Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Svakodnevna dešavanja u Goraždu, Višegradu, Foči, Vlasenici, Han-Pijesku i ostalim mjestima regije.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#51 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Novi_Nick »

Vučić: Ne grade se autoputevi da bi njima išli tenkovi, nego da spajaju ljude

Objavljeno: 11. 09. 2016 - 12:35 Novosti AAATimesArial

Brojni zvaničnici iz RS 1/4

Intoniranjem himni RS i Srbije počela je ceremonija otvaranje novoizgrađene dionice autoputa "9. januar od Prnjavora prema Doboju.


Image


Na otvaranju prisustvuju predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik, predsjednik Narodne skupštine Srpske Nedeljko Čubrilović, premijer RS-a Željka Cvijanović, ministar industrije, energetike i rudarstva RS Petar Đokić, ministar za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju Srebrenka Golić, ali i premijer Srbije Aleksandar Vučić.


Temelji za razvoj

- Ova dionica dio je mreže autoputeva RS. Naslijedili smo svojevremeno veoma lošu saobraćajnu infrastrukturu, a sada imamo moderne autoputeve. RS sada ima neophodan temelj za razvoj trgovine i turizma. Odgovorno gradimo RS. Sa ponosom ovaj autoput nosi ime prema jednom od najvažnijih datuma u istoriji RS. Mrežom autoputeva učvrstit ćemo veze RS i Srbije, ali i Banje Luke i Sarajeva. Građani oba entiteta će imati obostranu korist izgradnjom ovih saobraćajnica, kazao je Čubrilović na ceremoniji.

Nakon njega prisutnima se obratio Vučić koji je rekao da su već nekoliko imali dogovore da otvare ovaj autoput. Kako je naveo, mnogi su mislili da je 36 kilometara malo i da premijer Srbije ne treba tu da govori.

- Oni koji su pravili 36 kilometara znaju koliko je to mnogo. Ovih 36 kilometara znači i nove investicije i više posla za ljude u RS i moći će da obezbijede poslove na svojim ognjištima. Vidio sam koliko nama Srbima novca stiže od naših porodica koje žive u inostranstbu. Došao sam i zato što izgradnja autoputa znači da znaš gdje ideš i da znaš cilj. Ali, sve to govori da želimo da gradimo, a ne da rušimo. Ono što govorim nije uvijek popularno, ali želim da kažem da su nemir i stabilnost poterebniji nego ikada. Autoputevi se ne grade da se njime kreću tenkovi nego ljudi. On treba da spoji sve - kazao je Vučić.

On je dodao da je dobro što će RS ovim putem preko Doboja biti bolje spojena sa Sarajevom.

- Nikada više ne treba da prebrojavamo mrtve. Moramo dobro da znamo šta nam je cilj. Nikada nećete čuti riječi pokusaja pritiska među Srbima. Ali, tenzije morate spustiti i moje je da vam to kažem. Najbrže ćemo napredivati u miru. To je najbolje moguće rješenje. I zato vas molim da uradite sve što možete. Nama Srbima je mudrosti nedostajalo, ali hrabrosti nikada. Treba nam više mudrosti. Samo tako možemo da živimo u miru sa našim komšijama Hrvatima i Bošnjacima. Hoćemo da brojimo fabrike i kilometre, a ne mrtve. Tih 36 kilometara jesu put u budućnost.- kazao je Vučić.

Obećao je da će dati sve od sebe da RS poveže sa Srbijom jer zna, kako je rekao, koliko RS voli Srbiju.

- Poštujemo naše prijatelje iz BiH, ali nikada nejmojte da posumnjate u našu ljubav prema RS i prema narodu koji u njoj živi. - rekao je premijer Srbije.

Dodik je rekao da je autoput nada, čekanje, sposobnost te da je ponosan na sve koji su radili.

Radna pobjeda

- Čestitam narodu RS na ovoj velikoj radnoj pobjedi. Nismo stali, a od sada ćemo se brže kretati. Želimo da integrišemo ove krajeve. Naš cilj je da izgadimo autoput za sve, bez obzira na razlike. Naša želja je da povežemo RS sa Srbijom. Projektovat ćemo i dodirne tačke kod Višegrada i Užica. Srbija je naša značajna pomoć. Srbija želi povezati čitav region. Moramo da se borimo da naša komunikacija ide ka dobru. I mi smo usmjereni u čuvanje mira. Ne mislimo o tenkovima. RS želi da bude dio mirnih rješenja. Autoput za nas predstavlja dokaz naše sposobnosti i našeg trajanja. Naša namjera je da nastavimo da gradimo autoputeve - kazao je Dodik.

Izgradnja 36 kilometara autoputa je trajala četiri godine, a finansirana je kreditnim sredstvima Evropske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 185 miliona eura.

Izvođač radova je konzorcijumom firmi "Integral inženjering" Laktaši i "Granit" Skoplje.

Cijela trasa Banja Luka-Doboj trebala bi biti završena do 2018. godine.

Vučić, Cvijanović i Dodik na otvaranju autoputa

Također, stiglo je i stotinjak bajkera čiji defile prema Doboju će početi nakon što Dodik i Vučić otvore autoput.

Autor: G. DAKIĆ
- See more at: http://www.avaz.ba/clanak/254175/vucic- ... hLkOy.dpuf

------------------------------------------------------------------------------------

Pravi cilj Srbije i r.Srpske je da izgradnjom autoputa potezima: granica HR/BH Laktasi, Banja Luka, Doboj, koridor rs kod Brckog, Bijeljina, (jedan krak za Srbiju/Beograd) drugi krak Bijeljina preko istocne strane rs za Visegrad, granica sa Srbijom, Uzice i povezivanje sa autoputevima za CG, Kosovo, Makedoniju.

Image

Vucic u r.Srpskoj na otvaranju autoputa Banja Luka - Doboj: "Bitno je što će vas ova cesta povezati sa Sarajevom jer to znači posao"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jedno kaze i kazu, drugo planiraju i rade. Jer pravi cilj Srbije i r.Srpske je da izgradnjom autoputa potezima: granica HR/BH Laktasi, Banja Luka, Doboj, koridor rs kod Brckog, Bijeljina, (jedan krak za Srbiju/Beograd) drugi krak Bijeljina preko istocne strane rs za Visegrad, granica sa Srbijom, Uzice i povezivanje sa autoputevima za CG, Kosovo, Makedoniju, Ovaj plan Srbije i r.Srpske je da u startu sabotiraju buduci autoput federacije BH (Bosnjake i Hrvate) da ne izgrade buduci autoput zapad - istok od Zagreba preko Bihaca, Sarajeva, Gorazda, CG, Kosova do Makedonije, te da preusmjere sav saobracaj uz veliku ekonomsku zaradu preko r. Srpske i Srbije.

Drugi paralelni plan Srbije i r. Srpske je da sabotiraju autoput 5C kroz BiH sjever -jug izgradnjom autoputa kroz re.Srpsku od: granica HR/BH preko Banja Luka, Mrkonjic grad, granica entiteta r.Srpska/entitet FBiH sa izlaskom preko HR u grad Split.

Ovi planovi su dobri samo za entitet r.Srpska, Srbiju, Hrvatsku i hrvate u FBiH a skroz losi i za sabotiranje naroda Bosnjaka/Bosanaca i njihovih dijelova autoputeva 5C i buduceg autoputa zapad -istok. Ovo je klasicno sabotiranje Bosnjaka/Bosanaca i drzave BiH iz strateskih, politickih, ekonomskih i teritorijalnih pretenzija Srbije i r.Srpske i otudjivanje Bosnjacko/Bosanskih ekonomskih interesa u BiH.
Last edited by Novi_Nick on 24/01/2019 03:28, edited 1 time in total.
User avatar
Murat Sabanovic
Posts: 5527
Joined: 18/01/2005 20:55

#52 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Murat Sabanovic »

ja eto srpska sabotaza... a bosnje sto 60 km autoputa prave 20 godina nije sabotaza...
User avatar
Dope_Man
Posts: 7754
Joined: 03/06/2016 16:31

#53 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Dope_Man »

Sve da to gore i jeste cista sabotaza, kao sto rece komentar prije mene, nije sabotaza Srbije i RS-a to sto vlasti u FBiH nisu do sad napravile bise autoputa, ili bar brzih cesta, kroz FBiH. MOGAO se do sad napraviti autoput od Sarajeva do Mostara, pa povezati prema HR u Medjugorju, a prema Jajcu bar brza cesta, i isto dalje do Bihaća.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#54 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Novi_Nick »

Image

BIH

Šarović i Ljajić u Istanbulu razgovarali o mogućnosti gradnje autoputa Sarajevo - Beograd


Klix.ba prije 4h 21 min

U Istanbulu je održan četvrti sastanak Trilateralnog trgovinskog komiteta između Bosne i Hercegovine, Srbije i Turske na kojem je bilo riječi o unapređenju ekonomske saradnje tri države.
Šarović i Ljajić u Istanbulu razgovarali o mogućnosti gradnje autoputa Sarajevo - Beograd
Našu zemlju je predstavljao ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Mirko Šarović, u ime Srbije Istanbul je posjetio ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić dok je domaćin sastanka bio turski ministar ekonomije Nihat Zeybekci.

Image

"Mislim da će ovo biti značajan poticaj našoj ukupnoj saradnji. Naši susreti u kontinuitetu doprinose dobrim odnosima naše tri zemlje i daju pozitivan signal našim privrednicima. Kada je u pitanju naša saradnja, moram da kažem da je najbolji trgovinski dio odnosno razmjena roba između Bosne i Hercegovine i Turske. Kontinuitet rasta je prisutan iz godine u godinu, prošle godine je iznosio 600 miliona dolara, a za 2-3 godine vjerujemo da će on iznositi milijardu dolara", rekao je Šarović.

Image


On je dodao da su se njih trojica dogovorili da se osvajaju i druga polja gdje su uočene mogućnosti za povećanje saradnje. Šarović je izrazio zahvalnost ministra Zeybekciju koji se potrudio kako bi došlo do ovo sastanka.

Šarović i Ljajić su uz podršku turskog predstavnika dogovorili unapređenje saradnje BiH i Srbije, a kroz velike projekte kao što je izgradnja autoceste Sarajevo – Beograd.

"Ministar Zeybekci je obećao da je spreman podržati realizaciju jednog velikog infrastrukturnog projekta – pričali smo o autoputu Beograd - Sarajevo. Već radimo prve korake koji bi mogli da nagovijeste realizaciju jednog takvog epohalnog projekta. Razgovarali smo o proširenju sporazuma o slobodnoj trgovini, odnosno obimu roba koje bi se našle na bescarinskom režimu", rekao je Ljajić.

http://www.klix.ba/vijesti/bih/sarovic- ... /161026107

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gledaj ti sada ovo i kako nije sabotaza. Umjesto da BiH trazi kredit od Turske prvo za izgradnju autoputa Zagreb - Bihac - Zenica - Sarajevo - Gorazde i onda spoj na autoputeve Srbije koji je vazniji i ekonomski mnogo rentabilniji za razvoj BiH oni traze kredit za izgradnju autoputa Sarajevo - Beograd koji je mnogo nerentabilniji za BiH i razvoj BH regija/entiteta???
Last edited by Novi_Nick on 11/06/2023 00:47, edited 1 time in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#55 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Bumerang »

BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekologija

http://forum.klix.ba/bih-entitet-federa ... 54798.html


Image
Last edited by Bumerang on 11/06/2023 00:41, edited 2 times in total.
User avatar
Helikopter
Posts: 1516
Joined: 07/07/2003 00:00

#56 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Helikopter »

Image
Helikopter wrote:
Liberalism wrote:Na zalost do 2020. godine nista od toga, jer je zvanicnom Sarajevu nakon koridora Vc prioritet podrska Hrvatskoj kako bi se njen autoput Zagreb - Split spojio sa Dubrovnikom i Crnom Gorom.

Zalosno ali je to tako. Bitnija im je Hrvatska i od zapadne i od istocne Bosne.
Ne razumijem o cemu pises, ciji su to zvanicnici i predstavnici, Bosnjaka, Srba ili Hrvata u Bosni i Hercegovini, ako tako razmisljaju, planiraju i rade zvanicnici koji predstavljaju Bosnjacke interese onda oni ni ne rade za osnovne interese naroda Bosnjaka i Bosanaca nego za interese Srba, Hrvata i sebe licno i onda to treba odmah mjenjati. Koliko je meni poznato Srbi i Hrvati iz Bosne i Hercegovine imaju svoje zvanicnike ili politicke predstavnike jos od prije rata, u toku rata i nakon rata. Znaci sada trebaju i Bosnjacki zvanicnici da rade zajedno sa srsko-hrvatskim zvanicnicima protiv interesa Bosnjaka i Bosanaca na svim mogucim planovima? @ Liberalism, jesam li te dobro ili pogresno shvatio ili?
User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#57 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Bumerang »

Sandžak i Bosansko Podrinje saglasni – Autoput Sarajevo-Goražde-Novi Pazar

14. Novembar 2017

Image

Trasa autoputa Sarajevo – Beograd mora uključiti Goražde, Višegrad i Sandžak, zaključeno je na sastanku predstavnika vlasti iz jugoistočne Bosne i dijelova Srbije i Crne Gore, čiji su domaćini bili premijer BPK Emir Oković i gradonačelnik Goražda Muhamed Ramović.

Na sastanku je iskazan zajednički interes gradova iz tri države, te su iznijeti brojni argumenti u prilog potrebi da se dugogodišnja nepravda prema nerazvijenim područjima konačno treba ispraviti. Jedan od kriterija, prema riječima premijera BPK Emira Okovića, je poštivanje odluke o uspostavljanju mreže evropskih koridora.

Narodni poslanik u Skupštini Republike Srbije Muamer Zukorlić izrazio je zadovoljstvo zbog učešća na skupu koji je okupio predstavnike Podrinja, Zlatiborskog okruga i Sandžaka, te dijela Crne Gore.

– Postigli smo konsenzus oko nužnosti da autoputno povezivanje Beograda i Sarajeva prođe ovim prostorom, najpovoljnijom linijom prema koridoru 11, čime se uvažavaju ekonomski i svi drugi momenti koji bi opravdali mogućnost i potrebu izgradnje ovog autoputa. Time bi se u značajnoj mjeri ukinula historijska nepravda zapostavljanja ovih prostora, prije svega kroz saobraćaj, još ukidanjem pruge koja je povezivala ova prostor – naglasio je Zukorlić.



– Ne mogu da shvatim da politički faktori u BiH nemaju u vidu taj južni, jugoistočni saobraćajni potencijal. Ukoliko se izgradi autoput od Sarajeva do Novog Pazara, ma kuda on prošao, imate još nepunih 30 kilometara da se spojite sa autoputem koji je već došao do Kosovske Mitrovice. To bi značilo otvaranje BiH za nekoliko miliona putnika i ne znam koliko tona roba sa Kosova, iz Albanije, Makedonije i dalje – kazao je poslanik u Skupštini Srbije, Muamer Zukorlić.

On je dodao da političari u Sarajevu, preferiranjem trase preko Bijeljine i Tuzle, ignoriraju činjenicu da je projektirani koridor 5C veza sjeverozapadne Bosne sa Sarajevom i Beogradom – Tako bismo imali paradoks da na nekih 50-tak kilometara imamo dva autoputa, a cjelokupnu istočnu Bosnu, istočnu Hercegovinu, Podrinje, Sandžak i Zlatiborski okrug zapostavljamo. To je nedostatak državne strategije, državotvorne politike i ignorisanje Bošnjaka u Sandžaku koji predstavljaju važan dio bošnjačkog nacionalnog korpusa – poručio je Zukorlić.

Trasa Sarajevo – Goražde – Višegrad – Kotroman – koridor 11 u Srbiji je najpovoljnija trasa koja bi omogućila razvoj ovih područja, te jednaku udaljenost Sarajeva od Beograda i od luke Bar, kazao je predsjednik BNV Sandžaka, Sulejman Ugljanin.

– Za nas je ključni argument potpuna opredijeljenost kako Vlade Srbije tako i predsjednika Aleksandra Vučića, da će Srbija graditi autoput koji će spajati koridor 11, od Požege do Kotromana kod Višegrada, u dužini od oko 60 kilometara. To automatski podrazumijeva da mi sa naše strane imamo posvećenost da gradimo vezu ovom našom trasom koja je u zajedničkom interesu – kazao je Nemanja Nešić, zamjenik gradonačelnika Užica.

Poslanik u Domu naroda PFBiH, Sanel Mušović, očekuje da se o predloženim trasama uskoro izjasni i struka, navodeći kako će autoput od Soluna, preko Prištine, Novog Pazara, Višegrada, Goražda do Sarajeva biti prometniji od koridora 5C. Poslanik u Skupštini RS, Zdravko Krsmanović upozorio je da „semberski lobi“, odlukom o određivanju kriterija za odabir trase puta, koja je trenutno na dnevnom redu Parlamentarne skupštine BiH, pokušava autoput „na mala vrata“ projektirati preko Tuzle i Bijeljine.

Sastanku u Goraždu, iako pozvani, nisu prisustvovali predstavnici Vlade FBiH, državnih institucija i jednog broja općina.

izvor: Avaz

http://sandzakpress.net/sandzak-i-bosan ... novi-pazar


Image
Last edited by Bumerang on 11/06/2023 00:44, edited 2 times in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#58 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Bumerang »

Image

Central Intellegence Agency
THE WORLD FACTBOOK (Kompletne informacije Bosnia & Herzegovina)
https://www.cia.gov/library/publication ... os/bk.html


Gorazde Bosna i Hercegovina
Image

Road from Sarajevo to Gorazde to be 40 kilometer shorter?

NOVEMBER 25, 2017 9:30 AM

Image

New road section in the length of 13.7 kilometers along the route Gorazde-Hranjen-Hrenovica will be constructed as part of the road connection between Gorazde and Sarajevo, and it will cut the road length from Gorazde to Sarajevo by 40 kilometers.

As an explanation for this project was noted that the road connection between Sarajevo and Gorazde is one of the most important projects in this part of our country.

“This project is very important because this road would affect the overall development and support to economic activities in Bosnian Podrinje Canton, the support to sustainable return, as well as the improvement of rural areas,” as said in a decision of the Government of FBiH.

The route of this road is planned by the spatial plan of BPC and it includes the construction of a new section of the road in the total length of 13.7 kilometers (Gorazde-Hranjen-Hrenovica) and it continues to the existing highway M5. This project also implies a shortening of the current route to Gorazde for around 40 kilometers, and it will avoid mountain passes as well.

This project is also part of the already adopted strategies, and it is also included on the list of 100 strategic projects of the FBiH.

We will see whether the construction of this road will have an impact of the final decision of FBiH on the election of the route of fast-road Sarajevo-Belgrade, because route over Tuzla and Bijeljina is more likely in that case.

(Source: S. H./Klix.ba)

http://www.sarajevotimes.com/road-saraj ... r-shorter/

http://www.jpautoceste.ba


Image
Last edited by Bumerang on 11/06/2023 00:42, edited 4 times in total.
User avatar
BarbaDue
Posts: 63329
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#59 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by BarbaDue »

Ovo je bajato, daj ti nama novijih informacija vezanih za BC Sarajevo-Goražde!
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#60 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Novi_Nick »

Zasto Sarajevo i Gorazde ne kupe zajedno recimo 2 kompleta ovakvih vozova, za relaciju T/R Sarajevo > Gorazde. A zatim broj vagona prilagodjavati svaki put kolicini prodatih karata?

Image
User avatar
BarbaDue
Posts: 63329
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#61 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by BarbaDue »

Novi_Nick wrote:Zasto Sarajevo i Gorazde ne kupe zajedno recimo 2 kompleta ovakvih vozova, za relaciju T/R Sarajevo > Gorazde. A zatim broj vagona prilagodjavati svaki put kolicini prodatih karata?

Image
Mani se Talgo vozova. Da nam je bar ovu brzu cestu dočekati.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#63 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Novi_Nick »

Odlicno, ali sada mi nije jasno, odnosno svrha i sta ce biti sa ovako skupom investicijom Brza Ceste, ako ce se graditi taj Autoput iz Srbije (Beograd) za Sarajevo? Zar onda nije pametnije i puno jeftinje, da se jedan dio tog novca investira u novu elektrificiranu prugu i moderne vozove na relaciji Sarajevo Gorazde?
Image
User avatar
parappa
Posts: 3283
Joined: 02/09/2014 21:43
Grijem se na: struju
Vozim: Lotus Esprit TurboSE

#64 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by parappa »

User avatar
sehohari
Posts: 7962
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#65 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by sehohari »

Novi_Nick wrote:
Odlicno, ali sada mi nije jasno, odnosno svrha i sta ce biti sa ovako skupom investicijom Brza Ceste, ako ce se graditi taj Autoput iz Srbije (Beograd) za Sarajevo? Zar onda nije pametnije i puno jeftinje, da se jedan dio tog novca investira u novu elektrificiranu prugu i moderne vozove na relaciji Sarajevo Gorazde?
Image
Izgradnja pruge prema Goraždu je za mene još manje ispljativo nego gradnja brze ceste. Izgradnja pruge bi puno više koštala i bila manje isplativa, jer je gradnja pruga prema mjestu sa svega 30.000 stanovnika suludo, dok bi gradnja ceste dosta skratila put prema ostalim gradovima Podrinja (Foča, Višegrad i tkd.) i Sandžaku.
Last edited by sehohari on 15/02/2019 22:17, edited 2 times in total.
User avatar
sehohari
Posts: 7962
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#66 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by sehohari »

sehohari wrote:
Novi_Nick wrote:
Odlicno, ali sada mi nije jasno, odnosno svrha i sta ce biti sa ovako skupom investicijom Brza Ceste, ako ce se graditi taj Autoput iz Srbije (Beograd) za Sarajevo? Zar onda nije pametnije i puno jeftinje, da se jedan dio tog novca investira u novu elektrificiranu prugu i moderne vozove na relaciji Sarajevo Gorazde?
Image
Izgradnja pruge prema Goraždu je za mene još manje ispljativo nego gradnja brze ceste, jer bi izgradnja pruge puno više koštala i bila manje isplativa. Izgradnja pruga prema mjestu sa svega 30.000 stanovnika je suludo, dok bi gradnja ceste dosta skratila put prema ostalim gradovima Podrinja (Foča, Višegrad i tkd.) i Sandžaku.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#67 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Novi_Nick »

Naravno, zato i jesmo ovdje da diskutujemo i vidimo sve pozitivne i negativne alternative gradzenja, brze ceste ili zeljeznickog saobracaja kroz entitet FBiH Sarajevo Gorazde. Jako je bitno za Bosnjakebosance razvijati grad Gorazde i entitetski federalni dio. Valjda ne mislis da Gorazde u buducnosti treba da ostane na 30 000 stanovnika, ili da se smanji. Ja sam za to da se Gorazde poveca, i da se tu naseli Bosnjaka najmanje 60 do 100 000 stanovnika, kao i taj federalni dio entiteta izmedju Gorazda i Sarajeva. Jer jako Gorazde je i garant jakog Sarajeva i obratno, kao i entiteta FBiH kao i opcenito drzave Bosne i Hercegovine.


Image
Last edited by Novi_Nick on 11/06/2023 00:48, edited 1 time in total.
User avatar
Hajvan
Posts: 9602
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#68 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Hajvan »

Novi_Nick wrote:Naravno, zato i jesmo ovdje da diskutujemo i vidimo sve pozitivne i negativne alternative gradzenja, brze ceste ili zeljeznickog saobracaja kroz entitet FBiH Sarajevo Gorazde. Jako je bitno za Bosnjakebosance razvijati grad Gorazde i entitetski federalni dio. Valjda ne mislis da Gorazde u buducnosti treba da ostane na 30 000 stanovnika, ili da se smanji. Ja sam za to da se Gorazde poveca, i da se tu naseli Bosnjaka najmanje 60 do 100 000 stanovnika, kao i taj federalni dio entiteta izmedju Gorazda i Sarajeva. Jer jako Gorazde je i garant jakog Sarajeva i obratno, kao i entiteta FBiH kao i opcenito drzave Bosne i Hercegovine.

:thumbup:
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#69 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Novi_Nick »

Image

DIO BRZE CESTE

Zvaničan početak radova na tunelu Hranjen između Sarajeva i Goražda je 4. marta

FENA prije 7h 40m

Početak radova na tunelu Hranjen kao dijelu buduće dionice brze ceste Goražde Sarajevo formalno će biti ozvaničen 4. marta u okviru programa obilježavanja Dana nezavisnosti BiH, povrđeno je na današnjem sastanku organizacionog odbora za obilježavanje ovog datuma u BPK Goražde.

Na sastanku je utvrđen konačan višednevni program kojim će jedan od najznačajnijih datuma biti obilježen u ovom dijelu BiH.

"Formalno ozvaničenje početka radova na tunelu Hranjen održat će se u ponedjeljak 4. marta. To je jedna koordinirana aktivnost s JP Autoceste koje je i investitor u okviru ovog projekta", kazao je predsjednik organizacionog odbora, premijer BPK Goražde Emir Oković.

Po njegovim riječima, programskim sadržajima koji će se odvijati u sve tri lokalne zajednice BPK, uz građane i predstavnike javnog života kantona, prisustvovat će i istaknuti gosti.

"Tradicionalno će biti održana svečana akademija na kojoj će o značaju ovog datuma govoriti Miro Lazović. Ono što je uvijek prepoznatljivo tokom ovih obilježavanja jeste i školski aktivizam, odnosno prigodno obilježavanje unutar sistema obrazovanja", kazao je premijer Oković.

Uz učenje dove šehidima te polaganja cvijeća na spomen obilježja, predviđene su i posjete bolesnim pripadnicima boračke populacije.

Pored sportskih događaja, u dijelu kulturnog programa u Centru za kulturu Goražde, 4. marta bit će izvedene dvije pozorišne predstave, za djecu „Bajka o izgubljenom vremenu“ Lutkarskog pozorišta iz Mostara i za odrasle predstava "Fistik" Narodnog pozorišta iz Sarajeva.

https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /190221123

Last edited by Novi_Nick on 11/06/2023 00:48, edited 1 time in total.
User avatar
BarbaDue
Posts: 63329
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#70 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by BarbaDue »

Jedne godine smo imali polaganje kamena temeljca i obilježavanje početka radova na brzoj cesti Sa-Go. Tada je premijer bio Bičakčić. Nadam se da ovaj put neće biti šuplja priča i zavaravanje naroda.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#71 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Novi_Nick »

Image


Objavljen Javni oglas radi sporazumnog pribavljanja nekretnina za izgradnju brze ceste Sarajevo – Goražde
POSTED BY AUTOCESTE FBIH ON FEBRUAR 14, 2019

JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar pristupa realizaciji projekta izgradnje dionice brze ceste Sarajevo – Goražde, u koju svrhu će se provesti postupak eksproprijacije nekretnina potrebnih za izgradnju uz isplatu odgovarajućih naknada u skladu sa Zakonom o eksproprijaciji FBiH („Sl. Novine F BiH“ broj 70/07 i 36/10, 25/12 i 34/16).

Pozivaju se svi vlasnici nekretnina koji se nalaze na području:

Općina Prača – k.o. Mesići
Općina Prača – k.o. Turkovići
radi pokušaja sporazumnog rješavanja stjecanja prava vlasništva nad određenim nekretninama koje će se eksproprisati u svrhu izgradnje dionice brze ceste Sarajevo – Goražde.

Cijeli oglas možete pročitati OVDJE. http://www.jpautoceste.ba/objavljen-jav ... o-gorazde/
Last edited by Novi_Nick on 11/06/2023 00:49, edited 1 time in total.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#72 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Novi_Nick »

NOVOSTI

„OFID Quarterly“ objavio članak o brzoj cesti Hrenovica – Goražde i tunelu Hranjen

POSTED BY AUTOCESTE FBIH ON FEBRUAR 6, 2019

Image

U januarskom broju OFID Quarterly, vodećoj publikaciji Fonda objavljen je članak o budućoj brzoj cesti koja će povezati Sarajevo i Goražde te najznačajnijem objektu na trasi – tunelu Hranjen, najdužim cestovnim tunelom u BiH. Kako je navedeno u članku, ovaj projekat je važan korak ka modernizaciji transportne infrastrukture naše zemlje. Projekat će takođe pomoći u poboljšanju veza širom Evrope, jer će povezati grad Goražde s pravcem 3 Trans-europske cestovne mreže i autocestom na Koridoru Vc.

Članak u cijelosti pročitajte na linku u nastavku.

http://www.jpautoceste.ba/ofid-quarterl ... u-hranjen/

Image
Last edited by Novi_Nick on 11/06/2023 00:50, edited 1 time in total.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7754
Joined: 03/06/2016 16:31

#73 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Dope_Man »

Da li neko zna rade li oni stvarno sta gore sad kad su ekipe novinara sa foroaparatima otisle sa gradilista?

Inace, jako mi smeta u cijeloj prici konstantno koristenje termina "brza cesta" kad se radi o obicnoj magistrali sto je i sa rendera vidljivo. A naravno suplja se nastavlja sa vremenom od 45 minuta za relaciju Sa-Gz koje je nemoguce jer se samo do planiranog tunela treba voziti 40tak minuta iz Sarajeva.
User avatar
Helikopter
Posts: 1516
Joined: 07/07/2003 00:00

#74 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Helikopter »

Dope_Man wrote:Da li neko zna rade li oni stvarno sta gore sad kad su ekipe novinara sa foroaparatima otisle sa gradilista?

Inace, jako mi smeta u cijeloj prici konstantno koristenje termina "brza cesta" kad se radi o obicnoj magistrali sto je i sa rendera vidljivo. A naravno suplja se nastavlja sa vremenom od 45 minuta za relaciju Sa-Gz koje je nemoguce jer se samo do planiranog tunela treba voziti 40tak minuta iz Sarajeva.
Mozda je najbolje da kontaktiras te novinare koji su bili na terenu i da ih pitas da li oni kontinuirano prate gradilista i izvjestavaju javnost, ili su to uradili samo jedanput iz politickih razloga, da ucine uslugu nekoj politickoj stranci u aktuelnom momentu pred izbore.

Kao i da pitas te iste novinare gdje je nestala brza cesta a uvaljena magistrala? Meni tu licno smrdi na dogovor izmedju entiteta FBiH i RS da jedni drugima ucine neke usluge, a to je da se pusti entitetu RS da autoput ide cijelom linijom RS-a, koji ce konkurisati ovu tkz Brzu Cestu i gdje ce entitet RS zaradjivati od putarine gradjana Gorazda i okoline, koji gravitiraju u entitetu FBiH, a da im entitet FBiH odnosno poreski obveznici FBiH unidju u garanciju cijelog kredita, koji treba da dadne Turska Srbiji, entitetu RS i entitetu FBiH. Mislim da su bosnjacki i hrvatski politicari iz entiteta FBiH namjerno ili ne namjerno ucinili kardinalnu gresku, specijalno po Bosnjake sto nisu zahtjevali da krak autoputa iz entiteta RS ide na Gorazde, i odatle da direktno ide preko teritorije entiteta FBiH sve do Sarajeva. A usput bi se iskoristio isti kredit umjesto duplog i nepotrebnog finansiranja tkz Brze Ceste.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7754
Joined: 03/06/2016 16:31

#75 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde

Post by Dope_Man »

Helikopter wrote:, a to je da se pusti entitetu RS da autoput ide cijelom linijom RS-a, koji ce konkurisati ovu tkz Brzu Cestu i gdje ce entitet RS zaradjivati od putarine gradjana Gorazda i okoline
Sa ovim vjerovatno mislis na onau ''juznu trasu'' autoputa Sarajevo - Beograd.

Ja sam siguran da se ta nikada nece graditi. Dodik je zelio autoput Banja Luka - Beograd, to je jedino sto njega zanima, i jedino sto je voljan raditi. Zato je i ''sjeverna trasa'' bukvalno put Banja Luka - Beograd kako ga je Dodik vec i ranije zamislio, gdje se Sarajevo prikljucuje preko Tuzle i Brckog, sto veze nema sa idealnom putanjom Sa-Bg. Dodo ih jeste zahebao jer ce ovom igrom dobiti pare za svoj AP.

A sto se ovog juznije tice, nece to Dodik/RS nikad ni poceti graditi jer ih nista osim sjevernog regiona i ne zanima. Tako da mislim da tu nemas nikakvog razloga za brigu, niko se nece vozati nepostojecim autoputem. A i kada bi bio AP, rijetki bi isli placati AP kada je ova trasa kraca, mada losija cesta (jer se od Sarajevo do Prace nece nista sredjivati).
Post Reply