Hoce, izgraditi ce ga brzo, radi se samo o izgradnji nekoliko kilometara ceste, 2 trake vec postoje i 2 bi se izgradile.
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
-
- Posts: 1296
- Joined: 24/04/2016 13:22
-
- Posts: 3377
- Joined: 23/05/2010 15:16
#12904 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti
S druge strane, širenje postojeće ulice sa još dvije trake je puno lakše izvodivo. Međutim, uvijek se pitam kako će onda napraviti priključke za silne kuće sa sjeverne strane koje se sada direktno ili uz neke stranputice priključuju na ovu cestu? Čini mi se kao razumno proširiti postojeću cestu sa još dvije trake, ali i riješiti ove priključke, odnosno ostaviti mogućnost ulaska na cestu samo u Boljakovom, Buća Potoku, Pofalićima i Velešićima.
I na stranu Efendić, može se ovaj projekat realizovati na teritoriji drugih opština ako zaista postoji volja, pa nije ni Efendić orlova vijeka. Ako zaista postoji volja, nek počnu s kontra strane, naprave prvu transverzalu makar do Penny, iz tunela započnu GA i naprave taj spoj prve transverzale sa GA, tako da se mora tu isključiti sa prve, pa na GA i u tunel I nek spoje Velešiće i Pofaliće. Tu imaju najčišći mogući prostor i tu veza Pofalići-Velešići svakako vapi za saobraćajnicom. Dakle, posljednji dio na ovom videu. Gradski autoput najvećim dijelom i prolazi kroz Novo Sarajevo i mogu tu rješavati stvari.
S druge strane, širenje postojeće ulice sa još dvije trake je puno lakše izvodivo. Međutim, uvijek se pitam kako će onda napraviti priključke za silne kuće sa sjeverne strane koje se sada direktno ili uz neke stranputice priključuju na ovu cestu? Čini mi se kao razumno proširiti postojeću cestu sa još dvije trake, ali i riješiti ove priključke, odnosno ostaviti mogućnost ulaska na cestu samo u Boljakovom, Buća Potoku, Pofalićima i Velešićima.
I na stranu Efendić, može se ovaj projekat realizovati na teritoriji drugih opština ako zaista postoji volja, pa nije ni Efendić orlova vijeka. Ako zaista postoji volja, nek počnu s kontra strane, naprave prvu transverzalu makar do Penny, iz tunela započnu GA i naprave taj spoj prve transverzale sa GA, tako da se mora tu isključiti sa prve, pa na GA i u tunel I nek spoje Velešiće i Pofaliće. Tu imaju najčišći mogući prostor i tu veza Pofalići-Velešići svakako vapi za saobraćajnicom. Dakle, posljednji dio na ovom videu. Gradski autoput najvećim dijelom i prolazi kroz Novo Sarajevo i mogu tu rješavati stvari.
-
- Posts: 7470
- Joined: 06/03/2009 11:19
#12905 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Zasto izmedju pruge i Drinske kod FDS-a, kada sa druge strane pruge (iza stare carine i Interspeda) ima vise nego dovoljno mjesta*.mistek wrote: ↑16/06/2021 01:57 Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti
Dalje, kakav je problem cijelom duzinom, ako treba, dici GA iznad pruge?
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
#12906 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
mistek wrote: ↑16/06/2021 01:57 Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti
S druge strane, širenje postojeće ulice sa još dvije trake je puno lakše izvodivo. Međutim, uvijek se pitam kako će onda napraviti priključke za silne kuće sa sjeverne strane koje se sada direktno ili uz neke stranputice priključuju na ovu cestu? Čini mi se kao razumno proširiti postojeću cestu sa još dvije trake, ali i riješiti ove priključke, odnosno ostaviti mogućnost ulaska na cestu samo u Boljakovom, Buća Potoku, Pofalićima i Velešićima.
I na stranu Efendić, može se ovaj projekat realizovati na teritoriji drugih opština ako zaista postoji volja, pa nije ni Efendić orlova vijeka. Ako zaista postoji volja, nek počnu s kontra strane, naprave prvu transverzalu makar do Penny, iz tunela započnu GA i naprave taj spoj prve transverzale sa GA, tako da se mora tu isključiti sa prve, pa na GA i u tunel I nek spoje Velešiće i Pofaliće. Tu imaju najčišći mogući prostor i tu veza Pofalići-Velešići svakako vapi za saobraćajnicom. Dakle, posljednji dio na ovom videu. Gradski autoput najvećim dijelom i prolazi kroz Novo Sarajevo i mogu tu rješavati stvari.
Prikljucivanje, ukljucivanje, iskljucivanje na cestu 2x2 trake preko vijadukta, slicno kao na slici.
Last edited by Novi_Nick on 16/06/2021 23:05, edited 1 time in total.
-
- Posts: 3377
- Joined: 23/05/2010 15:16
#12907 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To prvo pretpostavljam da bi bio haos sa imovinskim odnosima, ali jedino ima smisla. To drugo, veze nemamzilog wrote: ↑16/06/2021 03:08Zasto izmedju pruge i Drinske kod FDS-a, kada sa druge strane pruge (iza stare carine i Interspeda) ima vise nego dovoljno mjesta*.mistek wrote: ↑16/06/2021 01:57 Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti
Dalje, kakav je problem cijelom duzinom, ako treba, dici GA iznad pruge?
@Novi_Nick ma nisu problem petlje na tačkama križanja, nego što imaš desetine nekih uličica koje se trenutno spajaju na ovu. Ako napraviš autoput ili brzu cestu, znači da im ne daš takve priključke, ali moraš imati i cestu na koju ćeš ih spojiti i voditi do te petlje. Eh, ja pričam o dosta teškoj situaciji da se to ugura.
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
#12908 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Od Buca Potoka do Pofalica bi ovo mozda bilo i najbolje i najjeftinije rjesenje, 1x2 trake dici iznad pruge, druge 1x2 trake vec postoje (Drinska ulica) samo ih obnoviti i provuci novu infrastrukturu.zilog wrote: ↑16/06/2021 03:08Zasto izmedju pruge i Drinske kod FDS-a, kada sa druge strane pruge (iza stare carine i Interspeda) ima vise nego dovoljno mjesta*.mistek wrote: ↑16/06/2021 01:57 Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti
Dalje, kakav je problem cijelom duzinom, ako treba, dici GA iznad pruge?
Last edited by Novi_Nick on 16/06/2021 11:05, edited 1 time in total.
- Hajvan
- Posts: 9603
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#12909 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Drinska ulica je servisna cesta za sva padinska naselja sjeverno od nje. Ona ostaje. Nije prednet rasprave.
GA je zaseban entitet
S Drinskom, osim jednog ili dva krizanja, nema nikakve veze
GA je zaseban entitet
S Drinskom, osim jednog ili dva krizanja, nema nikakve veze
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
#12910 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Moras dati svima saobracajne prikljucke kao sto imaju i danas, samo sto bi umjesto danasnje 1x2 trake bile 2x2 trake. Kako ce se zvati ta cesta je manje bitno. Bitno je da ima 2x2 trake, prikljucke svim stanovnicima i da rastereti danasnji saobracaj kroz glavnu cestu grada od ulaza do izlaza iz Sarajeva.mistek wrote: ↑16/06/2021 10:52To prvo pretpostavljam da bi bio haos sa imovinskim odnosima, ali jedino ima smisla. To drugo, veze nemamzilog wrote: ↑16/06/2021 03:08Zasto izmedju pruge i Drinske kod FDS-a, kada sa druge strane pruge (iza stare carine i Interspeda) ima vise nego dovoljno mjesta*.mistek wrote: ↑16/06/2021 01:57 Bojim se da je svaki plan ovdje utopijski. Ovo sa videa iznad je idealno, ali to podrazumijeva postojanje gradskog autoputa i ostanak postojeće (na nekim mjestima izmještene) ceste Safeta Zajke/Drinska. Gradski autoput bi se tako i mogao dovesti do petlje Buća Potok, uz rušenje preko 50 objekata. Ali, hajde de, neka bude da je moguće. Nakon toga, jednostavno nema prostora za ugurati ga između pruge i Drinske. Recimo, na ovom klipu prolazi između FDS i pruge, a tu nema ni 5 metara prostora u stvarnosti
Dalje, kakav je problem cijelom duzinom, ako treba, dici GA iznad pruge?
@Novi_Nick ma nisu problem petlje na tačkama križanja, nego što imaš desetine nekih uličica koje se trenutno spajaju na ovu. Ako napraviš autoput ili brzu cestu, znači da im ne daš takve priključke, ali moraš imati i cestu na koju ćeš ih spojiti i voditi do te petlje. Eh, ja pričam o dosta teškoj situaciji da se to ugura.
- drndalo
- Posts: 22740
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#12911 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sto moras dati iste prikljucke svima? I bespravnim? Ako se mora praviti neka spojna cesta za naselje plus, pa to kopcati na GA, sto da ne...
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
-
- Posts: 11599
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#12913 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
#12914 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Da ali grad Sarajevo nema boljih mogucnosti zbog skucenog prostora i mora se ici na razna kompromisna rjesenja kada je u pitanju ova cesta.
-
- Posts: 11599
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#12915 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Zasto bi svaka kuca imala izlaz na brzu cestu, samim tim ne dobijas brzu cestu vec obicnu saobracajnicu.
A svakako vecina je bespravno napravljena tako da i ne trebaju imati izlaz jer ne trebaju biti tu.
- Logovan
- Posts: 94178
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#12916 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa znači ne moraju se svima dati saobraćajni priključci, malo si u kontru sebi otišao. Dobro ti ovaj gore reče, ne dobijaš brzu cestu, nego običnu saobraćajnicu.
- Hajvan
- Posts: 9603
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#12917 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Rasprava je bespredmetna
Drinska ostaje za sadasnje servisne potrebe
GA je zaseban projekat
Rumenige je imao zelju da Drisku pretvori u format 2+2 umjesto gradnje GA
Prosirenje Driske je ideja za pohvalu, no GA je opet tu neupitan i ide trasom, jednim djelom, uporedo s tom Drinskom
Drugim rijecima- GA i Drinska su dva paralelna svijeta
Drinska ostaje za sadasnje servisne potrebe
GA je zaseban projekat
Rumenige je imao zelju da Drisku pretvori u format 2+2 umjesto gradnje GA
Prosirenje Driske je ideja za pohvalu, no GA je opet tu neupitan i ide trasom, jednim djelom, uporedo s tom Drinskom
Drugim rijecima- GA i Drinska su dva paralelna svijeta
-
- Posts: 3377
- Joined: 23/05/2010 15:16
#12918 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa meni takav gradski autoput djeluje kao utopija, nema prostora za njega, prekomplikovano je. S druge strane, proširenje Drinske sa svim silnim priključcima je glupost, ne dobija se gotovo ništa. Ali, kombinacija ove dvije varijante mi se čini kao razumna. Recimo:
1. Kao što sam već naveo, napraviti priključak na tunel, spoj sa prvom transverzalom i gradski autoput (ili saobraćajnicu 2x2) od spoja sa prvom tranverzalom do spoja sa drugom transverzalom. Ovdje nema nikakvih objekata koji zahtijevaju priključke, paralelna saobraćajnica nije potrebna. Ostaje otvoreno pitanje kako riješiti petlju kod FDS i kuda provući cestu uopšte.
2. Na relaciji Pofalići-Buća potok nije moguće širiti Drinsku. S jedne strane je pruga, s druge kuće, velika većina nisu bespravne, a 50-60 bi moralo biti srušeno. Taj dio je kritičan, jer je pruga široka i bez dogovora sa željeznicama da se donji dio koji se i ne koristi proda, nema šanse i za šta.
3. Od Buća Potoka do Boljakovog Potoka postoji nekakva mogućnost za paralelno Drinsku i gradski autoput ili proširiti Drinsku na 2x2, a ostaviti pored toga jednu traku kao izlaz svim priključcima, pa da ih ona vodi do najbliže petlje (odvojena od ovog puta 2x2).
4. Od Boljakova do Briješća je najlakše, samo da Ćesir nije iznad države.
1. Kao što sam već naveo, napraviti priključak na tunel, spoj sa prvom transverzalom i gradski autoput (ili saobraćajnicu 2x2) od spoja sa prvom tranverzalom do spoja sa drugom transverzalom. Ovdje nema nikakvih objekata koji zahtijevaju priključke, paralelna saobraćajnica nije potrebna. Ostaje otvoreno pitanje kako riješiti petlju kod FDS i kuda provući cestu uopšte.
2. Na relaciji Pofalići-Buća potok nije moguće širiti Drinsku. S jedne strane je pruga, s druge kuće, velika većina nisu bespravne, a 50-60 bi moralo biti srušeno. Taj dio je kritičan, jer je pruga široka i bez dogovora sa željeznicama da se donji dio koji se i ne koristi proda, nema šanse i za šta.
3. Od Buća Potoka do Boljakovog Potoka postoji nekakva mogućnost za paralelno Drinsku i gradski autoput ili proširiti Drinsku na 2x2, a ostaviti pored toga jednu traku kao izlaz svim priključcima, pa da ih ona vodi do najbliže petlje (odvojena od ovog puta 2x2).
4. Od Boljakova do Briješća je najlakše, samo da Ćesir nije iznad države.
- Hajvan
- Posts: 9603
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
- Haris.ba
- Posts: 24411
- Joined: 08/09/2005 20:08
#12920 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nemojte se pecati na narativ najboljeg načelnika na svijetu.
Rješavanje lokalnog saobraćaja i sarajevske brze ceste ne smeta jedno drugom.
Načelnik je namjerno, i tu mu svaka čast na retorici, sukobio interese stanovnika okolnih naselja i interes da se brzo uđe i izađe iz centra grada, da se tranzit ubrza.
A u biti stanovnicima okolnih naselja oko brze ceste ista bi riješila mnoge probleme. Imali bi lokalnu cestu sa koje bi bio sklonjen ogroman tranzit.
Da bi se shvatilo kakav profil se cilja pogledajte tzv. Zapadni prilaz gradu. Plus sa rješenim uključenjima i isključenjima. Iz niza razloga je to izostavljeno, pa se sada pomalo rješava. Nema tu potrebe za nekim ogromnim petljama. Dovoljne su uključne i isljučne trake koje onda idu ispod brze ceste.
Rješavanje lokalnog saobraćaja i sarajevske brze ceste ne smeta jedno drugom.
Načelnik je namjerno, i tu mu svaka čast na retorici, sukobio interese stanovnika okolnih naselja i interes da se brzo uđe i izađe iz centra grada, da se tranzit ubrza.
A u biti stanovnicima okolnih naselja oko brze ceste ista bi riješila mnoge probleme. Imali bi lokalnu cestu sa koje bi bio sklonjen ogroman tranzit.
Da bi se shvatilo kakav profil se cilja pogledajte tzv. Zapadni prilaz gradu. Plus sa rješenim uključenjima i isključenjima. Iz niza razloga je to izostavljeno, pa se sada pomalo rješava. Nema tu potrebe za nekim ogromnim petljama. Dovoljne su uključne i isljučne trake koje onda idu ispod brze ceste.
-
- Posts: 3955
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#12921 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ne konta papak da je GA rjesenje recimo za ljude koji iz starog grada ili centra krenu van sarajeva i da se voze tako bez raskrsnica semafora i stajanja jer sad u spici to zna potrajati i preko 40 min sto je katastrofalno za 7-8 km razdaljineBetter Man wrote: ↑15/06/2021 23:58 Efendić je budala i ovo što traži je ludost. Kako on misli riješiti saobraćajni kolaps u gradu ako bi zaobilaznica tj. gradski autoput bio izvan grada, tj. ne bi prolazio kroz grad? Pa gužve bi idalje ostale kad bi bilo po njegovom. Glavni problem što njemu smeta trasa su poslovni objekti na trasi i mogućnost novih na toj trasi i njegovi talovi i zato se grčevito bori protiv prolaska GA kroz grad.
ma ne treba trositi rijeci uopste, lik nista ne konta, ocito da ne ide tako cesto dalje od otoke prema gradu pa je ogranicen na svoju mahalu
- thekupus
- Posts: 6791
- Joined: 25/06/2011 22:38
#12922 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ljudi dragi, konta on to sve, nego on godinama računa na rasprodaju pojasa GA za izgradnju novih odvratnih naselja tipa MiljackaDimu1927 wrote: ↑16/06/2021 15:55ne konta papak da je GA rjesenje recimo za ljude koji iz starog grada ili centra krenu van sarajeva i da se voze tako bez raskrsnica semafora i stajanja jer sad u spici to zna potrajati i preko 40 min sto je katastrofalno za 7-8 km razdaljineBetter Man wrote: ↑15/06/2021 23:58 Efendić je budala i ovo što traži je ludost. Kako on misli riješiti saobraćajni kolaps u gradu ako bi zaobilaznica tj. gradski autoput bio izvan grada, tj. ne bi prolazio kroz grad? Pa gužve bi idalje ostale kad bi bilo po njegovom. Glavni problem što njemu smeta trasa su poslovni objekti na trasi i mogućnost novih na toj trasi i njegovi talovi i zato se grčevito bori protiv prolaska GA kroz grad.
ma ne treba trositi rijeci uopste, lik nista ne konta, ocito da ne ide tako cesto dalje od otoke prema gradu pa je ogranicen na svoju mahalu
- So What!
- Posts: 11148
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#12923 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ljudi iz padinskih naselja, iz kojih i on dolazi, su uglavnom njegovi glasaci i pruga im dodje kao granica koja ih odvaja od ostatka grada.thekupus wrote: ↑16/06/2021 16:00Ljudi dragi, konta on to sve, nego on godinama računa na rasprodaju pojasa GA za izgradnju novih odvratnih naselja tipa MiljackaDimu1927 wrote: ↑16/06/2021 15:55ne konta papak da je GA rjesenje recimo za ljude koji iz starog grada ili centra krenu van sarajeva i da se voze tako bez raskrsnica semafora i stajanja jer sad u spici to zna potrajati i preko 40 min sto je katastrofalno za 7-8 km razdaljineBetter Man wrote: ↑15/06/2021 23:58 Efendić je budala i ovo što traži je ludost. Kako on misli riješiti saobraćajni kolaps u gradu ako bi zaobilaznica tj. gradski autoput bio izvan grada, tj. ne bi prolazio kroz grad? Pa gužve bi idalje ostale kad bi bilo po njegovom. Glavni problem što njemu smeta trasa su poslovni objekti na trasi i mogućnost novih na toj trasi i njegovi talovi i zato se grčevito bori protiv prolaska GA kroz grad.
ma ne treba trositi rijeci uopste, lik nista ne konta, ocito da ne ide tako cesto dalje od otoke prema gradu pa je ogranicen na svoju mahalu
Sema je imao mokre snove da se gradska pruga ukine, na njenom mjestu da se izgrade upravo ta divlja naselja i tako da se grad dovuce do Boljakovog i Brijesca.
-
- Posts: 3377
- Joined: 23/05/2010 15:16
#12924 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Šteta najavio gradnju nove raskrsnice na glavnoj džadi, izdvajanje za Bulevar. Ima li igdje projekat za ovo? Da li raskrsnica ide kod Ine/Gazproma ili niže dole, kod Braće Mujić?
-
- Posts: 6636
- Joined: 17/02/2005 07:57
#12925 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ucrtana je ta raskrsnica još u regulacionom planu iz 2005…to je u suštini ukrštanje Džemala Bijedića sa 13. transferzalom. Nalazit će se na mjestu gdje je sad saobraćajni ulaz u naselje Bulevar