Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
kakaljin
Posts: 11653
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#19176 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

drug_profi wrote: 26/03/2024 09:35 Šta je brzo na onoj cesti?
Osim lažnog naziva?
Cim je ogranicenje 60 km/h ona nije brza cesta. Lazni naziv ostao u narodu i misle ako ima dvije trake u jednom smjeru i suprotan smjer odvojen bankinom da je to brza cesta.
User avatar
Ateista
Posts: 46590
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#19177 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Ateista »

drug_profi wrote: 26/03/2024 09:35 Šta je brzo na onoj cesti?
Osim lažnog naziva?
Moguce da taj dio i nije BC, ne znam tacno jeli to u dijelu gdje je jos 60. Ako i jeste, opet je nakaradno ostaviti onako prelaz.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24894
Joined: 08/09/2005 20:08

#19178 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

drug_profi wrote: 26/03/2024 09:35 Šta je brzo na onoj cesti?
Osim lažnog naziva?
Ko se sjeca kako je bilo prije dodatne dvije trake - ono je ne brza cesta nego teleporracijska cesta Po sat vremena se znalo cicati od Blazuja do Mostarskog raskrsca.

Brza cesta je od Ilidze do spoja sa starom magistralom. Zato se zove brza cesta. Jedan dio su spustili ogranicenje, ali je profil brze ceste.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5953
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#19179 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

kakaljin wrote: 26/03/2024 09:54
drug_profi wrote: 26/03/2024 09:35 Šta je brzo na onoj cesti?
Osim lažnog naziva?
Cim je ogranicenje 60 km/h ona nije brza cesta. Lazni naziv ostao u narodu i misle ako ima dvije trake u jednom smjeru i suprotan smjer odvojen bankinom da je to brza cesta.
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila je od Blazujske petlje do Ilidze.

Jeste brza cesta, i prebrza za naše standarde.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5953
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#19180 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

RJ57 wrote: 25/03/2024 09:31 ma kod nas je sve moguće ... kod nas maloumni idioti ostave (nekorištene) šine poprijeko preko brze ceste (blažuj). nivo maloumnosti i ignorancije je na nivou crne afrike
Kojom brzinom želiš da prelazis preko pruge? 90? 100? I 60 je previše.
Adi-g
Posts: 680
Joined: 26/02/2004 00:00

#19181 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Adi-g »

studiorum_tuzlaensis wrote: 26/03/2024 11:17
RJ57 wrote: 25/03/2024 09:31 ma kod nas je sve moguće ... kod nas maloumni idioti ostave (nekorištene) šine poprijeko preko brze ceste (blažuj). nivo maloumnosti i ignorancije je na nivou crne afrike
Kojom brzinom želiš da prelazis preko pruge? 90? 100? I 60 je previše.
Svaki put kad prelazim preko onih šina kontam koja im je svrha osim da odvaljuju trap na autima.
Ako se ne koriste valjda bi se trebale skinuti...ili urediti prelaze da budu kao ovi novi preko tramvajskih šina.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24894
Joined: 08/09/2005 20:08

#19182 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Ja prelazim preko ko preko lezec. Skroz usporim.
User avatar
Ateista
Posts: 46590
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#19183 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Ateista »

I ja uvijek usporim tu, sa 150 moram bar na 120 spustiti. :D
User avatar
Truba
Posts: 81797
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#19184 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Truba »

brza cesta je ok
voziš 60 km na sat i nemaš problema
ionako je tu neki radar
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#19185 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

Dakle, umjesto da se denivelise cesta ili sine dignu ili sta vec - rjesenje je da se sine uklone. Meni kao laiku, izgleda da je najjednostavnije skinuti sloj ceste i to iznivelisati. Nije autoput, i vozaci nece imati problem ako se to uradi, koliko eto ceste i da se mora skinuti nek se skine. Ako je to problem. To se moze uraditi za 5 dana. Ko da je neka nauka.

Iako je naftni terminal renoviran i iako ocito postoji razlog zasto su sine tu, te zasto su i ostavljene.

Dok zeljeznicki saobracaj u svijetu dozivljava procvat, ono sto smo mi imali i prepoznali prije 70 godina, sad bi neko te sine vadio. Umjesto da se siri ta linija dalje prema industrijskoj zoni, da ide dalje prema Vlakovu, Lepenici i tom dijelu koji je ocito da postaje distribucioni centar. Ako je Lidl to prepoznao, tu ce ti i ostali doci.

Stoga, mora postojati rjesenje osim ocitog - razmontiraj i zabetoniraj. To je najlakse uraditi.
User avatar
JavierBosnia
Posts: 3543
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#19186 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by JavierBosnia »

Za 2 dana se to moze rjesiti, fino poravnati nivoe i napraviti normalan prijelaz preko sina
Kao za tramvajsku prugu i raskrsnice kako su brzo i dobro to odradili
User avatar
Ateista
Posts: 46590
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#19187 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Ateista »

Moze se poravnati da se sine manje osjete, to nije problem kao privremeno rjesenje dok se pruga ne koristi. Problem je zaustavljanja saobracaja ako pruga pocne da se koristi, tu ce biti problema, od mogucih zastoja do nesreca. Jedino pravo rjesenje ako se pruga pocne koristiti je denivelisanje pruge, ali to u ovom trenutku nije tako jeftin zahvat, ako se uradi vijadukt da pruga predje preko onda se zbog nagiba mora uraditi i puno toga prije i poslije vijadukta, isto i ako se spusti pod zemlju. Ako se BC podigne ili spusti onda opet imamo veliki posao jer veliki dio BC treba raditi opet zbog nagiba. Trebalo je to uraditi kad se sirila stara cesta na profil BC.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24894
Joined: 08/09/2005 20:08

#19188 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Thorgerson wrote: 26/03/2024 12:38 Umjesto da se siri ta linija dalje prema industrijskoj zoni, da ide dalje prema Vlakovu, Lepenici i tom dijelu koji je ocito da postaje distribucioni centar. Ako je Lidl to prepoznao, tu ce ti i ostali doci.
Sta ce im pruga prema Lepenici? A Vlakovo je vec tu. Kojoj to firmi treba pruga u krugu?

Preko kojoj industrijskoj zoni da se siri?
Ateista wrote: 26/03/2024 13:00
Nesto nisi dobro citirao, to nisam ja napisao. :D
Ne znam sta bi.
Last edited by Haris.ba on 26/03/2024 13:05, edited 2 times in total.
User avatar
Ateista
Posts: 46590
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#19189 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Ateista »

Haris.ba wrote: 26/03/2024 12:53
Ateista wrote: 26/03/2024 12:49 Umjesto da se siri ta linija dalje prema industrijskoj zoni, da ide dalje prema Vlakovu, Lepenici i tom dijelu koji je ocito da postaje distribucioni centar. Ako je Lidl to prepoznao, tu ce ti i ostali doci.
Sta ce im pruga prema Lepenici? A Vlakovo je vec tu. Kojoj to firmi treba pruga u krugu?

Preko kojoj industrijskoj zoni da se siri?
Nesto nisi dobro citirao, to nisam ja napisao. :D
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#19190 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by BadBoy »

studiorum_tuzlaensis wrote: 26/03/2024 11:13
kakaljin wrote: 26/03/2024 09:54
drug_profi wrote: 26/03/2024 09:35 Šta je brzo na onoj cesti?
Osim lažnog naziva?
Cim je ogranicenje 60 km/h ona nije brza cesta. Lazni naziv ostao u narodu i misle ako ima dvije trake u jednom smjeru i suprotan smjer odvojen bankinom da je to brza cesta.
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila je od Blazujske petlje do Ilidze.
Ja se ne mogu sjetiti, ima li igdje ovaj znak postavljen?
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#19191 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

Ateista wrote: 26/03/2024 12:49 Moze se poravnati da se sine manje osjete, to nije problem kao privremeno rjesenje dok se pruga ne koristi. Problem je zaustavljanja saobracaja ako pruga pocne da se koristi, tu ce biti problema, od mogucih zastoja do nesreca. Jedino pravo rjesenje ako se pruga pocne koristiti je denivelisanje pruge, ali to u ovom trenutku nije tako jeftin zahvat, ako se uradi vijadukt da pruga predje preko onda se zbog nagiba mora uraditi i puno toga prije i poslije vijadukta, isto i ako se spusti pod zemlju. Ako se BC podigne ili spusti onda opet imamo veliki posao jer veliki dio BC treba raditi opet zbog nagiba. Trebalo je to uraditi kad se sirila stara cesta na profil BC.
Pruga trenutno ide samo do terminala. Nema dakle je ko koristiti, osim njih.

To sto ti predlazes je preskupo, ako ce je samo oni koristiti. Il nebitno da je i vise korisnika.

Postaviti rampe, znakove. I sta ja znam voz prolazi u 5h ujutro i to je to. Spuste se rampe. Svjetlosni, zvucni signali. Voz prodje svi nastavljaju sa zivotom.

Ondje je ogranicenje 60km/h, imaju kamere. Cesto je i policija tu. I raja uopste ne vozi brzo.

A ako vozis brzo i zabijes se u voz. Pored svih tih upozorenja, jbg. Takav ce naci voz i da mu.ga spustis ispod zemlje.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#19192 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

BadBoy wrote: 26/03/2024 13:05
studiorum_tuzlaensis wrote: 26/03/2024 11:13
kakaljin wrote: 26/03/2024 09:54

Cim je ogranicenje 60 km/h ona nije brza cesta. Lazni naziv ostao u narodu i misle ako ima dvije trake u jednom smjeru i suprotan smjer odvojen bankinom da je to brza cesta.
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila je od Blazujske petlje do Ilidze.
Ja se ne mogu sjetiti, ima li igdje ovaj znak postavljen?
Pa ima. Oznaka za brzu cestu je upravo prije podvoznjaka u Blazuju prema Ilidzi.

U suprotnom pravcu kad ides od Ilidze prema Blazuju, prije podvoznjaka je oznaka da brza cesta prestaje.

Od podvoznjaka pa dalje je ogranicenje 60km/h.
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#19193 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by BadBoy »

Thorgerson wrote: 26/03/2024 13:11
BadBoy wrote: 26/03/2024 13:05
studiorum_tuzlaensis wrote: 26/03/2024 11:13
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila je od Blazujske petlje do Ilidze.
Ja se ne mogu sjetiti, ima li igdje ovaj znak postavljen?
Pa ima. Oznaka za brzu cestu je upravo prije podvoznjaka u Blazuju prema Ilidzi.

U suprotnom pravcu kad ides od Ilidze prema Blazuju, prije podvoznjaka je oznaka da brza cesta prestaje.

Od podvoznjaka pa dalje je ogranicenje 60km/h.
Sad sam pogledao video, u pravu si :thumbup:
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40844
Joined: 29/06/2011 23:39

#19194 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by dječak sa šibicama »

Logicno da je kroz naseljeno mjesto ogranicenje 60, brza cesta je prije Blazuja a dvije trake se samo nastavljaju zbog ogromnih guzvi koje su tamo vladale prije izgradnje ceste.

Sve to nije razlog da pruga ide pola metra ispod nivoa ceste, a automobili ulijecu u jarak. I na 60kmh je opasno.
User avatar
Ateista
Posts: 46590
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#19195 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Ateista »

Thorgerson wrote: 26/03/2024 13:09
Ateista wrote: 26/03/2024 12:49 Moze se poravnati da se sine manje osjete, to nije problem kao privremeno rjesenje dok se pruga ne koristi. Problem je zaustavljanja saobracaja ako pruga pocne da se koristi, tu ce biti problema, od mogucih zastoja do nesreca. Jedino pravo rjesenje ako se pruga pocne koristiti je denivelisanje pruge, ali to u ovom trenutku nije tako jeftin zahvat, ako se uradi vijadukt da pruga predje preko onda se zbog nagiba mora uraditi i puno toga prije i poslije vijadukta, isto i ako se spusti pod zemlju. Ako se BC podigne ili spusti onda opet imamo veliki posao jer veliki dio BC treba raditi opet zbog nagiba. Trebalo je to uraditi kad se sirila stara cesta na profil BC.
Pruga trenutno ide samo do terminala. Nema dakle je ko koristiti, osim njih.

To sto ti predlazes je preskupo, ako ce je samo oni koristiti. Il nebitno da je i vise korisnika.

Postaviti rampe, znakove. I sta ja znam voz prolazi u 5h ujutro i to je to. Spuste se rampe. Svjetlosni, zvucni signali. Voz prodje svi nastavljaju sa zivotom.

Ondje je ogranicenje 60km/h, imaju kamere. Cesto je i policija tu. I raja uopste ne vozi brzo.

A ako vozis brzo i zabijes se u voz. Pored svih tih upozorenja, jbg. Takav ce naci voz i da mu.ga spustis ispod zemlje.
Skupo jeste, to stoji, pogotovo sad da se radi.
Ako je ogranicenje tu 60 onda bi manji problem bila rampa, ali opet na taj profil ceste mi ne ide. Ne idem vise puno tim putem od kad je izgradjena obilaznica pa nisam siguran koliko je opterecenje, mozda sad i nije toliko pa rampa ne bi napravila veliki zastoj. Samo da ne bude kao na nekim prelazima da zaustave saobracaj 5 minuta prije prolaska voza...
Naslovnica
Posts: 27934
Joined: 20/03/2013 15:38

#19197 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

Znači ništa, bar za naših života...
noviclan
Posts: 10987
Joined: 31/10/2013 06:48

#19198 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by noviclan »

noviclan wrote: 24/03/2024 05:24
Chmoljo wrote: 24/03/2024 01:56 Do maloprije su radili ložioničku...

Sve se može kad se hoće.
Znaci gotov habajuci, sad ce biti letenja

Code: Select all

https://avaz.ba/vijesti/crna-hronika/894142/nesreca-u-sarajevu-izgubio-kontrolu-nad-vozilom-i-zavrsio-na-trotoaru
Image

Znaci pocMelo je
User avatar
mayab
Posts: 27197
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#19199 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mayab »

Image
Trappist
Posts: 4301
Joined: 12/09/2020 08:52

#19200 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Trappist »

noviclan wrote: 27/03/2024 06:08
noviclan wrote: 24/03/2024 05:24
Chmoljo wrote: 24/03/2024 01:56 Do maloprije su radili ložioničku...

Sve se može kad se hoće.
Znaci gotov habajuci, sad ce biti letenja

Code: Select all

https://avaz.ba/vijesti/crna-hronika/894142/nesreca-u-sarajevu-izgubio-kontrolu-nad-vozilom-i-zavrsio-na-trotoaru
Image

Znaci pocMelo je
ma radar jedan postaviti :bih:
Post Reply