Gras all about

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
insaneinthebrain
Posts: 20531
Joined: 12/08/2013 12:51

#4851 Re: Gras all about

Post by insaneinthebrain »

SVI SMO MI HIMZANIJA :thumbup:

Kod mene vozac autobusa svaki dan strajkuje gladju. Preskoci po par tura, a ponekad i par dana. :zzzz:
nlt
Posts: 2556
Joined: 18/05/2014 18:02

#4852 Re: Gras all about

Post by nlt »

ljevoruki wrote: 18/05/2021 15:42 Grasu uzeti sve autobuske i kombi linije, ostaviti tramvajski i trojebuski saobracaj uz drasticno smanjenje broja radnika i punu kontrolu troskova i rashoda.
Neko pomenu kapitalizam, privatno vlasnistvo, i socijalizam, drustveno :D vlasnistvo.
Samo kratka uporedba Grasovog autobusa i Centrotransovog autobusa i jasno je i slijepcu koji je modus bolji.
U Centri svira muzika, vozac je obucen pristojno, nema voznje dzabe, ima cak i kanta za smece, autobusi cisti i uredni.
Grasovi autobusi su upravo suprotno Centri.
Na komercijali čisti i jedni i drugi, udobni i fini i jedni i drugi. Znači može se samo kad se hoće. Ali to je izgleda jedina linija gdje stvari funkcionišu, ostali koji ne žive na Dobrinji su sirotinja i ne trebaju prevoz
User avatar
musicman80
Posts: 943
Joined: 28/07/2015 10:02
Location: Sarajevo,BiH

#4853 Re: Gras all about

Post by musicman80 »

edode wrote: 18/05/2021 15:46 gras treba ostaviti kakav jeste, svakako se sirotinja njime voza ... isto kao sto sirotinja samo ide u domove zdravlja a normalni ljudi u privatne klinike, fukara salje djecu u drzavne skole, gospoda u privatne ... mora se jednom napraviti razlika da se zna gdje je čije mjesto

Kod nas u BIH nemas privatne bolnice, samo ove poliklinike sto rade jednostavne hirurske zahvate i dijagnostiku, ako je potrebna neka komplikovanija operacija, salju u drzavne bolnice. Ljudi koji imaju neku tesku upalu, nece se lijeciti kod privatnika, nego ce na KCUS ili kod Nakasa. Kod nas jos to nije regulisano, privatno zdravstvo i kako treba da izgleda. Zato nam je potrebna reforma zdravstva da bi se stvari pomjerile sa mrtve tacke.

Sto se tice privatnih skola, vecina tih skola je samo sminka, samo puknu nazive medjunarodna, internacionalna, a kadrovi isti kao i u drzavnim skolama, veoma losi. Ima izuzetaka, ali je u principu vrlo lose i ostace tako ako se ne napravi neka obrazovna reforma i postroze kriterijumi za otvaranje privatnih obrazovanih ustanova.

Mozes ti biti gospodin i pun love, ali ti to u BIH, barem u ova dva slucaja ne pravi razliku :D
nlt
Posts: 2556
Joined: 18/05/2014 18:02

#4854 Re: Gras all about

Post by nlt »

Ako privatnik preuzme neke vidove saobraćaja to ne znači da automatski imamo bolji prevoz. Potrebno je jako i efikasno kantonalno preduzeće što GRAS definitvno nije
User avatar
twonk
Posts: 278
Joined: 28/02/2012 19:05

#4855 Re: Gras all about

Post by twonk »

I na kraju najgore moguce rjesenje, vlada ce pokriti kratkorocna dugovanja, bit ce im otvoren racun 2-3 mjeseca i onda se vracamo na staro, klasika
User avatar
deogest
Posts: 2091
Joined: 16/08/2020 15:20

#4856 Re: Gras all about

Post by deogest »

Firma koja je trebala biti davno ugasena, kao i 90 % ostalih. Samaranje mrtvog konja.
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#4857 Re: Gras all about

Post by Truba »

Zacaran krug iz kojeg nema izlaska

Jedino sto se moze rentati stan blize poslu
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40719
Joined: 29/06/2011 23:39

#4858 Re: Gras all about

Post by dječak sa šibicama »

Uhljebnicka firma, ne pada im na pamet skresati broj zaposlenih, po 3-4 revizora ulaze, sve zaposleno preko veza i sad ucjenama gradjana cuvaju radna mjesta.

Prvi ovaj sindikalac je zaposlen preko veze, babo mu je bio vozac busa, uvalio sina u firmu a kasnije ga Himzanija inace njegov haver, pogurao u sindikat.
Cijela firma je takva.
Sociolog
Posts: 4343
Joined: 06/05/2008 17:44
Location: Sarajevo

#4859 Re: Gras all about

Post by Sociolog »

dječak sa šibicama wrote: 21/05/2021 16:23 Uhljebnicka firma, ne pada im na pamet skresati broj zaposlenih, po 3-4 revizora ulaze, sve zaposleno preko veza i sad ucjenama gradjana cuvaju radna mjesta.

Prvi ovaj sindikalac je zaposlen preko veze, babo mu je bio vozac busa, uvalio sina u firmu a kasnije ga Himzanija inace njegov haver, pogurao u sindikat.
Cijela firma je takva.
Upravu je " djecak".
99.99% s stelom upaalo.
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#4860 Re: Gras all about

Post by Truba »

Radno mjesto je nekom majka a nekom maceha

Neko se udeblja 100 kila napravi 3 kuce od radnog mjesta
A neko oboli dobije secer srcani mozdani ni za sta...
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#4862 Re: Gras all about

Post by Tesla Edison »

deogest wrote: 21/05/2021 15:52 Firma koja je trebala biti davno ugasena, kao i 90 % ostalih. Samaranje mrtvog konja.
Ma ugasiti, rasprodati imovinu, namiriti dugove i osnovati novu firmu. Vozače i korisnu radnu snagu prebaciti u novu firmu, ostalim noga u guzicu.

Jeftinije je osnovati novu firmu, kupiti nova vozila, izgraditi novu infrastrukturu nego bacati novac u ovakav Gras.
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#4863 Re: Gras all about

Post by high_volume »

Tesla Edison wrote: 24/05/2021 07:34
deogest wrote: 21/05/2021 15:52 Firma koja je trebala biti davno ugasena, kao i 90 % ostalih. Samaranje mrtvog konja.
Ma ugasiti, rasprodati imovinu, namiriti dugove i osnovati novu firmu. Vozače i korisnu radnu snagu prebaciti u novu firmu, ostalim noga u guzicu.

Jeftinije je osnovati novu firmu, kupiti nova vozila, izgraditi novu infrastrukturu nego bacati novac u ovakav Gras.
A dobavljači? Neko prodao svoju robu ili načinio usluge GRAS-u, čeka da naplati svoj novac, i sada pušiona jer je jeftinije osnovati novi GRAS :-)
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#4864 Re: Gras all about

Post by Tesla Edison »

high_volume wrote: 24/05/2021 07:41
Tesla Edison wrote: 24/05/2021 07:34
deogest wrote: 21/05/2021 15:52 Firma koja je trebala biti davno ugasena, kao i 90 % ostalih. Samaranje mrtvog konja.
Ma ugasiti, rasprodati imovinu, namiriti dugove i osnovati novu firmu. Vozače i korisnu radnu snagu prebaciti u novu firmu, ostalim noga u guzicu.

Jeftinije je osnovati novu firmu, kupiti nova vozila, izgraditi novu infrastrukturu nego bacati novac u ovakav Gras.
A dobavljači? Neko prodao svoju robu ili načinio usluge GRAS-u, čeka da naplati svoj novac, i sada pušiona jer je jeftinije osnovati novi GRAS :-)
Oni nek se namiruju od imovine. Svjesni su i oni da većinu svojih potraživanja nikad neće naplatiti ovako ili onako. Prodajom imovine će naplatiti bar nešto.
User avatar
deogest
Posts: 2091
Joined: 16/08/2020 15:20

#4865 Re: Gras all about

Post by deogest »

Tesla Edison wrote: 24/05/2021 07:34
deogest wrote: 21/05/2021 15:52 Firma koja je trebala biti davno ugasena, kao i 90 % ostalih. Samaranje mrtvog konja.
Ma ugasiti, rasprodati imovinu, namiriti dugove i osnovati novu firmu. Vozače i korisnu radnu snagu prebaciti u novu firmu, ostalim noga u guzicu.

Jeftinije je osnovati novu firmu, kupiti nova vozila, izgraditi novu infrastrukturu nego bacati novac u ovakav Gras.
Pa naravno, nova firma, novo ime. Samim tim ne moras cak ni namiriti dugove, ne mogu te tuziti. Firme koje ovdje zavrse u stecaju, znamo kako zavrsi sve to. Stejcani upravitelj namiri sebe a u 99 % slucajeva radnici sa potrazivanjima ne dobiju ama bas nista, ili mozda 1 % samo i to nakon 5-10 godina.

Ali ko im je kriv kad su nabacali milju radnika viska. Kad im tramvaji smrde, nisu ocisceni po 10 godina. Kad ti isto kosta stanica Skenderija- Marindvor i Skenderija-Ilidza.
User avatar
vjeshalica
Posts: 17166
Joined: 31/03/2019 14:56

#4866 Re: Gras all about

Post by vjeshalica »

nlt wrote: 18/05/2021 17:04
Na komercijali čisti i jedni i drugi, udobni i fini i jedni i drugi. Znači može se samo kad se hoće. Ali to je izgleda jedina linija gdje stvari funkcionišu, ostali koji ne žive na Dobrinji su sirotinja i ne trebaju prevoz
lupas
komercijala je linija kojom se ne voza socijala vec ozbilja ljudi i nema dzabalizma jer je to u prirodi linije
nema geliptera i furmanije iz pizde materine,migoša i pjana,smrdljivaca i pogancera....niti svercera
te kategorije su svjesne da se tamo karta placa tj mora platiti, a u tramvaju troli ili busu ne mora i tako se ponasaju
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#4867 Re: Gras all about

Post by Tesla Edison »

Sad će advokat ponovno blokirati račun.

https://www.klix.ba/vijesti/bih/debloki ... /210525127

Samo je stećaj Grasa spas za javni prijevoz u Sarajevu.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4868 Re: Gras all about

Post by So What! »

Odabran izvođač za rekonstrukciju tramvajske pruge od Marijin Dvora do Ilidže
Image
Uskoro bi trebala početi rekonstrukcija tramvajske pruge u Sarajevu

Izabran je i potpisan ugovor s kompanijom koja će rekonstruisati tramvajsku prugu u Sarajevu. Konačno je izgledan i završetak gradnje tramvajske stanice u naselju Otoka.

To je za Klix.ba potvrdio ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta. Potcrtao je da je završen tender na kojem je izabran izvođač radova za rekonstrukciju pruge od Marijin-Dvora do Ilidže. Očekuje da će ugovor s izvođačem biti potpisan sljedeće sedmice.

Na pitanje da li nam može reći koja je kompanija izabrana za rekonstrukciju, odgovorio je da to ne može kazati zbog toga što su takva pravila Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), čijim će se kreditom finansirati radovi.

Najavio je da će nakon potpisivanja ugovora biti javno obznanjeno ko su izvođači, podizvođači te kako će se vršiti rekonstrukcija pruge. Pretpostavlja da će rekonstrukcija početi već u ljeto ove godine.

Gostujući u Forumu odgovornosti, koji je organizovao Centar civilnih inicijativa (CCI), Šteta je obrazložio kakva će pruga biti nakon rekonstrukcije te da neće biti upotrebljiva samo za tramvaje, već i za vozila hitnih službi tokom saobraćajnih gužvi.

"Pruga više neće izgledati kao što sada izgleda. Između nje će biti betonske ploče, a stvorit će se uslovi da određene dionice pruge pretvorimo u 'rotirajuću' saobraćajnicu. To znači da npr. policija ili hitna pomoć tuda mogu voziti", kazao je.

Konačno se nazire kraj gradnje stanice na Otoci

Gradnja savremene tramvajske stanice na Otoci je počela u februaru prošle godine. Stanica je trebala biti izgrađena do kraja aprila 2020., što znači da je rok probijen prije godinu.

Bivši resorni kantonalni ministar Adi Kalem je u septembru prošle godine u intervjuu za naš portal istakao ono što on smatra da je razlog probijanja roka.

"Gradnja tramvajskog stajališta na Otoci stoji iz razloga što neko nije pogledao u projekt i vidio da je tramvajsko stajalište u koliziji s odvodnjom pruge. Da smo završili to stajalište, mi bismo ga morali rušiti. Da li to ide? Oštetili bismo budžet, mi se moramo odgovorno ponašati prema novcu građana", rekao je.

Tada je tvrdio da je dva puta objavljivan javni postupak da se postavi cijev.

"Prvi put se niko nije prijavio, a drugi put je iznos bio duplo veći od procijenjenog. Sada imamo direktan sporazum sa sadašnjim izvođačem da se i taj posao završi. Procesi su dosta spori u realizaciji bilo kojeg projekta. Ne može se ništa brzo riješiti", smatra Kalem.

Krajem februara ove godine aktuelnog ministra Štetu smo pitali zašto nije završena gradnja.

"Nije ni meni jasno zašto se gradi ovoliko. To treba pitati bivšeg ministra i bivšu vladu, jer to nisu završili u svom mandatu. To se moglo završiti", poručio je.

Tada je očekivao da će radovi biti okončani sljedeći mjesec, u martu. Ali, to se nije desilo - gradnja još traje. Zato smo Štetu ponovo pitali kada će stanica biti napravljena. Odgovarajući na ovo pitanje, naveo je ono što smatra propustom bivšeg ministra Kalema.

"Bivši ministar je prošle godine povukao nadzor. Nije imenovao nadzor te smo ga tek nedavno imenovali. Upravo danas (op. a. 26. maja) u 12 sati je bio sastanak na stanici, kojem su prisustvovali nadzornici, predstavnici Zavoda za gradnju Kantona Sarajevo, Općine Novi Grad i izvođača. Tom prilikom su donijeli zaključke", naglasio je.

Kako je kazao Šteta, rečeno mu je da je stanica skoro spremna za upotrebu te da je potrebno provesti nadzor i tehnički pregled koji treba provesti Općina Novi Grad.

Na pitanje zašto još nisu postavljene rampe za ulazak i izlazak, informativni ekrani i videonadzor, odgovorio je da to nije učinjeno jer nije bilo nadzora. Poručio je da tek kada u potpunosti bude završena gradnja stanice, onda će biti i upotrebljiva.

Ova stanica bi trebala biti u potpunosti zatvorena, imati prostor za prodaju karata, pomične kapije i ulaz prilagođen osobama s invaliditetom i onima koji djecu voze u dječijim kolicima. Cijeli prostor bi trebao biti pod videonadzorom.

Građani primorani čekati tramvaj na improviziranom stajalištu koje je u vrlo lošem stanju

Dok se radovi ne završe, građani su primorani tramvaj čekati na improviziranom stajalištu koje je u vrlo lošem stanju. Prljavo je, oštećeno i opasno po sve učesnike u saobraćaju s obzirom na to da se nalazi pored glavne gradske saobraćajnice.

Zbog ove privremene stanice je zaustavljeno saobraćanje motornih vozila u traci za skretanje na dužini od nekoliko desetaka metara, što uzrokuje saobraćajne gužve.

Šteta je najavio da sljedeća stanica koja bi trebala biti modernizirana jeste ona u naselju Nedžarići - iz smjera Ilidže. Namjera je da bude modernizirano više od 20 stanica. Uvjerava da će stanice biti modernizirane u datom roku.
Klix
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#4869 Re: Gras all about

Post by Truba »

Da nije korupcije i javasluka mogli smo biti svjetska metropola jos 2000. Kakve su sve donacije dolazile
Ali nikad nijr kasno

Gdje su one price kukavice sto su govorili da to treba betonirat i zatvorit
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#4870 Re: Gras all about

Post by Zeleni most »

Sta je sa novim tramvajima ..
kabas
Posts: 74
Joined: 10/01/2017 12:43

#4871 Re: Gras all about

Post by kabas »

Tramvaji će doći kada se pruga obnovi, ne idu novi tramvaji na staru prugu. Znači za jedno dvije godine.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4872 Re: Gras all about

Post by So What! »

Uglavnom, jedan od ovih pet konzorcija je dobio posao, pa budemo saznali uskoro, ko je u pitanju. Moj favorit je Gülermak - Strabag.

• CSI Ltd. - REC Engineering Company Ltd. (Kina - Hong Kong)
• China Civil Engineering Construction Corporation Ltd. (Kina)
• Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. - Yapıray Demiryolu İnşaat Sistemleri San. ve Tic. A.Ş. (Turska)
• Euro-Asfalt d.o.o. - Dúha, a.s. (BiH - Slovačka)
• Strabag SE - Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş. (Austrija - Turska)
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#4873 Re: Gras all about

Post by Zeleni most »

Ma dati kinezima i gotovo u roku. Oni rade kao mravi.

Strabag u BiH ne radi nista, oni uzimaju pare na zalbama za ponistene tendere. Do sada su uzeli milione od BiH a da lopate nisu zabili u zemlju.
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#4874 Re: Gras all about

Post by neki »

Strabag ni u ludilu..kako rade niskogradnju dovoljan je primjer raspadnuta cesta Trebević-Jahorina koju su završili prije godinu dana
User avatar
vjeshalica
Posts: 17166
Joined: 31/03/2019 14:56

#4875 Re: Gras all about

Post by vjeshalica »

kaze da ce nekakve betonske zidove postavljati i ocito mijenjati zeleni pojas sadasnji pruge koja omogucava neometano saobracanje tramvaja pod izgovorom hitnih sluzbi

hoce ljudi da prosiruju saobracajnice za sto vise vozila privatnih ocito ce tako da bude zar ne?
Post Reply