Izbor doktora medicine i doktora stomatologije

Sve o zdravlju...

Moderator: anex

User avatar
chuchumbamayumbe
Posts: 11046
Joined: 20/10/2006 22:02

#26 Re: Izbor doktora medicine i doktora stomatologije

Post by chuchumbamayumbe »

Ako ne predate ovu papirlologiju na vriejme (raspitajte se kada je zadnji rok), izgubićete pravo na liječenje i ovjeru knjižice (tako nekako sam ja razumio). :roll:
User avatar
niko_niko_kao_ja
Posts: 679
Joined: 15/05/2010 06:19
Location: Ti si bio svugde u mom' svemu

#27 Re: Izbor doktora medicine i doktora stomatologije

Post by niko_niko_kao_ja »

minjonja wrote: ja jedino ne kontam sta cu ja kao student izabrati? meni je karton na studentskoj poliklinici, a i ja dobila ove papire da biram u domu zdravlja doktora. ja otisla na kartoteku u kumrovec i pitala ih sta cu, hocu li ili necu birati, nisu mi znali reci, njih cetiri, tako da jos nisam one papire ni predala.
ja sam se kao student lijecila u Kumrovcu, morala sam samo popuniti neki zahtjev da ti se otvori karton kod njih ( u mom slucaju su ga samo prebacili sa skolskog odjela na odjel za odrasle), predas taj zahtjev i oni to salju u Vrazovu, i onda ti to odobre. meni je to bila bolja opcija od studentske poliklinike, jer mi je bilo blize. pa odi ponovo do njih i vidi moze li to jos uvijek tako. a uvijek imas i opciju da ides u studentsku polikliniku.
User avatar
minjonja
Posts: 3597
Joined: 27/11/2009 09:17
Location: Došljakistan

#28 Re: Izbor doktora medicine i doktora stomatologije

Post by minjonja »

niko_niko_kao_ja wrote:
minjonja wrote: ja jedino ne kontam sta cu ja kao student izabrati? meni je karton na studentskoj poliklinici, a i ja dobila ove papire da biram u domu zdravlja doktora. ja otisla na kartoteku u kumrovec i pitala ih sta cu, hocu li ili necu birati, nisu mi znali reci, njih cetiri, tako da jos nisam one papire ni predala.