Kakav novi nacionalni auto? Pa golf dizel ce uvijek to biti, samo ce se mjenjati brojka, sa g2 idemo na g3 itd. Koje se to auto moze kupiti za recimo 5 milja maraka, voziti 2 godine i opet prodati za istu ili sasvim pribliznu lovu? Nijedno osim tog jebenog golfa. Nasem covjeku (uglavnom kokuzu) je to svetinja a iskreno ni sa nekog ekonomskog gledista nema tu nista lose, ispravan potez 1/1. Druga je stvar sto smo mi zatupljeni pa ga placamo koliko placamo i jednostavno mu nedamo da se spusti na svoju realnu vrijednost.
Isto tako treba gledati na odrzavanje i cijene dijelova koji su za golfa ubjedljivo najjeftiniji, mozes maltene na trafici kupiti sve sto za njega treba a ako ti slucajno negdje stane svaki drugi prolaznik moze i zna ga popraviti. Jednostavno je tako, mozda se s tim ne treba miriti ali u nekoj skorijoj buducnosti ne vidim neku znacajnu promjenu.
konkluzija: nacionalni auto ostaje isti, mjenjaju se samo brojevi iza rijeci golf
Izbor za novo nacionalno auto.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#77
golf 3 nama sanse da ce ikada biti. ta generacija ce biti preskocena ako nista. prije da ce biti golf 4 vec 3.
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#78
Evo da i ovo dozivim . Prvi put se slazem sa Flyerom. Golf III ce biti preskocen jer je "uopceno govoreci " naj losiji od svih Golfova. Nasljednik ce biti Gold IV .Viva la Flyer!!!!!The_Flyer2002 wrote:golf 3 nama sanse da ce ikada biti. ta generacija ce biti preskocena ako nista. prije da ce biti golf 4 vec 3.
-
- Posts: 96
- Joined: 22/08/2005 23:17
#79
Pa sasvim svejedno jel 3 ili 4, poenta je ta da ce ostati golf.
I ne znam koji je gori od ova dva, trica je imala problema ali sto ih cetvorka ima to je cudo jedno. Ja sam used car dealer, dakle imam svoju firmu koja se bavi preprodajom auta, zivim u gradu u kojem ima jako puno evropljana i opcenito stranaca pa se evropska auta vozaju puno vise nego u drugim djelovima amerike. Stoga dosta, odnosno oko 80% auta kojima radim su upravo evropska i iskreno od ovih "cetvorki" sam digo ruke (napomena: radi se iskljucivo o benzincima i vecinom o 2.0 motorima) jer su preosjetiljiva auta, ne smijes ih dotaci da im se nesto ne pokvari. Reklamacija mali milion, katastrofa! "Trice" su imale svojih mana, najvise sa mjenjacima ali ipak nisu bile ovakvi grobovi ko cetvorke. Passat-svaka cast (malo problema sa prednjim trapom ali u globalu ok), golf i jetta (bora) - vozdra!
Za "peticu" je jos rano reci pa necu komentarisati.
I ne znam koji je gori od ova dva, trica je imala problema ali sto ih cetvorka ima to je cudo jedno. Ja sam used car dealer, dakle imam svoju firmu koja se bavi preprodajom auta, zivim u gradu u kojem ima jako puno evropljana i opcenito stranaca pa se evropska auta vozaju puno vise nego u drugim djelovima amerike. Stoga dosta, odnosno oko 80% auta kojima radim su upravo evropska i iskreno od ovih "cetvorki" sam digo ruke (napomena: radi se iskljucivo o benzincima i vecinom o 2.0 motorima) jer su preosjetiljiva auta, ne smijes ih dotaci da im se nesto ne pokvari. Reklamacija mali milion, katastrofa! "Trice" su imale svojih mana, najvise sa mjenjacima ali ipak nisu bile ovakvi grobovi ko cetvorke. Passat-svaka cast (malo problema sa prednjim trapom ali u globalu ok), golf i jetta (bora) - vozdra!
Za "peticu" je jos rano reci pa necu komentarisati.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#80
Neki dan sam pronasao oglas, covjek trazi za Golfa II 1,6 TD, '91. godiste, 7500 KM...
Na stranu ekonomska logika, odrzavanje i sve o cemu ste pricali, ali neko ko da takve pare (da budemo jasni i mnogo manje pare, npr. 5000) za jednog Golfa starog 15tak godina, on nije (samo) glup, vec lud...
Na stranu ekonomska logika, odrzavanje i sve o cemu ste pricali, ali neko ko da takve pare (da budemo jasni i mnogo manje pare, npr. 5000) za jednog Golfa starog 15tak godina, on nije (samo) glup, vec lud...
-
- Posts: 116
- Joined: 14/06/2005 10:57
#81
NEĆE BITI NACIONALNOG AUTA NAKON GOLFA 2! DODUŠE, BITI ĆE DOSTA GOLFOVA 3 (VEĆ IH I IMA PUNO), ČETVORKI...PUNO JE FABIA (ONA JE NAJBLIŽA DEFINICIJI NACIONALNOG AUTA, JER JE I DRŽAVA FAVORIZIRA) ALI IPAK TRŽIŠTE I NAVADE LJUDI SU DRUKČIJI. SVAKIM DANOM JE ŠIRI IZBOR NOVIH I POLOVNIH AUTOMOBILA; PUNO JE VIŠE SERVISA... GOLF 2 JE U JEDNOM TRENUTKU VREMENA BIO UNIVERZALNO AUTO, KOJE JE MOGLO SVE I SVUKUD. NO, STANDARDI SE MJENJAJU. NEKADA JE TO BIO FIĆO, JER JE ISPUNJAVAO TRI STVARI-DOSTUPNOST, TEHNIČKA JEDNOSTAVNOST i UPOTREBLJIVOST. GOLF 2 JE IMAO SVO TROJE. ALI, BILO JE TAKVO VRIJEME, A GOLF KAO STVOREN ZA TAKVA VREMENA. RAT; BEZNAĐE, MALO RAPA, MALO PUMPI, IŠAO JE NA SVAŠTA.
DANAS JE DRUGAČIJE VRIJEME I IMAMO BIRATI IZMEĐU KIA; HYUNDAIJA, PEUGEOTA, RENAULTA, FIATA, OPELA, DACIA, FORDOVA, TOYOTA...
A POSIJE '92-'95 JE VEĆINA BIRALA POLOVNO, SAMO DA IDE - ILI GOLFA ILI KADETTA JAJE, PONEKO ESCOTRA, BOGATIJI AUDIJA 80 JAJE.
SAD VEĆ BIRAMO IZMEĐU 100 RAZLIČITIH NOVIH I POLOVNIH.
DANAS JE DRUGAČIJE VRIJEME I IMAMO BIRATI IZMEĐU KIA; HYUNDAIJA, PEUGEOTA, RENAULTA, FIATA, OPELA, DACIA, FORDOVA, TOYOTA...
A POSIJE '92-'95 JE VEĆINA BIRALA POLOVNO, SAMO DA IDE - ILI GOLFA ILI KADETTA JAJE, PONEKO ESCOTRA, BOGATIJI AUDIJA 80 JAJE.
SAD VEĆ BIRAMO IZMEĐU 100 RAZLIČITIH NOVIH I POLOVNIH.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#82
Joj pa ti si skroz fulio poentu! Koji bolan ne bio izazovan dizajn? Taj tvoj sistem pali dok ne osnuješ porodicu (i ja bih/ću isto radio). A mi govorimo o nacionalnom autu! Jaguar E-type je po mnogima najljepši auto svih vremena, za svoje vrijeme je bio jeftin pa nije bio "nacionalni" auto! Sad je ista situacija kao i prije 30 godina: Naša raja danas traži auto pouzdano (po mogućnosti njemačko), da nije skupo i da je jeftino za održavanje. Tu se Megane nikako ne uklapa (nije ni jeftin, nit je pouzdan, a i francuz je), Ford bi se uklapao da je jeftiniji za održavanje, kao Opel npr.Jasho wrote:Ado Šampionu imao sam priliku da detaljno pregledam taj model forda i od opreme imaš: klimu, radio-cd, abs, airbag i još dosta stvari koje spadaju pod full opremu. Sigurno ima sve što treba da ima jedan automobil i imao sam priliku da vidim cijene svih modela fieste, tj sa svim raspoloživim motorima , kao i sa brojem vrata i dodatnom opremom i mogu reči da nije skupo auto, tj . nečešni marke više dati nego za škodu, a što se tiće pola sigurno je skuplji od forda, ali i neudobniji. Nekad je bila furka na golfove i slična njemačka auta koja mogu trajati i do 30 godina i više. kome takva auta danas trebaju? Ljudi u modernom svijetu danas hoče automobil koji je izazovnog dizajna, nije skup i koji je udoban u vožnji! Zašto kupiti automobil za koji češ dati velike novce i voziti ga 10 i više godina i prodaš ga budi pošto? Bolje kupiti automobil kao što je renault ili ford i voziti ga 5 godina i nakon toga prodati i kupiti novi. Meni lično Zadnji megane je ljepši od bilo kojeg golfa, pola ili pasata!
Moje auto je strašno skupo za održavanjem ali meni je dobar, udoban, brz, itd. Ali ja još ne zarađujem, tako da sam irelevantan pričat o tome, a vidim i ti si isti taj.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#83
Nema šanse da četvorka bude nacionalni auto! Razlozi: Kvarljiva je i skupa za održavanje. Npr. zupčasti remen za Golfa IV je preko 500 eura! Pa brate da s njim dođe crnka da te masira previše!
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#84
koiko nasih ljudi nezana o ovome???? glavna poenta njima je da je golf.ado-šampion wrote:Nema šanse da četvorka bude nacionalni auto! Razlozi: Kvarljiva je i skupa za održavanje. Npr. zupčasti remen za Golfa IV je preko 500 eura! Pa brate da s njim dođe crnka da te masira previše!
opel astra (ako ljudi svate) je nekako najbolji izbor mada je G4 veoma popuarno auto.
@whow nije dzaba da ovde kisa pada nakon one izjave.
-
- Posts: 96
- Joined: 22/08/2005 23:17
#85
Zasto je zupcasti 500 eura, ne kontam? Mislim skroz bezze poslic. Sve je isto kao i ne benzincima osim sto na kraju moras ustimati bosch pumpu a ako imas odgovarajuci vag kompjuter ne moras ni to raditi manuelno. Sve ostalo je maciji kasalj, obavezno zamjeniti vodenu pumpu uz promjenu zupcastog i to je sve. Ne znam sta se to sad preuvelicava, timing na vw je bas laganica u poredjenju sa mnogim autima.Doduse, na pasatu je malo karanana jer je "sideways" ali da se i to uraditi. Mozda vi znate nesto sto ja ne znam, prosvjetlite meado-šampion wrote:Nema šanse da četvorka bude nacionalni auto! Razlozi: Kvarljiva je i skupa za održavanje. Npr. zupčasti remen za Golfa IV je preko 500 eura! Pa brate da s njim dođe crnka da te masira previše!
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#86
Na skodi fabiji je zamjena zupcasto oko 700km! Eto toliko o djelovima na trafici, jer isti motori su u VW-u. Ako je TDI, dodajte jos malo (ovo je za SDI). Ja opet kazem astra je najbolji izbor. Posto je diesel najpopularniji astrini 2.0di i DTI imaju lanac umjesto zupcastog, eto odma ustede!
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#87 Re:
Pa i sad je Golf star 15-ak godina najmanje 7500KM, čak i preko cenera. Znači sve je ostalo istoAlfons Kauders wrote: ↑01/11/2005 15:04 Neki dan sam pronasao oglas, covjek trazi za Golfa II 1,6 TD, '91. godiste, 7500 KM...
Na stranu ekonomska logika, odrzavanje i sve o cemu ste pricali, ali neko ko da takve pare (da budemo jasni i mnogo manje pare, npr. 5000) za jednog Golfa starog 15tak godina, on nije (samo) glup, vec lud...
- nepass1
- Posts: 9671
- Joined: 06/07/2017 07:35
#88 Re: Izbor za novo nacionalno auto.
Sredinom 2008 ja sam g2 dizela prodao za 6k a 2002 ga platio 6,5k. 91 godiste
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#89 Re: Izbor za novo nacionalno auto.
To su primjeri koliko je inflacija pojela vrijednost love. Inače i danas su golf 4 i 5 vrlo cijenjeni kod bošnje(ne toliko zbog kvaliteta koliko zbog sporog pada vrijednosti)mada se puno vozaju i francuzi i ostali....ponuda auta je vrlo raznovrsna nije ko nekad, mogao si birati između cvajtare, pasata lubenicara i kadeta, ostalo niko nije ni gledao. Prije 15-20 god ko je vozio francuza smatrali su ga ludim
Nekad je vijek auta bio preko 30 god, a danas auto stari 20 god su dobrim dijelom za rashoda, poslije toga uglavnom se svabe jos kotrljaju a azijati i francuzi idu prema otpadu
Nekad je vijek auta bio preko 30 god, a danas auto stari 20 god su dobrim dijelom za rashoda, poslije toga uglavnom se svabe jos kotrljaju a azijati i francuzi idu prema otpadu