Kada pocinje izgradnja i kada ce se zavrsiti ovaj dio dionice buduce autoceste Sarajevo - Gorazde?
Gorazde – BiH: Google info http://www.google.se/search?sourceid=na ... &q=gorazde
Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
-
- Posts: 36
- Joined: 01/10/2003 00:00
#1 Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Last edited by Porsche on 18/10/2005 18:33, edited 2 times in total.
- Novi_Nick
- Posts: 2888
- Joined: 24/08/2003 00:00
#2 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Karlovac Bihac Zenica Sarajevo Gorazde Novi Pazar Pristina Skoplje
Bosna i Hercegovina
Gorazde (Entitet Federacija Bosne i Hercegovine)
Last edited by Novi_Nick on 24/01/2019 03:34, edited 11 times in total.
-
- Posts: 884
- Joined: 15/01/2005 17:48
#4
licno sam bio na elaboraciji projekta sarajevo - gorazde
to je dio nekog evropskog koridora, ne znam tacno kojeg.
bile su dvije varijante, uglavnom radilo se o brzim cestama a ne o autoputevima.
sve u svemu, projekat je procijenjen na 300 miliona tako da je odgovor na tvoje pitanje - kada ce se raditi
- nikada!
to je dio nekog evropskog koridora, ne znam tacno kojeg.
bile su dvije varijante, uglavnom radilo se o brzim cestama a ne o autoputevima.
sve u svemu, projekat je procijenjen na 300 miliona tako da je odgovor na tvoje pitanje - kada ce se raditi
- nikada!
-
- Posts: 744
- Joined: 19/03/2005 01:26
- Contact:
#6
U tzv. dejtonskom sporazumu doslovno pise da u roku od 2 godine mora poceti izgradnja brzog puta od Sarajeva do Gorazda. Nazalost to je ostalo samo mrtvo slovo na papiru.
Gorazde je ZAPOSTAVLJENO od vrhunskih vlasti. To je mjesto od vitalnog znacaja za Bosnjake i za drzavu i u njega su trebala biti ulozena najveca sredstva. Taj grad i regija su trebali biti proglaseni zonom "vitalnog drzavnog interesa". To bi za sobom povuklo niz mjera koje bi omogucile ne samo opstanak na tom podrucju vec i privlacnost za osobe iz drugih mjesta. Konkretno mislim o tome da su plate policajaca,profesora itd... morale biti vece nego u ostalim dijelovima RBIH.
To je recimo uradneo u Hrvatskoj za Knin i regiju. To su oni uradili da bi pomogli naseljavanje Hravata u ta mjesta.
To jedino slobodno mjesto u podrinju, veza sa Sandzakom, branik Sarajeva....mjesto koje je treba da sluzi kao odskocna daska za povratak i oslobodenje rubnih dijelova RBIH. Tako smo isto imali i u ratu razne likove koji su doveli do toga da se Gorazde nade u okruzenju... Izgleda da njihovi klonovi i dalje gaze njihovim stopama.
Gorazde je ZAPOSTAVLJENO od vrhunskih vlasti. To je mjesto od vitalnog znacaja za Bosnjake i za drzavu i u njega su trebala biti ulozena najveca sredstva. Taj grad i regija su trebali biti proglaseni zonom "vitalnog drzavnog interesa". To bi za sobom povuklo niz mjera koje bi omogucile ne samo opstanak na tom podrucju vec i privlacnost za osobe iz drugih mjesta. Konkretno mislim o tome da su plate policajaca,profesora itd... morale biti vece nego u ostalim dijelovima RBIH.
To je recimo uradneo u Hrvatskoj za Knin i regiju. To su oni uradili da bi pomogli naseljavanje Hravata u ta mjesta.
To jedino slobodno mjesto u podrinju, veza sa Sandzakom, branik Sarajeva....mjesto koje je treba da sluzi kao odskocna daska za povratak i oslobodenje rubnih dijelova RBIH. Tako smo isto imali i u ratu razne likove koji su doveli do toga da se Gorazde nade u okruzenju... Izgleda da njihovi klonovi i dalje gaze njihovim stopama.
- burekodsira
- Posts: 3535
- Joined: 09/07/2006 00:23
#8
izgleda da nisu bas skroz zaboravili gorazde kad je u pitanju autocesta, mozda cak i pravi autoput ... zadnjih nekoliko dana sam cuo par izjava nasih politicara da spominju npr od privatizacije telekoma da ce pare medjuostalim biti usmjerene i tu gradnju... ili na otvorenju autoputa prema visokom tihic je takodje spomenuo da ce nastaviti graditi i ostale puteve kao npr sarajevo-gz...
e haj sad sta covjek da vjeruje... sigurno da je predizborna suplja, ali cim se toliko spominje mora da imaju to negdje zapisano u nekom planu...
e haj sad sta covjek da vjeruje... sigurno da je predizborna suplja, ali cim se toliko spominje mora da imaju to negdje zapisano u nekom planu...
-
- Posts: 135
- Joined: 30/06/2006 22:29
#9
burekodsira wrote:izgleda da nisu bas skroz zaboravili gorazde kad je u pitanju autocesta, mozda cak i pravi autoput ... zadnjih nekoliko dana sam cuo par izjava nasih politicara da spominju npr od privatizacije telekoma da ce pare medjuostalim biti usmjerene i tu gradnju... ili na otvorenju autoputa prema visokom tihic je takodje spomenuo da ce nastaviti graditi i ostale puteve kao npr sarajevo-gz...
e haj sad sta covjek da vjeruje... sigurno da je predizborna suplja, ali cim se toliko spominje mora da imaju to negdje zapisano u nekom planu...
A supljaka.Sigurno je predizborna kampanja.
Last edited by parmezan on 12/07/2006 11:25, edited 1 time in total.
- stickitout
- Posts: 1744
- Joined: 15/01/2005 23:58
#10
Taman kad se zavrse nasi auto-putevi nestat ce fosilnog goriva na planeti
Nadajmo se skoroj alternativi...
Nadajmo se skoroj alternativi...
- Novi_Nick
- Posts: 2888
- Joined: 24/08/2003 00:00
#11 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
http://klix.com/view.php?pic=e17ync&s=6
http://oi50.klix.com/e17ync.jpg
Za grad Sarajevo, kanton Sarajevo, regiju Sarajevo, cijelu gorazdansku regiju kao i za entitet FBiH bi bilo od izuzetne vaznosti izgraditi autoput Sarajevo - Gorazde ali samo cijelom svojom duzinom preko teritorije entiteta FBiH. Mislim da bi Sarajevo a i Gorazdanska regija imale velike koristi od ovog autoputa jer bi se privredna, turisticka i svaka druga poveznost zaokruzila. Gorazdanska regija bi se mogla u principu orjentisati na poljoprivredu, vocarstvo, stocartstvo i na taj nacin proizvoditi i hraniti kompletan kanton Sarajevo kao i siru sarajevsku regiju. Na taj bi nacin tako uvezeni i sarajevska i gorazdanska regija jako profitirali. Samom izgradnjom ovog autoputa otvorilo bi se i dosta radnih mjesta u ovoj ekonomskoj krizi. Finansiranje tog autoputa ili pojedinih dionica bi moglo ici jednim dijelom preko privatnih finansiera, drugim dijelom entiteta FBiH, trecim dijelom najvecih privrednih giganata u FBiH, cetvrtim dijelom koncesionara sto domacih sto stranih itd. Svi ti razliciti finansieri bi nakon izgradjenog autoputa bili vlasnici, djelimicni vlasnici i iznajmljivaci pojedinih dionica autoputa.
Last edited by Novi_Nick on 24/01/2019 03:35, edited 1 time in total.
-
- Posts: 150
- Joined: 11/08/2012 22:34
#12 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Novi_Nick wrote:
http://klix.com/view.php?pic=e17ync&s=6
http://oi50.klix.com/e17ync.jpg
Za grad Sarajevo, kanton Sarajevo, regiju Sarajevo, cijelu gorazdansku regiju kao i za entitet FBiH bi bilo od izuzetne vaznosti izgraditi autoput Sarajevo - Gorazde ali samo cijelom svojom duzinom preko teritorije entiteta FBiH. Mislim da bi Sarajevo a i Gorazdanska regija imale velike koristi od ovog autoputa jer bi se privredna, turisticka i svaka druga poveznost zaokruzila. Gorazdanska regija bi se mogla u principu orjentisati na poljoprivredu, vocarstvo, stocartstvo i na taj nacin proizvoditi i hraniti kompletan kanton Sarajevo kao i siru sarajevsku regiju. Na taj bi nacin tako uvezeni i sarajevska i gorazdanska regija jako profitirali. Samom izgradnjom ovog autoputa otvorilo bi se i dosta radnih mjesta u ovoj ekonomskoj krizi. Finansiranje tog autoputa ili pojedinih dionica bi moglo ici jednim dijelom preko privatnih finansiera, drugim dijelom entiteta FBiH, trecim dijelom najvecih privrednih giganata u FBiH, cetvrtim dijelom koncesionara sto domacih sto stranih itd. Svi ti razliciti finansieri bi nakon izgradjenog autoputa bili vlasnici, djelimicni vlasnici i iznajmljivaci pojedinih dionica autoputa.
Goražde,a i cijelo područje koje gravitira njemu,nema dovoljno stanovnika da bi autoput bio bio isplativ.
Međutim,nema sumje da bi izgradnja savremenog magistralnog puta na potezu Ilovice(Trnovo)-Goražde
donio prosperitet tom kraju i zaustavio daljnje iseljavanje naroda odatle.
Pored ranije nabrojanih prednosti,uz taj put bi se mogao položiti i plinovod sa mogućnošću izgradnje omanje elektrane na plin,dostatan za potrebe Goraždanskog kantona.
Nažalost,kakvo je stanje kod nas,teško da ćemo dočekati izgradnju tog izuzetno strateškog puta.
Jer,ne treba zaboraviti da je Goraždanski kraj jedini dio Bosne gdje su Bošnjaci prisutni na Drini,a ujedno
i dijeli(skoro) entitet RS na 2 dijela,što je brana budućoj,eventualnoj secesiji.
- burekodsira
- Posts: 3535
- Joined: 09/07/2006 00:23
#13 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
u karti JPACFBIH ima ucrtana buduca brza cesta SA-GZ i dalje preko Cajnica za CG
- gidora
- Posts: 812
- Joined: 27/04/2012 15:58
#14 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Da bog da da ovo dočekamo
-
- Posts: 6692
- Joined: 17/02/2005 07:57
#15 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Ove mape ko da se neko djete igralo...da bi se napravio autoput do gorazda iskljucivo preko teritorije federacije trebalo bi prokopati bar jedno 40 km tunela. nemoguce..
-
- Posts: 150
- Joined: 11/08/2012 22:34
#16 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Da,dosta neozbiljno...neki wrote:Ove mape ko da se neko djete igralo...da bi se napravio autoput do gorazda iskljucivo preko teritorije federacije trebalo bi prokopati bar jedno 40 km tunela. nemoguce..
Zato sam potencirao da se fokus pažnje usmjeri u mogućnost izgradnje magistralnog puta (ne autoputa ili brze ceste,što nema ekonomske osnove) od Ilovica(Trnovo)-Ustikolina(Goražde).
Nema potrebe da se od Ilovica(Trnova) nastavi put ka Sarajevu preko Bjelašnice/Igmana kada se može koristiti postojeći put Trnovo-Sarajevo,iako to prolazi područjem RS.Jer,od Trnova pa do početka Krupca Bošnjaci povratnici čine većinu stanovništva,pa i njima bi bilo od koristi da se poveća promet tim dijelom puta.
Nisam građevinski stručnjak,ali na putu prema Ustikolini je potrebno izbušiti samo nekoliko tunela.
Po mom mišljenju,prvi odmah nakon Ilovice,jer je uzvodno na Crnoj rijeci ranije planirana izgradnja akumulacije.
Zadnji put kada sam prolazio tim krajem,video sam da se stari put prema Delijašu obnavlja i diže na veću visinu.
- burekodsira
- Posts: 3535
- Joined: 09/07/2006 00:23
#17 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
fbih nema nadleznost gradnje u pc, a pc libo desno marijanovo za tim podrucjem a pogotovo za neostvarenim snom zvanim GZ.
dejton je obavezao vlasti da izgradi ozbiljnu putnu komunikaciju GZ-SA preko fbih teritorija
evo i jedne vizualizacije
dejton je obavezao vlasti da izgradi ozbiljnu putnu komunikaciju GZ-SA preko fbih teritorija
evo i jedne vizualizacije
-
- Posts: 50
- Joined: 14/08/2012 02:56
#18 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Prelijepo izgleda
-
- Posts: 1
- Joined: 04/10/2012 16:14
#19 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
problem u prijedlogu trase brze ceste sarajevo-gorazde (B4) od strane jp cesta fbih je. što nikada goražde nije gravitiralo putem sarajevu kao makroregionalnom centru preko foče...već preko pala, prače...to je i nekadašnja džada iz osmanskog i austro-ugarskog period...stoga bi jedino logično bilo rješenje tunelom preko hranjena u dužini od 6.4 km' skratiti udaljenost sarajeva i goražda na gotovo idealnih 56 km' - vazdušna linija je 50 km'- (brza cesta=autoput kasnije proširenjem+željeznica.
- Novi_Nick
- Posts: 2888
- Joined: 24/08/2003 00:00
#20 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Novi_Nick wrote:BOŠNJAČKI BIZNISMENI GRADE AUTOPUT SARAJEVO-NOVI PAZAR
http://www.kurir-info.rs/vesti/bosnjack ... 175096.php
Sandžaku ipak treba autoput i to od Sarajeva do Novog Pazara, kaže predsednik Sabe Hako Duljević
FRANKFURT – Bošnjaci pokreću inicijativu za izgradnju autoputa Sarajevo –Novi Pazar.
Naime, biznismeni okupljeni u Sandžačkoj biznis asocijaciji – SABA, čiji je predsednik Hako Duljević iz Sarajevua rodom iz Sandžaka dogovorili su se na sastanku u Frankfurtu da se objavi međunarodni konkurs za izradu studije ekonomske opravdanosti izgradnje autoputa Sarajevo-Novi Pazar.
Sandžaku ipak treba autoput i to od Sarajeva do Novog Pazara”, rekao je Diljević a prenosi sajt Bicent.
---------------------------------------------------------------
Prvi regionalni skup Sandžačkih privrednika, Hako Duljević, predsjednik SABA-e
http://sandzakpress.net/sandzaku-ipak-t ... oput-sa-np
Prvi regionalni skup Sandžačkih privrednika održaće se u Sarajevu 26. i 27. 12.godine najavio je Hako Duljević, predsjednik Sandžačke biznis asocijacije (SABA).
Čast mi je ispred Sandžačke biznis asocijacije (SABA) obavijestiti Vas da će se u saradnji sa Internacionalnim univerzitetom u Novom Pazaru (IUNP) u Sarajevu 26. i 27. 12. ove godine održati PRVI REGIONALNI SKUP SANDŽAČKIH PRIVREDNIKA.
Iako svi mi pojedinačno važimo za biznis-šampione u cijeloj regiji i šire, ipak do danas nemamo svoj zajednički nastup i reprezentaciju niti se ekipno takmičimo u bilo kojoj ligi.
Zato vjerujem da će ovim skupom sandžački privrednici započeti jedno novo poglavlje u načinu međusobne komunikacije i saradnje, ali isto tako organizirano i zajednički kreirati dalji put razvoja Sandžaka i BiH i unapređenja poslovnog ambijenta u samom Sandžaku i izvan njega.
Svoje učešće na ovom skupu su već najavili brojni sandžački privrednici iz USA, Njemačke, Luksemburga, Francuske, Švajcarske, Austrije, Turske, Bosne i Hercegovine i Sandžaka.
Posebno važno: 27.12.11 je predviđeno i potpisivanje sporazuma o saradnji između SABA-e i još nekoliko biznis asocijacija iz nekoliko regija Bosne i Hercegovine.
http://sandzakpress.net/sandzaku-ipak-t ... oput-sa-np
http://sandzakpress.net/wp-content/uplo ... ovana1.jpg
Ili ova druga alternativna varijanta dionice autoputa preko crnogorskog dijela Sandzaka od Gorazda preko Crne Gore u slucaju da se Srbija ne slaze sa ovim autoputem preko srbijanskog dijela Sandzaka.
--------------------------------------------------------------
Preneseno sa teme: http://www.klix.ba/forum/autoputevi-u-b ... 2s225.html
Gledajuci i analizirajuci gore iznad prilozene karte, putnih komunikacija odnosno autoputeva, u okolnim drzavama kao sto su Hrvatska, Srbija, (CG- nisu jos poceli sa izgradnjom svog dijela autoputa)), Kosovo, Makedonija, Albanija i Grcka. Bosna i Hercegovina kao i njeni gradovi kao primjer Bihac, Sarajevo, Gorazde a zatim obadva Sandzaka u Srbiji i u Crnoj Gori ostali su potpuno slijepo crijevo u odnosu na autoputeve okolnih drzava i velike ekonomskih koristi od istih.
Ako bolje posmatramo iznad prilozenu kartu, moze se odmah primjetiti, da bi izgradnjom autoputa koji bi preko Karlovca u Hrvatskoj povezivao Bihac, neka druga mjesta, Sarajevo, Gorazde pa dalje preko Sandzaka u Srbiji i mjesta Priboj, Sjenica i Novi Pazar, pa preko Pristine na Kosovu i uvezivanjem na autoput u Makedoniji. Ili, ako bi autoput isao alternativno preko crnogorskog Sandzaka i mjesta Pljevlja, Berana ili Rozaja, pa preko gradova Pec i Pristina na Kosovu do grada Skoplja u Makedoniji, te tako spojio saobracaj cijele zapadnoistocne Evrope do Grcke Turske i dalje.
Izgradnjom ovog autoputa Bosna i Hercegovina bi imala mnogo veci protok saobracaja, roba, usluga i turista nego preko buduceg autoputa 5C. Izgradnjom ovog autoputa Bosna i Hercegovina i njeni navedeni gradovi kao i sira podrucja, koja bi gravitirala oko tog autoputa prestali bi biti slijepo crijevo i ekonomski bi se enormno razvili kao i cijela drzava BiH. Ovaj autoput bi odlicno parirao i bio odlicna komplimentarna komunikacija, u odnosu na danasnje autoputeve, koji preko sjeverozapada Hrvatske i Srbije idu za Bugarsku, Makedoniju, Grcku, Tursku i jugozapadnog dijela autoputa, koji ide od Zagreba, Hrvatska pa preko Dalmacije, CG i Albanije dalje za Grcku, Tursku i dalje.
http://sandzakbiznis.com/?s=autoput+sar ... &Submit=Go
http://forum.klix.ba/autoputevi-u-bih-p ... s8650.html
Last edited by Novi_Nick on 24/01/2019 03:36, edited 10 times in total.
- cyprus
- Posts: 39275
- Joined: 21/03/2007 22:00
- Location: Σαράγεβο / Saraybosna
- Novi_Nick
- Posts: 2888
- Joined: 24/08/2003 00:00
#22 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
Ma ne, nije to nikakva izmisljena Zelena Transverzala nego bi to bila jako potrebna i vazna Autocesta kroz Bosnu i Hercegovinu Srbiju, (ili Crnu Goru), Kosovo, Makedoniju i dalje. Autoput koji bi povezivao drzave zapadne Evrope sa drzavama istocne Evrope, Balkana, Azije i dalje.cyprus wrote:Ze Tra ?
Last edited by Novi_Nick on 24/01/2019 03:39, edited 2 times in total.
- cenecimoveocino
- Posts: 2447
- Joined: 31/12/2013 23:00
- Location: Zenica
#23 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
imal od ovoga ista prije 2020. godine?
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
- burekodsira
- Posts: 3535
- Joined: 09/07/2006 00:23
#24 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
od ovoga nema ništa do 2050 (napisao bih i duže ali sumnjam da ćemo doživjeti koju deceniju dodatno), nažalost.
Sad je u opticaju priča o "brzoj cesti" tj magistrali kroz pc koja djelom grebe fbih i da nas sa tim otkače za sva vremena. u prilog tome ide i skoro otvoreni novi tunel Stambolčić
evo te inicijative zeleno označena na karti
ovaj isprekidani dio od SA do Pala i od raskrsnice nakon Mešića do Ustiprače i Goražda 99,9% neće dohvatiti.
Jedino ako neki domoljub dobije milijarde na lotu pa ih u rodni kraj bude želio investirati možda da vidimo brze ceste direktno do GŽ
Sad je u opticaju priča o "brzoj cesti" tj magistrali kroz pc koja djelom grebe fbih i da nas sa tim otkače za sva vremena. u prilog tome ide i skoro otvoreni novi tunel Stambolčić
evo te inicijative zeleno označena na karti
ovaj isprekidani dio od SA do Pala i od raskrsnice nakon Mešića do Ustiprače i Goražda 99,9% neće dohvatiti.
Jedino ako neki domoljub dobije milijarde na lotu pa ih u rodni kraj bude želio investirati možda da vidimo brze ceste direktno do GŽ
- @mba
- Posts: 3208
- Joined: 22/08/2011 12:57
- Location: Çanakkale
#25 Re: Izgradnja Autoceste zapad istok Sarajevo - Gorazde
pratim ovu temu vecodavno u nadi da se nekad i KRAJINA spomene i autoput!
ali nista od toga kako stvari stoje!
sve sto se pravi sarajevo i oko sarajeva. ostalo nist!
ali nista od toga kako stvari stoje!
sve sto se pravi sarajevo i oko sarajeva. ostalo nist!