Gras all about

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
nlt
Posts: 2550
Joined: 18/05/2014 18:02

#5101 Re: Gras all about

Post by nlt »

Nece ovdje nikad biti dobar JGP
Nije ni prije bio Nece ni u budućnosti biti :D
Kakav narod-takav i JGP

Ne mogu ni privatnici poslovati po principu grasovog reda vožnje, ili da vozi svako sat ili karta Nece biti 1.60 nego 2.50 KM :thumbup:
I da, vikendom privatnici ne voze :bih:
Jedina moguća opcija i da svi budu zadovoljni je neko javno- privatno partnerstvo ili da voze GRAS i centrotrans zajedno. Recimo linija X trazi 2 autobusa. Jedan je grasov drugi centrin i slično
User avatar
Truba
Posts: 81192
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#5102 Re: Gras all about

Post by Truba »

Stao grasov bus prema vogosci
Kobilja glava
User avatar
vjeshalica
Posts: 16991
Joined: 31/03/2019 14:56

#5103 Re: Gras all about

Post by vjeshalica »

Black swan wrote: 29/07/2021 15:27 Stao grasov bus prema vogosci
Kobilja glava

Dovro je pa nije stao u tvojim Vojkovicima proglasili bi terorizam
User avatar
Truba
Posts: 81192
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#5104 Re: Gras all about

Post by Truba »

Kod nas je ravnica za razliku od vasih seljackih favela uzbrdo
User avatar
vjeshalica
Posts: 16991
Joined: 31/03/2019 14:56

#5105 Re: Gras all about

Post by vjeshalica »

Black swan wrote: 29/07/2021 15:31 Kod nas je ravnica za razliku od vasih seljackih favela uzbrdo
Moja dobrinja nije seljacka favela uzbrdo ;)

A i da jeste kojim slucajem bar nije cetnicka orgya
User avatar
Truba
Posts: 81192
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#5106 Re: Gras all about

Post by Truba »

Kolona do druge gimnazije i srpske ganiceve vile :mrgreen:
User avatar
vjeshalica
Posts: 16991
Joined: 31/03/2019 14:56

#5107 Re: Gras all about

Post by vjeshalica »

Javljanje uzivo vidi se gdje si upo-u seljacki brlog...a i primjereno je vama :mrgreen:
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#5108 Re: Gras all about

Post by So What! »

Haris.ba wrote: 28/07/2021 11:56 Kakve pare u aparat? Kartica ce se samo skenirati. Ne kontam kakve probleme i guzvu moze to stvarati.

Pretpostavlja da je to na ovaj fazon.

Image
Prototip vec postoji (evo Steta je drzi u ruci), EBRD-ovim kreditom je finansirano restruktuiranje sistema naplate karata u javnom prijevozu u KS, a na tenderu je pobijedila kompanija BS Telecom iz Sarajeva.

Svi normalni gradovi u svijetu odavno koriste ovakve kartice i Sarajevu je vakat dosao.

Image
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#5109 Re: Gras all about

Post by Tesla Edison »

So What! wrote: 29/07/2021 16:30
Haris.ba wrote: 28/07/2021 11:56 Kakve pare u aparat? Kartica ce se samo skenirati. Ne kontam kakve probleme i guzvu moze to stvarati.

Pretpostavlja da je to na ovaj fazon.

Image
Prototip vec postoji (evo Steta je drzi u ruci), EBRD-ovim kreditom je finansirano restruktuiranje sistema naplate karata u javnom prijevozu u KS, a na tenderu je pobijedila kompanija BS Telecom iz Sarajeva.

Svi normalni gradovi u svijetu odavno koriste ovakve kartice i Sarajevu je vakat dosao.

Image
Ma jok ba, nije to validno bez papirnatog kupona. Šta ako nestane struje, šta ako aparat ne radi, šta ako meteor udari? :lol: :lol: :lol: :-)
User avatar
Truba
Posts: 81192
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#5110 Re: Gras all about

Post by Truba »

Ja priznajem samo kupone
User avatar
Mate_Miso_Kovac
Posts: 1447
Joined: 09/09/2019 10:05

#5111 Re: Gras all about

Post by Mate_Miso_Kovac »

Sve osim onih trolejbuskih karata s mehaničkim bušačem rupa je novotarija i pomodarstvo i treba ukinuti 8)
User avatar
trambusek88
Posts: 4801
Joined: 03/10/2009 23:51

#5112 Re: Gras all about

Post by trambusek88 »

Tesla Edison wrote: 27/07/2021 18:48 Prateći izjave predstavnika Vlade i Ministarstva saobraćaja, dosadašnje aktivnosti, slažući kockice mozaika i narednih koraka, dolazi se do slijedećih zaključaka:

Grasu su dani odbrojani. Živjeće u ovom obliku do početka rekonstrukcije pruge. Tad ide proces gašenja preduzeća, a dugovi će se sanirati naknadno, trenutno se u Vladi traži rješenje, ali je najizglednija opcija stečaj pa poslije likvidacija.

Osniva se nova kompanija koja će se baviti tramvajskim i trolejbuskim saobrćajem. Ono što je dobro, sva će korisna radna snaga preći u novu firmu (bolji uslovi, redovna plata, bolje okruženje i optimizam općenito). Za administraciju i uhljebe, boli me đon.

Nova firma će biti zadužena za održavanje voznog parka, u kojem će biti novi tramvaji i trolejbusi. Za remizu se još ne zna da li će biti na istom mjestu, ili se seli u Koloniju, odnosno, Hrasnicu. Hrasnica je najizglednija, trenutno, opcija iz razloga što nakon početka radova na pruzi, ide tender za izgradnju pruge do Hrasnice, po istim uslovima i modelom finansiranja kao i obnova pruge. U isto vrijeme i pod istim uslovima i modelu ide i tender za tolejbus do Vogošće.

Sve u svemu, idu bolji dani za javni prijevoz u Sarajevu i Sarajevo će, konačno, dobiti prijevoz kakav i zaslužuje jedan moderan, evropski grad.

Posebno me raduje činjenica da svi vozači tramvaja i trolejbusa, kao i mnogi vozači autobusa (jer proširuje se i trolejbuski saobraćaj), prelaze u novu firmu.

Što se autobusnog saobraćaja tiče, tu su trenutno otvorene sve opcije. Ili da ode komplet privatniku, ili da se spusti u nadležnost opštinama. Sad za sad se ne zna sudbina autobusnog saobraćaja.
Ne seli se nova firma nigdje, ako bude ta opcija ostat će u remizi koju je kanton prebacio na sebe.

Razlog je jednostavan. Trenutno je remiza na IDEALNOJ lokaciji za razvoj saobraćaja, otprilike na pola puta između Baščaršije i Ilidže, PLANSKI tu postavljena kad je već bilo planirano širenje grada prema Ilidži.

U slučaju bilo kakve smetnje jutarnjem razvijanju saobraćaja na potezu Ilidža-Hrasnica čitav grad ostaje bez tramvaja. Ili recimo dese se neki radovi gdje tramvaj ne bi mogao voziti 2-3 dana puši ga čitav grad.

Onda kad jednog dana dođe na red remont pruge, što bi trebalo biti za 30-40 godina čitav grad će ostati bez tramvajskog saobraćaja, ukoliko se do tada ne napravi pruga Hrasnica-Dobrinja-Nedžarići

Tu je i povećavanje praznog hoda, pogotovo za linije 1 i 2

Najveća je glupost stavljati remizu na kraj linije, a ako bi se ipak i išlo u tu avanturu, morala bi se PRVO napraviti pruga preko Dobrinje, što izgleda mnogo teže izvodivo sad nego prije 15 godina.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#5113 Re: Gras all about

Post by Tesla Edison »

trambusek88 wrote: 30/07/2021 16:40
Tesla Edison wrote: 27/07/2021 18:48 Prateći izjave predstavnika Vlade i Ministarstva saobraćaja, dosadašnje aktivnosti, slažući kockice mozaika i narednih koraka, dolazi se do slijedećih zaključaka:

Grasu su dani odbrojani. Živjeće u ovom obliku do početka rekonstrukcije pruge. Tad ide proces gašenja preduzeća, a dugovi će se sanirati naknadno, trenutno se u Vladi traži rješenje, ali je najizglednija opcija stečaj pa poslije likvidacija.

Osniva se nova kompanija koja će se baviti tramvajskim i trolejbuskim saobrćajem. Ono što je dobro, sva će korisna radna snaga preći u novu firmu (bolji uslovi, redovna plata, bolje okruženje i optimizam općenito). Za administraciju i uhljebe, boli me đon.

Nova firma će biti zadužena za održavanje voznog parka, u kojem će biti novi tramvaji i trolejbusi. Za remizu se još ne zna da li će biti na istom mjestu, ili se seli u Koloniju, odnosno, Hrasnicu. Hrasnica je najizglednija, trenutno, opcija iz razloga što nakon početka radova na pruzi, ide tender za izgradnju pruge do Hrasnice, po istim uslovima i modelom finansiranja kao i obnova pruge. U isto vrijeme i pod istim uslovima i modelu ide i tender za tolejbus do Vogošće.

Sve u svemu, idu bolji dani za javni prijevoz u Sarajevu i Sarajevo će, konačno, dobiti prijevoz kakav i zaslužuje jedan moderan, evropski grad.

Posebno me raduje činjenica da svi vozači tramvaja i trolejbusa, kao i mnogi vozači autobusa (jer proširuje se i trolejbuski saobraćaj), prelaze u novu firmu.

Što se autobusnog saobraćaja tiče, tu su trenutno otvorene sve opcije. Ili da ode komplet privatniku, ili da se spusti u nadležnost opštinama. Sad za sad se ne zna sudbina autobusnog saobraćaja.
Ne seli se nova firma nigdje, ako bude ta opcija ostat će u remizi koju je kanton prebacio na sebe.

Razlog je jednostavan. Trenutno je remiza na IDEALNOJ lokaciji za razvoj saobraćaja, otprilike na pola puta između Baščaršije i Ilidže, PLANSKI tu postavljena kad je već bilo planirano širenje grada prema Ilidži.

U slučaju bilo kakve smetnje jutarnjem razvijanju saobraćaja na potezu Ilidža-Hrasnica čitav grad ostaje bez tramvaja. Ili recimo dese se neki radovi gdje tramvaj ne bi mogao voziti 2-3 dana puši ga čitav grad.

Onda kad jednog dana dođe na red remont pruge, što bi trebalo biti za 30-40 godina čitav grad će ostati bez tramvajskog saobraćaja, ukoliko se do tada ne napravi pruga Hrasnica-Dobrinja-Nedžarići

Tu je i povećavanje praznog hoda, pogotovo za linije 1 i 2

Najveća je glupost stavljati remizu na kraj linije, a ako bi se ipak i išlo u tu avanturu, morala bi se PRVO napraviti pruga preko Dobrinje, što izgleda mnogo teže izvodivo sad nego prije 15 godina.
Ne slažem se sa tim.

Remiza je na najgoroj mogućoj lokaciji. Ono ruglo se trebalo još jučer ukloniti.

Remiza kod Famosa je idealna. Na periferiji, ne smeta nikome, a što se prekida tiče, toga neće ni biti, ili će biti jako jako rijetko. Zato se i radi totalna rekonstrukcija javnog prijevoza (gašenje Grasa, nova firma, nova vozila, nova pruga,....).

Uz dobar red vožnje, praznog hoda nema. Kupi putnike odmah po izlasku, a tako i povratku kad završava smjena.

I zaista ne vidim kakve veze ima pruga za Dobrinju sa remizom kod Famosa?

BTW., pruga do Hrasnice će biti završena do zime 2022. godine.
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#5114 Re: Gras all about

Post by foxlife »

Tesla Edison wrote: 30/07/2021 16:46
trambusek88 wrote: 30/07/2021 16:40

Ne seli se nova firma nigdje, ako bude ta opcija ostat će u remizi koju je kanton prebacio na sebe.

Razlog je jednostavan. Trenutno je remiza na IDEALNOJ lokaciji za razvoj saobraćaja, otprilike na pola puta između Baščaršije i Ilidže, PLANSKI tu postavljena kad je već bilo planirano širenje grada prema Ilidži.

U slučaju bilo kakve smetnje jutarnjem razvijanju saobraćaja na potezu Ilidža-Hrasnica čitav grad ostaje bez tramvaja. Ili recimo dese se neki radovi gdje tramvaj ne bi mogao voziti 2-3 dana puši ga čitav grad.

Onda kad jednog dana dođe na red remont pruge, što bi trebalo biti za 30-40 godina čitav grad će ostati bez tramvajskog saobraćaja, ukoliko se do tada ne napravi pruga Hrasnica-Dobrinja-Nedžarići

Tu je i povećavanje praznog hoda, pogotovo za linije 1 i 2

Najveća je glupost stavljati remizu na kraj linije, a ako bi se ipak i išlo u tu avanturu, morala bi se PRVO napraviti pruga preko Dobrinje, što izgleda mnogo teže izvodivo sad nego prije 15 godina.
Ne slažem se sa tim.

Remiza je na najgoroj mogućoj lokaciji. Ono ruglo se trebalo još jučer ukloniti.

Remiza kod Famosa je idealna. Na periferiji, ne smeta nikome, a što se prekida tiče, toga neće ni biti, ili će biti jako jako rijetko. Zato se i radi totalna rekonstrukcija javnog prijevoza (gašenje Grasa, nova firma, nova vozila, nova pruga,....).

Uz dobar red vožnje, praznog hoda nema. Kupi putnike odmah po izlasku, a tako i povratku kad završava smjena.

I zaista ne vidim kakve veze ima pruga za Dobrinju sa remizom kod Famosa?

BTW., pruga do Hrasnice će biti završena do zime 2022. godine.
remiza je na idealnoj lokaciji
nije remiza samo za periferije
recimo jedan prag ima 7 remiza od toga su 3 oko centra dok su 4 na rubovima
User avatar
Haris.ba
Posts: 24393
Joined: 08/09/2005 20:08

#5115 Re: Gras all about

Post by Haris.ba »

Ako je politika odlucila da remiza bude u Hrasnici da bi se otkupilo zemljiste, onda nema tu rasprave sta je bolje.

Trenutna lokacija remize je odlicna.
Vec je objasnjeno koji je plus kada je na sredini mreze.
Ne znam po cemu je ruglo ko lokacija? Drugo je sto je postala otpad busevima.
To nema veze sa lokacijom.
User avatar
trambusek88
Posts: 4801
Joined: 03/10/2009 23:51

#5116 Re: Gras all about

Post by trambusek88 »

Tesla Edison wrote: 30/07/2021 16:46
Ne slažem se sa tim.

Remiza je na najgoroj mogućoj lokaciji. Ono ruglo se trebalo još jučer ukloniti.

Remiza kod Famosa je idealna. Na periferiji, ne smeta nikome, a što se prekida tiče, toga neće ni biti, ili će biti jako jako rijetko. Zato se i radi totalna rekonstrukcija javnog prijevoza (gašenje Grasa, nova firma, nova vozila, nova pruga,....).

Uz dobar red vožnje, praznog hoda nema. Kupi putnike odmah po izlasku, a tako i povratku kad završava smjena.

I zaista ne vidim kakve veze ima pruga za Dobrinju sa remizom kod Famosa?

BTW., pruga do Hrasnice će biti završena do zime 2022. godine.
Uz dužno poštovanje, vidi se da ne poznaješ materiju.

Treba gledati par decenija unaprijed, zašto napraviti problem narednim generacijama? Mi riješimo sad probleme a za djecu i unuke nas boli neka stvar.

Bez pruge koja bi išla preko od Hrasnice, preko Dobrinje do Nedžarića čitav bi grad bio bez tramvajskog saobraćaja kad dođe na red remont pruge ili kad bi bilo prekida iz nekog drugog razloga.
Doći će to jednog dana na red, a ni tada neće biti lako naći adekvatnu zamjenu za tramvaj.
A biće do tad i prekida zbog drugih razloga sigurno, govorim o dugoročnom periodu par decenija.
A kratkoročno, desi se sudar u 4 ujutru, neko pogine, auto se nađe na pruzi, tu će uviđaj trajati sigurno par sati... Dok se ne završi uviđaj tramvaja nema od Hrasnice do Baščaršije. Ko će naći 20% potrebnih autobusa da pokriju taj potez?
U ovoj sadašnjoj situaciji kad se bude radio remont pruge, opet će tramvaj moći pokriti bar pola tramvajske linije, osim možda kad se triangl kod remize bude radio, tu možda bude totalni prekid nekoliko dana.

Opet kad bi postojala pruga preko Hrasnica-Dobrinja-Nedžarići, opet bi se saobraćaj na potezu Ilidža-Baščaršija mogao razviti preko Dobrinje, eto kakve ima veze.

Još nešto. Ja se prvi nadam i vjerujem da ovdje nikad više neće biti rata, i kažem ko ga želio u kući mu bio, ali ono što spominju famos, da li je baš pametno stavljati remizu u blizinu entitetske linije? (oko Famosa najčešće spominjana lokacija)
Da šta pukne nedaj bože zna se da će dijelovi uz entitetsku liniju najviše nastradati.
Ponavljam ne daj bože nikad, ali ko mi garantuje 100%?
Zamisli da je 92 remiza bila negdje između Stupa i Energoinvesta, ne bi Sarajevo vidjelo tramvaja godinama nakon rata, a možda ni do danas.

Ali ima jedna stvar, u sklopu ovog remonta remontuje se i pruga u remizi, ko će spiskati milione na remizu da bi tu sutra nikle zgrade?

Ne primjećujem da je više aktivan dresdener, čovjek koji je poznaje javni prevoz širom evrope i koji je napisao knjigu o Sarajevskom tramvaju i trolejbusu, on bi to znao još argumentovanije objasniti, ali uvijek je pisao da je remiza u famosu glupost.
User avatar
Truba
Posts: 81192
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#5117 Re: Gras all about

Post by Truba »

I ja se pitam gdje je on
I svi oni kojj su predvidjali uklanjanje šina
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#5118 Re: Gras all about

Post by Tesla Edison »

trambusek88 wrote: 30/07/2021 18:32
Tesla Edison wrote: 30/07/2021 16:46
Ne slažem se sa tim.

Remiza je na najgoroj mogućoj lokaciji. Ono ruglo se trebalo još jučer ukloniti.

Remiza kod Famosa je idealna. Na periferiji, ne smeta nikome, a što se prekida tiče, toga neće ni biti, ili će biti jako jako rijetko. Zato se i radi totalna rekonstrukcija javnog prijevoza (gašenje Grasa, nova firma, nova vozila, nova pruga,....).

Uz dobar red vožnje, praznog hoda nema. Kupi putnike odmah po izlasku, a tako i povratku kad završava smjena.

I zaista ne vidim kakve veze ima pruga za Dobrinju sa remizom kod Famosa?

BTW., pruga do Hrasnice će biti završena do zime 2022. godine.
Uz dužno poštovanje, vidi se da ne poznaješ materiju.

Treba gledati par decenija unaprijed, zašto napraviti problem narednim generacijama? Mi riješimo sad probleme a za djecu i unuke nas boli neka stvar.

Bez pruge koja bi išla preko od Hrasnice, preko Dobrinje do Nedžarića čitav bi grad bio bez tramvajskog saobraćaja kad dođe na red remont pruge ili kad bi bilo prekida iz nekog drugog razloga.
Doći će to jednog dana na red, a ni tada neće biti lako naći adekvatnu zamjenu za tramvaj.
A biće do tad i prekida zbog drugih razloga sigurno, govorim o dugoročnom periodu par decenija.
A kratkoročno, desi se sudar u 4 ujutru, neko pogine, auto se nađe na pruzi, tu će uviđaj trajati sigurno par sati... Dok se ne završi uviđaj tramvaja nema od Hrasnice do Baščaršije. Ko će naći 20% potrebnih autobusa da pokriju taj potez?
U ovoj sadašnjoj situaciji kad se bude radio remont pruge, opet će tramvaj moći pokriti bar pola tramvajske linije, osim možda kad se triangl kod remize bude radio, tu možda bude totalni prekid nekoliko dana.

Opet kad bi postojala pruga preko Hrasnica-Dobrinja-Nedžarići, opet bi se saobraćaj na potezu Ilidža-Baščaršija mogao razviti preko Dobrinje, eto kakve ima veze.

Još nešto. Ja se prvi nadam i vjerujem da ovdje nikad više neće biti rata, i kažem ko ga želio u kući mu bio, ali ono što spominju famos, da li je baš pametno stavljati remizu u blizinu entitetske linije? (oko Famosa najčešće spominjana lokacija)
Da šta pukne nedaj bože zna se da će dijelovi uz entitetsku liniju najviše nastradati.
Ponavljam ne daj bože nikad, ali ko mi garantuje 100%?
Zamisli da je 92 remiza bila negdje između Stupa i Energoinvesta, ne bi Sarajevo vidjelo tramvaja godinama nakon rata, a možda ni do danas.

Ali ima jedna stvar, u sklopu ovog remonta remontuje se i pruga u remizi, ko će spiskati milione na remizu da bi tu sutra nikle zgrade?

Ne primjećujem da je više aktivan dresdener, čovjek koji je poznaje javni prevoz širom evrope i koji je napisao knjigu o Sarajevskom tramvaju i trolejbusu, on bi to znao još argumentovanije objasniti, ali uvijek je pisao da je remiza u famosu glupost.
Pa dobro, recimo da si me dijelom i uvjerio. Međutim, ako bi Remiza ostala tu gdje je i sada, trebalo bi je sravniti sa zemljom i novu napraviti. Ono je sad, ne ruglo grada, već ruglo države.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#5119 Re: Gras all about

Post by Tesla Edison »

Black swan wrote: 30/07/2021 18:39 I ja se pitam gdje je on
I svi oni kojj su predvidjali uklanjanje šina
Nema od uklanjanja ništa. Čak štaviše. Ide proširenje.

A pruga do Dobrinje neće nikad. Izmijenjen je RP, taj projekat je otpisan.
User avatar
perfect_guy
Posts: 6503
Joined: 18/04/2008 23:08
Location: Anfield road
Contact:

#5120 Re: Gras all about

Post by perfect_guy »

u sklopu ove rekonstrukcije pruge što treba da krene je i rekonstrukcija remize. Dovoljno da se zna da od toga nema ništa
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#5121 Re: Gras all about

Post by Tempo »

uvjek se zaletim na ovu temu, kontam trava all about, kad ono tema o trajvanu
mahalik
Posts: 1917
Joined: 12/09/2009 16:48

#5122 Re: Gras all about

Post by mahalik »

Tesla Edison wrote: 30/07/2021 18:42
Black swan wrote: 30/07/2021 18:39 I ja se pitam gdje je on
I svi oni kojj su predvidjali uklanjanje šina
Nema od uklanjanja ništa. Čak štaviše. Ide proširenje.

A pruga do Dobrinje neće nikad. Izmijenjen je RP, taj projekat je otpisan.
I dalje je RP predviđen tramvaj do Dobrinje
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#5123 Re: Gras all about

Post by Tesla Edison »

mahalik wrote: 30/07/2021 21:39
Tesla Edison wrote: 30/07/2021 18:42

Nema od uklanjanja ništa. Čak štaviše. Ide proširenje.

A pruga do Dobrinje neće nikad. Izmijenjen je RP, taj projekat je otpisan.
I dalje je RP predviđen tramvaj do Dobrinje
Izmijenjen je ove godine. Umjesto pruge imaš šetslište
User avatar
Haris.ba
Posts: 24393
Joined: 08/09/2005 20:08

#5124 Re: Gras all about

Post by Haris.ba »

Tesla Edison wrote: 30/07/2021 23:14 Izmijenjen je ove godine. Umjesto pruge imaš šetslište
Kako se zove regulacioni?
Prosle godinje mijenjan RP Dobrinja radi teniskih terena.
User avatar
vjeshalica
Posts: 16991
Joined: 31/03/2019 14:56

#5125 Re: Gras all about

Post by vjeshalica »

Haris.ba wrote: 30/07/2021 17:13 Ako je politika odlucila da remiza bude u Hrasnici da bi se otkupilo zemljiste, onda nema tu rasprave sta je bolje.

Trenutna lokacija remize je odlicna.
Vec je objasnjeno koji je plus kada je na sredini mreze.
Ne znam po cemu je ruglo ko lokacija? Drugo je sto je postala otpad busevima.
To nema veze sa lokacijom.
Ako je politika odlucila, ne znaci da je bolje, uglavnom je gore i imbecilnije. Jer politiku koja odlucuje o tome uglavnom su formirali i sacinjavaju -imbecili.
Jasno je zasto proteziras politiku jer si i sam dio politicke scenice pa je logicno da tvoj angazman ne smije proci neopazeno, pa makar pod cijenu zauzimanja debilnih stavova i poduzimanja jos debilnijih rjesenja.

A ruglo je jer se onaj lokalitet tamo krenuo prčiti sa zgradama u kojem zivi "ugledan" novokomponovani sloj staleza, pa da ih ne bi uznemiravao tramvaj i galama,i groblje autobusa,te im obarao standard pomodarskog zivota,onda je to potrebno izmjestiti, samo niko nije bas uocio da je ono postalo jos zesce ruglo prcenjem zgradurina u koju npr jednu mozes smjestiti vise crva pomodarskih, nego u 50 "šibica"
Post Reply