Ma jasta da ima , drze cjenu bolje nego na pijaci na Stupu. Ima jos uvijek dosta i Golfova I ,posebice Cabrioleta i GTI. Ljudi ih cuvaju , odrzavaju modificiraju i slicno. Kao sto rekoh ranije , auta se ne kupuju zato sto su najbrza ili najudobnija ili najkvalitetnija ima tu nesto vise od toga. Ja znam dosta ljudi koji kupuju odredenu marku auta jer je to recimo porodicna tradicija. Moj susjed ima 67 godina i uvijek kupuje Forda / Mercury. Prosle godine kupio Grande Marcus , Mercury platio ga $ 48.000 oko 65.000 km . Ja mu kazem kako je mogao kupiti Mercedesa ili Audija za te pare kad me covjek nije ubio. Kaze" European Cars are good for nothing" rek'o how about Toyota a on ce " I'll buy nothing from those Chinese bastards" nema veze sto se radi i Japancima. Dakle auto kao i zena se bira srcem a ne glavom Sto se mene tice ja sam svoju marku izabrao "VW is forever"JD wrote:Zar ima Golfova II u Kanadi ?
Izbor za novo nacionalno auto.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#51
-
- Posts: 98
- Joined: 30/08/2005 15:07
- Location: Sarajevo
#52
Pa zar Corsa i Punto nisu jeftiniji od Fabia-e !!!!!The_Flyer2002 wrote:a jel mislis da nikakve nema veze to sto je to auto do nedavno bilo najjeftiniji automobil koji je bio na trzistu. automobil koji je bio najpristupacniji trzistu. zar mislis da bi se isto desilo da se ranije pocela prodavati DACIA LOGAN ili da je slucajno bio bolji ZASTAVIN zastupnik na podruciju BiH???ado-šampion wrote:Samo pogledajte kojih auta do 5 godina starosti ima najviše u gradu. Škoda Fabia naravno! Da je toliko k..a košto vi pričate niko ne bi dao 16+ hiljada za nju. Još nešto: Pretprošle sedmice sam bio na auto-pijaci i nisam vidio da se prodaje nijedna Fabija! Toliko o nekvlaiteti iste!
hmm... to sto ih je najvise NEMA NIKAKVE VEZE SA KVALITETOM VEC SA KUPOVNOM MOCI????
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#53
Nisi u pravu! Cijene Punta, Corse, pa i C3, Clia su približno iste (mislim na osnovne modele), mogu varirati do 1000 km, a pošto kod nas većina ljudi uzima auto na kredit, to je neznatno veća rata. Šta ima veze Logan? Ja sam dosad vidio 4-5 Logana u Sarajevu, a košta 12 hiljada. Toliko o kupovnoj moći. Da si ti u pravu Logana bi najviše bilo u Sarajevu, ali ipak Fabija ima nebrojeno više. A o Zastavi da ne govorim, ima jedan Yugo u gradu
-
- Posts: 98
- Joined: 30/08/2005 15:07
- Location: Sarajevo
#54
Ado ba, nije se ovo gore odnosilo na tvoj post, evo na koji je, ja i JD malo razmjenjujemo misljenja .JD wrote:Ma nemoj tako, Fabia je po svim testovima najbolja u klasimirz@ wrote:Fabia je smece. Moj komsija ima onu prvu fabiju stara je 4 ili 5 godina, nisam 100% siguran, ali danas ta Fabia je nikakva, ni na sta ne lici, a najmanje na auto. Iako je on pravo cuva i bas nikad joj nije ni retrovizora zagrebo.
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#55
koliko ima dilera fiata, renoa ili citroena u bih??? koliko ih je bilo prije nekoliko godina kada je tek fabia izasla? pa naravno da ce biti vise fabia vec drugih. u svakom vecem gradu mozes kupiti skodu, dok za ostale to bas i nije istina. fabia se pocela prodavat 2000-te. koliko je tada bilo dilera u BiH???
sada ako pogledas situaciju, fabia je vec u narodu skoro 5 godina. najmanje 40% stanovnistva je sjelo u fabiu. vecini (mogu se kladiti) da je bilo prvo novo auto da sjednu nakon xx godina. kad vide razliku izmedju g2 i fabie- naravno da ce im se svidjeti.
radi toga je fabia uspostavila vec ugled kod stanovnistva. da je fiat uradio sta je uradila skoda tj asa bilo bi drugcije.
da, ja mislim da bi fabia mogla biti iduce nac auto, ali za tek nekih 2-3 godine kad ih bude vise polovnih. sada odlicno drze cijenu, ali ce i to spasti kad se prestavi nova linija.
sada ako pogledas situaciju, fabia je vec u narodu skoro 5 godina. najmanje 40% stanovnistva je sjelo u fabiu. vecini (mogu se kladiti) da je bilo prvo novo auto da sjednu nakon xx godina. kad vide razliku izmedju g2 i fabie- naravno da ce im se svidjeti.
radi toga je fabia uspostavila vec ugled kod stanovnistva. da je fiat uradio sta je uradila skoda tj asa bilo bi drugcije.
da, ja mislim da bi fabia mogla biti iduce nac auto, ali za tek nekih 2-3 godine kad ih bude vise polovnih. sada odlicno drze cijenu, ali ce i to spasti kad se prestavi nova linija.
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#56
Pa ne, Fabia se tretira ko domaci proizvod, pa se onim lopovima u ASA Autu pune dzepovi. A vidjecemo kad uvedu PDV kad Punto i Corsa jos pojeftine, a Fabia dobije svoju pravu precijenjenu cijenu Naravno opet ce se Fabia prodavati, jer je to nasim ljudima u krvi, ipak je to VW koncern...Coco_Marocco wrote: Pa zar Corsa i Punto nisu jeftiniji od Fabia-e !!!!!
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#57
JD wrote:Pa ne, Fabia se tretira ko domaci proizvod, pa se onim lopovima u ASA Autu pune dzepovi. A vidjecemo kad uvedu PDV kad Punto i Corsa jos pojeftine, a Fabia dobije svoju pravu precijenjenu cijenu Naravno opet ce se Fabia prodavati, jer je to nasim ljudima u krvi, ipak je to VW koncern...Coco_Marocco wrote: Pa zar Corsa i Punto nisu jeftiniji od Fabia-e !!!!!
respect
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#58
Ja ne mogu pričati za ostale gradove ali u Sarajevu imaju dileri i Fiata i Opela i Renaulta i bili su i 2000. godine.The_Flyer2002 wrote:koliko ima dilera fiata, renoa ili citroena u bih??? koliko ih je bilo prije nekoliko godina kada je tek fabia izasla? pa naravno da ce biti vise fabia vec drugih. u svakom vecem gradu mozes kupiti skodu, dok za ostale to bas i nije istina. fabia se pocela prodavat 2000-te. koliko je tada bilo dilera u BiH???
sada ako pogledas situaciju, fabia je vec u narodu skoro 5 godina. najmanje 40% stanovnistva je sjelo u fabiu. vecini (mogu se kladiti) da je bilo prvo novo auto da sjednu nakon xx godina. kad vide razliku izmedju g2 i fabie- naravno da ce im se svidjeti.
radi toga je fabia uspostavila vec ugled kod stanovnistva. da je fiat uradio sta je uradila skoda tj asa bilo bi drugcije.
da, ja mislim da bi fabia mogla biti iduce nac auto, ali za tek nekih 2-3 godine kad ih bude vise polovnih. sada odlicno drze cijenu, ali ce i to spasti kad se prestavi nova linija.
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#59
zar su bili??? vidis nisam znao matere mi. ja nikad od njih reklame nisam vidio dok asa jesam u svaka doba. razlika u marketingu je ogromna i radi toga je prodaja veca.
-
- Posts: 525
- Joined: 16/04/2005 10:34
#60
Upravo je u ovoj prevari sa "domacim proizvodom" sustina "uspjeha" VW i Skode u BiH. Ja ne kazem da su to losi auti i da ih niko ne bi kupovao kada bi svi imali jednake uslove jer uvijek ce Golf kod nas imati svojih kupaca pa cak i da kosta 50 hiljada.JD wrote:Pa ne, Fabia se tretira ko domaci proizvod, pa se onim lopovima u ASA Autu pune dzepovi. A vidjecemo kad uvedu PDV kad Punto i Corsa jos pojeftine, a Fabia dobije svoju pravu precijenjenu cijenu Naravno opet ce se Fabia prodavati, jer je to nasim ljudima u krvi, ipak je to VW koncern...Coco_Marocco wrote: Pa zar Corsa i Punto nisu jeftiniji od Fabia-e !!!!!
Medjutim, nasem covjeku je u krvi da "zajebe" drzavu. On ce kupovati sve sto moze radije na pijaci nego u radnji sa racunom pa makar i ne bilo nikakve razlike u cijeni, sve sto moze kupovati ce na neke firme bez poreza, kod nas su carinarnice najveca legla kriminala. I onda dolazi asa auto i pruza mu mogucnost da legalno "zajebe" drzavu tako sto ce kupiti nov auto bez carine i sa tri puta nizim porezom, ali auto koji se racuna kao "domaci" iako nema ni zrak u gumama koji je napumpan u BIH. Naravno, taj nas jadnik, ogranicen kakav jeste, nece se zapitati kako je Golf najskuplji auto u klasi iako se na njega placaju dazbine drzavi koje su 5 ili 6 puta nize nego za druge aute. Bosanac sretan sto misli da vara drzavu nece se zapitati sta je zapravo "domaci auto". Opel Astra od koje drzava zaradi 8.000 maraka za penzije, policiju, skolstvo, puteve ili u konacnici skuplji Golf od kojeg drzava zaradi samo 2.000 KM, a 3.000 KM extra profita uzimaju likovi iz asa auta. Tim parama iz extra profita asa auto poslije namjesta tendere, tj. podmicuje clanove komisija pri nabavci velike kolicine vozila za drzavne institucije i firme, pa se desi da prodju na tenderu za BH Telekom ili MUP Kantona Sarajevo iako su pola miliona maraka skuplji od ostalih. Eto opet pola miliona extra profita dobivenih tako sto su nekom ministru u komisiji dali Golfa petica, pa sve u krug, sa "domacim" Audijem sesticom na koju kriminalci koji ga kupuju placaju manji porez nego jadnik koji je skuckao 15 hiljada za Hyundai Getz, pa opet tenderi itd.. Ceh placa glupi narod a da nije ni svjestan toga.
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#62
Postoji vise vrsta kupaca . Kod nas dvije najzastupljnije vrste su :gass wrote: sve sut o preskupa i preizvikana auta.Hyundai getz 17.500KM na cesti.garncija 3godine na sve lil 100.000 km.prvi servi na 7.500km i košta ravno 63KM.provjerite servis BILLY.pa sad poredite ta ostala sranja.
- koji kupuju najjeftiniji proizvod
- koji kupuju proizvod koji nudi najbolji odnos ulozeno - dobiveno, dakle najbolju vrijednost -best value .
Hyundai Getz u ovom trenutku nije niti u jednoj od ove dvije kategorije a da ne govorim o cinjemci da Getz propada mini clasi dok svi ovdje navedeni konkurenti pripadaju ili u compact ili sub compact klasi. Dakle porede se kruske i jabuke. Getz je inferioran naspram konkurencije stoga bolje da je jeftin. Ja jednstavno ne vidim da Getz ima potencijal da bude najzastupljenije vozilo u BiH jednostavno i zbog cinjenice da i sam Hyundai nema za sada takvih ambicija posebice sa vozilom tipa Getz .
Posto je naslov ove tema Novo Nacionalno Vozilo ,jedino vozila proizvedena u Vogosci ulaze u ovo kategoriju u suprotnomi ista nisu nasa NACIONALNA vozila. Dakle ako hocemo biti politicki korektni onda bih se tema trebala preimenovati u najpopularnije vozilo u BiH . Za sada jedina nacionalna vozila su : Skode , VW-i i poneki Audi iz Vogosce. Vidim da pojedinci neupuceni u tematiku lupetaju kako Skoda / ASA i nije domaci proizvod te koristi pogone u Vogosci da zaobidze poreze i slicne gluposti . Kada je to tako zasto onda ostali proizvodaci ne urade isto i zaposle nekoliko stotina BIH gradana i time pomognu privredu .
-
- Posts: 525
- Joined: 16/04/2005 10:34
#63
Neka si ti upucen iz Kanade sta je domaci a sta nije domaci proizvod. I to na osnovu pisanja Dana. Asa auto placa reklamu Danima, a vec smo na jednoj drugoj temi apsolvirali kakav tretman u Danima imaju oni koji im placaju reklamu za razliku od onih "drugih".whow wrote:pojedinci neupuceni u tematiku lupetaju kako Skoda / ASA i nije domaci proizvod te koristi pogone u Vogosci da zaobidze poreze i slicne gluposti . Kada je to tako zasto onda ostali proizvodaci ne urade isto i zaposle nekoliko stotina BIH gradana i time pomognu privredu .
Zasto ostali ne pokrenu "proizvodnju" automobila? Upravo je Hyundai zelio to napraviti u prostorima TRZ u Hadzicima, ali su nasi korumpirani politicari bili toliko iskreni i "posteni" da im kazu "da se ne trude dzaba" jer nece dobiti olaksice kakve uziva asa auto.
Znas li koliko drzava gubi od "domace" proizvodnje u Vogosci. Direktna steta zbog neplacanje poreza i carine na vw-ova i skodina vozila je oko 10 miliona maraka, cemu treba dodati neutvrdjenu indirektnu stetu zbog pada prodaje ostalih marki na cija se vozila placaju puni iznosi carine i poreza, plus servisi, rezervni dijelovi itd.
Na navodnoj domacoj proizvodnji u Vogosci je angazovano stotinjak radnika pa kada to podijelimo sa onih 10 miliona direktne stete, ispada da svaki radnik na "domacoj" proizvodnji automobila u Vogosci drzavu godisnje kosta po 100 hiljada maraka!!!
I sve bi se jos moglo razumjeti kada bi drzava stitila i ostale grane domace proizvodnje. Ali, to ne cini i desava se paradoks da je nevidjenim protekcionistickim mjerama zasticena "domaca" proizvodnja automobila u kojima nema nijednog dijela proizvedenog u BiH, dok se sa druge strane, recimo, proizvodi Vegafruita i Fabrike duhana Sarajeva prepustaju "trzisnoj utakmici" sa uvoznim proizvodima koje subvencioniraju susjedne zemlje. Niko ni prstom da makne sto, osim radnika u direktnoj proizvodnji u Sarajevu, pola Hercegovine zivi uzgajajuci duhan i prodajuci ga FDS-u. Ili, koliko sezonskih radnika je angazovano na ubiranju voca za sokove Vegafruita?
Zato ne lupetaj ko "pomaze" privredu BiH, ili se informisi prije nego se dotaknes tema koje se ticu drzave u kojoj ne placas porez.
-
- Posts: 503
- Joined: 05/06/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#64
Zadnji model Forda Fieste po svim je karakteristikama bolji od Fabie! Probajte voziti fabiu u krivini pri velikoj brzini, pa probajte forda i vidječete da je fabia tu puno lošija! Ford Fiesta, Reno Clio, Peugoet 206, su meni puno interesantnija auta i mislim kvalitetnija! Jedan moj poznanik je platio Fabiu novu 20 hiljada km, rijec je o osnovnom modelu bez full opreme i na tu cijenu dodati registraciju i osiguranje, dok je u Merkatoru bio izložen Ford Fiesta metalik plave boje sa full opremom i koštao je 21 hiljadu i nešto km na cesti. Dakle na tu cijenu treba dodati samo registraciju i osiguranje. Dakle dodaš 1000 i nesto km i dobiješ puno više nego da uzmeš fabiju! Sjetite se Felicije! jeftin pokušaj kopiranja golfa dvojke koji je bio čisti promašaj, a Felicia je nestala sa tržišta zauvijek!
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#65
Kao prvo, kako se to konkretno Skoda pravi u Vogosci ? Dovuku ih iz maticne tvornice bez tockova koje postave ovdje i prodaju ko domaci proizvod. Tih stotinjak radnika sto rade nije dovoljno da PROIZVODE auta svakodnevno...whow wrote:Vidim da pojedinci neupuceni u tematiku lupetaju kako Skoda / ASA i nije domaci proizvod te koristi pogone u Vogosci da zaobidze poreze i slicne gluposti . Kada je to tako zasto onda ostali proizvodaci ne urade isto i zaposle nekoliko stotina BIH gradana i time pomognu privredu .
A to zasto drugi proizvodjaci ne urade isto, pa zato sto ne mogu od ASA Auta jer su oni poklopili pola drzave i politicara, tako to ovdje funkcionise nije ko u Kanadi....
-
- Posts: 98
- Joined: 30/08/2005 15:07
- Location: Sarajevo
#66
Ovo potpisujem, nasi u Vogosci montiraju gume, karambolke i blatobrane, sve ostalo dodje spremno.JD wrote:Kao prvo, kako se to konkretno Skoda pravi u Vogosci ? Dovuku ih iz maticne tvornice bez tockova koje postave ovdje i prodaju ko domaci proizvod. Tih stotinjak radnika sto rade nije dovoljno da PROIZVODE auta svakodnevno...whow wrote:Vidim da pojedinci neupuceni u tematiku lupetaju kako Skoda / ASA i nije domaci proizvod te koristi pogone u Vogosci da zaobidze poreze i slicne gluposti . Kada je to tako zasto onda ostali proizvodaci ne urade isto i zaposle nekoliko stotina BIH gradana i time pomognu privredu .
A to zasto drugi proizvodjaci ne urade isto, pa zato sto ne mogu od ASA Auta jer su oni poklopili pola drzave i politicara, tako to ovdje funkcionise nije ko u Kanadi....
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#67
Smijesno je i naivno tvrditi da su se nasi politicari ujedinili oko fronta podrske ASA autu i VW/ Skodi kada se nisu ujedinili niti oko mnogo vaznijih pitanja . Sada ce ispasti da Srbi I Hrvati imaju svoj "tal" u ASA autu. Ne zamjeram ti sto nisi upucen u tematiku ali neke stvari su bar logicne same po sebi . Pa zar ne bih RS potrcala na noge Hyundai-u i ponudila prostore mozda na Palama ( FAMOS) , tradicija postoji pa onda da i njihovi politicari "beru" dividendu ili mozda oni nisu korumpirani . Ma da , svjetski proizvodaci samo cekaju da uloze koju milijardu u BiH . Molim te ne budi naivan. Sto se tice poreza od kud ti znas gdje i koliko ja placam . Glede DANA ;jeste da citam dane sto ne znaci da sam ideoloski slijedbenik Senada P . kao sto ti impliciras . Za razliku od tobe koji slusas mahalske price i vjerujes im kao da su sveto slovo , ja obicno proucim temu o kojoj diskutujem. Dakle moj savjet ti je postuj one koji ti pomazu ; VW / Skoda ,a manje slusaj mahalske price . Pa zamisli samo kolika je to uopce reklama BiH economiji da kazu da VW koncern ima proizvodnju automobila u BiH . Koliko to znaci recimo u USA ili Kanadi gdje percepcija BiH jeste da ljudi u Bosni jedu jedni druge . Nije nebitno i to da VW/ Skoda ostvaruje pozitivan bilans. Jednostavno ne shvacam zasto uvijek moramo da pljujemo one koji nam pomazu. Pa eto sta je tvoja sugestija: ukinuti povlastice VW , zatvoriti pogone , odpustiti radnika. Kakva divna reklama nasoj mladoj drzavi te podrska industrskom razvoju . Manje mahale a vise koristi svoju glavu.
- Mahalac
- Posts: 2748
- Joined: 19/11/2002 00:00
- Location: Anarhija all over...
#68
U potpunosti se slazem sa nekim tvojim principima whow ali bojim se da se ovdje radi o nekim principima trzisne ekonomije i fer utrke jer po tvome ovi ostali mogu komotno da stave kljuc u bravu i zatvore salone tj da rade za 60% manje profita..da bi nekako "ostali u utrci".
Mislim da je Daewoo prije nekoliko godina nudio iste ako ne i bolje uslove i ulaganje u BiH pa rekao bih i Renault ali izgleda da neko drzi monopol i ne dozvoljava, u tome je rijec
Mislim da je Daewoo prije nekoliko godina nudio iste ako ne i bolje uslove i ulaganje u BiH pa rekao bih i Renault ali izgleda da neko drzi monopol i ne dozvoljava, u tome je rijec
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#69
Pogresno si shvatio, nasi politicari su super ujedinjeni kad im se pune dzepovi parama!whow wrote:Smijesno je i naivno tvrditi da su se nasi politicari ujedinili oko fronta podrske ASA autu i VW/ Skodi kada se nisu ujedinili niti oko mnogo vaznijih pitanja .
I posto vidim da si jako pozitivno nastrojen prema lopovima pardon politicarima da ti ispricam jedan slucaj vezan za izgradnju jednog trznog centra u Sarajevu (necu reci kojeg ali neki ce mozda i skontati), uglavnom centar se izgradio, naravno legalno jer se potkupio nacelnik te opstine, ali sada probleme pravi veca riba tj ministar KS vezano za ta pitanja, a taj se isti jos uvijek opire prije nego prihvati tu dozvolu, valjda mu malo koliku su mu ponudili..... Drugim rijecima u nasoj drzavi mozes raditi sta god hoces dokle god mozes potkupiti svakog ko ti "stane na put".
I naravno da treba ukinuti povlastice ASA Autu jer to ne donosi dobro nikome osim direktorima iste firme koji svake godine naprave jos jednu kucu i kupe jos 3 auta. Niko jos nije vidio hajra od te fabrike u Vogosci, da se vec tako ulaze na sve strane ko sto ti tvrdis onda bi ta famozna tvornica za promjenu i PROIZVODILA auta a ne montirala tockove i karambolke na gotova auta koja dodju na kamionu. I ko je pricao o zatvaranju tvornice ? Naravno da treba da radi, nije uopste bitna tvornica vec lopovi koji tim upravljaju, sta hoces reci da u drzavi u kojoj apsolutno nista ne fukncionise na posten nacin, jedina svijetla tacka je ASA Auto koja se "slomi" od patriotizma i dobrih namjera za napredak ekonomije BiH ? Haha pa da su tako fini ne bi gradili onoliku zgradurinu na Alipasinom polju vec bi te pare ulozile mozda u unaprijedjenja pogona u Vogosci i opet ponavljam, proizvodnji automobila za promjenu! Koji ce im qurac onolika zgrada? Ko da imaju 5.000 radnika pa im treba onoliki prostor.... Lopovi, shvati!
-
- Posts: 525
- Joined: 16/04/2005 10:34
#70
Nasi politicari se vrlo lako ujedine kada je u pitanju njihova korist. U slucaju asa auta i njihovih nezasluzenih povlastica postoji konsenzus koji je placen. Cime? Necijim parama i to gradjana cije drzavne sluzbe, policija, telekomi nabavljuju aute po visestruko visim cijenama kod asa auta na namjestenim tenderima a za uzvrat dobijaju mito od asa auta.Smijesno je i naivno tvrditi da su se nasi politicari ujedinili oko fronta podrske ASA autu i VW/ Skodi kada se nisu ujedinili niti oko mnogo vaznijih pitanja . Sada ce ispasti da Srbi I Hrvati imaju svoj "tal" u ASA autu.
Kriminal i licna korist nemaju naciju, pa tako ni ova prica sa asa autom. Oni se u javnosti predstavljaju kao "bosnjacka" firma, a svoju rent-a-car agenciju su prijavili u Lukavici jer su tamo manji porezi i sada pune budzet grada Istocno Sarajevo.Ne zamjeram ti sto nisi upucen u tematiku ali neke stvari su bar logicne same po sebi . Pa zar ne bih RS potrcala na noge Hyundai-u i ponudila prostore mozda na Palama ( FAMOS) , tradicija postoji pa onda da i njihovi politicari "beru" dividendu ili mozda oni nisu korumpirani
Da je VW ulozio u Vogoscu milijardu maraka, niko normalan ne bi prigovorio na njihove povlastice. Prava istina je da su ulozili 50 miliona maraka (20 puta manje), a ekstra profit koji su zajedno sa asa autom ostvarili mjeri se stotinama miliona maraka (za toliko je ostecen budzet drzave).Ma da , svjetski proizvodaci samo cekaju da uloze koju milijardu u BiH .
Nadji mi gdje VW koncern s ponosom istice da ima proizvodnju 3.000 auta u BiH. Nigdje jer to nije nikakav razlog za ponos. Koja proizvodnja? Vec smo apsolvirali da u Vogosci nema nikakve proizvodnje.Molim te ne budi naivan. Sto se tice poreza od kud ti znas gdje i koliko ja placam . Glede DANA ;jeste da citam dane sto ne znaci da sam ideoloski slijedbenik Senada P . kao sto ti impliciras . Za razliku od tobe koji slusas mahalske price i vjerujes im kao da su sveto slovo , ja obicno proucim temu o kojoj diskutujem. Dakle moj savjet ti je postuj one koji ti pomazu ; VW / Skoda ,a manje slusaj mahalske price .
Pa zamisli samo kolika je to uopce reklama BiH economiji da kazu da VW koncern ima proizvodnju automobila u BiH .
Nama vw nista ne pomaze. Ja sam ti lijepo brojkama objasnio da jedno radno mjesto u Vogosci kosta drzavu 100 hiljada maraka godisnje, odnosno ukupno najmanje 10 miliona maraka godisnje. Takav luksuz sebi ne bi mogle priustiti ni mnogo bogatije drzave. I ja radim pa mi drzava ne pomaze na takav nacin, kao uostalom nijednom radniku u BiH. Kada bi se drzava odrekla svojih 100.000 KM po insanu i na primjeru Agrokomerca, Zitoprerade, Rafinerije u B. Brodu, Zeljezare u Zenici, Alhosa ove firme bi postale primjer uspjesnog poslovanja, ali bi budzet popunjavao Dejvid Koperfild. Ko ce nadoknaditi 10 miliona maraka koje asa auto legalno "ukrade" iz budzeta? Gradjani koji placaju porez, a iz svega prilozenog ocigledno je da ti ne spadas u ovu kategoriju pa je svaka diskusija suvisna.Nije nebitno i to da VW/ Skoda ostvaruje pozitivan bilans. Jednostavno ne shvacam zasto uvijek moramo da pljujemo one koji nam pomazu. Pa eto sta je tvoja sugestija: ukinuti povlastice VW , zatvoriti pogone , odpustiti radnika. Kakva divna reklama nasoj mladoj drzavi te podrska industrskom razvoju .
Kao i u nekoliko prethodnih diskusija sa tobom, umjesto "mahalanja" ja koristim argumente i konkretne podatke. Ti ih ne demantujes jer nemas nikakvih argumenata, nego iznosis pretpostavke, insinuacije, poluinformacije i to o stvarima o kojima, usudjujem se reci, ne znas mnogo. Znas li znacenje rijeci mediokritet? Nisam ni ja ziveci u BiH pokupio svu pamet svijeta, ali znam kakva je stvarnost.Manje mahale a vise koristi svoju glavu.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#71
Vjerujem da je Fiesta jako dobar auto, ali je uz Pola najsuplji i najškrtije opremljen auto u toj klasi. Ja mislim da za tu 21 hiljadu dobiješ upaljač od opremeJasho wrote:Zadnji model Forda Fieste po svim je karakteristikama bolji od Fabie! Probajte voziti fabiu u krivini pri velikoj brzini, pa probajte forda i vidječete da je fabia tu puno lošija! Ford Fiesta, Reno Clio, Peugoet 206, su meni puno interesantnija auta i mislim kvalitetnija! Jedan moj poznanik je platio Fabiu novu 20 hiljada km, rijec je o osnovnom modelu bez full opreme i na tu cijenu dodati registraciju i osiguranje, dok je u Merkatoru bio izložen Ford Fiesta metalik plave boje sa full opremom i koštao je 21 hiljadu i nešto km na cesti. Dakle na tu cijenu treba dodati samo registraciju i osiguranje. Dakle dodaš 1000 i nesto km i dobiješ puno više nego da uzmeš fabiju! Sjetite se Felicije! jeftin pokušaj kopiranja golfa dvojke koji je bio čisti promašaj, a Felicia je nestala sa tržišta zauvijek!
Ne znam šta se podrazujeva pod "full opremom", to me uvijek bunilo, ali Fabia za 17 hiljada ima zračni jastuk, centralno, servo, namještanje vozačkog sjedala po visini, namještanje volana po visini i dubini (ovo drugo nema 80% konkurencije, ni u drugom po redu paketu - kod Punta se doplaćuje i po visini i po dubini, čak i namještanje sjedala po visini). Jest da nije neka oprema, ali za mene sasvim solidna oprema za osnovni model.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#73
i prestanite se raspravljati koji je domaći ili nije, to nije tema, brate dajte svoje prijedloge ili raspravljajte o postojećim ali ne toliko opširno kao o Fabiji.
Moje mišljenje je Opel Astra G, nisam do sada to rekao, fazon je što se može kupiti jeftino prilično, auto-pijaca ih je puna i jeftina je za održavanje. I što je najvažnije Njemačko je auto, a naši se "pale" na takva auta. Glas Atri ispred Golfa je što je Golf skuplji za održavanje i skup je i za kupiti (čak i trica) da ne kažem precjenjen.
Moje mišljenje je Opel Astra G, nisam do sada to rekao, fazon je što se može kupiti jeftino prilično, auto-pijaca ih je puna i jeftina je za održavanje. I što je najvažnije Njemačko je auto, a naši se "pale" na takva auta. Glas Atri ispred Golfa je što je Golf skuplji za održavanje i skup je i za kupiti (čak i trica) da ne kažem precjenjen.
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#74
hmm. ozbiljno??? moguce. astra je dobra. namaju bas problema sa hrdjom. ako su dobro odrzavane u dobrom su stanju. benzinci su dobri a i dizeli nisu bas tako losi. malo trose.
mislim da, ako ljudi svate, astra biti nasljednik golfa 2.
mislim da, ako ljudi svate, astra biti nasljednik golfa 2.
-
- Posts: 503
- Joined: 05/06/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#75
Ado Šampionu imao sam priliku da detaljno pregledam taj model forda i od opreme imaš: klimu, radio-cd, abs, airbag i još dosta stvari koje spadaju pod full opremu. Sigurno ima sve što treba da ima jedan automobil i imao sam priliku da vidim cijene svih modela fieste, tj sa svim raspoloživim motorima , kao i sa brojem vrata i dodatnom opremom i mogu reči da nije skupo auto, tj . nečešni marke više dati nego za škodu, a što se tiće pola sigurno je skuplji od forda, ali i neudobniji. Nekad je bila furka na golfove i slična njemačka auta koja mogu trajati i do 30 godina i više. kome takva auta danas trebaju? Ljudi u modernom svijetu danas hoče automobil koji je izazovnog dizajna, nije skup i koji je udoban u vožnji! Zašto kupiti automobil za koji češ dati velike novce i voziti ga 10 i više godina i prodaš ga budi pošto? Bolje kupiti automobil kao što je renault ili ford i voziti ga 5 godina i nakon toga prodati i kupiti novi. Meni lično Zadnji megane je ljepši od bilo kojeg golfa, pola ili pasata!