To je jedan od osnovnih problema.vjeshalica wrote:Stacemo sa stalnim guzvama? Ako vec karta vrijeti za pola sata a ti istanes jos 20 minuta zacepljen negdje?
Nikome neće valjati niti moderan klimatiziran tramvaj na novim glatkim šinama ako će voziti i dalje duže nego koliko traje let za Beč.
Tu je potrebno uvesti "šikaniranje" vozača automobila koji misle da sto metara bez automobila ih će ubiti brže nego promaja. I tu će biti najviše buke, galame i protesta. I potrebna su najveća "muda" kod onih u foteljama.
Dakle:
- promjena programiranja semafora u korist gradskog prevoza
- ZABRANA kretanja automobila na čitavoj tramvajskoj pruzi u centru (krug Marindvor - Baščaršija - Marindvor) uz odgovarajuće barijere - posebni ivičnjaci, kaldrmisanje pruge da bude što brutalnija vožnja za automobile, nadzorne kamere plus kazne itd.)
- gdje je moguće napraviti i trake isključivo za trole / autobuse
- STROGO kažnjavati idiote koji parkiraju na autobuskim / trolejbuskim stajalištima i ona stvar ih boli što vozilo ne može da se približi trotoaru
- izgradnja dovoljnog broja parkinga na terminalima, u cijeni parkinga bi bila povratna karta za gradski prevoz, reklame tipa "ostavi automobil i nastavi tramvajem"
- na raskrsnicama u gradu zabrana skretanja nadesno čime se izostavi jedna faza na semaforima i tramvaji prolaze brže
- i tako dalje
OSNOVNA PRETPOSTAVKA JESTE SVAKAKO DA BUDE GRADSKI PREVOZ UGODAN, POUZDAN I DOVOLJNO KRATKIH INTERVALA. Tek na osnovi ovoga je moguće ograničivati automobilski saobraćaj.