Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#12726 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

Šteta obećo 10 dionica do izbora. Ja ne vidim kako će ijednu završit. Treba zasukat rukave, građevinska sezona je počela.


ŠTA JE SAD PROBELM SA PRVOM TRANS? Ništa niko ne priča, a neko pravi problem. Nema više ni tender-efendije Ajnadžića, ispada da sad kerovođa Mandić opstruira? Čuj kuća na trasi ceste koja se 'gradi' već okruglo 4 godine.


Bude li se ovo ovako nastavilo i ne pomjeri li se čitavo ljeto sa mrtve tačke, nek se svi iz Trojke kolektivno halale sa Vladom KS na 10tak godina sigurno.
noviclan
Posts: 10904
Joined: 31/10/2013 06:48

#12727 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by noviclan »

Bitno je otvoriti radove a zavrsiti uvijek ima ona imovinsko-pravni odnosi, eno ti kod hotela ibis nego mene interesuje kakve ce kule zakopati na remizi
User avatar
Haris.ba
Posts: 24806
Joined: 08/09/2005 20:08

#12728 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

studiorum_tuzlaensis wrote: 31/05/2021 22:40 Šteta obećo 10 dionica do izbora. Ja ne vidim kako će ijednu završit. Treba zasukat rukave, građevinska sezona je počela.


ŠTA JE SAD PROBELM SA PRVOM TRANS? Ništa niko ne priča, a neko pravi problem. Nema više ni tender-efendije Ajnadžića, ispada da sad kerovođa Mandić opstruira? Čuj kuća na trasi ceste koja se 'gradi' već okruglo 4 godine.


Bude li se ovo ovako nastavilo i ne pomjeri li se čitavo ljeto sa mrtve tačke, nek se svi iz Trojke kolektivno halale sa Vladom KS na 10tak godina sigurno.
Niko nece izgubiti izbore zbog ceste sto se ne pravi. To je narodu nebitno.

Ministar je popravio cestu ispred svoje kafane. Ostalo je sve relativno.

Sustina je da se krenulo politicki u "izgradnju" na prvu transferzalu jer su jedni imali naredjenje zbog licnog finansijskog interesa jednog predsjednika jedne stranke.
A drugi su to opstruirali iz odredjenih razloga, a oni sto su trebali operativno nisu uradili posao iz vise razloga.

Onda babe po brijacnicama pricaju da izvodjac i nema operative i ceka da se oslobodi ista sa drugog projekta.

Ono sto je meni najzanimljivije jeste gdje su pare od FBiH. Gdje one stoje, i moze li se desiti da Kanton izgubi te pare. Tj.da se usmjere na Lasvu, Tuzlu, Bihac...
Ima kandidata.
BadBoy
Posts: 8077
Joined: 01/11/2005 21:55

#12729 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by BadBoy »

Da ponovim, mi smo kao narod obična skupina kokošara i sitnih taldžija. Zbog toga zaslužujemo da propadnemo i da budemo dijaspora po svijetu ili da nas opet neko okupira.
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40719
Joined: 29/06/2011 23:39

#12730 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by dječak sa šibicama »

Nerijeseni imovinski odnosi, nije to samo da neko stopira nego su zaista nerijeseni drugim rijecima ne zna se tacan vlasnik odredjene nekretnine.

Dacu primjer jednog dijela trase, livada uz prugu izmedju Penija i Bosnalijeka, Park nikada ne kosi/odrzava tu dionicu oni kose samo izmedju zgrada u hadzijahica ulici, ali nikada prema pruzi. Neki su pitali radnike zasto to, oni kazu to nije nase, ne znaju cija je zemlja pretpostavka je bila da je od zeljeznice ali ZTO je ogradio svoje zicom a bez doticne livade. Ako Parkovi ne brinu onda zemlja nije ni opcinska niti gradska, a cija li je.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24806
Joined: 08/09/2005 20:08

#12731 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

dječak sa šibicama wrote: 01/06/2021 16:43 Ako Parkovi ne brinu onda zemlja nije ni opcinska niti gradska, a cija li je.
Nije ti to dobar nacin zakljucivanja. To sto park uredjuje ne znaci nista. Ne moze zemlja biti ne zna se cija je. Ako se nema kontakta sa osobom koja je upisana u papirima, ima oglasavanje i ulazi se na parcelu.

Bezveze se mistificiraju imovinski odnosi.

Pregled na katastar.ba je besplatan. Moze se pogledati cija je parcela.
User avatar
geralt
Posts: 5187
Joined: 14/09/2017 12:45

#12732 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by geralt »

Nije bas tako jednostavno. Znam za nekretnine koje se u katastru vode na ljudima mrtvim preko 20 godina jer nasljednici nikad nisu izvrsili ostavinsku raspravu. Ima slucajeva gdje su nasljednici i sami mrtvi, ili im se gubi trag u inostranstvu. Restitucija je tek Pandorina kutija i prica za sebe.

Sve se to moze istjerati do kraja u slucaju nuzde i viseg interesa drustva, ali zakon u takvim situacijama za sobom povlaci komplikovanu proceduru sa dugackim rokovima za svaki od koraka.
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#12733 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by MorningStar »

Samo Titin sistem. Zdra'o evo vam kljucevi- kakvi kljucevi ? - od vaseg stana - kakvog stana - pa onog u kojeg selite u roku od 7 dana. :D
BiBi911
Posts: 2891
Joined: 09/12/2018 17:47

#12734 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by BiBi911 »

MorningStar wrote: 01/06/2021 19:56 Samo Titin sistem. Zdra'o evo vam kljucevi- kakvi kljucevi ? - od vaseg stana - kakvog stana - pa onog u kojeg selite u roku od 7 dana. :D
Pa protestvovali bi vise no za palsetinu. Do brisela bi dobacili sa optuzbama jer hamsina stara kuhinja je bila kraca za 2centa
Dimu1927
Posts: 3974
Joined: 24/05/2020 17:41
Location: Sarajevo

#12735 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Dimu1927 »

taman moze posluziti kao parking ovo malo jada sto su rascistili :)
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40719
Joined: 29/06/2011 23:39

#12736 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by dječak sa šibicama »

Oni ne mogu Peni rijesiti, koji je na drzavnoj zemlji ako sam dobro razumio, ali je vlasnik stranacki covjek.
Slican samo manji primjer veplast u hadzijahica ulici, on je sa objektom prije par godina izasao na trasu ove transferzale sigurno 4 ili 5 metara, kako ce se to rijesiti ne znam morace pretpostavljam zbijati cestu na tom dijelu. Zna se samo da je i on stranacki covjek.

I u Jukicevoj ce morati sve one kuce rusiti gdje Celina kuca, ja ne vidim drugi nacin, kao i one zgrade kod bosnalijeka. Ali to niti ne planiraju u skorije vrijeme, ne spominju oni dzaba samo dionicu do Brace Begic, a eto ni to nisu u stanju uraditi.
last mohicans
Posts: 11982
Joined: 09/08/2012 23:19

#12737 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by last mohicans »

studiorum_tuzlaensis wrote: 31/05/2021 22:40 Šteta obećo 10 dionica do izbora. Ja ne vidim kako će ijednu završit. Treba zasukat rukave, građevinska sezona je počela.


ŠTA JE SAD PROBELM SA PRVOM TRANS? Ništa niko ne priča, a neko pravi problem. Nema više ni tender-efendije Ajnadžića, ispada da sad kerovođa Mandić opstruira? Čuj kuća na trasi ceste koja se 'gradi' već okruglo 4 godine.


Bude li se ovo ovako nastavilo i ne pomjeri li se čitavo ljeto sa mrtve tačke, nek se svi iz Trojke kolektivno halale sa Vladom KS na 10tak godina sigurno.
Zasto je Mandic kerovođa, pa nije lud da opstruiše premijera iz maticene stranke. Bio je članak,sporan je komad zemlje koji kod mini bus depoa uknjižen, vjerovao ili ne, na NDH. Zatim ona zadnja kuca u nizu,ako se ne varam, jer vlasnik je RVI ili demobilisani borac,nije zadovoljan ponuđenim. Hoce "pola miliona" za baraku.
last mohicans
Posts: 11982
Joined: 09/08/2012 23:19

#12738 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by last mohicans »

dječak sa šibicama wrote: 01/06/2021 22:13 Oni ne mogu Peni rijesiti, koji je na drzavnoj zemlji ako sam dobro razumio, ali je vlasnik stranacki covjek.
Slican samo manji primjer veplast u hadzijahica ulici, on je sa objektom prije par godina izasao na trasu ove transferzale sigurno 4 ili 5 metara, kako ce se to rijesiti ne znam morace pretpostavljam zbijati cestu na tom dijelu. Zna se samo da je i on stranacki covjek.

I u Jukicevoj ce morati sve one kuce rusiti gdje Celina kuca, ja ne vidim drugi nacin, kao i one zgrade kod bosnalijeka. Ali to niti ne planiraju u skorije vrijeme, ne spominju oni dzaba samo dionicu do Brace Begic, a eto ni to nisu u stanju uraditi.
Mislim da se ne ruse sve zgrade Jukicevoj.
last mohicans
Posts: 11982
Joined: 09/08/2012 23:19

#12739 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by last mohicans »

dječak sa šibicama wrote: 01/06/2021 16:43 Nerijeseni imovinski odnosi, nije to samo da neko stopira nego su zaista nerijeseni drugim rijecima ne zna se tacan vlasnik odredjene nekretnine.

Dacu primjer jednog dijela trase, livada uz prugu izmedju Penija i Bosnalijeka, Park nikada ne kosi/odrzava tu dionicu oni kose samo izmedju zgrada u hadzijahica ulici, ali nikada prema pruzi. Neki su pitali radnike zasto to, oni kazu to nije nase, ne znaju cija je zemlja pretpostavka je bila da je od zeljeznice ali ZTO je ogradio svoje zicom a bez doticne livade. Ako Parkovi ne brinu onda zemlja nije ni opcinska niti gradska, a cija li je.
Sto kolega reče,nije bas najbolji rezon. Starci mi zive u Hadzijahica i vjeruj da nece pokositi ispred ulaza ako je vrt ograđen. Eto čime se oni vode. Ko veli ako je neko ogradio,nek kosi.
the_stick
Posts: 1170
Joined: 16/02/2002 00:00

#12740 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by the_stick »

last mohicans wrote: 01/06/2021 22:21
dječak sa šibicama wrote: 01/06/2021 22:13 Oni ne mogu Peni rijesiti, koji je na drzavnoj zemlji ako sam dobro razumio, ali je vlasnik stranacki covjek.
Slican samo manji primjer veplast u hadzijahica ulici, on je sa objektom prije par godina izasao na trasu ove transferzale sigurno 4 ili 5 metara, kako ce se to rijesiti ne znam morace pretpostavljam zbijati cestu na tom dijelu. Zna se samo da je i on stranacki covjek.

I u Jukicevoj ce morati sve one kuce rusiti gdje Celina kuca, ja ne vidim drugi nacin, kao i one zgrade kod bosnalijeka. Ali to niti ne planiraju u skorije vrijeme, ne spominju oni dzaba samo dionicu do Brace Begic, a eto ni to nisu u stanju uraditi.
Mislim da se ne ruse sve zgrade Jukicevoj.
Image

Fakat, kakav je plan ovdje? Hajd kontam da ce rusiti ove kuce kod bosnalijeka… ali ove zgrade u Jukicevoj? Ako ce zgrade rusiti, onda po iskustvu sa grbavice, nece ovo nikad biti… a mozda ni tad…

Kakav je plan sto se tice Alipasine? Ide preko nje? Ili kruzni tok?

Onda dalje, ja sam mislio da treba proci iza binga? Ali prema poziciji ove ceste u izgradnji koja se vidi dalje, cini se da ipak treba ispred binga, tj. izmedju binga i gazproma?
User avatar
Haris.ba
Posts: 24806
Joined: 08/09/2005 20:08

#12741 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

last mohicans wrote: 01/06/2021 22:18 Zasto je Mandic kerovođa, pa nije lud da opstruiše premijera iz maticene stranke. Bio je članak,sporan je komad zemlje koji kod mini bus depoa uknjižen, vjerovao ili ne, na NDH. Zatim ona zadnja kuca u nizu,ako se ne varam, jer vlasnik je RVI ili demobilisani borac,nije zadovoljan ponuđenim. Hoce "pola miliona" za baraku.
Jesu trazili potomke Pavelica da obestete NDH?

I kakve veze ima sto neko trazi pola miliona za baraku? Moze i 100 miliona, ima sud nek presudi. Do tada se ulazi u posjed imovine i rusi.
last mohicans
Posts: 11982
Joined: 09/08/2012 23:19

#12742 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by last mohicans »

the_stick wrote: 02/06/2021 00:39
last mohicans wrote: 01/06/2021 22:21
dječak sa šibicama wrote: 01/06/2021 22:13 Oni ne mogu Peni rijesiti, koji je na drzavnoj zemlji ako sam dobro razumio, ali je vlasnik stranacki covjek.
Slican samo manji primjer veplast u hadzijahica ulici, on je sa objektom prije par godina izasao na trasu ove transferzale sigurno 4 ili 5 metara, kako ce se to rijesiti ne znam morace pretpostavljam zbijati cestu na tom dijelu. Zna se samo da je i on stranacki covjek.

I u Jukicevoj ce morati sve one kuce rusiti gdje Celina kuca, ja ne vidim drugi nacin, kao i one zgrade kod bosnalijeka. Ali to niti ne planiraju u skorije vrijeme, ne spominju oni dzaba samo dionicu do Brace Begic, a eto ni to nisu u stanju uraditi.
Mislim da se ne ruse sve zgrade Jukicevoj.
Image

Fakat, kakav je plan ovdje? Hajd kontam da ce rusiti ove kuce kod bosnalijeka… ali ove zgrade u Jukicevoj? Ako ce zgrade rusiti, onda po iskustvu sa grbavice, nece ovo nikad biti… a mozda ni tad…

Kakav je plan sto se tice Alipasine? Ide preko nje? Ili kruzni tok?

Onda dalje, ja sam mislio da treba proci iza binga? Ali prema poziciji ove ceste u izgradnji koja se vidi dalje, cini se da ipak treba ispred binga, tj. izmedju binga i gazproma?
Imas ovaj članak iz 2019
https://www.klix.ba/biznis/privreda/kud ... /190920057
Po ovoj slici ide ravno, tik pored Bosnalijeka i restorana Stare Vrbe,faktički ide preko njega, onda dalje preko Renaultovog servisa, do onog kamenoresca i mislim da tu sječe Alipasinu i spaja se sa ovom cestom koja se vidi na tvoj slici. Negdje između Gasproma i AC salona. Ove kuce i zgrade u Jukicevoj ce biti jebada za eksproprijaciju, a tek Kobilja G.
Image
last mohicans
Posts: 11982
Joined: 09/08/2012 23:19

#12743 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by last mohicans »

Haris.ba wrote: 02/06/2021 01:08
last mohicans wrote: 01/06/2021 22:18 Zasto je Mandic kerovođa, pa nije lud da opstruiše premijera iz maticene stranke. Bio je članak,sporan je komad zemlje koji kod mini bus depoa uknjižen, vjerovao ili ne, na NDH. Zatim ona zadnja kuca u nizu,ako se ne varam, jer vlasnik je RVI ili demobilisani borac,nije zadovoljan ponuđenim. Hoce "pola miliona" za baraku.
Jesu trazili potomke Pavelica da obestete NDH?

I kakve veze ima sto neko trazi pola miliona za baraku? Moze i 100 miliona, ima sud nek presudi. Do tada se ulazi u posjed imovine i rusi.
Ma ne trazi,bio sam sarkastičan. Bili su članci da nije zadovoljan ponudom. Regulativa po pitanju ovih eksproprijacija meni ne ide u glavu,ako je objekat sudski vještak procjenio toliko, toliko možeš dobiti i tačka. Ja bih dodao da i pređe malo da nema osnova za tužbe. Mislim da ima Zakon,neka me neko ispravi, po pitanju višeg društvenog značaja kada se može uci u posjed sa mašinama. Čim mu obezbjedis alternativu ili ga isplatiš, daš mu neki zakonski rok da se kupi. Ako ne izađe,rušiš. Ali zamislimo tad medija kad bi namirisali klikove i lešinarenje kad bi tako postupio prema nekome. Mi smo jedno neuređeno društvo i na svakom koraku se to potvrđuje, bas na ovakvim stvarima.
Ne znam, fakat nisam pravnik, a puno tu sranja koči.
the_stick
Posts: 1170
Joined: 16/02/2002 00:00

#12744 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by the_stick »

Neka me neko ispravi ako grijesim, ali 4 trake od kranjceviceve do brace begic same od sebe nemaju nikakvu vrijednost? Vrijednost tog dijela dolazi do kakvog takvog izrazaja tek kad se zavrsi dionica do alipasine ulice, a puni znacaj tek kad se spoji sa josanicom. Iz iskustva sa Grbavice, ove zgrade kod Bara (a vjerovatno ni penny) nece srusiti ni za 15 godina.

Ja zaista ne vidim sta je onda svrha ovih zapocetih radova kod kranjceviceve? Jos jedna dionica koja ne vodi nigdje?
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#12745 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by foxlife »

Neka naprave do brace begica ili makar do onog "putica" od avaza dobro je bar se nece ulaziti u jednu traku kad ides prema velesicima
El_comadante
Posts: 7922
Joined: 10/05/2007 13:38
Location: Sarajevo

#12746 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by El_comadante »

oni ovo nisu ni trebali početati praviti, a te pare usmjeriti negdje drugo gdje su već početi radovi. npr. IX transversala
User avatar
Haris.ba
Posts: 24806
Joined: 08/09/2005 20:08

#12747 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

last mohicans wrote: 02/06/2021 01:27 Ma ne trazi,bio sam sarkastičan. Bili su članci da nije zadovoljan ponudom. Regulativa po pitanju ovih eksproprijacija meni ne ide u glavu,ako je objekat sudski vještak procjenio toliko, toliko možeš dobiti i tačka. Ja bih dodao da i pređe malo da nema osnova za tužbe. Mislim da ima Zakon,neka me neko ispravi, po pitanju višeg društvenog značaja kada se može uci u posjed sa mašinama. Čim mu obezbjedis alternativu ili ga isplatiš, daš mu neki zakonski rok da se kupi. Ako ne izađe,rušiš. Ali zamislimo tad medija kad bi namirisali klikove i lešinarenje kad bi tako postupio prema nekome. Mi smo jedno neuređeno društvo i na svakom koraku se to potvrđuje, bas na ovakvim stvarima.
Ne znam, fakat nisam pravnik, a puno tu sranja koči.
Ekproprijacija je sama po sebi jednostavna. I ona nije problem. Sta kazes mediji ce doci sazaljevati nekoga kome je za kucu ponudjeno pola miliona?

Veoma mali broj slucajeva za eksproprijaciju zavrsi na sudu. Jer ponude uglavnom i jesu dobre.
Kada drzava ponudi i ti odbijes njenu ponudu, moze drzava uci u nekretninu. Tebi se ostaje samo sudovati oko visine otkupa. U vecini slucajeva se to ne isplati. Jer para nemas, imas sudske i advokatske troskove, i pitanje je hoces li dobiti vise.

U medijima se namjerno ne iznose glavni problemi. Jer otkrile bi se mnoge stvari. Ponavljam, ekprorpijacije nisu uopce problem. Problemi su na drugom spratu.
BadBoy
Posts: 8077
Joined: 01/11/2005 21:55

#12748 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by BadBoy »

the_stick wrote: 02/06/2021 00:39
last mohicans wrote: 01/06/2021 22:21
dječak sa šibicama wrote: 01/06/2021 22:13 Oni ne mogu Peni rijesiti, koji je na drzavnoj zemlji ako sam dobro razumio, ali je vlasnik stranacki covjek.
Slican samo manji primjer veplast u hadzijahica ulici, on je sa objektom prije par godina izasao na trasu ove transferzale sigurno 4 ili 5 metara, kako ce se to rijesiti ne znam morace pretpostavljam zbijati cestu na tom dijelu. Zna se samo da je i on stranacki covjek.

I u Jukicevoj ce morati sve one kuce rusiti gdje Celina kuca, ja ne vidim drugi nacin, kao i one zgrade kod bosnalijeka. Ali to niti ne planiraju u skorije vrijeme, ne spominju oni dzaba samo dionicu do Brace Begic, a eto ni to nisu u stanju uraditi.
Mislim da se ne ruse sve zgrade Jukicevoj.
Image

Fakat, kakav je plan ovdje? Hajd kontam da ce rusiti ove kuce kod bosnalijeka… ali ove zgrade u Jukicevoj? Ako ce zgrade rusiti, onda po iskustvu sa grbavice, nece ovo nikad biti… a mozda ni tad…

Kakav je plan sto se tice Alipasine? Ide preko nje? Ili kruzni tok?

Onda dalje, ja sam mislio da treba proci iza binga? Ali prema poziciji ove ceste u izgradnji koja se vidi dalje, cini se da ipak treba ispred binga, tj. izmedju binga i gazproma?
Zato sam ja oduvijek ovaj projekat zvao fantomska transferzala. Ko god dođe na vlast, izuzev Josipa Broza Tite i njegovog državno-pravnog aparata, neće moći završiti ovaj projekt, nikad. Jednostavno, previše je problema na trasi koji su za nas prosto nerješivi.

Znam da sam pesimista i da pljujem po snovima, ali to nam je realnost. Mi prvu transferzalu od početka do kraja nećemo dočekati nikad. Možda pokoji batrljak tu i tamo. A i to sumnjam, jer evo vidimo koliko samo problema ima na prvih 500 metara, a gdje će je još provući kroz Hotonj i cijelu Vogošću?
mistek
Posts: 3386
Joined: 23/05/2010 15:16

#12749 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Ma najgori je ovaj dio na Barama i to moraju decenije proći da se riješi, a ništa se ne radi na tome. Ali, po meni, ogroman plus bi bila ta raskrsnica i novo odvajanje za Velešiće, odvajanje za Koševsko, tj. u ulicu Braće Begić, odnosno do kružnog toka u Velešićima. To bi riješilo problem Velešića, ako ništa drugo, a bitan protok i prema tunelu, bolnici Koševo itd.

Slična stvar je i od Gazproma, pa do Hotonja. Da završe ovo što su počeli, nakaleme na Alipašinu i probiju tunel KG, spoje to sa Hotonjom, riješiti će se makar gužve kroz Bare, Kobilju Glavu.

Ovo je makar smijurija za uraditi. Onda se ganjati sa tim spojem od Velešića do Bara i dalje od Hotonja do Jošanice. To je svakako teško očekivati, s makar malo razuma.
User avatar
geralt
Posts: 5187
Joined: 14/09/2017 12:45

#12750 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by geralt »

the_stick wrote: 02/06/2021 01:47 Neka me neko ispravi ako grijesim, ali 4 trake od kranjceviceve do brace begic same od sebe nemaju nikakvu vrijednost? Vrijednost tog dijela dolazi do kakvog takvog izrazaja tek kad se zavrsi dionica do alipasine ulice, a puni znacaj tek kad se spoji sa josanicom. Iz iskustva sa Grbavice, ove zgrade kod Bara (a vjerovatno ni penny) nece srusiti ni za 15 godina.

Ja zaista ne vidim sta je onda svrha ovih zapocetih radova kod kranjceviceve? Jos jedna dionica koja ne vodi nigdje?
Imaju vrijednost, ne idu svi u tunel. Neko ide u Avaz, neko na Kosevsko, neko u Penny, a neko na Velesice, i njima rasterecenje puno znaci.
Post Reply