IB u Drugoj gimnaziji
-
- Posts: 201
- Joined: 26/03/2011 02:08
#1 IB u Drugoj gimnaziji
Zelim da sa vama podijelim svoju ogorcenost ovim programom koji se provodi u ovoj skoli i diletantizmom priucenog nastavnog kadra. Isto tako da prporucim svim roditeljima koji ovo citaju, a i samim osnovnoskolcima/srednjoskolcima da ne upusuju IB Diploma Programme u Drugoj gimnaziji.
Ja sam ovaj program prije vise od 10 godina zavrsio u USA i bio sam odusevljen njime. Dvogodisnji program (kao 3. i 4. razred srednje skole) u kojem ucenici biraju 6 predmeta koje zele slusati i detaljno ih obradjuju sa svojim profesorima. Na kraju svega rade zavrsne ispite koji obuhvataju svo gradivo od te dvije godine. Trazi se dosta znanja, a jos vise primjene tog znanja na prakticne situacije. Fenomenalna priprema za fakultete i diploma koja se priznaje u vecini drzava ovog svijeta. Profesori rade sa ucenicima, pomazu im u stjecanju znanja, ali se zavrsni ispiti ocjenjuju u drugim drzavama.
Odusevljen programom, preporucim od mog brata kcerki da upise IB u Drugoj gimnaziji. Inace mala je stvarno motivisana da radi i pametna i ima sanse da na ispitima bude jedna od najboljih. Ali sta se radi u toj skoli, to je za medijsku reportazu i oduzimanje licence skoli da provodi program.
Pocnimo sa izborom predmeta. Prvo, ucenicima se nude samo najbezvezniji predmeti koji su u mojoj skoli u USA uzimali oni najgluplji i sto su najvise lijeni. Neki tezi predmeti poput Matematike na visem nivou, engleske knjizevnosti ili latinskog se uopce ne nude ucenicima, valjda smatraju djecu glupom. Upravo zbog tog se ucenici ne mogu upisati na prestizne svjetske univerzitete.
Dalje, profesori koji tu predaju su tu dosli ocito jakim vezama. Jedan veci dio njih jako slabo govori engleski jezik (sva je nastava na engleskom), dok jedni uopste ne poznaju materiju koju predaju. Vjerujem da tih nekoliko profesora urade zavrsne ispite iz predmeta koji predaju, da ne bi dobili prolaznu ocjenu. Dovoljno je reci da je trenutna prof. bosanskog prijeratna svercerka farmerkama koja je u ratu dobila posao. Da ne govorim o nepoznavanju plana i programa i opstoj nezainteresovanosti za nastavni proces. Djeca moraju sama uciti kuci apsolutno sve (na vecini predmeta) i mjesto da im propfesri pomognu, jos ih dodatno opterete dajuci im svoj posao da rade. Pa tako ne dozvoljavaju ucenicima draft verzije radova, ili ih i ne pogledaju uopce, a cesto dadnu da ucenici jednim drugima ispravljaju radove. Da ne govorim sto fiktivno prikazuju da su se neki radovi uradili koju ustvari nisu (npr. na biologiji se treba uraditi 30tak experimenata, uradili su 3-4, a ostalo je prof. slagala da su radili). Katastrofa!
Koordinatorica je posebna prica. Neuroticna baba koja provodi diktaturu kako nad profesorima, tako i nad ucenicima. Vrlo vulgarna, neugodna, vrijedja ucenike i stalno pravi greske za koje optuzuje ucenike. Komunikacija sa univerzitetima, sto joj je obaveza, je katastrofalna i samo bruka ucenike, skolu i sebe. Vecina aktivnosti koje su protiv pravila IBa se upravo desavaju po njenoj naredbi. Napravila je jos veci haos na IB programmeu.
Ne mgo uda vjerujem kako se degradirala druga gimnazija koju sam smatrao nekad jednom od najelitnijih sarajevskih skola. I ovo uopce daje sliku naseg obrazovanja i kvaliteta "strucnjaka" koji trebaju osposobiti mlade ljude da povedu ovu drzavu.
Strasno i tuzno
Ja sam ovaj program prije vise od 10 godina zavrsio u USA i bio sam odusevljen njime. Dvogodisnji program (kao 3. i 4. razred srednje skole) u kojem ucenici biraju 6 predmeta koje zele slusati i detaljno ih obradjuju sa svojim profesorima. Na kraju svega rade zavrsne ispite koji obuhvataju svo gradivo od te dvije godine. Trazi se dosta znanja, a jos vise primjene tog znanja na prakticne situacije. Fenomenalna priprema za fakultete i diploma koja se priznaje u vecini drzava ovog svijeta. Profesori rade sa ucenicima, pomazu im u stjecanju znanja, ali se zavrsni ispiti ocjenjuju u drugim drzavama.
Odusevljen programom, preporucim od mog brata kcerki da upise IB u Drugoj gimnaziji. Inace mala je stvarno motivisana da radi i pametna i ima sanse da na ispitima bude jedna od najboljih. Ali sta se radi u toj skoli, to je za medijsku reportazu i oduzimanje licence skoli da provodi program.
Pocnimo sa izborom predmeta. Prvo, ucenicima se nude samo najbezvezniji predmeti koji su u mojoj skoli u USA uzimali oni najgluplji i sto su najvise lijeni. Neki tezi predmeti poput Matematike na visem nivou, engleske knjizevnosti ili latinskog se uopce ne nude ucenicima, valjda smatraju djecu glupom. Upravo zbog tog se ucenici ne mogu upisati na prestizne svjetske univerzitete.
Dalje, profesori koji tu predaju su tu dosli ocito jakim vezama. Jedan veci dio njih jako slabo govori engleski jezik (sva je nastava na engleskom), dok jedni uopste ne poznaju materiju koju predaju. Vjerujem da tih nekoliko profesora urade zavrsne ispite iz predmeta koji predaju, da ne bi dobili prolaznu ocjenu. Dovoljno je reci da je trenutna prof. bosanskog prijeratna svercerka farmerkama koja je u ratu dobila posao. Da ne govorim o nepoznavanju plana i programa i opstoj nezainteresovanosti za nastavni proces. Djeca moraju sama uciti kuci apsolutno sve (na vecini predmeta) i mjesto da im propfesri pomognu, jos ih dodatno opterete dajuci im svoj posao da rade. Pa tako ne dozvoljavaju ucenicima draft verzije radova, ili ih i ne pogledaju uopce, a cesto dadnu da ucenici jednim drugima ispravljaju radove. Da ne govorim sto fiktivno prikazuju da su se neki radovi uradili koju ustvari nisu (npr. na biologiji se treba uraditi 30tak experimenata, uradili su 3-4, a ostalo je prof. slagala da su radili). Katastrofa!
Koordinatorica je posebna prica. Neuroticna baba koja provodi diktaturu kako nad profesorima, tako i nad ucenicima. Vrlo vulgarna, neugodna, vrijedja ucenike i stalno pravi greske za koje optuzuje ucenike. Komunikacija sa univerzitetima, sto joj je obaveza, je katastrofalna i samo bruka ucenike, skolu i sebe. Vecina aktivnosti koje su protiv pravila IBa se upravo desavaju po njenoj naredbi. Napravila je jos veci haos na IB programmeu.
Ne mgo uda vjerujem kako se degradirala druga gimnazija koju sam smatrao nekad jednom od najelitnijih sarajevskih skola. I ovo uopce daje sliku naseg obrazovanja i kvaliteta "strucnjaka" koji trebaju osposobiti mlade ljude da povedu ovu drzavu.
Strasno i tuzno
-
- Posts: 201
- Joined: 26/03/2011 02:08
#2 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Volio bih kada bi i drugi koji imaju iskustva sa IB programom u ovoj skoli podijelili svoja iskustva, ako ima uopce takvih.
-
- Posts: 2146
- Joined: 08/04/2008 08:48
#3 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Ne znam sta da ti kazem, ocekujes previse u zemlji u kojoj su izdvajanja za obrazovanje sramotno mala. IB je ko trebao da popravi, ali sam IBO nalaze da na tom programu predaju domaci, mladi nastavnici. Ne zelim ti ni reci iz kakvog su visokog obrazovanja izasli. Plus sto se uglavnom radi o ljudima kojima je, nazalost, moral vjeciti stanovnik kante za smece (cast izuzecima) i koji su tu rade preko stele.
Btw, ne znam za profu bosanskog, nekad je predavala prof. Kaljanac-Demir. Sada ocito ne, jer to sto je navedeno (prijeratni svercer farmerkama) za nju nije tacno.
Btw, ne znam za profu bosanskog, nekad je predavala prof. Kaljanac-Demir. Sada ocito ne, jer to sto je navedeno (prijeratni svercer farmerkama) za nju nije tacno.
-
- Posts: 18
- Joined: 09/04/2010 15:58
#4 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Evo da odgovorim sa aspekta ucenika (doduse nisam sa IB, 4. godina) posto to bi trebalo da bude najpreciznije.
Kao sto vec rekoh , 4. sam godina , nekome malo , nekome puno vremena. U ta davna vremena kada sam ja upisivao srednju II Gimnazija se vodila kao elitna , najbolja , ma samo sto ne svijetli. Ja mislio na IB , malo se raspitao , vec tada dobio sliku kako je IB odron (ali to obicno ide u narodu rekla kazala), ipak ja upisem M smijer od prvog razreda. Tada skola jos bila elita , jaki profesori , ucenici olimpijci. Kako koja godina profesori se mijenjali , poceli da odlaze , neki zato sto im je vakat , drugi sto su dobili bolju poziciju , a treci onih sto ima najvise je zato sto im je dopizdilo sta se radi po skoli. Da se vratim na IB , da je koordinatorica napacena i neuroticna osoba , jeste. Imao sam redovno konflikte sa njom i svaki put bi je sa zadovoljstvom otjerao u neku stvar. Diktaturu ima , ufurana za to je sasvim dovoljno , ali da makar ima koji neuron u glavi da tu diktaturu iskoristi , jok. IB sam po sebi nije los , imam prijatelja iz prijasnjih generacija koji su zavrisili i jako su pametni , ambiciozni i mnogo toga jos , nazalost takvih je svake godine samo sacica ono ostalo to radi zato sto je cale tako rekao. S obzirom na ucenike koji su poceli zadnjih godina da idu tamo uglavnom je IB postao sinonim za smjer za one "malo manje nadarene" sto je steta jer i nije bas tako. Sto se kadra tice , zavisi od predmeta do predmeta , neki znaju bolje , neki losije engleski , mada bi svi trebali da znaju malo bolje , postaju bolji iz godine u godinu sto jest jest. Solidan dio prof. koji predaju su stvarno pametni i vladaju materijom ali diktatura koja im je uspostavljena ne dozvoljava bilo kakvu normalnu interakciju, a ono ostalo su svakako ublehe od profesora. I tako vremenom jednom po jednom profesoru je dopizdilo u onoj "elitnoj" skoli i poceo je da odlazi , sada u skoli predaju svega nekoliko profesora koji su normalni ali samo zato sto cekaju penziju jer im je ostala jedna dvije ili nijedna godina , drugi su tek poceli pa im jos uvijek ima nesta u glavi i zelim da iskazem podrsku prema tih par profesora (uistinu svega 3-4 ima koji ne trebaju u penziju a da valjaju) jer su ono sto mozda ima nade da ovu skolu izvadi iz mrtvih , ono ostalo se dijeli na glupo i ludo. Za direktoricu ne znam sta da kazem , mene nije zahvatio period kada je bila bivsa direktorica (koju svi hvale , pa i mi koji ju ne poznajemo) ali s obzirom na pravac u kojem se skola krece mislim da je to i opravdano.
Da ne ispadne da mi je zao sto sam zavrsio Drugu Gim , nije jako sam ponosan na to , ali prije svega sto sam uhvatio taj val , da budem dio te elite , imao sam onu staru dobru gardu profesora koji su od mene napravili covjeka a ne zakrzljalog maloumnog robotica. Nazalost , danas ne bi vise nikome preporucio da upisuje II Gim u bilo koji smjer , ali realno da imam sta konkretno za predloziti , nemam. Pucajte na to da vam djeca odu na dobar fax , a gimnaziju koju god da upise , sve je to isto svi imaju svoje pluseve i minuse.
Malo o sebi zbog vjerodostojnosti izjava,
Imam ugl 4.5 prosjek , primjerno vladanje i muvam se po takmicenjima , pola profesora me bas voli drugo pola me bas ne voli s tim da je ovo prvo pola znatno vece Imao sam prilika da svasta vidim kako sta fercera po skoli , kako radi , sta se gdje muti , sta je cisto i jos mnogo toga. Eto , to bi bilo sto se kaze first hand informacije.
Kao sto vec rekoh , 4. sam godina , nekome malo , nekome puno vremena. U ta davna vremena kada sam ja upisivao srednju II Gimnazija se vodila kao elitna , najbolja , ma samo sto ne svijetli. Ja mislio na IB , malo se raspitao , vec tada dobio sliku kako je IB odron (ali to obicno ide u narodu rekla kazala), ipak ja upisem M smijer od prvog razreda. Tada skola jos bila elita , jaki profesori , ucenici olimpijci. Kako koja godina profesori se mijenjali , poceli da odlaze , neki zato sto im je vakat , drugi sto su dobili bolju poziciju , a treci onih sto ima najvise je zato sto im je dopizdilo sta se radi po skoli. Da se vratim na IB , da je koordinatorica napacena i neuroticna osoba , jeste. Imao sam redovno konflikte sa njom i svaki put bi je sa zadovoljstvom otjerao u neku stvar. Diktaturu ima , ufurana za to je sasvim dovoljno , ali da makar ima koji neuron u glavi da tu diktaturu iskoristi , jok. IB sam po sebi nije los , imam prijatelja iz prijasnjih generacija koji su zavrisili i jako su pametni , ambiciozni i mnogo toga jos , nazalost takvih je svake godine samo sacica ono ostalo to radi zato sto je cale tako rekao. S obzirom na ucenike koji su poceli zadnjih godina da idu tamo uglavnom je IB postao sinonim za smjer za one "malo manje nadarene" sto je steta jer i nije bas tako. Sto se kadra tice , zavisi od predmeta do predmeta , neki znaju bolje , neki losije engleski , mada bi svi trebali da znaju malo bolje , postaju bolji iz godine u godinu sto jest jest. Solidan dio prof. koji predaju su stvarno pametni i vladaju materijom ali diktatura koja im je uspostavljena ne dozvoljava bilo kakvu normalnu interakciju, a ono ostalo su svakako ublehe od profesora. I tako vremenom jednom po jednom profesoru je dopizdilo u onoj "elitnoj" skoli i poceo je da odlazi , sada u skoli predaju svega nekoliko profesora koji su normalni ali samo zato sto cekaju penziju jer im je ostala jedna dvije ili nijedna godina , drugi su tek poceli pa im jos uvijek ima nesta u glavi i zelim da iskazem podrsku prema tih par profesora (uistinu svega 3-4 ima koji ne trebaju u penziju a da valjaju) jer su ono sto mozda ima nade da ovu skolu izvadi iz mrtvih , ono ostalo se dijeli na glupo i ludo. Za direktoricu ne znam sta da kazem , mene nije zahvatio period kada je bila bivsa direktorica (koju svi hvale , pa i mi koji ju ne poznajemo) ali s obzirom na pravac u kojem se skola krece mislim da je to i opravdano.
Da ne ispadne da mi je zao sto sam zavrsio Drugu Gim , nije jako sam ponosan na to , ali prije svega sto sam uhvatio taj val , da budem dio te elite , imao sam onu staru dobru gardu profesora koji su od mene napravili covjeka a ne zakrzljalog maloumnog robotica. Nazalost , danas ne bi vise nikome preporucio da upisuje II Gim u bilo koji smjer , ali realno da imam sta konkretno za predloziti , nemam. Pucajte na to da vam djeca odu na dobar fax , a gimnaziju koju god da upise , sve je to isto svi imaju svoje pluseve i minuse.
Malo o sebi zbog vjerodostojnosti izjava,
Imam ugl 4.5 prosjek , primjerno vladanje i muvam se po takmicenjima , pola profesora me bas voli drugo pola me bas ne voli s tim da je ovo prvo pola znatno vece Imao sam prilika da svasta vidim kako sta fercera po skoli , kako radi , sta se gdje muti , sta je cisto i jos mnogo toga. Eto , to bi bilo sto se kaze first hand informacije.
-
- Posts: 1495
- Joined: 04/04/2011 22:16
#5 Re: IB u Drugoj gimnaziji
//edit
Last edited by casanova123 on 12/04/2011 15:26, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1495
- Joined: 04/04/2011 22:16
#6 Re: IB u Drugoj gimnaziji
//edit
Last edited by casanova123 on 21/04/2011 09:21, edited 1 time in total.
-
- Posts: 28
- Joined: 06/08/2010 20:19
#7 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Predaje i napredovala je , to mozda prve godine bila , sada je prava profesorica.alternativni wrote:Jel Tina Alibasic jos predaje u II gimnaziji ili joj je dosadilo da joj ucenici objasnjavaju gradivo?
-
- Posts: 512
- Joined: 13/01/2009 17:55
#8 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Prava profesorica moze biti samo ali kao glumica u kakoj pornjavi. Diktiranje skripti sa interneta i tjeranje ucenika da prepisuje nije bas korisan nacin za ucenje. A o njenom znanju netreba ni raspravljat.Drndo wrote:Predaje i napredovala je , to mozda prve godine bila , sada je prava profesorica.alternativni wrote:Jel Tina Alibasic jos predaje u II gimnaziji ili joj je dosadilo da joj ucenici objasnjavaju gradivo?
-
- Posts: 201
- Joined: 26/03/2011 02:08
#9 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Je li i ta predaje na IBu ili IB jedini u Drugoj gimnaziji koji ima problema sa uzasnim nastavnim kadrom?
-
- Posts: 1495
- Joined: 04/04/2011 22:16
#10 Re: IB u Drugoj gimnaziji
//edit
Last edited by casanova123 on 12/04/2011 18:28, edited 1 time in total.
- Reglan
- Posts: 4846
- Joined: 04/01/2010 13:51
- Location: Usa
- Contact:
#11 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Skola k'o skola je dobra samo sto se vremena mijenjaju pa samim time i ucenici su opusteniji.
IB-po meni cisto sranje,das lovu,glumis neke americke brucose a zivis u Bosni
Prirodni smijer majka
IB-po meni cisto sranje,das lovu,glumis neke americke brucose a zivis u Bosni
Prirodni smijer majka
-
- Posts: 201
- Joined: 26/03/2011 02:08
#12 Re: IB u Drugoj gimnaziji
IB je odlicna stvar, mogu ti reci iz prve ruke posto sam ga ja zavrsio, ali ne u Sarajevu.arshavin wrote:Skola k'o skola je dobra samo sto se vremena mijenjaju pa samim time i ucenici su opusteniji.
IB-po meni cisto sranje,das lovu,glumis neke americke brucose a zivis u Bosni
Prirodni smijer majka
Dobijes znanja i to vrlo primjenjivog i korisniog znanja iz oblasti koje ti interesuju. Mislim da IB i u tom smislu pruza velike sanse ucenicima. Samo sto je problem IBa u Drugoj gimnaziji sto ga vode ljudi koji ne znaju recenicu dovesti od prvog slova do tacke. Kolicina neznanja, nesposobnosti, amaterstva i nezainteresovanosti IB profesora je sokantna.
-
- Posts: 31338
- Joined: 26/02/2011 13:07
#13 Re: IB u Drugoj gimnaziji
A sta si ti po zanimanju?udarnik35 wrote:IB je odlicna stvar, mogu ti reci iz prve ruke posto sam ga ja zavrsio, ali ne u Sarajevu.arshavin wrote:Skola k'o skola je dobra samo sto se vremena mijenjaju pa samim time i ucenici su opusteniji.
IB-po meni cisto sranje,das lovu,glumis neke americke brucose a zivis u Bosni
Prirodni smijer majka
Dobijes znanja i to vrlo primjenjivog i korisniog znanja iz oblasti koje ti interesuju. Mislim da IB i u tom smislu pruza velike sanse ucenicima. Samo sto je problem IBa u Drugoj gimnaziji sto ga vode ljudi koji ne znaju recenicu dovesti od prvog slova do tacke. Kolicina neznanja, nesposobnosti, amaterstva i nezainteresovanosti IB profesora je sokantna.
-
- Posts: 201
- Joined: 26/03/2011 02:08
#14 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Zasto?armin.i.am wrote:A sta si ti po zanimanju?udarnik35 wrote:IB je odlicna stvar, mogu ti reci iz prve ruke posto sam ga ja zavrsio, ali ne u Sarajevu.arshavin wrote:Skola k'o skola je dobra samo sto se vremena mijenjaju pa samim time i ucenici su opusteniji.
IB-po meni cisto sranje,das lovu,glumis neke americke brucose a zivis u Bosni
Prirodni smijer majka
Dobijes znanja i to vrlo primjenjivog i korisniog znanja iz oblasti koje ti interesuju. Mislim da IB i u tom smislu pruza velike sanse ucenicima. Samo sto je problem IBa u Drugoj gimnaziji sto ga vode ljudi koji ne znaju recenicu dovesti od prvog slova do tacke. Kolicina neznanja, nesposobnosti, amaterstva i nezainteresovanosti IB profesora je sokantna.
-
- Posts: 31338
- Joined: 26/02/2011 13:07
#15 Re: IB u Drugoj gimnaziji
zato sto bi valjda trebao biti kompetentan kad govoris o nacinima rada nekih profesora,zato te pitam.
-
- Posts: 201
- Joined: 26/03/2011 02:08
#16 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Ne, ne radim u obrazovanju, ali sam prosao ovaj program i mogu uporediti i uociti ogromne razlike. Moje dijete (braticna, ali ko da je i moja) ide u ovu skolu i valjda imam pravo ocjenjivati rad profesora, posto mi koristimo njihove usluge.armin.i.am wrote:zato sto bi valjda trebao biti kompetentan kad govoris o nacinima rada nekih profesora,zato te pitam.
Jednostavno izgubiti rad ucenika, ne drzati predavanja, nego reci im da citaju udzbenik, ne poznavati gradivo koje se predaje, ne poznavati zahtjeve IB programa, vrijedjati ucenike, nemati disciplinu nad razredom su karakteristike loseg profesora. Nadam se da ces se sloziti sa mnom u ovoj konstataciji, iako mozda ne radis u obrazovanju i nemas polozeno DPO.
-
- Posts: 31338
- Joined: 26/02/2011 13:07
#17 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Sve sto si rekao je sasvim normalno u nasem gradu,jednostavno moras da se pomiris sa tim.Nije ovo Amerika!udarnik35 wrote:Ne, ne radim u obrazovanju, ali sam prosao ovaj program i mogu uporediti i uociti ogromne razlike. Moje dijete (braticna, ali ko da je i moja) ide u ovu skolu i valjda imam pravo ocjenjivati rad profesora, posto mi koristimo njihove usluge.armin.i.am wrote:zato sto bi valjda trebao biti kompetentan kad govoris o nacinima rada nekih profesora,zato te pitam.
Jednostavno izgubiti rad ucenika, ne drzati predavanja, nego reci im da citaju udzbenik, ne poznavati gradivo koje se predaje, ne poznavati zahtjeve IB programa, vrijedjati ucenike, nemati disciplinu nad razredom su karakteristike loseg profesora. Nadam se da ces se sloziti sa mnom u ovoj konstataciji, iako mozda ne radis u obrazovanju i nemas polozeno DPO.
- Bloo
- Globalna šefica
- Posts: 50432
- Joined: 16/01/2008 23:03
- Location: Korriban
#18 Re: IB u Drugoj gimnaziji
armin.i.am wrote: Sve sto si rekao je sasvim normalno u nasem gradu,jednostavno moras da se pomiris sa tim.Nije ovo Amerika!
wrong! bas zato NE bi trebao da se pomiri
kako ce se stvari promijeniti ako niko nista ne cini?
- Bloo
- Globalna šefica
- Posts: 50432
- Joined: 16/01/2008 23:03
- Location: Korriban
#19 Re: IB u Drugoj gimnaziji
imas PPZ - zavod i inspekciju, uvijek mozes uloziti prigovor na rad profesora i njegove tj njene pristupe metodici poducavanja
-
- Posts: 201
- Joined: 26/03/2011 02:08
#20 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Znam da nije Amerika, ali dosta roditelja upisuje djecu u medjunarodne skole jer misle da ce djecu zastiti od trulosti domaceg sistema obrazovanja, ali nisu svjesni da koliko god ta skola bila dobra, ako ima los nastavni kadar, ona postaje losa.armin.i.am wrote:Sve sto si rekao je sasvim normalno u nasem gradu,jednostavno moras da se pomiris sa tim.Nije ovo Amerika!udarnik35 wrote:Ne, ne radim u obrazovanju, ali sam prosao ovaj program i mogu uporediti i uociti ogromne razlike. Moje dijete (braticna, ali ko da je i moja) ide u ovu skolu i valjda imam pravo ocjenjivati rad profesora, posto mi koristimo njihove usluge.armin.i.am wrote:zato sto bi valjda trebao biti kompetentan kad govoris o nacinima rada nekih profesora,zato te pitam.
Jednostavno izgubiti rad ucenika, ne drzati predavanja, nego reci im da citaju udzbenik, ne poznavati gradivo koje se predaje, ne poznavati zahtjeve IB programa, vrijedjati ucenike, nemati disciplinu nad razredom su karakteristike loseg profesora. Nadam se da ces se sloziti sa mnom u ovoj konstataciji, iako mozda ne radis u obrazovanju i nemas polozeno DPO.
Upravo se to desilo sa IBom, odlicno koncipiranim programom, ali bez kvalitetnog nastavnog kadra koji je ucinio da je i nas truli obrazovni sistem bolji od ovoga sto oni pruzaju.
Moj cilj je bio upravo to reci roditeljima i srednjoskolcima koji planiraju upisati IB - da se ne nadaju bas kvalitetnom obrazovanju.
-
- Posts: 201
- Joined: 26/03/2011 02:08
#21 Re: IB u Drugoj gimnaziji
PPZ i inspekcija strah i trepet, mogu mislit. Mnogo profesora i nastavnika je ostalo zbog posla, a ovi sto su ostali su samo vrhunski kadrovi.Bloo wrote:imas PPZ - zavod i inspekciju, uvijek mozes uloziti prigovor na rad profesora i njegove tj njene pristupe metodici poducavanja
Salu na stranu, ne zelim se ganjati sa nekim inspekcijama, svakako dijete ce za koji mjesec zavrsiti i Allah manet Drugoj gimnaziji. Posebno ne zelim jer IB je skoro pa izuzetak od svega jer ima svoj posebno novac, zahtjeve, ne prati domaci nastavni plan i program itd. itd.
Kao sto rekoh, cilj mi je bio eventualno razmijeniti iskustva i upozoriti ljude koji ovo citaju na trulost nastavnog kadra IB programa u Sarajevu.
-
- Posts: 2727
- Joined: 12/03/2007 00:39
#22 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Svaki IB Diploma program u svijetu, pa i ovaj u Sarajevu, podliježe petogodišnjoj samostalnoj ocjeni (self-evaluation) koju rade škole i podnose nadležnim tijelima IBO-a kao i nenajavljenim inspekcijama iz centrale (posebno u doba ispita). Sve to je u Drugoj gimnaziji rađeno. Ima neko ko to prati, da ne spominjemo sad imena. A iz IB Diploma programa u Sarajevu je otišlo jako mnogo ljudi - jednostavno su otišli dalje u poslu, životu i karijeri.udarnik35 wrote:PPZ i inspekcija strah i trepet, mogu mislit. Mnogo profesora i nastavnika je ostalo zbog posla, a ovi sto su ostali su samo vrhunski kadrovi.Bloo wrote:imas PPZ - zavod i inspekciju, uvijek mozes uloziti prigovor na rad profesora i njegove tj njene pristupe metodici poducavanja
Salu na stranu, ne zelim se ganjati sa nekim inspekcijama, svakako dijete ce za koji mjesec zavrsiti i Allah manet Drugoj gimnaziji. Posebno ne zelim jer IB je skoro pa izuzetak od svega jer ima svoj posebno novac, zahtjeve, ne prati domaci nastavni plan i program itd. itd.
Kao sto rekoh, cilj mi je bio eventualno razmijeniti iskustva i upozoriti ljude koji ovo citaju na trulost nastavnog kadra IB programa u Sarajevu.
Uopćeno, najveći problem u tom programu je "sudar" u načinu razmišljanja učenika, nastavnika i roditelja mahom formiranih prema našim principima obrazovanja, rada i života sa zahtjevima IB programa.
I još da kažem da je bilo tu učenika koji su osvajali i po 42 poena na završnim ispitima. Ako su mogli oni...
-
- Posts: 77
- Joined: 15/02/2011 14:30
#23 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Tina Alibasic je jedna od rijetkih profesorica koja bas drzi kriterij. Kod nje nema moljakanja i slicnih stvari. Ona bas daje ocjene na znanje. Jeste da je malo glupo da npr. iz informatike ucis sta je model i da ucis iz nekih japanskih knjiga Uglavnom, OK je ona profesorica, objasni, nije histericna.
Sto se tice ostalih, moram priznati da ovaj nastavni kadar postaje pravi cirkus. Par profesora jos uvijek drzi Drugu gimanziju kao "elitnu", ali ovi ostali...Meni se posebno gade ta profesorska medjusobna ogovaranja. Bas je ruzno kad ti kao ucenik gledas kako kolege ogovaraju jedni druge Skola je postala jedna velika mahala
Sto se tice ostalih, moram priznati da ovaj nastavni kadar postaje pravi cirkus. Par profesora jos uvijek drzi Drugu gimanziju kao "elitnu", ali ovi ostali...Meni se posebno gade ta profesorska medjusobna ogovaranja. Bas je ruzno kad ti kao ucenik gledas kako kolege ogovaraju jedni druge Skola je postala jedna velika mahala
-
- Posts: 5
- Joined: 06/10/2007 19:37
- Location: Sarajevo
#24 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Prvo bih citirala Udarnika35:
“Salu na stranu, ne zelim se ganjati sa nekim inspekcijama, svakako dijete ce za koji mjesec zavrsiti i Allah manet Drugoj gimnaziji. Posebno ne zelim jer IB je skoro pa izuzetak od svega jer ima svoj posebno novac, zahtjeve, ne prati domaci nastavni plan i program itd. itd.
Kao sto rekoh, cilj mi je bio eventualno razmijeniti iskustva i upozoriti ljude koji ovo citaju na trulost nastavnog kadra IB programa u Sarajevu.”
Pa bih pitala – zasto reakcija i komentari sljede mjesec prije nego ce bratovo djete zavrsiti taj truli IB?? ako je Udarnik uocio trulost IB-a zasto nije pokusao nesto prije da rijesi? Imao je 2 godine na raspolaganju. Ako je tako truo zasto bratovo djete nije ispisao iz skole pa eventualno poslao u Ameriku pa da stekne to kvalitetnije znanje?
Pa zato nam i jeste tako kako jeste jer niko nece da pusti glasa i nesto promjeni NA VRIJEME. Svi znaju samo pricati i zaliti se i nista vise, a kad treba konkretno nesto da se uradi onda niko ne bi da se zamjera - a da pljune to se moze i bez pravog razloga
Imam pravo i ja reci koju kao majka djeteta koje trenutno ide na MYP i ici ce ako Bog da i na taj truli IB DP. ici ce jer je daleko manje truliji, pa cak kad se razmotri sve najmanje je truo u poredjenju sa skolama sa nacionalnim programom jer i po pitanju te trulosti svi znaju samo pricati i pricati ali uvijek na pogresnim adresama – pa i ne moze nista da se promjeni.
DA! Ja kad nesto nije u redu idem i zalim se. DA! Ja sam spremna ici korak dalje i zaliti se na pravu adresu ako je potrebno ali do sad nije bilo potrebe ici dalje od profesora za kojeg sam smatrala da ne radi kako treba. I DA upisacu je na taj truli IB DP jer sam sigurna da ce pored sve trulosti da stekne ogromno znanje odnosno bas ono sto je Casanova123 napisao:
“IB DP je takav program da moras da budes zreo da ga zavrsis. Meni je jednom neko rekao da je ovo "ispit zrelosti", jer me niko ne tjera da ucim, nisu bitne ocjene koje dobivamo tokom ove dvije skolske godine( skoro pa sve, jer je to predicted grade koje dobivamo na kraju 4. razz i a prave ocjene ce da pisu u diplomi (ako se poloze ispiti i ako se zadovolji broj bodova). IB DP je ispit zrelosti, jer mi ucenici moramo sami da odlucimo da li da ucimo ili ne, da li da se igramo sa nasim zivotima, buducnosti i sa parama nasih roditelja( ipak je to 5k KM za BiH djecu, a 10k KM ili 20k KM za strance).” (ukljucujem u citat i dio vezan za novac ali ga ne smatram prioritetnim za spominjanje)
I DA – ako se susretnem sa navedenim problemima koordinatorke, direktorke, koga li vec – necu se obracati pedagoskom zavodu vec direktno sjedistu IBO – zasto da ne? ako iz sjedista IBO dolaze da provjere sta se radi ovdje u skoli, ako se radi po njihovom programu i sa njihovim udzbenicima i ako se izdaje njihova diploma naravno da ta skola nije samo Druga gimnazija i sigurna sam da je njima stalo do renomea i naravno da ako se smatra da to neko ovdje ugrozava na bilo koji nacin onda se njima treba obratiti i ja se toga necu ustrucavati – da li postoji razlog da to ne ucinim? Da se ne bi kome zamjerila slucajno pa da mi onda maltretira djete? PA ZATO NAM I JESTE TAKO KAKO JESTE!
I DO KAD CEMO VISE PRICATI O TOME KAKO JE NEGDJE TAMO DALEKO SVE NAJLJEPSE NA SVIJETU I KAD CEMO SE POCETI TRUDITI DA I OVDJE BUDE KAO TAMO NEGDJE I KAD CEMO PRESTATI SMISLJATI OPRAVDANJA ZASTO NIJE BOLJE I OPRAVDANJA ZA LICNE NEUSPJEHE???? NECE NAMA NIKAD BITI DOBRO…..
da nam je i k’o u Americi nasli bi mi opet da nesto ne valja… mozda bi nam smetali crnci koji zive u Americi….. ima tu logike, samo Suljo nije postavio cijevi…. Joj sto ne mogu na rende kora….
slika bas i nema veze sa ovom temom ali ima sa obrazovanjem - i ima istine... i nisam mogla da je ne postavim...
“Salu na stranu, ne zelim se ganjati sa nekim inspekcijama, svakako dijete ce za koji mjesec zavrsiti i Allah manet Drugoj gimnaziji. Posebno ne zelim jer IB je skoro pa izuzetak od svega jer ima svoj posebno novac, zahtjeve, ne prati domaci nastavni plan i program itd. itd.
Kao sto rekoh, cilj mi je bio eventualno razmijeniti iskustva i upozoriti ljude koji ovo citaju na trulost nastavnog kadra IB programa u Sarajevu.”
Pa bih pitala – zasto reakcija i komentari sljede mjesec prije nego ce bratovo djete zavrsiti taj truli IB?? ako je Udarnik uocio trulost IB-a zasto nije pokusao nesto prije da rijesi? Imao je 2 godine na raspolaganju. Ako je tako truo zasto bratovo djete nije ispisao iz skole pa eventualno poslao u Ameriku pa da stekne to kvalitetnije znanje?
Pa zato nam i jeste tako kako jeste jer niko nece da pusti glasa i nesto promjeni NA VRIJEME. Svi znaju samo pricati i zaliti se i nista vise, a kad treba konkretno nesto da se uradi onda niko ne bi da se zamjera - a da pljune to se moze i bez pravog razloga
Imam pravo i ja reci koju kao majka djeteta koje trenutno ide na MYP i ici ce ako Bog da i na taj truli IB DP. ici ce jer je daleko manje truliji, pa cak kad se razmotri sve najmanje je truo u poredjenju sa skolama sa nacionalnim programom jer i po pitanju te trulosti svi znaju samo pricati i pricati ali uvijek na pogresnim adresama – pa i ne moze nista da se promjeni.
DA! Ja kad nesto nije u redu idem i zalim se. DA! Ja sam spremna ici korak dalje i zaliti se na pravu adresu ako je potrebno ali do sad nije bilo potrebe ici dalje od profesora za kojeg sam smatrala da ne radi kako treba. I DA upisacu je na taj truli IB DP jer sam sigurna da ce pored sve trulosti da stekne ogromno znanje odnosno bas ono sto je Casanova123 napisao:
“IB DP je takav program da moras da budes zreo da ga zavrsis. Meni je jednom neko rekao da je ovo "ispit zrelosti", jer me niko ne tjera da ucim, nisu bitne ocjene koje dobivamo tokom ove dvije skolske godine( skoro pa sve, jer je to predicted grade koje dobivamo na kraju 4. razz i a prave ocjene ce da pisu u diplomi (ako se poloze ispiti i ako se zadovolji broj bodova). IB DP je ispit zrelosti, jer mi ucenici moramo sami da odlucimo da li da ucimo ili ne, da li da se igramo sa nasim zivotima, buducnosti i sa parama nasih roditelja( ipak je to 5k KM za BiH djecu, a 10k KM ili 20k KM za strance).” (ukljucujem u citat i dio vezan za novac ali ga ne smatram prioritetnim za spominjanje)
I DA – ako se susretnem sa navedenim problemima koordinatorke, direktorke, koga li vec – necu se obracati pedagoskom zavodu vec direktno sjedistu IBO – zasto da ne? ako iz sjedista IBO dolaze da provjere sta se radi ovdje u skoli, ako se radi po njihovom programu i sa njihovim udzbenicima i ako se izdaje njihova diploma naravno da ta skola nije samo Druga gimnazija i sigurna sam da je njima stalo do renomea i naravno da ako se smatra da to neko ovdje ugrozava na bilo koji nacin onda se njima treba obratiti i ja se toga necu ustrucavati – da li postoji razlog da to ne ucinim? Da se ne bi kome zamjerila slucajno pa da mi onda maltretira djete? PA ZATO NAM I JESTE TAKO KAKO JESTE!
I DO KAD CEMO VISE PRICATI O TOME KAKO JE NEGDJE TAMO DALEKO SVE NAJLJEPSE NA SVIJETU I KAD CEMO SE POCETI TRUDITI DA I OVDJE BUDE KAO TAMO NEGDJE I KAD CEMO PRESTATI SMISLJATI OPRAVDANJA ZASTO NIJE BOLJE I OPRAVDANJA ZA LICNE NEUSPJEHE???? NECE NAMA NIKAD BITI DOBRO…..
da nam je i k’o u Americi nasli bi mi opet da nesto ne valja… mozda bi nam smetali crnci koji zive u Americi….. ima tu logike, samo Suljo nije postavio cijevi…. Joj sto ne mogu na rende kora….
slika bas i nema veze sa ovom temom ali ima sa obrazovanjem - i ima istine... i nisam mogla da je ne postavim...
-
- Posts: 512
- Joined: 13/01/2009 17:55
#25 Re: IB u Drugoj gimnaziji
Nema moljakanja to stoji a da drzi kriterij daleko od toga. Ona je bliza onom nema opste kriterija nego kako joj se ko svidja i kako joj ko odgovara nedaj Boze da ti je zbog neceg zamjerila jer bi se definitvno pomucio za bilo kakvu ocjenu.Unbelievable wrote:Tina Alibasic je jedna od rijetkih profesorica koja bas drzi kriterij. Kod nje nema moljakanja i slicnih stvari. Ona bas daje ocjene na znanje. Jeste da je malo glupo da npr. iz informatike ucis sta je model i da ucis iz nekih japanskih knjiga Uglavnom, OK je ona profesorica, objasni, nije histericna.
alternativni wrote:A kako ona procjenjuje znanje kad ga ni sama nema?
Pricamo o gospodjici koja je redovno prepisivala na ispitima, jedno vrijeme joj je bilo zabranjeno izlaziti na ispite, nikad nije polozila zadatke iz kompleksne analize,...
Njoj je mjesto u nekoj podrucnoj osnovnoj skoli, a ne u elitnoj Drugoj gimnaziji.