Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

User avatar
Logovan
Posts: 94351
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#51 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by Logovan »

TESLA_EDISON wrote:Zaposlenicima Grasa je jedino stalo do ovog grada. Nikom više.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Čast pojedincima.
User avatar
liaar
Posts: 3785
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#52 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by liaar »

Logovan wrote:
TESLA_EDISON wrote:Zaposlenicima Grasa je jedino stalo do ovog grada. Nikom više.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Čast pojedincima.
Pa normalno da je došlji stalo, šta bi da ga otjeraju, morao bi se vratit u Sandžak
User avatar
japin_mutapi
Posts: 11523
Joined: 11/06/2011 19:00
Location: Uostalom, mislim da genocidne Kartagene treba demontirati.

#53 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by japin_mutapi »

Klix-ov zakon glasi: "što online rasprava traje duže, vjerojatnost spominjanja Sandžaka i dovođenja u negativni kontekst ljudi porijeklom iz Sandžaka je sve veća."
User avatar
thekupus
Posts: 6808
Joined: 25/06/2011 22:38

#54 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by thekupus »

japin_mutapi wrote:Klix-ov zakon glasi: "što online rasprava traje duže, vjerojatnost spominjanja Sandžaka i dovođenja u negativni kontekst ljudi porijeklom iz Sandžaka je sve veća."
Dopuna zakona je: "Vjerovatnost gore navedenog raste na 100 % kada se u raspravu uključi korisnik Vješalica."


Ili bilo koji od njenih par profila, ovih grasovaca
User avatar
liaar
Posts: 3785
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#55 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by liaar »

japin_mutapi wrote:Klix-ov zakon glasi: "što online rasprava traje duže, vjerojatnost spominjanja Sandžaka i dovođenja u negativni kontekst ljudi porijeklom iz Sandžaka je sve veća."
Ja sam naveo Sandžaklije zato što sam sreo veliki broj njihovih revizora i svi imaju sandžački naglasak :)
User avatar
Maharadza
Posts: 16723
Joined: 30/01/2013 15:13

#56 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by Maharadza »

man_464 wrote:
liaar wrote:Samo treba prebacivati krivicu, samo tako ćete i napredovat. Al' u kurcu, kad na kraju bude bankrot konačni proglašen, kad vas krenu razgrtat lopatama onda će isto biti Kanton kriv je l' de ?
Nas ne razgrcu.
Njih moguce. Pa vec je krenulo.

Samo da privatnik preuzme pa ce krenuti ukidanje linija i polazaka koji su nerentabilni. Pa onda kuku daj GRAS da se vozim DŽABA.

A za propagandu se slazem 100%.
Hoćeš reći da ni za to nije kriv gras?!
User avatar
liaar
Posts: 3785
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#57 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by liaar »

Maharadza wrote:
man_464 wrote:
liaar wrote:Samo treba prebacivati krivicu, samo tako ćete i napredovat. Al' u kurcu, kad na kraju bude bankrot konačni proglašen, kad vas krenu razgrtat lopatama onda će isto biti Kanton kriv je l' de ?
Nas ne razgrcu.
Njih moguce. Pa vec je krenulo.

Samo da privatnik preuzme pa ce krenuti ukidanje linija i polazaka koji su nerentabilni. Pa onda kuku daj GRAS da se vozim DŽABA.

A za propagandu se slazem 100%.
Hoćeš reći da ni za to nije kriv gras?!
Ma njih svi sabotiraju, propaganda.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#58 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by man_464 »

Naravno da je kriv.

Ali.

Primjer:

1 nema kartu i tramvaj faking 10 minuta stoji jer ONO nece da izadje ili kupi kartu pa onda ide urlikanje na revizore umjesto na doticnog bez karte.
Adrian1946
Posts: 336
Joined: 05/01/2018 20:16

#59 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by Adrian1946 »

man_464 wrote:Naravno da je kriv.

Ali.

Primjer:

1 nema kartu i tramvaj faking 10 minuta stoji jer ONO nece da izadje ili kupi kartu pa onda ide urlikanje na revizore umjesto na doticnog bez karte.
Kada bi imao uslugu na nivou svako bi plačao kartu to ti garantujem. :)
User avatar
petunija
Posts: 3037
Joined: 07/05/2009 09:22
Location: United States of Balcan

#60 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by petunija »

man_464 wrote:Naravno da je kriv.

Ali.

Primjer:

1 nema kartu i tramvaj faking 10 minuta stoji jer ONO nece da izadje ili kupi kartu pa onda ide urlikanje na revizore umjesto na doticnog bez karte.
:thumbup:
ili na vozača
naša logika :roll:
User avatar
Truba
Posts: 81668
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#61 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by Truba »

japin_mutapi wrote:Klix-ov zakon glasi: "što online rasprava traje duže, vjerojatnost spominjanja Sandžaka i dovođenja u negativni kontekst ljudi porijeklom iz Sandžaka je sve veća."
to ti je zakon velikih brojeva
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#62 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by man_464 »

Adrian1946 wrote:
man_464 wrote:Naravno da je kriv.

Ali.

Primjer:

1 nema kartu i tramvaj faking 10 minuta stoji jer ONO nece da izadje ili kupi kartu pa onda ide urlikanje na revizore umjesto na doticnog bez karte.
Kada bi imao uslugu na nivou svako bi plačao kartu to ti garantujem. :)
Ako nije na nivou, zašto je koriste?

Ima alternativa.
Nek tamo ne plaćaju.
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#63 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by trambusek88 »

Usluga postoji, možda nije neka, ali preveze te sa tačke A na tačku B što je primarni cilj.

Postoje samo 2 izbora
Plati i vozi se ili nemoj platiti al nemoj se ni voziti, jer to nije fer ni prema grasu ni prema putnicima koji su platili kartu.
Znam da još uvijek postoji situacija da putnici koji su uredno platili kupone ostaju bez prevoza, ali to je viša sila, zbog nedostatka ispravnih minibusa i u zadnje vrijeme opet autobusa, a što se tiče tramvaja to je tek viša sila, jer nikad ne znaš kad će se tramvaj pokvariti, a česti su i razlozi koji nisu do GRAS-a, udesi na šinama svako par dana, a kad krene po zlu znaju biti 2 u jednom danu.

Imao je GRAS nekad do polovine 2000-tih dobru uslugu pa se još više švercovalo.

Što se tiče teme, tema je k***c. Poredi se privatničko-režimska firma, koja može nabaviti svaki dio u roku 24 sata, mogu nabaviti autobuse za 15 dana ako im zatrebaju, sa firmom koja bori za opstanak, za koju nije bilo od početka političke volje da se neke stvari postave kako treba, i firmom kojoj 3 godine padaju tenderi za minibuse, bilo da ih raspisuje GRAS, ministarstvo ili opština.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#64 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by bitanga_sa_otesa »

Adrian1946 wrote: Kada bi imao uslugu na nivou svako bi plačao kartu to ti garantujem. :)
pa ako ne valja usluga ne koristis je jednostavno je. koristiti ,a ne placati je drugi par cipela....
ako je u prodavnici bajat hljeb hoces ga kupiti ili ne? ili ces traziti da ti daju dzabe ,pa ti je onda dobar?
srkletnik
Posts: 52
Joined: 12/04/2017 14:06

#66 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by srkletnik »

Je li može neko ovdje da mi odgovori kako se najlakše prebacivati od Čengić Vile do Braće Baljić (kad se ide prema Vogošći, stanica poslije skretanja za Zabrđe)? Znam da ima bus sa Stupa, ali nešto jednostavnije?
User avatar
Kinaski
Posts: 7579
Joined: 08/05/2011 22:52

#67 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by Kinaski »

Ma zlo i jedni i drugi. Ovako malo ima konkurencije pa si ko malo trude, jedni vise, drugi manje ali to je to u principu. I ovi bi se ponasali ko grasovci da ostani sami na trazistu
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#68 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by trambusek88 »

srkletnik wrote:Je li može neko ovdje da mi odgovori kako se najlakše prebacivati od Čengić Vile do Braće Baljić (kad se ide prema Vogošći, stanica poslije skretanja za Zabrđe)? Znam da ima bus sa Stupa, ali nešto jednostavnije?
Ako ne želiš da presjedaš onda Željeznička stanica-Rajlovac-Reljevo
User avatar
liaar
Posts: 3785
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#69 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by liaar »

Izađeš u Rajlovcu sa 23-ce i produžiš pješke.
puz_u_salati
Posts: 318
Joined: 29/03/2018 10:58

#70 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by puz_u_salati »

man_464 wrote:Naravno da je kriv.

Ali.

Primjer:

1 nema kartu i tramvaj faking 10 minuta stoji jer ONO nece da izadje ili kupi kartu pa onda ide urlikanje na revizore umjesto na doticnog bez karte.
Zašto neko da kupuje kartu u Grasu kad se isti finansira iz budžeta a budžet pune građani? Plaćanja karte može biti opravdano jedino onda kada se finansiranje iz budžeta ukine. Do tada nemam nikakvu moralnu obavezu da kupim kartu a naravno koristiću tramvaj kad god bude potrebno.
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#71 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by trambusek88 »

puz_u_salati wrote:
man_464 wrote:Naravno da je kriv.

Ali.

Primjer:

1 nema kartu i tramvaj faking 10 minuta stoji jer ONO nece da izadje ili kupi kartu pa onda ide urlikanje na revizore umjesto na doticnog bez karte.
Zašto neko da kupuje kartu u Grasu kad se isti finansira iz budžeta a budžet pune građani? Plaćanja karte može biti opravdano jedino onda kada se finansiranje iz budžeta ukine. Do tada nemam nikakvu moralnu obavezu da kupim kartu a naravno koristiću tramvaj kad god bude potrebno.
Da ovako u Berlinu razmišljaju davno bi BVG prošao ko GRAS. 80 godina nisu pozitivno poslovali, ali tu je budžet da pokrije toliko koliko treba da budu i građani zadovoljni a i radnici.

Mislim da su prvi put u historiji poslovali pozitivno 2013.
puz_u_salati
Posts: 318
Joined: 29/03/2018 10:58

#72 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by puz_u_salati »

Ne može to tako. Ili budžet ili karte. Ne može oboje.

Centrotrans i svaka druga privatna firma posluje u plusu a ne finansira se iz budžeta. Zato prodaju karte i komercijalno posluju.

Gras bi komercijalno da posluje uz to sve da dobija novac iz budžeta i na kraju opet u gubitku. Dakle nešto smrdi tu.

Kad pogledamo električni saobraćaj, tu apsolutno ne postoji niti jedan jedini razlog da se posluje sa gubitkom. Troškovi održavanja isti kao i za autobuski saobraćaj a cijena struje neuporedivo jeftinija od cijene goriva i plina. Međutim, i u tom sektoru se stvaraju ogromni gubici.

Treba se uraditi Due diligence u Grasu, donijeti Zakon o radu ko kojem će se zaposleni u državnim firmama moći otpustiti bez otpremnine i bez mogućnosti žalbe na rješenje o otkazu te početi sa čišćenjem. Gras komotno može raditi sa 600-700 radnika od toga 3-4% u administraciji i upravi a ostali da budu plodonosna radna snaga. Sa tolikom brojem zaposlenih, plata vozača može komotno biti i 1500KM i da na kraju Gras bez problema bude u plusu. Sva ostala uhljebska radna mjesta (revizori, sakupljači željeza, sekreterice, menadžeri za slatke napitke,...) zamijeniti tehnološkim rješenjima, elektronskom naplatom, videonadzorom, adekvatnim software-om i sl.

Al opet kome ja pričam kad 90% grasovaca na ovoj temi radi na, gore spomenutim, uhljebskim radnim mjestima.
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#73 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by trambusek88 »

Većina javnih saobraćajnih preduzeća u civilizovanom svijetu finansiraju se i iz budžeta i od prodaje karata.
Pogotovo za veće investicije, nabavke vozila, remonte pruga. To se svugdje finansira iz budžeta, ali ovdje svi sve znaju...
k4mi
Posts: 307
Joined: 12/02/2013 10:57

#74 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by k4mi »

puz_u_salati wrote:Ne može to tako. Ili budžet ili karte. Ne može oboje.

Centrotrans i svaka druga privatna firma posluje u plusu a ne finansira se iz budžeta. Zato prodaju karte i komercijalno posluju.

Gras bi komercijalno da posluje uz to sve da dobija novac iz budžeta i na kraju opet u gubitku. Dakle nešto smrdi tu.
Svrha JGS nije da generise profit. Tako je svugdje u svijetu i tako treba biti i kod nas.

Osim u gradovima gdje gradjani ili firme (uglavnom su to firme) placaju vece takse i zbog toga JGS moze biti besplatan, karte zajedno sa subvencijama su glavni izvor prihoda.

Inace i Centrotrans dobija subvencije iz budzeta, a radi izmjene reda voznje i trase na svoju ruku.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#75 Re: Gras Vs Centrotrans koji prevoznik vam je bolji?

Post by man_464 »

puz_u_salati wrote:Ne može to tako. Ili budžet ili karte. Ne može oboje.

Centrotrans i svaka druga privatna firma posluje u plusu a ne finansira se iz budžeta. Zato prodaju karte i komercijalno posluju.

Gras bi komercijalno da posluje uz to sve da dobija novac iz budžeta i na kraju opet u gubitku. Dakle nešto smrdi tu.

Kad pogledamo električni saobraćaj, tu apsolutno ne postoji niti jedan jedini razlog da se posluje sa gubitkom. Troškovi održavanja isti kao i za autobuski saobraćaj a cijena struje neuporedivo jeftinija od cijene goriva i plina. Međutim, i u tom sektoru se stvaraju ogromni gubici.

Treba se uraditi Due diligence u Grasu, donijeti Zakon o radu ko kojem će se zaposleni u državnim firmama moći otpustiti bez otpremnine i bez mogućnosti žalbe na rješenje o otkazu te početi sa čišćenjem. Gras komotno može raditi sa 600-700 radnika od toga 3-4% u administraciji i upravi a ostali da budu plodonosna radna snaga. Sa tolikom brojem zaposlenih, plata vozača može komotno biti i 1500KM i da na kraju Gras bez problema bude u plusu. Sva ostala uhljebska radna mjesta (revizori, sakupljači željeza, sekreterice, menadžeri za slatke napitke,...) zamijeniti tehnološkim rješenjima, elektronskom naplatom, videonadzorom, adekvatnim software-om i sl.

Al opet kome ja pričam kad 90% grasovaca na ovoj temi radi na, gore spomenutim, uhljebskim radnim mjestima.
Vecu hrpu gluposti ne procitah odavno.

Cuj sa 600-700 radnika. Nadam se da samo trolaš jer ako ne onda imas ozbiljnih problema.

100 autobusa x 3 vozaca je 300 radnika
55 tramvaja x 3 vozaca je 165 radnika
35 trola x 3 vozaca je 105 radnika
45 kombija x 3 vozaca je 135 radnika

Dakle pisem kako je to u punom redu vožnje bez uracunate rezerve. A gdje ti je odrzavanje, kontrola, rukovodioci, i famozne cistacice koje pominjete ima ih svega 10ak u firmi... Logicno da ne stizu nista da ociste.

Oko 1200 je optimalan broj, a sad je oko 1300, jos ce ici u penziju, a primice se novi vozaci u sve sektore jer ih konstantno nedostaje.

Evo trole su proradile, ali u smanjenom kapacitetu jer NEMA vozača. Jednostavno nema. Mislim da nije vise od 22 trolejbusa u opticaju, 26 ih ima ispravnih... Do 30 bi se moglo dogurati uz neke popravke....

Autobusa ima opet dovoljno, ali vozaca nema. Joj jos sad kad krenu godisnji odmori pola linija ce smanjiti, mouda neke budu i u prekidu.

Vozac ima platu od 1000 do 1200 maraka. Radi se po 14 dan bez dana odmora.....

Treba prevoz da se ne plaća, ali svaki mjesec da ti dodje račun na kuću i da ga platis. Jer to je komunalna usluga, probaj ne platiti odvoz smeća i vodu. Pa oni se finansiraju iz budzeta. Pa ces vidjeti. A to sto se vozis bez karte pokazuje da se jos nisi priviknuo na civilizovan nacin života pa za neki uslugu koju koristis ne plaćaš.

#simple

Usput receno nemoj konstantno da LAZES da konkurentska ilegalna kompanija Centrotrans ne prima dotacije iz Budzeta. Malo se informisi pa lupaj zakljucke.
Post Reply