Odlicno, super su ovo uradili. Znaci moze kad se hoce.druzeljubiva wrote: ↑09/02/2023 08:21 U utorak su krpili rupe na Skenderiji kao što se vidi iz priloženog
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Logovan
- Posts: 94304
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#15976 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#15977 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Jeste, iole ozbiljnija drzava poput npr. Albanije, i ovih ostalih drzava sto su se bojale NATO invazije koja se nikada nije dogodila. Na teritoriju BiH nikada nije izvrsena invazija od Drugog svjetskog rata, ali je zato izvrsena strasna agresija u kojoj su se ti skupi objekti poput Zeljave ili ARK-a pokazali totalno nebitnim.HelaS wrote: ↑08/02/2023 11:13Svaka imalo ozbiljna država ima svoje "ARK" ove. U svoje vrijeme, Jugoslavija je bila tranzitna država i imala je auto-put od Austrije do Bugarske. Ostala cestovna infrastruktura nije bila takvog značaja, ali je, uglavnom, zadovoljavala potrebe. Država je više finansirala industrogradnju, poljoprivredu i sl. nego ceste. Besmisleno je i neuporedivo neko vrijeme nekad, i sada. Nisu isti parametri, nisu iste kulture, nisu isti interesi, nisu isti "novci"...
Jugoslavija nije imala autoput od Austrije do Bugarske, a Bogami ni Grcke, imala je obrise poput mi sada sto imamo. Sve je to spojeno u posljednjih 10-15 godina. Cestovna infrastruktura u BiH je zadovoljavala potrebe siromasnog stanovnistva koje nije posjedovalo automobile u tolikoj mjeri, niti je cinilo migracije u istoj toj mjeri.
Nakon rata, stanovnistvo ove zemlje dobiva priliku da uveze automobil, pa tako krece poplava automobila na nasoj siromasnoj cestovnoj mrezi, dok nam se broj stanovnika smanjuje, a broj registrovanih vozila povecava iz godine u godinu. I tako vrlo ubrzo poslije rata se neko sjetio da nama fali cesta, da odjednom trebamo autoput, da nam je cestovna mreza nerazvijena, kako drzava ne ulaze i slicno, ali eto prije rata kao nije trebalo, jer su to bila druga vremena.
Istina je bila su druga vremena, ali geografski polozaj BiH se nije promjenio, mi i dalje nismo tranzitna zemlja, broj stanovnika nam je skoro duplo manji nego osamdesetih, broj stanovnika Sarajeva je manje vise dostigao predratni nivo, kako odjednom da svi kritikuju sadasnje vlasti kako nisu nista radile, je li moguce da se niko ne dosjeti, da BiH kroz historiju je dobivala minorna ulaganja u transportnu infrastrukturu i da je razlog sto smo na dnu Evrope po cestovnoj razvijenosti se vuce jos iz sedamdesetih i osamdesetih godina, a ne iz dvijehiljaditih godina.
-
- Posts: 17742
- Joined: 30/04/2012 16:54
#15978 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Šta je bio AP Bratstvo i jedinstvo,od Austrije do Grčke?So What! wrote: ↑09/02/2023 10:57Jeste, iole ozbiljnija drzava poput npr. Albanije, i ovih ostalih drzava sto su se bojale NATO invazije koja se nikada nije dogodila. Na teritoriju BiH nikada nije izvrsena invazija od Drugog svjetskog rata, ali je zato izvrsena strasna agresija u kojoj su se ti skupi objekti poput Zeljave ili ARK-a pokazali totalno nebitnim.HelaS wrote: ↑08/02/2023 11:13Svaka imalo ozbiljna država ima svoje "ARK" ove. U svoje vrijeme, Jugoslavija je bila tranzitna država i imala je auto-put od Austrije do Bugarske. Ostala cestovna infrastruktura nije bila takvog značaja, ali je, uglavnom, zadovoljavala potrebe. Država je više finansirala industrogradnju, poljoprivredu i sl. nego ceste. Besmisleno je i neuporedivo neko vrijeme nekad, i sada. Nisu isti parametri, nisu iste kulture, nisu isti interesi, nisu isti "novci"...
Jugoslavija nije imala autoput od Austrije do Bugarske, a Bogami ni Grcke, imala je obrise poput mi sada sto imamo. Sve je to spojeno u posljednjih 10-15 godina. Cestovna infrastruktura u BiH je zadovoljavala potrebe siromasnog stanovnistva koje nije posjedovalo automobile u tolikoj mjeri, niti je cinilo migracije u istoj toj mjeri.
Nakon rata, stanovnistvo ove zemlje dobiva priliku da uveze automobil, pa tako krece poplava automobila na nasoj siromasnoj cestovnoj mrezi, dok nam se broj stanovnika smanjuje, a broj registrovanih vozila povecava iz godine u godinu. I tako vrlo ubrzo poslije rata se neko sjetio da nama fali cesta, da odjednom trebamo autoput, da nam je cestovna mreza nerazvijena, kako drzava ne ulaze i slicno, ali eto prije rata kao nije trebalo, jer su to bila druga vremena.
Istina je bila su druga vremena, ali geografski polozaj BiH se nije promjenio, mi i dalje nismo tranzitna zemlja, broj stanovnika nam je skoro duplo manji nego osamdesetih, broj stanovnika Sarajeva je manje vise dostigao predratni nivo, kako odjednom da svi kritikuju sadasnje vlasti kako nisu nista radile, je li moguce da se niko ne dosjeti, da BiH kroz historiju je dobivala minorna ulaganja u transportnu infrastrukturu i da je razlog sto smo na dnu Evrope po cestovnoj razvijenosti se vuce jos iz sedamdesetih i osamdesetih godina, a ne iz dvijehiljaditih godina.
- Haris.ba
- Posts: 24758
- Joined: 08/09/2005 20:08
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#15980 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Bio je iscjepkan na dijelovima, isto kao i nasi autoputevi, kroz Makedoniju je zavrsen 2019. godine (Demir - Kapija Smokvica). Sa 1991. godinom je bilo ovakva situacija (u punom profilu autoceste):
- Kranj - Ljubljana: 35 km
- Zagreb – Slavonski Brod : 207 km
- Sremska Mitrovica – Beograd – Niš: 277 km
- dragma
- Posts: 3620
- Joined: 19/02/2014 16:24
- Location: Ja nisam odavle
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#15982 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Bosman dobio posao vrijedan više od 2 mil KM za izgradnju kružne raskrsnice u Sarajevu
eKapija
Preduzeće Bosman iz Sarajeva izabrano je za izvođača radova na izgradnju kružne raskrsnice na spoju ulica IX transverzale, ulica Džemala Bijedića i Ive Andrića u Općini Novi Grad Sarajevo.
Kako se navodi u odluci općinskog načelnika za posao izgradnje sa projektom izmještanja ili zaštite komunalne infrastrukture ovo preduzeće je ponudilo cijenu za okvirni sporazum od 2,04 mil KM sa PDV-om.
Tender za izbor izvođača radova je raspisan u decembru 2022. godine, a procijenjena vrijednost je iznosila 2,05 mil KM. U istom je navedeno da je ukupno maksimalno trajanje svih pojedinačnih ugovora je dvanest mjeseci računajući od dana uvođenja izvođača radova u posao.
U predviđenom roku stigle su dvije ponude, uz Bosmanovu i ponuda Strabaga iz Sarajeva. Njihova ponuda je prema mišljenju komisije ocjenjena neprihvatljivom jer prelazi procijenjenu vrijednost nabavke.
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5949
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#15983 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Smijali smo se kružnom na Pofalićima od milion KM.
- sime_cipol
- Posts: 16225
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#15984 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Inflacija uhvatila I KT
- Laplace
- Posts: 10304
- Joined: 19/11/2012 18:37
#15985 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ako sam dobro skontao o kojem dijelu se radi, ovdje bi se kružni tok trebao pametno osmisliti i napraviti. Džemala Bijedića je glavna ulica i tu bi moglo biti dosta zastoja.So What! wrote: ↑03/03/2023 00:37 Bosman dobio posao vrijedan više od 2 mil KM za izgradnju kružne raskrsnice u Sarajevu
eKapija
Preduzeće Bosman iz Sarajeva izabrano je za izvođača radova na izgradnju kružne raskrsnice na spoju ulica IX transverzale, ulica Džemala Bijedića i Ive Andrića u Općini Novi Grad Sarajevo.
Kako se navodi u odluci općinskog načelnika za posao izgradnje sa projektom izmještanja ili zaštite komunalne infrastrukture ovo preduzeće je ponudilo cijenu za okvirni sporazum od 2,04 mil KM sa PDV-om.
Tender za izbor izvođača radova je raspisan u decembru 2022. godine, a procijenjena vrijednost je iznosila 2,05 mil KM. U istom je navedeno da je ukupno maksimalno trajanje svih pojedinačnih ugovora je dvanest mjeseci računajući od dana uvođenja izvođača radova u posao.
U predviđenom roku stigle su dvije ponude, uz Bosmanovu i ponuda Strabaga iz Sarajeva. Njihova ponuda je prema mišljenju komisije ocjenjena neprihvatljivom jer prelazi procijenjenu vrijednost nabavke.
Da li će se iko ikad dosjetiti, kad već dosad nije, da se za nove kružne tokove zahtijevaju rješenja u obliku turbo kružnih tokova a ne ovi obični sa dvije trake? Valjda je neko negdje mogao skontati koliko zastoja i sudara ima na našim klasičnim kružnim i da ih naši mogu ispravno koristiti jedino ako su na to fizički primorani. Juče sam na velikom kružnom toku na Stupu morao napraviti dodatni krug jer kolona vozila pravi maltene cijeli krug vanjskom trakom, polako, bez žurbe i nikome ne pada na kraj pameti da napravi prostora za prestrojavanje (dobro, ne mora, ali čemu kruženje vanjskom?).
- Laplace
- Posts: 10304
- Joined: 19/11/2012 18:37
#15986 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A i vi ne kontate nove trendove. Eto, primjera radi, maslanica skočila sa 1 KM na 3 KM za ovu godinu a duplo je manja (ne ispraljaš ni zube dok je pojedeš). Čemu se čuditi što je kružni poskupio sa 1 milion na 2 miliona?
- Qler
- Posts: 23582
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#15987 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Meni je nevjerovatno da praveo obicne kruzne a ne turbo vec duzi period... Ne znam zasto to rade...
- Haris.ba
- Posts: 24758
- Joined: 08/09/2005 20:08
- Ateista
- Posts: 46504
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#15989 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ali fakat, sarajevo po tom pitanju bas zaostaje, ni jednog turbo kruznog toka jos uvijek.
Mislim da sam nekad vidio plan za kruzni kod z. stanice na prvoj transferzali, da je tu planiran turbo, ali to ako nasi unuci dozive bice dobro.
Mislim da sam nekad vidio plan za kruzni kod z. stanice na prvoj transferzali, da je tu planiran turbo, ali to ako nasi unuci dozive bice dobro.
-
- Posts: 2668
- Joined: 25/10/2013 20:44
#15990 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Treba veći prostor za turbo
- Qler
- Posts: 23582
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#15991 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ma samo one male trotoare da te usmjere, da ne voze seljačine vanjskom trakom do iznemoglosti...
- vjeshalica
- Posts: 17152
- Joined: 31/03/2019 14:56
#15992 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Dzemala Bijedica je i ulica prema Halilovicima, prije mislim da ce biti dole kod Žice nekadasnje. Jer Ive Andrica ide i preko mosta?????
- perfect_guy
- Posts: 6508
- Joined: 18/04/2008 23:08
- Location: Anfield road
- Contact:
#15993 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
upravo, trebala bi biti Žica, i spoj prema Buljakovom
- glitch
- Posts: 3241
- Joined: 09/07/2014 03:07
#15994 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
imate lokaciju na mapi ispod teksta
- DoradO
- Posts: 4612
- Joined: 27/04/2008 00:39
- Location: facebook.com/dorado.images
- Laplace
- Posts: 10304
- Joined: 19/11/2012 18:37
- Ateista
- Posts: 46504
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
- Logovan
- Posts: 94304
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#15999 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
pogresna vam je lokacija
ovo:
ovo:
- video
- Posts: 6808
- Joined: 26/06/2006 12:13
- Location: Teheran
#16000 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To je pored buduceg Lidl-a