Nisi stavio svoj izvor:Dilibus wrote: ↑27/08/2024 08:43Imas diletantski pristup ovoj temi. Islam ima svoju metodologiju i izvore oko kojih se svi slazu i izvore oko kojih postoje razilazenja. Izdvajas neke marginalne licnosti ciji uticaj je ogranicen jako, i ucenja jako diskutabilna i pokusavas argumentovati protiv citavog Islamskog umeta koji je saglasan oko pokrivanja zene.Kakav Rashad Khalifa, covjek koji je negirao sunet. Da vidimo sta google kaze:KraljicaIzJajca wrote: ↑27/08/2024 07:42Ti ne znaš arapski, a manipulatore ulemu nisam ni spomenula.Dilibus wrote: ↑26/08/2024 23:44
Ma ja ulema nije znala Arapski, hvala ti puno.Prenesi im ovo, ljudi mislili da se treba i glava pokriti. Gdje si bila do sad ti i profa koji se stidi Bahai pravca kojeg slijedi (sto moze svako vidheti ako ode na pocetnu stranicu ovog linka koji je doticna postavila) pa da izvedu muslimanke koje su zivile hiljadu i kusur godina u zabludi. Poslanikove zene bile u zabludi, ashabijke? Ja ne znam gdje vi strucnjaci iskacete vise. Fascinantno mi je kako ljudi daju sebi za pravo da o nekoj oblasti polemisu tipa o stvarima o kojima je 99% muslimana saglasno. Ajd da se pokrene rasprava o nekim stvarima gdje se muslimani razilaze, pa da zlobnici tu rovare.Oni udaraju gdje najtvrdje. Sad se dovodi u pitanje i pokrivanje.Sta je slijedece Musliman Ateista? Posto vec imamo gay muslimane, fetve za dizanje kamatnih kredita, zene koje su pokrile glavu a utegle se, pa ne bi me ni to iznenadilo
Sa stranice:
Je li Rashad Khalifa započeo novu ideologiju ili sektu islama?
U Kuranu, Bog zabranjuje osnivanje sekti ili inoviranje stvari u Njegovo ime (6:159, 30:32, 6:138). Rashad Khalifa nije rekao niti učinio ništa što bi moglo predstavljati pokretanje nove sekte ili religije. O čemu god je govorio već je bilo u Kur'anu. Njegov posao je bio ukazati na istinu iz Kur'ana koju su vjerske vođe i učenjaci skrivali iz vlastitog neznanja ili radi vlastite pogodnosti.
Problem s muslimanskim svijetom je taj što su slijedeći vlastita mišljenja umjesto Kur'ana, stvorili bezbrojne sekte za sebe. U pogodbi se ne mogu složiti oko gotovo bilo kojeg vjerskog pitanja, niti se mogu identificirati samo kao 'muslimani', osim ako također ne spomenu kojoj sekti islama pripadaju.
"Što se tiče Rashada Khalife, on je bio egipatski hemičar koji je nekada živio u Americi. Bio je Baha'i koji je smatrao da je broj 19 sveti broj; igrao se stihovima iz Kur'ana na osnovu numeričkog čuda Kur'ana, i tvrdio da će se Sudnji dan dogoditi 1710. godine po Hidžri. Također je negirao poslanički sunnet. Najgore od svega, tvrdio je da je poslanik, tvrdeći da se njegovo ime u Kur'anu ponavlja 19 puta."
Ukoliko ti vjerujes vise tom izvore naspram svih Islamskih izvora to govori o tebi vise nego o Islamu. Polemisati oko toga da li zena treba biti pokrivena ili ne je najblaze receno neinteligentno i smijesno. Pricas o stvarima o kojima nemas pojma. Kazes da je ulema to radila iz koristi. Ko imalo zna ista o ulemi, zna da je bila pozatvarana i ubijana upravo zbog toga sto nije htjela ici niz dlaku vlasti. Imam Ahmed Hanbel nije mogao vezati ruke u namazu koliko je bio pretucen na naredbe vladara i dalje nije htio odstupiti od onoga na cemu je bio. O kakvom koristoljublju uleme ti pricas?
https://www.islamweb.net/en/fatwa/87984 ... ad-khalifa
Svako je mogao napisati o njemu na toj stranici. Još su dodali :
At last he was killed in America and all humanity was released from his heresy.
Imaju zanimljive fetve
Fatwa (unbinding Islamic Sharʻī verdict) has continued to play a pivotal role since the
dawn of Islam. Its role, nevertheless, witnessed readjusted configurations in different
historical contexts.Given this, anthropologists have been studying the interactions
between the Muslim authorities, societies and iftā’. With the emergence of the nation-state,
iftā’ was officially institutionalized and fatwa was reconfigured in a dramatic manner.
Soon enough, fatwa was revolutionized in a globalized world with the rise of means of
media and mass communication. The latest trend, therein, is digital fatwa.
The online globalization of fatwa intensifies certain phenomena. It “empowers”
the audience to practice “fatwa shopping”
i.e., to select what they like from variety of
options. This leads to what Bunt calls “fatwawars,”
which is described by Skovgaard-Petersen as, Puts muftīs under closer klix, as anyone can access their opinions and compare them – including other muftīs. Hence, the internet is awash with fatwas responding
to other fatwas, and muftīs or their followers polemicizing against other muftīs. In
the debate this phenomenon is dubbed the “chaos of fatwas,” and it sometimes leads
to calls to strengthen official iftā’.
Izvor:
Islamweb nije službena stranica ulemi, vec konzervativni tekst mase cyber muftija koji su napisali fetve. Katar kao drzava nema poveznicu sa njima na sluzbenoj razini. Treba uzeti u obzir da je u istoj utjecaj vehabizma jos prisutan.