Nije sporno da postoji problem, ali nema rjesenja.high_volume wrote: ↑31/07/2021 11:20Slažem se. Nije stečaj "rješenje iz snova". GRAS je pretežak problem, da bi ga samo jednostavnim stečajem neko riješio. A "neko" je očito je, poprilično nesposobna i nestručna kantonalna Vlada.vjeshalica wrote: ↑31/07/2021 11:12
Napravili nepopravljivu stetu
Kofol krivicne prijave
Kofol stecaj
Bez plana za isti, bez plana za novu firmu,bez plana bilo cega
Problemi u Grasu na jednu stranu, a rjesenja za iste nema nigdje....zasto? Nije rjesenje samo Ebrd kredit i pruga osim toga ima jos ovdje potreba kantona, autobuse i minibuse niko ne pominje
Tačno je da je Zakon na strani Vlade, ali je i tačno da je nelikvidnost GRASA odavno, i prije i ove i prethodnih Vlada KS, i niza direktora. I svi oni, uporno, objavljivali su javne pozive za nabavku opreme i usluga, znajući, bili svjesni, da neće moći platiti dobavljače. To je prevara u poslovanju, to je krivična odgovornost. Ko će je podnijeti? Ko će namiriti ogromna potraživanja, iz koje mase kad GRAS-ova oprema ne vrijedi ni 10-ti dio svega...
Ili Vlada KS razmišlja o prodaji zemljišta kojim raspolaže GRAS. OK, zašto ne, podržavam, kao i koncesione ugovore za elektro i željezničku infrastrukturu trolejbusa i tramvaja, kojima sada može namiriti dio obaveza.
Unutar Grasa postoje linije koje ne dozvilajvaju po politickoj direktivi da se rjesevaju problemi. Gras je politicki problem, nije ni ekonomski niti strucni koliko je politicki.
Vidjecemo ako rpoglasi stecaj, koga ce staviti za upravnika i nacin provodjenja istog kad se sravni stanje pasive i aktive
A ono sto je poseban dio, uprte oci, jeste sta ce biti sa krivicnim prijavama oko svih onih koji su stetu nanijeli....
Ono sto je zanimljivo jeste da Vlada odjednom zeli stecaj kad su relaizovali Ebrd, da nisu, vjerovatno i da ne bi, jer Ebrd novac je na gotovs, nisu oni stedili i ulagali, i stvarali, lakse je kreditinu natovariti
A budala je vazda bilo, sacekaj kad se razvije situacija, pa pola kantona ne bude imalo prevoz