On je trolejbus i to bi trebao da ostane jer je zbog toga kupljen/nabavljen... Cinjenica je da moze raditi i kao autobus jer mu to karakteristike dozvoljavaju ali u osnovi, on nije autobus.. Tako je bar nama predstavljen.. Ja trolejbus ne bih slao tamo gdje prvenstveno nije ni predviđen ali znajuci naše glavne i odgovorne, ne bi me iznenadilo da ga posalju cisto da se pohvale i da se uhvati neki poen, po cijenu i da ga razvale.vjeshalica wrote: ↑08/02/2023 17:47Sto bi materijalno tehnicku stvar i radno sredstvo trolejbuskog sistema slao u Hrasnicu da mijenja ili vozi liniju autobuskog sistema? Sta mislis da bi trebalo ostati trolejbuskom sistemu i zar mislis da nema potrebe da budu vozila na trasama trolejbusa?Isner wrote: ↑08/02/2023 14:30
Nismo se razumjeli. I ja sam se vozio u njima kada su "otkaceni" s mreze, to nije sporno... Ali idu svojom linijom. Ako mu nestane baterija, prikljuci se na mrezu i tjera dalje... Pitanje iznad se odnosilo na to da li voze neke npr autobuske linije gdje nema mreze, tipa Ilidža - Hrasnica.. Mogu ali ne voze..
Gras all about
- Isner
- Posts: 811
- Joined: 07/02/2012 15:23
- Location: Under the bridge
#6601 Re: Gras all about
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#6602 Re: Gras all about
Čekaj
Uzeli su trolejbuse sa baterijama što je izbacilo ozbiljne firme tipa Solarisa iz utrke jer cijena je odlučujući faktor
I sad kažu da eto te su baterije tu za svaki slučaj. Onda smo mogli uzeti "obični" Solaris bez baterija. Razlika između tog i našeg je nebo i zemlja
Uzeli su trolejbuse sa baterijama što je izbacilo ozbiljne firme tipa Solarisa iz utrke jer cijena je odlučujući faktor
I sad kažu da eto te su baterije tu za svaki slučaj. Onda smo mogli uzeti "obični" Solaris bez baterija. Razlika između tog i našeg je nebo i zemlja
- insaneinthebrain
- Posts: 20569
- Joined: 12/08/2013 12:51
#6603 Re: Gras all about
Nismo mi nista uzeli. EBRD je uzeo i izabrao najjeftinijeg ponudjaca za 20-30 trola koliko se vec trazilonlt wrote: ↑09/02/2023 07:51 Čekaj
Uzeli su trolejbuse sa baterijama što je izbacilo ozbiljne firme tipa Solarisa iz utrke jer cijena je odlučujući faktor
I sad kažu da eto te su baterije tu za svaki slučaj. Onda smo mogli uzeti "obični" Solaris bez baterija. Razlika između tog i našeg je nebo i zemlja
- Truba
- Posts: 81797
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#6604 Re: Gras all about
Nije ebrd cirkus
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#6605 Re: Gras all about
EBRD je izabrao. Mi smo poslali tražene specifikacije
Nemojte izvrtati
Nemojte izvrtati
- vjeshalica
- Posts: 17268
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6606 Re: Gras all about
Nije tacno!nlt wrote: ↑09/02/2023 07:51 Čekaj
Uzeli su trolejbuse sa baterijama što je izbacilo ozbiljne firme tipa Solarisa iz utrke jer cijena je odlučujući faktor
I sad kažu da eto te su baterije tu za svaki slučaj. Onda smo mogli uzeti "obični" Solaris bez baterija. Razlika između tog i našeg je nebo i zemlja
Solaris je bolji ali je skuplji, zato je ispao iz utrke. I ovaj ima svoje neke mahane, ali da su primarno uzeti umjesto Solarisa radi autonomije, je cista laz. I druga vozila mogu imati autonomiju, ali ona je ogranicena i ne treba je brkati sa duobusima. Svaki trolejbus u SA je imao autonomiju za servis, a druga je stvar sto ona nije radila jer su je demontirali i prodali. Te autonomije su samo bile za sklanjanje vozila u slucaju kvara,da ne ometaju i da ne cekas kamion da ga odvuce.
- tramvajtrojka
- Posts: 10798
- Joined: 27/04/2021 22:52
#6607 Re: Gras all about
bernovski hessovi i dalje imaju sus motor nisam ga cuo jednom da se upali i da se pomjeri , jednostavno na broj jedinica solaris je bio skuplji tri miliona steta sto druga transa kredita tad nije bila dostupna pa da se okupe zajedno moglo se umjesto 35 bkm uzeti 30 solarisa al kad znamo da do dolaska bkm smo imali samo 12 aktivnih trolavjeshalica wrote: ↑09/02/2023 09:11Nije tacno!nlt wrote: ↑09/02/2023 07:51 Čekaj
Uzeli su trolejbuse sa baterijama što je izbacilo ozbiljne firme tipa Solarisa iz utrke jer cijena je odlučujući faktor
I sad kažu da eto te su baterije tu za svaki slučaj. Onda smo mogli uzeti "obični" Solaris bez baterija. Razlika između tog i našeg je nebo i zemlja
Solaris je bolji ali je skuplji, zato je ispao iz utrke. I ovaj ima svoje neke mahane, ali da su primarno uzeti umjesto Solarisa radi autonomije, je cista laz. I druga vozila mogu imati autonomiju, ali ona je ogranicena i ne treba je brkati sa duobusima. Svaki trolejbus u SA je imao autonomiju za servis, a druga je stvar sto ona nije radila jer su je demontirali i prodali. Te autonomije su samo bile za sklanjanje vozila u slucaju kvara,da ne ometaju i da ne cekas kamion da ga odvuce.
al lijepo ih je vidjeti ovako na jednom mjestu jos fale dva komada na ovoj slici
- vjeshalica
- Posts: 17268
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6608 Re: Gras all about
Strucnjace cuo si kompresore, ali SUS nisi sigurno cuo jer taj SUS niko ne koristi,a pogotovo ne sipa gorivo u njih.tramvajtrojka wrote: ↑09/02/2023 09:15
bernovski hessovi i dalje imaju sus motor nisam ga cuo jednom da se upali i da se pomjeri , jednostavno na broj jedinica solaris je bio skuplji tri miliona steta sto druga transa kredita tad nije bila dostupna pa da se okupe zajedno moglo se umjesto 35 bkm uzeti 30 solarisa al kad znamo da do dolaska bkm smo imali samo 12 aktivnih trola
al lijepo ih je vidjeti ovako na jednom mjestu jos fale dva komada na ovoj slici
- vjeshalica
- Posts: 17268
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6609 Re: Gras all about
Pa Bukurest je uzeo 100 Solarisa za 60 miliona eura i njihovi imaju autonomni pogon na 20km. Dakle kako podlo izvrces stvari. Ne vrti se nekupovina Solarisa zbog autonomije.
Trazene specifikacije proizvodjac proizvede tako da i to nema nikakve veze jer isto bi proizveo Solaris ili bilo ko drugi. Poenta je u cijeni.
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#6610 Re: Gras all about
Baterije služe da se pomakne sa raskrsnice da je ne blokira ukoliko nestane struje, ili da ode u garažu na kraju radnog vremena ako nestane struje tad.nlt wrote: ↑09/02/2023 07:51 Čekaj
Uzeli su trolejbuse sa baterijama što je izbacilo ozbiljne firme tipa Solarisa iz utrke jer cijena je odlučujući faktor
I sad kažu da eto te su baterije tu za svaki slučaj. Onda smo mogli uzeti "obični" Solaris bez baterija. Razlika između tog i našeg je nebo i zemlja
Trolejbus je trolejbus i nije autobus i ne treba trolebuse stavljati na linije na kojima nije predviđen. Kada se bude radio taj bulevar, trolejbusi treba da idu do okretaljne na AP, a odatle eventualno uključiti autobuse.
- vjeshalica
- Posts: 17268
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6611 Re: Gras all about
Baterije kod novih vozila sluze da se provoza vozilo tamo gdje ima radova ili se obidje prepreka na kratkoj udaljenosti, a ne samo da se odvuce kad se pokvari to je razlika modernog vozila u odnosu na stara gdje je samo bio neki boxer motor dovoljne snage da ga pomakne 50 metara.
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#6612 Re: Gras all about
Naši stručnjaci su zahtijevali autonomiju uz ovu cifru €. Time je konkurencija ispala i tačka. Pa sjetimo se da je jedan Konkurs propao ranije
Oni su kontali na baterijama voziti tamo gdje nema mreže i to se očigledno ne koristi, pod tim mislim da ode recimo do aerodroma ili tako nešto
Oni su kontali na baterijama voziti tamo gdje nema mreže i to se očigledno ne koristi, pod tim mislim da ode recimo do aerodroma ili tako nešto
- tramvajtrojka
- Posts: 10798
- Joined: 27/04/2021 22:52
#6613 Re: Gras all about
pa pogledaj tko se samo prijavio na prvi konkurs taj je pao jer su se samo kinezi i turci prijavili to se desi kad tridesetak godina nista novo ne nabavis pa te nema ni na nijednoj mapi kod nijednog proizvodjacanlt wrote: ↑09/02/2023 09:42 Naši stručnjaci su zahtijevali autonomiju uz ovu cifru €. Time je konkurencija ispala i tačka. Pa sjetimo se da je jedan Konkurs propao ranije
Oni su kontali na baterijama voziti tamo gdje nema mreže i to se očigledno ne koristi, pod tim mislim da ode recimo do aerodroma ili tako nešto
pa bice i tih linija bitno je da trole rade i da dolaze nije to tek tako daj odmah liniju a nisu ti ni sve trole dosle
jedini tko se mogao prijaviti na taj konkurs je skoda sor , al sor nije nista kvalitetniji od bkm-a tako da bi dobili jedan te isti proizvod, jos skoda sad radi i sa temzom trole koje su jos gore od bkm-a po pitanju vozila
i nas bkm bi drugacije izgledao da je u drugoj boji i sa drugacijim stilom unutrasnjih rukohvata i sjedista
-
- Posts: 17796
- Joined: 30/04/2012 16:54
#6614 Re: Gras all about
Hoćeš da kažeš da od ovih bjeloruskih trola nema boljih?
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#6615 Re: Gras all about
Možda i ima ali to su samo nijanse.
Nema puno proizvođača u svijetu, a da ne govorim u evropi. To se sredstvo jako slabo koristi, i na prste možeš nabrojati države koje imaju trolejbuse u svom saobraćaju.
Ovako napamet znam za Švicu, Slovačku, Bjelorusiju, Rusiju, Srbiju i Sjevernu Koreju. Nisam siguran da li još neka država ima trole.
Od proizvođača u evropi imaš Solaris, Hess, Škodu i ovaj BKM. Ako govorimo u cijelom svijetu, tu su možda još Kinezi i Turci. Ako ima još neko, neka me ispravi, ali opet, jako jako malo je proizvođača.
Recimo autobuse proizvodi na stotine firmi samo u evropi, da ne govorimo o cijelom svijetu. Tramvaje i vozove također.
Kad raspišeš tender, obično se javi jako malo zainteresovanih, jer ih je u globalu malo, tako da i nemaš neki izbor. A kada smo kod BKM-a, oni imaju dugu tradiciju u proizvodnji trolebusa i jako su kvalitetni, posebno po ovoj cijeni. Mogli smo da se zadužimo u 3 PM i kupimo Solarise i Hessove, ali ništa bolje ne bi dobili kada je kvalitet u pitanju. Samo veći dug.
-
- Posts: 17796
- Joined: 30/04/2012 16:54
#6616 Re: Gras all about
U principu...kakvu će stoku prevozit...mogli su uzet i kakve Sjevernokorejske.To će biti vrlo brzo išarano,izudarano a biće čistiji jedino iza kakvog dobrog pljuska.
- tramvajtrojka
- Posts: 10798
- Joined: 27/04/2021 22:52
#6617 Re: Gras all about
ima boljih naravno al koliko para toliko muzike u nasim uslovima kanton je i prije 13 godina imao pare da nabavi nova vozila pa nije i onda smo dosli u situaciju da imamo samo na raspolaganju dnevno 12 polovnih trola prosjecne starosti 25+godina, da je npr prije 10 godina nabavljeno 15 novih solarisa itd , ja bih prvi psovao sto nije bio solaris , hess , vanhool itd. , al ovako u ovoj situaciji razumijem i sto je odabran bkm . Nama ce svakako za pet godina biti potrebno 20+ novih trolejbusa da zamijeni ove polovne i da pojaca sve ostale linije i tad sam uvjeren da ce se ici na skuplja vozila. BKM kao trola sluziti ce nas dobro, ako ga budemo znali cuvati sad su nama najmanji problem bkm trole , sad je najveci problem promjeniti grasovim majmunima paradigmu da ne smiju pusiti u vozilima i da treba vozila prati na vrijeme
sad grasovci prijete osobama po drugim forumima koje su ih slikale kako puše u novim vozilima , kako nisu propisno smjestili trolne motke pri autonomnoj voznji , prljavštinu vozila , koristenje obicnih tabli umjesto ekrana , jer se to slalo sve u ministarstvo saobraćaja svi ti propusti i sad kao odmazdu prijete ljudima sa policijom zbog njihovog bolikurca prema vozilima
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#6618 Re: Gras all about
Imali smo takve. To su one Škode 14tr kakve smo imali prije rata.
Inače zbog sankcija oni ne mogu ništa kupiti, i održavaju ove muzejske primjerke još.
A to za stoku slažem se. Stoka se vozi, a volovi ih voze. Mada vjerujem da bi i vo, nakon određenog perioda, postao zainteresiran za samo vozilo, i naučio bar natpis na displeju promijeniti, ili ispravna svjetla uključiti, a ne da vozi pod dnevnim svjetlima u 22 sata zimi.
- insaneinthebrain
- Posts: 20569
- Joined: 12/08/2013 12:51
#6619 Re: Gras all about
nema vecih govana nego idiota od vozaca koji puse u tramvajima i autobusima. i jos imaju stida prijetiti ako ih neko slika ili prijavi. sve to treba otjeratitramvajtrojka wrote: ↑09/02/2023 10:13
sad grasovci prijete osobama po drugim forumima koje su ih slikale kako puše u novim vozilima , kako nisu propisno smjestili trolne motke pri autonomnoj voznji , prljavštinu vozila , koristenje obicnih tabli umjesto ekrana , jer se to slalo sve u ministarstvo saobraćaja svi ti propusti i sad kao odmazdu prijete ljudima sa policijom zbog njihovog bolikurca prema vozilima
- Truba
- Posts: 81797
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#6620 Re: Gras all about
zaštićeni su ko međedi
- vjeshalica
- Posts: 17268
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6621 Re: Gras all about
Autonomija je standard u trolejbusima! Sta su to nasi "strucnjaci" zahtijevali?nlt wrote: ↑09/02/2023 09:42 Naši stručnjaci su zahtijevali autonomiju uz ovu cifru €. Time je konkurencija ispala i tačka. Pa sjetimo se da je jedan Konkurs propao ranije
Oni su kontali na baterijama voziti tamo gdje nema mreže i to se očigledno ne koristi, pod tim mislim da ode recimo do aerodroma ili tako nešto
Sto je Bukurest krenuo u nabavku 100 Solarisa sa autonomijom? Jel i kod njih neki strucljak?
-
- Posts: 17796
- Joined: 30/04/2012 16:54
#6622 Re: Gras all about
Škoda je ipak marka...Mishelinke wrote: ↑09/02/2023 10:15Imali smo takve. To su one Škode 14tr kakve smo imali prije rata.
Inače zbog sankcija oni ne mogu ništa kupiti, i održavaju ove muzejske primjerke još.
A to za stoku slažem se. Stoka se vozi, a volovi ih voze. Mada vjerujem da bi i vo, nakon određenog perioda, postao zainteresiran za samo vozilo, i naučio bar natpis na displeju promijeniti, ili ispravna svjetla uključiti, a ne da vozi pod dnevnim svjetlima u 22 sata zimi.
-
- Posts: 17796
- Joined: 30/04/2012 16:54
#6623 Re: Gras all about
I ko će voziti? Migranti ?insaneinthebrain wrote: ↑09/02/2023 10:26nema vecih govana nego idiota od vozaca koji puse u tramvajima i autobusima. i jos imaju stida prijetiti ako ih neko slika ili prijavi. sve to treba otjeratitramvajtrojka wrote: ↑09/02/2023 10:13
sad grasovci prijete osobama po drugim forumima koje su ih slikale kako puše u novim vozilima , kako nisu propisno smjestili trolne motke pri autonomnoj voznji , prljavštinu vozila , koristenje obicnih tabli umjesto ekrana , jer se to slalo sve u ministarstvo saobraćaja svi ti propusti i sad kao odmazdu prijete ljudima sa policijom zbog njihovog bolikurca prema vozilima
- vjeshalica
- Posts: 17268
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6624 Re: Gras all about
Tebi baš nije mrsko praviti račune nove i ponovo lupati?Mishelinke wrote: ↑09/02/2023 10:05Možda i ima ali to su samo nijanse.
Nema puno proizvođača u svijetu, a da ne govorim u evropi. To se sredstvo jako slabo koristi, i na prste možeš nabrojati države koje imaju trolejbuse u svom saobraćaju.
Ovako napamet znam za Švicu, Slovačku, Bjelorusiju, Rusiju, Srbiju i Sjevernu Koreju. Nisam siguran da li još neka država ima trole.
Od proizvođača u evropi imaš Solaris, Hess, Škodu i ovaj BKM. Ako govorimo u cijelom svijetu, tu su možda još Kinezi i Turci. Ako ima još neko, neka me ispravi, ali opet, jako jako malo je proizvođača.
Recimo autobuse proizvodi na stotine firmi samo u evropi, da ne govorimo o cijelom svijetu. Tramvaje i vozove također.
Kad raspišeš tender, obično se javi jako malo zainteresovanih, jer ih je u globalu malo, tako da i nemaš neki izbor. A kada smo kod BKM-a, oni imaju dugu tradiciju u proizvodnji trolebusa i jako su kvalitetni, posebno po ovoj cijeni. Mogli smo da se zadužimo u 3 PM i kupimo Solarise i Hessove, ali ništa bolje ne bi dobili kada je kvalitet u pitanju. Samo veći dug.
Porediš Van Hool sa BKMom? ili jednu Škodu ili čak Hess? Pa to je smiješno. Gdje ti je Irisbus?Svi ti proizvođači su svjetlosnim godinama ispred BKM-a koji je možda samo dobar ovim tamo pod ruskom papučom što već stoljećima ne znaju za bolje.
Hessa Švicarskog staviti pod isti koš sa Bjeloruskim BKMom? Hah to je isto da porediš nekog BMW-a sa Ladom!
Šta je sa Njemačkim Solingenom njega si "zaboravio"? Nešto u Italiji,nešt u Fr.
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#6625 Re: Gras all about
O čemu ti pišeš?vjeshalica wrote: ↑09/02/2023 11:05Tebi baš nije mrsko praviti račune nove i ponovo lupati?Mishelinke wrote: ↑09/02/2023 10:05
Možda i ima ali to su samo nijanse.
Nema puno proizvođača u svijetu, a da ne govorim u evropi. To se sredstvo jako slabo koristi, i na prste možeš nabrojati države koje imaju trolejbuse u svom saobraćaju.
Ovako napamet znam za Švicu, Slovačku, Bjelorusiju, Rusiju, Srbiju i Sjevernu Koreju. Nisam siguran da li još neka država ima trole.
Od proizvođača u evropi imaš Solaris, Hess, Škodu i ovaj BKM. Ako govorimo u cijelom svijetu, tu su možda još Kinezi i Turci. Ako ima još neko, neka me ispravi, ali opet, jako jako malo je proizvođača.
Recimo autobuse proizvodi na stotine firmi samo u evropi, da ne govorimo o cijelom svijetu. Tramvaje i vozove također.
Kad raspišeš tender, obično se javi jako malo zainteresovanih, jer ih je u globalu malo, tako da i nemaš neki izbor. A kada smo kod BKM-a, oni imaju dugu tradiciju u proizvodnji trolebusa i jako su kvalitetni, posebno po ovoj cijeni. Mogli smo da se zadužimo u 3 PM i kupimo Solarise i Hessove, ali ništa bolje ne bi dobili kada je kvalitet u pitanju. Samo veći dug.