vidjeti, a ne proći.
Kao šlag na tortu izrezali su asfalt kod jaguara i tu kopaju, jutros guzva boze Show program
Kao šlag na tortu izrezali su asfalt kod jaguara i tu kopaju, jutros guzva boze Show program
- Hajvan
- Posts: 9602
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
- Vitezanin
- Posts: 3779
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
#14217 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
U Klagenfurtu, koji ima 120.000 stanovnika, imate ove vozove koji su slični i uvezani su s prigradskim općinama i naseljima (koje su udaljene 5 do 15 kilometara, kao neka zona utjecaja) u kojima ne živi bog zna koliko ljudi, ali imaju linije koje su funkcionalne. Istina, ovaj vid prijevoza jeste primarno u službi uvezivanja satelitskih naselja s centrom grada kojemu satelitska naselja gravitiraju, ali za to u Sarajevu itekako ima prostora i dovoljno ljudi. Ne ide preko noći, ali ovo može biti super.
U samom gradu i ne baš, nismo mi Tokio. A i imamo tramvaje, trole i buseve ( i sve to treba ojačati i modernizirati), naseljima okolo treba ovakva veza. Ovdje se ne izmišlja topla voda, zna se kako ovo sve ide i koje su potrebe urbanih zona koje su gusto naseljene i satelitskih naselja (čak i ako nisu u pitanju ogromni gradovi), ali hajde.
U samom gradu i ne baš, nismo mi Tokio. A i imamo tramvaje, trole i buseve ( i sve to treba ojačati i modernizirati), naseljima okolo treba ovakva veza. Ovdje se ne izmišlja topla voda, zna se kako ovo sve ide i koje su potrebe urbanih zona koje su gusto naseljene i satelitskih naselja (čak i ako nisu u pitanju ogromni gradovi), ali hajde.
- Truba
- Posts: 81194
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#14218 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ko radi od 8 u gradu
a živi na ilidži blažuju ili u hadzićima
ovo je raj
a živi na ilidži blažuju ili u hadzićima
ovo je raj
- dječak sa šibicama
- Posts: 40346
- Joined: 29/06/2011 23:39
#14219 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Linija sa ljubljanske ZS do prigradskog naselja Kamnik, usput staje na nekoliko stnaica po sjevernom dijelu grada. Slicne linije imaju i na drugim pravcima.
Opcenito jako puno koriste zeljeznicu i smatram da je to odlican nacin transporta ljudi.
-
- Posts: 119
- Joined: 27/03/2008 10:41
#14220 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
U mnogim gradovima, željeznica je dio gradsko-prigradskog prevoza. Evo, recimo, u Zagrebu, znam za dvije prigradske željezničke linije, svaka oko 20ak km dugačka, i one su slućbeno u sistemu gradskog prevoza (vrijede pretplatne karte za gradski prevoz):
Zagreb glavni kolodvor - Dugo Selo
Zagreb glavni kolodvor - Harmica
Prva ima stajališta Zagreb glavni kolodvor, Maksimir, Trnava, Čulinec, Sesvete, Sesvetski Kraljevac i Dugo Selo, od kojih su prva 4 praktično u gradu Zagrebu (neko bi i Sesvete ubrojio u dio Zagreba).
Druga ima stajališta Zagreb glavni kolodvor, Zagreb zapadni kolodvor, Kustošija, Vrapče, Gajnice, Podsused, Zaprešić, Zaprešič Savska, Brdovec, Savski Marof, Sutla, Harmica. Ponovo, prvih 6 stajališta su u gradu Zagrebu.
Primjera je moguće navesti i u mnogim drugim gradovima u bliskom okruženju. Split ima neki vid prigradske željeznice (linija Split - Kaštel Stari), a također i Beograd. Ljubljana ima liniju Ljubljana - Kamnik Graben (19 km dugačku) i još neke.
Zagreb glavni kolodvor - Dugo Selo
Zagreb glavni kolodvor - Harmica
Prva ima stajališta Zagreb glavni kolodvor, Maksimir, Trnava, Čulinec, Sesvete, Sesvetski Kraljevac i Dugo Selo, od kojih su prva 4 praktično u gradu Zagrebu (neko bi i Sesvete ubrojio u dio Zagreba).
Druga ima stajališta Zagreb glavni kolodvor, Zagreb zapadni kolodvor, Kustošija, Vrapče, Gajnice, Podsused, Zaprešić, Zaprešič Savska, Brdovec, Savski Marof, Sutla, Harmica. Ponovo, prvih 6 stajališta su u gradu Zagrebu.
Primjera je moguće navesti i u mnogim drugim gradovima u bliskom okruženju. Split ima neki vid prigradske željeznice (linija Split - Kaštel Stari), a također i Beograd. Ljubljana ima liniju Ljubljana - Kamnik Graben (19 km dugačku) i još neke.
-
- Posts: 3376
- Joined: 23/05/2010 15:16
#14221 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa sve je to ono što svi mi govorimo, u 95% normalnih gradova, željeznica ove vrste ima istu svrhu. Objektivno, konfiguracija Sarajeva je takva da je nerealno očekivati nekoliko stanica unutar grada. Gubi se svrha ako imaš previše stanica Suština je da postojeće stanice budu modernizovane i kvalitetno uvezane sa gradskim prevozom. Trenutno, niti jedna to nije. Nakon toga uspostaviš vozni red koji je tačan i odgovara potrebama i brzo ćeš vidjeti rezultate toga. Bilo koja karika ako izostane, džabe je ostalo raditi.
Niko neće ići na Ilidžu vozom, da bi onda kilometar pješačio iz Pejtona Hoće, ali slabo ko zapravo. Niko neće dolaziti u grad vozom, ako neće u roku od 5-10 minuta moći sjesti na tramvaj. A Boga mi, slabo ko normalan će se voziti i dok su stanice poput onih u Ilijašu ili na Ilidži u stanju u kakvom jesu.
Mada, meni se čini da bi trenutno prioritet u smislu predgrađa trebao biti osigurati baš kvalitetan javni prijevoz ka Vogošći. Kako nisam iz tih krajeva, ne znam, možda je i organizovano solidno, ali je sad strašno veliki broj ljudi koji živi ili radi u tom pojasu Skenderija-Vogošća. Čak mi je glupo što neko ko ide u Vogošću mora od tramvaja pješačiti solidnih 600-700m do busa. Trola bi tu baš poboljšala stvari.
Niko neće ići na Ilidžu vozom, da bi onda kilometar pješačio iz Pejtona Hoće, ali slabo ko zapravo. Niko neće dolaziti u grad vozom, ako neće u roku od 5-10 minuta moći sjesti na tramvaj. A Boga mi, slabo ko normalan će se voziti i dok su stanice poput onih u Ilijašu ili na Ilidži u stanju u kakvom jesu.
Mada, meni se čini da bi trenutno prioritet u smislu predgrađa trebao biti osigurati baš kvalitetan javni prijevoz ka Vogošći. Kako nisam iz tih krajeva, ne znam, možda je i organizovano solidno, ali je sad strašno veliki broj ljudi koji živi ili radi u tom pojasu Skenderija-Vogošća. Čak mi je glupo što neko ko ide u Vogošću mora od tramvaja pješačiti solidnih 600-700m do busa. Trola bi tu baš poboljšala stvari.
- nosara
- Posts: 22695
- Joined: 30/03/2005 12:10
- Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
#14222 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Zacepljeno niko i nista ne otcepi. Cuj da neko hoda kilometar, a citav grad nema ni 10.
Do sad bi partizani spojili Hadzice, a poslovni centar bi bio u Novom gradu.
Ovako, cabar. Sest traka koje zivot znace. I guzve, kolone, nerviranje...
Do sad bi partizani spojili Hadzice, a poslovni centar bi bio u Novom gradu.
Ovako, cabar. Sest traka koje zivot znace. I guzve, kolone, nerviranje...
- addem
- Posts: 2767
- Joined: 13/02/2004 00:00
#14223 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
E kad je Fahro 13 traka obeco ima 10 godina. Ja ljudi ludim vise zbog Jukiceve. Nije mi jasno da smo toliko nesposobni. Ovo sto je trenutno kod nas jeste potpuni saobracajni kolaps o kojem niko nije razmisljao. Gubici su ogromni samo na nafti po ovim guzvama. Necemo na dobro definitivno.
- drndalo
- Posts: 22740
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#14224 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Dje je sad zapelo tamo? Pa zar nisu zavrsili?
-
- Posts: 11698
- Joined: 09/08/2012 23:19
#14225 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Roditelji su mi gore, pa često znam zaglaviti Jukicevoj, ali skrenem u Nusreta Šišića pa izbjegnem nekad, a tek koje sranje prave kroz Velesice i kod Pennyaddem wrote: ↑29/10/2021 18:17 E kad je Fahro 13 traka obeco ima 10 godina. Ja ljudi ludim vise zbog Jukiceve. Nije mi jasno da smo toliko nesposobni. Ovo sto je trenutno kod nas jeste potpuni saobracajni kolaps o kojem niko nije razmisljao. Gubici su ogromni samo na nafti po ovim guzvama. Necemo na dobro definitivno.
se drama uključiti zbog Jukiceve. Kreteni nesposobni, ja mislim da je Mibral najodgovorniji, po istilahu sve izvode i zaboli ih neka stvar. Isto su radili obalom D.Bijedica.