Jarane Sarajevo kad se napravi i bude ko Berlin onda cemo ostale gradove@mba wrote:pratim ovu temu vecodavno u nadi da se nekad i KRAJINA spomene i autoput!
ali nista od toga kako stvari stoje!
sve sto se pravi sarajevo i oko sarajeva. ostalo nist!
Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
- navedeni
- Posts: 1076
- Joined: 24/12/2013 02:10
#26 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
- Novi_Nick
- Posts: 2897
- Joined: 24/08/2003 00:00
#27 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Bosna i Hercegovina
Gorazde (Entitet Federacija Bosne i Hercegovine)
Zbog razvoja u prvom redu Bosnjaka/Bosniaka na ovom dijelu teritorije (a sa Bosnjacima naravno i drugih naroda), turizma i privrede na prostoru teritorije Federacije BiH izmedju Gorazda i Sarajeva trebalo bi izgraditi autoput umjesto brze ceste. Zasto autoput umjesto brze ceste? zato sto na brzoj cesti nema stajanja i odvajanja sa nje na razne buduce turisticke i privredne lokalitete na potezu izmedju Sarajeva i Gorazda sa obadvije strane ceste. Da se moze sa autoputa recimo svakih par kilometa duzinom tog dijela autoputa sa obadvije strane odvajati/skretati/iskopcavati/ukopcavati za razne turisticke lokalitete (razni zasticeni prirodni parkovi sa svim turistickim sadrzajima) koji bi se izgradili i nalazali samo nekoliko kilometara od autoputa.
Gorazde (Entitet Federacija Bosne i Hercegovine)
Zbog razvoja u prvom redu Bosnjaka/Bosniaka na ovom dijelu teritorije (a sa Bosnjacima naravno i drugih naroda), turizma i privrede na prostoru teritorije Federacije BiH izmedju Gorazda i Sarajeva trebalo bi izgraditi autoput umjesto brze ceste. Zasto autoput umjesto brze ceste? zato sto na brzoj cesti nema stajanja i odvajanja sa nje na razne buduce turisticke i privredne lokalitete na potezu izmedju Sarajeva i Gorazda sa obadvije strane ceste. Da se moze sa autoputa recimo svakih par kilometa duzinom tog dijela autoputa sa obadvije strane odvajati/skretati/iskopcavati/ukopcavati za razne turisticke lokalitete (razni zasticeni prirodni parkovi sa svim turistickim sadrzajima) koji bi se izgradili i nalazali samo nekoliko kilometara od autoputa.
Last edited by Novi_Nick on 24/01/2019 03:30, edited 2 times in total.
- Novi_Nick
- Posts: 2897
- Joined: 24/08/2003 00:00
#28 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Pametno pitanje, mislim da bi se trebale sve Bosnjacke strane zajednicki ukljuciti u projekat zajednickog teritorijalnog i svakog drugog povezivanja. Jedno od povezivanja je i izgradnja autoputa izmedju glavnog centra Bosanske Krajine Bihaca i glavnog grada BiH (FBiH i kantona Sarajevo). Oni bi trebali da zajednicki kao i svi ostali zainteresovani i interesni partneri da nadju najbolje, najefektivnije i najbrze mogucnosti finansiranja, izgradnje i otplate tog projekta. Jedan od nacina finansiranja mogla bi biti i putem Koncesije ili raznih kombinovanih finansiranja privatnog, drzavnog i inostranog kapitala. Svaki dio od zainteresovanih strana bi mogao ucestvovati u finansiranju i izgradnji svojih dionica autoputa do konacne kompletne izgradnje. Nije pametno misliti da sama Bosanska Krajina ili samo Sarajevo ili kanton Sarajevo mogu sami naci finansije i izgraditi kompletan autoput. Ali ako svi pomalo pocnu zajednicki raditi/graditi na svojim dionicama mogu se u poocetku izgraditi makar neki dijelovi autoputa sto u Bosanskoj Krajini sto u drugim dijelovima tog autoputa. Bolje imati i nekoliko kilometara autoputa nego nista a i dosta radne snage bi se zaposlilo na toj izgradnji.@mba wrote:pratim ovu temu vecodavno u nadi da se nekad i KRAJINA spomene i autoput!
ali nista od toga kako stvari stoje!
sve sto se pravi sarajevo i oko sarajeva. ostalo nist!
Slican projekat rade Srbi u entitetu Srpska gdje su autoputem povezali grad Banja Luku do granice sa Hrvatskom a sada povezuju grad Banja Luku sa gradom Dobojom. Isto tako Hrvati u BH u entitetu Federaciji BiH i regiji Hercegovini povezuju dionicama autoputa od granice Hrvatske prema gradu Mostaru. Tako bi i Bosnjaci mogli povezati autoputem granicu Hrvatske preko Bihaca i Sarajeva do Gorazda. Mislim da bi Bosnjaci profitirali jako mnogo od tih investicija.
Last edited by Novi_Nick on 24/01/2019 03:31, edited 2 times in total.
- Liberalism
- Posts: 2632
- Joined: 27/08/2006 16:54
#29 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Na zalost do 2020. godine nista od toga, jer je zvanicnom Sarajevu nakon koridora Vc prioritet podrska Hrvatskoj kako bi se njen autoput Zagreb - Split spojio sa Dubrovnikom i Crnom Gorom.
Zalosno ali je to tako. Bitnija im je Hrvatska i od zapadne i od istocne Bosne.
Zalosno ali je to tako. Bitnija im je Hrvatska i od zapadne i od istocne Bosne.
- Helikopter
- Posts: 1516
- Joined: 07/07/2003 00:00
#30 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Ne razumijem o cemu pises, ciji su to zvanicnici i predstavnici, Bosnjaka, Srba ili Hrvata u Bosni i Hercegovini, ako tako razmisljaju, planiraju i rade zvanicnici koji predstavljaju Bosnjacke interese onda oni ni ne rade za osnovne interese naroda Bosnjaka i Bosanaca nego za interese Srba, Hrvata i sebe licno i onda to treba odmah mjenjati. Koliko je meni poznato Srbi i Hrvati iz Bosne i Hercegovine imaju svoje zvanicnike ili politicke predstavnike jos od prije rata, u toku rata i nakon rata. Znaci sada trebaju i Bosnjacki zvanicnici da rade zajedno sa srsko-hrvatskim zvanicnicima protiv interesa Bosnjaka i Bosanaca na svim mogucim planovima? @ Liberalism, jesam li te dobro ili pogresno shvatio ili?Liberalism wrote:Na zalost do 2020. godine nista od toga, jer je zvanicnom Sarajevu nakon koridora Vc prioritet podrska Hrvatskoj kako bi se njen autoput Zagreb - Split spojio sa Dubrovnikom i Crnom Gorom.
Zalosno ali je to tako. Bitnija im je Hrvatska i od zapadne i od istocne Bosne.
-
- Posts: 6281
- Joined: 25/03/2014 10:24
#31 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Nama trebaju 4 autopota u pravcu sjever - jug (dolinama rijeka: Drine, Vrbasa, Bosna /i dalje na Neretvu/ i Une) kao i čeitri u pravcu sjeveropozapad - jugoistok (dolinom Save, potom pravcem Bihać- Sarajevo-Goražde, Bihać-BL-Doboj-Tuzla-Zvornik i Split-Mostar-Trebinje).
Međutim, kada to kazes, ljudi zinu u tebe.
Međutim, kada to kazes, ljudi zinu u tebe.
- Liberalism
- Posts: 2632
- Joined: 27/08/2006 16:54
#32 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Nisu niciji predstavnici, to je zvanicna BiH strategija, jali ti strategija Drzave Bosne i Hercegovine u kojoj je Istocna Bosna potpuno gurnuta u izolaciju...Helikopter wrote:Ne razumijem o cemu pises, ciji su to zvanicnici i predstavnici, Bosnjaka, Srba ili Hrvata u Bosni i Hercegovini, ako tako razmisljaju, planiraju i rade zvanicnici koji predstavljaju Bosnjacke interese onda oni ni ne rade za osnovne interese naroda Bosnjaka i Bosanaca nego za interese Srba, Hrvata i sebe licno i onda to treba odmah mjenjati. Koliko je meni poznato Srbi i Hrvati iz Bosne i Hercegovine imaju svoje zvanicnike ili politicke predstavnike jos od prije rata, u toku rata i nakon rata. Znaci sada trebaju i Bosnjacki zvanicnici da rade zajedno sa srsko-hrvatskim zvanicnicima protiv interesa Bosnjaka i Bosanaca na svim mogucim planovima? @ Liberalism, jesam li te dobro ili pogresno shvatio ili?Liberalism wrote:Na zalost do 2020. godine nista od toga, jer je zvanicnom Sarajevu nakon koridora Vc prioritet podrska Hrvatskoj kako bi se njen autoput Zagreb - Split spojio sa Dubrovnikom i Crnom Gorom.
Zalosno ali je to tako. Bitnija im je Hrvatska i od zapadne i od istocne Bosne.
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#33 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Greška, nažalost.
kao što jei greška ne kvalitetno povezivanjeputnim komunikacijama (bare brzacesta+ želj. pruga) tuzlanskog regiona sa sarajevsko-zeničkim najkračom mogućom rutom
kao što jei greška ne kvalitetno povezivanjeputnim komunikacijama (bare brzacesta+ želj. pruga) tuzlanskog regiona sa sarajevsko-zeničkim najkračom mogućom rutom
- titinho
- Posts: 624
- Joined: 10/03/2012 19:05
#34 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
svako ko misli da nam trebaju autoputevi daj se zajebo, jer ne vidi realno stanje i da nema dovoljno auta koji ce placati te autoputeve
nama trebaju bolje ceste, eventualno brze ceste a nikako autoputevi, pogotovo ne za ovaj put koji vi govorite Sarajevo Gorazde , pa bi ti nastavljalo na Visegrad i Uzice
nama trebaju bolje ceste, eventualno brze ceste a nikako autoputevi, pogotovo ne za ovaj put koji vi govorite Sarajevo Gorazde , pa bi ti nastavljalo na Visegrad i Uzice
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#35 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
ako se odnosi na moj post u ovom tvom " svako onaj koji tvrdi…" …
...fino napisah brze ceste i željezničke pruge- čak i prije pruge--- budućnost je u njima
...fino napisah brze ceste i željezničke pruge- čak i prije pruge--- budućnost je u njima
- Novi_Nick
- Posts: 2897
- Joined: 24/08/2003 00:00
#36 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Hajvan wrote:ako se odnosi na moj post u ovom tvom " svako onaj koji tvrdi…" …
...fino napisah brze ceste i željezničke pruge- čak i prije pruge--- budućnost je u njima
Mislis ovako, povezati Gorazde i Sarajevo zeljeznickom prugom i Koncarevim vozovima? ali ne odustajati u isto vrijeme od izgradnje autoputa Gorazde Sarajevo. Ja mislim da sami gorazdani i gorazdanska dijaspora mogu finansirati bar pola izgradnje ovog dijela autoceste i zeljeznickog saobracaja.
-
- Posts: 21581
- Joined: 03/09/2008 00:48
- Location: Overseas
#37 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
autoput gorazde sarajevo prodje dnevno 300 auta. nama je buducnost u brzim prugama. struje svakako imamo. spajali bi ljudi autoputem gornje zabare i postojnu jebota...
- burekodsira
- Posts: 3535
- Joined: 09/07/2006 00:23
#38 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Gorazdu i toj cijeloj toj regiji (gornjedrinskoj) je neophodna dobra veza sa ostatkom drzave, isto kao i nadolazecem tranzitu. Sigurno da bi i brza cesta zadovoljila potrebe narednih godina ali ipak sve je ovo pusta zelja i snovi, ako bude i magistrala neka bice dobro, nazalost.
- Liberalism
- Posts: 2632
- Joined: 27/08/2006 16:54
#39 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Svakako je ostatak drzave propao...burekodsira wrote:Gorazdu i toj cijeloj toj regiji (gornjedrinskoj) je neophodna dobra veza sa ostatkom drzave, isto kao i nadolazecem tranzitu. Sigurno da bi i brza cesta zadovoljila potrebe narednih godina ali ipak sve je ovo pusta zelja i snovi, ako bude i magistrala neka bice dobro, nazalost.
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#40 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
… i treba ga pripojit' jal' srbiji, jal' hrvatskoj
- parappa
- Posts: 3316
- Joined: 02/09/2014 21:43
- Grijem se na: struju
- Vozim: Lotus Esprit TurboSE
#41 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
mozda za Gorazde ta opcija sa prugom i nije losa... moglo bi se brzo doci do Sarajeva.
Dva vagona sa putnicima i dva za auta... mozda na pocetku 1 dnevno... kasnije sigurno cesce.
Cijena za auto bi mogla biti 0,30 KM po kilometru sto sigurno nije preskupo.
100 kilometara x 0,30 KM = 30 KM u jednom pravcu (vozac gratis a svaki drugi putnik placa normalnu kartu)
Vase misljenje?
PS: na slici izgleda bas kao da je negdje u Bosni...
Dva vagona sa putnicima i dva za auta... mozda na pocetku 1 dnevno... kasnije sigurno cesce.
Cijena za auto bi mogla biti 0,30 KM po kilometru sto sigurno nije preskupo.
100 kilometara x 0,30 KM = 30 KM u jednom pravcu (vozac gratis a svaki drugi putnik placa normalnu kartu)
Vase misljenje?
PS: na slici izgleda bas kao da je negdje u Bosni...
- BarbaDue
- Posts: 63359
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
#42 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
dok se utovare automobili u vagone prođe pola sata, a sa autom ti si već daleko odmakao.
pruga može, ali samo pored brze ceste.
pruga može, ali samo pored brze ceste.
- parappa
- Posts: 3316
- Joined: 02/09/2014 21:43
- Grijem se na: struju
- Vozim: Lotus Esprit TurboSE
#43 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
mislim da ce izgradnja brze ceste ili autoceste biti neophodna kad tad.
gorazde se razvija i gradi... firme kao bekto, prevent i emka koje skoro iskljucivo izvoze, ce uskoro traziti bolju povezanost sa evropom.
racunica je jednostavna... ako se isplati graditi cestu i prugu onda jedino zbog tih preduzeca.
znaci sto jaca privreda u gorazdu to je veca mogucnost da se cesta ili pruga naprave.
a autovoz je samo masta... trebalo bi ti mozda isto vremena (ako je pruga bez brze ceste) ali zato uzivas i ne trosis auto.
gorazde se razvija i gradi... firme kao bekto, prevent i emka koje skoro iskljucivo izvoze, ce uskoro traziti bolju povezanost sa evropom.
racunica je jednostavna... ako se isplati graditi cestu i prugu onda jedino zbog tih preduzeca.
znaci sto jaca privreda u gorazdu to je veca mogucnost da se cesta ili pruga naprave.
a autovoz je samo masta... trebalo bi ti mozda isto vremena (ako je pruga bez brze ceste) ali zato uzivas i ne trosis auto.
-
- Posts: 248
- Joined: 08/12/2008 19:46
#44 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Ovi iz Cesta FBiH imaju pored koridora VC samo jos ogranak autoputa Žepče - Tuzla - Orašje u planu tako da od autocesta prema Goraždu, Bihaću itd nema ništa. Jedino se planiraju još 5-6 brzih cesta sa još jednom pomoćnom trakom na pojedinim dionicama gdje to teren dopušta (nešto kao pplu auto put) i to Bihać - Lašvanska petlja preko Ključa - D. Vakufa - Travnika, Sarajevo - Tuzla preko Karaule, Bugojno - Livno - Split, Mostar - Š. Brijeg - Imotski - Split, te Sarajevo - Goražde - Čajniče - CG. Sve ostalo je naučna fantastika, jer daj bože da i ovo uspiju.
Ovo što Dodik pravi su politički projekti jer nemaju ekonomsko utemeljenje, gledajući europskom metodologijom u skladu s današnjim prometom i očekivanjima u narednih 5-10 godina, jedini isplativi putni pravci za autocestu s punim profilom u BiH su Sarajevo - Zenica i B. Luka - Okučani
Ovo što Dodik pravi su politički projekti jer nemaju ekonomsko utemeljenje, gledajući europskom metodologijom u skladu s današnjim prometom i očekivanjima u narednih 5-10 godina, jedini isplativi putni pravci za autocestu s punim profilom u BiH su Sarajevo - Zenica i B. Luka - Okučani
-
- Posts: 18920
- Joined: 14/08/2008 13:42
- Location: Životinjska farma
#45 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Milijarde će biti potrošene na 5C.
Ostalima je od šake do lakta.
Ostalima je od šake do lakta.
- BarbaDue
- Posts: 63359
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
#46 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Uvijek bulo i biće. Ne preostaje nam ništa nego da osnujemo svoju državu.VjecitiStudent wrote:Milijarde će biti potrošene na 5C.
Ostalima je od šake do lakta.
- 1941.
- Posts: 435
- Joined: 12/04/2008 17:05
#47 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Tacno, nema ih u dovoljno ni u Hrvatskoj (5 mlrd kredita!) usprkos turistima, a kamoli kod nas. Zato sam misljenja da bi najbolje rjesenje bile brze ceste za povezivanje Sarajeva sa Gorazdem i Bihacem.titinho wrote:svako ko misli da nam trebaju autoputevi daj se zajebo, jer ne vidi realno stanje i da nema dovoljno auta koji ce placati te autoputeve
nama trebaju bolje ceste, eventualno brze ceste a nikako autoputevi
Last edited by 1941. on 07/03/2015 20:27, edited 1 time in total.
- 1941.
- Posts: 435
- Joined: 12/04/2008 17:05
- BarbaDue
- Posts: 63359
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
#49 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Brza cesta ima najviše smisla.
A dionica Goražde-Sarajevo jedino u sklopu nekog internacionalnog projekta recimo Autoput 6C Atina-Tirana-Podgorica-Goražde-Sarajevo-Bihač-Zagreb.
A dionica Goražde-Sarajevo jedino u sklopu nekog internacionalnog projekta recimo Autoput 6C Atina-Tirana-Podgorica-Goražde-Sarajevo-Bihač-Zagreb.
- Novi_Nick
- Posts: 2897
- Joined: 24/08/2003 00:00
#50 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
BOŠNJAČKI BIZNISMENI GRADE AUTOPUT SARAJEVO-NOVI PAZAR
http://www.kurir-info.rs/vesti/bosnjack ... 175096.php
Sandžaku ipak treba autoput i to od Sarajeva do Novog Pazara, kaže predsednik Sabe Hako Duljević
FRANKFURT – Bošnjaci pokreću inicijativu za izgradnju autoputa Sarajevo –Novi Pazar.
Naime, biznismeni okupljeni u Sandžačkoj biznis asocijaciji – SABA, čiji je predsednik Hako Duljević iz Sarajevua rodom iz Sandžaka dogovorili su se na sastanku u Frankfurtu da se objavi međunarodni konkurs za izradu studije ekonomske opravdanosti izgradnje autoputa Sarajevo-Novi Pazar.
Sandžaku ipak treba autoput i to od Sarajeva do Novog Pazara”, rekao je Diljević a prenosi sajt Bicent.
---------------------------------------------------------------
Prvi regionalni skup Sandžačkih privrednika, Hako Duljević, predsjednik SABA-e
http://sandzakpress.net/sandzaku-ipak-t ... oput-sa-np
Prvi regionalni skup Sandžačkih privrednika održaće se u Sarajevu 26. i 27. 12.godine najavio je Hako Duljević, predsjednik Sandžačke biznis asocijacije (SABA).
Čast mi je ispred Sandžačke biznis asocijacije (SABA) obavijestiti Vas da će se u saradnji sa Internacionalnim univerzitetom u Novom Pazaru (IUNP) u Sarajevu 26. i 27. 12. ove godine održati PRVI REGIONALNI SKUP SANDŽAČKIH PRIVREDNIKA.
Iako svi mi pojedinačno važimo za biznis-šampione u cijeloj regiji i šire, ipak do danas nemamo svoj zajednički nastup i reprezentaciju niti se ekipno takmičimo u bilo kojoj ligi.
Zato vjerujem da će ovim skupom sandžački privrednici započeti jedno novo poglavlje u načinu međusobne komunikacije i saradnje, ali isto tako organizirano i zajednički kreirati dalji put razvoja Sandžaka i BiH i unapređenja poslovnog ambijenta u samom Sandžaku i izvan njega.
Svoje učešće na ovom skupu su već najavili brojni sandžački privrednici iz USA, Njemačke, Luksemburga, Francuske, Švajcarske, Austrije, Turske, Bosne i Hercegovine i Sandžaka.
Posebno važno: 27.12.11 je predviđeno i potpisivanje sporazuma o saradnji između SABA-e i još nekoliko biznis asocijacija iz nekoliko regija Bosne i Hercegovine.
http://sandzakpress.net/sandzaku-ipak-t ... oput-sa-np
http://sandzakpress.net/wp-content/uplo ... ovana1.jpg
Ili ova druga alternativna varijanta dionice autoputa preko crnogorskog dijela Sandzaka od Gorazda preko Crne Gore u slucaju da se Srbija ne slaze sa ovim autoputem preko srbijanskog dijela Sandzaka.
--------------------------------------------------------------
Preneseno sa teme: http://www.klix.ba/forum/autoputevi-u-b ... 2s225.html
Gledajuci i analizirajuci gore iznad prilozene karte, putnih komunikacija odnosno autoputeva, u okolnim drzavama kao sto su Hrvatska, Srbija, (CG- nisu jos poceli sa izgradnjom svog dijela autoputa)), Kosovo, Makedonija, Albanija i Grcka. Bosna i Hercegovina kao i njeni gradovi kao primjer Bihac, Sarajevo, Gorazde a zatim obadva Sandzaka u Srbiji i u Crnoj Gori ostali su potpuno slijepo crijevo u odnosu na autoputeve okolnih drzava i velike ekonomskih koristi od istih.
Ako bolje posmatramo iznad prilozenu kartu, moze se odmah primjetiti, da bi izgradnjom autoputa koji bi preko Karlovca u Hrvatskoj povezivao Bihac, neka druga mjesta, Sarajevo, Gorazde pa dalje preko Sandzaka u Srbiji i mjesta Priboj, Sjenica i Novi Pazar, pa preko Pristine na Kosovu i uvezivanjem na autoput u Makedoniji. Ili, ako bi autoput isao alternativno preko crnogorskog Sandzaka i mjesta Pljevlja, Berana ili Rozaja, pa preko gradova Pec i Pristina na Kosovu do grada Skoplja u Makedoniji, te tako spojio saobracaj cijele zapadnoistocne Evrope do Grcke Turske i dalje.
Izgradnjom ovog autoputa Bosna i Hercegovina bi imala mnogo veci protok saobracaja, roba, usluga i turista nego preko buduceg autoputa 5C. Izgradnjom ovog autoputa Bosna i Hercegovina i njeni navedeni gradovi kao i sira podrucja, koja bi gravitirala oko tog autoputa prestali bi biti slijepo crijevo i ekonomski bi se enormno razvili kao i cijela drzava BiH. Ovaj autoput bi odlicno parirao i bio odlicna komplimentarna komunikacija, u odnosu na danasnje autoputeve, koji preko sjeverozapada Hrvatske i Srbije idu za Bugarsku, Makedoniju, Grcku, Tursku i jugozapadnog dijela autoputa, koji ide od Zagreba, Hrvatska pa preko Dalmacije, CG i Albanije dalje za Grcku, Tursku i dalje.
http://sandzakbiznis.com/?s=autoput+sar ... &Submit=Go
http://forum.klix.ba/autoputevi-u-bih-p ... s8650.html
http://www.kurir-info.rs/vesti/bosnjack ... 175096.php
Sandžaku ipak treba autoput i to od Sarajeva do Novog Pazara, kaže predsednik Sabe Hako Duljević
FRANKFURT – Bošnjaci pokreću inicijativu za izgradnju autoputa Sarajevo –Novi Pazar.
Naime, biznismeni okupljeni u Sandžačkoj biznis asocijaciji – SABA, čiji je predsednik Hako Duljević iz Sarajevua rodom iz Sandžaka dogovorili su se na sastanku u Frankfurtu da se objavi međunarodni konkurs za izradu studije ekonomske opravdanosti izgradnje autoputa Sarajevo-Novi Pazar.
Sandžaku ipak treba autoput i to od Sarajeva do Novog Pazara”, rekao je Diljević a prenosi sajt Bicent.
---------------------------------------------------------------
Prvi regionalni skup Sandžačkih privrednika, Hako Duljević, predsjednik SABA-e
http://sandzakpress.net/sandzaku-ipak-t ... oput-sa-np
Prvi regionalni skup Sandžačkih privrednika održaće se u Sarajevu 26. i 27. 12.godine najavio je Hako Duljević, predsjednik Sandžačke biznis asocijacije (SABA).
Čast mi je ispred Sandžačke biznis asocijacije (SABA) obavijestiti Vas da će se u saradnji sa Internacionalnim univerzitetom u Novom Pazaru (IUNP) u Sarajevu 26. i 27. 12. ove godine održati PRVI REGIONALNI SKUP SANDŽAČKIH PRIVREDNIKA.
Iako svi mi pojedinačno važimo za biznis-šampione u cijeloj regiji i šire, ipak do danas nemamo svoj zajednički nastup i reprezentaciju niti se ekipno takmičimo u bilo kojoj ligi.
Zato vjerujem da će ovim skupom sandžački privrednici započeti jedno novo poglavlje u načinu međusobne komunikacije i saradnje, ali isto tako organizirano i zajednički kreirati dalji put razvoja Sandžaka i BiH i unapređenja poslovnog ambijenta u samom Sandžaku i izvan njega.
Svoje učešće na ovom skupu su već najavili brojni sandžački privrednici iz USA, Njemačke, Luksemburga, Francuske, Švajcarske, Austrije, Turske, Bosne i Hercegovine i Sandžaka.
Posebno važno: 27.12.11 je predviđeno i potpisivanje sporazuma o saradnji između SABA-e i još nekoliko biznis asocijacija iz nekoliko regija Bosne i Hercegovine.
http://sandzakpress.net/sandzaku-ipak-t ... oput-sa-np
http://sandzakpress.net/wp-content/uplo ... ovana1.jpg
Ili ova druga alternativna varijanta dionice autoputa preko crnogorskog dijela Sandzaka od Gorazda preko Crne Gore u slucaju da se Srbija ne slaze sa ovim autoputem preko srbijanskog dijela Sandzaka.
--------------------------------------------------------------
Preneseno sa teme: http://www.klix.ba/forum/autoputevi-u-b ... 2s225.html
Gledajuci i analizirajuci gore iznad prilozene karte, putnih komunikacija odnosno autoputeva, u okolnim drzavama kao sto su Hrvatska, Srbija, (CG- nisu jos poceli sa izgradnjom svog dijela autoputa)), Kosovo, Makedonija, Albanija i Grcka. Bosna i Hercegovina kao i njeni gradovi kao primjer Bihac, Sarajevo, Gorazde a zatim obadva Sandzaka u Srbiji i u Crnoj Gori ostali su potpuno slijepo crijevo u odnosu na autoputeve okolnih drzava i velike ekonomskih koristi od istih.
Ako bolje posmatramo iznad prilozenu kartu, moze se odmah primjetiti, da bi izgradnjom autoputa koji bi preko Karlovca u Hrvatskoj povezivao Bihac, neka druga mjesta, Sarajevo, Gorazde pa dalje preko Sandzaka u Srbiji i mjesta Priboj, Sjenica i Novi Pazar, pa preko Pristine na Kosovu i uvezivanjem na autoput u Makedoniji. Ili, ako bi autoput isao alternativno preko crnogorskog Sandzaka i mjesta Pljevlja, Berana ili Rozaja, pa preko gradova Pec i Pristina na Kosovu do grada Skoplja u Makedoniji, te tako spojio saobracaj cijele zapadnoistocne Evrope do Grcke Turske i dalje.
Izgradnjom ovog autoputa Bosna i Hercegovina bi imala mnogo veci protok saobracaja, roba, usluga i turista nego preko buduceg autoputa 5C. Izgradnjom ovog autoputa Bosna i Hercegovina i njeni navedeni gradovi kao i sira podrucja, koja bi gravitirala oko tog autoputa prestali bi biti slijepo crijevo i ekonomski bi se enormno razvili kao i cijela drzava BiH. Ovaj autoput bi odlicno parirao i bio odlicna komplimentarna komunikacija, u odnosu na danasnje autoputeve, koji preko sjeverozapada Hrvatske i Srbije idu za Bugarsku, Makedoniju, Grcku, Tursku i jugozapadnog dijela autoputa, koji ide od Zagreba, Hrvatska pa preko Dalmacije, CG i Albanije dalje za Grcku, Tursku i dalje.
http://sandzakbiznis.com/?s=autoput+sar ... &Submit=Go
http://forum.klix.ba/autoputevi-u-bih-p ... s8650.html
Last edited by Novi_Nick on 24/01/2019 03:33, edited 1 time in total.