GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
- Thorgerson
- Posts: 8483
- Joined: 15/04/2015 11:26
#22752 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Morao ici na trg austrije da se okrene? Ne moze se okrenuti u Hrasnom? Skinuti trole i ići na naftu i otići odmah u garažu? Ne kontam.Ekvatorijal wrote:https://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sar ... ura-474361
- Matijevic_Vlado
- Posts: 3467
- Joined: 03/10/2012 14:27
- Location: Da sam prazna glava, potpuno zdrava, ne bih više ništa učio za badava..
#22753 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Veci problem sto se govno provozalo do trga austrije nego sto ga je neki seronja tu ostavio?Thorgerson wrote:Morao ici na trg austrije da se okrene? Ne moze se okrenuti u Hrasnom? Skinuti trole i ići na naftu i otići odmah u garažu? Ne kontam.Ekvatorijal wrote:https://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sar ... ura-474361
I da li je koristio papir ili flasu?
-
- Posts: 11582
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#22754 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Zato treba postaviti kamere u gradski prevoz pa fino objava ko je i sta je i kaznaMatijevic_Vlado wrote:Veci problem sto se govno provozalo do trga austrije nego sto ga je neki seronja tu ostavio?Thorgerson wrote:Morao ici na trg austrije da se okrene? Ne moze se okrenuti u Hrasnom? Skinuti trole i ići na naftu i otići odmah u garažu? Ne kontam.Ekvatorijal wrote:https://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sar ... ura-474361
I da li je koristio papir ili flasu?
- Thorgerson
- Posts: 8483
- Joined: 15/04/2015 11:26
#22755 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Govana, pišanja, šaranja će biti i bilo je. Za našu stoku mi to uopšte nije čudno.Matijevic_Vlado wrote: Veci problem sto se govno provozalo do trga austrije nego sto ga je neki seronja tu ostavio?
I da li je koristio papir ili flasu?
Ali mi jeste čudno voziti govno 10 km u jednom pravcu, pa još 6-7km u drugom pravcu. To nikako ne kontam.
- Matijevic_Vlado
- Posts: 3467
- Joined: 03/10/2012 14:27
- Location: Da sam prazna glava, potpuno zdrava, ne bih više ništa učio za badava..
#22756 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
i veca se govna vozajuThorgerson wrote:Govana, pišanja, šaranja će biti i bilo je. Za našu stoku mi to uopšte nije čudno.Matijevic_Vlado wrote: Veci problem sto se govno provozalo do trga austrije nego sto ga je neki seronja tu ostavio?
I da li je koristio papir ili flasu?
Ali mi jeste čudno voziti govno 10 km u jednom pravcu, pa još 6-7km u drugom pravcu. To nikako ne kontam.
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#22757 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Mnogo toga zanimljivog i pozitivnog za procitati
Šteta najavio novi vozni park GRAS-a, gradnju modernih stajališta, ekspres linije i trolejbus do Vogošće
Šteta najavio novi vozni park GRAS-a, gradnju modernih stajališta, ekspres linije i trolejbus do Vogošće
Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta u razgovoru za Klix.ba obznanio je velike planove svog tima kada je riječ o javnom prijevozu, poboljšanju saobraćajne infrastrukture i boljim uslovima za građane Kantona Sarajevo.
Na početku razgovora je kazao da je javni prijevoz rak-rana Kantona Sarajevo, ali da je plan da se situacija znatno popravi. Najavljeno je da će đaci i studenti uskoro moći koristiti kupone u GRAS-ovim i Centrotransovim vozilima te da će vozni park biti obnovljen.
"Zatekli smo poprilično neuredno stanje u svim segmentima, krenuli smo u sanaciju onoga što se moglo uraditi. Nakon mnogo godina smo građanima vratili 22 linije, 12 minibuskih linija u općini Stari Grad i 10 drugih linija u ostalim dijelovima KS. Druga stvar je bila korištenje mjesečnih kupona u oba prijevoznika. Prvi put su GRAS i Centrotrans s ministarstvom potpisali sporazum da penzioneri mogu ući u vozila i jednog i drugog prijevoznika s istom kartom. Uskoro ćemo potpisati i sporazum za korištenje kupona za đake i studente u svim vozilima", kazao je Šteta.
Nabavka novih vozila
Činjenica je da je vozni park GRAS-a u veoma lošem stanju, prosječna starost autobusa i trolejbusa je 35 godina, a tramvaja iznad 40 godina. Poduzeti su kratkoročni koraci, nabavljeno je sedam trolejbusa koji nisu novi, ali kako kaže Šteta, u boljem su stanju od onih koje GRAS ima. U toku je i nabavka 10 minibusa i 10 zglobnih autobusa.
"Napravljen je javni poziv za kupovinu 25 novih trolejbusa, očekujemo da ćemo uskoro imati potencijalnog dobavljača. To znači da bismo na proljeće mogli imati prvi novi trolejbus od Olimpijade u Sarajevu i nakon toga svaki mjesec po tri nova trolejbusa, tako da bismo do kraja godine imali ukupno 25 novih vozila. Istovremeno radimo na projektu vraćanja trolejbusa u Vogošću. Novost je i da će novi trolejbusi moći voziti 10 kilometara bez kontaktne mreže, na baterije. Tako da ćemo i s ekološkog aspekta poboljšati kvalitet života u Sarajevu", ispričao nam je ministar i najavio rekonstrukciju kompletne tramvajske pruge, dakle 26 kilometara i to u šest etapa.
Rekonstrukcija pruge Ilidža - Marijin Dvor je u završnoj fazi, a u septembru će biti raspisan javni poziv preko EBRD-a te se očekuje da će do kraja godine biti poznati izvođači radova.
"Bitno je reći da bi se odmah na proljeće radila ta rekonstrukcija pruge, a tramvajski saobraćaj bi bio prebačen na trolejbuski ili autobuski saobraćaj. Na posljednjem rebalansu budžeta smo dobili podršku za zaduživanje kod svjetskih banaka za kupovinu novih tramvaja. Kada počne rekonstrukcija pruge krenut ćemo u nabavku tih tramvaja koje godinama čekamo", otkrio je ministar Šteta i najavio planove vezano za gradnju novih stajališta.
Uskoro nova stajališta i ekspres linije
U ovoj godini je planirana i gradnja dva nova stajališta i to na Otoci i Nedžarićima u pravcu Ilidže. Kako je rekao ministar, to su najsavremenija stajališta koja će biti veličine 200 kvadrata s nadstrešnicom veličine 12X2 metra, a imat će predulaz i ulaz.
"U oktobru bismo mogli početi te radove kako bismo ih prije zime završili. Iduće godine ćemo završiti još 22 stajališta, a do tada ćemo raditi sanaciju i čišćenje svih postojećih koji su u lošem stanju jer nismo imali upravitelja. Sad je i to riješeno", kazao je naš sagovornik.
Novost je i uvođenje ekspres linija. Uskoro će krenuti jedna takva linija od Hrasnice do Drvenije.
"Sljedeće sedmice ćemo imati sve detalje vezano za tu liniju, stajališta, cijenu karte i slično, a u planu imamo i uspostavljanje ekspres linije koja bi vozila s manjim brojem stajališta i brže kako građani ne bi mijenjali više prijevoznih sredstava za dolazak u grad", plan je ministra Štete.
U pripremi zakon o saobraćaju KS
Šlag na tortu bi bio zakon o javnom prijevozu Kantona Sarajevo na kojem se intenzivno radi s najboljim evropskim i svjetskim konsultantima.
Kako je kazao ministar, očekuju da bi sredinom 10. mjeseca na Skupštini mogli imati nacrt zakona.
"Dok to radimo, radimo i na sanaciji GRAS-a. Poslat ćemo uskoro prijedlog otplate dugovanja na rate kako bi do kraja godine GRAS bio konkurentan u utrci za javni prijevoz. GRAS od 2011. godine nema zvaničnu, već privremenu licencu koju mu godišnje daje Vlada KS kako bi mogao obavljati javni prijevoz", podsjetio je ministar i napomenuo da se puno radi i na cestovnoj infrastrukturi, gradi se na svakom dijelu Kantona Sarajevo, i po danu i po noći.
Najavljena je i sanacija isključnih traka na semaforima, planirano je širenje trake prvo na Stupu i na Socijalnom, kako bi više vozila moglo stati u te trake s ciljem rasterećenja saobraćaja.
Adaptivno upravljanje semaforima
Jedan od strateških ključnih projekata Ministarstva saobraćaja za ovu godinu je i adaptivno upravljanje semaforima. To znači izgradnja saobraćajnog centra iz kojeg će se upravljati semaforima, tačnije to je kompletna zamjena semafora na glavnom magistralnom putu u KS.
"U fazi smo izrade projekta, imamo izazova zbog nejasnoća iz određenih oblasti različitih nivoa vlasti. Da bismo promijenili semafore moramo promijeniti panele na kojima stoje, što znači da se moraju kopati temelji. Da bismo to mogli, moramo imati glavni projekt i dobiti građevinsku dozvolu od svake općine. Ove birokratske stvari znatno usporavaju projekte koliko god mi željeli raditi, imali završene projekte i osiguran novac za njih. Neki projekti ne idu dinamikom kako sam obećavao, ali ne predajemo se. Komuniciramo sa svim nivoima vlasti i tražimo olakšice. Teško je objasniti građanima zašto semafori rade po starom principu i da je trajanje zelenog vala isto u tri ujutro kada nema nikoga i kada su saobraćajne gužve. Ceste prolaze kroz puno općina pa nam je bitna njihova podrška i razumijevanje", naglasio je ministar saobraćaja KS.
Adnan Šteta je rekao da je oblast saobraćaja zatečena u nejasnom stanju bez ikakvih zakonskih regulativa. Nakon sedam mjeseci vlasti kaže da je ključni problem društva javna uprava.
"Ovakva javna uprava je toliko kompleksna i nejasna da uvijek neko može imati alibi da nije nešto uradio, a da nije kriv. Ja sam došao da radim i ne tražim alibi, pokušavamo raditi na sve moguće načine. Građani su prioritet i ne možemo dozvoliti da cesta nije asfaltirana, nebitno kome pripada, ne možemo dozvoliti da stajališta nisu natkrivena, da nemamo nove semafore... Potrebno je više vremena nego što sam mislio na početku. Trudit ćemo se da promijenimo sve što možemo kako bismo olakšali da se svi projekti mogu raditi brže, jednostavnije, transparentnije i da građani to mogu vidjeti", zaključio je u razgovoru za Klix.ba ministar saobraćaja KS Adnan Šteta.
- insaneinthebrain
- Posts: 20376
- Joined: 12/08/2013 12:51
#22758 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
vidjecemo koliko ce se ispuniti od ovoga
-
- Posts: 11582
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#22759 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Neka ispuni jednu stavku ispunio je vise nego ovi prije za 25 godinainsaneinthebrain wrote:vidjecemo koliko ce se ispuniti od ovoga
- drug_profi
- Posts: 50134
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22760 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Ako uradi 50% nadjebo je sve ministre do sad.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
- Thorgerson
- Posts: 8483
- Joined: 15/04/2015 11:26
#22762 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Pa jedna je gotovo ispunjena - trolejbusi, pare su obezbjeđene. Treba se izabrati dobavljač i to je to.kakaljin wrote:Neka ispuni jednu stavku ispunio je vise nego ovi prije za 25 godinainsaneinthebrain wrote:vidjecemo koliko ce se ispuniti od ovoga
https://ecepp.ebrd.com/delta/viewNotice ... Id=8678808
-
- Posts: 3685
- Joined: 09/04/2013 02:46
#22763 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Nez gdje bi drugo pito tj na kojoj temi pa cu ovdje Ima li neko informaciju hoce li tramvaji raditi duze za vrijeme SFF
-
- Posts: 2548
- Joined: 18/05/2014 18:02
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#22765 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
A jes ono, prevozi!
- vjeshalica
- Posts: 16919
- Joined: 31/03/2019 14:56
#22766 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
ovo što on radi u normalnim zemljama nije ni 1% tako da ne znam čemu euforija i tolike pohvaledrug_profi wrote:Ako uradi 50% nadjebo je sve ministre do sad.
sad ce se neki strucnjaci javiti i reci da sam SDA,niđe veze....bolan kupovina novih vozila od ebrd injekcije nece rijesiti prave sistematks eprobleme koje dezurne balije kupljenih diploma ne mogu rjesavati vec samo praviti
- Matijevic_Vlado
- Posts: 3467
- Joined: 03/10/2012 14:27
- Location: Da sam prazna glava, potpuno zdrava, ne bih više ništa učio za badava..
#22767 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Sta je uradio konkretno za Gras? Osim par trolejbusa kupljenih sa nekakvih livada nista vise.
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#22768 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Kad covjek stavi sve na papir, stvarno zvuci previse optimisticno. Zapravo su to sve normalne stvari ali s obzirom da smo nauceni da ne ocekujemo normalno, onda nam ovo zvuci poput nemoguce misije
Ali ako se ove najave ispostave tacnim (a nekako sam optimistican da hoce), onda u 2020. godini dobivamo:
1. Rekonstrukciju pruge (26 kilometara)
2. Nove tramvajske stanice sa regulisanim sistemom naplate
3. Par novih tramvaja (?)
4. Mogucu obnovu trolejbuske mreze prema Vogosci (ako sam dobro shvatio?)
5. 25 novih trolejbusa
5 velikih stvari za jednu godinu. Nije lose, zar ne? Nekada smo o novim vozilima mogli samo sanjati a i na ovoj temi su ispisane stranice i stranice o tome uz prijedloge i zelje sta bi mogli kupiti i kako bi bilo lijepo da imamo nesto novo.
Ali treba ipak sacekat da vidimo hoce li ostvariti ovo o cemu se posljednih mjeseci dosta pisalo. Ne bi valjda dozovlili da poslije toliko najava sve ostane samo na prici.
Ali ako se ove najave ispostave tacnim (a nekako sam optimistican da hoce), onda u 2020. godini dobivamo:
1. Rekonstrukciju pruge (26 kilometara)
2. Nove tramvajske stanice sa regulisanim sistemom naplate
3. Par novih tramvaja (?)
4. Mogucu obnovu trolejbuske mreze prema Vogosci (ako sam dobro shvatio?)
5. 25 novih trolejbusa
5 velikih stvari za jednu godinu. Nije lose, zar ne? Nekada smo o novim vozilima mogli samo sanjati a i na ovoj temi su ispisane stranice i stranice o tome uz prijedloge i zelje sta bi mogli kupiti i kako bi bilo lijepo da imamo nesto novo.
Ali treba ipak sacekat da vidimo hoce li ostvariti ovo o cemu se posljednih mjeseci dosta pisalo. Ne bi valjda dozovlili da poslije toliko najava sve ostane samo na prici.
- thekupus
- Posts: 6773
- Joined: 25/06/2011 22:38
#22769 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Za ovih 8 mjeseci rada vlade (kad je postavljeno novo rukovodstvo GRAS-a?) pored svih opstrukcija SDA, nije ni moguće bilo uraditi išta više. Ako za 12 mjeseci, u ovo vrijeme 2020. godine situacija još bude ista, tad možeš reći da ništa nije urađeno. A s kojih livada su trolejbusi? Jer su u odličnom stanju, baš sam se neki dan vozio.Matijevic_Vlado wrote:Sta je uradio konkretno za Gras? Osim par trolejbusa kupljenih sa nekakvih livada nista vise.
- konektovan
- Posts: 39871
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#22770 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Da nam je još koji sa livade ko što su ovi zadnji,....
- vjeshalica
- Posts: 16919
- Joined: 31/03/2019 14:56
#22771 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Pljuvali do juce,sad lizu...alahselamet
- Thorgerson
- Posts: 8483
- Joined: 15/04/2015 11:26
#22772 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Ajde ba...kontras. Pa ko prica da se nije krenulo sa sistematskim rjesavanjem problema? Ide i to. Rjesavaju se stvari u hodu. Sta mislis oni samo pustili tender za trolejbuse. Citaj malo nesto osim klix-a i informisi se.vjeshalica wrote:ovo što on radi u normalnim zemljama nije ni 1% tako da ne znam čemu euforija i tolike pohvaledrug_profi wrote:Ako uradi 50% nadjebo je sve ministre do sad.
sad ce se neki strucnjaci javiti i reci da sam SDA,niđe veze....bolan kupovina novih vozila od ebrd injekcije nece rijesiti prave sistematks eprobleme koje dezurne balije kupljenih diploma ne mogu rjesavati vec samo praviti
GRAS-u ide totalna rekonstrukcija. I ici ce sve u etapama. Ova vlada se uvezala sto sa kreditorima, sto sa raznim stranim organizacijama da se problem saobracaja rijesi. Ne zbog gras-a, nego zbog ljudi i zagađenja, jer se potrovasmo. Ljudi kad vani vide sta se ovdje desava, ne mogu da vjeruju. I posto mi sami ne znamo sebi pomoci, doce stranci i reci ce nam sta i kako treba.
Ako nakon 35 godina kupiš nove trolejbuse, te planiraš kupiti i nove tramvaje - to jeste za euforije.
Ljestvica se diže jbg. SDA nas je navikla da budemo euforični kad dobijemo čađave autobuse iz Istanbula, koji ne bi mogli voziti po Kambodži zbog svojih karakteristika - al ovdje može, haje ba, izdržala su naša pluća i gore.
Naravno da nisu nikad ni pokušavali dizati ljestvicu gore. Nego ono, drži nisko očekivanja, nek se ljudi ne nadaju previše. Ako zagusti kupice im hajd kakav nov minibus, skontat cemo nesto.
Mogli su i ovi ne nabaviti nove trolejbuse. Koji će im to qrac, kad skontas. Jer sad ako si nabavio nove trolejbuse - paša nema vraćanja nazad. Nema više donacija i pički materini, navikao si sad građane na novo. Znači ovi ne kalkulišu. SDA gamad je sve ovo vrijeme kalkulisala i uzimala sebi šakom i kapom. Da su jedan tramvaj uzimali godišnje koliko su bili na vlasti, danas bi imali obnovljen vozni park.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#22773 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
SDA nas je navikla da je dobro samo da ne puca!Thorgerson wrote: SDA nas je navikla da budemo euforični kad dobijemo čađave autobuse iz Istanbula, koji ne bi mogli voziti po Kambodži zbog svojih karakteristika - al ovdje može, haje ba, izdržala su naša pluća i gore.
- vjeshalica
- Posts: 16919
- Joined: 31/03/2019 14:56
#22774 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Kupovalo se i novo pa ga nema nigdje na mapi a gradjani dokazali na super solidnim polovnjacima kakva su usrana govna
Ja da se pitam ukinula bi socijalne karte i nema vozikanja za par markica do besvijesti ili jos treba davat socijale za glasove polukrezavih majmuna koji su se doselilili u kanton
Ja da se pitam ukinula bi socijalne karte i nema vozikanja za par markica do besvijesti ili jos treba davat socijale za glasove polukrezavih majmuna koji su se doselilili u kanton
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#22775 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Sva serca da se ne pitas, jer da se pitas po raznim pitanjima ne bi 2 covjeka hodala planetom, ti i jos jedan!