Islam - pitanja i odgovori

Rasprave o vjerskim temama.

Moderator: Bloo

KraljicaIzJajca
Posts: 4047
Joined: 02/06/2021 10:04
Location: bosansko jajčno mesto

#6076 Re: Islam - pitanja i odgovori

Post by KraljicaIzJajca »

Dilibus wrote: 27/08/2024 08:43
KraljicaIzJajca wrote: 27/08/2024 07:42
Dilibus wrote: 26/08/2024 23:44

Ma ja ulema nije znala Arapski, hvala ti puno.Prenesi im ovo, ljudi mislili da se treba i glava pokriti. Gdje si bila do sad ti i profa koji se stidi Bahai pravca kojeg slijedi (sto moze svako vidheti ako ode na pocetnu stranicu ovog linka koji je doticna postavila) pa da izvedu muslimanke koje su zivile hiljadu i kusur godina u zabludi. Poslanikove zene bile u zabludi, ashabijke? Ja ne znam gdje vi strucnjaci iskacete vise. Fascinantno mi je kako ljudi daju sebi za pravo da o nekoj oblasti polemisu tipa o stvarima o kojima je 99% muslimana saglasno. Ajd da se pokrene rasprava o nekim stvarima gdje se muslimani razilaze, pa da zlobnici tu rovare.Oni udaraju gdje najtvrdje. Sad se dovodi u pitanje i pokrivanje.Sta je slijedece Musliman Ateista? Posto vec imamo gay muslimane, fetve za dizanje kamatnih kredita, zene koje su pokrile glavu a utegle se, pa ne bi me ni to iznenadilo
Ti ne znaš arapski, a manipulatore ulemu nisam ni spomenula. :mrgreen:

Sa stranice:

Je li Rashad Khalifa započeo novu ideologiju ili sektu islama?
U Kuranu, Bog zabranjuje osnivanje sekti ili inoviranje stvari u Njegovo ime (6:159, 30:32, 6:138). Rashad Khalifa nije rekao niti učinio ništa što bi moglo predstavljati pokretanje nove sekte ili religije. O čemu god je govorio već je bilo u Kur'anu. Njegov posao je bio ukazati na istinu iz Kur'ana koju su vjerske vođe i učenjaci skrivali iz vlastitog neznanja ili radi vlastite pogodnosti.
Problem s muslimanskim svijetom je taj što su slijedeći vlastita mišljenja umjesto Kur'ana, stvorili bezbrojne sekte za sebe. U pogodbi se ne mogu složiti oko gotovo bilo kojeg vjerskog pitanja, niti se mogu identificirati samo kao 'muslimani', osim ako također ne spomenu kojoj sekti islama pripadaju.

:mrgreen:
Imas diletantski pristup ovoj temi. Islam ima svoju metodologiju i izvore oko kojih se svi slazu i izvore oko kojih postoje razilazenja. Izdvajas neke marginalne licnosti ciji uticaj je ogranicen jako, i ucenja jako diskutabilna i pokusavas argumentovati protiv citavog Islamskog umeta koji je saglasan oko pokrivanja zene.Kakav Rashad Khalifa, covjek koji je negirao sunet. Da vidimo sta google kaze:
"Što se tiče Rashada Khalife, on je bio egipatski hemičar koji je nekada živio u Americi. Bio je Baha'i koji je smatrao da je broj 19 sveti broj; igrao se stihovima iz Kur'ana na osnovu numeričkog čuda Kur'ana, i tvrdio da će se Sudnji dan dogoditi 1710. godine po Hidžri. Također je negirao poslanički sunnet. Najgore od svega, tvrdio je da je poslanik, tvrdeći da se njegovo ime u Kur'anu ponavlja 19 puta."
Ukoliko ti vjerujes vise tom izvore naspram svih Islamskih izvora to govori o tebi vise nego o Islamu. Polemisati oko toga da li zena treba biti pokrivena ili ne je najblaze receno neinteligentno i smijesno. Pricas o stvarima o kojima nemas pojma. Kazes da je ulema to radila iz koristi. Ko imalo zna ista o ulemi, zna da je bila pozatvarana i ubijana upravo zbog toga sto nije htjela ici niz dlaku vlasti. Imam Ahmed Hanbel nije mogao vezati ruke u namazu koliko je bio pretucen na naredbe vladara i dalje nije htio odstupiti od onoga na cemu je bio. O kakvom koristoljublju uleme ti pricas?
Nisi stavio svoj izvor:

https://www.islamweb.net/en/fatwa/87984 ... ad-khalifa

Svako je mogao napisati o njemu na toj stranici. Još su dodali :

At last he was killed in America and all humanity was released from his heresy. :lol:

Imaju zanimljive fetve :-)

Fatwa (unbinding Islamic Sharʻī verdict) has continued to play a pivotal role since the
dawn of Islam. Its role, nevertheless, witnessed readjusted configurations in different
historical contexts.Given this, anthropologists have been studying the interactions
between the Muslim authorities, societies and iftā’. With the emergence of the nation-state,
iftā’ was officially institutionalized and fatwa was reconfigured in a dramatic manner.
Soon enough, fatwa was revolutionized in a globalized world with the rise of means of
media and mass communication. The latest trend, therein, is digital fatwa.


The online globalization of fatwa intensifies certain phenomena. It “empowers”
the audience to practice “fatwa shopping”
i.e., to select what they like from variety of
options. This leads to what Bunt calls “fatwawars,”
which is described by Skovgaard-Petersen as, Puts muftīs under closer klix, as anyone can access their opinions and compare them – including other muftīs. Hence, the internet is awash with fatwas responding
to other fatwas, and muftīs or their followers polemicizing against other muftīs. In
the debate this phenomenon is dubbed the “chaos of fatwas,” and it sometimes leads
to calls to strengthen official iftā’.

Izvor:

Islamweb nije službena stranica ulemi, vec konzervativni tekst mase cyber muftija koji su napisali fetve. Katar kao drzava nema poveznicu sa njima na sluzbenoj razini. Treba uzeti u obzir da je u istoj utjecaj vehabizma jos prisutan.
Dilibus
Posts: 291
Joined: 15/01/2018 08:36

#6077 Re: Islam - pitanja i odgovori

Post by Dilibus »

KraljicaIzJajca wrote: 27/08/2024 09:57
Dilibus wrote: 27/08/2024 08:43
KraljicaIzJajca wrote: 27/08/2024 07:42

Ti ne znaš arapski, a manipulatore ulemu nisam ni spomenula. :mrgreen:

Sa stranice:

Je li Rashad Khalifa započeo novu ideologiju ili sektu islama?
U Kuranu, Bog zabranjuje osnivanje sekti ili inoviranje stvari u Njegovo ime (6:159, 30:32, 6:138). Rashad Khalifa nije rekao niti učinio ništa što bi moglo predstavljati pokretanje nove sekte ili religije. O čemu god je govorio već je bilo u Kur'anu. Njegov posao je bio ukazati na istinu iz Kur'ana koju su vjerske vođe i učenjaci skrivali iz vlastitog neznanja ili radi vlastite pogodnosti.
Problem s muslimanskim svijetom je taj što su slijedeći vlastita mišljenja umjesto Kur'ana, stvorili bezbrojne sekte za sebe. U pogodbi se ne mogu složiti oko gotovo bilo kojeg vjerskog pitanja, niti se mogu identificirati samo kao 'muslimani', osim ako također ne spomenu kojoj sekti islama pripadaju.

:mrgreen:
Imas diletantski pristup ovoj temi. Islam ima svoju metodologiju i izvore oko kojih se svi slazu i izvore oko kojih postoje razilazenja. Izdvajas neke marginalne licnosti ciji uticaj je ogranicen jako, i ucenja jako diskutabilna i pokusavas argumentovati protiv citavog Islamskog umeta koji je saglasan oko pokrivanja zene.Kakav Rashad Khalifa, covjek koji je negirao sunet. Da vidimo sta google kaze:
"Što se tiče Rashada Khalife, on je bio egipatski hemičar koji je nekada živio u Americi. Bio je Baha'i koji je smatrao da je broj 19 sveti broj; igrao se stihovima iz Kur'ana na osnovu numeričkog čuda Kur'ana, i tvrdio da će se Sudnji dan dogoditi 1710. godine po Hidžri. Također je negirao poslanički sunnet. Najgore od svega, tvrdio je da je poslanik, tvrdeći da se njegovo ime u Kur'anu ponavlja 19 puta."
Ukoliko ti vjerujes vise tom izvore naspram svih Islamskih izvora to govori o tebi vise nego o Islamu. Polemisati oko toga da li zena treba biti pokrivena ili ne je najblaze receno neinteligentno i smijesno. Pricas o stvarima o kojima nemas pojma. Kazes da je ulema to radila iz koristi. Ko imalo zna ista o ulemi, zna da je bila pozatvarana i ubijana upravo zbog toga sto nije htjela ici niz dlaku vlasti. Imam Ahmed Hanbel nije mogao vezati ruke u namazu koliko je bio pretucen na naredbe vladara i dalje nije htio odstupiti od onoga na cemu je bio. O kakvom koristoljublju uleme ti pricas?
Nisi stavio svoj izvor:

https://www.islamweb.net/en/fatwa/87984 ... ad-khalifa

Svako je mogao napisati o njemu na toj stranici. Još su dodali :

At last he was killed in America and all humanity was released from his heresy. :lol:

Imaju zanimljive fetve :-)

Fatwa (unbinding Islamic Sharʻī verdict) has continued to play a pivotal role since the
dawn of Islam. Its role, nevertheless, witnessed readjusted configurations in different
historical contexts.Given this, anthropologists have been studying the interactions
between the Muslim authorities, societies and iftā’. With the emergence of the nation-state,
iftā’ was officially institutionalized and fatwa was reconfigured in a dramatic manner.
Soon enough, fatwa was revolutionized in a globalized world with the rise of means of
media and mass communication. The latest trend, therein, is digital fatwa.


The online globalization of fatwa intensifies certain phenomena. It “empowers”
the audience to practice “fatwa shopping”
i.e., to select what they like from variety of
options. This leads to what Bunt calls “fatwawars,”
which is described by Skovgaard-Petersen as, Puts muftīs under closer klix, as anyone can access their opinions and compare them – including other muftīs. Hence, the internet is awash with fatwas responding
to other fatwas, and muftīs or their followers polemicizing against other muftīs. In
the debate this phenomenon is dubbed the “chaos of fatwas,” and it sometimes leads
to calls to strengthen official iftā’.

Izvor:

Islamweb nije službena stranica ulemi, vec konzervativni tekst mase cyber muftija koji su napisali fetve. Katar kao drzava nema poveznicu sa njima na sluzbenoj razini. Treba uzeti u obzir da je u istoj utjecaj vehabizma jos prisutan.
Nije mi jasno zbog cega lazes, ukoliko vec nemas validne argumente. Valjda te ego zulja pa pokusavas cinjenice da izvrnes i iznosis neistine.
IslamWeb.net is the website of the Qatari Ministry for Religious Affairs. In spite of their ideological differences, these sites essentially offer similar services: detailed information about Islam, the Prophet Muhammad, the two sources of Islamic law, Qur'an and Sunnah and articles on Islamic history.
Zastupaš sektaštvo i odbacuješ kompletnu Islamsku Ulemu. Ako ti Islam ne valja ti potrazi neku drugu religiju.
S obzirom da ne prihvatate Sunet Allahovog Poslanika i objavu tumacite iz prevoda kako ko hoce, smijesno mi je dalje polemisati s tobom.
Dilibus
Posts: 291
Joined: 15/01/2018 08:36

#6078 Re: Islam - pitanja i odgovori

Post by Dilibus »

xenxen wrote: 27/08/2024 09:12
Dilibus wrote: 27/08/2024 08:43 Polemisati oko toga da li zena treba biti pokrivena ili ne je najblaze receno neinteligentno i smijesno.
Upravo tako, neinteligentno i smijesno, jer to nije propis nego izbor.

Aisa ne moze biti mjerodavna za nekoga u Meksiku ili Vijetnamu. Ne mozes nanu Sabahu sa Cicinog hana natjerati da radi jogu ili da nosi sombrero. Ona to moze uraditi, ali to je foliranje i prema njoj i prema Bogu, ali prema nekoj japanskoj ulemi bi vjerovatno bilo prava vjernica, a ona bi bila rob ulemi umjesto Bogu. Zato nam sluzi mozak i razmisljanje, srce da osjecamo, a ako nema ni toga, onda ostaje samo materijalno tijelo, ljustura, sa slijepim pracenjem formalnosti sta je rekla neka ulema.

Bog daje slobodu, a Sotona drzi u ropstvu (fizickom, grijeha, porocima ), a imamo ovdje tvoje izjave kojima pozivas na kontrolu uma, pa sad... :D

Meni je Kur'an puno relevantniji od Aise (imala 18 god ako se ne varam kad je Muhamed umro), a tamo gdje je ona zivjela, marama je odlican izbor posebno jer su Arapi mnogo uspaljeni. U njihovoj kulturi je prihvatljivo, tj najcesce da ozene prve rodice, a i velike su vrucine, plus onaj pustinjski pijesak.

Meni je interesantno kako za sve postoji Hadis, samo nikad niko da navede Hadis da Muhamed nije bio parazit i nije zivio na tudji racun niti je skupljao sadaku i donacije. Zato je malo licemjerno nastupati iz pozicije IZ jer mnogi od njih nemaju dana radnog staza, a drugima nabijaju osjecaj krivnje jer nisu nesto uradili prema nekom Hadisu kojeg su zapisali ljudi 150 god nakon Muhamedove smrti u vezi neke specificne situacije

Subhanala! :D
Tebi preporučujem da sad s djecom polaznicima u septembru upišeš mekteb prvo da sam sebe ne degradiras ovdje na forumu. Nije nikakva uvreda, ozbiljno ti govorim.
KraljicaIzJajca
Posts: 4047
Joined: 02/06/2021 10:04
Location: bosansko jajčno mesto

#6079 Re: Islam - pitanja i odgovori

Post by KraljicaIzJajca »

Dilibus wrote: 27/08/2024 10:28
KraljicaIzJajca wrote: 27/08/2024 09:57
Dilibus wrote: 27/08/2024 08:43
Imas diletantski pristup ovoj temi. Islam ima svoju metodologiju i izvore oko kojih se svi slazu i izvore oko kojih postoje razilazenja. Izdvajas neke marginalne licnosti ciji uticaj je ogranicen jako, i ucenja jako diskutabilna i pokusavas argumentovati protiv citavog Islamskog umeta koji je saglasan oko pokrivanja zene.Kakav Rashad Khalifa, covjek koji je negirao sunet. Da vidimo sta google kaze:
"Što se tiče Rashada Khalife, on je bio egipatski hemičar koji je nekada živio u Americi. Bio je Baha'i koji je smatrao da je broj 19 sveti broj; igrao se stihovima iz Kur'ana na osnovu numeričkog čuda Kur'ana, i tvrdio da će se Sudnji dan dogoditi 1710. godine po Hidžri. Također je negirao poslanički sunnet. Najgore od svega, tvrdio je da je poslanik, tvrdeći da se njegovo ime u Kur'anu ponavlja 19 puta."
Ukoliko ti vjerujes vise tom izvore naspram svih Islamskih izvora to govori o tebi vise nego o Islamu. Polemisati oko toga da li zena treba biti pokrivena ili ne je najblaze receno neinteligentno i smijesno. Pricas o stvarima o kojima nemas pojma. Kazes da je ulema to radila iz koristi. Ko imalo zna ista o ulemi, zna da je bila pozatvarana i ubijana upravo zbog toga sto nije htjela ici niz dlaku vlasti. Imam Ahmed Hanbel nije mogao vezati ruke u namazu koliko je bio pretucen na naredbe vladara i dalje nije htio odstupiti od onoga na cemu je bio. O kakvom koristoljublju uleme ti pricas?
Nisi stavio svoj izvor:

https://www.islamweb.net/en/fatwa/87984 ... ad-khalifa

Svako je mogao napisati o njemu na toj stranici. Još su dodali :

At last he was killed in America and all humanity was released from his heresy. :lol:

Imaju zanimljive fetve :-)

Fatwa (unbinding Islamic Sharʻī verdict) has continued to play a pivotal role since the
dawn of Islam. Its role, nevertheless, witnessed readjusted configurations in different
historical contexts.Given this, anthropologists have been studying the interactions
between the Muslim authorities, societies and iftā’. With the emergence of the nation-state,
iftā’ was officially institutionalized and fatwa was reconfigured in a dramatic manner.
Soon enough, fatwa was revolutionized in a globalized world with the rise of means of
media and mass communication. The latest trend, therein, is digital fatwa.


The online globalization of fatwa intensifies certain phenomena. It “empowers”
the audience to practice “fatwa shopping”
i.e., to select what they like from variety of
options. This leads to what Bunt calls “fatwawars,”
which is described by Skovgaard-Petersen as, Puts muftīs under closer klix, as anyone can access their opinions and compare them – including other muftīs. Hence, the internet is awash with fatwas responding
to other fatwas, and muftīs or their followers polemicizing against other muftīs. In
the debate this phenomenon is dubbed the “chaos of fatwas,” and it sometimes leads
to calls to strengthen official iftā’.

Izvor:

Islamweb nije službena stranica ulemi, vec konzervativni tekst mase cyber muftija koji su napisali fetve. Katar kao drzava nema poveznicu sa njima na sluzbenoj razini. Treba uzeti u obzir da je u istoj utjecaj vehabizma jos prisutan.
Nije mi jasno zbog cega lazes, ukoliko vec nemas validne argumente. Valjda te ego zulja pa pokusavas cinjenice da izvrnes i iznosis neistine.
IslamWeb.net is the website of the Qatari Ministry for Religious Affairs. In spite of their ideological differences, these sites essentially offer similar services: detailed information about Islam, the Prophet Muhammad, the two sources of Islamic law, Qur'an and Sunnah and articles on Islamic history.
Zastupaš sektaštvo i odbacuješ kompletnu Islamsku Ulemu. Ako ti Islam ne valja ti potrazi neku drugu religiju.
S obzirom da ne prihvatate Sunet Allahovog Poslanika i objavu tumacite iz prevoda kako ko hoce, smijesno mi je dalje polemisati s tobom.
Ne lažem, već ne razumiješ:

The thesis also relies on a number of interviews with officials, senior, junior and ex-muftīs in Islamweb. Depending on both fresh materials, the study draws upon the most provoking political, social and economic issues raised by Muslims in Qatar and how Islamweb approaches such issues. It spots the moments of tension between the quasi-state muftīs and the state practices and laws as well as the moments of normalization of the state policies and the political configuration. Qatar has avoided establishing a full-fledged fatwa institution, instead it created Islamweb to be a soft power tool that serves international and local audience. Although Islamweb is relatively relevant to the Muslim population in Qatar, it is isolated from the public sphere in order not to be given an official religious authority especially in the political sphere. This thesis finds that Islamweb is self-censored, circumcised and silent in relation to the political sphere, highly socially conservative and partially critical to the economic system. Muftīs of Islamweb fully load the hopes of change on society and individuals wishing for a revival of the Muslim ummah that is portrayed to be from bottom up and neither the other way around nor both ways simultaneously. Via Islamweb, Qatar has created a unique case of state sponsored fatwa institution which is not misused for political legitimization, but remains politically silent and uncritical while being relevant to the society and enjoys a relative sense of autonomy and independency from the state.
xenxen
Posts: 26
Joined: 24/02/2021 16:04

#6080 Re: Islam - pitanja i odgovori

Post by xenxen »

Dilibus wrote: 27/08/2024 10:32
Tebi preporučujem da sad s djecom polaznicima u septembru upišeš mekteb prvo da sam sebe ne degradiras ovdje na forumu. Nije nikakva uvreda, ozbiljno ti govorim.
Ja bih rekao da se ovdje radi o projekciji, i ovo sto preporucujes meni, ustvari govori o tvojim potrebama

Taman posla, svako ima pravo da mrzi :) vec si u svim prethodnim postovima uputio niz uvreda ali meni ne smeta jer ja znam ko sam.
User avatar
canvra888
Posts: 5641
Joined: 09/07/2021 15:03

#6081 Re: Islam - pitanja i odgovori

Post by canvra888 »

xenxen wrote: 27/08/2024 03:24
canvra888 wrote: 27/08/2024 02:46 Može vjerovati u Boga, ali smatrati da ta nastranost nije grijeh, a izjašnjavati se kao musliman jeste nespojivo.
Dobro, evo recimo da osoba vjeruje u Boga, da smatra da je to grijeh i da se izjasnjava kao musliman, s kime ce ta osoba da provede Bajram ako je Islamska zajednica okrenula kompletno drustvo protiv te osobe ukljucujuci i blizu okolinu?

Ko je sad Lut, a ko je Lutov narod ? :D

I kako na tvoj zivot utice neciji "grijeh" ?
Je l' realno da edituješ post star mjesec dana i da mi stiže notifikacija zbog tog...
xenxen
Posts: 26
Joined: 24/02/2021 16:04

#6082 Re: Islam - pitanja i odgovori

Post by xenxen »

canvra888 wrote: 01/10/2024 15:51 Je l' realno da edituješ post star mjesec dana i da mi stiže notifikacija zbog tog...
Vjerovatno je do tvojih postavki, jesi li provjeravao?
Post Reply