Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tramvajtrojka wrote: ↑01/09/2021 13:25
prvo ako vjerujes sda botinama upitaj se a drugo ne kupuje steta i pogani SDP nego ebrd daje pare ebrd raspise natjecaj za pare i količinu koju daju i ebrd izabere ponuđača vozila vlada tu nema nikakvog uplita osim da potpise odluku tako smo dobili bkm trole umjesto solarisa jer bkm je bio povoljniji na natjecaju
Te SDA botine i njihove škrabotine ne treba uopće komentarisati niti se osvrtati na njih. Tramvaji su odlični. Valjda će građani skontati da je bolje se voziti u ovakvom tramvaju, nego autom ići na posao. Ono što treba da se uradi je to da niko ne može ući bez karte u isti i ako bude trebalo da bude jedna službena osoba u tramvaju zadužena da sprijeći svaki pokušaj i najmanjeg oštečenja od strane idiota.
Vidi, opreza nikad dosta. SDA je veliko zlo - da ne nabrajamo afere.
Ali, zar smo zaboravili toliko afera kojima nas je SDP častio (Rudnap, Reket, itd itd.) Nemojte zajebavati, SDP je isto što i SDA, samo druga boja. Zato ih se boijm.
Te SDA botine i njihove škrabotine ne treba uopće komentarisati niti se osvrtati na njih. Tramvaji su odlični. Valjda će građani skontati da je bolje se voziti u ovakvom tramvaju, nego autom ići na posao. Ono što treba da se uradi je to da niko ne može ući bez karte u isti i ako bude trebalo da bude jedna službena osoba u tramvaju zadužena da sprijeći svaki pokušaj i najmanjeg oštečenja od strane idiota.
Vidi, opreza nikad dosta. SDA je veliko zlo - da ne nabrajamo afere.
Ali, zar smo zaboravili toliko afera kojima nas je SDP častio (Rudnap, Reket, itd itd.) Nemojte zajebavati, SDP je isto što i SDA, samo druga boja. Zato ih se boijm.
hahahah ovo isto kao top lista nadrealista svega mi ljudima se stvarno treba crtati kako ebrd natjecaj funkcionise
Vidi, opreza nikad dosta. SDA je veliko zlo - da ne nabrajamo afere.
Ali, zar smo zaboravili toliko afera kojima nas je SDP častio (Rudnap, Reket, itd itd.) Nemojte zajebavati, SDP je isto što i SDA, samo druga boja. Zato ih se boijm.
hahahah ovo isto kao top lista nadrealista svega mi ljudima se stvarno treba crtati kako ebrd natjecaj funkcionise
Šta je smiješno, zar svaka osoba u zemlji mora znati kako EBRD mehanizmi funkcioniraju? Zašto bih to pobogu morao znati!?
Samo kažem da opreza nikad nije dosta, te sam gore naveo imena afera kojima je SDP uništio i nas i sebe (zijanili izbore 2014).
Daj spustimo loptu i diskutujmo kao civilizovani ljudi više.
Dzematlija wrote: ↑01/09/2021 13:22
Može li komentar upućenih na ovo?
kIixHR
prije 56 minuta
Da budem prvi u otkrivanju afere. Kad Šteta i pogani SDP nabavljaju jedan tramvaj košta 2.27 miliona eura. Kad normalne države nabavljaju onda je to uvijek ispod 2 miliona eura. Krakow je nabavio iste ove Stadler Tango tramvaje SA REZERVNIM DIJELOVIMA po cijeni 1.95 miliona eura. Plus je kod njihovih veći kapacitet putnika. Češki grad Ostrava je ove iste plaćao po 1.05 miliona eura duplo jeftinije. AFERA U NAJAVI second.wiki/wiki/dpo_nova
pošto je EIB javan, ako se ukupna vrijednost projekta podijeli sa 110 tramvaja dobiješ 2.32 mil po tramvaju, o čemu EZDEHA priča??
koji bogoljubi
opet kažem nije EIB općina novi grad da možeš svašta donijeti na tender ili da su pisali tender za jednog ponuđača, preferiraju EU, ali ima uvijek konkurencija. Samo SDA pogan bi ovdje klepila barem milion na tramvaju i kupovali bi iz budžeta po 3 godišnje
pošto je EIB javan, ako se ukupna vrijednost projekta podijeli sa 110 tramvaja dobiješ 2.32 mil po tramvaju, o čemu EZDEHA priča??
koji bogoljubi
opet kažem nije EIB općina novi grad da možeš svašta donijeti na tender ili da su pisali tender za jednog ponuđača, preferiraju EU, ali ima uvijek konkurencija. Samo SDA pogan bi ovdje klepila barem milion na tramvaju i kupovali bi iz budžeta po 3 godišnje
OK, hvala za link - to je već argumentacija koja se traži. Znači tu su negdje cijene, super.
pošto je EIB javan, ako se ukupna vrijednost projekta podijeli sa 110 tramvaja dobiješ 2.32 mil po tramvaju, o čemu EZDEHA priča??
koji bogoljubi
opet kažem nije EIB općina novi grad da možeš svašta donijeti na tender ili da su pisali tender za jednog ponuđača, preferiraju EU, ali ima uvijek konkurencija. Samo SDA pogan bi ovdje klepila barem milion na tramvaju i kupovali bi iz budžeta po 3 godišnje
Naravno da ovaj u prvom komentaru laže, svjesno izbjegava reći da se radi o dvodijelnim tramvajima sa 30% manjim kapacitetom.
Chmoljo wrote: ↑01/09/2021 20:38To što pišeš je posljedica poslijeratnog razvlačenja pameti.
Kako nam je Mladić razvlačio pamet granatiranjem, tako nam SDA razvlači pamet ubjeđujući nas da smo nesposobni za sve. Svojski su se trudili i da to provedu u djelo, pa tako je zadnkih 20 godina minimalno ulagano u sport, kulturu, obrazovanje, sve u tom strahu da bi mogle stasati pametnije generacije koje neće dozvoliti da ih neko jebe u zdrav mozak.
Jednostavno, ništa bolji od četnika nisu. I jedni i drugi nam razvlače pamet i zbog svog dobra puštaju nas da se mučimo i patimo.
Ko što su nam četnici govorili da smo genetski otpad, tako nas ovi ubjeđuju da se ništa ne može i da je to mimo naših kapaciteta.
Trebaće generacijski trud da se ispravi ono što su ove krkanske štetočine uradile, ali ljudi trebaju shvatiti da se dovoljno malo potruditi, a rezultati će doći.
Napravila se fama od GRASa, a trebalo je samo malo muda skupiti i početi rješavati neke stvari. Ali ne, radije će se pustiti dvodecenijsko uništavanje, nego rizikovati pokoji glas stečajem GRASa ili otpuštanjem prekobrojnih radnika.
Četnici u davno sišli sa Vraca. Među nama su.
Što se tiče nove Vlade u Sarajevu, ona je pod nevjerovatnom medijskom paljbom, svaki potez se vaga, svaka izjava se vadi iz konteksta, od štanda u Parkuši se napravi fama kao da je neko bombu tu postavio i opet je ekspresno uklonjeno dok recimo ona smiješna nadstrešnica ispred rektorata koja je ruglo sličnog ranga je preživjela tu verbalnu paljbu i samo ostala tamo gdje jeste.
Sarajevo se probudilo i napravilo kakav takav iskorak, dok je ostatak zemlje još uvijek uspavan i nažalost, narod je prečesto ogledalo te iste SDA te ih on i bira, jer čim se nekog provincijalca može uplašiti da ako izaberu Našu Stranku da su time izabrali i Paradu Ponosa, zapita se čovjek da li je taj narod išta bolje i zaslužio.
Sve to stoji sto ste napisali. Cinjenica je da je trenutna vlada Kantona Sarajevo napravila neke korake za koje se druge vlade u periodu 1996-2018 nisu usudile iz razloga sto zbog toga mogu izgubiti izbore ili u najgorem slucaju pociniti “politicko samoubistvo”. Cinjenica je da je trenutna vlada pod lupom medija, sto onih u sluzbi odredjenih politickih stranaka, sto onih “nezavisnih”, ali isto tako je cinjenica da je trenutna vlada Kantona Sarajevo napravila glupost u par navrata i time dala “gorivo” opoziciji i botovima u sluzbi iste da im zivot deset puta tezim ucini.
Na pamet mi prva pada ona afera sa pausalom gdje je Forto i dio zastupnika vladajuce koalicije glasao protiv ukidanja istog ako se ne varam. Botovi opozicionih stranaka su spominjali to sve do nedavne afere sa Pfizer vakcinama.
Jednostavno, trenutna vlada nema prostora za pogresku, a iste prave bez obzira na to. To im se moze obiti o glavu na sljedecim izborima iako su za 3 godine uradili vise za Kanton nego sve vlade u periodu 1996-2018
Black swan wrote: ↑02/09/2021 17:12Pa zar to nije u sklopu ovog sada s kinezima?
Nisam to nigdje vidio, Kinezi samo rade prugu, raskrsnica i izgradnja dvostrane stanice je ipak posao za zaseban tender, samo mi nije jasno kako na vrijeme ne uskladiše.
Chmoljo wrote: ↑03/09/2021 10:06
Mene interesuje jedna stvar, posto se fakat ne razumijem:
Prica se o novim tramvajima i kako ne mogu na postojecu prugu, jer su eto niskopodni.
Zar nije bilo nekoliko onih trodijelnih tramvaja gdje je srednji dio bio niskopodni?
Slazem se da treba nova pruga, da ne lomi nove masine, ali sta to sprijecava niskopodni tramvaj da se vozi ovakvom prugom? Fakat pitam.
visina poda kod tih tramvaja je od 180 do 350mm
kod ovih naših je 600mm visina stepenice, i sve je prilagođeno toj visini, i prilazi ostalo... tako da koliko znam, do toga je, stajalište i visina tramvaja na stajalištu
__Phoenix__ wrote: ↑03/09/2021 10:56
Ukida se trasa pored doma penzionera prema dobrinji?
jednostavno nerentabilno je tu prugu praviti jer nakon rata na trasi ima barem preko 50 kuca do mosta na a transferzali boga pitaj imaju li papire jer po svakoj logici ne bi trebali imati jer je prije rata u rp ucrtan al ipak znamo zelene i kako su dijelili papire za legalizaciju kao da su stranacki pamfleti
__Phoenix__ wrote: ↑03/09/2021 10:56
Ukida se trasa pored doma penzionera prema dobrinji?
jednostavno nerentabilno je tu prugu praviti jer nakon rata na trasi ima barem preko 50 kuca do mosta na a transferzali boga pitaj imaju li papire jer po svakoj logici ne bi trebali imati jer je prije rata u rp ucrtan al ipak znamo zelene i kako su dijelili papire za legalizaciju kao da su stranacki pamfleti
Ni u jednom planu pruga za Dobrinju nije izbrisana, i male su sanse da bude izbrisana.
Na kraju, neka se i izbrise, samo nek se to prvo javno kaze gradjanima Dobrinje. Pa ako im je samo trola ok, i meni je ok.
I sta znaci nerentabilna pruga? Ni jedan metar pruge u Sarajevu nije rentabilan. Valjda pojam rentabilnosti isto shvatamo?
rentabilnost (franc. rentabilité) (također profitabilnost), jedan od najvažnijih pokazatelja ukupne uspješnosti poslovanja subjekta koji ostvaruje dobit, tj. profitabilnih pravnih osoba. Iskazuje se odnosom učinka poslovanja i korištenih resursa, i to najčešće odnosom neto-dobiti i kapitala, neto-dobiti i ukupne imovine te neto-dobiti i ukupnoga prihoda
P.S.
Ima li neko sad sa vise informacija? Ova postojeca pruga na obicnoj zemlji, haman nikakve podloge?
__Phoenix__ wrote: ↑03/09/2021 10:56
Ukida se trasa pored doma penzionera prema dobrinji?
jednostavno nerentabilno je tu prugu praviti jer nakon rata na trasi ima barem preko 50 kuca do mosta na a transferzali boga pitaj imaju li papire jer po svakoj logici ne bi trebali imati jer je prije rata u rp ucrtan al ipak znamo zelene i kako su dijelili papire za legalizaciju kao da su stranacki pamfleti
Ako je rentabilnost glavni kriterij, pobiti sve koji odu u penziju. Invalide, osobe sa posebnim potrebama i slične. Netentabilni su.
Black swan wrote: ↑03/09/2021 11:53
nije me iskreno briga za dobrinju
trola
komercijala
bus nedzarici dobrinja
imaju opcija
plus autom preko vraca preko mojmila i na glavnu
ALi lijepo bi bilo da ima tramvaj ako je ucrtan
nek pokrenu proces šta fali
Moglo bi im se to natuknuti, pa da vidimo kako bi išlo. Nek pokrenu tendere, objekte na trasi nek smatraju nepostojećim, budući da je eksproprijacija urađena još prije rata, i nek krenu u gradnju.