Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sta ces im od plate ljudi se bore sa raspadnutom infrastrukturom.
Te sine su treba biti zamjenjene jos prije 15 godina a sve sto se uradilo kad puknu da ih vare a vare ih masala svaki dan.
Sad je tu kraj moraju se pod hitno rekonstruisati.
lajkujMe wrote:Sta ces im od plate ljudi se bore sa raspadnutom infrastrukturom.
Te sine su treba biti zamjenjene jos prije 15 godina a sve sto se uradilo kad puknu da ih vare a vare ih masala svaki dan.
Sad je tu kraj moraju se pod hitno rekonstruisati.
Nije stvar u sinama nego losoj i lose uradjenoj i neodrzavanoj PODLOZI!
A podloga se itekako MOGLA promijeniti/rijesiti bez promjene sina.
Stotinu kisa je napadalo i sapralo podlogu na onom mjestu - ostalo samo blato/suha zemlja...zato sine i jesu onoliko puta vec ispucale pa varene na istom mjestu - jer su se uvijale u nedostatku podloge!
I gdje su gumeni umetci/damperi, kakvih ima na nekim drugim raskrsnicama?
Sluzba odrzavanja sina ima i strucnu i moralnu DUZNOST&ODGOVORNOST, ako treba i JAVNO, urgirati i upozoravati, ako je vec falilo dampera, sljunka, betona bla bla
Hebe se njima svima odgovornima, SVE DOK IZ NJIHOVOG DZEPA NE IDE POKRIVANJE UCINJENE STETE NA OVOM TRAMVAJU.
Sluzbi odrzavanja sina 50% od plate narednih 6 mjeseci, pa il ce dati otkaze il se NAUCITI PAMETI!
Previše se yubito gledao, ovo je klasični MULTI-TRACK DRIFT:
Sada ozbiljno: čuj od plate odbiti...KRIVIČNO GONITI odgovorne jer su svojim nemarom ugrozili ljudske živote a prije svega one koji upravljaju preduzećem.
Sta je sa najnovijim haosom i promjenom linija voznje prema vogosci, iz kojeg razloga ne moze bus od ganica vile donjom, glavnom dzadom nego gore preko stadiona? Vozim se na Sip i tu je situacija postajala sve gora kako se iz zime kretalo prema ljetu, busa dan ima pa tri cetiri dana nema...i jos ih neko brani, ccc...
betametazon wrote:Sta je sa najnovijim haosom i promjenom linija voznje prema vogosci, iz kojeg razloga ne moze bus od ganica vile donjom, glavnom dzadom nego gore preko stadiona? Vozim se na Sip i tu je situacija postajala sve gora kako se iz zime kretalo prema ljetu, busa dan ima pa tri cetiri dana nema...i jos ih neko brani, ccc...
Radi se ul. Koševo od Ganica do krizanja sa ul. Kemal begovom, do kraja augusta zavrsetak radova, eto..
Sluzbi odrzavanja sina 50% od plate narednih 6 mjeseci, pa il ce dati otkaze il se NAUCITI PAMETI!
Previše se yubito gledao, ovo je klasični MULTI-TRACK DRIFT:
Sada ozbiljno: čuj od plate odbiti...KRIVIČNO GONITI odgovorne jer su svojim nemarom ugrozili ljudske živote a prije svega one koji upravljaju preduzećem.
Nisam nešto ulazio na temu pa mi je ovo promaklo i iako je bilo davno moram reagovati:
Kao neko ko je proveo 2 mjeseca u pogonu održavanja pruge mogu samo reći da radnici održavanja pruge daju sve što je u njihovoj moći da tramvaj ne prestane sa radom.
Iako je žljebna pruga od Čengić Vile prema centru grada modernija i prilagođenija za tramvajski saobraćaj za vrijeme svog projektovanog radnog vijeka, ipak u ovoj fazi raspada prugu s pragovima je lakše održavati, mogu se dotezati šarafi, podbijati pragovi, dok je ovamo na prugi od Čengić vile do Marijin dvora i pruga i podloga otišla u tri lijepe i tu se bez generalnog remonta može samo improvizovati.
Vrijeme čini svoje pa je stara najiskusnija garda s kojim sam imao čast raditi otišla u penziju, mada radili su i poslije penzije neko vrijeme na ugovor o djelu.
Svi su svjesni stanja u kojem se pruga nalazi i da se ništa tu ne može popraviti bez remonta.
Svjesni su svi rizika da može doći i do tragedije, ali obustava tramvajskog saobraćaja bi zakomplikovala život desetina hiljada putnika.
Trebalo bi daleko više autobusa da zamijene sadašnji broj tramvaja, nebitno GRAS, Centrotrans, neko treći. Osim što treba više vozila jer i kratki K2 tramvaj prima 50 putnika više od zglobnog autobusa, a da ne spominjem trodjelne tramvaje, problem bi bile i gužve u saobraćaju. Glavni problem bi bio gdje naći tolike KV vozače autobusa sad kad ih svi prevoznici u regiji svijećom traže.
Duž pruge su postavljeni znakovi o ograničenju 20-30km/h a problem je što se neki vozači ne pridržavaju toga.
Ja se nadam da će ovo ministarstvo konačno uraditi ono što trube na sva zvona da će biti urađeno, i da će naredne godine ovaj problem biti konačno riješen. Ako ništa bar da se remontuje najkritičnija dionica od Čengić vile do Marijin dvora.
I prethodna vlast je imala velikih obećanja pa nije ništa ispunjeno.
Lakse je ulizati se kretenima u supak sa kupovinom gajnc novih trolejbusa a polovne je olos doseljenicka vec posrala,umjesto da preusmjere sredstva da se hitno barem nesto sanira da tramvaj ne zavrsi na krovu
Za ovaj seljacki narod koji smrdi ko stoka i nista ne cuva, i nije nista! Nije do GRASa, koliko je do nas!
novi trolejbusi su super lijepi, udobni, cisti i kolika dijabola moras biti da ga isvaras?!
Kamo srece da imamo kamere svuda po vozilila ko u Minhenu, pa budi mangup i unistavaj, vandali obicni...zlo mi je od ljudi s kojima moram zivjeti!
Kad su ljudi odlucili da seru po vozilima dovoljan je dokaz u kakvoj smo rupcagi od drustva i da nikako ne zaslizujemo bolje
A za cvrljanje da okerepis kaznu krezavoj materi sta joj dijete radi onda bi pizidla po novinama kako je sirotilja
Nisrin wrote:Za ovaj seljacki narod koji smrdi ko stoka i nista ne cuva, i nije nista! Nije do GRASa, koliko je do nas!
novi trolejbusi su super lijepi, udobni, cisti i kolika dijabola moras biti da ga isvaras?!
Kamo srece da imamo kamere svuda po vozilila ko u Minhenu, pa budi mangup i unistavaj, vandali obicni...zlo mi je od ljudi s kojima moram zivjeti!
Kakav ba Minhen, Litvatrans iz Banovica ima videonadzor u 20 god starim vozilima i nijedne parnice, reza na sjedalu ili potpisa. Gledao 6 komada. Sad se postavlja pitanje da li su ljudi iz Banovica i TK za nas iz KS napredna civilizacija (iliti MinKen) ili je ipak to dokaz da je dovoljno da vlasnik povede vise racuna kako da je zastiti svoj avozila.
Da se razumijemo grasovci nisu u stanju oprati trolejbuse kako valja, ječl i to do nas?
Nazalost, posto ne vozim jer sam hamsa, primorana sam koristiti usluge GRAS-a, usla u priejvoz ujutro, popodne ili kad god, uvijek ljudi zaudaraju na najgoru farmu...prljavi i svakakvi ulaze...unistavaju, kidaju oni mladji delinkventi itd..to zaista nije do GRASa!
Nisrin wrote:Za ovaj seljacki narod koji smrdi ko stoka i nista ne cuva, i nije nista! Nije do GRASa, koliko je do nas!
novi trolejbusi su super lijepi, udobni, cisti i kolika dijabola moras biti da ga isvaras?!
Kamo srece da imamo kamere svuda po vozilila ko u Minhenu, pa budi mangup i unistavaj, vandali obicni...zlo mi je od ljudi s kojima moram zivjeti!
Kakav ba Minhen, Litvatrans iz Banovica ima videonadzor u 20 god starim vozilima i nijedne parnice, reza na sjedalu ili potpisa. Gledao 6 komada. Sad se postavlja pitanje da li su ljudi iz Banovica i TK za nas iz KS napredna civilizacija (iliti MinKen) ili je ipak to dokaz da je dovoljno da vlasnik povede vise racuna kako da je zastiti svoj avozila.
Da se razumijemo grasovci nisu u stanju oprati trolejbuse kako valja, ječl i to do nas?
Da litvatrans prevozi srednjoskolce, studente i ostalu balavurdiju koja upravo i šara vozila, i da to radi na dnevnoj bazi i da broj tih putnika iznosi desetine i desetine hiljada, baš bih volio vidjeti na šta bi mu vozila ličila.
Nema te kompanije koja može očistiti ono što stoka uradi.
Pa pogledaj samo zgrade i fasade. Mi stanari nedavno na našoj zgradi očistili fasadu, platili, okrečili ponovo. Prošlo 10 dana grafit osvanuo. Potom drugi. I za mjesec dana su je sjebali. Citav zid isaran. I sta sad? Znaci trebamo opet krečit - jel? Pa opet za 10 dana isto.
Stoka se mora naučiti ponašanju. I to je jedino rješenje. Znači, vidiš da neko šara. Opali mu kaznu. Student. učenik. Pozovi mu roditelje i opali po usima. I radi to svaki dan, pa ces vidjeti kako se moze lijepo ponasati.
To jel neko smrdi i je li se istusirao ili nije, tu ne mozes nista. Ali ove stvari se mogu eliminisati. I naravno GRAS tu mora da ide sa idejama i da trazi video nadzor, da trazi zakonska rjesenja koja ce im omoguciti djelovanje itd itd. Pa necu ja to raditi. Ali jbg oni jedva rade svoju osnovnu djelatnost.
Nisrin wrote:Za ovaj seljacki narod koji smrdi ko stoka i nista ne cuva, i nije nista! Nije do GRASa, koliko je do nas!
novi trolejbusi su super lijepi, udobni, cisti i kolika dijabola moras biti da ga isvaras?!
Kamo srece da imamo kamere svuda po vozilila ko u Minhenu, pa budi mangup i unistavaj, vandali obicni...zlo mi je od ljudi s kojima moram zivjeti!
Kakav ba Minhen, Litvatrans iz Banovica ima videonadzor u 20 god starim vozilima i nijedne parnice, reza na sjedalu ili potpisa. Gledao 6 komada. Sad se postavlja pitanje da li su ljudi iz Banovica i TK za nas iz KS napredna civilizacija (iliti MinKen) ili je ipak to dokaz da je dovoljno da vlasnik povede vise racuna kako da je zastiti svoj avozila.
Da se razumijemo grasovci nisu u stanju oprati trolejbuse kako valja, ječl i to do nas?
Da litvatrans prevozi srednjoskolce, studente i ostalu balavurdiju koja upravo i šara vozila, i da to radi na dnevnoj bazi i da broj tih putnika iznosi desetine i desetine hiljada, baš bih volio vidjeti na šta bi mu vozila ličila.
Nema te kompanije koja može očistiti ono što stoka uradi.
Pa pogledaj samo zgrade i fasade. Mi stanari nedavno na našoj zgradi očistili fasadu, platili, okrečili ponovo. Prošlo 10 dana grafit osvanuo. Potom drugi. I za mjesec dana su je sjebali. Citav zid isaran. I sta sad? Znaci trebamo opet krečit - jel? Pa opet za 10 dana isto.
Stoka se mora naučiti ponašanju. I to je jedino rješenje. Znači, vidiš da neko šara. Opali mu kaznu. Student. učenik. Pozovi mu roditelje i opali po usima. I radi to svaki dan, pa ces vidjeti kako se moze lijepo ponasati.
To jel neko smrdi i je li se istusirao ili nije, tu ne mozes nista. Ali ove stvari se mogu eliminisati. I naravno GRAS tu mora da ide sa idejama i da trazi video nadzor, da trazi zakonska rjesenja koja ce im omoguciti djelovanje itd itd. Pa necu ja to raditi. Ali jbg oni jedva rade svoju osnovnu djelatnost.
A kako djaci, srednjoskolci i studenti idu na nastavu u Banovicima, metroom, pjeSe, tranvajem?
Prevoze oni djaka nego Gras jer tamo nema drugog vida prevoza, ali inaju nadzor, ciste, popravljaju!