славянин wrote:man_464 wrote:thekupus wrote:Hahaha ovaj se upecao, vrh
Pecanje mi je omiljena aktivnost.
Ne mogu da vjerujem. Napisem jedan post, upali se šumski požar od 500 postova iza.
I onda satro ja se upecao.
Vela havle, vela kuvete.
Bilo bi bolje da uzivas u mentalnom opustanju dok peres eventualno neki autobus ili trolejbus.
Vela havle, vela kuvete.
Narod ili je glup, ili slijep ili gluh. Kakav ja i pranje autobusa.
Što se tiče mog pranja, domet mi je erlemayer tikvica ili menzura na poslu.
Ja kažem, ja napišem jedan post - šumski požar iza. Evo maksuz nisam mjesec pisao, odmorio, mentalno opustio. Mogu ti reć, dobro je malo ovaj klix napustiti na mjesec jer sam odmorio od tvojih i Goranovih umobolnih ideja i postova. Naravno nastale su zbog opšteg nezadovoljstva jer se niste adekvatno uhljebili kako vi to kažete, pa su vam svi na svijetu krivi i ništa vam ne valja.
nlt wrote:Ne treba prati vozila je to košta? Hmm
A treba uhljebe u kancelarijama isplatiti po 1500 min KM mjesečno, ali to očito nije problem
Ne iznoši laži. Pogledaj plate u grasu i prosjek istih.
tempuser wrote:konektovan wrote:
Sta je ovo, reci da se zahebajes???? Pricas lafo o nekakvoj ustedi, bacanju para, a narokali 200 miliona duga?!
A skidanje ljepila je ukljuceno u cijenu brendiranja!
Sljedeca faza je, dok kod Gras kuburi s parama nema potrebe da se prevoze putnici, to je rasipanje para!
Doduse, to je vec bilo kad su samovoljno i bez najave ukidali linije i preskakali red voznje jer nisu imali cime da voze!
Pomenuti autobus vozi ovako ima i godina, uklanjanje reklame bi uklonilo i očajni lak ispod. Ovaj autobus treba dobro izribati i lakirati. Nema posebne priče. U suštini bitno je da je ispravan, vidi se registracija, garažni broj je tu.