Ko god je napravio letke i kacio ih na auta po grbavici, svaka cast! Vidjela sam ljude koji skidaju letke s tudjih auta i nose sa sobom..
Haris Svrakic PILOT - RIP
-
- Posts: 596
- Joined: 25/03/2004 10:33
#81
Jara wrote:UP!zemljotres wrote:Pozivom na broj
094 292 026
doniraćete 3 KM na račun teško oboljelog Harisa Svrakića - PILOTA
-
- Posts: 16
- Joined: 24/11/2006 14:36
- Location: Sarajevo
- Contact:
#87
24.12. ove godine u Slozi održat će se humanitarni koncert za Harisa. Ulaz će biti 3 KM a sav prihod bit' će uplaćen na račun Harisa Svrakića.
Svirat' će Unplugge - Plug (momci koji sviraju četvrtkom).
Nadamo se Vašem dolasku i učešću u ovoj humanoj akciji !!!
I dalje je aktuelan broj 094/292-026
Svirat' će Unplugge - Plug (momci koji sviraju četvrtkom).
Nadamo se Vašem dolasku i učešću u ovoj humanoj akciji !!!
I dalje je aktuelan broj 094/292-026
-
- Posts: 27
- Joined: 15/11/2006 15:52
#88
POMOC!!!! pokusavam nazvati broj ali me izbacuje cijelo vrijeme, moze li neko provjeriti o cemu se radi????ravic wrote:24.12. ove godine u Slozi održat će se humanitarni koncert za Harisa. Ulaz će biti 3 KM a sav prihod bit' će uplaćen na račun Harisa Svrakića.
Svirat' će Unplugge - Plug (momci koji sviraju četvrtkom).
Nadamo se Vašem dolasku i učešću u ovoj humanoj akciji !!!
I dalje je aktuelan broj 094/292-026
RADI SADA
-
- Posts: 27
- Joined: 15/11/2006 15:52
#90
skinuto sa bloga dr. jabuka (hvala dr.)
14.12.2006.
otvoreno pismo pilotu harisu svrakicu
kad je tamo neke godine zavrsena gradnja banjalucke dzamije ferhadije, investitor ferhad pasa upita majstorbasu radeta i njegove pomocnike da li bi umjeli napraviti ljepsu. “ma kako ne bismo, o presvijetli pasa”, povika jedan s najmladjom pamecu. “o prokletnici”, rece pasa, “necu vam dati priliku za takvo sto”, i zatvori ih na munaru.
cetvrti dan oni skupise dasaka sto im preostade od gradnje i napravise krila. petar pade na petricevac, rade, najstariji, na starcvicu, ivan slomi rebro na rebrovcu…
jos od vremena kad su avioni na grad bacali letke obavjestavajuci narodne mase o vatrometu povodom dana oslobodjenja ili o dolasku i prolasku namilijeg nam sina, u meni kao i svakom normalnom djecaku odraslom na eurokremu, tinja zelja, sta tinja, to kanader ne ugasi: da mi je postati pilot. u to kratkonogo vrijeme bio bih zadovoljan i pilotiranjem omanjim avionom s propelerom, onakvim istim iz kakvog su nam bacali letke.
prije nekih par godina upoznam pilota jednog od nasa dva, od rusa iznajmljena aviona. dali mi oglas: mlada i atraktivna drzava trazi dva civilna aviona u najam. diskrecija zajamcena. i rusi bili najpovoljniji. divni avioni, samo unutra sve na ruskom; ne znas smijes li pusiti, smijes li otvarati vrata za vrijeme leta, ne pise, bar ne na razumljivim jezicima. na krilima svakog normalnog aviona ima povucena crta i pise: nemoj hodati iza ove crte, tako da svaki iole pismen covjek kojem se malo prihodalo po krilu aviona, zna dokle moze, ali ovdje ne, ima crta, ima i natpis, ali na ruskom. i crta je na ruskom. moze neko stradati.
oblocem ja ovog pilota, pokazem mu sta je rizla i do jutra ga nagovorim da mi sutra, kad podje za zagreb, da malo da vozim. iz njegove ruke.
jeste da sutra nije bio 11. septembar. od danas, glasila je naredba, avione smiju voziti samo pravi piloti. pu sudbo kleta.
citav zivot oko mene piloti: exupery, livingston galeb, mister no, pa ovi banjalucki ikari, pa dalibor iz partizanske eskadrile, a nikako mene da zapadne bar jedan krug. je li ja mozda izgledam kao neko ko ne zna letjeti? pa niste ni vi nista pernatiji od mene.
nemam ambicija ici u avion na posao, svakodnevno. mene zanima samo jedan krug, 10 minuta pilotiranja. ali ne u ovim tandrkavcima, nego u pravom mlaznom avionu. da vozim brzinom nekoliko maha, dok mi djeca sa zemlje masu. da probijem zvucni zid (koji ludjak uopce zida te zidove po nebu) i pobjegnem zvuku: kad pustim pjesmu u avionu, krenem, vratim se, a ona jos nije ni pocela.
harise, hoces dati jedan krug kad se vratis?
necu pobjeci.
za download simulacije leta nazovite:
094 / 292-026
14.12.2006.
otvoreno pismo pilotu harisu svrakicu
kad je tamo neke godine zavrsena gradnja banjalucke dzamije ferhadije, investitor ferhad pasa upita majstorbasu radeta i njegove pomocnike da li bi umjeli napraviti ljepsu. “ma kako ne bismo, o presvijetli pasa”, povika jedan s najmladjom pamecu. “o prokletnici”, rece pasa, “necu vam dati priliku za takvo sto”, i zatvori ih na munaru.
cetvrti dan oni skupise dasaka sto im preostade od gradnje i napravise krila. petar pade na petricevac, rade, najstariji, na starcvicu, ivan slomi rebro na rebrovcu…
jos od vremena kad su avioni na grad bacali letke obavjestavajuci narodne mase o vatrometu povodom dana oslobodjenja ili o dolasku i prolasku namilijeg nam sina, u meni kao i svakom normalnom djecaku odraslom na eurokremu, tinja zelja, sta tinja, to kanader ne ugasi: da mi je postati pilot. u to kratkonogo vrijeme bio bih zadovoljan i pilotiranjem omanjim avionom s propelerom, onakvim istim iz kakvog su nam bacali letke.
prije nekih par godina upoznam pilota jednog od nasa dva, od rusa iznajmljena aviona. dali mi oglas: mlada i atraktivna drzava trazi dva civilna aviona u najam. diskrecija zajamcena. i rusi bili najpovoljniji. divni avioni, samo unutra sve na ruskom; ne znas smijes li pusiti, smijes li otvarati vrata za vrijeme leta, ne pise, bar ne na razumljivim jezicima. na krilima svakog normalnog aviona ima povucena crta i pise: nemoj hodati iza ove crte, tako da svaki iole pismen covjek kojem se malo prihodalo po krilu aviona, zna dokle moze, ali ovdje ne, ima crta, ima i natpis, ali na ruskom. i crta je na ruskom. moze neko stradati.
oblocem ja ovog pilota, pokazem mu sta je rizla i do jutra ga nagovorim da mi sutra, kad podje za zagreb, da malo da vozim. iz njegove ruke.
jeste da sutra nije bio 11. septembar. od danas, glasila je naredba, avione smiju voziti samo pravi piloti. pu sudbo kleta.
citav zivot oko mene piloti: exupery, livingston galeb, mister no, pa ovi banjalucki ikari, pa dalibor iz partizanske eskadrile, a nikako mene da zapadne bar jedan krug. je li ja mozda izgledam kao neko ko ne zna letjeti? pa niste ni vi nista pernatiji od mene.
nemam ambicija ici u avion na posao, svakodnevno. mene zanima samo jedan krug, 10 minuta pilotiranja. ali ne u ovim tandrkavcima, nego u pravom mlaznom avionu. da vozim brzinom nekoliko maha, dok mi djeca sa zemlje masu. da probijem zvucni zid (koji ludjak uopce zida te zidove po nebu) i pobjegnem zvuku: kad pustim pjesmu u avionu, krenem, vratim se, a ona jos nije ni pocela.
harise, hoces dati jedan krug kad se vratis?
necu pobjeci.
za download simulacije leta nazovite:
094 / 292-026
-
- Posts: 28084
- Joined: 20/08/2004 15:21
- Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.
#96
ako bude kao za Viktora sto je bilo, te ce pare Haris dobiti za nekih mjesec dana, tako da se isplati zvati, jer slanjem u ameriku je odradjen samo dio posla.SaraLe wrote:Zvala sam vec par puta ovaj broj, ako je on u USA dali jos uvijek pare idu njemu, ako sada nazovemzemljotres wrote:U Americi je kaže Zoka.
- SaraLe
- Posts: 2280
- Joined: 21/11/2006 10:45
#98
Ok. hvala na informacijamamIRCerka wrote:ako bude kao za Viktora sto je bilo, te ce pare Haris dobiti za nekih mjesec dana, tako da se isplati zvati, jer slanjem u ameriku je odradjen samo dio posla.SaraLe wrote:Zvala sam vec par puta ovaj broj, ako je on u USA dali jos uvijek pare idu njemu, ako sada nazovemzemljotres wrote:U Americi je kaže Zoka.