Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
muha_sa wrote: ↑05/02/2023 10:40
Pomagajte tak vam svega dumam 10 minuta i nikako da skontam tOcnu lokaciju a skoro svaki dan idem sa Cvile do Vogošce (Hotonja) Alpašinom pa preko Kobilecje
Kako ne mozes skontat, u donjem lijevom uglu ti je Bunjo i Hyundai, iza njega se eto vidi Skoda salon ili sta je vec. Dron koji je slikao se nalazi nekako iznad Binga i Gasproma ali malo pomjeren prema zgradama, tj. Bingo dodje odmah iza pozicije drona.
Fakat sam dugo gledo i nikako da skontam sad mi je jasno--hvala
Ove su me zgrade bunile--zar se ovoliko izgradilo kad je neka frka (gužva ka kobilecoj) onda na semaforu skrenem desno pa lijevo uz nekakav putic i izadjem drito na kobilecu--al da sam jutros umro ne bih znao da je ovo ovoliko naselje
već su nešto uradili tu iza binga, vidio sam nekidan
Ovo nece biti trasa I transverzale, ovo sto si ti nacrtao ce biti izmjestena Alipasina ulica ali u sadasnjem profilu, 1+1. Prva transverzala pici pravo.
sahbazzz wrote: ↑05/02/2023 12:05
……Da bar krenu malo aktivnije ovu dionicu od Sipa pa do Vogosce i to bi puno znacilo, a ovo dole nadat se da nas Onaj gore pogleda
upravo će to i biti. moj je osjećaj da će se taj dio transverzale tu iza binga spojiti na cestu i da se dio do stanice nikad uraditi neće, tj neće nikad pičit pravo
Last edited by RJ57 on 05/02/2023 12:08, edited 1 time in total.
sahbazzz wrote: ↑05/02/2023 12:05
@EFD22 da, trebalo bi da ide pored zgrada (ima nekoliko rusenja mislim) i onda dalje je prilicno cisto do Penny-ja i cijele one dole zbrke. Rekao bih da niko ne zna kad bi ovaj "donji" dio mogao biti, jednostavno ce se sve na sudu oduzit. Da bar krenu malo aktivnije ovu dionicu od Sipa pa do Vogosce i to bi puno znacilo, a ovo dole nadat se da nas Onaj gore pogleda
Prije 40 i kusur godina se planiro put iznad mljekare i spaja se na ciglanske tunele--postavljeni tad i stubovi koji su i sad onde.
Kako se Peny onde uvalio to znaju ovi koji nas jebu više od 25 godina
već su nešto uradili tu iza binga, vidio sam nekidan
Ovo nece biti trasa I transverzale, ovo sto si ti nacrtao ce biti izmjestena Alipasina ulica ali u sadasnjem profilu, 1+1. Prva transverzala pici pravo.
Tu se ona rusi sve od kamenoresca pa onda oni autoservisi, stare vrbe, trosne kuce pored Bosnalijeka i onda je manje vise cisto do Penija?
_BataZiv_0809 wrote: ↑05/02/2023 12:13
Tu se ona rusi sve od kamenoresca pa onda oni autoservisi, stare vrbe, trosne kuce pored Bosnalijeka i onda je manje vise cisto do Penija?
@_BataZiv_0809 da, mislim da ce se trebati to rusiti, vrtio se i negdje na forumu spisak tih objekata, ako se ne varam ima i jedna zgrada za rusenje (ali ne drzite me za rijec). Iza toga je relativno cisto, sto se i vidi na ovoj mapi koju je neko ranije postavio. Zbog svega toga ja nisam optimista glede ove dionice, tu ce svako traziti da se ugradi dok se nekako zakonski ne uredi da mogu to sve ubrzati. Ne znam, nisam pametan.
Mene interesuje zasto ne urade ovaj dio Alipasine u 2+2 (ili bar 2+1) i da se lijepo spoji sa dijelom na Kosevu.
HelaS wrote: ↑05/02/2023 12:17
Kad iz Sarajeva izađem iz tunela Kobilja Glava, kuda dalje, kojom trasom?
Gdje ću se priključiti na auto-put?
Nema te trase, nije napravljena.
Ako naprave nekad ici ces novom 2x2 trasom do Vogoscanske petlje. Onda biraj prema Tuzli magistralu, ili na autoput.
Za prilaz toj petlji, ili današnjem kružnom toku, i izlaz, trebat će mi ogromno vrijeme. Možda će trebati graditi potpuno novu trasu i novi most preko Bosne
sahbazzz wrote: ↑05/02/2023 12:21
@_BataZiv_0809 da, mislim da ce se trebati to rusiti, vrtio se i negdje na forumu spisak tih objekata, ako se ne varam ima i jedna zgrada za rusenje (ali ne drzite me za rijec). Iza toga je relativno cisto, sto se i vidi na ovoj mapi koju je neko ranije postavio. Zbog svega toga ja nisam optimista glede ove dionice, tu ce svako traziti da se ugradi dok se nekako zakonski ne uredi da mogu to sve ubrzati. Ne znam, nisam pametan.
Mene interesuje zasto ne urade ovaj dio Alipasine u 2+2 (ili bar 2+1) i da se lijepo spoji sa dijelom na Kosevu.
HelaS wrote: ↑05/02/2023 12:21
Za prilaz toj petlji, ili današnjem kružnom toku, i izlaz, trebat će mi ogromno vrijeme. Možda će trebati graditi potpuno novu trasu i novi most preko Bosne
Nije to toliko komplikovano. Ide nova trasa i spaja se direkt na postojecu. Pa zar nisi primjetio da su vec ostavili siroko kruzni na Vogoscanskoj petlji da idu dodatne 2 trake? "Stara" magistrala postaje lokalna cesta.
A, most preko Bosne je nevezan za ovaj projekat. To mozda naprave radi opterecenosti i vaznosti te lokacije. Jer ostavili su mjesta na kruznom toku i za dodatni most uz postojeci da se skopca.
neki wrote: ↑05/02/2023 12:27
Naravno da nije, niti je preostala ijedna kuća za rušenje na trasi tunela Kobilja glava i prilaznih puteva..
Laprdaš RJ..
nije više ništa preostalo za rušenje samo ako se neće ništa praviti
ili ako budu zaobilazili ko oko binga
reci nam još da će biti gotovo dogodine a Vc do 2028
ti haman misliš da se sve kuće iznad cijevi tunela moraju rušiti
Sve što se trebalo srušiti na prilazu i na portalima tunela je srušeno, s obje strane.