TESLA_EDISON wrote:Zaposlenicima Grasa je jedino stalo do ovog grada. Nikom više.
Čast pojedincima.
TESLA_EDISON wrote:Zaposlenicima Grasa je jedino stalo do ovog grada. Nikom više.
Pa normalno da je došlji stalo, šta bi da ga otjeraju, morao bi se vratit u SandžakLogovan wrote:TESLA_EDISON wrote:Zaposlenicima Grasa je jedino stalo do ovog grada. Nikom više.
Čast pojedincima.
Dopuna zakona je: "Vjerovatnost gore navedenog raste na 100 % kada se u raspravu uključi korisnik Vješalica."japin_mutapi wrote:Klix-ov zakon glasi: "što online rasprava traje duže, vjerojatnost spominjanja Sandžaka i dovođenja u negativni kontekst ljudi porijeklom iz Sandžaka je sve veća."
Ja sam naveo Sandžaklije zato što sam sreo veliki broj njihovih revizora i svi imaju sandžački naglasakjapin_mutapi wrote:Klix-ov zakon glasi: "što online rasprava traje duže, vjerojatnost spominjanja Sandžaka i dovođenja u negativni kontekst ljudi porijeklom iz Sandžaka je sve veća."
Hoćeš reći da ni za to nije kriv gras?!man_464 wrote:Nas ne razgrcu.liaar wrote:Samo treba prebacivati krivicu, samo tako ćete i napredovat. Al' u kurcu, kad na kraju bude bankrot konačni proglašen, kad vas krenu razgrtat lopatama onda će isto biti Kanton kriv je l' de ?
Njih moguce. Pa vec je krenulo.
Samo da privatnik preuzme pa ce krenuti ukidanje linija i polazaka koji su nerentabilni. Pa onda kuku daj GRAS da se vozim DŽABA.
A za propagandu se slazem 100%.
Ma njih svi sabotiraju, propaganda.Maharadza wrote:Hoćeš reći da ni za to nije kriv gras?!man_464 wrote:Nas ne razgrcu.liaar wrote:Samo treba prebacivati krivicu, samo tako ćete i napredovat. Al' u kurcu, kad na kraju bude bankrot konačni proglašen, kad vas krenu razgrtat lopatama onda će isto biti Kanton kriv je l' de ?
Njih moguce. Pa vec je krenulo.
Samo da privatnik preuzme pa ce krenuti ukidanje linija i polazaka koji su nerentabilni. Pa onda kuku daj GRAS da se vozim DŽABA.
A za propagandu se slazem 100%.
Kada bi imao uslugu na nivou svako bi plačao kartu to ti garantujem.man_464 wrote:Naravno da je kriv.
Ali.
Primjer:
1 nema kartu i tramvaj faking 10 minuta stoji jer ONO nece da izadje ili kupi kartu pa onda ide urlikanje na revizore umjesto na doticnog bez karte.
man_464 wrote:Naravno da je kriv.
Ali.
Primjer:
1 nema kartu i tramvaj faking 10 minuta stoji jer ONO nece da izadje ili kupi kartu pa onda ide urlikanje na revizore umjesto na doticnog bez karte.
to ti je zakon velikih brojevajapin_mutapi wrote:Klix-ov zakon glasi: "što online rasprava traje duže, vjerojatnost spominjanja Sandžaka i dovođenja u negativni kontekst ljudi porijeklom iz Sandžaka je sve veća."
Ako nije na nivou, zašto je koriste?Adrian1946 wrote:Kada bi imao uslugu na nivou svako bi plačao kartu to ti garantujem.man_464 wrote:Naravno da je kriv.
Ali.
Primjer:
1 nema kartu i tramvaj faking 10 minuta stoji jer ONO nece da izadje ili kupi kartu pa onda ide urlikanje na revizore umjesto na doticnog bez karte.
pa ako ne valja usluga ne koristis je jednostavno je. koristiti ,a ne placati je drugi par cipela....Adrian1946 wrote: Kada bi imao uslugu na nivou svako bi plačao kartu to ti garantujem.
Ako ne želiš da presjedaš onda Željeznička stanica-Rajlovac-Reljevosrkletnik wrote:Je li može neko ovdje da mi odgovori kako se najlakše prebacivati od Čengić Vile do Braće Baljić (kad se ide prema Vogošći, stanica poslije skretanja za Zabrđe)? Znam da ima bus sa Stupa, ali nešto jednostavnije?
Zašto neko da kupuje kartu u Grasu kad se isti finansira iz budžeta a budžet pune građani? Plaćanja karte može biti opravdano jedino onda kada se finansiranje iz budžeta ukine. Do tada nemam nikakvu moralnu obavezu da kupim kartu a naravno koristiću tramvaj kad god bude potrebno.man_464 wrote:Naravno da je kriv.
Ali.
Primjer:
1 nema kartu i tramvaj faking 10 minuta stoji jer ONO nece da izadje ili kupi kartu pa onda ide urlikanje na revizore umjesto na doticnog bez karte.
Da ovako u Berlinu razmišljaju davno bi BVG prošao ko GRAS. 80 godina nisu pozitivno poslovali, ali tu je budžet da pokrije toliko koliko treba da budu i građani zadovoljni a i radnici.puz_u_salati wrote:Zašto neko da kupuje kartu u Grasu kad se isti finansira iz budžeta a budžet pune građani? Plaćanja karte može biti opravdano jedino onda kada se finansiranje iz budžeta ukine. Do tada nemam nikakvu moralnu obavezu da kupim kartu a naravno koristiću tramvaj kad god bude potrebno.man_464 wrote:Naravno da je kriv.
Ali.
Primjer:
1 nema kartu i tramvaj faking 10 minuta stoji jer ONO nece da izadje ili kupi kartu pa onda ide urlikanje na revizore umjesto na doticnog bez karte.
Svrha JGS nije da generise profit. Tako je svugdje u svijetu i tako treba biti i kod nas.puz_u_salati wrote:Ne može to tako. Ili budžet ili karte. Ne može oboje.
Centrotrans i svaka druga privatna firma posluje u plusu a ne finansira se iz budžeta. Zato prodaju karte i komercijalno posluju.
Gras bi komercijalno da posluje uz to sve da dobija novac iz budžeta i na kraju opet u gubitku. Dakle nešto smrdi tu.
Vecu hrpu gluposti ne procitah odavno.puz_u_salati wrote:Ne može to tako. Ili budžet ili karte. Ne može oboje.
Centrotrans i svaka druga privatna firma posluje u plusu a ne finansira se iz budžeta. Zato prodaju karte i komercijalno posluju.
Gras bi komercijalno da posluje uz to sve da dobija novac iz budžeta i na kraju opet u gubitku. Dakle nešto smrdi tu.
Kad pogledamo električni saobraćaj, tu apsolutno ne postoji niti jedan jedini razlog da se posluje sa gubitkom. Troškovi održavanja isti kao i za autobuski saobraćaj a cijena struje neuporedivo jeftinija od cijene goriva i plina. Međutim, i u tom sektoru se stvaraju ogromni gubici.
Treba se uraditi Due diligence u Grasu, donijeti Zakon o radu ko kojem će se zaposleni u državnim firmama moći otpustiti bez otpremnine i bez mogućnosti žalbe na rješenje o otkazu te početi sa čišćenjem. Gras komotno može raditi sa 600-700 radnika od toga 3-4% u administraciji i upravi a ostali da budu plodonosna radna snaga. Sa tolikom brojem zaposlenih, plata vozača može komotno biti i 1500KM i da na kraju Gras bez problema bude u plusu. Sva ostala uhljebska radna mjesta (revizori, sakupljači željeza, sekreterice, menadžeri za slatke napitke,...) zamijeniti tehnološkim rješenjima, elektronskom naplatom, videonadzorom, adekvatnim software-om i sl.
Al opet kome ja pričam kad 90% grasovaca na ovoj temi radi na, gore spomenutim, uhljebskim radnim mjestima.