KlixŠkoda Transportation
Škoda proizvodi šest modela tramvaja - Forcity Classic, Forcity Smart, Forcity Plus, Forcity Alfa i Elektra.
Forcity Classic je prilagodljiv tramvaj. Moguće ga je proizvoditi u različitim dužinama i širinama. Također, moguće je mijenjati broj sjedišta i pogonske mehanizme. Njegova maksimalna brzina iznosi 70 kilometara na sat.
Škoda Forcity Classic
Forcity Smart je opisan kao tramvaj odličnih voznih karakteristika. Istaknuta je dobra zvučna i toplotna izolacija vozila, kao i veliki broj mjesta za sjedenje. Maksimalna brzina je 80 kilometara na sat.
Škoda Forcity Smart
Forcity Plus je tramvaj za kojeg je navedeno da je "100 posto niskopodni". Dizajniran je tako da osigura "brz izlazak i ulazak putnika". Prilagođen je za osobe s poteškoćama u kretanju i za osobe koje su s dječjim kolicima. Maksimalna brzina je 80 kilometara na sat.
Škoda Forcity Plus
Forcity Alfa je predstavljen kao tramvaj s "najvećim udjelom vrata po dužini vozila". Kao njegova prednost je naglašen pristup sjedištima. Maksimalna brzina iznosi od 60 do 80 kilometara na sat.
Škoda Forcity Alfa
Elektra je vozilo za koje se tvrdi da je energetski vrlo učinkovito. Koristi se u Pragu i Brnu, ali i u Vroclavu i Cagliariju. Prisutni su i na ulicama američkih gradova Portland i Tacoma.
Škoda Electra
Svi navedeni Škodini modeli su dostupni kao jednosmjerna i dvosmjerna vozila.
Alstom
Alstomovim tramvajima Citadis se prevoze stanovnici nekoliko gradova svijeta. Proizvođač je istakao da su njihova vozila prilagodljiva, ekonomična i izgledom dopadljiva.
Ovi tramvaji mogu biti dugi od 24 do 48 metara, a široki od 2,4 do 2,6 metara. Prilagodljiva je i njihova unutrašnjost. Alstom je ukazao da ova vozila imaju velike prozore, ergonomska sjedišta te da su izrađena od kvalitetnih materijala. Osim toga, tvrde da je osiguran lak izlazak i ulazak iz tramvaja.
Alstom
Pohvalili se i time da je 98 posto dijelova modela Citadis moguće reciklirati, kao i da je buka svedena na minimum. I ove tramvaje je moguće koristiti tamo gdje ne postoji kontaktna mreža.
Kada će novi tramvaji biti na sarajevskim ulicama?
Bivši ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adi Kalem je istakao da je rok za isporuku prvog vozila 16 mjeseci, a da bi svih 15 vozila trebala biti isporučena u roku od dvije godine.
Kalem je u izjavi za naš portal u julu prošle godine naveo da bi novi tramvaji trebali biti dugi do 33 metra. Ove godine se očekuje i rekonstrukcija tramvajske pruge od Ilidže do Marijin Dvora koja bi trebala trajati dvije godine.
Gras all about
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4951 Re: Gras all about
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4952 Re: Gras all about
Evo prije nego izaberu nove tramvaje, cisto da ne bude, kritikuje sad kad su izabrali, ali pogledajte listu kompanija koje su prosle pretkvalifikaciju, svjetska klasa kompanije od kojih je najlosiji turski Durmazlar i najjeftiniji.
Ono cega se bojim da ce upravo oni dobiti tender i to sa ovim Silkworm modelima, gdje bi raja govorila, pa sta, izgledaju kao space shuttleovi u poredjenju s ovim sto imamo, ali je fazon, kada imas ovakav izbor, zasto moramo uzeti najlosiji, osim ako stvarno nemamo izbora, jer svi ostali prelaze novcani iznos kojim raspolazemo.
Gradski prijevoz u Sarajevu je krenuo u stvarno historijsku reformu, ova Vlada je spremna da dohaka GRAS-u napokon, projekat tramvaja do Hrasnice je svakim danom sve blize, medjunarodni tenderi su provedeni za prugu, trolejbuse i tramvaje, kao i reformu naplate, nema potrebe sada kada je historijska prilika da se zadovoljimo sa jeftinim rjesenjima. I to je poenta cijele price.
Ono cega se bojim da ce upravo oni dobiti tender i to sa ovim Silkworm modelima, gdje bi raja govorila, pa sta, izgledaju kao space shuttleovi u poredjenju s ovim sto imamo, ali je fazon, kada imas ovakav izbor, zasto moramo uzeti najlosiji, osim ako stvarno nemamo izbora, jer svi ostali prelaze novcani iznos kojim raspolazemo.
Gradski prijevoz u Sarajevu je krenuo u stvarno historijsku reformu, ova Vlada je spremna da dohaka GRAS-u napokon, projekat tramvaja do Hrasnice je svakim danom sve blize, medjunarodni tenderi su provedeni za prugu, trolejbuse i tramvaje, kao i reformu naplate, nema potrebe sada kada je historijska prilika da se zadovoljimo sa jeftinim rjesenjima. I to je poenta cijele price.
- tramvajtrojka
- Posts: 10798
- Joined: 27/04/2021 22:52
#4953 Re: Gras all about
nisu kinezi izlevatili vladu zbog bloka 7 nego general electric zbog pritiska satro urbanih evropljana zbog straha od sankcija otkazao posao dok oni dan dns prave elektrane na ugalj jednostavno ne daju ti da budes nezavisanSo What! wrote: ↑13/06/2021 11:05Ne boji se EU, Kineza u tom smislu, ali ista kompanija koja u roku zavrsava Peljeski most, u Crnoj Gori evo drugu godinu kasni sa radovima na autoputu u Crnoj Gori, a pri tome su im tokom izgradnje u Crnoj Gori u protekle cetiri godine poginula cetiri radnika.tramvajtrojka wrote: ↑12/06/2021 20:32nema sanse da se eu zabrine kad je eu odobrila ovog izvodjaca isto kao za peljeski most eu daje pare a kinezi ga rade , evropljanima je bitno samo da se radovi odrade i pare potrose transparentno
Sve je do drzave koja je narucila radove i koja ako nametne postivanje dogovora i protokola, sigurno ce u konacnici dobiti i proizvod koji je trazila. Upitno je koliko je BiH takva zemlja. Nase iskustvo sa Kinezima je takvo da su dobili tender za dionicu Pocitelj - Zvirovici i zatim su poslove razdijelili Euro-Asfaltu i Heringu, dok Hering izvodi radove na samom mostu, Euro-Asfalt radi na tunelu Pocitelj.
S druge strane, Avaz je prije par dana dobio navodno informaciju da Blok 7 se trenutno nece graditi zbog toa sto su Kinezi izlevatili Vladu, ali ko zna, poznavajuci nasu Vladu, mozda je i obrnuto.
a sto se tice kineza CRGL ce sigurno odraditi dobar posao na pruzi jer njezina kcerka firma raditi ce posao ako su ljudi mogli izbusiti pola Kine za brzu prugu mogu i kod nas odraditi kako treba posao bolje i kinezi nego euroasfalt , strabag i ostale ublehaske firme
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4954 Re: Gras all about
Onda cemo se voditi onom: Zivi bili pa vidjeli.tramvajtrojka wrote: ↑13/06/2021 11:19nisu kinezi izlevatili vladu zbog bloka 7 nego general electric zbog pritiska satro urbanih evropljana zbog straha od sankcija otkazao posao dok oni dan dns prave elektrane na ugalj jednostavno ne daju ti da budes nezavisan
a sto se tice kineza CRGL ce sigurno odraditi dobar posao na pruzi jer njezina kcerka firma raditi ce posao ako su ljudi mogli izbusiti pola Kine za brzu prugu mogu i kod nas odraditi kako treba posao bolje i kinezi nego euroasfalt , strabag i ostale ublehaske firme
Pruga ce se svakako rekonstruisati par godina (rok nadzora je 49 mjeseci), pa tada cemo svi zajedno moci ocijeniti sta smo dobili s ovim.
- mk ultra
- Posts: 19537
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#4955 Re: Gras all about
Od domacih firmi jedino IOG ima sve OK, ostali tankoSo What! wrote: ↑13/06/2021 10:59Otkud ti informacija da obrnu milijardu eura, o EBRD-ovim arsinima dovoljno svjedoci cinjenica da je pretkvalifikaciju prosao i sarajevski Euro-Asfalt koji sarafa na prugi nikada nije zamijenio.
Izbor je krajnje diskutabilan i vjerujem da su dali najnizu ponudu, samo se nadam da nam se u isporuci kao u slucaju S krivine nece biti repova.
Bio sam ja sretan kada su odlucili rekonstruisati S krivinu, pa sam se nekako nadao da OK Bau i Zeljo mozda i znaju sta rade, i eto predrasuda moja, kao i vecine ljudi je bila opravdana.
- sime_cipol
- Posts: 16335
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#4956 Re: Gras all about
Kad je tramvaj u pitanju, ja bih samo Čeha, pa nek je i malo skuplji. Ako moze ovaj zeleno-zuti sto malo na retro baca.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4957 Re: Gras all about
U Helsinkiju su ovakvi, ljepota ih vidjeti, ali recimo u Rigi (Latvija) su oni moderniji modeli, iskreno meni savršen model.sime_cipol wrote: ↑13/06/2021 13:32 Kad je tramvaj u pitanju, ja bih samo Čeha, pa nek je i malo skuplji. Ako moze ovaj zeleno-zuti sto malo na retro baca.
CAF Urbos AXL, su takodjer odlični tramvaji, u Talinnu ih koriste. Recimo oni su iz Španije, a od Španaca smo nabavili Talgo koji je fantastičan.
Zanimljivo je da u igri nema zagrebačkog Končara, koji trenutno radi na tramvajima za latvijski grad Liepaja, a pored toga dobro su se pokazali i njihovi modeli na zagrebačkim ulicama.
Kakogod, izbor nam je širok, ja se nadam da to neće biti Turci.
- Truba
- Posts: 81797
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#4958 Re: Gras all about
Meni je bitno da ima kotace i krov
- sime_cipol
- Posts: 16335
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#4959 Re: Gras all about
Po meni, fazon bi bio neki retro izgled s vana, a unutra nek bude najmodernija tehnologija. Od ovih gore ponudjeneih, ovaj mi je nablizi tome.So What! wrote: ↑13/06/2021 14:22U Helsinkiju su ovakvi, ljepota ih vidjeti, ali recimo u Rigi (Latvija) su oni moderniji modeli, iskreno meni savršen model.sime_cipol wrote: ↑13/06/2021 13:32 Kad je tramvaj u pitanju, ja bih samo Čeha, pa nek je i malo skuplji. Ako moze ovaj zeleno-zuti sto malo na retro baca.
CAF Urbos AXL, su takodjer odlični tramvaji, u Talinnu ih koriste. Recimo oni su iz Španije, a od Španaca smo nabavili Talgo koji je fantastičan.
Zanimljivo je da u igri nema zagrebačkog Končara, koji trenutno radi na tramvajima za latvijski grad Liepaja, a pored toga dobro su se pokazali i njihovi modeli na zagrebačkim ulicama.
Kakogod, izbor nam je širok, ja se nadam da to neće biti Turci.
- insaneinthebrain
- Posts: 20569
- Joined: 12/08/2013 12:51
#4960 Re: Gras all about
Znaci turci posto su oni najgori. Mi smo najgore biramoSo What! wrote: ↑13/06/2021 14:22U Helsinkiju su ovakvi, ljepota ih vidjeti, ali recimo u Rigi (Latvija) su oni moderniji modeli, iskreno meni savršen model.sime_cipol wrote: ↑13/06/2021 13:32 Kad je tramvaj u pitanju, ja bih samo Čeha, pa nek je i malo skuplji. Ako moze ovaj zeleno-zuti sto malo na retro baca.
CAF Urbos AXL, su takodjer odlični tramvaji, u Talinnu ih koriste. Recimo oni su iz Španije, a od Španaca smo nabavili Talgo koji je fantastičan.
Zanimljivo je da u igri nema zagrebačkog Končara, koji trenutno radi na tramvajima za latvijski grad Liepaja, a pored toga dobro su se pokazali i njihovi modeli na zagrebačkim ulicama.
Kakogod, izbor nam je širok, ja se nadam da to neće biti Turci.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4961 Re: Gras all about
Btw. u svemu ovome zaboravio sam napomenuti da je u tramvajima uveden video nazdor koji se prati iz centra koji nije u nadležnosti GRAS-a.
Nešto što je nerealno bilo godinama, ova Vlada je uspjela bez velike medijske pompe da provede u djelo.
Nešto što je nerealno bilo godinama, ova Vlada je uspjela bez velike medijske pompe da provede u djelo.
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#4962 Re: Gras all about
Stadler ili Alstom, nema greške
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#4963 Re: Gras all about
Pruga, moderne stanice, novi tramvaji, trolejbusi... ko bi rekao da se sve to pokrenulo a do prije par godina smo o tome mogli samo mastati.
Sad se jos samo strpiti do 2023-2024. godine kad se sve to odradi i dodje.
Sad se jos samo strpiti do 2023-2024. godine kad se sve to odradi i dodje.
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45505
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
#4964 Re: Gras all about
Ili zaokružiti zelene na izborima 2022. da sve to razjebu i odrade oni to kako treba
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4965 Re: Gras all about
I onda ga dati katilima u GRAS-ovu remizu na Alipašinom Mostu.
I don’t think so, gasi GRAS i formiraj novog operatera dok se ovo ne proizvede.
Vidjeti čak i najružniji i najlošiji tramvaj s ove liste parkiramog na remizi medju onim olupinama bi bilo kao da gledaš neku prelijepu egzotičnu životinju zatvorenu u neki trećerazredni zoološki vrt.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4966 Re: Gras all about
@ vekejsn ; MoHiKaNaC ; ekist (Skyscrapercity forum)
- mk ultra
- Posts: 19537
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#4967 Re: Gras all about
So What! wrote: ↑13/06/2021 10:59Otkud ti informacija da obrnu milijardu eura, o EBRD-ovim arsinima dovoljno svjedoci cinjenica da je pretkvalifikaciju prosao i sarajevski Euro-Asfalt koji sarafa na prugi nikada nije zamijenio.
Izbor je krajnje diskutabilan i vjerujem da su dali najnizu ponudu, samo se nadam da nam se u isporuci kao u slucaju S krivine nece biti repova.
Bio sam ja sretan kada su odlucili rekonstruisati S krivinu, pa sam se nekako nadao da OK Bau i Zeljo mozda i znaju sta rade, i eto predrasuda moja, kao i vecine ljudi je bila opravdana.
2017ta
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66225
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#4968 Re: Gras all about
Po cemu zakljucujete da su to znakovi da je GRAS odsvirao svoje?
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#4969 Re: Gras all about
To je urađeno još prije petka 13
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4971 Re: Gras all about
Nije, cak ni prvo pouvrijeme nije pocelo, ali postoje prilike da ga u etapama eliminisu, jer mislim da niko nije lud da im na cuvanje da novih 25 trolejbusa, a pogotovo, ove tramvaje sa slike._BataZiv_0809 wrote: ↑13/06/2021 16:11 Po cemu zakljucujete da su to znakovi da je GRAS odsvirao svoje?
Ali je dokazano da se mogu zaobici:
- Upravljali kosim liftom dok se sva cetiri nisu pokvarila, Opcina Centar, narucila novi kosi lift, osnovala javno preduzece koje upravlja sada kosim liftom.
- GRAS je upravljao i Zicarom, nakon obnove ni govora nije bilo da im se da nadleznost, vec su Zicaru prebacili na novoosnovano Javno preduzece Sarajevo.
- Kanton ugradio kamere u tramvaje i formirao vlasitit Centar za nadzor sa kojim GRAS nema nikakve veze.
Istina jeste da su im dali onih 15 novih minibuseva koje je Kanton preko UNDP-a nabavio, ali mislim da bi im kao iznad navedenim slucajevima, Kanton mogao malo po malo oduzimati nadleznosti i dovuci ih do stecaja, ali jos ce se tu koplja lomiti i to dugo vremena.
- mk ultra
- Posts: 19537
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#4972 Re: Gras all about
https://we.tl/t-Opnl8KMPpX
Ako imas kuveta citaj
Hoce reci da su vlasnici ovih nasih kineza
https://en.wikipedia.org/wiki/Shandong_ ... prov=sfla1
Ovi
Last edited by mk ultra on 13/06/2021 21:08, edited 1 time in total.
-
- Posts: 4578
- Joined: 05/06/2008 00:46
#4973 Re: Gras all about
Je li se paralelno rade i tramvajski stanice sa prugom ili sada ide samo rekonstrukcija pruge?
- mk ultra
- Posts: 19537
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#4975 Re: Gras all about
Nisam to rekao, neko je govorio da sa rekonstrukcijom pruge ide i rekonstrukcija remize, samo na kojoj lokacijiSo What! wrote: ↑13/06/2021 15:36I onda ga dati katilima u GRAS-ovu remizu na Alipašinom Mostu.
I don’t think so, gasi GRAS i formiraj novog operatera dok se ovo ne proizvede.
Vidjeti čak i najružniji i najlošiji tramvaj s ove liste parkiramog na remizi medju onim olupinama bi bilo kao da gledaš neku prelijepu egzotičnu životinju zatvorenu u neki trećerazredni zoološki vrt.