GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#20051 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Šteta je ono da se ne napravi, a da oni tenkovi ikarbusi kruže
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#20052 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Danas zeleni proradio.nlt wrote:šta je sa neoplanima zglobnim, 3 od 4 ne rade
i šta je sa onim zelenim niskopodnim manom što je vozio tarčin, nisam ga vidio ne pamtim
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#20053 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Neko kaže naše pruge nevaljaju?! E pa pogledajte kako to izgleda u nekim evropskim gradovima:
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#20054 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Pogledajte i video
Trolleybuses in Ternopil.
Što se tiče ove pruge, mislim da je ovo najgora puga ikad igdje. Za godinu-dvije ne bude li remonta kod nas, biće isto.
Jedini dio pruge koji je u dobrom stanju je od Marijn dvora preko Baščaršije i nazad. Dakle ako se nešto ne uradi uskoro jedina linija u opticaju biće linija 1. Baščaršija -Željeznička stanica.
Onako do Č. Vile se čini na oko pristojno ali je katastrofalnije nego dole prema Ilidži.
ne treba "budalesati" i nešto stavljati travu ili ukopavati kao sada, Najbolje je izbetonirati, nasuti tucanik i klasičnu prugu sa pragovima betonskim. Treba raditi etapno kako bi se mogao organizirati adekvatna supstitucija autobusima.
Etape bi mogle biti Mašinska-Čengić Vila, Čengić Vila-Remiza, Remiza-Nedžarići, Nedžarići-Ilidža.
A da malo maštamo i dalje, neophodno bi bilo i prugu produžiti za Hrasnicu, potom za Dobrinju i trijanglom spojiti.
Tek onda se može govoriti o nekim novijim modernim niskopodnim tramvajima. Za ove pruge i jesu samo češki tramvaji koji "su projektovani" za ovakvo stanje pruge
Zamislite neki moderni niskopodni tramvaj na našoj prugi. Prvi dan - iskakanje.
Trolleybuses in Ternopil.
Što se tiče ove pruge, mislim da je ovo najgora puga ikad igdje. Za godinu-dvije ne bude li remonta kod nas, biće isto.
Jedini dio pruge koji je u dobrom stanju je od Marijn dvora preko Baščaršije i nazad. Dakle ako se nešto ne uradi uskoro jedina linija u opticaju biće linija 1. Baščaršija -Željeznička stanica.
Onako do Č. Vile se čini na oko pristojno ali je katastrofalnije nego dole prema Ilidži.
ne treba "budalesati" i nešto stavljati travu ili ukopavati kao sada, Najbolje je izbetonirati, nasuti tucanik i klasičnu prugu sa pragovima betonskim. Treba raditi etapno kako bi se mogao organizirati adekvatna supstitucija autobusima.
Etape bi mogle biti Mašinska-Čengić Vila, Čengić Vila-Remiza, Remiza-Nedžarići, Nedžarići-Ilidža.
A da malo maštamo i dalje, neophodno bi bilo i prugu produžiti za Hrasnicu, potom za Dobrinju i trijanglom spojiti.
Tek onda se može govoriti o nekim novijim modernim niskopodnim tramvajima. Za ove pruge i jesu samo češki tramvaji koji "su projektovani" za ovakvo stanje pruge
Zamislite neki moderni niskopodni tramvaj na našoj prugi. Prvi dan - iskakanje.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#20055 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Ma nasa je dobra realno. Samo šarafe zategnuti i to je to. Ovoj stoki remontovati prugu? Pa preko noći bi počeli da je kradu i prodaju u željezo.man_464 wrote:Pogledajte i video
Trolleybuses in Ternopil.
Što se tiče ove pruge, mislim da je ovo najgora puga ikad igdje. Za godinu-dvije ne bude li remonta kod nas, biće isto.
Naša pruga je odlična.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#20056 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Daaaleko je od dobrog stanja.
Ali nije kao ova na videu.
Ima i lošija opcija koja mi se nikako ne sviđa je to da se izbetonira i asfaltira pruga i aktivira Metro-bus linija, ekskluzivno za autobuse koji bi mijenjali tramvaj. Ali to je katastrofalno i loše rješenje. Jedan zglobni autobus može maksimalno ukrcati 150-160 putnika, a tramvaj krca od najmanjeg Bečkog 200 do Turskih do 350-360 putnika.
Za zamjenu bi trebalo preko 80 zglobnih autobusa koje niko na ovom svijetu ne može stvoriti preko noći.
Da ne pominjemo trolejbusku mrežu ka Vogošći, Breki, I kroz Maltu do Željezničke. Sve je to trebalo biti, ali...
Ali nije kao ova na videu.
Ima i lošija opcija koja mi se nikako ne sviđa je to da se izbetonira i asfaltira pruga i aktivira Metro-bus linija, ekskluzivno za autobuse koji bi mijenjali tramvaj. Ali to je katastrofalno i loše rješenje. Jedan zglobni autobus može maksimalno ukrcati 150-160 putnika, a tramvaj krca od najmanjeg Bečkog 200 do Turskih do 350-360 putnika.
Za zamjenu bi trebalo preko 80 zglobnih autobusa koje niko na ovom svijetu ne može stvoriti preko noći.
Da ne pominjemo trolejbusku mrežu ka Vogošći, Breki, I kroz Maltu do Željezničke. Sve je to trebalo biti, ali...
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#20057 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Može to ali umjesto autobusa da voze trodjelni i četverodjelni trolejbusi.man_464 wrote:Daaaleko je od dobrog stanja.
Ali nije kao ova na videu.
Ima i lošija opcija koja mi se nikako ne sviđa je to da se izbetonira i asfaltira pruga i aktivira Metro-bus linija, ekskluzivno za autobuse koji bi mijenjali tramvaj. Ali to je katastrofalno i loše rješenje. Jedan zglobni autobus može maksimalno ukrcati 150-160 putnika, a tramvaj krca od najmanjeg Bečkog 200 do Turskih do 350-360 putnika.
Za zamjenu bi trebalo preko 80 zglobnih autobusa koje niko na ovom svijetu ne može stvoriti preko noći.
Da ne pominjemo trolejbusku mrežu ka Vogošći, Breki, I kroz Maltu do Željezničke. Sve je to trebalo biti, ali...
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#20058 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
1. Završiti sistematizaciju.
2. Nabavka Minibusa
3. Nabavka trola.
4. Optimizirati mnoge redove vožnje u svim sektorima.
5. Remont pruge.
2. Nabavka Minibusa
3. Nabavka trola.
4. Optimizirati mnoge redove vožnje u svim sektorima.
5. Remont pruge.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#20059 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Zatezati možeš samo od Ilidže do Čengić vile.TESLA_EDISON wrote:Ma nasa je dobra realno. Samo šarafe zategnuti i to je to. Ovoj stoki remontovati prugu? Pa preko noći bi počeli da je kradu i prodaju u željezo.man_464 wrote:Pogledajte i video
Trolleybuses in Ternopil.
Što se tiče ove pruge, mislim da je ovo najgora puga ikad igdje. Za godinu-dvije ne bude li remonta kod nas, biće isto.
Naša pruga je odlična.
Čengić vila-Marijin dvor se mora remontovati.
Što se tiče snimka, imam utisak da tamo uopšte ne postoji održavanje pruge. Kod nas se to održava koliko god je moguće. Kad potone podbija se, itd...
Ali pomenuta dionica je uz sve napore na izdisaju. Nedao Bog da iskoči tramvaj, i da neko nastrada.
-
- Posts: 912
- Joined: 04/08/2011 09:23
- Location: CZ/D/BiH
#20060 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
E dragi moji vidim da ste uzeli kao primjer video od Daniela (sa kojim tu i tamo organizujemo razne "fotovožnje").
Pa malo pogledajte njegove video snimke kako izgleda javni prevoz U SJEVERNOJ KOREJI.
Svakako malo je glupo upoređivati Ukrajinu i BiH: Prije svega preporučujem POSJETITI Ukrajinu. Uporedo sa njom, BiH je država blagostanja i pošto je relativno mala, većina problema bi se mogla riješiti u toku sedmice dana.
Ukrajina je definitivno FAILED STATE, ili hoćete li SJEBANA DRŽAVA. I to ogromnih razmjera. Tamo ne funkcioniše ama ništa, penzije oko 50 EUR, plate ako čovjek dobije 200 EUR neto onda su super. Poljoprivreda je otišla u 3 PM. Stotine hiljada hektara najplodnije zemlje u Evropi pokriva samo korov, tu i tamo po jedna mršava krava. Industrija isto. Čitava javna infrastruktura, javne ustanove na izdisaju. Državnu infrastrukturu dubliraju neki sumnjivi privatnici, i to u više sektora - između ostalog u javnom prevozu, gdje gradska saobraćajna preduzeća i njihovi tramvaji i trolejbusi odavno ne igraju nikakvu važnu ulogu: Gradovi su puni kombi vozila, koja se zovu "maršrutke", polulegalni prevoznici koji rade na linijama poznatima samo za lokalnu raju mada u nekim gradovima to pokušavaju nekako srediti (brojevi linija itd).
Dok ulicom prođe jedan trolejbus ili tramvaj, pojavilo se već pet maršrutki koje preticaju jedna drugu i pokušavaju da budu što prije na stajalištu te da pokupe putnike (plaća se KEŠ).
Zamjena tramvajske pruge asfaltnim trakama je DEBILIZAM STOLJEĆA izvinjavam se na ovom izrazu ali tako jeste. U Bosni gdje zakoni važe samo za raju ali ne za novopečenu vjerničko-političku aristokratiju to će realno značiti da će tramvajske šine brzo biti totalno zatrpane automobilima. Već sada skoro svaki dan neki papak iza volana završava na pruzi i blokira kompletan tramvajski saobraćaj.
Tramvaj bi moralo kapacitetom zamijeniti 80-100 zglobnih autobusa, bravo i aferim, u katastrofalno zagađenom gradu će biti još plus 80-100 dizel motora koji će da smrde od 5 ujutro do ponoći svaki dan.
Asfaltna površina, između ostalog, se istroši puno brže od površine čeličnih šina. Naravno ima raznih gluposti kao što npr. hibrid tramvaja i trolejbusa koji se pokazao apsolutno nepouzdanim i koji će završiti svoju karijeru za 5 dana, prije 2 sedmice dana sam ga slikao na tripu sa mojim drugarom.
Tvrdnja o "zatezanju šina i sve OK" je opet netačna, ustvari je potrebno ZAMIJENITI kompletnu prugu Ilidža-Marindvor, bagerom 1+ metar duboko, staviti nove separacije, drenaže, novi tucanik, nove pragove (mada oni bi se vjerovatno mogli dijelom koristiti ponovo), nove šine, izvršiti naštimanje šine u korektan geometrijski položaj. Od ČVile do Marindvora pruga sastoji od armirane betonske ploše na kojoj su pričvršćene šine, sve je na prvi pogled odavno otišlo u 3 PM, popucani šarafi, popucane šine koje više ništa ne pridržava u stabilnom položaju, polomljena i deformirana podložna betonska ploča. To bi se također moralo zamijeniti kompletno novom prugom.
Sarajevska pruga se može sa tehničkog pogleda nazvati "malo boljom" u odnosu na Ukrajinu, ali tu postoji jedna bitna razlika: Na Ukrajini javni gradski prevoz više ne igra nikakvu ključnu ulogu, nego svugdje privatnici sa svojim kombijevima i malim autobusima. Više nema povratka od onog haosa i džungle. Dok u Sarajevu tramvaj predstavlja okosnicu grada jer je ustvari prvo stvoren tramvaj pa tek nakon toga je izgrađen dobar dio Sarajeva.
Pa malo pogledajte njegove video snimke kako izgleda javni prevoz U SJEVERNOJ KOREJI.
Svakako malo je glupo upoređivati Ukrajinu i BiH: Prije svega preporučujem POSJETITI Ukrajinu. Uporedo sa njom, BiH je država blagostanja i pošto je relativno mala, većina problema bi se mogla riješiti u toku sedmice dana.
Ukrajina je definitivno FAILED STATE, ili hoćete li SJEBANA DRŽAVA. I to ogromnih razmjera. Tamo ne funkcioniše ama ništa, penzije oko 50 EUR, plate ako čovjek dobije 200 EUR neto onda su super. Poljoprivreda je otišla u 3 PM. Stotine hiljada hektara najplodnije zemlje u Evropi pokriva samo korov, tu i tamo po jedna mršava krava. Industrija isto. Čitava javna infrastruktura, javne ustanove na izdisaju. Državnu infrastrukturu dubliraju neki sumnjivi privatnici, i to u više sektora - između ostalog u javnom prevozu, gdje gradska saobraćajna preduzeća i njihovi tramvaji i trolejbusi odavno ne igraju nikakvu važnu ulogu: Gradovi su puni kombi vozila, koja se zovu "maršrutke", polulegalni prevoznici koji rade na linijama poznatima samo za lokalnu raju mada u nekim gradovima to pokušavaju nekako srediti (brojevi linija itd).
Dok ulicom prođe jedan trolejbus ili tramvaj, pojavilo se već pet maršrutki koje preticaju jedna drugu i pokušavaju da budu što prije na stajalištu te da pokupe putnike (plaća se KEŠ).
Zamjena tramvajske pruge asfaltnim trakama je DEBILIZAM STOLJEĆA izvinjavam se na ovom izrazu ali tako jeste. U Bosni gdje zakoni važe samo za raju ali ne za novopečenu vjerničko-političku aristokratiju to će realno značiti da će tramvajske šine brzo biti totalno zatrpane automobilima. Već sada skoro svaki dan neki papak iza volana završava na pruzi i blokira kompletan tramvajski saobraćaj.
Tramvaj bi moralo kapacitetom zamijeniti 80-100 zglobnih autobusa, bravo i aferim, u katastrofalno zagađenom gradu će biti još plus 80-100 dizel motora koji će da smrde od 5 ujutro do ponoći svaki dan.
Asfaltna površina, između ostalog, se istroši puno brže od površine čeličnih šina. Naravno ima raznih gluposti kao što npr. hibrid tramvaja i trolejbusa koji se pokazao apsolutno nepouzdanim i koji će završiti svoju karijeru za 5 dana, prije 2 sedmice dana sam ga slikao na tripu sa mojim drugarom.
Tvrdnja o "zatezanju šina i sve OK" je opet netačna, ustvari je potrebno ZAMIJENITI kompletnu prugu Ilidža-Marindvor, bagerom 1+ metar duboko, staviti nove separacije, drenaže, novi tucanik, nove pragove (mada oni bi se vjerovatno mogli dijelom koristiti ponovo), nove šine, izvršiti naštimanje šine u korektan geometrijski položaj. Od ČVile do Marindvora pruga sastoji od armirane betonske ploše na kojoj su pričvršćene šine, sve je na prvi pogled odavno otišlo u 3 PM, popucani šarafi, popucane šine koje više ništa ne pridržava u stabilnom položaju, polomljena i deformirana podložna betonska ploča. To bi se također moralo zamijeniti kompletno novom prugom.
Sarajevska pruga se može sa tehničkog pogleda nazvati "malo boljom" u odnosu na Ukrajinu, ali tu postoji jedna bitna razlika: Na Ukrajini javni gradski prevoz više ne igra nikakvu ključnu ulogu, nego svugdje privatnici sa svojim kombijevima i malim autobusima. Više nema povratka od onog haosa i džungle. Dok u Sarajevu tramvaj predstavlja okosnicu grada jer je ustvari prvo stvoren tramvaj pa tek nakon toga je izgrađen dobar dio Sarajeva.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#20061 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Sve se slažem 100%
Tramvaj je okosnica Sarajeva i nema nista drugo sem metroa da bi moglo zamijeniti. A o tome mozemo samo mastati.
I kod nas divljaci ulijecu za Buca potok Turkusice... Rajlovac... Sokolje... Sad malo manje jer je nesto redovniji autobuski saobracaj.
Tramvaj je okosnica Sarajeva i nema nista drugo sem metroa da bi moglo zamijeniti. A o tome mozemo samo mastati.
I kod nas divljaci ulijecu za Buca potok Turkusice... Rajlovac... Sokolje... Sad malo manje jer je nesto redovniji autobuski saobracaj.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#20062 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Ma svaki Dresdenov post jeman_464 wrote:Sve se slažem 100%
Tramvaj je okosnica Sarajeva i nema nista drugo sem metroa da bi moglo zamijeniti. A o tome mozemo samo mastati.
I kod nas divljaci ulijecu za Buca potok Turkusice... Rajlovac... Sokolje... Sad malo manje jer je nesto redovniji autobuski saobracaj.
U pravu je totalno. U mojim postovima ima doza i sarkazma pa nekad napišem to što napišem. U svakom slučaju pruga se treba remontovati i ne samo pruga već i kontaktna mreža. U napojnim stanicama postoje uljni prekidači koje je proizvodio Energoinvest i koji se ne proizvode sigurno već 30 godina. Dakle remont pruge i kontaktne mreže. Povećati kapacitet kontaktne mreže na minimalno 150 tramvaja u jednom momentu a da svako jutro izlazi njih oko 100. Naravno kupiti nove niskopodne lakošinske petodjelne tramvaje. Time će se riješiti problem tramvajskog saobraćaja za minimalno 50 godina. Naravno uz to trebaju se riješiti i druge stvari. Prvo videonadzor u vozilima koji je povezan direktno sa Zaštitarskom službom. Zatim, izgraditi moderan dispečerski centar (može na istom mjestu gdje je i sada (Č. Vila) sa real-time prikazom svih vozila, telekomandom skretnica i direktnom kominikacijom sa svakim vozilom (vozač i putnički prostor). Telekomunikacijsku mrežu u potpunosti izmjeniti, uvesti optičku ili Cambium (R) wireless vezu dispečerskog centra sa terminusima, besplatan internet pristup u vozilima i naravno elektronske karte. Uz remont pruge trebalo bi zatvoriti i sva stajališta i onemogućiti pretrčavanje preko pruge. Što se raskrsnica tiče, ukinuti semafore za tramvaje već dati tramvaju apsolutnu prednost za prolazak (čak veću i od pješaka) ili remontom pomjeriti stanice prije semafora da tramvaj ne mora dva puta da se zaustavlja-
Dakle, sa svim ovim, metro nam nikad neće ni trebati.
Pješačke prepreke za pretrčavanje bi trebalo ovako postaviti duž cijele pruge:
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#20063 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
+ tebe staviti za premijera KS, ili eventualno ministra, jer sa ovim koji su do sada se mjenjali, maximum je primanje donacijeTESLA_EDISON wrote:Ma svaki Dresdenov post jeman_464 wrote:Sve se slažem 100%
Tramvaj je okosnica Sarajeva i nema nista drugo sem metroa da bi moglo zamijeniti. A o tome mozemo samo mastati.
I kod nas divljaci ulijecu za Buca potok Turkusice... Rajlovac... Sokolje... Sad malo manje jer je nesto redovniji autobuski saobracaj.
U pravu je totalno. U mojim postovima ima doza i sarkazma pa nekad napišem to što napišem. U svakom slučaju pruga se treba remontovati i ne samo pruga već i kontaktna mreža. U napojnim stanicama postoje uljni prekidači koje je proizvodio Energoinvest i koji se ne proizvode sigurno već 30 godina. Dakle remont pruge i kontaktne mreže. Povećati kapacitet kontaktne mreže na minimalno 150 tramvaja u jednom momentu a da svako jutro izlazi njih oko 100. Naravno kupiti nove niskopodne lakošinske petodjelne tramvaje. Time će se riješiti problem tramvajskog saobraćaja za minimalno 50 godina. Naravno uz to trebaju se riješiti i druge stvari. Prvo videonadzor u vozilima koji je povezan direktno sa Zaštitarskom službom. Zatim, izgraditi moderan dispečerski centar (može na istom mjestu gdje je i sada (Č. Vila) sa real-time prikazom svih vozila, telekomandom skretnica i direktnom kominikacijom sa svakim vozilom (vozač i putnički prostor). Telekomunikacijsku mrežu u potpunosti izmjeniti, uvesti optičku ili Cambium (R) wireless vezu dispečerskog centra sa terminusima, besplatan internet pristup u vozilima i naravno elektronske karte. Uz remont pruge trebalo bi zatvoriti i sva stajališta i onemogućiti pretrčavanje preko pruge. Što se raskrsnica tiče, ukinuti semafore za tramvaje već dati tramvaju apsolutnu prednost za prolazak (čak veću i od pješaka) ili remontom pomjeriti stanice prije semafora da tramvaj ne mora dva puta da se zaustavlja-
Dakle, sa svim ovim, metro nam nikad neće ni trebati.
Pješačke prepreke za pretrčavanje bi trebalo ovako postaviti duž cijele pruge:
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#20064 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Pa da sam ja premijer, u KS-u bi teklo med i mlijeko. Bar u onom dijelu gdje je KS nadležan. Samo mi je potrebna apsolutna većina u skupštini i odani ministri i poslanici. Dakle da se bez pogovora izvršava ono što kažem. Za 4 godine bi prestigli i London.
Smanjiti prvo plate premijeru, ministrima i službenicima i maksimalno smanjiti administraciju. Plata od 1500 KM sa toplim obrokom je sasvim dovoljna za ugodan život. Ministrima oko 1200-1300 a sve što se uštedi preusmjeriti u infrastrukturni razvoj. Grasu bi otpisao sve dugove koje ima prema KS-u a sudstvo bi stavio pod svoju šapu tako da bi mogao procesuirati sve direktore odgovorne za propast javnih preduzeća, oduzeti im imovinu i od prodaje sanirati preduzeća koja su prethodno uništili. Kupio bi hale od Energoinvesta-TAT na Stupu, zaposlio inžinjere sa ETF-a, PMF-a i Saobraćajnog te bi pokrenuo proizvodnju i razvoj bosanskih vozova, lokomotiva, tramvaja i vagona te ih počeo izvoziti.....
Ih sve je ovo moguće samo mi je potrebno bar 80% glasova u KS-u (sitnica)
Para se ima. Nikad se više nije ni imalo samo se trebaju preusmjeriti u prave stvari. Tako je i sa FBIH samo je tu problem što bez trojke ništa se ne može. A ja nisam baš ljubitelj grupnjaka.
P.S. I naravno preimenovao bih Titovu ulicu u Sarajevu u ulicu Mustafe Busuladžića.
Smanjiti prvo plate premijeru, ministrima i službenicima i maksimalno smanjiti administraciju. Plata od 1500 KM sa toplim obrokom je sasvim dovoljna za ugodan život. Ministrima oko 1200-1300 a sve što se uštedi preusmjeriti u infrastrukturni razvoj. Grasu bi otpisao sve dugove koje ima prema KS-u a sudstvo bi stavio pod svoju šapu tako da bi mogao procesuirati sve direktore odgovorne za propast javnih preduzeća, oduzeti im imovinu i od prodaje sanirati preduzeća koja su prethodno uništili. Kupio bi hale od Energoinvesta-TAT na Stupu, zaposlio inžinjere sa ETF-a, PMF-a i Saobraćajnog te bi pokrenuo proizvodnju i razvoj bosanskih vozova, lokomotiva, tramvaja i vagona te ih počeo izvoziti.....
Ih sve je ovo moguće samo mi je potrebno bar 80% glasova u KS-u (sitnica)
Para se ima. Nikad se više nije ni imalo samo se trebaju preusmjeriti u prave stvari. Tako je i sa FBIH samo je tu problem što bez trojke ništa se ne može. A ja nisam baš ljubitelj grupnjaka.
P.S. I naravno preimenovao bih Titovu ulicu u Sarajevu u ulicu Mustafe Busuladžića.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#20065 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Duž cijele pruge ne zbog održavanja ali u blizini stanica svakako bi trebalo.TESLA_EDISON wrote:
Pješačke prepreke za pretrčavanje bi trebalo ovako postaviti duž cijele pruge:
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#20066 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
čekamo te na izborima, ionako se sa 30-40 % glasova, izbori osvajaju, welcome to Bosnia, we are stupid peopleTESLA_EDISON wrote:Pa da sam ja premijer, u KS-u bi teklo med i mlijeko. Bar u onom dijelu gdje je KS nadležan. Samo mi je potrebna apsolutna većina u skupštini i odani ministri i poslanici. Dakle da se bez pogovora izvršava ono što kažem. Za 4 godine bi prestigli i London.
Smanjiti prvo plate premijeru, ministrima i službenicima i maksimalno smanjiti administraciju. Plata od 1500 KM sa toplim obrokom je sasvim dovoljna za ugodan život. Ministrima oko 1200-1300 a sve što se uštedi preusmjeriti u infrastrukturni razvoj. Grasu bi otpisao sve dugove koje ima prema KS-u a sudstvo bi stavio pod svoju šapu tako da bi mogao procesuirati sve direktore odgovorne za propast javnih preduzeća, oduzeti im imovinu i od prodaje sanirati preduzeća koja su prethodno uništili. Kupio bi hale od Energoinvesta-TAT na Stupu, zaposlio inžinjere sa ETF-a, PMF-a i Saobraćajnog te bi pokrenuo proizvodnju i razvoj bosanskih vozova, lokomotiva, tramvaja i vagona te ih počeo izvoziti.....
Ih sve je ovo moguće samo mi je potrebno bar 80% glasova u KS-u (sitnica)
Para se ima. Nikad se više nije ni imalo samo se trebaju preusmjeriti u prave stvari. Tako je i sa FBIH samo je tu problem što bez trojke ništa se ne može. A ja nisam baš ljubitelj grupnjaka.
P.S. I naravno preimenovao bih Titovu ulicu u Sarajevu u ulicu Mustafe Busuladžića.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#20067 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Prvi mjesec dana bi hitne pomoći imale jako puno intervencija. Sve traume na stopalamatrambusek88 wrote:Duž cijele pruge ne zbog održavanja ali u blizini stanica svakako bi trebalo.TESLA_EDISON wrote:
Pješačke prepreke za pretrčavanje bi trebalo ovako postaviti duž cijele pruge:
- drndalo
- Posts: 22820
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#20068 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Nek ti predizborni slogan bude da ces pruziti novi niskopodni trajvan do Skole onog Ustaskog "demokrate"...TESLA_EDISON wrote:Pa da sam ja premijer, u KS-u bi teklo med i mlijeko. Bar u onom dijelu gdje je KS nadležan. Samo mi je potrebna apsolutna većina u skupštini i odani ministri i poslanici. Dakle da se bez pogovora izvršava ono što kažem. Za 4 godine bi prestigli i London.
Smanjiti prvo plate premijeru, ministrima i službenicima i maksimalno smanjiti administraciju. Plata od 1500 KM sa toplim obrokom je sasvim dovoljna za ugodan život. Ministrima oko 1200-1300 a sve što se uštedi preusmjeriti u infrastrukturni razvoj. Grasu bi otpisao sve dugove koje ima prema KS-u a sudstvo bi stavio pod svoju šapu tako da bi mogao procesuirati sve direktore odgovorne za propast javnih preduzeća, oduzeti im imovinu i od prodaje sanirati preduzeća koja su prethodno uništili. Kupio bi hale od Energoinvesta-TAT na Stupu, zaposlio inžinjere sa ETF-a, PMF-a i Saobraćajnog te bi pokrenuo proizvodnju i razvoj bosanskih vozova, lokomotiva, tramvaja i vagona te ih počeo izvoziti.....
Ih sve je ovo moguće samo mi je potrebno bar 80% glasova u KS-u (sitnica)
Para se ima. Nikad se više nije ni imalo samo se trebaju preusmjeriti u prave stvari. Tako je i sa FBIH samo je tu problem što bez trojke ništa se ne može. A ja nisam baš ljubitelj grupnjaka.
P.S. I naravno preimenovao bih Titovu ulicu u Sarajevu u ulicu Mustafe Busuladžića.
-
- Posts: 912
- Joined: 04/08/2011 09:23
- Location: CZ/D/BiH
#20069 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Ono sa metroom: Bio sa drugarom i u francuskom gradu Rennes, koji ima oko 200 000 stanovnika i uprkos tome liniju metro-a! 9 km sa 15 stanica, nisam mogao odoljeti i malo sam gledao pa se i vozio par stanica.man_464 wrote:Sve se slažem 100%
Tramvaj je okosnica Sarajeva i nema nista drugo sem metroa da bi moglo zamijeniti. A o tome mozemo samo mastati.
I kod nas divljaci ulijecu za Buca potok Turkusice... Rajlovac... Sokolje... Sad malo manje jer je nesto redovniji autobuski saobracaj.
Svaka garnitura sastoji od samo dva vagona koji su i prilično uski, maks. 2,20 m (umjesto 2,50 kod većine sarajevskih tramvaja). Metro radi bez vozača automatski, na peronima ima vrata koja se otvaraju u isti trenutak sa vratima u vagonima. I zbog toga nije bilo moguće slikati . U špici interval svaku minutu, hebena akceleracija, wow. Metro vozi na pneumatikama, radi se o posebnom francuskom sistemu VAL.
Karte magnetne slične onima u sarajevskim tramvajima samo manjeg formata, mislim 90 minuta je koštalo 1,50 EUR što mi je bilo više nego dovoljno za upoznavanje ovog saobraćajnog sredstva. Nije bilo naplatnih rampi, samo poništivača kod stepenica po kojima se išlo na perone.
SVAKAKO: Izgradnja tunela je ekstremno skupa, uz to moraš izgraditi stanice, plaćati struju za osvjetlenje, ventilaciju, troškove održavanja jer onih podzemnih prostorija ima baš puno... Generalno kažu da je kilometar metro-a deset do dvadeset puta skuplji od jednog kilometra tramvajske pruge. Dakle i sa finansijskog pogleda, sanjati metro u Sarajevu, u gradu gdje lokalni kleptomani nisu sposobni prirediti 50 miliona maraka za obnovu tramvajskog saobraćaja...
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#20070 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Evo jos jedne najave, nije bila odavno: http://avaz.ba/kantoni/sarajevo/335135/ ... -bez-karte
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#20071 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Drugi put u 7 dana devastiran autobus na liniji za Buca potok.
Oba puta slupana stakla..... Sinoc sa lakse povrijeđenim putnicima....
Danas ce se vjerovatno "išćuđavati" sto nema autobusa.
Oba puta slupana stakla..... Sinoc sa lakse povrijeđenim putnicima....
Danas ce se vjerovatno "išćuđavati" sto nema autobusa.
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#20072 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Dijelom su i sami krivi, autobusi za Rajlovac i Buća Potok su postali luksuz. Znalo mi se ne jednom desiti da čekam autobus po 2 sata. Bilo koji, zadnja stanica u Rajlovcu mi je ispod kuće, pa ili sa njim, ili sa Buća Potokom pa se spustit niz Sokolje. Al' jok, nijednog po 2 sata nema.man_464 wrote:Drugi put u 7 dana devastiran autobus na liniji za Buca potok.
Oba puta slupana stakla..... Sinoc sa lakse povrijeđenim putnicima....
Danas ce se vjerovatno "išćuđavati" sto nema autobusa.
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#20073 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Moja nena je Rajlovcu, stanica ona Kolonija... i neki dan računam, na tu stanicu staje 6 linija... znaci u teoriji svako 10min jedan bi trebao naici... nema ih po sat... kako to uspiju ne znam...
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#20074 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Kombi Sokolje-Stup radi godišnje mjesec dana.
Vogošća je jedina redovna sa Stupa, a ide na svakih 50 minuta.
Rječica također neredovna, a kad radi, ide sa Stupa čini mi se na svaki drugi sat.
Rajlovac i Reljevo Dvor sa Željezničke isto kako kad rade, kad rade, rade kako je vozačima ćejf. To mi je potvrdio jedan stariji vozač, znam da je zadnji sa Željezničke radnim danima u 11 navečer, on dolazi u 10, kaže ovo je zadnja ne vozim kasnije.
Zbog muka sa Grasom sam i kupio auto, a moja potpuna podrška svim ilegalnim vozačima kombija, bar su oni redovni.
Vogošća je jedina redovna sa Stupa, a ide na svakih 50 minuta.
Rječica također neredovna, a kad radi, ide sa Stupa čini mi se na svaki drugi sat.
Rajlovac i Reljevo Dvor sa Željezničke isto kako kad rade, kad rade, rade kako je vozačima ćejf. To mi je potvrdio jedan stariji vozač, znam da je zadnji sa Željezničke radnim danima u 11 navečer, on dolazi u 10, kaže ovo je zadnja ne vozim kasnije.
Zbog muka sa Grasom sam i kupio auto, a moja potpuna podrška svim ilegalnim vozačima kombija, bar su oni redovni.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#20075 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet
Kombi za Sokolje vrlo lako može skroz prestati raditi ako se ne rješi pitanje nabavke minibusa.