Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#76 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Hebo vas gras. Zena danas, cekala 45 minuta trolejbus na skenderiji, ono je fuj od prrduzeca, otpad zivi...
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#77 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Ima konkurencija.
Samo kod njih nema mjesečna. Oni 2 markice za 1 stanicu naplacuju.
Trola ce biti sve manje jer vozaca nema.
E vec 45 min ili je malo preuvelicano, a ako nije onda je udes, jer moze se desiti do 20 minuta da je neki čep, preko 20 nije sigurno namjerno da nema trole.
Samo kod njih nema mjesečna. Oni 2 markice za 1 stanicu naplacuju.
Trola ce biti sve manje jer vozaca nema.
E vec 45 min ili je malo preuvelicano, a ako nije onda je udes, jer moze se desiti do 20 minuta da je neki čep, preko 20 nije sigurno namjerno da nema trole.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#78 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
45 jedino ako je udes...
Može se desiti da nema 15-20 minuta, ali 45...
Govorim za glavne linije 102 i 103.
Može se desiti da nema 15-20 minuta, ali 45...
Govorim za glavne linije 102 i 103.
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#79 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Ljudi, supruga svakodnevno koristi gradski prevoz, i dobro znam kako funkcioniše, tj. kako ne funkcioniše taj tumor od kantonslnih preduzeca. I pored toga sto posjeduje kupon, cesto je prisiljena koristiti komercijalu, taxi, a kad si u frci sa vremenom, moras po dijete u obdanište, ja na poslu, sta drugo preostaje?!
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#80 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
I dalje tvrdim da 45 minuta nije u normalnim uslovima. Morao je biti neki udes ili drugo razumno objasnjenje. Kad ga nema 15 20 minuta to može biti kašnjenje ili preskakanje voznje.... Jer nikako ne bi trebao biti veci razmak od 10 minuta.... Ali kazem opet... Vjerujem da ne ceka SVAKI dan 45 minuta. Desi se vjerovatno barem 1 2 u sedmici da zapne i nema trolejbusa, to ne kazem da se ne desi. Ipak nasi najmlađi trolejbusi imaju 28 godina, ostali preko 30.... Tako da ni kvarovi nisu rijetki.
Po pitanju starosti vozila i manjka istih treba traziti krivca i u Vladi kantona koja nije nasla za shodno da svom preduzecu obezbijedi sredstva za rad. Takodjer ima i nemara na odrzavanju u grasu. Ali uglavnom nedostatak sredstava za popravke i odrzavanje.
Trola ce biti sve manje i manje jer ljudi idu u penziju a novi se ne zaposljavaju....
Po pitanju starosti vozila i manjka istih treba traziti krivca i u Vladi kantona koja nije nasla za shodno da svom preduzecu obezbijedi sredstva za rad. Takodjer ima i nemara na odrzavanju u grasu. Ali uglavnom nedostatak sredstava za popravke i odrzavanje.
Trola ce biti sve manje i manje jer ljudi idu u penziju a novi se ne zaposljavaju....
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#81 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Kad bi samo 2-3 trolejbusa ostala na 103 interval nebi bio duži od 45 minuta, dakle mora biti vanredni neki problem. Udes, krkljanac itd...
Juče prvi dan je bilo nešto zagužvalo sat vremena nakon što su proradili trolejbusi, pa sat vremena nisu radili nikako.
Druga je stvar ako se čeka 101 koja nailazi u intervalu 50-tak minuta, ili 108 koja po redu vožnje ide svako 60-70 minuta, ali ne vjerujem da bi iko s kuponom čekao te linije već bi išao na tramvaj ili presjedanje 102-103.
Juče prvi dan je bilo nešto zagužvalo sat vremena nakon što su proradili trolejbusi, pa sat vremena nisu radili nikako.
Druga je stvar ako se čeka 101 koja nailazi u intervalu 50-tak minuta, ili 108 koja po redu vožnje ide svako 60-70 minuta, ali ne vjerujem da bi iko s kuponom čekao te linije već bi išao na tramvaj ili presjedanje 102-103.
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#82 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Kad zivis na mojmilu, trolejbus je logicnio prvi izbor.
Nego vas dvojica, je l' vi mlatite lovu u grasu, pa toliki hvalospjevi o njemu?!
Nego vas dvojica, je l' vi mlatite lovu u grasu, pa toliki hvalospjevi o njemu?!
-
- Posts: 318
- Joined: 29/03/2018 10:58
#83 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Odreknite se autobusnog saobraćaja i isti prepustite onome ko može i zna (CTS) a zadržite tramvaje i trolejbuse i eto brojke od 600 radnika. Na kraju vozač bi trebao da radi minimalno 8 i po sati a ne 3-4 kao sad.Vecu hrpu gluposti ne procitah odavno.
Cuj sa 600-700 radnika. Nadam se da samo trolaš jer ako ne onda imas ozbiljnih problema.
100 autobusa x 3 vozaca je 300 radnika
55 tramvaja x 3 vozaca je 165 radnika
35 trola x 3 vozaca je 105 radnika
45 kombija x 3 vozaca je 135 radnika
Dakle pisem kako je to u punom redu vožnje bez uracunate rezerve. A gdje ti je odrzavanje, kontrola, rukovodioci, i famozne cistacice koje pominjete ima ih svega 10ak u firmi... Logicno da ne stizu nista da ociste.
Oko 1200 je optimalan broj, a sad je oko 1300, jos ce ici u penziju, a primice se novi vozaci u sve sektore jer ih konstantno nedostaje.
Evo trole su proradile, ali u smanjenom kapacitetu jer NEMA vozača. Jednostavno nema. Mislim da nije vise od 22 trolejbusa u opticaju, 26 ih ima ispravnih... Do 30 bi se moglo dogurati uz neke popravke....
Autobusa ima opet dovoljno, ali vozaca nema. Joj jos sad kad krenu godisnji odmori pola linija ce smanjiti, mouda neke budu i u prekidu.
Vozac ima platu od 1000 do 1200 maraka. Radi se po 14 dan bez dana odmora.....
Treba prevoz da se ne plaća, ali svaki mjesec da ti dodje račun na kuću i da ga platis. Jer to je komunalna usluga, probaj ne platiti odvoz smeća i vodu. Pa oni se finansiraju iz budzeta. Pa ces vidjeti. A to sto se vozis bez karte pokazuje da se jos nisi priviknuo na civilizovan nacin života pa za neki uslugu koju koristis ne plaćaš.
#simple
Usput receno nemoj konstantno da LAZES da konkurentska ilegalna kompanija Centrotrans ne prima dotacije iz Budzeta. Malo se informisi pa lupaj zakljucke.
A za ovo boldirano ide ti prijava pa ćeš se naučiti da je ovo forum a ne Gras gdje je ovakav način komunikacije brojite u književni jezik.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#84 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Vrlo smiješno.
Centrotrans nema kapacitete da pokrije svoje linije, ali se gura na profitabilne po gradu. Lova je čudo. Malo pogledaj pored 31e što imaju da ponude: gužve, stare autobuse i počesto mrzovoljne konduktere. Zato na 31e pokušavaju plasirati priču o tome kako teče med i mlijeko.
Još jedna nebuloza: Vozač treba da radi 8 sati.
Putpuno iskrivljeno razmišljanje. Svugdje u EU na tahografskom listiću ili elektronskom tahografu nakon 4 (Četiri) sata vožnje vozač MORA imati pauzu pa potom nakon pauze nastaviti. GRAS nema te pauze, možda na svega nekoliko linija, a radi se između 6 i 8 sati u cugu. Većina smjena traje 7 sati, neke kraće po 6, a ima i onih od 8 ipo sati. Postoje svakako i dvokratne smjene koje isto traju 7-8 sati (3+4 ili 4+4).
Iz primjera linija minibuskih vidimo da se autobuski i minibuski saobraćaj ne smije prepustiti privatničkom lobiju jer isti i pored registrovanih redova vožnje kreira svoje i vozi svako 2 sata jer mu je samo tako profitabilno.
Centrotrans nema kapacitete da pokrije svoje linije, ali se gura na profitabilne po gradu. Lova je čudo. Malo pogledaj pored 31e što imaju da ponude: gužve, stare autobuse i počesto mrzovoljne konduktere. Zato na 31e pokušavaju plasirati priču o tome kako teče med i mlijeko.
Još jedna nebuloza: Vozač treba da radi 8 sati.
Putpuno iskrivljeno razmišljanje. Svugdje u EU na tahografskom listiću ili elektronskom tahografu nakon 4 (Četiri) sata vožnje vozač MORA imati pauzu pa potom nakon pauze nastaviti. GRAS nema te pauze, možda na svega nekoliko linija, a radi se između 6 i 8 sati u cugu. Većina smjena traje 7 sati, neke kraće po 6, a ima i onih od 8 ipo sati. Postoje svakako i dvokratne smjene koje isto traju 7-8 sati (3+4 ili 4+4).
Iz primjera linija minibuskih vidimo da se autobuski i minibuski saobraćaj ne smije prepustiti privatničkom lobiju jer isti i pored registrovanih redova vožnje kreira svoje i vozi svako 2 sata jer mu je samo tako profitabilno.
Mah, džaba je objašnjavo, hahha, moraću ABD sad i diplomu staviti ovdje kad završim fax, indeks sam stavljao, ne, ja nemam takve veze sa GRAS-om, niti radim u istom, niti mi ko radi od bližih, smatram da treba zadržati JGP na ne-privatnom konceptu, jer ako se privatizira, onda ćemo tek vidjeti na što liči pakao.konektovan wrote:Kad zivis na mojmilu, trolejbus je logicnio prvi izbor.
Nego vas dvojica, je l' vi mlatite lovu u grasu, pa toliki hvalospjevi o njemu?!
-
- Posts: 318
- Joined: 29/03/2018 10:58
#85 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Kad ih stranka uhljebi normalno da će biti hvalospjevi o Grasu. Ako nisu uhljebi onda su ili anesteziolozi ili farmaceuti pa od silnih hemikalija i isparavanja počeli halucinirati kako je Gras idealna firma a sve ostalo samo zavjere.konektovan wrote:Kad zivis na mojmilu, trolejbus je logicnio prvi izbor.
Nego vas dvojica, je l' vi mlatite lovu u grasu, pa toliki hvalospjevi o njemu?!
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
- Jara
- Posts: 31408
- Joined: 27/03/2006 00:36
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#88 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Namjerno preskaces cinjenicu da marsuta kojom vozi trolejbus je doslovno neprohodna ujutro i poslijepodne kad se doseljenici vracaju sa poslova u svoje spavaonice koje otplacuju kreditima sa 50% kamatekonektovan wrote:Kad zivis na mojmilu, trolejbus je logicnio prvi izbor.
Nego vas dvojica, je l' vi mlatite lovu u grasu, pa toliki hvalospjevi o njemu?!
Budite realni
Ja sa svojim vozilom izgubim sat vremena u guzvi prema Dobrinji kad se vracam sa posla
Mora.da je i meni Gras kriv
Sta glumatate iz dana u dan svoje gluposti
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#89 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Vješalice, k'o dir'o?!vješalica wrote:Namjerno preskaces cinjenicu da marsuta kojom vozi trolejbus je doslovno neprohodna ujutro i poslijepodne kad se doseljenici vracaju sa poslova u svoje spavaonice koje otplacuju kreditima sa 50% kamatekonektovan wrote:Kad zivis na mojmilu, trolejbus je logicnio prvi izbor.
Nego vas dvojica, je l' vi mlatite lovu u grasu, pa toliki hvalospjevi o njemu?!
Budite realni
Ja sa svojim vozilom izgubim sat vremena u guzvi prema Dobrinji kad se vracam sa posla
Mora.da je i meni Gras kriv
Sta glumatate iz dana u dan svoje gluposti
Sad mi iskreno reci, je li 14 h vrijeme za špicu?????
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#90 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Ooo pa jbg ne mozemo svi sisati po drzavim sisama i krenuti sa posla vec oko nepunih14h iako je i tadapoprilicna guzva u gradu....sorry
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#91 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Drzavna sisa, nedrzavna, tako ti je sa grasom.vješalica wrote:Ooo pa jbg ne mozemo svi sisati po drzavim sisama i krenuti sa posla vec oko nepunih14h iako je i tadapoprilicna guzva u gradu....sorry
-
- Posts: 318
- Joined: 29/03/2018 10:58
#92 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
Nikad oni nisu krivi. Uvijek neko drugi. Autobusi, Kinezi, doseljenici, gužve, vanzemaljci,... Jedino grasovi uhljebi uvijek u pravu.
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#93 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?
centrotrans je kriv. hahahahahah