GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#21626 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by славянин »

Pa imamo najbolje tramvaje u Evropi !
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#21627 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by BadBoy »

Kakvo je mišljenje o ovom projektu?

Realnost ili samo prodaja magle pred izbore? Osnovan projekat? Besmislica?

https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /181004116
User avatar
Haris.ba
Posts: 24892
Joined: 08/09/2005 20:08

#21628 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Haris.ba »

Memić: Do jeseni 2018. napravit ćemo tramvajsku prugu od Ilidže do Hrasnice
By Profitiraj.ba - 27/12/2017092
http://www.profitiraj.ba/?p=4974

Kad vidim mašine da polažu tračnice - onda možemo reći da će biti nešta.
"Radili smo dugo na ovom projektu, jer zahtjevi građana i lokalne zajednice za izgradnju ove pruge traju već 20 godina. Hrabro smo krenuli u ovaj projekt, jer smo usvajanjem ovogodišnjeg Bužeta Općine Ilidža planirali oko pet miliona maraka koja ćemo zajedno sa kantonalnim sredstvima u iznosu od dva miliona utrošiti za prvu fazu njegove realizacije. Tu podrazumijevamo građevinske radove, za koje očekujemo da će se relativno brzo završiti", naglasio je zastupnik Čelik.
https://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sar ... ica-398605

5 miliona im je dovoljno za papirologiju, i možda za otkup zemljišta tamo gdje se mora otkupiti (vjerovatno okretnica u Famosu). Ako ostane šta love da barem kupe stubove za struju - ja prezadovoljan.

Druga je stvar što ovo otvara vrata za formiranje druge firme mimo Grasa. Najvjerovatnije u vlasništvu općine. I to su pripreme koje se moraju odraditi za stečaj Grasa.
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#21629 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by BadBoy »

Da, o tome sam i ja razmišljao. Nekako sam mišljenja da GRAS nema kapacitete da pravilno opslužuje nove linije. Počet će se javljati deficiti na tramvajima kao što su do sada na trolejbusima, autobusima i minibusima.
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#21630 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by trambusek88 »

Dovoljno je šesticu produžiti do Hrasnice i ubaciti 4 dodatna tramvaja, ali ove budale kontaju dati liniju drugoj firmi i napraviti okretnicu na Ilidži prema Hrasnici koja je smiješna. Tu bi mogao okrenuti jedino Konstal 4N bez prikolice

Image
User avatar
Haris.ba
Posts: 24892
Joined: 08/09/2005 20:08

#21631 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Haris.ba »

Ova planirana okretnica na Ilidži nije projektovana kako treba? Koliko vidim ide nova okretnica odmah uz sadašnju sa mnogo većim radijusom (na dijelu susjednog parkinga treba da se pravi).

Recimo da naprave okretnicu i na Dobrinji - mislim da bi bila manja od ove planirane na Ilidži.
puz_u_salati
Posts: 318
Joined: 29/03/2018 10:58

#21632 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by puz_u_salati »

man_464 wrote:Šta ćes, ja nemam, nisam imao, niti ću ikad moći to reći. :bih:
Dobro je tebi i u Grasu. Nema potrebe za odlazak.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#21633 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by man_464 »

puz_u_salati wrote:
man_464 wrote:Šta ćes, ja nemam, nisam imao, niti ću ikad moći to reći. :bih:
Dobro je tebi i u Grasu. Nema potrebe za odlazak.
Da ti i ovdje napisem.

Mijenjaj dilera.
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#21634 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by dresdener78 »

Haris.ba wrote:Ova planirana okretnica na Ilidži nije projektovana kako treba? Koliko vidim ide nova okretnica odmah uz sadašnju sa mnogo većim radijusom (na dijelu susjednog parkinga treba da se pravi).

Recimo da naprave okretnicu i na Dobrinji - mislim da bi bila manja od ove planirane na Ilidži.
Poluprečnik tramvajske okretaljke na Ilidži je prema prethodnim tehničkim izvještajima premali, na samoj tehničkoj granici karakteristika većine postojećih tramvaja. Npr. "turski" tramvaji su morali biti malo adaptirani da se ne gužvaju limovi na karoseriji pojedinih dijelova trodijelnog vozila dok ona prolaze kroz okretaljku.

Zato bi bilo potrebno okretaljku povećati.

Memićeva ideja "4 tramvaja koji stalno kruže do Hrasnice" je malo van realnosti posebno ako želi imati "moderne" tramvaje: GDJE ĆE BITI OVI TRAMVAJI SERVISIRANI? Postojeća GRAS-ova remiza je apsolutno nedovoljna za servisiranje bilo čega modernijeg od postojećih tramvaja - moderna niskospodna vozila imaju u sebi gomilu elektronike i kilometre kablova.

Također cijena vozila NE MOŽE biti manja od 2 miliona KM po komadu ako govorimo o novim vozilima iz fabrike. Jednostavno NEMA takvog proizvođača koji bi nudio "deset vozila za milion". Dakle 4 vozila najmanje 8 milja KM.
Sa druge strane, "moderna niskospodna" vozila se proizvode već od početka devedesetih, dakle u brojnim zapadnjačkim gradovima se približava kraj roka korištenja prve generacije vozila firmi ADTRANZ/Düwag - to je najrealnija šansa kako nabaviti "savremena", ali opet RABLJENA i 30 godina stara vozila.

Nije potrebna posebna struka nego je dovoljna "seljačka pamet" da se vide prioriteti jer ni kuću ne gradimo od krova i TV antene:

1. GENERALNI REMONT POSTOJEĆE PRUGE od Marindvora do Ilidže PLUS UJEDNOM stajališta.
2. GENERALNI REMONT REMIZE da se stvore potrebni uslovi za dobro održavanje vozila. To znači i nabavku sasvim novih tehnologija.
3. => u vezi sa prethodnom tačkom remont što većeg broja postojećih tramvaja da ne izgledaju kao na posljednjem putu u željezaru.
4. TEK NAKON TOGA neko planiranje novih pruga za Dobrinju Hrasnicu itd.

S obzirom da su opet na izborima pobijedili isti kadrovi koji planski i namjerno uništavaju gradski prevoz već 26 godina, ja sam rezignirao na bilo koju nadu da se može JAVNI gradski prevoz spasiti kamoli razvijati - najrealnija opcija je opća privatizacija, ukidanje električnog prevoza, i uvođenje komercijalnih linija sa rabljenim autobusima sa Zapada. Jer to će zahtijevati minimalna ulaganja i još donositi profit u određene političko-plemenske džepove.

Drugim riječima, bez ulaganja u dimenziji od desetina miliona KM odmah se za maks. 2 godine dana će definitivno raspasti i tramvajska pruga, i vozila na istoj.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24892
Joined: 08/09/2005 20:08

#21635 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Haris.ba »

Veliki pozdrav, i hvala što si se javio.

Ne znam jesi li upratio, pričaju da im je u planu da rade rekonstrukciju pruge. Za početak Ilidža - Nedžarići i s krivina kod Muzeja. Malo su se ušutili sa rekonstrukcijom stajališta. Ništa ne vjerujemo dok ne vidimo mašine.

A evo kako su planirali tu okretnicu na Ilidži.

Image
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#21636 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by BadBoy »

Tuga je da su ljudi prije 50-60 godina bili moderniji i razmišljali modernije od ovih plemenskih vođa danas. Uvodili električna vozila, ekološka vozila, uvodili gas da se smanji zagađenje, a danas bukvalno regresiramo po svim ovim pitanjima. Forisaraju se privatna vozila i autobuski saobraćaj, forsira se loženje ćumura i drugih čvrstih goriva, vlada opšta anarhija u rangu najgorih afričkih banana država.
User avatar
drug_profi
Posts: 50614
Joined: 16/07/2012 16:00

#21637 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by drug_profi »

A sve u gradu koji je u kotlini u kojoj zimi hladni zrak napravi gustu juhu od svih mogucih polutanata.
Kao da onaj dizelas izbacuje svoj smrad i čisti kancer nekom drugom, a ne baš njemu i njegovoj djeci pod nos.
kao da ćumur koji naložiš i guma koju spališ ode nekud na Mars, a ne njegovom djetetu u pluća, pa se onda pitamo otkud astme, alergije, srcane mane, ciste, polipi i rakovi..
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#21638 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by dresdener78 »

Haris.ba wrote:Veliki pozdrav, i hvala što si se javio.

Ne znam jesi li upratio, pričaju da im je u planu da rade rekonstrukciju pruge. Za početak Ilidža - Nedžarići i s krivina kod Muzeja. Malo su se ušutili sa rekonstrukcijom stajališta. Ništa ne vjerujemo dok ne vidimo mašine.

A evo kako su planirali tu okretnicu na Ilidži.
Pozdrav i Tebi!
Jesam malo pratio, samo sada rijetko ulazim na forum (privatne stvari, kuća itd. gutaju većinu vremena). S krivina je fakat kritična, i tu bi nešto spomenuo: Za tramvaj bi bio na ovom mjestu najbolji podvožnjak, dakle od Tehničke škole da se spusti pod zemlju i izađe kod zgrade Marijinog Dvora /SCC-šoping centra. Samo nisam siguran je li dionica dovoljno duga zbog maks. mogućeg uspona jer bi temelj tog kratkog tunela morao biti nekih 6 m ispod površine. Time bi se eliminiralo stalno čekanje na semaforu i svaka vožnja bi uštedila dobre 2 minute jer tramvaj nebi morao čekati i stajati nego prošao bi ispod kolovoza.

Crtež okretaljke sam takođe vidio, dosta podsjeća na projekat koji je prije nekih 15 godina po nalogu naše vlade kao razvojnu pomoć napravila firma SUDOP koja se bavi saobraćajnim planiranjem. Samo su predložili okretaljku u okviru "ovala" sa nekoliko servisnih kolosijeka za parkiranje tramvaja koji trenutno nije potreban na liniji.

Svakako one sve izjave su van realnosti šta se tiče para... gotovo čitava tehnologija za remont pruge bi se morala importovati i vjerovatno bi je morale odraditi strane firme - i čak u zemaljama bivšeg istočnog bloka košta generalni remont tramvajske pruge uz najmanju ruku 5 miliona KM po kilometru, češće 10 miliona jer se mora mijenjati sve ispod terena kao drenaže, stabilizacioni slojevi, često premještati kabelaža, kanalizacija... UJEDNOM MORAJU i nova stajališta izgraditi - šta misliš da se desi ako prvo naprave stajališta pa će doć bager i kopati šine i slojeve ispod njih 50 cm od perona... sve to će se pomjeriti…
Svakako ni ja ne vjerujem sve dok ne uvidim na ulicama mašine… i za one stotine hiljadu maraka koje su većinom do sada najavljivali mogu maks. priteznuti davno korodirane šarafe na pragovima...
BadBoy wrote:Tuga je da su ljudi prije 50-60 godina bili moderniji i razmišljali modernije od ovih plemenskih vođa danas. Uvodili električna vozila, ekološka vozila, uvodili gas da se smanji zagađenje, a danas bukvalno regresiramo po svim ovim pitanjima. Forisaraju se privatna vozila i autobuski saobraćaj, forsira se loženje ćumura i drugih čvrstih goriva, vlada opšta anarhija u rangu najgorih afričkih banana država.
Tu si, nažalost, u pravu :( Svakako tek nakon završetka moje knjige sam otkrio nove činjenice KAKO je uopće bilo moguće uvođenje modernog tramvaja u Sarajevu. Objašnjenje sam otkrio u knjizi "Sarajevo u socijalističkoj Jugoslaviji", gdje je profesor Dane Maljković objasnio sljedeće:

Projekat brzog modernog tramvaja u Sarajevu, koje se razvijalo i raslo svjetlosnom brzinom, je bio upitan i ugrožen od samog početka opet zbog NOVCA odnosno velikih potrebnih ulaganja. Na početku je projektirano nešto kao S-Bahn koji bi povezivao samo Ilidžu sa Čengić Vilom gdje bi se presjedalo na uskotračne tramvaje prema centru (koji su bili već definitivno nesposobni da služe gradu Sarajevu). Kalkulacije troškova su uveliko premašivale finansijske mogućnosti grada Sarajeva te Savezne republike BiH. Jedini realni proizvođač vozila za ovu planiranu prugu je bila jugoslovenska firma Đuro Đaković i njene cijene su bile debele. Zato se razmišljalo o "minimalnoj varijanti" gdje bi zbog malog budžeta za vozila ostao i uskotračni tramvaj. I onda se pojavila ponuda iz SAD, gdje su manijakalno ukidavali skoro sve tramvajske sisteme u ime božanstva AUTOMOBILA. Odlično održavani tramvaji tada najmodernije koncepcije "PCC" su mogli biti kupljeni za 4 000 USD po komadu plus 530 USD transportnih troškova brodom iz Amerike u Rijeku (naravno tadašnji USD je vrijedio PUNO više, otprilike 8 puta više nego danas, ali ipak cijena od 32 000 USD za savremeno i super održavano vozilo bi i danas bila smješna). Tako su troškovi planirani za vozila postali SEDAM PUTA MANJI. Dakle za sedam "Vašingtonaca" su plaćali isto koliko bi morali plaćati za JEDAN tramvaj od firme Đuro Đaković!
Zahvaljujući ovoj "bajkovitoj" šansi, troškovi uvođenja ekspresnog tramvaja u Sarajevu su pali sa 3,9 na 1,9 milijardi dinara, onda je bilo moguće kupiti dovoljno vozila TE zamijeniti KOMPLETAN tramvajski uskotračni sistem modernim sistemom normalnog kolosijeka!
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#21639 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by BadBoy »

Prvi prioitet Grada Sarajeva apsolutno mora biti javni saobraćaj (skupa sa širenjem upotrebe prirodnog gasa), s obzirom na geografski položaj i karakteristike klime koja vlada na ovom području. Zato se meni nikako ne sviđa ideja "gradskog autoputa" i smatram da bi taj novac bilo daleko pametnije uložiti u javni gradski prevoz.

Mada, sve je to naučna fantastika, jer ni od jednog ni od drugog nema ništa.
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#21640 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by dresdener78 »

BadBoy wrote:Prvi prioitet Grada Sarajeva apsolutno mora biti javni saobraćaj (skupa sa širenjem upotrebe prirodnog gasa), s obzirom na geografski položaj i karakteristike klime koja vlada na ovom području. Zato se meni nikako ne sviđa ideja "gradskog autoputa" i smatram da bi taj novac bilo daleko pametnije uložiti u javni gradski prevoz.

Mada, sve je to naučna fantastika, jer ni od jednog ni od drugog nema ništa.
Sto posto… nažalost osobe koje odlučuju o svemu, uključujući javni prevoz, NIKAD nisu savremen javni prevoz vidjele niti iz prozora aviona… najveći dio automobila u Sarajevu nije tranzit nego ljudi koji svakodnevno putuju na posao, u školu, i automobil je jedini itekako pouzdan način, jer sa javnim prevozom nikad ne znaš kako i kad. Sarajevo nije poput Beograda ili drugih gradova sa velikim rezervama prostora, nego se može više uporediti sa gradovima u Švicarskoj gdje vrijedi svaki kvadratni metar. Kladim se da recimo čisti i POUZDANI trolejbusi svakih 7-8 minuta za Vogošću IZ SAMOG CENTRA GRADA (jer Sutjeska je već malo van centra) bi bili za veliki broj ljudi puno atraktivniji. Isto čist tramvaj koji ne ide 50 minuta do ilidže nego oko pola sata maksimalno. Ili pouzdane autobuske linije…

U zadnjim mjesecima sam čitao dosta negativnih komentara na račun trolejbusa. Pa evo primjera kako mogu trolejbusi odlično savladati vrlo brdovit teren, vidi se na video snimku od Daniela Möschke-a od 52:40 (teren me dosta podsjeća na Bjelave i druge padinske dijelove Sarajeva):

User avatar
Hajvan
Posts: 9637
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#21641 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Hajvan »

User avatar
Leopard_SA
Posts: 3170
Joined: 22/07/2017 18:36

#21642 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Leopard_SA »

Ovakav nacin poslovanja gradskog preduzeca je tuzan. Ovako vise ne moze. Najbolje bi bilo ili da se GRAS privatizuje ili da se potpuno ukine javni saobracaj u Sarajevu pa da barem ne racunam na njih. Sada spica, najveca guzva, tramvaja gotovo da i nema.
User avatar
Logovan
Posts: 94415
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#21643 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Logovan »

Leopard_SA wrote:Ovakav nacin poslovanja gradskog preduzeca je tuzan. Ovako vise ne moze. Najbolje bi bilo ili da se GRAS privatizuje ili da se potpuno ukine javni saobracaj u Sarajevu pa da barem ne racunam na njih. Sada spica, najveca guzva, tramvaja gotovo da i nema.
Ma ima bolan tramvaja, sad će ti doći onaj što brani Gras k'o da je njegov, izbacit će listu kada koji tramvaj dolazi na stanicu, sve redovno, možda nekad zapne zbog sudara i tako to, ali uglavnom sve u najboljem redu. :oops:
mahalas505
Posts: 2783
Joined: 08/10/2005 09:13

#21644 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by mahalas505 »

Logovan wrote:
Leopard_SA wrote:Ovakav nacin poslovanja gradskog preduzeca je tuzan. Ovako vise ne moze. Najbolje bi bilo ili da se GRAS privatizuje ili da se potpuno ukine javni saobracaj u Sarajevu pa da barem ne racunam na njih. Sada spica, najveca guzva, tramvaja gotovo da i nema.
Ma ima bolan tramvaja, sad će ti doći onaj što brani Gras k'o da je njegov, izbacit će listu kada koji tramvaj dolazi na stanicu, sve redovno, možda nekad zapne zbog sudara i tako to, ali uglavnom sve u najboljem redu. :oops:
Jah, eto bolja bi bila situacija da se privatizuje, samo navedi ako moze primjer gdje to dobro posluje gradski prevoz koji je privatizovan.
User avatar
Logovan
Posts: 94415
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#21645 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Logovan »

Mislim da nisi mene trebao citirati. :D
User avatar
Leopard_SA
Posts: 3170
Joined: 22/07/2017 18:36

#21646 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Leopard_SA »

mahalas505 wrote:
Logovan wrote:
Leopard_SA wrote:Ovakav nacin poslovanja gradskog preduzeca je tuzan. Ovako vise ne moze. Najbolje bi bilo ili da se GRAS privatizuje ili da se potpuno ukine javni saobracaj u Sarajevu pa da barem ne racunam na njih. Sada spica, najveca guzva, tramvaja gotovo da i nema.
Ma ima bolan tramvaja, sad će ti doći onaj što brani Gras k'o da je njegov, izbacit će listu kada koji tramvaj dolazi na stanicu, sve redovno, možda nekad zapne zbog sudara i tako to, ali uglavnom sve u najboljem redu. :oops:
Jah, eto bolja bi bila situacija da se privatizuje, samo navedi ako moze primjer gdje to dobro posluje gradski prevoz koji je privatizovan.
Nek rade sta hoce sa GRAS-om. Ili neka ga potpuno ukinu ili nek naprave normalan javni prijevoz. Pa doslo je do toga da se uopste ne moze racunati na GRAS jer mozda nece biti struje, mozda ce biti sudar, mozda ce se dvije Koreje ujediniti pa ce GRAS imati neradni dan zbog slavlja, mozda ce tramvaj iskociti iz sina itd.
Pa ne mogu vjerovati da je javni prijevoz ovoliko los.
I jos mi je cudnije kada vidim da neki na ovom forumu uporno brane GRAS.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#21647 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by man_464 »

dresdener78 wrote:
Haris.ba wrote:Ova planirana okretnica na Ilidži nije projektovana kako treba? Koliko vidim ide nova okretnica odmah uz sadašnju sa mnogo većim radijusom (na dijelu susjednog parkinga treba da se pravi).

Recimo da naprave okretnicu i na Dobrinji - mislim da bi bila manja od ove planirane na Ilidži.
Poluprečnik tramvajske okretaljke na Ilidži je prema prethodnim tehničkim izvještajima premali, na samoj tehničkoj granici karakteristika većine postojećih tramvaja. Npr. "turski" tramvaji su morali biti malo adaptirani da se ne gužvaju limovi na karoseriji pojedinih dijelova trodijelnog vozila dok ona prolaze kroz okretaljku.

Zato bi bilo potrebno okretaljku povećati.

Memićeva ideja "4 tramvaja koji stalno kruže do Hrasnice" je malo van realnosti posebno ako želi imati "moderne" tramvaje: GDJE ĆE BITI OVI TRAMVAJI SERVISIRANI? Postojeća GRAS-ova remiza je apsolutno nedovoljna za servisiranje bilo čega modernijeg od postojećih tramvaja - moderna niskospodna vozila imaju u sebi gomilu elektronike i kilometre kablova.

Također cijena vozila NE MOŽE biti manja od 2 miliona KM po komadu ako govorimo o novim vozilima iz fabrike. Jednostavno NEMA takvog proizvođača koji bi nudio "deset vozila za milion". Dakle 4 vozila najmanje 8 milja KM.
Sa druge strane, "moderna niskospodna" vozila se proizvode već od početka devedesetih, dakle u brojnim zapadnjačkim gradovima se približava kraj roka korištenja prve generacije vozila firmi ADTRANZ/Düwag - to je najrealnija šansa kako nabaviti "savremena", ali opet RABLJENA i 30 godina stara vozila.

Nije potrebna posebna struka nego je dovoljna "seljačka pamet" da se vide prioriteti jer ni kuću ne gradimo od krova i TV antene:

1. GENERALNI REMONT POSTOJEĆE PRUGE od Marindvora do Ilidže PLUS UJEDNOM stajališta.
2. GENERALNI REMONT REMIZE da se stvore potrebni uslovi za dobro održavanje vozila. To znači i nabavku sasvim novih tehnologija.
3. => u vezi sa prethodnom tačkom remont što većeg broja postojećih tramvaja da ne izgledaju kao na posljednjem putu u željezaru.
4. TEK NAKON TOGA neko planiranje novih pruga za Dobrinju Hrasnicu itd.

S obzirom da su opet na izborima pobijedili isti kadrovi koji planski i namjerno uništavaju gradski prevoz već 26 godina, ja sam rezignirao na bilo koju nadu da se može JAVNI gradski prevoz spasiti kamoli razvijati - najrealnija opcija je opća privatizacija, ukidanje električnog prevoza, i uvođenje komercijalnih linija sa rabljenim autobusima sa Zapada. Jer to će zahtijevati minimalna ulaganja i još donositi profit u određene političko-plemenske džepove.

Drugim riječima, bez ulaganja u dimenziji od desetina miliona KM odmah se za maks. 2 godine dana će definitivno raspasti i tramvajska pruga, i vozila na istoj.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#21648 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by trambusek88 »

Ako se desi čudo pa se i napravi pruga, vozni park je najmanji problem. Treba samo ubaciti 4 dodatna tramvaja i produžiti šesticu do Hrasnice da vrti u intervalu svako 8-10 minuta.

PONAVLJAM AKO SE DESI ČUDO.
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#21649 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by BadBoy »

Nažalost, javni prevoz je žrtva katastrofalne politike upravljanja i jakog cestovnog lobija.

To je ogroman poraz za sve stanovnike ove kasabe, iako to oni ne mogu vidjeti. Ovdje je uvriježeno da je sasvim normalno paliti auto i voziti 500 metara do prodavnice.
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#21650 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Sodom1 »

Logovan wrote:
Leopard_SA wrote:Ovakav nacin poslovanja gradskog preduzeca je tuzan. Ovako vise ne moze. Najbolje bi bilo ili da se GRAS privatizuje ili da se potpuno ukine javni saobracaj u Sarajevu pa da barem ne racunam na njih. Sada spica, najveca guzva, tramvaja gotovo da i nema.
Ma ima bolan tramvaja, sad će ti doći onaj što brani Gras k'o da je njegov, izbacit će listu kada koji tramvaj dolazi na stanicu, sve redovno, možda nekad zapne zbog sudara i tako to, ali uglavnom sve u najboljem redu. :oops:
:lol: :lol: :lol:
Post Reply