HYUNDAI & KIA all about
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#476 Re: HYUNDAI & KIA all about
Zato je dobro kad ima vise ovlastenih servisa. Nisu svi isti...ima ih koji strucno i posteno rade svoj posao.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#477 Re: HYUNDAI & KIA all about
Pisem ja isto ko i prije, samo sto to tebi licno sad vise ne godi.golfiista wrote:Meni je zao, ali sam mislio da je Ado sampion malo objektivniji. Nekada je stvarno objektivno pisao. Mnogima ne odgovaraju cinjenice i mnogima je tesko.svariti istinu. Ali ne treba ni zamjeriti, jer je.to ljudski. Iskreno, i ja sam bio vrlo sumnjicav, ali nakon sto probas, vidis, naucis i nesto novo. Naravno da za promjenu percepcije imidza treba mnogo toga, no ja sam to svario sa Octavijom prije 10 ak godina, jer i tada je bilo mnogo sumnjicavih, kasnije se pokazalo.neopravdano sumnjicavih. Nista nije drugacije ni sa ovom pricom iz J. Koreje. Ostaje nejasno, zasto vjerujemo Samsungu ili Lg, ali ne i 4 svjetskom proizvođacu automobila. Neko ce reci, nije frizider kao, automobil, ja cu reci i nije, jer danas je teze napraviti top mobitel, nego top automobil.
Sve u svemu jedno.je sigurno, hyundai &Kia automobilima je danas tesko naci objektivnu zamjerku, za novac koji traue, nude vise od konkurencije, zasigurno.
Cinjenice? Bacate ovdje "cinjenice" ko djeci u obdanistu. Ti kazes Sportage super, ja kazem nije, Kuga 2017 bolja a nije toliko ni skuplja. Koje od ovo dvoje je cinjenica? Ni jedno ni drugo, oboje je subjektivno misljenje, tvoje i moje.
Cinjenica je da je udio Kije na trzistima EU u globalu mizeran. Losiji nego Dacijin. Na vecim trzistima je jos mizerniji od kompletnog prosjeka, sto implicira da kupovinu tih auta i dalje diktira prvenstveno cijena (otud moj moram priznati malo nesretan komentar o sirotinji). I to sve uz stalne akcije od po 20%.
Jbg mescini da si ti ocekivao neki poluproizvod tipa Dacije, a ustvari je relativno dobro auto koje relativno "dobro" i kosta i to je sve. Koliko para toliko i muzike.
Btw. paralela sa Samsungom i LGem je nidje veze. Ne da mi se komentarisat a i bezveze da trujemo temu. Ali ovo zadnje sto sam boldovao si lupio toliko da kompozicija ne moze ponijeti. Znaci bas si nanizao bisera u zadnje vrijeme, ali ovaj je nedvojbeno najjaci. Iskren savjet prije nego sto krenes nizati ovakve bisere, makar procitaj sta pisu ljudi koji rade na razvoju automobila, ako vec nemas koga licno pitati.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#478 Re: HYUNDAI & KIA all about
Pausalno, subjektivno, neutemeljeno, ali jedno moram priznati, pises bas bukvalno. Never mind. Zao mi je sto trolate na ovoj temi, a da prije toga nikada niste ni sjeli u jedan od Hyundai ili Kia modela. A ja sam se navozao i ovih i onih i ovakvih i onakvih. Otuzno je sto neki jos zive u devedesetim i zakljucuju na rekla.kazala. I da, ako je 4 miliona vozila godisnje prodati, mizerno, jbg onda. Ne bih ja vise o ovome. Lpado-šampion wrote:Pisem ja isto ko i prije, samo sto to tebi licno sad vise ne godi.golfiista wrote:Meni je zao, ali sam mislio da je Ado sampion malo objektivniji. Nekada je stvarno objektivno pisao. Mnogima ne odgovaraju cinjenice i mnogima je tesko.svariti istinu. Ali ne treba ni zamjeriti, jer je.to ljudski. Iskreno, i ja sam bio vrlo sumnjicav, ali nakon sto probas, vidis, naucis i nesto novo. Naravno da za promjenu percepcije imidza treba mnogo toga, no ja sam to svario sa Octavijom prije 10 ak godina, jer i tada je bilo mnogo sumnjicavih, kasnije se pokazalo.neopravdano sumnjicavih. Nista nije drugacije ni sa ovom pricom iz J. Koreje. Ostaje nejasno, zasto vjerujemo Samsungu ili Lg, ali ne i 4 svjetskom proizvođacu automobila. Neko ce reci, nije frizider kao, automobil, ja cu reci i nije, jer danas je teze napraviti top mobitel, nego top automobil.
Sve u svemu jedno.je sigurno, hyundai &Kia automobilima je danas tesko naci objektivnu zamjerku, za novac koji traue, nude vise od konkurencije, zasigurno.
Cinjenice? Bacate ovdje "cinjenice" ko djeci u obdanistu. Ti kazes Sportage super, ja kazem nije, Kuga 2017 bolja a nije toliko ni skuplja. Koje od ovo dvoje je cinjenica? Ni jedno ni drugo, oboje je subjektivno misljenje, tvoje i moje.
Cinjenica je da je udio Kije na trzistima EU u globalu mizeran. Losiji nego Dacijin. Na vecim trzistima je jos mizerniji od kompletnog prosjeka, sto implicira da kupovinu tih auta i dalje diktira prvenstveno cijena (otud moj moram priznati malo nesretan komentar o sirotinji). I to sve uz stalne akcije od po 20%.
Jbg mescini da si ti ocekivao neki poluproizvod tipa Dacije, a ustvari je relativno dobro auto koje relativno "dobro" i kosta i to je sve. Koliko para toliko i muzike.
Btw. paralela sa Samsungom i LGem je nidje veze. Ne da mi se komentarisat a i bezveze da trujemo temu. Ali ovo zadnje sto sam boldovao si lupio toliko da kompozicija ne moze ponijeti. Znaci bas si nanizao bisera u zadnje vrijeme, ali ovaj je nedvojbeno najjaci. Iskren savjet prije nego sto krenes nizati ovakve bisere, makar procitaj sta pisu ljudi koji rade na razvoju automobila, ako vec nemas koga licno pitati.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#479 Re: HYUNDAI & KIA all about
Pa da se pise samo o vozilima koja su vozena, ovaj forum bi bio dosadan
Vlasnici vozila su rijetko objektivni.
Vlasnici vozila su rijetko objektivni.
- Haris.ba
- Posts: 24806
- Joined: 08/09/2005 20:08
#480 Re: HYUNDAI & KIA all about
Ne bih da kvarim temu, ali mnogo je teže praviti automobile nego mobitele. Ne kažem da je jednostavno razvijati industriju oko mobitela, ali mnogo je teže proizvoditi automobile.
Nego, ovo me podsjeća na priče koje su bile u Americi kada su Japanci počeli uvoziti aute. Korejci su izgleda voljni ući u fajt sa Evropljanima. I tu im čestitam. Japanci i Ameri su godinama pokušavali, pa praktično haman odustali.
Nego, ovo me podsjeća na priče koje su bile u Americi kada su Japanci počeli uvoziti aute. Korejci su izgleda voljni ući u fajt sa Evropljanima. I tu im čestitam. Japanci i Ameri su godinama pokušavali, pa praktično haman odustali.
-
- Posts: 4685
- Joined: 20/01/2003 00:00
#481 Re: HYUNDAI & KIA all about
Vozio sam do sada sedam hyundai-a svih generacija, presao solidan broj kilometara sa njima. trenutno vozim dva, getz-a i tucson-a. da budem iskren nikada ne bih uzeo europski automobil. kada je tucson kupljen 2006 godine, kostao je 56000KM i dan danas ga vozim, a kada budem mijenjao opet cu kupiti hyundai. mene ovaj automobil (i jedan i drugi) slusaju mnogo bolje od europskih auta koje vozaju moji prijatelji. osim redovnih servisa i potrosnih dijelova, ja na njima nisam nista mijenjao. vecina ljudi kazu da im je udobno u automobilu, meni licno nije.... problem je legroom, ali legroom mi je problem i u europskim autima, citroen, pezo, golf, skoda.... jedino pasat nije imao ovaj problem, ali je bio uzak.
automobili su odrzavani u ovlastenim servisima dok su bili kasko osigurani i pod garancijom, poslije toga odrzavam u drugim servisima koji su mi jeftiniji, i nemam nikakvih problema.
volio bih promijeniti automobil, ali svaki VW mi izgleda kao golf, pasati su mi uski, pezo je mali, citroen je takodjer mali, ford mi izgleda gore od hyundai-a, a sa druge strane sve su to pregazeni grobovi.... i na kraju opet ostanem na istom... volio bih sebi uzeti i40, njega jos nisam probao vjerovatno ce to biti sljedeca kupovina ako bude udoban.....
vidim da se spominje jeftina plastika u hyundai-u i kia-i. ne vidim nikakvu razliku izmedju plastike u renolu i hyundai-u. kao sto rekoh kod VW se nema sta porediti, ako si se vozio u golfu kao da si se vozio u svakom.... jedno vrijeme mi se svidjao VW Amarok dok nisam sjeo unutra. i ako poprilicno skup automobil, opet neudoban.....
jednostavno, na trzistu nema nista novo i posebno, sve je u pet deka. novije generacije hyundai-a sasvim mogu parirati europskim automobilima. ako se primaknemo cifri od 100000KM, ovdje bi se dalo razmisliti. meni je na prvom mjestu udobnost, a onda potrosnja i izgled... ne znam sta bih uzeo da sada kupujem automobil, znam samo da ne bi bilo nista iz europe
automobili su odrzavani u ovlastenim servisima dok su bili kasko osigurani i pod garancijom, poslije toga odrzavam u drugim servisima koji su mi jeftiniji, i nemam nikakvih problema.
volio bih promijeniti automobil, ali svaki VW mi izgleda kao golf, pasati su mi uski, pezo je mali, citroen je takodjer mali, ford mi izgleda gore od hyundai-a, a sa druge strane sve su to pregazeni grobovi.... i na kraju opet ostanem na istom... volio bih sebi uzeti i40, njega jos nisam probao vjerovatno ce to biti sljedeca kupovina ako bude udoban.....
vidim da se spominje jeftina plastika u hyundai-u i kia-i. ne vidim nikakvu razliku izmedju plastike u renolu i hyundai-u. kao sto rekoh kod VW se nema sta porediti, ako si se vozio u golfu kao da si se vozio u svakom.... jedno vrijeme mi se svidjao VW Amarok dok nisam sjeo unutra. i ako poprilicno skup automobil, opet neudoban.....
jednostavno, na trzistu nema nista novo i posebno, sve je u pet deka. novije generacije hyundai-a sasvim mogu parirati europskim automobilima. ako se primaknemo cifri od 100000KM, ovdje bi se dalo razmisliti. meni je na prvom mjestu udobnost, a onda potrosnja i izgled... ne znam sta bih uzeo da sada kupujem automobil, znam samo da ne bi bilo nista iz europe
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#482 Re: HYUNDAI & KIA all about
Apsolutno ne trolam. Ti s druge strane polazis s tacke da si ti jedini vozao a drugi niko nije i samo si ti kompetentan a ostali nisu. Automatski vrijedjas druge ucesnike u diskusiji spustajuci ih na nizi nivo. Ali hajde nema veze, bolje da ne pisem vise.golfiista wrote:
Pausalno, subjektivno, neutemeljeno, ali jedno moram priznati, pises bas bukvalno. Never mind. Zao mi je sto trolate na ovoj temi, a da prije toga nikada niste ni sjeli u jedan od Hyundai ili Kia modela. A ja sam se navozao i ovih i onih i ovakvih i onakvih. Otuzno je sto neki jos zive u devedesetim i zakljucuju na rekla.kazala. I da, ako je 4 miliona vozila godisnje prodati, mizerno, jbg onda. Ne bih ja vise o ovome. Lp
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#483 Re: HYUNDAI & KIA all about
Grdno se varasr_faruk wrote:
jednostavno, na trzistu nema nista novo i posebno, sve je u pet deka.
Ta prica ti nema nikakvog osnova. Kao ni prica da je Passat uzak ili da je Golf neudoban. Izmedju vozila postoje znacajne razlike po cemu se dosta razlikuju. Npr. Neka vozila poput bmw-a 3 ili audia a4 imaju milimetarski precizan volan a neka totalno bezosjecajan, pa od rucnih mjenjaca sa duzim i kracim hodovima, pa od automatskih mjenjaca brzine izmjena i broja prenosa, pa od ovjesa, prenosa, rezima voznje, kocnica, sjedista...Samo na slikama nema razlike, sve je u pet deka
-
- Posts: 4685
- Joined: 20/01/2003 00:00
#484 Re: HYUNDAI & KIA all about
Meni je uzak, golf mi je kratak i tu prica za mene zavrsava da je zlatan.... Koliko kosta taj audi u poredjenju sa i40, odnosno koja klasa audia odgovara istoj klasi vozila iz hyundai-a ili kia-e?condy wrote:Grdno se varasr_faruk wrote:
jednostavno, na trzistu nema nista novo i posebno, sve je u pet deka.
Ta prica ti nema nikakvog osnova. Kao ni prica da je Passat uzak ili da je Golf neudoban. Izmedju vozila postoje znacajne razlike po cemu se dosta razlikuju. Npr. Neka vozila poput bmw-a 3 ili audia a4 imaju milimetarski precizan volan a neka totalno bezosjecajan, pa od rucnih mjenjaca sa duzim i kracim hodovima, pa od automatskih mjenjaca brzine izmjena i broja prenosa, pa od ovjesa, prenosa, rezima voznje, kocnica, sjedista...Samo na slikama nema razlike, sve je u pet deka
- Nadzornik
- Posts: 13784
- Joined: 30/05/2011 12:25
#485 Re: HYUNDAI & KIA all about
Milimetarski precizan volan..condy wrote:
Ta prica ti nema nikakvog osnova. Kao ni prica da je Passat uzak ili da je Golf neudoban. Izmedju vozila postoje znacajne razlike po cemu se dosta razlikuju. Npr. Neka vozila poput bmw-a 3 ili audia a4 imaju milimetarski precizan volan a neka totalno bezosjecajan, pa od rucnih mjenjaca sa duzim i kracim hodovima, pa od automatskih mjenjaca brzine izmjena i broja prenosa, pa od ovjesa, prenosa, rezima voznje, kocnica, sjedista...Samo na slikama nema razlike, sve je u pet deka
Ja u mog Sportage okrecem volan u lijevo a on ide u desno...
Ja hocu u Tomislavgrad a on ide za Siroki Brijeg.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#486 Re: HYUNDAI & KIA all about
Moj post se odnosi samo na tvoju tvrdnju da je sve u pet deka i da na trzistu nema nista novo. Odnosno da ces kod novog auta odredjenenog segmena a b c d...koje god da kupis dobiti u pet deka isto vozilo.r_faruk wrote:Meni je uzak, golf mi je kratak i tu prica za mene zavrsava da je zlatan.... Koliko kosta taj audi u poredjenju sa i40, odnosno koja klasa audia odgovara istoj klasi vozila iz hyundai-a ili kia-e?condy wrote:Grdno se varasr_faruk wrote:
jednostavno, na trzistu nema nista novo i posebno, sve je u pet deka.
Ta prica ti nema nikakvog osnova. Kao ni prica da je Passat uzak ili da je Golf neudoban. Izmedju vozila postoje znacajne razlike po cemu se dosta razlikuju. Npr. Neka vozila poput bmw-a 3 ili audia a4 imaju milimetarski precizan volan a neka totalno bezosjecajan, pa od rucnih mjenjaca sa duzim i kracim hodovima, pa od automatskih mjenjaca brzine izmjena i broja prenosa, pa od ovjesa, prenosa, rezima voznje, kocnica, sjedista...Samo na slikama nema razlike, sve je u pet deka
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#487 Re: HYUNDAI & KIA all about
Ne znam kako je kod Sportage-a, ali znam kako je kod nekih drugih vozila, i da ima poprilicne razlike. Jako mi se dopada za volanom Audi A4 i BMW serije 3.Nadzornik wrote:Milimetarski precizan volan..condy wrote:
Ta prica ti nema nikakvog osnova. Kao ni prica da je Passat uzak ili da je Golf neudoban. Izmedju vozila postoje znacajne razlike po cemu se dosta razlikuju. Npr. Neka vozila poput bmw-a 3 ili audia a4 imaju milimetarski precizan volan a neka totalno bezosjecajan, pa od rucnih mjenjaca sa duzim i kracim hodovima, pa od automatskih mjenjaca brzine izmjena i broja prenosa, pa od ovjesa, prenosa, rezima voznje, kocnica, sjedista...Samo na slikama nema razlike, sve je u pet deka
Ja u mog Sportage okrecem volan u lijevo a on ide u desno...
Ja hocu u Tomislavgrad a on ide za Siroki Brijeg.
Nadzornice trebao si mu reci da ide u Duvno, ne bi onda Sportage imao dileme
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#488 Re: HYUNDAI & KIA all about
Ja se izvanjavam ako sam nekoga uvrijedio na bilo koji nacin, stvarno mi nije bila namjera. Samo je bezze napisati, eto Kia je sranje. Nije ba uopste, nije losija od direktne konkurencije, nesto je bolje, nesto gore, ali je tu, u pet deka sa Renolom, Opelom, Suzukijem, Nissanom ili Skodom. Ali isto tako glupo.je porediti sa premiumom, jer to nije i nece biti jos neko vrijeme, mada se gura sa drugim modelima kojih nema na nasem trzistu i sa skupljim vozilima. K9, Optima ili Stinger su ipak auta za respekta, a da ne spominjem Hyundai luksuznije modele.ado-šampion wrote:Apsolutno ne trolam. Ti s druge strane polazis s tacke da si ti jedini vozao a drugi niko nije i samo si ti kompetentan a ostali nisu. Automatski vrijedjas druge ucesnike u diskusiji spustajuci ih na nizi nivo. Ali hajde nema veze, bolje da ne pisem vise.golfiista wrote:
Pausalno, subjektivno, neutemeljeno, ali jedno moram priznati, pises bas bukvalno. Never mind. Zao mi je sto trolate na ovoj temi, a da prije toga nikada niste ni sjeli u jedan od Hyundai ili Kia modela. A ja sam se navozao i ovih i onih i ovakvih i onakvih. Otuzno je sto neki jos zive u devedesetim i zakljucuju na rekla.kazala. I da, ako je 4 miliona vozila godisnje prodati, mizerno, jbg onda. Ne bih ja vise o ovome. Lp
Mislim sve kad se sabere i oduzme, kako ti rece, Sportage je solidan auto za solidan novac, slazem se u potpunosti.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#489 Re: HYUNDAI & KIA all about
[quote="condy"][quote="r_faruk"][quote="condy"][quote="r_faruk"]
Ima razlike uf. Voziti E60 ili A4 B8 ( koje sam vozio ) u odnosu na passata prosle.ili aktualne generacije ili Sportage je fkt razlika na volanu, ali fkt, jasno opipljiva i jako naglasena. Kako nema razlike.
Ima razlike uf. Voziti E60 ili A4 B8 ( koje sam vozio ) u odnosu na passata prosle.ili aktualne generacije ili Sportage je fkt razlika na volanu, ali fkt, jasno opipljiva i jako naglasena. Kako nema razlike.
-
- Posts: 232
- Joined: 04/10/2013 20:33
#490 Re: HYUNDAI & KIA all about
Pa ko god je vozio par različit auta iste generacije osjeti razliku.
Meni se recimo svidio i Kuga, focus, opel Crossland X dok bmw x4 i nije. To je moje mišljenje
Meni se recimo svidio i Kuga, focus, opel Crossland X dok bmw x4 i nije. To je moje mišljenje
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#491 Re: HYUNDAI & KIA all about
cega bacondy wrote:audia a4 imaju milimetarski precizan volan
mozda stariji modeli sa hidraulicnim servom
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#492 Re: HYUNDAI & KIA all about
Naravno da ima, pusti se ti internet prica o elektro servu....Vozio sam a4 b8.5 i to je auto izuzetno upravljivo. U odnosu na a4 b8 koji ima hidrauliku, jedina razlika je u gradskoj voznji gdje je kod fl verzije osjetno laksi volan. Na otvorenoj cesti savrseno precizno radi. Kod bmw 3 tezi i manji volan, ali upravljivost reakcije vozila tu negdje...treba malo auto zavrtiti na otvorenoj ili ga testirari na zahtjevnoj cesti da vidis kako reaguje na volanuamar1994 wrote:cega bacondy wrote:audia a4 imaju milimetarski precizan volan
mozda stariji modeli sa hidraulicnim servom
Samo na autoputu sam vozio a4 b9 a on lezi na cesti ko na sinama kao i audi a6
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#493 Re: HYUNDAI & KIA all about
ah dobro to jest , al povratna informacija nije neka .condy wrote:Naravno da ima, pusti se ti internet prica o elektro servu....Vozio sam a4 b8.5 i to je auto izuzetno upravljivo. U odnosu na a4 b8 koji ima hidrauliku, jedina razlika je u gradskoj voznji gdje je kod fl verzije osjetno laksi volan. Na otvorenoj cesti savrseno precizno radi. Kod bmw 3 tezi i manji volan, ali upravljivost reakcije vozila tu negdje...treba malo auto zavrtiti na otvorenoj ili ga testirari na zahtjevnoj cesti da vidis kako reaguje na volanuamar1994 wrote:cega bacondy wrote:audia a4 imaju milimetarski precizan volan
mozda stariji modeli sa hidraulicnim servom
Samo na autoputu sam vozio a4 b9 a on lezi na cesti ko na sinama kao i audi a6
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#494 Re: HYUNDAI & KIA all about
To oko elektro serva bas novinarska patka za malu djecu.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#495 Re: HYUNDAI & KIA all about
Probaj malo cackati po drive select moduamar1994 wrote: ah dobro to jest , al povratna informacija nije neka .
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#496 Re: HYUNDAI & KIA all about
Jesi se ponovio...ado-šampion wrote:To oko elektro serva bas novinarska patka za malu djecu.
Steptronic je savrsen, jednom kad ono probas shvatis kakvo je sorry na izrazu sranje manuelni mjenjac.
Nece nam zamjerit na malo offtopica
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#497 Re: HYUNDAI & KIA all about
ma jok ba , necu da se zamaram tim , nek ga podesi iz fabrike kako treba , ja hocu samo da sjednem i vozim , isto mislim i za damping vjesanjacondy wrote:Probaj malo cackati po drive select moduamar1994 wrote: ah dobro to jest , al povratna informacija nije neka .
Last edited by amar1994 on 20/08/2018 17:30, edited 1 time in total.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#498 Re: HYUNDAI & KIA all about
ado-šampion wrote:To oko elektro serva bas novinarska patka za malu djecu.
isto kao tvrde plastike novinarske i osjecaj na volanu
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#499 Re: HYUNDAI & KIA all about
A neko drugi ga hoce malo drugacije da vozi od tebe i sta cemo tadamar1994 wrote:ma jok ba , necu da se zamaram tim , nek ga podesi iz fabrike kako treba , ja hocu samo da sjednem i vozim , isto mislim i za damping vjesanjacondy wrote:Probaj malo cackati po drive select moduamar1994 wrote: ah dobro to jest , al povratna informacija nije neka .
- Nadzornik
- Posts: 13784
- Joined: 30/05/2011 12:25
#500 Re: HYUNDAI & KIA all about
A da li si vozio Sportage GT 185 ks...???Profil za pisanje wrote:Pa ko god je vozio par različit auta iste generacije osjeti razliku.
Meni se recimo svidio i Kuga, focus, opel Crossland X dok bmw x4 i nije. To je moje mišljenje