Potpisujem.Frutek wrote:Škoda Fabia
Izbor za novo nacionalno auto.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 311
- Joined: 15/09/2005 14:03
- Location: Sarajevo
#26
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#27
Coco_Marocco wrote:a i po uporednim testovima njene klase najbolje auto u toj klasi.
Po kojim uporednim testovima ??? Ne lupetaj gluposti, ako te vec zanima, jedan takav uporedni test bio je nedavno u magazinu ProAuto, Fabie ni na mapi, 1 mjesto Punto, 2 mjesto Corsa itd.... Uostalom uzmi cjenovnik pa ces vidjeti da Fabia nije tako jeftina...
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#28
Po svim testovima Fabia je najbolje auto u toj klasi! Pusti se ProAuta i sličnih sr...a!
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#29
Evo našao sam, Auto Blic broj 10, 2001.
Usporedni test: Fiat Punto 1.2 SX (60 KS); Opel Corsa 1.0 12V Comfort (58 KS); Peugeot 206 1.1 Presence (60 KS); Škoda Fabia 1.4 Classic (60 KS); Toyota Yaris 1.0 Linea Luna (68 KS).
Naslov: Škoda Fabia: kralj među mališanima
Po redu:
PROSTRANOST
1. Škoda 4+
2. Opel, Fiat, Peugeot, Toyota 3+
MOTOR
1. Škoda, Fiat, Toyota 3+
2. Opel, Peugeot 2+
PODVOZJE/SIGURNOST
1. Škoda, Opel, Fiat 3+
2. Peugeot, Toyota 2+
UDOBNOST
1. Škoda, Opel, Peugeot, Fiat 3+
2. Toyota 2+
KVALITET
1. Škoda 4+
2. Toyota 3+
3. Fiat, Opel 2+
4. Peugeot 1
Dakle, poredak:
1. Škoda 4
+: snažan i elastičan motor, vrlo prostrana unutrašnjost, iznadprosječna udobnost, vrlo dobra pozicija za sjedenje, dobroćudno ponašanje na cesti
-: slabo grijanje, visoka potrošnja, malo predugačak zaustavni put, skupe doplate
2. Opel 3+
+: odrasli nastup, dosta mjesta na stražnjoj klupi, suvereno ponašanje na cesti
-: zapinjuća ručica mjenjača, bezosjećajan upravljač, malo predugačak zaustavni put, vrlo neuglađen rad motora, vrlo loše grijanje, loša motorna karakteristika
3. Peugeot 3
+: motor s ljubavlju prema okretajima, velik spremnik goriva, izravan upravljač, varijabilna sjedala
-: prosječni rezultati crash-testa, ćudljiv stražnji kraj, predugačak zaustavni put, malo mjesta na stražnoj klupi, visoka potrošnja
3. Fiat 3
+: puno mjesta sprijeda, velik prtljažnik, predvidivo ponašanje na cesti, niska potrošnja, vrlo dobra svjetla, dobar odnos uloženo/dobiveno
-: manjkavi rezultati crash-testa, motor ne voli okretaje, predugi prenosni odnosi mjenjača, vrlo dugačak zaustavni put
3. Toyota 3
+: živahan motor, dobre kočnice, vrlo dobro grijanje, prostrana unutrašnjost, varijabilna unutrašnjost
-: manjkavi rezultati crash-testa, motor s malim okretnim momentom, slaba izolacija buke, ćudljiv stražnji kraj, slaba svjetla
Ja bih dodao odmah iza Fabije:
Renault Clio 1.2 Authentique ("stari" model)
+: izrazito udoban ovjes, dobre kočnice, bogata oprema za sigurnost, dobri rezultati crash-testa, dobroćudno ponašanje na cesti, izolacija buke, materijali u unutrašnjosti
-: bezosjećajan upravljač, malo mjesta na stražnjosj klupi, loše performanse motora
Eto to je to, izvinjavam se zbog predugog odgovora.
Usporedni test: Fiat Punto 1.2 SX (60 KS); Opel Corsa 1.0 12V Comfort (58 KS); Peugeot 206 1.1 Presence (60 KS); Škoda Fabia 1.4 Classic (60 KS); Toyota Yaris 1.0 Linea Luna (68 KS).
Naslov: Škoda Fabia: kralj među mališanima
Po redu:
PROSTRANOST
1. Škoda 4+
2. Opel, Fiat, Peugeot, Toyota 3+
MOTOR
1. Škoda, Fiat, Toyota 3+
2. Opel, Peugeot 2+
PODVOZJE/SIGURNOST
1. Škoda, Opel, Fiat 3+
2. Peugeot, Toyota 2+
UDOBNOST
1. Škoda, Opel, Peugeot, Fiat 3+
2. Toyota 2+
KVALITET
1. Škoda 4+
2. Toyota 3+
3. Fiat, Opel 2+
4. Peugeot 1
Dakle, poredak:
1. Škoda 4
+: snažan i elastičan motor, vrlo prostrana unutrašnjost, iznadprosječna udobnost, vrlo dobra pozicija za sjedenje, dobroćudno ponašanje na cesti
-: slabo grijanje, visoka potrošnja, malo predugačak zaustavni put, skupe doplate
2. Opel 3+
+: odrasli nastup, dosta mjesta na stražnjoj klupi, suvereno ponašanje na cesti
-: zapinjuća ručica mjenjača, bezosjećajan upravljač, malo predugačak zaustavni put, vrlo neuglađen rad motora, vrlo loše grijanje, loša motorna karakteristika
3. Peugeot 3
+: motor s ljubavlju prema okretajima, velik spremnik goriva, izravan upravljač, varijabilna sjedala
-: prosječni rezultati crash-testa, ćudljiv stražnji kraj, predugačak zaustavni put, malo mjesta na stražnoj klupi, visoka potrošnja
3. Fiat 3
+: puno mjesta sprijeda, velik prtljažnik, predvidivo ponašanje na cesti, niska potrošnja, vrlo dobra svjetla, dobar odnos uloženo/dobiveno
-: manjkavi rezultati crash-testa, motor ne voli okretaje, predugi prenosni odnosi mjenjača, vrlo dugačak zaustavni put
3. Toyota 3
+: živahan motor, dobre kočnice, vrlo dobro grijanje, prostrana unutrašnjost, varijabilna unutrašnjost
-: manjkavi rezultati crash-testa, motor s malim okretnim momentom, slaba izolacija buke, ćudljiv stražnji kraj, slaba svjetla
Ja bih dodao odmah iza Fabije:
Renault Clio 1.2 Authentique ("stari" model)
+: izrazito udoban ovjes, dobre kočnice, bogata oprema za sigurnost, dobri rezultati crash-testa, dobroćudno ponašanje na cesti, izolacija buke, materijali u unutrašnjosti
-: bezosjećajan upravljač, malo mjesta na stražnjosj klupi, loše performanse motora
Eto to je to, izvinjavam se zbog predugog odgovora.
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#30
ovo je malo zastarila informacija jer je iz 2001.
ustvari ovo je odlicna informacija jer poredi automobile iz onoga doba.
volio bi vidjeti test polovnih automobila koji se bili na ovome testu.
ustvari ovo je odlicna informacija jer poredi automobile iz onoga doba.
volio bi vidjeti test polovnih automobila koji se bili na ovome testu.
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#31
Pa ovdje se prica o PRISTUPACNOSTI odredjenog auta a ne o kvaliteti istih, a u ProAutu su bas tu temu obradili do detalja, od troskova servisiranja do potrosnje goriva na odredjenoj kilometrazi itd. Kakve veze ima sta Auto Blic iz 2001 misli, kad toj Fabiji najboljoj u klasi prvi servis kosta 700 KM a Opelu 150. Nisi uopste shvatio poentu ako si vec toliko ocaran Fabijom baci na papir koliko te ona opali po dzepu nakon 3 godine a koliko Punto ili Corsa, pa ces se malo zapitati da li se toliko isplati koliko ste vi ovdje napricali. Opet ponavljam ne govorim o kvaliteti Fabije nego o ISPLATIVOSTI!ado-šampion wrote:Po svim testovima Fabia je najbolje auto u toj klasi! Pusti se ProAuta i sličnih sr...a!
-
- Posts: 98
- Joined: 30/08/2005 15:07
- Location: Sarajevo
#32
Prije svega JD hvala na lijepom pozdravu, da je Fabia dobra to je moje misljenje tebi je dobra Corsa i gdje je problem, niti cu ja tebe ubjediti da je Fabia bolja od Corse, a niti ti mene da Corsa bolja od Fabie, a da ti kazem ne lupetaj gluposti to opet ne ide jer mislim da smo civilizovani pa to nije nas nacin izrazavanja, a sto se tice testa u ProAuto-u i daljnjeg komentara Fabie ni na mapi to se moze dvojako shvatiti mozda je toliko bolja od Punta i Corse da se ne mogu porediti ili kako si ti shvatio da toliko nevalja da se ne moze porediti, a evo jedan link gdje Corse, Punta nema ni na mapi.JD wrote:Coco_Marocco wrote:a i po uporednim testovima njene klase najbolje auto u toj klasi.
Po kojim uporednim testovima ??? Ne lupetaj gluposti, ako te vec zanima, jedan takav uporedni test bio je nedavno u magazinu ProAuto, Fabie ni na mapi, 1 mjesto Punto, 2 mjesto Corsa itd.... Uostalom uzmi cjenovnik pa ces vidjeti da Fabia nije tako jeftina...
Pozdrav
http://www.vrelegume.co.yu/strana.php?r ... &&tip_id=9
Last edited by Coco_Marocco on 27/10/2005 08:26, edited 1 time in total.
-
- Posts: 98
- Joined: 30/08/2005 15:07
- Location: Sarajevo
#33
P.S. Koliko znam Punto, Corsa, Clio, P206, Fiesta nisu nista jeftiniji od Fabie ako cemo realno. A ovo da je prvi servis Fabie 700,00 KM je tolika patka da ocima ne mogu povjerovati, mene je prvi servis kod auto kuce NOSSE kostao 210 KM, zamjena ulja, uljnog filtera, zracnog filtera i filtera kabine, e sada ni ovo nije jeftino ako uzmemo u obzir da je prvi servis radjen nakon 2000 kilometara pa je mjenjanje zracnog filtera i filtera kabine potpuno nepotrebno sto bi smanjilo cifru za 40 KM.
Last edited by Coco_Marocco on 27/10/2005 08:35, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1623
- Joined: 09/11/2004 12:33
#34
ova anketa je malo ispred svog vremena, g2d će biti nacionalno auto jos desetak godina jer nacija ne kupuje nova auta a vi uporno u njima trazite
kandidata, haj vi birajte auto godine a nacionalno auto Bosne je odavno izabrano, naravno g2 i to iskljucivo dizel
kandidata, haj vi birajte auto godine a nacionalno auto Bosne je odavno izabrano, naravno g2 i to iskljucivo dizel
-
- Posts: 98
- Joined: 30/08/2005 15:07
- Location: Sarajevo
#35
I ova ima mjesta, potpisujem.tataratira wrote:ova anketa je malo ispred svog vremena, g2d će biti nacionalno auto jos desetak godina jer nacija ne kupuje nova auta a vi uporno u njima trazite
kandidata, haj vi birajte auto godine a nacionalno auto Bosne je odavno izabrano, naravno g2 i to iskljucivo dizel
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#36
@Coco_Marocco, izvini gdje sam ja govorio o ukupnom kvalitetu Fabie Punta ili Corse ? Ja sam naveo onaj test kao test isplativosti pojedinog auta na nasim cestama, a u tome Fabia nimalo ne briljira, a ovdje se opet ponavljam prica o nacionalnom autu a ne o najkvalitetnijem autu.
206 i Polo su najskuplji od navedenih auta, a Punto je jeftiniji od Fabie to ti mogu garantovati, a i Corsa 1.7CDTI (100ks-skoro full oprema) dodje poprilicno jeftinije od Fabije TDI sa istom opremom.
P.S. to za ProAuto nema se sta dvojako shvatati jer je i Fabia bila na testu, samo je na kraju bila koliko se sjecam 4 mjesto.
Iskreno, licno me ne interesuje koje je auto bolje ili kvalitetnije, ja vozim Corsu 2003 godiste, i prezadovoljan sam, na servise u 3 godine potrosio ukupno nekih 550-600 KM, nikakvih kvarova nije bilo itd, i sta mene onda briga da li je Fabia ili neko trece auto kvalitetnije ili ne??
206 i Polo su najskuplji od navedenih auta, a Punto je jeftiniji od Fabie to ti mogu garantovati, a i Corsa 1.7CDTI (100ks-skoro full oprema) dodje poprilicno jeftinije od Fabije TDI sa istom opremom.
P.S. to za ProAuto nema se sta dvojako shvatati jer je i Fabia bila na testu, samo je na kraju bila koliko se sjecam 4 mjesto.
Iskreno, licno me ne interesuje koje je auto bolje ili kvalitetnije, ja vozim Corsu 2003 godiste, i prezadovoljan sam, na servise u 3 godine potrosio ukupno nekih 550-600 KM, nikakvih kvarova nije bilo itd, i sta mene onda briga da li je Fabia ili neko trece auto kvalitetnije ili ne??
Last edited by JD on 27/10/2005 12:57, edited 1 time in total.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#37
Ti si pitao "Po kojim testovima je Fabia najbolja u klasi" i ja sam ti odgovorio. A znam da se ne isplati voziti Fabiu ovdje jer je servis pravo skup . Nisam očaran Fabijom, ali sam je vozio na polaganju vozačkog ispita i po mojoj procjeni je dosta dobro auto, jedino što bih ja promjenio su tvrda sjedala.JD wrote:Pa ovdje se prica o PRISTUPACNOSTI odredjenog auta a ne o kvaliteti istih, a u ProAutu su bas tu temu obradili do detalja, od troskova servisiranja do potrosnje goriva na odredjenoj kilometrazi itd. Kakve veze ima sta Auto Blic iz 2001 misli, kad toj Fabiji najboljoj u klasi prvi servis kosta 700 KM a Opelu 150. Nisi uopste shvatio poentu ako si vec toliko ocaran Fabijom baci na papir koliko te ona opali po dzepu nakon 3 godine a koliko Punto ili Corsa, pa ces se malo zapitati da li se toliko isplati koliko ste vi ovdje napricali. Opet ponavljam ne govorim o kvaliteti Fabije nego o ISPLATIVOSTI!ado-šampion wrote:Po svim testovima Fabia je najbolje auto u toj klasi! Pusti se ProAuta i sličnih sr...a!
Kako god okreneš, od svih malih auta Fabia je najbliža porodičnom automobilu, zbog svoje veličine a i zbog unutarnje prostranosti.
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#38
Da ali to je znacilo po kojim testovima relevantnim da bi se uzeli u obzir pri izboru nacionalnog auta, tu se ne gleda samo ukupna kvaliteta, jer bi u tom slucaju najbolje prosla auta od 150.000 KMado-šampion wrote: Ti si pitao "Po kojim testovima je Fabia najbolja u klasi" i ja sam ti odgovorio.
Pa cekaj malo, za Punta se zna da nudi najvise prostora za glavu na zadnjoj klupi, Fabia ima istu zapreminu prtljaznika kao i Corsa (260l) a Punto ima 265l..... Ne istice se Fabia ni tom prostranoscu toliko, mislim u prosjeku je ostalih auta u klasi.Kako god okreneš, od svih malih auta Fabia je najbliža porodičnom automobilu, zbog svoje veličine a i zbog unutarnje prostranosti.
-
- Posts: 4
- Joined: 12/10/2005 14:14
#39
sve sto cu reci govorim iz vozackog iskustva za volanom auta koje cu spomenuti u postu
1.Fabija - premalen auto za porodicni automobil , Golf II ima kud i kamo vise prostora - fabija ne odgovara kvalitetu i izdrzljivosti svog vremena kao Golf II u svoje vrijeme
2.Astra - dobar auto mada odrzavanje u BIH nije na zavidnom nivou kao skode ili vw
razni fordovi - fiati - seati - japanci - rumuni
samo trenutni hir , hit ili povoljnost - u buducnosti nastace problemi sa odrzavanjem
3.Pasat pravi porodicni auto mada skuplji ali vrijedi svake ulozene novcanice
saberi - oduzmi = bilo od kojih auta 1,2 ili 3 je dobar auto u zavisnosti od
broja porodice , proporcija clanova , mjesta stanovanja i sta trebamo od auta .
1.Fabija - premalen auto za porodicni automobil , Golf II ima kud i kamo vise prostora - fabija ne odgovara kvalitetu i izdrzljivosti svog vremena kao Golf II u svoje vrijeme
2.Astra - dobar auto mada odrzavanje u BIH nije na zavidnom nivou kao skode ili vw
razni fordovi - fiati - seati - japanci - rumuni
samo trenutni hir , hit ili povoljnost - u buducnosti nastace problemi sa odrzavanjem
3.Pasat pravi porodicni auto mada skuplji ali vrijedi svake ulozene novcanice
saberi - oduzmi = bilo od kojih auta 1,2 ili 3 je dobar auto u zavisnosti od
broja porodice , proporcija clanova , mjesta stanovanja i sta trebamo od auta .
-
- Posts: 1048
- Joined: 11/01/2004 00:00
#40
zasto uopste porediti Skodu i VW s ostalim proizvodjacima kada imaju ekskluzivitet u BH .... VW i nekako ali Skoda poslje cetri godine je hrpa skripuceg celika i usmrdjele plastike papreno placene kao domaci "kvalitetan" proizvod ... ... a ako ce mo pravo, po budzetu prosjecnog bosanca za nas je nekadasnji yugo i slicne vozilice maksimala.
-
- Posts: 1017
- Joined: 17/09/2004 10:33
#41
haha.. i mene su ložili u salonu da trebam uraditi servis na prvih 2000 KM.. lafo da nije šta ostalo u motoru u servisnoj ništa o tome ne piše.. i bogami ja im ne dadoh lovu za taj nazovi servisCoco_Marocco wrote:P.S. Koliko znam Punto, Corsa, Clio, P206, Fiesta nisu nista jeftiniji od Fabie ako cemo realno. A ovo da je prvi servis Fabie 700,00 KM je tolika patka da ocima ne mogu povjerovati, mene je prvi servis kod auto kuce NOSSE kostao 210 KM, zamjena ulja, uljnog filtera, zracnog filtera i filtera kabine, e sada ni ovo nije jeftino ako uzmemo u obzir da je prvi servis radjen nakon 2000 kilometara pa je mjenjanje zracnog filtera i filtera kabine potpuno nepotrebno sto bi smanjilo cifru za 40 KM.
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#42
Ovo tema postaje veoma interesantna. (T)ko bih rekao da ce se na Auto Moto Forumu razviti diskusija sa izrasitio socio-ekonomskom tematikom .
Prosjecna BiH obitelj;Koliko clanova , koliki prihodi , sta se vozi , gdje se vozi i slicno. kao sto rekoh dosta izvrsnih komentara posebice onaj u preuranjenosti teme jer se nova auta ne kupuju tak da se novo nacionalno auto treba traziti u kategoriji izmedu 5-10 godina starih vozila.
Moje privatno misljenje da kada je rijec o popularnosti auta ljudi obracaju paznju na tkz. image ili opsteprihvcenu percepciju tog auta nego njegovu stvarnu kvalitetu. Stoga govoriti o tome sto je realno bolje "ne pije vode" jer Bosanca za Golfa II veze mnogo vise od pukih performanci. Ovo auto je simbol nekadasnjeg " blagostanja" kao takoder ratnih iskusenja i stradanja te posljeratnog oporavka . Onda , zaboga< Sarajevo je bilo poznato po tri stvari : Olimpijadi , Cevapima i Golfu. Dakla svaki put kada vidim Golfa II i kanadi ja se sjetim Sarajeva.
Prosjecna BiH obitelj;Koliko clanova , koliki prihodi , sta se vozi , gdje se vozi i slicno. kao sto rekoh dosta izvrsnih komentara posebice onaj u preuranjenosti teme jer se nova auta ne kupuju tak da se novo nacionalno auto treba traziti u kategoriji izmedu 5-10 godina starih vozila.
Moje privatno misljenje da kada je rijec o popularnosti auta ljudi obracaju paznju na tkz. image ili opsteprihvcenu percepciju tog auta nego njegovu stvarnu kvalitetu. Stoga govoriti o tome sto je realno bolje "ne pije vode" jer Bosanca za Golfa II veze mnogo vise od pukih performanci. Ovo auto je simbol nekadasnjeg " blagostanja" kao takoder ratnih iskusenja i stradanja te posljeratnog oporavka . Onda , zaboga< Sarajevo je bilo poznato po tri stvari : Olimpijadi , Cevapima i Golfu. Dakla svaki put kada vidim Golfa II i kanadi ja se sjetim Sarajeva.
-
- Posts: 184
- Joined: 26/10/2005 23:04
- Location: Sarajevo
#44
Ama Golf je zakon. Samo jest vrijeme da se promijeni nacionalno auto, ne bi trebao to vise biti Golf II,nego Golf III a kasnije, ko zna mozd i "petica". Fabia je smece. Moj komsija ima onu prvu fabiju stara je 4 ili 5 godina, nisam 100% siguran, ali danas ta Fabia je nikakva, ni na sta ne lici, a najmanje na auto. Iako je on pravo cuva i bas nikad joj nije ni retrovizora zagrebo. Pa pola Golfova II je bolje od ove Fabie. Ja sam za GOLFA, nije bitno kojeg. Svaki valja.
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#45
Ma nemoj tako, Fabia je po svim testovima najbolja u klasimirz@ wrote:Fabia je smece. Moj komsija ima onu prvu fabiju stara je 4 ili 5 godina, nisam 100% siguran, ali danas ta Fabia je nikakva, ni na sta ne lici, a najmanje na auto. Iako je on pravo cuva i bas nikad joj nije ni retrovizora zagrebo.
-
- Posts: 476
- Joined: 05/09/2004 15:06
#46
mirz@ wrote:Ama Golf je zakon. Samo jest vrijeme da se promijeni nacionalno auto, ne bi trebao to vise biti Golf II,nego Golf III a kasnije, ko zna mozd i "petica". Fabia je smece. Moj komsija ima onu prvu fabiju stara je 4 ili 5 godina, nisam 100% siguran, ali danas ta Fabia je nikakva, ni na sta ne lici, a najmanje na auto. Iako je on pravo cuva i bas nikad joj nije ni retrovizora zagrebo. Pa pola Golfova II je bolje od ove Fabie. Ja sam za GOLFA, nije bitno kojeg. Svaki valja.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#47
Samo pogledajte kojih auta do 5 godina starosti ima najviše u gradu. Škoda Fabia naravno! Da je toliko k..a košto vi pričate niko ne bi dao 16+ hiljada za nju. Još nešto: Pretprošle sedmice sam bio na auto-pijaci i nisam vidio da se prodaje nijedna Fabija! Toliko o nekvlaiteti iste!
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#49
a jel mislis da nikakve nema veze to sto je to auto do nedavno bilo najjeftiniji automobil koji je bio na trzistu. automobil koji je bio najpristupacniji trzistu. zar mislis da bi se isto desilo da se ranije pocela prodavati DACIA LOGAN ili da je slucajno bio bolji ZASTAVIN zastupnik na podruciju BiH???ado-šampion wrote:Samo pogledajte kojih auta do 5 godina starosti ima najviše u gradu. Škoda Fabia naravno! Da je toliko k..a košto vi pričate niko ne bi dao 16+ hiljada za nju. Još nešto: Pretprošle sedmice sam bio na auto-pijaci i nisam vidio da se prodaje nijedna Fabija! Toliko o nekvlaiteti iste!
hmm... to sto ih je najvise NEMA NIKAKVE VEZE SA KVALITETOM VEC SA KUPOVNOM MOCI????