GTI GENERACIJA

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

dugi
Posts: 476
Joined: 05/09/2004 15:06

#1 GTI GENERACIJA

Post by dugi »

Kopajuci malo po svojoj arhivi nadjoh ove podatke za tzv.GTI vozila sa kraja 80-ih i pocetka 90-ih godina, koja su kod nas jos uvijek najpopularnija.
Evo osnovnih karakteristika tih auta.
Nemojte opet pomisliti da pljujem po golfu, samo se pitam cemu tolika popularnost kad je od svih auta ovdje najsporiji :-)

1. Alfa 33 1.7 16V 132 KS
8.4 sec 0-100, max.205 km/h

2. BMW 325i 2.5l 170 KS
8.3 sec 0-100, max. 218 km/h

3. Fiat Uno Turbo 100 KS
8.5 sec -------, max. 192 km/h

4. Fiat Tipo 2.0 16v 148 KS
8.5 sec--------, max. 207 km/h

5. Ford Escort XR3i 150 KS
8.0 sec--------, max. 210 km/h

6. Honda Civic 1.6VTEC 150 KS
7.3 sec---------, max. 208 km/h

7. Lancia Delta HF Turbo 135 KS
8.7 sec---------, max. 198 km/h

8. Opel Kadett GSI 16V 150 KS
8.0 sec---------, max. 218 km/h

9. Peugeot 205 GTI 1.9 120 KS
8.5 sec---------, max. 202 km/h

10. VW Golf GTI 16V 136 KS
9.0 sec--------, max. 200 km/h

Volio bih cuti vasa iskustva ako ste vozili neke od ovih auta iz tabele ili neke druge sa slicnim karakteristikama i naravno rezultate semaforskih utrka :-D
User avatar
stickitout
Posts: 1744
Joined: 15/01/2005 23:58

#2

Post by stickitout »

Izvini malo je nejasno o cemu se ovde tacno radi, jel se prica o tzv. GTI, Turbo ili VTEC vozilima, ako je generalno OK ali nam fali legendarni Renault 5 Turbo a semaforske utrke bih ostavio za kompleksase. Ja vise volim od Sarajeva do Splita sa dobrim vozacima da se pratim, pa malo on, malo ja.....to je pravi merak.
dugi
Posts: 476
Joined: 05/09/2004 15:06

#3

Post by dugi »

stickitout wrote:Izvini malo je nejasno o cemu se ovde tacno radi, jel se prica o tzv. GTI, Turbo ili VTEC vozilima, ako je generalno OK ali nam fali legendarni Renault 5 Turbo a semaforske utrke bih ostavio za kompleksase. Ja vise volim od Sarajeva do Splita sa dobrim vozacima da se pratim, pa malo on, malo ja.....to je pravi merak.
Evo i za Turbo 5 podataka:

Renault 5 GT Turbo 120KS
7.5-8.0sec( ovo nisam siguran) max. 193 km/h

Bit ovih auta su ubrzanja, zato sam i spomenuo semaforske utrke. Tu je puno manja sansa da izgubis glavu nego trkajuci se od Sarajeva do Splita po nasim "cestama"
User avatar
stickitout
Posts: 1744
Joined: 15/01/2005 23:58

#4

Post by stickitout »

To si u pravu, cuvat glavu treba a ceste su nam mrak stvarno a i 5-ica se slaba cini a bas lijepo izgleda, ko bi reko. Nemoj sta zamjerit nisam htio nikog uvrijedit al to od semafora do semafora em nije lijepo za pjesake, em mi oni Americki krkani padnu na pamet i njihove drag-race, to brate nisu vozaci.
audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#5

Post by audi_s2 »

POSTO SAM IZ KRAJINE

BLIZI MI JE KARLOVAC-ZAGREB JEST DA JE KRACI AL DOVOLJAN JE MADA MI NI

UPALIM GUNSE I UDRI sa 230 ks

MISLIM DA BI STE MI AUDIJA TREBALI STAVITI MADA JE MALKICE MLADJI A TO SU POCETNE 90-TE TAKO DA SI MI AUDIJA ZABORAVIO DUGI UBIT CU TE :x :x MA SALIM SE. MORAM PRIZNAT DA NISAM ZNAO ZA GSI DA OVAKVE PERFOMANSE SVAKA CAST
audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#6

Post by audi_s2 »

I ZABORAVI MOMCI VAS PITAT

DA MOZDA NE ZNATE JEL IMA OVDJE KAKVO MJESTO DA SE KUPI BODY KIT ZA AUDIJA 80 ILI S2

UNAPRED ZAHVALAN
LeKo
Posts: 1489
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#7

Post by LeKo »

Od svih gore navedenih nisam posjedovao niti jednog, probao Golf GTI 16v i Kadet GSI 16v, Golf ima bolji zvuk pocne ispadati iz ture poslije 5500 o/min, GSI sirov skroz i bukvalno cupa do crvenog polja. Ostali bez komentara.
dugi
Posts: 476
Joined: 05/09/2004 15:06

#8

Post by dugi »

audi_s2 wrote:POSTO SAM IZ KRAJINE

BLIZI MI JE KARLOVAC-ZAGREB JEST DA JE KRACI AL DOVOLJAN JE MADA MI NI

UPALIM GUNSE I UDRI sa 230 ks

MISLIM DA BI STE MI AUDIJA TREBALI STAVITI MADA JE MALKICE MLADJI A TO SU POCETNE 90-TE TAKO DA SI MI AUDIJA ZABORAVIO DUGI UBIT CU TE :x :x MA SALIM SE. MORAM PRIZNAT DA NISAM ZNAO ZA GSI DA OVAKVE PERFOMANSE SVAKA CAST
Da sam imao podatke za audi vjeruj da bi ih stavio ali....nemam
Doduse S2 je ovdje van konkurencije, a obicna 80-ka sa bilo kojim motorom nije mogla da parira niti jednom autu sa liste
whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Contact:

#9

Post by whow »

audi_s2 wrote:POSTO SAM IZ KRAJINE

BLIZI MI JE KARLOVAC-ZAGREB JEST DA JE KRACI AL DOVOLJAN JE MADA MI NI

UPALIM GUNSE I UDRI sa 230 ks

MISLIM DA BI STE MI AUDIJA TREBALI STAVITI MADA JE MALKICE MLADJI A TO SU POCETNE 90-TE TAKO DA SI MI AUDIJA ZABORAVIO DUGI UBIT CU TE :x :x MA SALIM SE. MORAM PRIZNAT DA NISAM ZNAO ZA GSI DA OVAKVE PERFOMANSE SVAKA CAST
*ebo te koja sirovona !!! Sta si mislio da kazes sa " upalim gunse i udri sa 230 ks" dali ti uopce znas da se brzina mjeri u kilometrima po satu
audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#10

Post by audi_s2 »

auuuu ovome treba dignut spomenik

a ja da sam nesto pogresno rekao ispravio bi me dugi (jel da) a ti..... pa tebi treba spomenik dignut,pa ti znas da se brzina mjeri km/h

BRAVOOO E TREBA STVARNO OVOM LIKU DAT BAREM PEHAR

a de mi reci autoakustika kakav si s tim podacima

a ovog ako zanima isao sam s njim kroz sveti rok 230(kako se ono mjeri brzina jooojjj cini mi se m/s :-D :-D odi tamo ako imas u gacama ista i ako imas dobro auto
audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#11

Post by audi_s2 »

auuuu ovome treba dignut spomenik

a ja da sam nesto pogresno rekao ispravio bi me dugi (jel da) a ti..... pa tebi treba spomenik dignut,pa ti znas da se brzina mjeri km/h

BRAVOOO E TREBA STVARNO OVOM LIKU DAT BAREM PEHAR

dugi znas ne treba meni iskljucivo za audi treba mi univerzalni znas kakav?
a de mi reci autoakustika kakav si s tim podacima,ima li u sarajevu toggg

a ovog ako zanima isao sam s njim kroz sveti rok 230(kako se ono mjeri brzina jooojjj cini mi se m/s :-D :-D odi tamo ako imas u gacama ista i ako imas dobro auto

e dugi al moj stari ima 2,0 121ks malo mi je tu prijatelj cackao i na 150 ga stavio pa bi jedino tako mogao parirat.

al brate ako ima neko da najvise mrzi vw to sam onda ja
dugi
Posts: 476
Joined: 05/09/2004 15:06

#12

Post by dugi »

audi_s2 wrote:auuuu ovome treba dignut spomenik

a ja da sam nesto pogresno rekao ispravio bi me dugi (jel da) a ti..... pa tebi treba spomenik dignut,pa ti znas da se brzina mjeri km/h

BRAVOOO E TREBA STVARNO OVOM LIKU DAT BAREM PEHAR

dugi znas ne treba meni iskljucivo za audi treba mi univerzalni znas kakav?
a de mi reci autoakustika kakav si s tim podacima,ima li u sarajevu toggg

a ovog ako zanima isao sam s njim kroz sveti rok 230(kako se ono mjeri brzina jooojjj cini mi se m/s :-D :-D odi tamo ako imas u gacama ista i ako imas dobro auto

e dugi al moj stari ima 2,0 121ks malo mi je tu prijatelj cackao i na 150 ga stavio pa bi jedino tako mogao parirat.

al brate ako ima neko da najvise mrzi vw to sam onda ja
Ma dzaba tom audiju i 150KS kad je previse tezak.
Probao sam od jarana audija 80 1.8s i audija 80 1.9e. Ovaj prvi djeluje zivahan kad ga vozis, ali kad sam se trkao sa njim sa kadettom 1.6i sam ga "oderao" zestoko.
Ovaj drugi je bolji ali za 115KS koliko ima je slab. Ovaj audi 1.9e mene u kadettu 1.6i ostavi nekoliko metara na relaciji recimo 500-ak metara, koliko ima izmedju semafora na alipasinom :-D
Mislim da se taj sa 150KS nebi proslavio u duelu sa bilo kojim autom sa liste.
Ja nisam u Sarajevu od decembra 2003 godine :sad: , tako da ti ne bih mogao pomoci oko informacija veznih za akustiku. A inace nisam neki fan akustike i decibela, bitno mi je da imam muziku u autu a koja je marka i koliko je jaka muzika to mi ne znaci nista.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#13

Post by nineac »

Audi_s2 šta te interesuje oko akustike, ja s e time bavim, mislim neprodajem, ali sam u toku?
Rajvosa_boy
Posts: 74
Joined: 09/06/2003 00:00
Location: Sarajevo

#14

Post by Rajvosa_boy »

Od svih ovih navedeni automobila probao sam Golfa GTi 16v i Kadeta GSi 16v Golfova potrosnja je bila oko 13 litara dok je kadet uzimo nekih 11 do 12 litara divlje voznje takodje golf je bio sporiji od semafora do semafora njihovu maximalu nisam nikad probao jer su to auta stara i nesigurna sve u svemu mislim da kadet ima bolje ocjene kod vozaca
audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#15

Post by audi_s2 »

dusi taj taj 1.9 sto si vozio je b4 ali ja nemam taj nego 80/89
al tu oko tezine ne shvacam auto je super jest da mi nekad i motor ne vuce al kad povuce .... jako sam zadovoljan autom tim

@ninaec

pa iskreno da ti kazem mene kao i dugog ne zanima zvuk muzike ,vise volim slusat kad moj audi pjeva,to sam za prijatelja pitao

on ti tazi nesto solidno tj. nista ektremno ali da udara bass u dupe razumjes
pa bi ja tebe pitao jel znas kakvu web stranicu po mogucnosti iz bosne (domace je najbolje)
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#16

Post by nineac »

Ovako najbolje je da odes u FIS Vitez, imaš ponudu Pioneera vrlo povoljno, od CD-a do extremnih subwoofera i pojačala!
Ovaku, reci prijatelju ako stvarno hoće nešto posebno, ali ne prenapadno, neka uzme Pioneer DEH 3600 MP ili MPB (razlika u sovjetljenju), pojačalo sa četiri izlaza i minimalno 80W po izlazu, dva ovalna zvučnika po mogućnosti 4-sistemska (Pioneer TS 6920) ili bar trosistemska (Pioneer TS 6910) te dva subbass-a promjera 20cm ili 25, ali 20 cm je sasvim dovoljno!
Neka CD priključi na originalne zvučnike, a pojačalo na te kupljene, i imat će extra zvuk i jačinu! Stvar je što takva kombinacija omogućava vrlo dubok i kvalitetan bas u svim spektrima jačine, tj. i dok je vrlo malo pojačano imat će dubinu, dok npr. subwoofer-i sa vrlo velikim kapacitetom traže dosta "pumpanja"!
Tako sam i ja kod sebe uradio, i extra zvuk imam, ali ispod 1000 km ukupno nek ne računa, ako hoće baš korektno da se odradi (kablovi dobre provodljivosti) itd. Sve to ima kupiti u FIS-u.
Može i 10% jeftinije, ali neka mene kontaktira, jer to moj prijatelj nabavlja direktno od zastupnika!
Adito
Posts: 1
Joined: 23/01/2005 21:25
Location: Fojnica

#17

Post by Adito »

e raja , trenutno vozim Golfa GTI 16V i mislim da je za mene to dovoljno. Sto se tice Audija , prosle sedmice sam imao jednu opkladu. A svojim golfom nisam mogao nista protiv audija.

A sa svojim autom ostvario sam najvecu brzinu od 210 km/h.
User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#18

Post by VR6 »

Gledam ovu listu gore i nije bas realna, bio je prvo i jaci Golf 2 od 16V, a i performanse gore navedene nisu bas tacne, jer je to verzija bez katalizatora koja je brza od gore navedenih podataka za nju. A nije sve ni u motoru, GTI je bio kompletan automobil, dakle, motor, mjenjac, podvozje i tako dalje. Imao sam GTI 8V i nebi imao nista protiv jednog ni danas, samo sa servo volanom... :D

Delta Integrale 16V je bila nedodirljiva u to vrijeme, a i danas je SVIM automobilima iz te kompaktne klase. Samo skupa, rijetka...
User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#19

Post by VR6 »

Evo i slike, i najljepsa je... :)

Image
JD
Posts: 1557
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#20

Post by JD »

nineac wrote:Ovako najbolje je da odes u FIS Vitez, imaš ponudu Pioneera vrlo povoljno, od CD-a do extremnih subwoofera i pojačala!
FIS Vitez?

Salis se haha.

Ja ne vidjoh tamo nista od zadnje serije Pioneerovih zvucnika, samo neko smece staro heh.


A eto i ako ima koliko im kosta DEH 3600 ? Bas da uporedim sa cijenama ovdje.


I jos nesto, ti mu predlazes te dvo ili tro sistemske zvucnike. Nemoj me pogresno shvatiti ali oni nisu toliko potrebni, ustvari zavisi koje auto covjek vozi. Ako ima nesto novije, sta ja znam do 4 godine, nema potrebe da mjenja fabricke zvucnike jedino ako hoce muziku koja se cuje na 500 metara hehe. Znaci ako hoce malo da poboljsa muziku za male pare ne treba mu nista vise od woofera i pojacala.
audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#21

Post by audi_s2 »

@jd

vidim da su ti namjere dobre i sve to stoji al u njega su zvucnici blaupunktovi koji su onak al sto on najvise mrzi bass im je kao u bakini tranzistor.

@vr6 to ti malo ljubomoran znam da je tsko ali podaci su stvarnost ako nisu procitaj iskustva leke i rajvose. a de mi reci jel stvarno imas vr6

@adito audi sve melje a bmw da ne pricam

@ninaec
demi reci prijatelj mi ima takodjer 80 ,i on ti ima par serijski zvucnika u armaturi, pa da nebi nesto zajebao jel se mogu ti zvucnici izvaditi bez diranja armature tj.vadjenja ili tako nesto
JD
Posts: 1557
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#22

Post by JD »

audi_s2 wrote:@jd

vidim da su ti namjere dobre i sve to stoji al u njega su zvucnici blaupunktovi koji su onak al sto on najvise mrzi bass im je kao u bakini tranzistor.
Aha.. Pa nista onda ako covjek hoce bass, nek stavi woofere i gotovo. Nek vidi ako je zadovoljan kako mu zvuce visokotonci i ako ih nece mjenjati onda nek samo uzme woofer i pojacalo, dzaba ti je bassa bez woofera nema :)
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#23

Post by nineac »

E ljudi ja sam probao u vectri bez ovalnih zvučnika, i nije baš isto. Ovalni zvučnik zbog svog oblika daje dubok bas te zbog koaksijalnog sistema vrlo je lak za ugraditi. nisu ni skupi. Ja sam rekao 3 ili 4 sistemske zvučnike da nadopuni zvučnu sliku. Audi 80 ima ITT zvučnike koji ako nisu ishabani mogu poslužiti itekako, stvar je što ćeš rijetko gdje kod nas naći tako dobar mali zvučnik kao ITT, i ako nađeš cijena je užas živi. Ako hoće da te zvučnike zamjnei, neka na otpadu pokuša naći Vectru B i nek vidi dali njeni zvučnici odgovaraju pošto su extra kvalitete. ja sam jednu našao kod doboja i sve joj poskidao za svaki slučaj :lol:
Ali, kombinacija ovalnih zvučnika i subbasa (ne subwoofera) je najidealnija. Eh jedino ako on hoće da s eodrekne gjepeka, i da iskeša jedno 1000 samo za pojačalo i kondenzator, ona neka kupi neki subwoofer od jeno 1500W!
Mislim da nema potrebe skidati te zvučnike u audiju, jer stavrno dobro sviraju! Samo na zadnju tablu neka stavi dva ovala, i dva subbassa, i neka ih pogura kvalitetnim pojačalom (Magnat,Kenwood, MacAudio) i rješio je problem. Naravno, zbog težine zvučnika mora napraviti drvenu tablu, koju je najbolje obložiti spužvom pa platnom, pa na to fiksirati zvučnike. takođe, kablovi minimalno 2.5 mm kvadratna, naponski kabl oko 6 kvadrata!
DEH 3600 je u FIS-u 345 km, a kod mog prijatelja 325 km, i u FIS-u imaš kupiti trenutnu ponudu Pioneera za 2005 godinu!
imigrant
Posts: 430
Joined: 22/04/2004 17:22

#24

Post by imigrant »

VR6 wrote:Gledam ovu listu gore i nije bas realna, bio je prvo i jaci Golf 2 od 16V, a i performanse gore navedene nisu bas tacne, jer je to verzija bez katalizatora koja je brza od gore navedenih podataka za nju. A nije sve ni u motoru, GTI je bio kompletan automobil, dakle, motor, mjenjac, podvozje i tako dalje. Imao sam GTI 8V i nebi imao nista protiv jednog ni danas, samo sa servo volanom... :D

Delta Integrale 16V je bila nedodirljiva u to vrijeme, a i danas je SVIM automobilima iz te kompaktne klase. Samo skupa, rijetka...
Majstore super si je ovog krasnog auta sjetio...
ahhhh uvijek sam o njemu sanjao, bas zato sto je nekomprisan, i sto je vladao jedno dobro vrijeme...
imigrant
Posts: 430
Joined: 22/04/2004 17:22

#25

Post by imigrant »

Image
evo je u akciji


a evo i posljednje civilne verzije

Image

radije bi nju vozo nego bilo sta novije (dobro, skoro bilo sta)
Post Reply