Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2826
Joined: 24/08/2003 00:00

#12901 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

nepass1 wrote: 15/06/2021 18:12 Sutra da pocnu praviti nece ga za 30g napraviti.
Hoce, izgraditi ce ga brzo, radi se samo o izgradnji nekoliko kilometara ceste, 2 trake vec postoje i 2 bi se izgradile.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2826
Joined: 24/08/2003 00:00

#12902 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

nekome wrote: 15/06/2021 16:42
To je to, ovo je sve sto treba i kako treba!
Horcrux
Posts: 1296
Joined: 24/04/2016 13:22

#12903 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Horcrux »

Novi_Nick wrote: 16/06/2021 01:24
nepass1 wrote: 15/06/2021 18:12 Sutra da pocnu praviti nece ga za 30g napraviti.
Hoce, izgraditi ce ga brzo, radi se samo o izgradnji nekoliko kilometara ceste, 2 trake vec postoje i 2 bi se izgradile.
Dobro onda, za 20 godina.
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#12904 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti :D

S druge strane, širenje postojeće ulice sa još dvije trake je puno lakše izvodivo. Međutim, uvijek se pitam kako će onda napraviti priključke za silne kuće sa sjeverne strane koje se sada direktno ili uz neke stranputice priključuju na ovu cestu? Čini mi se kao razumno proširiti postojeću cestu sa još dvije trake, ali i riješiti ove priključke, odnosno ostaviti mogućnost ulaska na cestu samo u Boljakovom, Buća Potoku, Pofalićima i Velešićima.

I na stranu Efendić, može se ovaj projekat realizovati na teritoriji drugih opština ako zaista postoji volja, pa nije ni Efendić orlova vijeka. Ako zaista postoji volja, nek počnu s kontra strane, naprave prvu transverzalu makar do Penny, iz tunela započnu GA i naprave taj spoj prve transverzale sa GA, tako da se mora tu isključiti sa prve, pa na GA i u tunel :D I nek spoje Velešiće i Pofaliće. Tu imaju najčišći mogući prostor i tu veza Pofalići-Velešići svakako vapi za saobraćajnicom. Dakle, posljednji dio na ovom videu. Gradski autoput najvećim dijelom i prolazi kroz Novo Sarajevo i mogu tu rješavati stvari.
zilog
Posts: 7460
Joined: 06/03/2009 11:19

#12905 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by zilog »

mistek wrote: 16/06/2021 01:57 Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti :D
Zasto izmedju pruge i Drinske kod FDS-a, kada sa druge strane pruge (iza stare carine i Interspeda) ima vise nego dovoljno mjesta*.

Dalje, kakav je problem cijelom duzinom, ako treba, dici GA iznad pruge?
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2826
Joined: 24/08/2003 00:00

#12906 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

mistek wrote: 16/06/2021 01:57 Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti :D

S druge strane, širenje postojeće ulice sa još dvije trake je puno lakše izvodivo. Međutim, uvijek se pitam kako će onda napraviti priključke za silne kuće sa sjeverne strane koje se sada direktno ili uz neke stranputice priključuju na ovu cestu? Čini mi se kao razumno proširiti postojeću cestu sa još dvije trake, ali i riješiti ove priključke, odnosno ostaviti mogućnost ulaska na cestu samo u Boljakovom, Buća Potoku, Pofalićima i Velešićima.

I na stranu Efendić, može se ovaj projekat realizovati na teritoriji drugih opština ako zaista postoji volja, pa nije ni Efendić orlova vijeka. Ako zaista postoji volja, nek počnu s kontra strane, naprave prvu transverzalu makar do Penny, iz tunela započnu GA i naprave taj spoj prve transverzale sa GA, tako da se mora tu isključiti sa prve, pa na GA i u tunel :D I nek spoje Velešiće i Pofaliće. Tu imaju najčišći mogući prostor i tu veza Pofalići-Velešići svakako vapi za saobraćajnicom. Dakle, posljednji dio na ovom videu. Gradski autoput najvećim dijelom i prolazi kroz Novo Sarajevo i mogu tu rješavati stvari.
Image

Image

Prikljucivanje, ukljucivanje, iskljucivanje na cestu 2x2 trake preko vijadukta, slicno kao na slici.
Last edited by Novi_Nick on 16/06/2021 23:05, edited 1 time in total.
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#12907 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

zilog wrote: 16/06/2021 03:08
mistek wrote: 16/06/2021 01:57 Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti :D
Zasto izmedju pruge i Drinske kod FDS-a, kada sa druge strane pruge (iza stare carine i Interspeda) ima vise nego dovoljno mjesta*.

Dalje, kakav je problem cijelom duzinom, ako treba, dici GA iznad pruge?
To prvo pretpostavljam da bi bio haos sa imovinskim odnosima, ali jedino ima smisla. To drugo, veze nemam :D

@Novi_Nick ma nisu problem petlje na tačkama križanja, nego što imaš desetine nekih uličica koje se trenutno spajaju na ovu. Ako napraviš autoput ili brzu cestu, znači da im ne daš takve priključke, ali moraš imati i cestu na koju ćeš ih spojiti i voditi do te petlje. Eh, ja pričam o dosta teškoj situaciji da se to ugura.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2826
Joined: 24/08/2003 00:00

#12908 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

zilog wrote: 16/06/2021 03:08
mistek wrote: 16/06/2021 01:57 Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti :D
Zasto izmedju pruge i Drinske kod FDS-a, kada sa druge strane pruge (iza stare carine i Interspeda) ima vise nego dovoljno mjesta*.

Dalje, kakav je problem cijelom duzinom, ako treba, dici GA iznad pruge?
Od Buca Potoka do Pofalica bi ovo mozda bilo i najbolje i najjeftinije rjesenje, 1x2 trake dici iznad pruge, druge 1x2 trake vec postoje (Drinska ulica) samo ih obnoviti i provuci novu infrastrukturu.
Last edited by Novi_Nick on 16/06/2021 11:05, edited 1 time in total.
User avatar
Hajvan
Posts: 9602
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#12909 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Hajvan »

Drinska ulica je servisna cesta za sva padinska naselja sjeverno od nje. Ona ostaje. Nije prednet rasprave.

GA je zaseban entitet
S Drinskom, osim jednog ili dva krizanja, nema nikakve veze
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2826
Joined: 24/08/2003 00:00

#12910 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

mistek wrote: 16/06/2021 10:52
zilog wrote: 16/06/2021 03:08
mistek wrote: 16/06/2021 01:57 Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti :D
Zasto izmedju pruge i Drinske kod FDS-a, kada sa druge strane pruge (iza stare carine i Interspeda) ima vise nego dovoljno mjesta*.

Dalje, kakav je problem cijelom duzinom, ako treba, dici GA iznad pruge?
To prvo pretpostavljam da bi bio haos sa imovinskim odnosima, ali jedino ima smisla. To drugo, veze nemam :D

@Novi_Nick ma nisu problem petlje na tačkama križanja, nego što imaš desetine nekih uličica koje se trenutno spajaju na ovu. Ako napraviš autoput ili brzu cestu, znači da im ne daš takve priključke, ali moraš imati i cestu na koju ćeš ih spojiti i voditi do te petlje. Eh, ja pričam o dosta teškoj situaciji da se to ugura.
Moras dati svima saobracajne prikljucke kao sto imaju i danas, samo sto bi umjesto danasnje 1x2 trake bile 2x2 trake. Kako ce se zvati ta cesta je manje bitno. Bitno je da ima 2x2 trake, prikljucke svim stanovnicima i da rastereti danasnji saobracaj kroz glavnu cestu grada od ulaza do izlaza iz Sarajeva.
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#12911 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by drndalo »

Sto moras dati iste prikljucke svima? I bespravnim? Ako se mora praviti neka spojna cesta za naselje plus, pa to kopcati na GA, sto da ne...
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2826
Joined: 24/08/2003 00:00

#12912 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

drndalo wrote: 16/06/2021 11:10 Sto moras dati iste prikljucke svima? I bespravnim? Ako se mora praviti neka spojna cesta za naselje plus, pa to kopcati na GA, sto da ne...
Zbog kolektivnog interesa cijelog grada i svih stanovnika, brzog rjesenja, brze izgradnje i brzog zavrsetka.
kakaljin
Posts: 11581
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#12913 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

Novi_Nick wrote: 16/06/2021 11:16
drndalo wrote: 16/06/2021 11:10 Sto moras dati iste prikljucke svima? I bespravnim? Ako se mora praviti neka spojna cesta za naselje plus, pa to kopcati na GA, sto da ne...
Zbog kolektivnog interesa cijelog grada i svih stanovnika, brzog rjesenja, brze izgradnje i brzog zavrsetka.
Ako je brza cesta, ne moze imati puno ulaza i izlaza, vec nekoliko na koje se spajaju naselja
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2826
Joined: 24/08/2003 00:00

#12914 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

kakaljin wrote: 16/06/2021 11:18
Novi_Nick wrote: 16/06/2021 11:16
drndalo wrote: 16/06/2021 11:10 Sto moras dati iste prikljucke svima? I bespravnim? Ako se mora praviti neka spojna cesta za naselje plus, pa to kopcati na GA, sto da ne...
Zbog kolektivnog interesa cijelog grada i svih stanovnika, brzog rjesenja, brze izgradnje i brzog zavrsetka.
Ako je brza cesta, ne moze imati puno ulaza i izlaza, vec nekoliko na koje se spajaju naselja
Da ali grad Sarajevo nema boljih mogucnosti zbog skucenog prostora i mora se ici na razna kompromisna rjesenja kada je u pitanju ova cesta.
kakaljin
Posts: 11581
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#12915 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

Novi_Nick wrote: 16/06/2021 11:24
kakaljin wrote: 16/06/2021 11:18
Novi_Nick wrote: 16/06/2021 11:16
Zbog kolektivnog interesa cijelog grada i svih stanovnika, brzog rjesenja, brze izgradnje i brzog zavrsetka.
Ako je brza cesta, ne moze imati puno ulaza i izlaza, vec nekoliko na koje se spajaju naselja
Da ali grad Sarajevo nema boljih mogucnosti zbog skucenog prostora i mora se ici na razna kompromisna rjesenja kada je u pitanju ova cesta.
Zasto bi svaka kuca imala izlaz na brzu cestu, samim tim ne dobijas brzu cestu vec obicnu saobracajnicu.

A svakako vecina je bespravno napravljena tako da i ne trebaju imati izlaz jer ne trebaju biti tu.
User avatar
Logovan
Posts: 94100
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#12916 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Logovan »

Novi_Nick wrote: 16/06/2021 11:24 Da ali grad Sarajevo nema boljih mogucnosti zbog skucenog prostora i mora se ici na razna kompromisna rjesenja kada je u pitanju ova cesta.
Pa znači ne moraju se svima dati saobraćajni priključci, malo si u kontru sebi otišao. Dobro ti ovaj gore reče, ne dobijaš brzu cestu, nego običnu saobraćajnicu.
User avatar
Hajvan
Posts: 9602
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#12917 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Hajvan »

Rasprava je bespredmetna
Drinska ostaje za sadasnje servisne potrebe
GA je zaseban projekat
Rumenige je imao zelju da Drisku pretvori u format 2+2 umjesto gradnje GA

Prosirenje Driske je ideja za pohvalu, no GA je opet tu neupitan i ide trasom, jednim djelom, uporedo s tom Drinskom
Drugim rijecima- GA i Drinska su dva paralelna svijeta :lol:
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#12918 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Pa meni takav gradski autoput djeluje kao utopija, nema prostora za njega, prekomplikovano je. S druge strane, proširenje Drinske sa svim silnim priključcima je glupost, ne dobija se gotovo ništa. Ali, kombinacija ove dvije varijante mi se čini kao razumna. Recimo:
1. Kao što sam već naveo, napraviti priključak na tunel, spoj sa prvom transverzalom i gradski autoput (ili saobraćajnicu 2x2) od spoja sa prvom tranverzalom do spoja sa drugom transverzalom. Ovdje nema nikakvih objekata koji zahtijevaju priključke, paralelna saobraćajnica nije potrebna. Ostaje otvoreno pitanje kako riješiti petlju kod FDS i kuda provući cestu uopšte.
2. Na relaciji Pofalići-Buća potok nije moguće širiti Drinsku. S jedne strane je pruga, s druge kuće, velika većina nisu bespravne, a 50-60 bi moralo biti srušeno. Taj dio je kritičan, jer je pruga široka i bez dogovora sa željeznicama da se donji dio koji se i ne koristi proda, nema šanse i za šta.
3. Od Buća Potoka do Boljakovog Potoka postoji nekakva mogućnost za paralelno Drinsku i gradski autoput ili proširiti Drinsku na 2x2, a ostaviti pored toga jednu traku kao izlaz svim priključcima, pa da ih ona vodi do najbliže petlje (odvojena od ovog puta 2x2).
4. Od Boljakova do Briješća je najlakše, samo da Ćesir nije iznad države.
User avatar
Hajvan
Posts: 9602
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#12919 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Hajvan »

OK.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24169
Joined: 08/09/2005 20:08

#12920 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Nemojte se pecati na narativ najboljeg načelnika na svijetu.

Rješavanje lokalnog saobraćaja i sarajevske brze ceste ne smeta jedno drugom.

Načelnik je namjerno, i tu mu svaka čast na retorici, sukobio interese stanovnika okolnih naselja i interes da se brzo uđe i izađe iz centra grada, da se tranzit ubrza.

A u biti stanovnicima okolnih naselja oko brze ceste ista bi riješila mnoge probleme. Imali bi lokalnu cestu sa koje bi bio sklonjen ogroman tranzit.

Da bi se shvatilo kakav profil se cilja pogledajte tzv. Zapadni prilaz gradu. Plus sa rješenim uključenjima i isključenjima. Iz niza razloga je to izostavljeno, pa se sada pomalo rješava. Nema tu potrebe za nekim ogromnim petljama. Dovoljne su uključne i isljučne trake koje onda idu ispod brze ceste.
Dimu1927
Posts: 3955
Joined: 24/05/2020 17:41
Location: Sarajevo

#12921 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Dimu1927 »

Better Man wrote: 15/06/2021 23:58 Efendić je budala i ovo što traži je ludost. Kako on misli riješiti saobraćajni kolaps u gradu ako bi zaobilaznica tj. gradski autoput bio izvan grada, tj. ne bi prolazio kroz grad? Pa gužve bi idalje ostale kad bi bilo po njegovom. Glavni problem što njemu smeta trasa su poslovni objekti na trasi i mogućnost novih na toj trasi i njegovi talovi i zato se grčevito bori protiv prolaska GA kroz grad.
ne konta papak da je GA rjesenje recimo za ljude koji iz starog grada ili centra krenu van sarajeva i da se voze tako bez raskrsnica semafora i stajanja jer sad u spici to zna potrajati i preko 40 min sto je katastrofalno za 7-8 km razdaljine

ma ne treba trositi rijeci uopste, lik nista ne konta, ocito da ne ide tako cesto dalje od otoke prema gradu pa je ogranicen na svoju mahalu
User avatar
thekupus
Posts: 6773
Joined: 25/06/2011 22:38

#12922 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by thekupus »

Dimu1927 wrote: 16/06/2021 15:55
Better Man wrote: 15/06/2021 23:58 Efendić je budala i ovo što traži je ludost. Kako on misli riješiti saobraćajni kolaps u gradu ako bi zaobilaznica tj. gradski autoput bio izvan grada, tj. ne bi prolazio kroz grad? Pa gužve bi idalje ostale kad bi bilo po njegovom. Glavni problem što njemu smeta trasa su poslovni objekti na trasi i mogućnost novih na toj trasi i njegovi talovi i zato se grčevito bori protiv prolaska GA kroz grad.
ne konta papak da je GA rjesenje recimo za ljude koji iz starog grada ili centra krenu van sarajeva i da se voze tako bez raskrsnica semafora i stajanja jer sad u spici to zna potrajati i preko 40 min sto je katastrofalno za 7-8 km razdaljine

ma ne treba trositi rijeci uopste, lik nista ne konta, ocito da ne ide tako cesto dalje od otoke prema gradu pa je ogranicen na svoju mahalu
Ljudi dragi, konta on to sve, nego on godinama računa na rasprodaju pojasa GA za izgradnju novih odvratnih naselja tipa Miljacka
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#12923 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

thekupus wrote: 16/06/2021 16:00
Dimu1927 wrote: 16/06/2021 15:55
Better Man wrote: 15/06/2021 23:58 Efendić je budala i ovo što traži je ludost. Kako on misli riješiti saobraćajni kolaps u gradu ako bi zaobilaznica tj. gradski autoput bio izvan grada, tj. ne bi prolazio kroz grad? Pa gužve bi idalje ostale kad bi bilo po njegovom. Glavni problem što njemu smeta trasa su poslovni objekti na trasi i mogućnost novih na toj trasi i njegovi talovi i zato se grčevito bori protiv prolaska GA kroz grad.
ne konta papak da je GA rjesenje recimo za ljude koji iz starog grada ili centra krenu van sarajeva i da se voze tako bez raskrsnica semafora i stajanja jer sad u spici to zna potrajati i preko 40 min sto je katastrofalno za 7-8 km razdaljine

ma ne treba trositi rijeci uopste, lik nista ne konta, ocito da ne ide tako cesto dalje od otoke prema gradu pa je ogranicen na svoju mahalu
Ljudi dragi, konta on to sve, nego on godinama računa na rasprodaju pojasa GA za izgradnju novih odvratnih naselja tipa Miljacka
Ljudi iz padinskih naselja, iz kojih i on dolazi, su uglavnom njegovi glasaci i pruga im dodje kao granica koja ih odvaja od ostatka grada.

Sema je imao mokre snove da se gradska pruga ukine, na njenom mjestu da se izgrade upravo ta divlja naselja i tako da se grad dovuce do Boljakovog i Brijesca.
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#12924 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Šteta najavio gradnju nove raskrsnice na glavnoj džadi, izdvajanje za Bulevar. Ima li igdje projekat za ovo? Da li raskrsnica ide kod Ine/Gazproma ili niže dole, kod Braće Mujić?
neki
Posts: 6609
Joined: 17/02/2005 07:57

#12925 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by neki »

mistek wrote: 16/06/2021 18:33 Šteta najavio gradnju nove raskrsnice na glavnoj džadi, izdvajanje za Bulevar. Ima li igdje projekat za ovo? Da li raskrsnica ide kod Ine/Gazproma ili niže dole, kod Braće Mujić?
Ucrtana je ta raskrsnica još u regulacionom planu iz 2005…to je u suštini ukrštanje Džemala Bijedića sa 13. transferzalom. Nalazit će se na mjestu gdje je sad saobraćajni ulaz u naselje Bulevar
Post Reply