GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#22726 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by trolejbus1921 »

Tačno tako.

Doduše ti iz Milana su turistički "vintage" Tramvaji.

Lohnere I Duewage treba ostaviti u muzejske svrhe a treba i napraviti replike određenih autobusa i trolejbusa jer su nažalost srezani.

Ti Vario Tramvaji su odlična alternativa 100%niskopodnim tramvajima i daleko su moderniji od SATRA-e i prerada KT8.

Isti taj proizvođač(Pragoimex) prozivdoi i 100% niskopodne jednodjelne i dvodijelni tramvaje, a također se i bavi modernizacijom KT8 tramvaja
Evo kako izgledaju ti Vario Tramvaji
http://imgur.com/gallery/Y6q29lZ

Također treba nabaviti i 30 100% niskopodni tramvaja da s e polako počinju uvoditi i moderniji Tramvaji u Sarajevu.
metastasio
Posts: 215
Joined: 16/02/2004 00:00

#22727 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by metastasio »

trolejbus1921 wrote:Tačno tako.

Doduše ti iz Milana su turistički "vintage" Tramvaji.
Ne, serija ATM1500, čiji je milanski prototip napravljen 1927. godine po ugledu na američki tip tramvaja Peter Witt (zato ih i zovu Ventotto, Carrelli ili Peter Witt), i dalje čini veliki udio u milanskoj floti tramvaja: više od 100 vozila (neki kažu 101, neki 125) i dalje redovno vozi na pet od ukupno 17 linija u gradu (linije 1, 5, 10, 19, 33). U tome i jeste osobitost Milana jer tramvaji stari 90 godina (napravljeni su od 1928. do 1930.) čine i dalje okosnicu tramvajskog saobraćaja. Prije nekoliko godina im je izvršen generalni remont, dobili su originalnu žutu boju, ali vrata, pragovi i prozori su i dalje drveni. :)

Inače, ni ostatak milanske tramvajske flote nije mlad, ima dosta tramvaja proizvedenih u 50-tim i 70-tim godinama. Neki su modernizirani, neki ne. Oko 140 vozila su potpuno niskopodna. U narednim godinama dolaze novi tramvaji, ali mislim da će Ventotto dogurati stotu u akciji... :)

Image
Last edited by metastasio on 03/07/2019 22:38, edited 2 times in total.
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#22728 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by trolejbus1921 »

E to nisam znao.

Inače bio je meni tamo jaran imaju oni čini mi se i novijih tramvaja a ovi vjerovatno rade na manje opterećeni linijama.
metastasio
Posts: 215
Joined: 16/02/2004 00:00

#22729 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by metastasio »

trolejbus1921 wrote:E to nisam znao.

Inače bio je meni tamo jaran imaju oni čini mi se i novijih tramvaja a ovi vjerovatno rade na manje opterećeni linijama.
Da, Ventotto tramvaji nemaju veliki kapacitet putnika: samo 29 mjesta za sjedenje i 101 mjesto za stajanje. Zato su u prometu na već spomenutih pet manje frekventnih linija, ali definitivno su i dalje najčešći tip tramvaja koji se može vidjeti na milanskim ulicama. Posebno u centralnim dijelovima grada. Na YouTubeu ima masa videa o milanskim tramvajima pa preporučujem da se pogledaju. Definitivno kultni status.

Inače, kada se generalno pogleda kako su Tatra tramvaji rekonstruirani po istočnoj Evropi, može se zaključiti da je rekonstrukcija u Satre bila najopsežnija i možda najbolja rekonstrukcija Tatri uopće jer smo faktički dobili nove i djelomično niskopodne tramvaje s novim prozorima, podovima, vratima, motorom itd.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#22730 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by tempuser »

Dokaz da starost vozila ne znaci nista, nego firma koja bi ta vozila trebala da odrzava i da je kupovanje vozila ovom i ovakvom Grasu uzaludan posao.
metastasio
Posts: 215
Joined: 16/02/2004 00:00

#22731 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by metastasio »

tempuser wrote:Dokaz da starost vozila ne znaci nista, nego firma koja bi ta vozila trebala da odrzava i da je kupovanje vozila ovom i ovakvom Grasu uzaludan posao.
Upravo tako. I reći ću još jednu stvar: na prvom mjestu je održavanje pa onda odnos putnika prema vozilu. Putnici svakodnevnim prijevozom ne mogu toliko uništiti vozilo koliko ga može uništiti neodržavanje ili zapuštena pruga. Zato je video-nadzor zakon, naravno uz brzo procesuiranje od strane policije.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#22732 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by tempuser »

metastasio wrote:
tempuser wrote:Dokaz da starost vozila ne znaci nista, nego firma koja bi ta vozila trebala da odrzava i da je kupovanje vozila ovom i ovakvom Grasu uzaludan posao.
Upravo tako. I reći ću još jednu stvar: na prvom mjestu je održavanje pa onda odnos putnika prema vozilu. Putnici svakodnevnim prijevozom ne mogu toliko uništiti vozilo koliko ga može uništiti neodržavanje ili zapuštena pruga. Zato je video-nadzor zakon, naravno uz brzo procesuiranje od strane policije.
Odzavanje, izmedju ostalog, i jeste sanacija stete koju naprave putnnici, jedno za grasove parazite steta koju naprave putnici nije njihova stvar!
Napisah ranije, nedavno sam koristio 7 Litvatrans autobusa Mercedes Connecto starih 15 godina koji se povlace iz aktivne upotrebe (rade po potrebi dok ne istekne registracija). Apsolutno unificirani, bez ijednog poderanog sjedala, bez ijednog potpisa, bez grafita, bez slojeva farbe koji se gule, video nadzor, za vecinu aktivnih Grasovih autobusa u nedostuznom stanju (da ne napisem - novi), da ne pravim paralelu na sta lici autobus koji zavrsava karijeru u Grasu, pa se postavlja pitanje da li su ljudi iz TK napredna civilizacija za nas u KS ili je ipak problem u Grasu i neradnicima.
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#22733 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by trolejbus1921 »

metastasio wrote:
trolejbus1921 wrote:
Inače, kada se generalno pogleda kako su Tatra tramvaji rekonstruirani po istočnoj Evropi, može se zaključiti da je rekonstrukcija u Satre bila najopsežnija i možda najbolja rekonstrukcija Tatri uopće jer smo faktički dobili nove i djelomično niskopodne tramvaje s novim prozorima, podovima, vratima, motorom itd.
Ima masa tih rekonstrukcija.

Ima čak puno modernizacija koje liče na SATRA ali imaju recimo starija vrata ili pantograf.

Recimo u Kievu su napravili nešto slično SATRA-i 3 od dva T3 tramvaja.

Razlika u vratima i pantografu

Uskiro idem u Češku pa kažem kakvi su tamo.
Tamo svi imaju noviji motor i većina je modernizovano.
T3 rasijeku na pola i dodaju niskopodno u sredini, dodaju displeje, obnove unutrašnjost i motore nove stave.

Od K2 prave trodijelne dodavajući niskopodni modul, novi pantograf, obnova unutrašnjosti. Novi motor, displeji a vrata ostaju nepormijenja kao i vanjski izgled
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#22734 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by dresdener78 »

trolejbus1921 wrote:

Razlika u vratima i pantografu

Uskiro idem u Češku pa kažem kakvi su tamo.
Tamo svi imaju noviji motor i većina je modernizovano.
T3 rasijeku na pola i dodaju niskopodno u sredini, dodaju displeje, obnove unutrašnjost i motore nove stave.

Od K2 prave trodijelne dodavajući niskopodni modul, novi pantograf, obnova unutrašnjosti. Novi motor, displeji a vrata ostaju nepormijenja kao i vanjski izgled
Onaj izgled tramvaja "Satra" i K2S (Bratislava) / K2R (Brno) je izmislio arhitekt Patrik Kotas. U Pragu zglobni tramvaji K2 NIKAD nisu vozili zbog nedovoljne snage motora.
U Pilsenu su stvarno preradili nekoliko tramvaja T3 (kratkih) na trodijelnu verziju, svakako ono što danas vozi u Pragu kao T3 (sa niskospodnim srednjim ulazom ili bez) jesu mahom sve KOMPLETNO NOVI tramvaji, samo radi papirologije se navodi da je to "remont", ali od prethodnog tramvaja se koristi samo nešto malo dijelova obrtnih postolja, rukohvati i tako dalje.

Ovaj tip kratkog tramvaja Tatra sa niskim srednjim dijelom se zvanično zove T3R.PLF i vozi npr. i u gradu Liberec gdje postoji vrlo lijepa međugradska pruga do susjednog grada Jablonec, tramvaj vozi na uskom kolosijeku 1 metar.

Image
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#22735 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by trolejbus1921 »

Jest jest T3. PLF ma zaboravim to ime pa reko da se ne brukam džabe.

Uglavnom poenta je da su remonti pa makar i na papiru samo bili remonti jeftiniji od glanz novog tramvaja a solidno služe svrsi.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#22736 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by man_464 »

Hajlac wrote:https://www.klix.ba/vijesti/crna-hronik ... /190624042

Image

Najvjerovatnije su sine pukle na mjestu desno od ove zene na gornjoj slici jer su tu i sine i podloga i okolne pjesacke kocke u jako losem stanju :twisted:

EDIT:

Kao sto sam i sumnjao - tacno na tom mjestu su pukle sine:

Image

Image

Image

Sluzbi odrzavanja sina 50% od plate narednih 6 mjeseci, pa il ce dati otkaze il se NAUCITI PAMETI!
Iskreno, vrlo ograničeno razmišljanje. Ja tebi dam prugu da održavaš, staru 50 godina, a dam ti 3 eksera i čekić, i kad iskoči tramvaj tebe opet kaznim. Malo razmisli o deteljima nesreće.

Pruga je očajna i ovo će se dešavati sve češće i češće. Remont je plan je u najavi, no ima do toga. Tramvaj koji je iskočio nakon 2 dana je opet bio u saobraćaju.

Neko je iznad stavljao slike ULF bečkoh tramvaja, koji su ČISTO NJESRA. Putnici u Beču mole da im se ubace stariji tramvaji koji su nemjerljivo tiši, prozračniji i ispravniji od ovih ULF. To je jedan koncept tramvaja koji postoji samo u Beču, prodato je nešto malo i u neki drugi gradić u istočnoj Europi, ali tu se sve završilo. Iziskuje prugu kao svila, a opet pravi problem i loše se održava.

Što se tiče novih trolejbusa.
Ne vjerujem dok ih ne vidim u depou.
edin_the wrote:U Sarajevo stižu novi trolejbusi sa videonadzorom, LCD monitorima i baterijom
Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo je kompletiralo tendersku dokumentaciju neophodnu za nabavku 25 novih trolejbusa koja je dostavljena Evropskoj banci za obnovu i razvoj (EBRD).
U narednim danima na njihovoj web stranici će biti objavljen tender, a cijelu proceduru oko izbora proizvođača vode eksperti ove banke.

Radi se o najvećoj nabavci vozila nakon rata koju su uradili Vlada Kantona Sarajevo i Ministarstvo saobraćaja KS u saradnji sa EBRD-om. Ukupan iznos planirane nabavke iznosi 15 miliona eura.

Novih 25 niskopodnih trolejbusa posljednje generacije bit će opremljeni naprednim sistemima naplate karata, brojanja putnika, pristupom osoba sa invaliditetima, sofisticiranom i razdvojenom klimatizacijom i grijanjem putničkog prostora, LED osvjetljenjem i povećanim komforom kod ulaska i izlaska putnika iz vozila.

U trolejbuse će biti ugrađena najsavremenija elektrooprema, a bit će napravljeni prema aktuelnim evropskim standardima i normama. Kao pogon će se koristiti ekološki motori koji zahtijevaju minimalno održavanje, veoma su pouzdani i dugovječni u eksploataciji.

Svaki od njih imat će bateriju, koja omogućava kretanje bez mrežnog napajanja minimalno 10 kilometara, što je sjajna pretpostavka za proširenje linija trolejbuskog saobraćaja. Pored unapređenja komfora prevoza putnika, nabavkom ovih vozila značajno smanjujemo emisiju ugljen monoksida, budući da će vozila biti 100 posto na električni pogon.

Vozila će također biti opremljena informacionim sistemom za putnike, koji će se sastojati od displeja i zvučnika u putničkom prostoru vozila, putem kojih će se vršiti najava narednih stanica na ruti vozila, te davati druge obavijesti. Svi displeji su opremljeni LED diodama te će biti lako uočljivi. U unutrašnjosti će također biti ugrađeni i LCD monitori sa mogućnosti prikaza videosadržaja. U putničkom prostoru i kabini vozača će biti postavljene kamere za videonadzor, sa mogućnošću naknadnog pregledavanja videozapisa, što je značajan doprinos sigurnosti putnika.

Putničke stolice će biti ergonomske, od materijala koji zahtijevaju minimalno održavanje.

Trolejbus će biti veoma ugodan za vožnju jer će imati dobru amortizaciju i pravit će veoma malo buke kako u putničkom prostoru tako i vani.

Trolejbusi će bit pod punom petogodišnjom garancijom koja podrazumijeva potpuno servisiranjem u datom periodu.

Prvi testni trolejbus će se naći na ulicama u roku od osam mjeseci od dana potpisivanja ugovora. Svaki naredni mjesec bit će isporučena tri nova trolejbusa. Kompletna isporuka će se završiti u roku od 16 mjeseci, saopćila Press služba KS.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/u-saraj ... /190702055
Najizglednije šanse ima Solaris.
Nažalost ni potpuno novi moderni niskopodni trolejbusi neće potrajati ako se dopusti iživljavanje građana nad inventarom i enterijerom vozila. Održavanje i servisiranje će biti pod garantnim rokom, to je sigurno. Treba poraditi na obnovi ceste barem na potezu Švrakino-Hrasno jer takvi trolejbusi ne mogu voziti po "gudurama" koje su sad tu.

Što se tiče ovih polovnjaka iz Berna što su počeli raditi. Sasvim solidna vozila. Imaju malu klimu za vozački prostor koja hladni do 2 vrata. Niskopodni su. Invalidi ih lako koriste i raspoređeni su na sve važnije linije. 102, 103, 107. Malo je vrućina nazad, ali imaju više luftera od Galenovaca koji su najgori ljeti.

Oni će biti "štih" proba kako će i novi trolejbusi biti devastirani i polomljeni. Sreća je pa su proradili dok nema djece. Kad krenu djeca u školu urnisaće ih za 2 heFte.

Evo i rampe u upotrebi.

Image
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#22737 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by man_464 »

Hajlac wrote:https://www.klix.ba/vijesti/crna-hronik ... /190624042

Image

Najvjerovatnije su sine pukle na mjestu desno od ove zene na gornjoj slici jer su tu i sine i podloga i okolne pjesacke kocke u jako losem stanju :twisted:

EDIT:

Kao sto sam i sumnjao - tacno na tom mjestu su pukle sine:

Image

Image

Image

Sluzbi odrzavanja sina 50% od plate narednih 6 mjeseci, pa il ce dati otkaze il se NAUCITI PAMETI!
Iskreno, vrlo ograničeno razmišljanje. Ja tebi dam prugu da održavaš, staru 50 godina, a dam ti 3 eksera i čekić, i kad iskoči tramvaj tebe opet kaznim. Malo razmisli o deteljima nesreće.

Pruga je očajna i ovo će se dešavati sve češće i češće. Remont je plan je u najavi, no ima do toga. Tramvaj koji je iskočio nakon 2 dana je opet bio u saobraćaju.

Neko je iznad stavljao slike ULF bečkoh tramvaja, koji su ČISTO NJESRA. Putnici u Beču mole da im se ubace stariji tramvaji koji su nemjerljivo tiši, prozračniji i ispravniji od ovih ULF. To je jedan koncept tramvaja koji postoji samo u Beču, prodato je nešto malo i u neki drugi gradić u istočnoj Europi, ali tu se sve završilo. Iziskuje prugu kao svila, a opet pravi problem i loše se održava.

Što se tiče novih trolejbusa.
Ne vjerujem dok ih ne vidim u depou.
edin_the wrote:U Sarajevo stižu novi trolejbusi sa videonadzorom, LCD monitorima i baterijom
Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo je kompletiralo tendersku dokumentaciju neophodnu za nabavku 25 novih trolejbusa koja je dostavljena Evropskoj banci za obnovu i razvoj (EBRD).
U narednim danima na njihovoj web stranici će biti objavljen tender, a cijelu proceduru oko izbora proizvođača vode eksperti ove banke.

Radi se o najvećoj nabavci vozila nakon rata koju su uradili Vlada Kantona Sarajevo i Ministarstvo saobraćaja KS u saradnji sa EBRD-om. Ukupan iznos planirane nabavke iznosi 15 miliona eura.

Novih 25 niskopodnih trolejbusa posljednje generacije bit će opremljeni naprednim sistemima naplate karata, brojanja putnika, pristupom osoba sa invaliditetima, sofisticiranom i razdvojenom klimatizacijom i grijanjem putničkog prostora, LED osvjetljenjem i povećanim komforom kod ulaska i izlaska putnika iz vozila.

U trolejbuse će biti ugrađena najsavremenija elektrooprema, a bit će napravljeni prema aktuelnim evropskim standardima i normama. Kao pogon će se koristiti ekološki motori koji zahtijevaju minimalno održavanje, veoma su pouzdani i dugovječni u eksploataciji.

Svaki od njih imat će bateriju, koja omogućava kretanje bez mrežnog napajanja minimalno 10 kilometara, što je sjajna pretpostavka za proširenje linija trolejbuskog saobraćaja. Pored unapređenja komfora prevoza putnika, nabavkom ovih vozila značajno smanjujemo emisiju ugljen monoksida, budući da će vozila biti 100 posto na električni pogon.

Vozila će također biti opremljena informacionim sistemom za putnike, koji će se sastojati od displeja i zvučnika u putničkom prostoru vozila, putem kojih će se vršiti najava narednih stanica na ruti vozila, te davati druge obavijesti. Svi displeji su opremljeni LED diodama te će biti lako uočljivi. U unutrašnjosti će također biti ugrađeni i LCD monitori sa mogućnosti prikaza videosadržaja. U putničkom prostoru i kabini vozača će biti postavljene kamere za videonadzor, sa mogućnošću naknadnog pregledavanja videozapisa, što je značajan doprinos sigurnosti putnika.

Putničke stolice će biti ergonomske, od materijala koji zahtijevaju minimalno održavanje.

Trolejbus će biti veoma ugodan za vožnju jer će imati dobru amortizaciju i pravit će veoma malo buke kako u putničkom prostoru tako i vani.

Trolejbusi će bit pod punom petogodišnjom garancijom koja podrazumijeva potpuno servisiranjem u datom periodu.

Prvi testni trolejbus će se naći na ulicama u roku od osam mjeseci od dana potpisivanja ugovora. Svaki naredni mjesec bit će isporučena tri nova trolejbusa. Kompletna isporuka će se završiti u roku od 16 mjeseci, saopćila Press služba KS.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/u-saraj ... /190702055
Najizglednije šanse ima Solaris.
Nažalost ni potpuno novi moderni niskopodni trolejbusi neće potrajati ako se dopusti iživljavanje građana nad inventarom i enterijerom vozila. Održavanje i servisiranje će biti pod garantnim rokom, to je sigurno. Treba poraditi na obnovi ceste barem na potezu Švrakino-Hrasno jer takvi trolejbusi ne mogu voziti po "gudurama" koje su sad tu.

Što se tiče ovih polovnjaka iz Berna što su počeli raditi. Sasvim solidna vozila. Imaju malu klimu za vozački prostor koja hladni do 2 vrata. Niskopodni su. Invalidi ih lako koriste i raspoređeni su na sve važnije linije. 102, 103, 107. Malo je vrućina nazad, ali imaju više luftera od Galenovaca koji su najgori ljeti.

Oni će biti "štih" proba kako će i novi trolejbusi biti devastirani i polomljeni. Sreća je pa su proradili dok nema djece. Kad krenu djeca u školu urnisaće ih za 2 heFte.

Evo i rampe u upotrebi.

Image
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#22738 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by tempuser »

Naravno i kad su krivi, nisu krivi!
Potroslili 300 miliona KM koje nisu zaradili, a pousava prodati pricu kaki su njima dali cekic i 3 eksera! :lol:
User avatar
konektovan
Posts: 39871
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#22739 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by konektovan »

Svi su krivi samo oni nisu krivi..... :-)
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#22740 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by tempuser »

Bilo ih 1000 viska u firmi, on palamudi kako im ne daju dovoljno za odrzavanje pruge! :-)
User avatar
konektovan
Posts: 39871
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#22741 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by konektovan »

Prekjucer iz auta vifim grasovu komercijslu, fura da otvorenim orednjim vratima. Nisam slikao jer sam vozio, ali eto, vjerujte mi na rijec. :mrgreen:
Opet kontam nesto, vruce je, klima ne radi, autobus poluprazan, nema nikog na vratima da ispadne :mrgreen: i nije toliko strasno... :mrgreen:
trolejbus1921
Posts: 186
Joined: 07/01/2019 21:56

#22742 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by trolejbus1921 »

Ta komercijala ima klimu za Vozača koja hladi prednji dio vozila.

Fora je što CTS uporno reklamira da ima klimu a vozi sa otvorenim vratima,za razliku od GRAS-a.
User avatar
Cecilija
Posts: 124
Joined: 06/11/2010 20:59
Location: Kingdom of red panda

#22743 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Cecilija »

Molim vas može li mi iko def. i pouzdano reći radi li linija komercijale Vijećnica - Hrasnica?

Guglam ali mi ništa pouzdano ne iskače, vidim Centrin red polazaka ali valjda je to onaj stari prije ukidanja a mrsko mi da ih zovem samo zbog toga.

Radi li Grasova komercijala do Hrasnice?
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#22744 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by un1ted »

Mrsko mi odgovoriti.
Wheatly
Posts: 322
Joined: 26/06/2014 20:51

#22745 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Wheatly »

Ta linija više ne postoji.
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#22746 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by un1ted »

https://www.klix.ba/vijesti/bih/autobus ... /190716027

gdje su oni centro pljuvači? Da je ovo centro kolektivno bi svršavali.
User avatar
konektovan
Posts: 39871
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#22747 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by konektovan »

un1ted wrote:https://www.klix.ba/vijesti/bih/autobus ... /190716027

gdje su oni centro pljuvači? Da je ovo centro kolektivno bi svršavali.
Ma tako je to,.....
User avatar
Thorgerson
Posts: 8481
Joined: 15/04/2015 11:26

#22748 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Thorgerson »

Išarani ovi trolejbusi što su nedavno stigli.

Znači to čeka i te nove kad se nabave.

:roll:

Ove grafitere što šaraju zgrade i ova vozila tačno treba maljem po glavi. Nema druge.
User avatar
konektovan
Posts: 39871
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#22749 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by konektovan »

Ma balavurdija navijacka, oni to išaraju.
User avatar
Maharadza
Posts: 16698
Joined: 30/01/2013 15:13

#22750 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Maharadza »

un1ted wrote:https://www.klix.ba/vijesti/bih/autobus ... /190716027

gdje su oni centro pljuvači? Da je ovo centro kolektivno bi svršavali.
Jesu li putnici stigli od A do B....pa i nisu ali nije ni bitno, stići će nekada a šetanje je zdravo... eto vidiš da je sve udure. :bih:
Post Reply