Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
video
Posts: 6758
Joined: 26/06/2006 12:13
Location: Teheran

#12926 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by video »

thekupus wrote: 16/06/2021 16:00
Dimu1927 wrote: 16/06/2021 15:55
Better Man wrote: 15/06/2021 23:58 Efendić je budala i ovo što traži je ludost. Kako on misli riješiti saobraćajni kolaps u gradu ako bi zaobilaznica tj. gradski autoput bio izvan grada, tj. ne bi prolazio kroz grad? Pa gužve bi idalje ostale kad bi bilo po njegovom. Glavni problem što njemu smeta trasa su poslovni objekti na trasi i mogućnost novih na toj trasi i njegovi talovi i zato se grčevito bori protiv prolaska GA kroz grad.
ne konta papak da je GA rjesenje recimo za ljude koji iz starog grada ili centra krenu van sarajeva i da se voze tako bez raskrsnica semafora i stajanja jer sad u spici to zna potrajati i preko 40 min sto je katastrofalno za 7-8 km razdaljine

ma ne treba trositi rijeci uopste, lik nista ne konta, ocito da ne ide tako cesto dalje od otoke prema gradu pa je ogranicen na svoju mahalu
Ljudi dragi, konta on to sve, nego on godinama računa na rasprodaju pojasa GA za izgradnju novih odvratnih naselja tipa Miljacka
Bingo :thumbup:
User avatar
problemnatravunu
Posts: 15395
Joined: 26/10/2014 07:41
Location: Sarajevo

#12927 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by problemnatravunu »

Naravno da konta, rumenko nije baš glup
User avatar
Haris.ba
Posts: 24169
Joined: 08/09/2005 20:08

#12928 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

neki wrote: 16/06/2021 18:37
mistek wrote: 16/06/2021 18:33 Šteta najavio gradnju nove raskrsnice na glavnoj džadi, izdvajanje za Bulevar. Ima li igdje projekat za ovo? Da li raskrsnica ide kod Ine/Gazproma ili niže dole, kod Braće Mujić?
Ucrtana je ta raskrsnica još u regulacionom planu iz 2005…to je u suštini ukrštanje Džemala Bijedića sa 13. transferzalom. Nalazit će se na mjestu gdje je sad saobraćajni ulaz u naselje Bulevar
:thumbup:
A prije toga ucrtana 80ih u druge planove.

I sta kaze Steta? Samo raskrsnicu pravi?
User avatar
Login77777
Posts: 8533
Joined: 18/05/2021 09:11

#12929 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Login77777 »

Neka ga grade pod zemlji. Tunel i cao. :mrgreen:
selma 83
Posts: 621
Joined: 10/12/2010 18:45

#12930 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by selma 83 »

mistek wrote: 16/06/2021 13:28 Pa meni takav gradski autoput djeluje kao utopija, nema prostora za njega, prekomplikovano je. S druge strane, proširenje Drinske sa svim silnim priključcima je glupost, ne dobija se gotovo ništa. Ali, kombinacija ove dvije varijante mi se čini kao razumna. Recimo:
1. Kao što sam već naveo, napraviti priključak na tunel, spoj sa prvom transverzalom i gradski autoput (ili saobraćajnicu 2x2) od spoja sa prvom tranverzalom do spoja sa drugom transverzalom. Ovdje nema nikakvih objekata koji zahtijevaju priključke, paralelna saobraćajnica nije potrebna. Ostaje otvoreno pitanje kako riješiti petlju kod FDS i kuda provući cestu uopšte.
2. Na relaciji Pofalići-Buća potok nije moguće širiti Drinsku. S jedne strane je pruga, s druge kuće, velika većina nisu bespravne, a 50-60 bi moralo biti srušeno. Taj dio je kritičan, jer je pruga široka i bez dogovora sa željeznicama da se donji dio koji se i ne koristi proda, nema šanse i za šta.
3. Od Buća Potoka do Boljakovog Potoka postoji nekakva mogućnost za paralelno Drinsku i gradski autoput ili proširiti Drinsku na 2x2, a ostaviti pored toga jednu traku kao izlaz svim priključcima, pa da ih ona vodi do najbliže petlje (odvojena od ovog puta 2x2).
4. Od Boljakova do Briješća je najlakše, samo da Ćesir nije iznad države.
samo mala ispravka. a i zbunjuje možda nekog...od Buća potoka prema Boljakovu i dalje do Zabrđa i još dalje je ulica Safeta Zajke ;-)
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2826
Joined: 24/08/2003 00:00

#12931 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

Image
Haris.ba wrote: 16/06/2021 15:48 Nemojte se pecati na narativ najboljeg načelnika na svijetu.

Rješavanje lokalnog saobraćaja i sarajevske brze ceste ne smeta jedno drugom.

Načelnik je namjerno, i tu mu svaka čast na retorici, sukobio interese stanovnika okolnih naselja i interes da se brzo uđe i izađe iz centra grada, da se tranzit ubrza.

A u biti stanovnicima okolnih naselja oko brze ceste ista bi riješila mnoge probleme. Imali bi lokalnu cestu sa koje bi bio sklonjen ogroman tranzit.

Da bi se shvatilo kakav profil se cilja pogledajte tzv. Zapadni prilaz gradu. Plus sa rješenim uključenjima i isključenjima. Iz niza razloga je to izostavljeno, pa se sada pomalo rješava. Nema tu potrebe za nekim ogromnim petljama. Dovoljne su uključne i isljučne trake koje onda idu ispod brze ceste.
Hajde da vidimo kompromisnu svrhu ovog gradskog AP ili Brze ceste. Ova cesta bi trebala da dozvoli sebi ukljucivanja i iskljucivanja svih okolnih naselja, tamo gdje je to neophodno, ali ne uticuci nikako na brzu prohodnost svih drugih vozila u saobracaju od ulaza do izlaza iz grada.

Namjena ove ceste treba da bude da usisava i izsisava veliki dio saobracaja cijelom svojom duzinom od ulaza do izlaza iz grada. To ne moze biti samo/jedino tranzitna cesta bez ukljucivanja i iskljucivanja na nju, jer se onda na taj nacin nebi rasteretio dio saobracaja iz samih naselja, dio saobracaja iz tranzita kao i dio saobracaja iz samog grada. Treba izracunati koliki je procenat tranzitnog a koliki procenat gradskog saobracaja.

Mozda ici od Buljakovog Potoka i/ili Buca Potoka do Pofalica i Fabrike duhana sa 2x3trake gdje bi se i vec postojece Drinska i Safeta Zajke cesta iskoristile u potpunosti.
User avatar
video
Posts: 6758
Joined: 26/06/2006 12:13
Location: Teheran

#12932 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by video »

Bilo kakvo rijesenje koje ce ukljucivati ulice Safeta Z. i Drinska kao dio buduceg AP/BC/GBC kako vec da daju ime je katastrofalno i prosto nemoguce rijesenje i tacka ko avazov toranj!
Valjda je to svakom ko ima imalo surutke u glavi jasno.
Te ulice MORAJU ostati kao servisne za lokalna naselja neovisno o traci buduceg AP/BC/GBC. Vezanjem njih i razno "kacenje" mahalskih ulicica na AP/BC/GBC se gubi smisao samog AP/BC/GBC.
noviclan
Posts: 10765
Joined: 31/10/2013 06:48

#12933 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by noviclan »

Dokle nam je bimgo cesta jesu li sta finisirali
User avatar
sime_cipol
Posts: 15866
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#12934 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by sime_cipol »

video wrote: 17/06/2021 10:01 Bilo kakvo rijesenje koje ce ukljucivati ulice Safeta Z. i Drinska kao dio buduceg AP/BC/GBC kako vec da daju ime je katastrofalno i prosto nemoguce rijesenje i tacka ko avazov toranj!
Valjda je to svakom ko ima imalo surutke u glavi jasno.
Te ulice MORAJU ostati kao servisne za lokalna naselja neovisno o traci buduceg AP/BC/GBC. Vezanjem njih i razno "kacenje" mahalskih ulicica na AP/BC/GBC se gubi smisao samog AP/BC/GBC.
3-4 uključenja na potezu od Tunela Ciglane do Buljakovog je sasvim dovoljno. Pritisak stanovnika da svako naselje dobije uključenje bi u startu odjebao
User avatar
Truba
Posts: 81017
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#12935 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Truba »

Najavio je da će tokom radova na pruzi od Ilidže do Nedžarića biti napravljena i nova raskrnica, i to u blizini novog stambenog naselja Bulevar. Obrazložio je zašto će biti napravljena ova raskrsnica.

"Pravit ćemo i novu raskrsnicu na 13. transverzali, a shodno starim projektima. Time ćemo riješiti gužvu koju imamo na raskrsnici kod Energoinvesta. Dosta ljudi je primorano voziti do Energoinvesta, a da bi mogli krenuti od Ilidže u smjeru grada. Ta raskrsnica će znatno ubrzati saobraćaj", izjavio je Šteta za Klix.ba.

sta je ovo
elaborirajte i slike prikačite
User avatar
sime_cipol
Posts: 15866
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#12936 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by sime_cipol »

Raskrsnica kod zgrada Bulevar sa jedne strane i izmedju INA i BM pumpe sa druge strane.
User avatar
Truba
Posts: 81017
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#12937 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Truba »

kako sam i pretpostavljao... previše duga cesta bez skretanja
a i za kamikaze od pješaka :D
User avatar
sime_cipol
Posts: 15866
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#12938 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by sime_cipol »

Koliko se sjecam trebala je biti 2+2, ali je neko Bulevaru dopustio da to sjebe.
User avatar
insaneinthebrain
Posts: 20376
Joined: 12/08/2013 12:51

#12939 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by insaneinthebrain »

sime_cipol wrote: 17/06/2021 11:48 Koliko se sjecam trebala je biti 2+2, ali je neko Bulevaru dopustio da to sjebe.
Mema, ko drugi :zzzz:
User avatar
Truba
Posts: 81017
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#12940 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Truba »

sa NIPom do pobjede :bih:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24169
Joined: 08/09/2005 20:08

#12941 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Novi_Nick wrote: 16/06/2021 23:42


Hajde da vidimo kompromisnu svrhu ovog gradskog AP ili Brze ceste. Ova cesta bi trebala da dozvoli sebi ukljucivanja i iskljucivanja svih okolnih naselja, tamo gdje je to neophodno, ali ne uticuci nikako na brzu prohodnost svih drugih vozila u saobracaju od ulaza do izlaza iz grada.

Namjena ove ceste treba da bude da usisava i izsisava veliki dio saobracaja cijelom svojom duzinom od ulaza do izlaza iz grada. To ne moze biti samo/jedino tranzitna cesta bez ukljucivanja i iskljucivanja na nju, jer se onda na taj nacin nebi rasteretio dio saobracaja iz samih naselja, dio saobracaja iz tranzita kao i dio saobracaja iz samog grada. Treba izracunati koliki je procenat tranzitnog a koliki procenat gradskog saobracaja.

Mozda ici od Buljakovog Potoka i/ili Buca Potoka do Pofalica i Fabrike duhana sa 2x3trake gdje bi se i vec postojece Drinska i Safeta Zajke cesta iskoristile u potpunosti.
Pa ko kaze da ce biti samo tranzitna cesta? To joj je prvi smisao. Ali, to ne znaci samo da je to.

Uvijek su planirane raskrsnice u Buca Potoku i Pofalicima. Malo? Gdje fali?
Ima vec spoj na 12 trasferzali. Ko je kriv sto je dozvolio gradnju objekta obe firme za vatrogastvo, pa je problem imati 4 trake sa Safeta Zajke do kruznog sa kojeg se moze na autocestu?
Spoj na prvoj transfezali treba da se pravi i planiran je.
User avatar
video
Posts: 6758
Joined: 26/06/2006 12:13
Location: Teheran

#12942 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by video »

Black swan wrote: 17/06/2021 11:54 sa NIPom do pobjede :bih:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

jel ovo sad dr.Jekyll (Komi) na ustrb Mr Hyde (labud i to crni)
:D :D
:run:
User avatar
Truba
Posts: 81017
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#12943 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Truba »

kad mi kažeš za koga manjina može u KS glasovati poslušat ću te
samo molim te da ne budu štovatelji totalitarističkih država niti štovatelji udruga duginih boja
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2826
Joined: 24/08/2003 00:00

#12944 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

video wrote: 17/06/2021 10:01 Bilo kakvo rijesenje koje ce ukljucivati ulice Safeta Z. i Drinska kao dio buduceg AP/BC/GBC kako vec da daju ime je katastrofalno i prosto nemoguce rijesenje i tacka ko avazov toranj!
Valjda je to svakom ko ima imalo surutke u glavi jasno.
Te ulice MORAJU ostati kao servisne za lokalna naselja neovisno o traci buduceg AP/BC/GBC. Vezanjem njih i razno "kacenje" mahalskih ulicica na AP/BC/GBC se gubi smisao samog AP/BC/GBC.
I sta hoces da kazes: da stanovnici svih tih naselja, duz cijele ceste Safeta Zajke i Drinske ne trebaju da imaju nikakav pristup novom AP ili brzoj cesti. Znaci po tvom taj autoput/cesta sa tolikim saobracajem trebaju da prolaze kroz/pored tih svih naselja a da ta naselja nemaju pravo direktnog ukljucenja na njega. Ovdje se mora traziti solucija ceste kompromisnog rjesenja svih ucesnika u saobracaju a to su lokalna naselja, tranzitni i gradski saobracaj. Jer grad nema prostorne mogucnosti i taj luksuz da izgradi autoput jedino u svrhu tranzitnog saobracaja koji ce samo prolaziti kroz sam grad.
zilog
Posts: 7460
Joined: 06/03/2009 11:19

#12945 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by zilog »

Novi_Nick wrote: 17/06/2021 13:54
video wrote: 17/06/2021 10:01 Bilo kakvo rijesenje koje ce ukljucivati ulice Safeta Z. i Drinska kao dio buduceg AP/BC/GBC kako vec da daju ime je katastrofalno i prosto nemoguce rijesenje i tacka ko avazov toranj!
Valjda je to svakom ko ima imalo surutke u glavi jasno.
Te ulice MORAJU ostati kao servisne za lokalna naselja neovisno o traci buduceg AP/BC/GBC. Vezanjem njih i razno "kacenje" mahalskih ulicica na AP/BC/GBC se gubi smisao samog AP/BC/GBC.
I sta hoces da kazes: da stanovnici svih tih naselja, duz cijele ceste Safeta Zajke i Drinske ne trebaju da imaju nikakav pristup novom AP ili brzoj cesti. Znaci po tvom taj autoput/cesta sa tolikim saobracajem trebaju da prolaze kroz/pored tih svih naselja a da ta naselja nemaju pravo direktnog ukljucenja na njega. Ovdje se mora traziti solucija ceste kompromisnog rjesenja svih ucesnika u saobracaju a to su lokalna naselja, tranzitni i gradski saobracaj. Jer grad nema prostorne mogucnosti i taj luksuz da izgradi autoput jedino u svrhu tranzitnog saobracaja koji ce samo prolaziti kroz sam grad.
Naravno da bi imali mogucnost ukljucenja, na petljama u Bacicima i Buca Potoku. Zamisli, iz Buljakovog se moraju voziti 3 minuta kroz citavih 1700 metara Safeta Zajke i Kurta Schorka, da izadju na autoput. Krace i znatno brze nego neko od Vjecne Vatre do Ciglana.

Ako hoce prema gradu, petlja u Buca Potoku je isto toliko udaljena. Bez danasnjeg tranzitnog saobracaja, to bi bilo oko 2 minuta.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2826
Joined: 24/08/2003 00:00

#12946 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

zilog wrote: 17/06/2021 14:29
Novi_Nick wrote: 17/06/2021 13:54
video wrote: 17/06/2021 10:01 Bilo kakvo rijesenje koje ce ukljucivati ulice Safeta Z. i Drinska kao dio buduceg AP/BC/GBC kako vec da daju ime je katastrofalno i prosto nemoguce rijesenje i tacka ko avazov toranj!
Valjda je to svakom ko ima imalo surutke u glavi jasno.
Te ulice MORAJU ostati kao servisne za lokalna naselja neovisno o traci buduceg AP/BC/GBC. Vezanjem njih i razno "kacenje" mahalskih ulicica na AP/BC/GBC se gubi smisao samog AP/BC/GBC.
I sta hoces da kazes: da stanovnici svih tih naselja, duz cijele ceste Safeta Zajke i Drinske ne trebaju da imaju nikakav pristup novom AP ili brzoj cesti. Znaci po tvom taj autoput/cesta sa tolikim saobracajem trebaju da prolaze kroz/pored tih svih naselja a da ta naselja nemaju pravo direktnog ukljucenja na njega. Ovdje se mora traziti solucija ceste kompromisnog rjesenja svih ucesnika u saobracaju a to su lokalna naselja, tranzitni i gradski saobracaj. Jer grad nema prostorne mogucnosti i taj luksuz da izgradi autoput jedino u svrhu tranzitnog saobracaja koji ce samo prolaziti kroz sam grad.
Naravno da bi imali mogucnost ukljucenja, na petljama u Bacicima i Buca Potoku. Zamisli, iz Buljakovog se moraju voziti 3 minuta kroz citavih 1700 metara Safeta Zajke i Kurta Schorka, da izadju na autoput. Krace i znatno brze nego neko od Vjecne Vatre do Ciglana.

Ako hoce prema gradu, petlja u Buca Potoku je isto toliko udaljena. Bez danasnjeg tranzitnog saobracaja, to bi bilo oko 2 minuta.
Pa koliko su prikljucenja tih naselja na AP planirali od recomo Pofalica do Buljakovog potoka, 2 kopcanja, jedano Pofalici, drugo Buca Potok? koliko ima kilometara od raskrsnice Pofalici kod fabrike duhana do Buca potoka a koliko do Buljakovog potoka?
Last edited by Novi_Nick on 17/06/2021 14:51, edited 1 time in total.
zilog
Posts: 7460
Joined: 06/03/2009 11:19

#12947 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by zilog »

Novi_Nick wrote: 17/06/2021 14:46
zilog wrote: 17/06/2021 14:29
Novi_Nick wrote: 17/06/2021 13:54
I sta hoces da kazes: da stanovnici svih tih naselja, duz cijele ceste Safeta Zajke i Drinske ne trebaju da imaju nikakav pristup novom AP ili brzoj cesti. Znaci po tvom taj autoput/cesta sa tolikim saobracajem trebaju da prolaze kroz/pored tih svih naselja a da ta naselja nemaju pravo direktnog ukljucenja na njega. Ovdje se mora traziti solucija ceste kompromisnog rjesenja svih ucesnika u saobracaju a to su lokalna naselja, tranzitni i gradski saobracaj. Jer grad nema prostorne mogucnosti i taj luksuz da izgradi autoput jedino u svrhu tranzitnog saobracaja koji ce samo prolaziti kroz sam grad.
Naravno da bi imali mogucnost ukljucenja, na petljama u Bacicima i Buca Potoku. Zamisli, iz Buljakovog se moraju voziti 3 minuta kroz citavih 1700 metara Safeta Zajke i Kurta Schorka, da izadju na autoput. Krace i znatno brze nego neko od Vjecne Vatre do Ciglana.

Ako hoce prema gradu, petlja u Buca Potoku je isto toliko udaljena. Bez danasnjeg tranzitnog saobracaja, to bi bilo oko 2 minuta.
Pa koliko su prikljucenja tih naselja na AP planirali od recomo Pofalica do Buljakov potoka?
Petlje: Pofalici, Buca Potok, Bacici.
zilog
Posts: 7460
Joined: 06/03/2009 11:19

#12948 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by zilog »

Novi_Nick wrote: 17/06/2021 14:46 koliko ima kilometara od raskrsnice Pofalici kod fabrike duhana do Buca potoka a koliko do Buljakovog potoka?
Pofalici-Buca Potok 2,2 km
Buca Potok - Bacici (nema petlje u Buljaku) 3,2 km
User avatar
nosara
Posts: 22695
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#12949 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nosara »

Ne dirajte nista, pokvaricete opet.
nekome
Posts: 2863
Joined: 17/05/2011 10:41

#12950 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nekome »

....
Post Reply