stecajni duznik ili povjerioci
Gras all about
- vjeshalica
- Posts: 17145
- Joined: 31/03/2019 14:56
#5001 Re: Gras all about
- dječak sa šibicama
- Posts: 40651
- Joined: 29/06/2011 23:39
#5002 Re: Gras all about
imaju istog lektora kao eminentna firma u mom kvartu
- mk ultra
- Posts: 19442
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#5003 Re: Gras all about
Hoce li se moci skociti preko ograde
-
- Posts: 40289
- Joined: 30/07/2015 20:01
#5005 Re: Gras all about
- Truba
- Posts: 81570
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#5006 Re: Gras all about
trasa pruge za hrasnicu
- thekupus
- Posts: 6805
- Joined: 25/06/2011 22:38
#5007 Re: Gras all about
Nisam znao da ide skroz do kraja ovako. Nije ovo mala stvar!
- Truba
- Posts: 81570
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#5008 Re: Gras all about
do državnog zatvora pjehe u posjet raji il u AS na čorbu i koljenicu
- sime_cipol
- Posts: 16225
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#5009 Re: Gras all about
Valja li čorba?
Pitam za Jarana
Pitam za Jarana
- Truba
- Posts: 81570
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#5010 Re: Gras all about
valja... 2 i pol tanjura 5 marki
koljenice 15
ramstek 12
riba 12 sve super
usluga ekstra
kao i svaki pođten srbin ne daju račun
koljenice 15
ramstek 12
riba 12 sve super
usluga ekstra
kao i svaki pođten srbin ne daju račun
- Vitezanin
- Posts: 3785
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
#5011 Re: Gras all about
Onaj bivši načelnik je govorio da će tramvaji kružiti od Hrasnice do terminala na Ilidži. Ako tako urade onda je to sranje, valjda je logičnije imati liniju Hrasnica-Baščaršija?
- Haris.ba
- Posts: 24750
- Joined: 08/09/2005 20:08
#5012 Re: Gras all about
Tramvajski saobracaj u Sarajevu je planiran da moze biti sa manjim linijama. Zbog malo tramvaja to je ukinuto. Imas okretnice na Skenderiji, Zeljeznickoj stanici, Cvili i Nedzaricima. Dvica je bila Cengic Vila - Bascarsija. Petica je Bascarsija - Nedzarici. Sestica je Skenderija - Ilidza. To ne znaci da nema trice Ilidza - Bascarsija.
Ako ima vise potrebe za samo liniju Hrasnica Ilidza u cemu je problem?
- Vitezanin
- Posts: 3785
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
#5013 Re: Gras all about
Pa valjda bi cilj trebao uvezati rubne dijelove grada s centrom bez presjedanja? I ovako imaju autobuske linije do terminala na Ilidži pa onda moraju na tramvaj. Onda tramvaj do Hrasnice neće nimalo ubrzati put putnika do centra grada ako već idu na koncept kruženja par tramvaja na relaciji Hrasnica-Ilidža.Haris.ba wrote: ↑23/06/2021 08:49Tramvajski saobracaj u Sarajevu je planiran da moze biti sa manjim linijama. Zbog malo tramvaja to je ukinuto. Imas okretnice na Skenderiji, Zeljeznickoj stanici, Cvili i Nedzaricima. Dvica je bila Cengic Vila - Bascarsija. Petica je Bascarsija - Nedzarici. Sestica je Skenderija - Ilidza. To ne znaci da nema trice Ilidza - Bascarsija.
Ako ima vise potrebe za samo liniju Hrasnica Ilidza u cemu je problem?
- Haris.ba
- Posts: 24750
- Joined: 08/09/2005 20:08
#5014 Re: Gras all about
A sto mora sve biti crno bijelo? Moze li ista da nije radikalno? Sto ne moze i jedno i drugo? I Hrasnica Ilidza i Hrasnica Bascarsija?Vitezanin wrote: ↑23/06/2021 09:04 Pa valjda bi cilj trebao uvezati rubne dijelove grada s centrom bez presjedanja? I ovako imaju autobuske linije do terminala na Ilidži pa onda moraju na tramvaj. Onda tramvaj do Hrasnice neće nimalo ubrzati put putnika do centra grada ako već idu na koncept kruženja par tramvaja na relaciji Hrasnica-Ilidža.
Nije cilj bilo uvezati rubne dijelove grada. Cilj je napraviti tramvajsku prugu jer se planiraju praviti velika naselja uz tu trasu.
Trenutno nema opravdanja za tramvajsku prugu, jer nema dovoljno putnika. Autobusi dovoljni. Puno saobracaja je samo lokalnog tipa Hrasnica - Ilidza.
- perfect_guy
- Posts: 6508
- Joined: 18/04/2008 23:08
- Location: Anfield road
- Contact:
#5015 Re: Gras all about
zar ne bi bilo bolje (kada budu nabavili i ta nova vozila) da ostave i sadašnju tricu, i da se naprave linije hrasnica-grad i hrasnica-ilidža?
- sime_cipol
- Posts: 16225
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#5016 Re: Gras all about
Pa tako ce i biti.
Nisu valjda debili?
Ili jesu?
Nisu valjda debili?
Ili jesu?
- Truba
- Posts: 81570
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#5017 Re: Gras all about
pa jel iko pogledao ovu mapu pa vidite da se naslanja na okretaljkju na ilidži
- drugtito2011
- Posts: 2888
- Joined: 01/08/2011 18:45
#5018 Re: Gras all about
Ne treba milijarda, dovoljna je jedna njihova firma. Samo sto je tuzno da ce Kinezi morati raditi 2 godine posao koji oni mogu uraditi za 3-4 mjeseca, jer su izbori za 2 godine pa da se svecano ozvanici rekonstrukcija pruge.Black swan wrote: ↑17/06/2021 15:13 dovest milijardu kineza da to završe za 2-3 dana po mogućstvu kad sam na godišnjem da ne osjetim
Kinezi bi, siguram sam 1000%, za 12 mjeseci rekonstruisali prugu, napravii nova savremena stajalista, uveli adekvatan nacin naplate karata i onemogucili besplatnu voznju. Jos i njihove tramvaje i trolejbuse ubaciti i to je to.
Ako sve to funkcionise u Kini, ne vidim razlog zasto ne bi u Sarajevu.
- thekupus
- Posts: 6805
- Joined: 25/06/2011 22:38
#5019 Re: Gras all about
Pa poenta rada u etapama je da ni u jednom trenutku ne bude zatvorena kompletna pruga. Da sve strpaju u 12 mjeseci, imao bi po nekoliko mjeseci perioda bez ikakvog tramvajskog saobraćaja, a to bi tek kolaps bio.drugtito2011 wrote: ↑23/06/2021 11:04Ne treba milijarda, dovoljna je jedna njihova firma. Samo sto je tuzno da ce Kinezi morati raditi 2 godine posao koji oni mogu uraditi za 3-4 mjeseca, jer su izbori za 2 godine pa da se svecano ozvanici rekonstrukcija pruge.Black swan wrote: ↑17/06/2021 15:13 dovest milijardu kineza da to završe za 2-3 dana po mogućstvu kad sam na godišnjem da ne osjetim
Kinezi bi, siguram sam 1000%, za 12 mjeseci rekonstruisali prugu, napravii nova savremena stajalista, uveli adekvatan nacin naplate karata i onemogucili besplatnu voznju. Jos i njihove tramvaje i trolejbuse ubaciti i to je to.
Ako sve to funkcionise u Kini, ne vidim razlog zasto ne bi u Sarajevu.
- drugtito2011
- Posts: 2888
- Joined: 01/08/2011 18:45
#5020 Re: Gras all about
Ok je rad u etapama. Mislim da je 2 godine previse vremena za rekonstrukciju 20 kilometra pruge.thekupus wrote: ↑23/06/2021 13:15Pa poenta rada u etapama je da ni u jednom trenutku ne bude zatvorena kompletna pruga. Da sve strpaju u 12 mjeseci, imao bi po nekoliko mjeseci perioda bez ikakvog tramvajskog saobraćaja, a to bi tek kolaps bio.drugtito2011 wrote: ↑23/06/2021 11:04Ne treba milijarda, dovoljna je jedna njihova firma. Samo sto je tuzno da ce Kinezi morati raditi 2 godine posao koji oni mogu uraditi za 3-4 mjeseca, jer su izbori za 2 godine pa da se svecano ozvanici rekonstrukcija pruge.Black swan wrote: ↑17/06/2021 15:13 dovest milijardu kineza da to završe za 2-3 dana po mogućstvu kad sam na godišnjem da ne osjetim
Kinezi bi, siguram sam 1000%, za 12 mjeseci rekonstruisali prugu, napravii nova savremena stajalista, uveli adekvatan nacin naplate karata i onemogucili besplatnu voznju. Jos i njihove tramvaje i trolejbuse ubaciti i to je to.
Ako sve to funkcionise u Kini, ne vidim razlog zasto ne bi u Sarajevu.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#5021 Re: Gras all about
S obzirom na projekat, jedina opcija je da tramvaji čekaju svoje polaske samo gradu, jer nisu predviđene šine koje bi zaobišle polaznu stanicu na Ilidži.
Mislim da je onda jedina opcija da se trica direktno produži do Hrasnice da se ne bi gomilali tramvaji na Baščaršiji, ali onda će trebati 8 dodatnih tramvaja na 3.
Druga opcija je da ide 4-5 tramvaja na relaciji Ilidža-Hrasnica. U tom slučaju Hrasničani bi presjedali, ali ne bi bilo gužve i imali bi prevoz svako 7-8 minuta.
Da su projektovali tračnice koje zaobilaze peron Ilidžanskog terminala, onda bi bilo više opcija. Mogla bi se preraspodjeliti vozila sa trojke da ih pola ostane na 3 pola produži za Hrasnicu, gdje bi se dodala još 4 tramvaja, ili neka druga varijanta, ali kakva god, uz dobru organizaciju ne bi trebala više od 4 tramvaja dodatna tramvaja u odnosu na broj planiran na sadašnjim linijama.
Što se tiče izmještanja remize u Famos, nema od toga ništa, pogotovo što će se raditi remont pruge i u samoj remizi.
Jednostavno, remiza je na idealnoj poziciji, i nije bez veze stavljena na pola puta između Ilidže i Baščaršije.
Na najpovoljnijem je položaju što se tiče izlaska vozila na linije, šlepanja vozila, a u najpovoljnijem je položaju i za slučajeve prekida saobraćaja na nekim dionicama.
Izmještanje remize u Famos je totalna ludost, osim što povećava broj kilometara u prazno, pravi problem bi nastao ako bi došlo do nekog prekida, što bi nekad moglo dovesti do prekida tramvajskog saobraćaja u čitavom gradu.
Za izmještanje remize u Famos osnovni uslov bi bio da je prije toga izgrađena pruga koja je planirana prije rata od Hrasnica-Vraca-Muzej, ili u najmanju ruku Hrasnica-Dobrinja-Nedžarići, ali danas je već jasno da nema ništa od tramvaja od Hrasnice preko Vojkovića za Dobrinju. Izgrađene su zgrade i jedina je solucija da tramvaj ide cestom što nije više ni praktično ni opravdano, a s druge strane Efendić je zabio glogov kolac za prugu Nedžarići-Dobrinja preuređenjem i prenamjenom zelenog pojasa kroz Bulevar Branilaca Dobrinje te izgradnjom parkinga na mjestu gdje je planirana tramvajska okretnica.
O direktnoj liniji Hrasnica-Tunel Vraca-Muzej da ne pričam.
- druzeljubiva
- Posts: 285
- Joined: 19/03/2008 13:03
- Location: Sarajevo
#5022 Re: Gras all about
Ok je rad u etapama. Mislim da je 2 godine previse vremena za rekonstrukciju 20 kilometra pruge.
[/quote]
Pri planiranju radova su oni uzimali u obzir i zimski period kad se nece nista raditi (nekih 5 mjeseci kise i snijega).
Ma daj Boze da sve zavrse i za ove 2 godine.
Bila je solucija da se digne sve i obustavi sav tramvajski saobracaj, ali da se zavrsi za 4-5 mjeseci. Ministarstvo je to u startu odbilo jer ih je vjerovatno bilo strah.
[/quote]
Pri planiranju radova su oni uzimali u obzir i zimski period kad se nece nista raditi (nekih 5 mjeseci kise i snijega).
Ma daj Boze da sve zavrse i za ove 2 godine.
Bila je solucija da se digne sve i obustavi sav tramvajski saobracaj, ali da se zavrsi za 4-5 mjeseci. Ministarstvo je to u startu odbilo jer ih je vjerovatno bilo strah.
- sime_cipol
- Posts: 16225
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#5023 Re: Gras all about
Ja bih jucer to potpisao.
Pocnu u martu, rok do nove skolske godine.
Neka autobusi rade umjesto tramvaja.
Pocnu u martu, rok do nove skolske godine.
Neka autobusi rade umjesto tramvaja.
- drugtito2011
- Posts: 2888
- Joined: 01/08/2011 18:45
#5024 Re: Gras all about
Pri planiranju radova su oni uzimali u obzir i zimski period kad se nece nista raditi (nekih 5 mjeseci kise i snijega).druzeljubiva wrote: ↑24/06/2021 07:43 Ok je rad u etapama. Mislim da je 2 godine previse vremena za rekonstrukciju 20 kilometra pruge.
Ma daj Boze da sve zavrse i za ove 2 godine.
Bila je solucija da se digne sve i obustavi sav tramvajski saobracaj, ali da se zavrsi za 4-5 mjeseci. Ministarstvo je to u startu odbilo jer ih je vjerovatno bilo strah.
[/quote]
Pa nisu Kinezi domaca firma, gdje jedan radi a petorica gledaju i rade od 8 do 16. Imaju najsavremeniju tehnologiju i vremenski uslovi im ne bi trebali predstavljati problem. Ako za vremenske prilike i neprilike imaju rjesenja u Kini, zasto ista ne bi koristili i ovdje. Ne kazem da nece biti zastoja u rekonstrukciji ali 2 godine su previse. Je...i izbori.
- Truba
- Posts: 81570
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#5025 Re: Gras all about
mislim da ne trebamo brinuti jer europa kreditira
a kinezima se žuri zbog rejtinga
mislim da će to BITI OK
ako koji podizvođač želi bankrotirati ne poštujući rokove i ugovore
kažem: SLOBODNO
a kinezima se žuri zbog rejtinga
mislim da će to BITI OK
ako koji podizvođač želi bankrotirati ne poštujući rokove i ugovore
kažem: SLOBODNO