Nema nista od toga djecaci
Niko normalan ne bi finansirao ista sto ima veze sa grasom, oni sebe ne mogu odrzavati ni 50%, krade ko stigne
Nema nista od toga djecaci
Našli su ih u Sarajevu.Tegla ajvara wrote: ↑25/06/2020 13:49 Gdje nadjose ove nove revizore, ko da su ih iz zenice uzimali. Sve na steroidima i tetovaze, ko opasni. A radne uniforme torbica i neki sat od metar, ko da ce me opljackati, a ne kartu traziti
Postoji li neki ekonomski obračun, koliko revizori potroše GRAS-ovog novca za svoj rad, za nadzor putnika i njihovih karata za vožnju, mjesečno, u odnosu na dobitak GRAS-a od nadzora ili pojačanog nadzora njihovih revizora?Tegla ajvara wrote: ↑25/06/2020 13:49 Gdje nadjose ove nove revizore, ko da su ih iz zenice uzimali. Sve na steroidima i tetovaze, ko opasni. A radne uniforme torbica i neki sat od metar, ko da ce me opljackati, a ne kartu traziti
izveli ih iz centralnogTegla ajvara wrote: ↑25/06/2020 13:49 Gdje nadjose ove nove revizore, ko da su ih iz zenice uzimali. Sve na steroidima i tetovaze, ko opasni. A radne uniforme torbica i neki sat od metar, ko da ce me opljackati, a ne kartu traziti
Tegla ajvara wrote: ↑25/06/2020 13:49 Gdje nadjose ove nove revizore, ko da su ih iz zenice uzimali. Sve na steroidima i tetovaze, ko opasni. A radne uniforme torbica i neki sat od metar, ko da ce me opljackati, a ne kartu traziti
za mjesec dana vijest. povecana naplata karata u tramvajima za 150 postoLogovan wrote: ↑25/06/2020 19:48Tegla ajvara wrote: ↑25/06/2020 13:49 Gdje nadjose ove nove revizore, ko da su ih iz zenice uzimali. Sve na steroidima i tetovaze, ko opasni. A radne uniforme torbica i neki sat od metar, ko da ce me opljackati, a ne kartu traziti
Takve zapošljavaju da raja zbog straha plati kartu ili kaznu.
Vjerovatno postoji u zakukumuljenom obliku. Imaju oni onaj sektor za planiranje. Ali, niko to ne stavlja na papir direktno, a naročito u državnoj firmi. Jer odoše radna mjesta.high_volume wrote: ↑25/06/2020 14:27
Postoji li neki ekonomski obračun, koliko revizori potroše GRAS-ovog novca za svoj rad, za nadzor putnika i njihovih karata za vožnju, mjesečno, u odnosu na dobitak GRAS-a od nadzora ili pojačanog nadzora njihovih revizora?
Da pojednostavim: Da li se za GRAS ikako isplati plaćati revizore za njihov nadzor putnika?
Haris.ba wrote: ↑26/06/2020 08:26Vjerovatno postoji u zakukumuljenom obliku. Imaju oni onaj sektor za planiranje. Ali, niko to ne stavlja na papir direktno, a naročito u državnoj firmi. Jer odoše radna mjesta.high_volume wrote: ↑25/06/2020 14:27
Postoji li neki ekonomski obračun, koliko revizori potroše GRAS-ovog novca za svoj rad, za nadzor putnika i njihovih karata za vožnju, mjesečno, u odnosu na dobitak GRAS-a od nadzora ili pojačanog nadzora njihovih revizora?
Da pojednostavim: Da li se za GRAS ikako isplati plaćati revizore za njihov nadzor putnika?
Isto i za cijenu karte. Nikada nisu htjeli javno da kažu kako dolaze do kalkulacija troškova. Politika formiranja cijena jeste tajna u firmi, ali nema opravdanja u Grasu.
Evo, sada su krenuli u modernizaciju tramvajskih stajališta. Niko neće da kaže koliko je to ulaganje opravdano. Jer, je li bolje samo popraviti stajališta da budu u nivou za invalide i čak omogućiti prevoz bez karti i ukinuti sistem naplate. Šta ako potraje ovakavav režim sa koronom godinama? Pa i kada prođe korona šta ako se škole, poslovi prebace na onlajn?
A policijski sat, to je tek tema za debele diskusije na ustavnom sudu - jos otvoreno rekose to je zbog sigurnosne situacije... Ali sumnjam da ce za to biti odgovornih jer i "demokratskije" zemlje su to progutale bez problema.
Šta, još nisi dobio struju, pa nisi pročitao da pola svijeta ima naredbu da nosi zaštitne maske i preporuku za socijalnu distancustudent90 wrote: ↑26/06/2020 22:35jedino kod nas u svijetu su "obavezne" maske... cirkus drzavaMorningStar wrote: ↑26/06/2020 21:11A policijski sat, to je tek tema za debele diskusije na ustavnom sudu - jos otvoreno rekose to je zbog sigurnosne situacije... Ali sumnjam da ce za to biti odgovornih jer i "demokratskije" zemlje su to progutale bez problema.
Ovdje u Londonu bukvalno ne možeš ući u autoubus niti bilo koji drugi javni transport bez njih. Fino te vrate, a ako uđeš i skineš, fino stane bus i kaže da neće krenuti dok ne staviš ili izađeš. Tvoj izbor. Svojim očima gledao ovih dana više puta. U radnjama zavisi od jedne do druge. Skoro na svim javnim mjestima je obavezno, s tim da na velikim željezničkim stanicama imaš punktove kod ulaza gdje možeš dezinficirati ruke i preuzeti hiruršku masku.
Kad mogu pojedinci u dzamiju bez maske (znaci jeves onoga reisa kazazovica i islamsku zajednicu) mogu i u traamaj pojedinci bez maske (znaci jevo one revizore ikontrolore)student90 wrote: ↑26/06/2020 22:35jedino kod nas u svijetu su "obavezne" maske... cirkus drzavaMorningStar wrote: ↑26/06/2020 21:11A policijski sat, to je tek tema za debele diskusije na ustavnom sudu - jos otvoreno rekose to je zbog sigurnosne situacije... Ali sumnjam da ce za to biti odgovornih jer i "demokratskije" zemlje su to progutale bez problema.
110 miliona.thekupus wrote: ↑28/09/2020 22:42 Ako prođe ovaj sporazum za Vladom KS, 110 miliona eura investicija do 2025., 30 miliona KM godišnje za subvencije i 15 miliona godišnje za otplatu duga do 2030., i restruktuiranje na osnovu studije već urađene uz pomoć britanske ambasade.
Znači li ovo da će konačno biti vrijeme za promjenu naslova teme?
Al kako mozes izgovoriti i vise puta napisati rijec trajvan?BiBi911 wrote: ↑28/09/2020 23:00110 miliona.thekupus wrote: ↑28/09/2020 22:42 Ako prođe ovaj sporazum za Vladom KS, 110 miliona eura investicija do 2025., 30 miliona KM godišnje za subvencije i 15 miliona godišnje za otplatu duga do 2030., i restruktuiranje na osnovu studije već urađene uz pomoć britanske ambasade.
Znači li ovo da će konačno biti vrijeme za promjenu naslova teme?
Grad 3x veci od Sarajeva je izgradio 23 podzemne stanoce, 4 linije trajvana, 25 novih trajvana, uveo elektronske sisteme naplate karti i tako povecao naplatu na 98%.
Od ovih 110 miliona ce se samo izgradit 110 vila za uposlenike grasa(kao sto je moja dajdzinica sa 4 razreda skole je neki kulac u grasu jer je podobna)
All nada zadnja umire